an online Instagram web viewer

Orkid Scarlet ve Ersağ pedlerinin tam koruma deneyi. Reklam değil direk canlı gerçek sonuç 😉😉 Her kadının bu konuda problemi vardır. İşte Ersağ bu duruma çözüm getirmiştir artık. Üst yüzeyi naylon değildir direk pamuktan yapılmıştır. Kesinlikle rahatsız etmiyor diğer pedlerde yaşadığınız sorunlara artık güzel bir elvedaaa 🤗🤗🤗

18 Comments:

  1. nzruys_2085

    👏👏👍👍😘

  2. butik_pasta_evim_kayseri

    😲😲😲 her markette var mı ki?

  3. bsrferah

    @butik_pasta_evim_kayseri malesef Ersağ ürünleri marketlerde yer almıyor. Network sistemiyle çalışılıyor ama üye olmadan almak isteyenler için ben sipariş alabilirim. Ürün fiyatları için www.ersaglicakla.com adresine bakabilirsiniz. Profilimde de link mevcuttur. Soru sormak isteyen arkadaşlar dm den bana yazabilir

  4. sevalkorkmazsaltik

    Yanlız o değiştirilmiş farkındaysanız sıvı döküldükten sonra vidyo duruyor sonra tekrar başlıyor biz devam esiyormuş gibi zanediyoruz ve en sonsaki pet değiştieilmiş yani mavi sıvı farklı dökülmüş tü en sonuda farklı dikkat edin kandırmayın kimseyi

  5. bsrferah

    @sevalkorkmazsaltik Ben burda 3 kuruşluk bir ürün için insanları kandıracak değilim. Lütfen kimsenin vebalini alacak cümleler kullanmayın. Ürünü kendim severek beğenerek kullanıyorum. İnsanlarda böyle bir ürünün varlığını bilsinler diye reklamını yapıyorum çünkü bu konu bence çok önemli bir konu. Her kadın pedlerin verdiği rahatsızlıktan şikayetçidir. Kimse almak zorunda değil ama bu şekilde suçlayıcıda konuşmayın lütfen. Nerde oturuyosanız ben size bedava göndereyim. Deneyip kullanın ondan sonra konuşun.

  6. sevalkorkmazsaltik

    Benim bedava ürün kulanmak için iftira atacak kadar basit değilim vidyoyu seyretmek yeterli ben parası ile satın alıp deneyip burdan size gerçekleri yazarım merak etmeyin

  7. bsrferah

    @sevalkorkmazsaltik Sonucu çok merak ediyorum

  8. hava.ornek

    Değiştirilmiş deyil bence yüzeyi pamuklu diyor o yüzden rengi az gosteriyo çok güzel bişey teşekkür ederim

  9. dscent

    Deneyenler gercek yorumlarını yazsin

  10. dscent

    Yalnız bencede değiştirilmiş

  11. bsrferah

    @hava.ornek ben teşekkür ederim Havva hanım... Hepsi denedikleri zaman bana teşekkür edecekler.. Amacım bu üründen para kazanmak falan değil sadece insanlara böyle bi şeyin üretildiğini haber vermek. Bu eleştiriler beni mutsuz etmiyor aksine insanların kafasında soru işareti oluşturduğum için mutluyum..

  12. nurofficial12

    Yanlız 3. Gelen pede sudan dökülmedi ki yada döküldi ama yok . Bu şekilde kimse inanmaz ki onuda gözün önğnde dökmeniz gerekiyo belki ona az döktünüz diğerleri gibi suyu boca etmediniz belki görmüyoruz sonuçta gözlerimiz onu görmüyı

  13. bsrferah

    @nurofficial12 üçünede aynı boydaki bardaktan aynı miktarda su dökülüyor. Suyu emmeleri için bir süre bekleniyor sonra peçete üzerlerine konuyor. Bizim ürünümüz pamuktan yapılmıştır o yüzden suyu tamamen içeriye emiyor üstten bişey görünmüyor. Ben ne desem boş. Bunu anca kullanarak anlayabilirsiniz.

  14. nurofficial12

    @bsrferah ama bunu göstermiyosunuz sorun bu dökerek göstermelisiniz ki gerçek olduğu kanıtlansın .

  15. bsrferah

    @nurofficial12 videoda döküldüğü görülüyor mavi suyun

  16. nurofficial12

    @bsrferah sizin pede dökğldüğü görülmüyor benmi yanlış görüyorum ya

  17. bsrferah

    @nurofficial12 olur mu gayet net görünüyo hatta döktüğü bardağı yan tarafa koyuyor dibinde azcık kalmış dökülmeyen... Bizim ped en sağdaki zaten

77 Likes: