an online Instagram web viewer

#ホリスティック medias

Photos

It's holistic, natural face lifting, rejuvenating treatment. Very relaxing, stress relief, tighten the skin.  It's great for inside and outside beauty. It's very special technique, all hands treatment. #holistic #natural #facial #lifting #treatment #inside #outside #beauty #facialreflex #skincare #newyork #brooklyn #dumbo #ホリスティック #ナチュラル #フェイシャル #リフティング #トリートメント #ビューティー #スキンケア #ニューヨーク #ブルックリン #ダンボ #顔リフレ #美白
It's holistic, natural face lifting, rejuvenating treatment. Very relaxing, stress relief, tighten the skin. It's great for inside and outside beauty. It's very special technique, all hands treatment. #holistic  #natural  #facial  #lifting  #treatment  #inside  #outside  #beauty  #facialreflex  #skincare  #newyork  #brooklyn  #dumbo  #ホリスティック  #ナチュラル  #フェイシャル  #リフティング  #トリートメント  #ビューティー  #スキンケア  #ニューヨーク  #ブルックリン  #ダンボ  #顔リフレ  #美白 
夏のお洒落なオススメアイテム🍍✨💕 ・
・
・
🌺ミーファUVスプレー
肌はもちろん、髪にも使えます!
香りもいろいろ
*マグノリア *シーソルト
*無香料 ・
・
・
🌺ミントシャンプー
業界一クールなシャンプーあります!
これ一本あれば夏は大丈夫👌
香りもおしゃれです
*ベルガモット
*キウイ&フローラル *グレープフルーツ

#一宮 #ZAZAartegio #アルテジオ
#美容院 #美容師 #託児室 #託児所 
#子育て応援サロン #親バカ部 #子育テ
#アレンジ #ヘアセット #カラー #パーマ
#color #haircolor #hairsalon #hightlight
#煌水#オーガニックカラー#オーガニック#ホリスティック#天使のカラー
夏のお洒落なオススメアイテム🍍✨💕 ・ ・ ・ 🌺ミーファUVスプレー 肌はもちろん、髪にも使えます! 香りもいろいろ *マグノリア *シーソルト *無香料 ・ ・ ・ 🌺ミントシャンプー 業界一クールなシャンプーあります! これ一本あれば夏は大丈夫👌 香りもおしゃれです *ベルガモット *キウイ&フローラル *グレープフルーツ #一宮  #ZAZAartegio  #アルテジオ  #美容院  #美容師  #託児室  #託児所  #子育て応援サロン  #親バカ部  #子育テ  #アレンジ  #ヘアセット  #カラー  #パーマ  #color  #haircolor  #hairsalon  #hightlight  #煌水 #オーガニックカラー #オーガニック #ホリスティック #天使のカラー 
・
・
突如やってきた
曼荼羅描きたい熱♨️♨️♨️
・
YouTube先生に
教えてもらいながら
フラワー・オブ・ライフ風
なのからトライ♡
・
やっ、や、これ、、、
夢中になるわ♡
・
・
・
・
#楽しかったけど雑ですな
#心が現れとる
#曼荼羅楽しんでる人多いのね
#下手なものをアップしてすみません
#いつか上手くなる予定
・
・
・
・
キラ水使ってカラーも素敵です❗️髪がほんとにサラサラツヤツヤになりますよ❗️ #hair
#haircolor
#hairstyle
#ヘアスタイル
#ツヤツヤ
#艶髪
#キラ水
#ホリスティック
#煌水
#酒井の仕事
#髪は自己再生しないからこそケアが大切
#大阪
#美容師
助っ人現る! 
電磁波除去😘 
もぅこの半年以上電磁波の影響すごくって
カラダの電子乱れまくりでした。。。涙 
PCスマホ触りたくない病w
これでPCとかー長めに触れるかなっ😳
少しずつ書き物も再開していけそう😭😘 電磁波といえば、白血病発症原因の一つに数えられます。つまり免疫が撹乱するってことですね。症状抱えてる方は、電磁波の影響(生活環境)やジオパシックも気にしてくださいね。
#デジタルデトックス#電磁波#電磁波除去#エルマクリーン#ヘルスケア#スマホ#PC#ホリスティック#ホメオパシー#ヨーガ#セラピー#プラニック
助っ人現る! 電磁波除去😘 もぅこの半年以上電磁波の影響すごくって カラダの電子乱れまくりでした。。。涙 PCスマホ触りたくない病w これでPCとかー長めに触れるかなっ😳 少しずつ書き物も再開していけそう😭😘 電磁波といえば、白血病発症原因の一つに数えられます。つまり免疫が撹乱するってことですね。症状抱えてる方は、電磁波の影響(生活環境)やジオパシックも気にしてくださいね。 #デジタルデトックス #電磁波 #電磁波除去 #エルマクリーン #ヘルスケア #スマホ #PC #ホリスティック #ホメオパシー #ヨーガ #セラピー #プラニック 
もうセミナーの自主開催しないと言って数日で撤回行為を始めてますが(笑) 
それは自分のできないことをお願いすることで解決できる兆しがでてきたからです
・
私が今までしてきたセミナー、お茶会資料の縮小版です
・
今見ると、このときの全力と愛情が表現されてますね
セミナーは如何に愛情を持って行うかが鍵なんですよね
・
そして、セミナーって本番まで自分の中で探究が更新されていくので資料を印刷したときとセミナー当日ではもうすでに差があるし、セミナー資料は過去の遺産にすぎない
・
オリジナルテキストのすごいものを作っている方も何回も更新させるのはそんな理由がありますし、同じテキストでも同じセミナーになるわけがないんです
・
セミナーは生物です
常に生き続けている
・
今この資料では絶対にセミナーをしませんね
もうね、あのときよりも思いがさらに上に行ってるし、内容も探究不足に思うし、愛情も足りないよ
・
ただそれが求められているものとは限らないのが難しい
自分の熱量が空回りしては勿体ない
だから私は助けてくれる人を日々探していた
これからきっとよくなるはず!
さあ、獅子の力も借りて新たな挑戦へ!
#ホリスティック
#薬剤師
#講座
もうセミナーの自主開催しないと言って数日で撤回行為を始めてますが(笑) それは自分のできないことをお願いすることで解決できる兆しがでてきたからです ・ 私が今までしてきたセミナー、お茶会資料の縮小版です ・ 今見ると、このときの全力と愛情が表現されてますね セミナーは如何に愛情を持って行うかが鍵なんですよね ・ そして、セミナーって本番まで自分の中で探究が更新されていくので資料を印刷したときとセミナー当日ではもうすでに差があるし、セミナー資料は過去の遺産にすぎない ・ オリジナルテキストのすごいものを作っている方も何回も更新させるのはそんな理由がありますし、同じテキストでも同じセミナーになるわけがないんです ・ セミナーは生物です 常に生き続けている ・ 今この資料では絶対にセミナーをしませんね もうね、あのときよりも思いがさらに上に行ってるし、内容も探究不足に思うし、愛情も足りないよ ・ ただそれが求められているものとは限らないのが難しい 自分の熱量が空回りしては勿体ない だから私は助けてくれる人を日々探していた これからきっとよくなるはず! さあ、獅子の力も借りて新たな挑戦へ! #ホリスティック  #薬剤師  #講座 
_
新作のスニーカーが入荷しました👍👟🌟
デザインも可愛くて、履き心地バツグン❗️
夏のおしゃれアイテムにいかがでしょうか☺️?
_
...実はこのスニーカー、ワンちゃん用のおもちゃなんです😆❗️
今日入荷したばかりの新作おもちゃをご紹介していきます💖
_
①本物そっくりのスニーカーおもちゃ🌟
大きめの音が鳴ります❗️
②大きさもしっかりリアルサイズ🌟
後ろでポン輔くんが狙っています(笑)
③ボール付きロープおもちゃ!
サイズは2種類ございます🌟
④流れ星のぬいぐるみトーイ💫🌈
カラカラ音が鳴ります❗️
⑤コマメコロコロおもちゃ🌿
同じくカラカラ音が鳴ります❗️
_
ぜひ店頭でお気に入りを見つけてみてください(*^^*)
#greendog湘南 #一緒にもっと #犬とお出かけ
#湘南tsite #湘南 #ペットショップ #ホリスティック
#辻堂 #藤沢 #グルーミング #ドッグフード
#greendog #グリーンドッグ #grooming #トリミング
#dogtoy #犬おもちゃ #新作おもちゃ #platz #idogicat
_ 新作のスニーカーが入荷しました👍👟🌟 デザインも可愛くて、履き心地バツグン❗️ 夏のおしゃれアイテムにいかがでしょうか☺️? _ ...実はこのスニーカー、ワンちゃん用のおもちゃなんです😆❗️ 今日入荷したばかりの新作おもちゃをご紹介していきます💖 _ ①本物そっくりのスニーカーおもちゃ🌟 大きめの音が鳴ります❗️ ②大きさもしっかりリアルサイズ🌟 後ろでポン輔くんが狙っています(笑) ③ボール付きロープおもちゃ! サイズは2種類ございます🌟 ④流れ星のぬいぐるみトーイ💫🌈 カラカラ音が鳴ります❗️ ⑤コマメコロコロおもちゃ🌿 同じくカラカラ音が鳴ります❗️ _ ぜひ店頭でお気に入りを見つけてみてください(*^^*) #greendog湘南  #一緒にもっと  #犬とお出かけ  #湘南tsite  #湘南  #ペットショップ  #ホリスティック  #辻堂  #藤沢  #グルーミング  #ドッグフード  #greendog  #グリーンドッグ  #grooming  #トリミング  #dogtoy  #犬おもちゃ  #新作おもちゃ  #platz  #idogicat 
.
千尋と流行りの #はちみつ肌パック 🍯
#無料 体験しました〜〜
.
#すっぴん → #メイク後 の #beforeafter
.
超やばい!ハマる!
.
#モチモチ #美白 #しっとり #ワントーンアップ #化粧のり #ニキビ肌 にも⭕️
.
しかも #ホリスティック だから安心☺️♡
.
ソッコー買っちゃいました❣️
家でもがんばろ〜〜
.
.
#エステ #tokyo #nagoya #コスパ #オーガニック #オーガニック化粧品 #makeup #natural #beauty #holistic
. 千尋と流行りの #はちみつ肌パック  🍯 #無料  体験しました〜〜 . #すっぴん  → #メイク後  の #beforeafter  . 超やばい!ハマる! . #モチモチ  #美白  #しっとり  #ワントーンアップ  #化粧のり  #ニキビ肌  にも⭕️ . しかも #ホリスティック  だから安心☺️♡ . ソッコー買っちゃいました❣️ 家でもがんばろ〜〜 . . #エステ  #tokyo  #nagoya  #コスパ  #オーガニック  #オーガニック化粧品  #makeup  #natural  #beauty  #holistic 
.
グラデーションカラー💗
毛先はブリーチ2回🤡
バイオレットON♡♡♡🙆
.
#ダブルカラー #グラデーション #夏カラー #イルミナカラー #ゆるふわ #コテ巻き #ホリスティック #キュアカール #北方 #美容室 #アクアリップル #aquaripple #夏の感謝祭 #真っ最中 #🌞 #👙 #🌴
I've been blessed with such a good little eater. He’ll eat almost anything I give him.😘
☆
右手にチキン、左手に南瓜!大食い野生児😝💙 フォークやスプーンも使うけど箸ではまだまだ掴めず💦 鶏団子スープの鶏団子以外はスープまでグイっと飲み干し完食🙏✨何でも食べる派だけどミンチ系は好まず。おやつに🍙食べたのでお米抜き。
なるべくお肉は無投薬のもの、野菜とお米は自然栽培🥕 お家ではグルテンフリー🍚
生涯大切だけど、3歳までは特に食育を大事にしたい❣️
☆
☆
#食育 #子供ごはん #1歳児ごはん #離乳食完了期 #こどものごはん #自然派育児 #ホリスティック #無農薬 #オーガニック #自然栽培 #1歳7ヶ月 #1歳児 #1歳児ママ #ママ #男の子ママ #ベビフル #ベビリトル #ママリ #19months #toddlermom #toddler #momlife #mamahood
I've been blessed with such a good little eater. He’ll eat almost anything I give him.😘 ☆ 右手にチキン、左手に南瓜!大食い野生児😝💙 フォークやスプーンも使うけど箸ではまだまだ掴めず💦 鶏団子スープの鶏団子以外はスープまでグイっと飲み干し完食🙏✨何でも食べる派だけどミンチ系は好まず。おやつに🍙食べたのでお米抜き。 なるべくお肉は無投薬のもの、野菜とお米は自然栽培🥕 お家ではグルテンフリー🍚 生涯大切だけど、3歳までは特に食育を大事にしたい❣️ ☆ ☆ #食育  #子供ごはん  #1歳児ごはん  #離乳食完了期  #こどものごはん  #自然派育児  #ホリスティック  #無農薬  #オーガニック  #自然栽培  #1歳7ヶ月  #1歳児  #1歳児ママ  #ママ  #男の子ママ  #ベビフル  #ベビリトル  #ママリ  #19months  #toddlermom  #toddler  #momlife  #mamahood 
縦グラデーションネイル♡
今日は珍しく謎の高熱でダウンしてますが
嬉しいニュースも入ったりで
なんだか不思議な1日🌸
明日は絶対回復するぞ〜🌟 表参道
東京都港区南青山3-12-12 南青山312ビル 2F(202号室)
11:00-19:00最終受付(日曜定休)
最新空き状況はプロフィールからどうぞ♡
#nail
#nailsalon
#gelnail
#splendide
#tokyo
#flower
#beauty&health
#beauty
#ビューティ
#ヘルシー
#ネイル
#ネイリスト
#ネイルサロン
#ネイルアート
#ジェルネイル
#スプランディード
#ファッション
#集客
#サロンのはじめ方
#ネイルケア
#ホリスティック
#リラクゼーション
#モチベーション
#ワーキングウーマン
#THREE
#大人ネイル
#長持ちジェル
#浮かないジェルネイル
#カラーセラピーネイル
#カラーセラピー
縦グラデーションネイル♡ 今日は珍しく謎の高熱でダウンしてますが 嬉しいニュースも入ったりで なんだか不思議な1日🌸 明日は絶対回復するぞ〜🌟 表参道 東京都港区南青山3-12-12 南青山312ビル 2F(202号室) 11:00-19:00最終受付(日曜定休) 最新空き状況はプロフィールからどうぞ♡ #nail  #nailsalon  #gelnail  #splendide  #tokyo  #flower  #beauty &health #beauty  #ビューティ  #ヘルシー  #ネイル  #ネイリスト  #ネイルサロン  #ネイルアート  #ジェルネイル  #スプランディード  #ファッション  #集客  #サロンのはじめ方  #ネイルケア  #ホリスティック  #リラクゼーション  #モチベーション  #ワーキングウーマン  #THREE  #大人ネイル  #長持ちジェル  #浮かないジェルネイル  #カラーセラピーネイル  #カラーセラピー 
日々の行動や計画、目標も1度立ち止まって見つめ直す必要があります✩
反省を繰り返しながら一歩一歩
スタイリストへの道を歩んでいます♪
●清●

#美容室トレス #美容室Tres #ゆるふわ#ヘアアレンジ#ヘアセット#富士宮#富士宮美容室#ホリスティック#TOKIOトリートメント#follow #followme#instagood
#目標 #反省 #夢
日用品から来るさまざまな

アレルギーや病気

もう一度見つめ直してみましょう

#天王寺#サロン#サロンモデル#大阪ジム
小鳥のさえずりで目が覚め、
スリランカのそよ風と共に、
自然を思いっきり吸い込む。
ホテルの部屋の窓を開け、プールを横切り歩いていくと、
目の前には街を走る線路。
線路を抜けた先には、南国らしい木々🏝
そして木々を超えた先には、美しい海が広がります。
.
こんなスリランカの魅力がつまった時間を体験できる場所は、バワ建築の一つ、
「ホテル #クラブヴィラ」
バワ建築の中でも、プライベート感のあるホテルです。
.
都会の騒音を忘れ、日本では体験できない大自然を感じ、流れる時を味わってみてはいかがでしょうか。
.
スパセイロンのインスタグラムで
#スリランカ旅行気分 🇱🇰
.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
#SPACEYLON#スパセイロン#スリランカ#srilanka#アーユルヴェーダ#ayurveda#海外旅行 #traveling #海外旅行好き #旅行好きと繋がりたい #ココナッツ#スパ#世界遺産#象の孤児院 #癒し#リラクゼーション#ホリスティック#ヨガ#yoga#美容オイル#サーファーの聖地#スリランカ王室のレシピ#bawa#ジェフリーバワ建築 #バワ建築
小鳥のさえずりで目が覚め、 スリランカのそよ風と共に、 自然を思いっきり吸い込む。 ホテルの部屋の窓を開け、プールを横切り歩いていくと、 目の前には街を走る線路。 線路を抜けた先には、南国らしい木々🏝 そして木々を超えた先には、美しい海が広がります。 . こんなスリランカの魅力がつまった時間を体験できる場所は、バワ建築の一つ、 「ホテル #クラブヴィラ 」 バワ建築の中でも、プライベート感のあるホテルです。 . 都会の騒音を忘れ、日本では体験できない大自然を感じ、流れる時を味わってみてはいかがでしょうか。 . スパセイロンのインスタグラムで #スリランカ旅行気分  🇱🇰 . 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 #SPACEYLON #スパセイロン #スリランカ #srilanka #アーユルヴェーダ #ayurveda #海外旅行  #traveling  #海外旅行好き  #旅行好きと繋がりたい  #ココナッツ #スパ #世界遺産 #象の孤児院  #癒し #リラクゼーション #ホリスティック #ヨガ #yoga #美容オイル #サーファーの聖地 #スリランカ王室のレシピ #bawa #ジェフリーバワ建築  #バワ建築 
獅子座新月🌟
素敵な御祝い。
こうしてわたしの周りの
素敵な世界や存在は
拡がり続けると
信じている🌿🌿🌿
ありがとう。

#獅子座新月 
#美しく生きる 
#birthday 
#獅子座祭り
#ホリスティック 
#女海賊
・
・
・
初心に戻って
タイ古式マッサージの
テキストを一から作り直し
・
・
生徒さんに
余す事なく伝えられるように
練り直し。。
・
・
・
#今日は仕事してるんだなんてよく言われますけど
#ひっそりとやっとりますのよ笑
・
・
・
・
ロビーズはイギリス生まれのお湯をかけて混ぜ15〜20分で出来る美味しいドッグフードです✨
ホメオパシー、東洋医学、漢方、日本の食養等を元に作られたホリスティックフードです✨

写真は玄米&ラム💕
出来上がるまでの間ハーブの良い香りが漂います😊
待ちきれないわんちゃん続出😅

#ロビーズ #robbies #dogfood #ドッグフード #ホリスティック #ホメオパシー #食養 #犬の健康 #犬の食事 #landofholisticpets
ロビーズはイギリス生まれのお湯をかけて混ぜ15〜20分で出来る美味しいドッグフードです✨ ホメオパシー、東洋医学、漢方、日本の食養等を元に作られたホリスティックフードです✨ 写真は玄米&ラム💕 出来上がるまでの間ハーブの良い香りが漂います😊 待ちきれないわんちゃん続出😅 #ロビーズ  #robbies  #dogfood  #ドッグフード  #ホリスティック  #ホメオパシー  #食養  #犬の健康  #犬の食事  #landofholisticpets 
3色豆ごはん。
緑豆、黒千石、小豆たっぷり。
蒸し暑い日にオススメの薬膳ごはんです♫

#薬膳 #中医学 #漢方 #ハーブ 
#緑豆 #黒千石 #小豆 #黒豆 
#名古屋 #リンパドレナージュ 
#ホリスティック #インナービューティー 
#ノーブルガーデン
yularisで数年前より行なってきましたチャクラをしっかり学ぶクラス【チャクラ理論講座】のカリキュラムを改めました。
表面的なことではなく、深い知恵を得ていくためにあらゆる角度からチャクラに関する知識を深めていきます。
・
一般的に「チャクラ」と聞くと難しそうだったり、怪しそうだったり、いろんな誤解もありそうですが、このクラスではあくまでも「実践的なバランスを整えるツール」としてこのチャクラの知識を学んでいきます。
チャクラの知識があるとどんなことに役立っていくのか、学ぶだけで終わらないように実践してもらえるように、どんな方にもわかりやすい内容にしてまとめています。
合わせて、人間の氣やエネルギー、バイブレーション(波動)というものにも触れていきます。
・
・
★チャクラ理論講座で学ぶ内容は以下の通りです。
《チャクラ理論講座/全4時間》
・チャクラとは何か
・チャクラとオーラフィールドの関連
・チャクラと肉体の関連
・なぜチャクラのバランスを整えると良いのか
・7つのチャクラとその役割
・7つのチャクラに関わる色彩とそのエネルギー
・
・
Skypeレッスンも対応可能になりました。
詳細は以下からご覧くださいね。
チャクラ理論講座 全4時間 
http://yularisworks.blog.fc2.com/blog-entry-29.html
・
インスタグラムtopのリンクからもご覧いただけます。
・
チャクラをしっかり学びたい方、お待ちしています^^
・
・
model:Eri
photo by yula
・
#filmphotography #filmcamera  #35mm #analogfilm #indies_gram #japanesdgarden #temple #zen #beautifullife #nofilter #meditation #silent #chakra #naturopathy #フィルムカメラ #チャクラ #ホリスティック
yularisで数年前より行なってきましたチャクラをしっかり学ぶクラス【チャクラ理論講座】のカリキュラムを改めました。 表面的なことではなく、深い知恵を得ていくためにあらゆる角度からチャクラに関する知識を深めていきます。 ・ 一般的に「チャクラ」と聞くと難しそうだったり、怪しそうだったり、いろんな誤解もありそうですが、このクラスではあくまでも「実践的なバランスを整えるツール」としてこのチャクラの知識を学んでいきます。 チャクラの知識があるとどんなことに役立っていくのか、学ぶだけで終わらないように実践してもらえるように、どんな方にもわかりやすい内容にしてまとめています。 合わせて、人間の氣やエネルギー、バイブレーション(波動)というものにも触れていきます。 ・ ・ ★チャクラ理論講座で学ぶ内容は以下の通りです。 《チャクラ理論講座/全4時間》 ・チャクラとは何か ・チャクラとオーラフィールドの関連 ・チャクラと肉体の関連 ・なぜチャクラのバランスを整えると良いのか ・7つのチャクラとその役割 ・7つのチャクラに関わる色彩とそのエネルギー ・ ・ Skypeレッスンも対応可能になりました。 詳細は以下からご覧くださいね。 チャクラ理論講座 全4時間 http://yularisworks.blog.fc2.com/blog-entry-29.html ・ インスタグラムtopのリンクからもご覧いただけます。 ・ チャクラをしっかり学びたい方、お待ちしています^^ ・ ・ model:Eri photo by yula ・ #filmphotography  #filmcamera  #35mm  #analogfilm  #indies_gram  #japanesdgarden  #temple  #zen  #beautifullife  #nofilter  #meditation  #silent  #chakra  #naturopathy  #フィルムカメラ  #チャクラ  #ホリスティック 
.
昨日はこちらへ♥︎︎∗︎*゚
.
#やまびこ小児科クリニック
さんの#ワクチン講座
.

みんながなんとなく
タブーに思っていることだよねっ。笑
.
だから少しは
知っていたけど
一回くらいはきちんと
知りたい♡
そう思って聞いてまいりました。
.
.
.
医療機関に長くいて
色んなことを思い始めて
3年位。
.
色んなことを知っていき
体感していくと
腑に落ちるところが
たくさんあるんです
.
もちろん今の医学が
発展して助かっていることも
たくさんあるし
必要なことだと思います。
.
.
こどもを健やかに育てることが
親の仕事♩
.
選んでわたしのところに
来てくれたから
今度はわたしが
考えてチョイスする
.
それは自分のことや
食事も
お肌のことも身体のことも
スキンケアも
ココロのことも
毎日の生活のことも同じ。 .
.
友達でも家族でも
患者さん
不調に悩んで辛くて
うまくいかなくて
負のスパイラルになる人たちを
目の当たりにしてきた
わたしにとって
あとで後悔して欲しくないし
みんながHAPPYであってほしい。
.
何より自分自身が
そうだったので
色んな選択肢を知ってもらう
お手伝いしたいという
ことは、常に考えておりますよん。
.
一度きりの人生だから
みんなが
健康で幸せな毎日を
過ごして欲しいです♥︎︎∗︎*゚
.
.
.
.
#phytotherapy #植物療法#自然療法#ナチュラルライフ#エシカル#美と健康#ホリスティック#ホリスティックビューティー#ホリスティックケア#子育て#自然育児#コスメ#フィトセラピー#フィトセラピスト#
. 昨日はこちらへ♥︎︎∗︎*゚ . #やまびこ小児科クリニック  さんの#ワクチン講座  . みんながなんとなく タブーに思っていることだよねっ。笑 . だから少しは 知っていたけど 一回くらいはきちんと 知りたい♡ そう思って聞いてまいりました。 . . . 医療機関に長くいて 色んなことを思い始めて 3年位。 . 色んなことを知っていき 体感していくと 腑に落ちるところが たくさんあるんです . もちろん今の医学が 発展して助かっていることも たくさんあるし 必要なことだと思います。 . . こどもを健やかに育てることが 親の仕事♩ . 選んでわたしのところに 来てくれたから 今度はわたしが 考えてチョイスする . それは自分のことや 食事も お肌のことも身体のことも スキンケアも ココロのことも 毎日の生活のことも同じ。 . . 友達でも家族でも 患者さん 不調に悩んで辛くて うまくいかなくて 負のスパイラルになる人たちを 目の当たりにしてきた わたしにとって あとで後悔して欲しくないし みんながHAPPYであってほしい。 . 何より自分自身が そうだったので 色んな選択肢を知ってもらう お手伝いしたいという ことは、常に考えておりますよん。 . 一度きりの人生だから みんなが 健康で幸せな毎日を 過ごして欲しいです♥︎︎∗︎*゚ . . . . #phytotherapy  #植物療法 #自然療法 #ナチュラルライフ #エシカル #美と健康 #ホリスティック #ホリスティックビューティー #ホリスティックケア #子育て #自然育児 #コスメ #フィトセラピー #フィトセラピスト #
・
1人のお家ランチで、
たまーにパンにむさぼりつくのが(笑)
楽しみだったりもします(๑´ڡ`๑)
・
フランスで買ったラベンダーの蜂蜜に、
ローズ入りの苺ジャム、
それにパテとエシレバター♡
完璧だ♡
・
主人にはおにぎりニギニギしたランチを持たせてるので(笑)このランチは秘密で💓
さ、午後もシゴト楽しむぞっ^ ^
・
お料理教室の先生向け、
ビジネスセミナーの詳細については
トップのブログからどうぞ*
・
୨୧::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::୨୧ 
日本で唯一! 
お料理教室の先生専門の起業塾 
ホリスティック・マジック主宰 
୨୧
ホリスティック・マイスター 
中島 萌未
・ 1人のお家ランチで、 たまーにパンにむさぼりつくのが(笑) 楽しみだったりもします(๑´ڡ`๑) ・ フランスで買ったラベンダーの蜂蜜に、 ローズ入りの苺ジャム、 それにパテとエシレバター♡ 完璧だ♡ ・ 主人にはおにぎりニギニギしたランチを持たせてるので(笑)このランチは秘密で💓 さ、午後もシゴト楽しむぞっ^ ^ ・ お料理教室の先生向け、 ビジネスセミナーの詳細については トップのブログからどうぞ* ・ ୨୧::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::୨୧ 日本で唯一! お料理教室の先生専門の起業塾 ホリスティック・マジック主宰 ୨୧ ホリスティック・マイスター 中島 萌未
スリランカを代表する有名建築家、
#ジェフリーバワ
.
建築家#隈研吾 先生を始め、#アマンリゾーツ 創始者のエイドリアン・ゼッカも大きな影響を受けたというくらい、
数々の名建築家に影響を与えた人物です。
.
バワ建築では
自然、空気、建築、、
あらゆるものが、一体となり
自然と融合した究極の#寛ぎ を演出します。
.
バワ建築のホテルでは、他では体感できない
贅沢な寛ぎの時間をお過ごしいただけることでしょう。
.
スパセイロンのインスタグラムで
#スリランカ旅行気分 🇱🇰
.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
#SPACEYLON#スパセイロン#スリランカ#srilanka#アーユルヴェーダ#ayurveda#海外旅行 #traveling #海外旅行好き #旅行好きと繋がりたい #ココナッツ#スパ#世界遺産#象の孤児院 #癒し#リラクゼーション#ホリスティック#ヨガ#yoga#美容オイル#サーファーの聖地#スリランカ王室のレシピ#bawa#ジェフリーバワ建築 #バワ建築
スリランカを代表する有名建築家、 #ジェフリーバワ  . 建築家#隈研吾  先生を始め、#アマンリゾーツ  創始者のエイドリアン・ゼッカも大きな影響を受けたというくらい、 数々の名建築家に影響を与えた人物です。 . バワ建築では 自然、空気、建築、、 あらゆるものが、一体となり 自然と融合した究極の#寛ぎ  を演出します。 . バワ建築のホテルでは、他では体感できない 贅沢な寛ぎの時間をお過ごしいただけることでしょう。 . スパセイロンのインスタグラムで #スリランカ旅行気分  🇱🇰 . 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 #SPACEYLON #スパセイロン #スリランカ #srilanka #アーユルヴェーダ #ayurveda #海外旅行  #traveling  #海外旅行好き  #旅行好きと繋がりたい  #ココナッツ #スパ #世界遺産 #象の孤児院  #癒し #リラクゼーション #ホリスティック #ヨガ #yoga #美容オイル #サーファーの聖地 #スリランカ王室のレシピ #bawa #ジェフリーバワ建築  #バワ建築 
今日は土用の丑の日ですね❣鰻、うちの近所では「うな富士」さんが人気✨先程通りかかったらすでにたくさんの方が並んでました。

土用の丑の日は季節の変わり目。元気をつけるために鰻を食べるのが習慣になったわけです。季節に合わせたケアで夏バテしないよう過ごしましょう😊

偶数月の第一木曜日に季節の養生やおもてなし考える勉強会をしてます。次回は8/3(木)。ご参加お待ちしてます〜🎵
#名古屋 #季節の養生 #勉強会 
#鰻 #土用の丑の日 #うなぎ #うな富士 
#中医学 #薬膳 #漢方 
#ホリスティック #インナービューティー #labo 
#リンパドレナージュ #ノーブルガーデン
今日は土用の丑の日ですね❣鰻、うちの近所では「うな富士」さんが人気✨先程通りかかったらすでにたくさんの方が並んでました。 土用の丑の日は季節の変わり目。元気をつけるために鰻を食べるのが習慣になったわけです。季節に合わせたケアで夏バテしないよう過ごしましょう😊 偶数月の第一木曜日に季節の養生やおもてなし考える勉強会をしてます。次回は8/3(木)。ご参加お待ちしてます〜🎵 #名古屋  #季節の養生  #勉強会  #鰻  #土用の丑の日  #うなぎ  #うな富士  #中医学  #薬膳  #漢方  #ホリスティック  #インナービューティー  #labo  #リンパドレナージュ  #ノーブルガーデン 
もも×緑ぶどう×バナナ×トマト

イマイチすっきりしない朝は
ぶどうと桃の香りと甘さに
救いを求めます(笑)

癒される〜

ぶどうはエネルギーに変換されやすくて、
朝には最適♪

#茅ヶ崎 #辻堂 #ライフ #ライフスタイル #リアルライフ #美 #美的  #美ライフ #ダイエット  #美は1日にしてならず #ナチュラルライフ #ホリスティック #海 #湘南 #プロデューサー #アラフォー #エイジング #アンチエイジング #エイジングビューティー #ホリスティックビューティー #アラフォー #スムージー #Instafollow #相互フォロー ==============================
アラフォー女子の美と健康をナビゲート
湘南美ライフプロデューサー
宮尾リョウコ
http://s.ameblo.jp/successstory ==============================
もも×緑ぶどう×バナナ×トマト イマイチすっきりしない朝は ぶどうと桃の香りと甘さに 救いを求めます(笑) 癒される〜 ぶどうはエネルギーに変換されやすくて、 朝には最適♪ #茅ヶ崎  #辻堂  #ライフ  #ライフスタイル  #リアルライフ  #美  #美的  #美ライフ  #ダイエット  #美は1日にしてならず  #ナチュラルライフ  #ホリスティック  #海  #湘南  #プロデューサー  #アラフォー  #エイジング  #アンチエイジング  #エイジングビューティー  #ホリスティックビューティー  #アラフォー  #スムージー  #Instafollow  #相互フォロー  ============================== アラフォー女子の美と健康をナビゲート 湘南美ライフプロデューサー 宮尾リョウコ http://s.ameblo.jp/successstory ==============================
実は今、米国 Institute for Integrative Nutrition 認定 ヘルスコーチから
栄養学とカウンセリングについて
学び直し中。

これまでの美的ダイエットで
伝えきれなかったもどかしさを
解消するために…

ココロとカラダ
両方向からアプローチするのです。  #茅ヶ崎 #辻堂 #ライフ #ライフスタイル #リアルライフ #美 #美的  #美ライフ #ダイエット  #美は1日にしてならず #ナチュラルライフ #ホリスティック #海 #湘南 #プロデューサー #アラフォー #エイジング #アンチエイジング #エイジングビューティー #ホリスティックビューティー #アラフォー #スムージー #Instafollow #相互フォロー #ホリスティック栄養学 #ホリスティックビューティーアドバイザー ==============================
アラフォー女子の美と健康をナビゲート
湘南美ライフプロデューサー
宮尾リョウコ
http://s.ameblo.jp/successstory ==============================
実は今、米国 Institute for Integrative Nutrition 認定 ヘルスコーチから 栄養学とカウンセリングについて 学び直し中。 これまでの美的ダイエットで 伝えきれなかったもどかしさを 解消するために… ココロとカラダ 両方向からアプローチするのです。 #茅ヶ崎  #辻堂  #ライフ  #ライフスタイル  #リアルライフ  #美  #美的  #美ライフ  #ダイエット  #美は1日にしてならず  #ナチュラルライフ  #ホリスティック  #海  #湘南  #プロデューサー  #アラフォー  #エイジング  #アンチエイジング  #エイジングビューティー  #ホリスティックビューティー  #アラフォー  #スムージー  #Instafollow  #相互フォロー  #ホリスティック栄養学  #ホリスティックビューティーアドバイザー  ============================== アラフォー女子の美と健康をナビゲート 湘南美ライフプロデューサー 宮尾リョウコ http://s.ameblo.jp/successstory ==============================
こんにちは😺
福岡市内から、ご来店くださいましたOL様😊単色ピンク、夏らしく、シンプルにとのオーダーでした🌼また1日中冷房と座り仕事の為、脚のむくみや肩こりがひどいらしく💦ネイルの後、時短集中、アロマリンパケアトリートメントを施術されました💮🌱本日も大変ありがとうございました😺 ✳セルフで行う場合→冷房などで脚が冷えるという方は、足首を軽く両手で持ち雑巾をしぼるイメージでマッサージすると血行がよくなり温かくなりやすいですよ🍀

#エッセンシャルオイル#オーガニック#ホリスティック#アロマセラピー#ネイル#アメジスト#ミチル猫#接客中おとなしくしてね🐱
こんにちは😺 福岡市内から、ご来店くださいましたOL様😊単色ピンク、夏らしく、シンプルにとのオーダーでした🌼また1日中冷房と座り仕事の為、脚のむくみや肩こりがひどいらしく💦ネイルの後、時短集中、アロマリンパケアトリートメントを施術されました💮🌱本日も大変ありがとうございました😺 ✳セルフで行う場合→冷房などで脚が冷えるという方は、足首を軽く両手で持ち雑巾をしぼるイメージでマッサージすると血行がよくなり温かくなりやすいですよ🍀 #エッセンシャルオイル #オーガニック #ホリスティック #アロマセラピー #ネイル #アメジスト #ミチル猫 #接客中おとなしくしてね 🐱
これからどこに向かうのか。
.
尊敬する、、薬学の先生に言われた。
.
人がやっていないことを
やろうとするのは大変だ
.
でも、お前なら新しいなにかを
やってくれると思ってるからここに呼んでいる
.
??????????????
.
率直にそのお言葉は嬉しいけど、ハテナな部分あり。
.
目的を見失いそうになることも正直あるけれど
.
やっぱり根底にある芯の部分はブレないな。
.
最近、何度も再確認している。
.
今わたしがやろうとしていることと、
その先に目指すことが
何処で重なり合うのか わからないけれど
.
今はとにかくやってみるしかない。
とにかくとにかく挑戦して、
ダメならまた方法を変えて、
また挑戦して、、、、
.
想いがある。信じているものがある。
信じたいものがある。
そして、仲間がいる。
.
.
だから!
とにかく今は!
一歩でも半歩でもいいから
歩いていこう。
.
#薬学#漢方#植物エネルギー#ホリスティック#仲間に感謝
#ホリスティックビューティー#皮膚科#美容皮膚科#美容ナース#ホリスティックナース#経営学#ビジネス#ノマド#歩いていこう#いきものがかり#お前に捧げる歌だ#笑#love#ハッピー
#美容薬学検定
これからどこに向かうのか。 . 尊敬する、、薬学の先生に言われた。 . 人がやっていないことを やろうとするのは大変だ . でも、お前なら新しいなにかを やってくれると思ってるからここに呼んでいる . ?????????????? . 率直にそのお言葉は嬉しいけど、ハテナな部分あり。 . 目的を見失いそうになることも正直あるけれど . やっぱり根底にある芯の部分はブレないな。 . 最近、何度も再確認している。 . 今わたしがやろうとしていることと、 その先に目指すことが 何処で重なり合うのか わからないけれど . 今はとにかくやってみるしかない。 とにかくとにかく挑戦して、 ダメならまた方法を変えて、 また挑戦して、、、、 . 想いがある。信じているものがある。 信じたいものがある。 そして、仲間がいる。 . . だから! とにかく今は! 一歩でも半歩でもいいから 歩いていこう。 . #薬学 #漢方 #植物エネルギー #ホリスティック #仲間に感謝  #ホリスティックビューティー #皮膚科 #美容皮膚科 #美容ナース #ホリスティックナース #経営学 #ビジネス #ノマド #歩いていこう #いきものがかり #お前に捧げる歌だ #笑 #love #ハッピー  #美容薬学検定 
この前は紹介の方が来てくださいました。
.
パーマがとれかけていて
ダメージもしていたので
.
頭皮のケアとカットで艶髪に。
.
本日いつでもご案内できます。
.
Tel06-6372-3866
.
福嶋宏弥指名でオールメニュー半額
.
#SARAJU #サラジュ #大阪 梅田 #茶屋町 #salon #美容師 #美容室 #美容 #beauty #cut #treatment #spa #ホリスティック #煌水 #キラ水 #イルミナカラー #アプリエ #髪 #hair #福嶋宏弥 #指名 #半額
この前は紹介の方が来てくださいました。 . パーマがとれかけていて ダメージもしていたので . 頭皮のケアとカットで艶髪に。 . 本日いつでもご案内できます。 . Tel06-6372-3866 . 福嶋宏弥指名でオールメニュー半額 . #SARAJU  #サラジュ  #大阪  梅田 #茶屋町  #salon  #美容師  #美容室  #美容  #beauty  #cut  #treatment  #spa  #ホリスティック  #煌水  #キラ水  #イルミナカラー  #アプリエ  #髪  #hair  #福嶋宏弥  #指名  #半額 
.
オーガニックヘアケア #Thepublicorganic などを展開するCOLOURSさんの社内ラボへ。

#ホリスティック精油美容 に着目し、 #フィトテラピー マスター取得のアドバイザーさんと共に、医療現場でも使用される診断機器で "今の自律神経バランス" を測定!

その結果に応じて、必要とされる香りを選び #フレグランスオイル や #バーム を精油100%で作らせていただきましたっ😂

自分ではストレスを感じでいないと思っていたんですが、ココロは正直(笑)

香りを嗅ぐことで自律神経のバランスを整え、ココロの健康に繋がる #植物療法 の真髄を垣間見れました🌿

当分この香りで癒されます💛

#自律神経バランス #ホリスティック
#Beauty #organic
. オーガニックヘアケア #Thepublicorganic  などを展開するCOLOURSさんの社内ラボへ。 #ホリスティック精油美容  に着目し、 #フィトテラピー  マスター取得のアドバイザーさんと共に、医療現場でも使用される診断機器で "今の自律神経バランス" を測定! その結果に応じて、必要とされる香りを選び #フレグランスオイル  や #バーム  を精油100%で作らせていただきましたっ😂 自分ではストレスを感じでいないと思っていたんですが、ココロは正直(笑) 香りを嗅ぐことで自律神経のバランスを整え、ココロの健康に繋がる #植物療法  の真髄を垣間見れました🌿 当分この香りで癒されます💛 #自律神経バランス  #ホリスティック  #Beauty  #organic 
上部頸椎を緩めています。
無理やり動かす事はしません。
緩むまで静かに待ちます。
この関節は頭と体を繋ぐ大切な所で神経や血管が通っています。
関節を緩めるという事は、筋肉や膜の緊張をとるだけじゃなく、ブロックのある神経や血管の活動をスムーズにします。
体に異常があれば、その組織は神経を通して脳にSOSの信号を送り、SOSを受け取った脳は血流を通して体に必要なものを運びます。関節を緩めるという事は体の中のネットワークを潤滑にするという事です。

読書専門アカウント作りました→@tokinowa_books
上部頸椎を緩めています。 無理やり動かす事はしません。 緩むまで静かに待ちます。 この関節は頭と体を繋ぐ大切な所で神経や血管が通っています。 関節を緩めるという事は、筋肉や膜の緊張をとるだけじゃなく、ブロックのある神経や血管の活動をスムーズにします。 体に異常があれば、その組織は神経を通して脳にSOSの信号を送り、SOSを受け取った脳は血流を通して体に必要なものを運びます。関節を緩めるという事は体の中のネットワークを潤滑にするという事です。 読書専門アカウント作りました→@tokinowa_books
【お薦め既刊】『マッサージバイブル』
あらゆるマッサージの手技と手順を網羅し、基礎から各種マッサージスタイル、目的・症状別マッサージの手順も解説しています✨✨
http://www.gaiajapan.co.jp/books/bodywork/massage/565/

#マッサージ #手技 #ボディワーク #ホリスティック #中国式マッサージ #指圧
 #インド式ヘッドマッサージ #ヘッドマッサージ #ベビーマッサージ #カップルマッサージ #妊娠中のマッサージ #マタニティマッサージ #深部組織マッサージ #スポーツマッサージ #美顔マッサージ #スピリチュアルマッサージ #健康 #美容 #自然療法 #バイブルシリーズ
【お薦め既刊】『マッサージバイブル』 あらゆるマッサージの手技と手順を網羅し、基礎から各種マッサージスタイル、目的・症状別マッサージの手順も解説しています✨✨ http://www.gaiajapan.co.jp/books/bodywork/massage/565/ #マッサージ  #手技  #ボディワーク  #ホリスティック  #中国式マッサージ  #指圧  #インド式ヘッドマッサージ  #ヘッドマッサージ  #ベビーマッサージ  #カップルマッサージ  #妊娠中のマッサージ  #マタニティマッサージ  #深部組織マッサージ  #スポーツマッサージ  #美顔マッサージ  #スピリチュアルマッサージ  #健康  #美容  #自然療法  #バイブルシリーズ 
おはようございまーす🌞
投稿は出来てなかったですが、やってましたよデトックスウォーター‼︎笑

変わらず同じブレンドでやってます♪
グレープフルーツの苦味がりんごの甘みを引き出してくれてなかなかお気に入りです😜💕 さて、今日はさり気なーく存在感を出してくれてるシナモンについて。

シナモンと言えば香り付けくらいに思われてる方もいらっしゃると思います。…が!
なんとこのシナモン、別名スパイスの王様👑

美容効果抜群なやつなんです🌟
中でも冷えの改善の効果は嬉しいですね〜!
女性だけでなく、最近は男性も多い気がします。
冷えは万病の素、美容の大敵です😱
くすみやむくみ、薄毛や抜け毛など血行不良によってこんな症状出てきちゃいます…
原因を改善しないと、これらの問題は解決しません😭
夏の生活が冬の体質を作ります。
冷たい飲み物ばかり飲んでませんか?冷えている体、無視してませんか?? 冷えは放っておくと色んな症状を引き連れてくるので早いうちに撃退しましょうね〜‼︎ #Rassic #デトックスウォーター #ホリスティック #インナービューティー #シナモン #スパイスの王様 #りんごと相性ばっちり #サングリアにも #ヨーグルトにも
おはようございまーす🌞 投稿は出来てなかったですが、やってましたよデトックスウォーター‼︎笑 変わらず同じブレンドでやってます♪ グレープフルーツの苦味がりんごの甘みを引き出してくれてなかなかお気に入りです😜💕 さて、今日はさり気なーく存在感を出してくれてるシナモンについて。 シナモンと言えば香り付けくらいに思われてる方もいらっしゃると思います。…が! なんとこのシナモン、別名スパイスの王様👑 美容効果抜群なやつなんです🌟 中でも冷えの改善の効果は嬉しいですね〜! 女性だけでなく、最近は男性も多い気がします。 冷えは万病の素、美容の大敵です😱 くすみやむくみ、薄毛や抜け毛など血行不良によってこんな症状出てきちゃいます… 原因を改善しないと、これらの問題は解決しません😭 夏の生活が冬の体質を作ります。 冷たい飲み物ばかり飲んでませんか?冷えている体、無視してませんか?? 冷えは放っておくと色んな症状を引き連れてくるので早いうちに撃退しましょうね〜‼︎ #Rassic  #デトックスウォーター  #ホリスティック  #インナービューティー  #シナモン  #スパイスの王様  #りんごと相性ばっちり  #サングリアにも  #ヨーグルトにも 
ギフト‼️
獅子座のnewmoon。
なんと今回は23日と
8月22日と2回の
獅子座新月が
続けて起こります。

そして8/5は私の誕生日。
獅子座新月&
獅子座birthdayギフトと
して、ライン@に
登録してもらった方、
そして既に登録してくださってる
皆さんに、 ⭕️無料カウンセリング
10名(15,000円相当)
⭕️オートクチュールセッション
1名(30,000円相当)

のプレゼント企画を行います。

受付はただいまより
新月が起きた時から
72時間後の
7月25日18時45分まで
LINE@にて行います。

是非この機会にご登録下さいませ。

ご登録は
@hws5709a

#ギフト
#美しく生きる 
#プレゼント企画
#ホリスティック 
#獅子座新月
#birthday
ギフト‼️ 獅子座のnewmoon。 なんと今回は23日と 8月22日と2回の 獅子座新月が 続けて起こります。 そして8/5は私の誕生日。 獅子座新月& 獅子座birthdayギフトと して、ライン@に 登録してもらった方、 そして既に登録してくださってる 皆さんに、 ⭕️無料カウンセリング 10名(15,000円相当) ⭕️オートクチュールセッション 1名(30,000円相当) のプレゼント企画を行います。 受付はただいまより 新月が起きた時から 72時間後の 7月25日18時45分まで LINE@にて行います。 是非この機会にご登録下さいませ。 ご登録は @hws5709a #ギフト  #美しく生きる  #プレゼント企画  #ホリスティック  #獅子座新月  #birthday 
I ordered bento 🍱 and kombucha for takeout from my friend/chef, @misatonaturalkitchen.  オレンジカウンティに来たら必ず頼む、みさとさんのお弁当とコンブチャ。遠征試合に外食は付き物だけど、彼女のお弁当はほっとする味です。詳細はアメブロで! http://s.ameblo.jp/mimisandiego/ 
#namaste #yoga #yogamom #yogagirl #sandiegoyoga #yogasandiego #yogainspiration #yogaeverydamnday #practiceandalliscoming #ヨガラブ #ヨガ講師 #ヨガクラス  #ヨガインストラクター #アロマヨガ #アロマヨガサンディエゴ #サンディエゴ #サンディエゴでヨガ #ヨガの先生# #yogajournal #ヨガジャーナル #カリフォルニア #アメリカ生活 #ホリスティック #オレンジカウンティ #美味しい弁当 #野菜たくさん #自家製コンブチャ #発酵ドリンク #紅茶キノコ
I ordered bento 🍱 and kombucha for takeout from my friend/chef, @misatonaturalkitchen. オレンジカウンティに来たら必ず頼む、みさとさんのお弁当とコンブチャ。遠征試合に外食は付き物だけど、彼女のお弁当はほっとする味です。詳細はアメブロで! http://s.ameblo.jp/mimisandiego/ #namaste  #yoga  #yogamom  #yogagirl  #sandiegoyoga  #yogasandiego  #yogainspiration  #yogaeverydamnday  #practiceandalliscoming  #ヨガラブ  #ヨガ講師  #ヨガクラス  #ヨガインストラクター  #アロマヨガ  #アロマヨガサンディエゴ  #サンディエゴ  #サンディエゴでヨガ  #ヨガの先生 # #yogajournal  #ヨガジャーナル  #カリフォルニア  #アメリカ生活  #ホリスティック  #オレンジカウンティ  #美味しい弁当  #野菜たくさん  #自家製コンブチャ  #発酵ドリンク  #紅茶キノコ 
#fluidity 
授業がある日もない日も、毎日を水の中で過ごしてます。
技を学ぶということと並行して、セッションを受け続ける中で生まれる自分自身の変化が日を追うごとに深まっていく…それがたまらなく楽しい。
.
体と、呼吸と、エネルギーの、微細なシグナルとの対話。
.
#watertemple #warmwater #newday #fluidpresence #spa #スパ #水に溶けたい #ホリスティック #スパプール
#fluidity  授業がある日もない日も、毎日を水の中で過ごしてます。 技を学ぶということと並行して、セッションを受け続ける中で生まれる自分自身の変化が日を追うごとに深まっていく…それがたまらなく楽しい。 . 体と、呼吸と、エネルギーの、微細なシグナルとの対話。 . #watertemple  #warmwater  #newday  #fluidpresence  #spa  #スパ  #水に溶けたい  #ホリスティック  #スパプール 
『☆アレンジ自在!優秀ボブ☆』 飾らない、あなた自身の魅力を 引き出してくれます☆ お好みのテイストにアレンジ自在♪ お手入れ簡単な優秀スタイルです☆

L'avenir for hair(ラブニール フォー ヘアー)
大阪府大阪市住吉区我孫子3-3-30 グランドハイツカワハラ1F 
電話番号 06-6115-8738
『インスタ見た』で、初めてのお客様20%OFF
ご予約、お問い合わせはDMよりお願いします♪

#大阪
#住吉区
#我孫子
#苅田
#山之内
#遠里小野
#杉本町
#矢田
#大領
#浅香
#千躰
#殿辻
#あびこ
#長居
#美容室
#美容院
#口コミ
#ヘッドスパ
#ダイエット
#ラブニール
#煌水 
#キラ水
#美容師募集
#アシスタント募集
#スタイリスト募集
#イイスタンダード
#リスティコ
#ホリスティック
#2470ハビッツ
#レドキシング2470
『☆アレンジ自在!優秀ボブ☆』 飾らない、あなた自身の魅力を 引き出してくれます☆ お好みのテイストにアレンジ自在♪ お手入れ簡単な優秀スタイルです☆ L'avenir for hair(ラブニール フォー ヘアー) 大阪府大阪市住吉区我孫子3-3-30 グランドハイツカワハラ1F 電話番号 06-6115-8738 『インスタ見た』で、初めてのお客様20%OFF ご予約、お問い合わせはDMよりお願いします♪ #大阪  #住吉区  #我孫子  #苅田  #山之内  #遠里小野  #杉本町  #矢田  #大領  #浅香  #千躰  #殿辻  #あびこ  #長居  #美容室  #美容院  #口コミ  #ヘッドスパ  #ダイエット  #ラブニール  #煌水  #キラ水  #美容師募集  #アシスタント募集  #スタイリスト募集  #イイスタンダード  #リスティコ  #ホリスティック  #2470ハビッツ  #レドキシング2470 
・
週末も平日も関係なく
好きな時に好きなシゴトをして、
好きな人とだけ関わる♡
最高に幸せな人生だっ(๑′ᴗ‵๑)
・
個人起業家って、そんな☝︎良い事ばかりじゃなく
勿論楽しい事と同じくらい大変なこともある。
でも、だからこそシゴト時間が楽しいし、
プライベートの時間も今まで以上に楽しくなる♡
・
私は何の起伏もない人生より、
大変なことも楽しんで
好きなことは最高に楽しむ人生を歩んで行きたいな*
そして、必ずクライアントさん達にもその人生を手に入れてもらうんだ♡
・
365日幸せなお料理教室の先生になる為の、
情報たっぷりのブログはトップからどうぞ^ ^
・
୨୧::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::୨୧ 
日本で唯一! 
お料理教室の先生専門の起業塾 
ホリスティック・マジック主宰 
୨୧
ホリスティック・マイスター 
中島 萌未
・ 週末も平日も関係なく 好きな時に好きなシゴトをして、 好きな人とだけ関わる♡ 最高に幸せな人生だっ(๑′ᴗ‵๑) ・ 個人起業家って、そんな☝︎良い事ばかりじゃなく 勿論楽しい事と同じくらい大変なこともある。 でも、だからこそシゴト時間が楽しいし、 プライベートの時間も今まで以上に楽しくなる♡ ・ 私は何の起伏もない人生より、 大変なことも楽しんで 好きなことは最高に楽しむ人生を歩んで行きたいな* そして、必ずクライアントさん達にもその人生を手に入れてもらうんだ♡ ・ 365日幸せなお料理教室の先生になる為の、 情報たっぷりのブログはトップからどうぞ^ ^ ・ ୨୧::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::୨୧ 日本で唯一! お料理教室の先生専門の起業塾 ホリスティック・マジック主宰 ୨୧ ホリスティック・マイスター 中島 萌未
本日は弊社主催の煌水サロン様限定
ワークショップ第3回を大阪で開催させて頂きました!
今回の講師は
煌水を西日本に一気に広め
ホリスティックメニューを打ち出し
成功させた
福岡のFLEAR 松谷氏

ノンダメージに特化し
某美容系ポータルサイトで
全国口コミランキングNo. 1の
福岡のVagu hair 竹内氏

東京の超人気サロンで
カラーのスペシャリストとして
講習にも引っ張りだこ。
最新のカラープロダクツ開発にも
携わる
UREALM 福永氏

美容界を代表する3人が揃うという
なんとも豪華なメンバーによる
ワークショップになりました!

忙しい中、足を運んで頂いた
関西エリアの多くの煌水サロン様も
とても熱心に話を聞いて頂いてました!

僕は裏方でなかなか、ワークショップの内容全部は聞けなかったですが
一部聞いていて
弊社の目指す美容業界を理解して頂いていて
まるで弊社の人間なんではないか?と
思う位に
語って頂いてました(^^)
共に業界を良くしていきたいという
思いが伝わり
なんだか終始、僕は感動していました!

ワークショップは毎回違う良さがあります。
けど本質的な部分っていうのは
やはり共通しているなと。

来て頂いたサロン様にも何か一つ二つでも
感動し、サロンに持ち帰って頂けたのかな?

次回はまた違う地域ではありますが
ワークショップを開き
煌水サロン様と情報の共有をして
本質を目指していけるような会にして行きたいな!と改めて感じてます!

いゃー本当、毎度勉強になります。

この場に自分がいれる事に感謝。

それと、弊社発行の編集者 小倉による
news paper vol1「KIRARI」
が煌水サロン様限定に発行されました!
色々な方に取材等ご協力頂き
色々な情報をSNSが主流の中
あえて、新聞として作成させて頂きました!
煌水サロン様に届きましたら
是非、目を通して頂けたら幸いです!
グルメに関しては絶対に間違えない
内容になってますので必見です!!( ´ ▽ ` )

もうすぐ新横浜〜

#関西エリア煌水サロン #煌水サロン #煌水 #キラ水 #テラヘルツ機能水 #ホリスティックカラー #ホリスティックケア #ホリスティック
本日は弊社主催の煌水サロン様限定 ワークショップ第3回を大阪で開催させて頂きました! 今回の講師は 煌水を西日本に一気に広め ホリスティックメニューを打ち出し 成功させた 福岡のFLEAR 松谷氏 ノンダメージに特化し 某美容系ポータルサイトで 全国口コミランキングNo. 1の 福岡のVagu hair 竹内氏 東京の超人気サロンで カラーのスペシャリストとして 講習にも引っ張りだこ。 最新のカラープロダクツ開発にも 携わる UREALM 福永氏 美容界を代表する3人が揃うという なんとも豪華なメンバーによる ワークショップになりました! 忙しい中、足を運んで頂いた 関西エリアの多くの煌水サロン様も とても熱心に話を聞いて頂いてました! 僕は裏方でなかなか、ワークショップの内容全部は聞けなかったですが 一部聞いていて 弊社の目指す美容業界を理解して頂いていて まるで弊社の人間なんではないか?と 思う位に 語って頂いてました(^^) 共に業界を良くしていきたいという 思いが伝わり なんだか終始、僕は感動していました! ワークショップは毎回違う良さがあります。 けど本質的な部分っていうのは やはり共通しているなと。 来て頂いたサロン様にも何か一つ二つでも 感動し、サロンに持ち帰って頂けたのかな? 次回はまた違う地域ではありますが ワークショップを開き 煌水サロン様と情報の共有をして 本質を目指していけるような会にして行きたいな!と改めて感じてます! いゃー本当、毎度勉強になります。 この場に自分がいれる事に感謝。 それと、弊社発行の編集者 小倉による news paper vol1「KIRARI」 が煌水サロン様限定に発行されました! 色々な方に取材等ご協力頂き 色々な情報をSNSが主流の中 あえて、新聞として作成させて頂きました! 煌水サロン様に届きましたら 是非、目を通して頂けたら幸いです! グルメに関しては絶対に間違えない 内容になってますので必見です!!( ´ ▽ ` ) もうすぐ新横浜〜 #関西エリア煌水サロン  #煌水サロン  #煌水  #キラ水  #テラヘルツ機能水  #ホリスティックカラー  #ホリスティックケア  #ホリスティック 
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは
『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️
どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️
そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️
そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^
color norico
hair&make norico
photo&direction FLEAR yokotanisan✨

#bellhair 
#ベルヘアー
#bob 
#ノンダメージサロン®︎
#岩国美容室
#岩国市
#本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室 
#10年後の髪や頭皮を守る美容室
#岩国
#広島美容室
#ホリスティック
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは 『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️ どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️ そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️ そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^ color norico hair&make norico photo&direction FLEAR yokotanisan✨ #bellhair  #ベルヘアー  #bob  #ノンダメージサロン ®︎ #岩国美容室  #岩国市  #本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室  #10年後の髪や頭皮を守る美容室  #岩国  #広島美容室  #ホリスティック 
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは
『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️
どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️
そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️
そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^
color hiroco
hair&make hiroco
photo&direction FLEAR yokotanisan✨

#bellhair 
#ベルヘアー
#bob 
#ノンダメージサロン®︎
#岩国美容室
#岩国市
#本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室 
#10年後の髪や頭皮を守る美容室
#岩国
#広島美容室
#ホリスティック
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは 『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️ どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️ そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️ そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^ color hiroco hair&make hiroco photo&direction FLEAR yokotanisan✨ #bellhair  #ベルヘアー  #bob  #ノンダメージサロン ®︎ #岩国美容室  #岩国市  #本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室  #10年後の髪や頭皮を守る美容室  #岩国  #広島美容室  #ホリスティック 
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは
『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️
どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️
そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️
そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^
color norico
hair&make norico
photo&direction FLEAR yokotanisan✨

#bellhair 
#ベルヘアー
#bob 
#ノンダメージサロン®︎
#岩国美容室
#岩国市
#本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室 
#10年後の髪や頭皮を守る美容室
#岩国
#広島美容室
#ホリスティック
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは 『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️ どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️ そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️ そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^ color norico hair&make norico photo&direction FLEAR yokotanisan✨ #bellhair  #ベルヘアー  #bob  #ノンダメージサロン ®︎ #岩国美容室  #岩国市  #本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室  #10年後の髪や頭皮を守る美容室  #岩国  #広島美容室  #ホリスティック 
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは
『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️
どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️
そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️
そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^
color norico
hair&make jun ishihara
photo&direction FLEAR yokotanisan✨

#bellhair 
#ベルヘアー
#bob 
#ノンダメージサロン®︎
#岩国美容室
#岩国市
#本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室 
#10年後の髪や頭皮を守る美容室
#岩国
#広島美容室
#ホリスティック
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは 『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️ どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️ そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️ そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^ color norico hair&make jun ishihara photo&direction FLEAR yokotanisan✨ #bellhair  #ベルヘアー  #bob  #ノンダメージサロン ®︎ #岩国美容室  #岩国市  #本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室  #10年後の髪や頭皮を守る美容室  #岩国  #広島美容室  #ホリスティック 
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは
『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️
どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️
そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️
そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^ hair&make AYAMI
photo&direction FLEAR yokotanisan✨

#bellhair 
#ベルヘアー
#bob 
#ノンダメージサロン®︎
#岩国美容室
#岩国市
#本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室 
#10年後の髪や頭皮を守る美容室
#岩国
#広島美容室
#ホリスティック
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは 『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️ どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️ そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️ そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^ hair&make AYAMI photo&direction FLEAR yokotanisan✨ #bellhair  #ベルヘアー  #bob  #ノンダメージサロン ®︎ #岩国美容室  #岩国市  #本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室  #10年後の髪や頭皮を守る美容室  #岩国  #広島美容室  #ホリスティック 
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは
『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️
どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️
そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️
そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^
color AYAMI
hair&make MANA
photo&direction FLEAR yokotanisan✨

#bellhair 
#ベルヘアー
#bob 
#ノンダメージサロン®︎
#岩国美容室
#岩国市
#本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室 
#10年後の髪や頭皮を守る美容室
#岩国
#広島美容室
#ホリスティック
Bell hair🔔の若手スタイリスト達がどんどん上達して行ってて嬉しい限り^^✨ Bell hair🔔の1番のウリは 『現在の毛髪科学で最も髪や頭皮にダメージの最小限なやり方でのカラーやパーマ、縮毛矯正ができる美容室』だって事‼️ だけどやっぱり美容師は『カット』有りき‼️‼️ どれだけ自分のカットに情熱を込めているかののか⁉️ そして毎日少しでも沢山吸収し、成長しているのか⁉️ そしてその為に一番大事な自分のやる気のスイッチが毎日押せてるかどうか⁉️ これからもさらにポジティブな連鎖を起こして行きますよ^^ color AYAMI hair&make MANA photo&direction FLEAR yokotanisan✨ #bellhair  #ベルヘアー  #bob  #ノンダメージサロン ®︎ #岩国美容室  #岩国市  #本気で髪や頭皮をキレイにしたい人のための美容室  #10年後の髪や頭皮を守る美容室  #岩国  #広島美容室  #ホリスティック 
【デトックスして代謝アップ】
・
冷やしタオルはじめました☆
・
コラーゲンマシンでたっぷりと汗をかいた後は
冷たいタオルでさっぱりしてくださいね
・
夏こそ体は冷えてます
冷房で芯まで冷えてしまった体の血流改善にコラーゲンマシンは大活躍
・
血流が良くなると、冷え症はもちろん、腰痛や首・肩の痛み、アトピー、湿疹、むくみ、代謝など色々な症状に良い効果が
・
そして、コラーゲンマシンに入ると痩せる汗とお肌に良い汗が出ますよ!
・
アトピーの方は血流が良くない方が多いので、意識してみてくださいね
・
しかし、長く湯船に浸かるのは逆効果です!
・
只今コラーゲンマシン&リンパの
【デトックスして代謝アップコース】が人気です☆
コラーゲンマシンとリンパドレナージュはデトックスと代謝アップに優れています☆
・
という今日のpostが消えていたのでもう一度😆
・
・
#リンパドレナージュ #リンパマッサージ #リンパで美肌 #コラーゲンマシン #コラーゲンマシン広島 #代謝アップ #痩せ体質 #血流改善 #デトックス #デトックス #毒素排出 #アトピー #アトピー改善 #アトピー広島 #アトピーでも大丈夫 #お肌は必ず再生する #ホリスティック #ホリスティックライフ #リンパドレナージュリュクシー #LymphDrainageLuxey #広島市中区立町
【デトックスして代謝アップ】 ・ 冷やしタオルはじめました☆
・
コラーゲンマシンでたっぷりと汗をかいた後は
冷たいタオルでさっぱりしてくださいね
・
夏こそ体は冷えてます
冷房で芯まで冷えてしまった体の血流改善にコラーゲンマシンは大活躍
・
血流が良くなると、冷え症はもちろん、腰痛や首・肩の痛み、アトピー、湿疹、むくみ、代謝など色々な症状に良い効果が
・ そして、コラーゲンマシンに入ると痩せる汗とお肌に良い汗が出ますよ!
・
アトピーの方は血流が良くない方が多いので、意識してみてくださいね ・ しかし、長く湯船に浸かるのは逆効果です! ・ 只今コラーゲンマシン&リンパの
【デトックスして代謝アップコース】が人気です☆
コラーゲンマシンとリンパドレナージュはデトックスと代謝アップに優れています☆ ・ という今日のpostが消えていたのでもう一度😆 ・ ・ #リンパドレナージュ  #リンパマッサージ  #リンパで美肌  #コラーゲンマシン  #コラーゲンマシン広島  #代謝アップ  #痩せ体質  #血流改善  #デトックス  #デトックス  #毒素排出  #アトピー  #アトピー改善  #アトピー広島  #アトピーでも大丈夫  #お肌は必ず再生する  #ホリスティック  #ホリスティックライフ  #リンパドレナージュリュクシー  #LymphDrainageLuxey  #広島市中区立町 
チネイザンコースの講習が無事に終わりました~。
オイルトリートメントとは全く別物です。
手技が難しかった~💨💨💨 チネイザンのチは(気)という意味。
チネイザン(気内臓療法)とは古くからタオに伝わる気功療法の一つでお腹へのタッチを中心としたホリスティックなセラピーです。
タオとは人間を自然の一部ととらえ万物と調和しようとする生き方の神仙術・陰陽道・老荘思想・東洋医学などを融合したもの。

このハーブボウルは先生からのプレゼント🎵ありがとうございます☺

#リラクゼーションgoldleaf#チネイザン#チネイザン受講#難しかった#楽しい授業#手技#気#気内臓療法#タオ#お腹#ホリスティック#セラピー#内臓と感情#ハーブボウル#風門を開く#マンタックチア師#エネルギー#chineitsang#shortcourse#care#tao#holistic#herbball#bodyworks#energy#throttle#study#craft
チネイザンコースの講習が無事に終わりました~。 オイルトリートメントとは全く別物です。 手技が難しかった~💨💨💨 チネイザンのチは(気)という意味。 チネイザン(気内臓療法)とは古くからタオに伝わる気功療法の一つでお腹へのタッチを中心としたホリスティックなセラピーです。 タオとは人間を自然の一部ととらえ万物と調和しようとする生き方の神仙術・陰陽道・老荘思想・東洋医学などを融合したもの。 このハーブボウルは先生からのプレゼント🎵ありがとうございます☺ #リラクゼーションgoldleaf #チネイザン #チネイザン受講 #難しかった #楽しい授業 #手技 #気 #気内臓療法 #タオ #お腹 #ホリスティック #セラピー #内臓と感情 #ハーブボウル #風門を開く #マンタックチア師 #エネルギー #chineitsang #shortcourse #care #tao #holistic #herbball #bodyworks #energy #throttle #study #craft 
最近お肌の調子がすこぶるいい"((∩´︶`∩))"♡はちみつ肌パック効果かな♪
体調悪くなるとお肌の調子も悪くなってたけど全然なくなりました(ㆁωㆁ*)☆
24時間起きててそのまま東京の研修会に向かうわたし、そしてすっぴん笑
むくみが気になるので今日もこれからお手入れ(*´∇`*)
小顔大作戦!
#ホリスティック#ビューティーアドバイザー#岐阜#名古屋#美容家#すっぴん#小顔大作戦#むくみスッキリ#美肌#目指せマイナス10歳肌#キレイは作れる#魅力UP#女子力向上#アラサー女子#努力は必ず報われる#向上心のある人と繋がりたい#スキンケア#アンチエイジング#出没スポットは#玉宮#柳ヶ瀬#大垣#限定#無料体感モニター#大募集中#お問い合わせはDMにて#お気軽にどうぞ#followme#love#like4like
最近お肌の調子がすこぶるいい"((∩´︶`∩))"♡はちみつ肌パック効果かな♪ 体調悪くなるとお肌の調子も悪くなってたけど全然なくなりました(ㆁωㆁ*)☆ 24時間起きててそのまま東京の研修会に向かうわたし、そしてすっぴん笑 むくみが気になるので今日もこれからお手入れ(*´∇`*) 小顔大作戦! #ホリスティック #ビューティーアドバイザー #岐阜 #名古屋 #美容家 #すっぴん #小顔大作戦 #むくみスッキリ #美肌 #目指せマイナス10歳肌 #キレイは作れる #魅力UP #女子力向上 #アラサー女子 #努力は必ず報われる #向上心のある人と繋がりたい #スキンケア #アンチエイジング #出没スポットは #玉宮 #柳ヶ瀬 #大垣 #限定 #無料体感モニター #大募集中 #お問い合わせはDMにて #お気軽にどうぞ #followme #love #like4like 
_
本日トリミングで来てくれた
ひまわりくん🌻アロハくん🌺
可愛くカットをしてもらって
フォトブースで記念撮影です🌟🌟
お揃いのハーネスもバッチリお似合い👌💖
また遊びに来てくださいね〜😆✨ _
#greendog湘南 #一緒にもっと #犬とお出かけ
#湘南tsite #湘南 #ペットショップ #ホリスティック
#辻堂 #藤沢 #グルーミング #ドッグフード
#greendog #グリーンドッグ #grooming #トリミング
#ポメラニアン #pomeranian #柴犬カット #熊カット
_ 本日トリミングで来てくれた ひまわりくん🌻アロハくん🌺 可愛くカットをしてもらって フォトブースで記念撮影です🌟🌟 お揃いのハーネスもバッチリお似合い👌💖 また遊びに来てくださいね〜😆✨ _ #greendog湘南  #一緒にもっと  #犬とお出かけ  #湘南tsite  #湘南  #ペットショップ  #ホリスティック  #辻堂  #藤沢  #グルーミング  #ドッグフード  #greendog  #グリーンドッグ  #grooming  #トリミング  #ポメラニアン  #pomeranian  #柴犬カット  #熊カット 
スリランカで一番人気の観光地
「シーギリヤロック」
.
写真で見たことある方も多いのではないでしょうか。
スリランカで最も有名なスポットといっても過言ではありません。
自然の中にそびえ立つ巨大岩には、圧巻の貫禄があります。いざシーギリヤロックの中に入ると、かつてそこに人が住んでいたことを感じさせます。
たくさんの階段を上って頂上から見る自然の美しさは、訪れる人に感動を与えます。
.
自然と人口、荘厳さと繊細さを兼ね備えたスリランカで最も有名な観光スポット、#シーギリヤロック。
訪れる際は、是非その歴史的背景も調べてみてください。
.
スパセイロンのインスタグラムで
#スリランカ旅行気分 🇱🇰
.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
#SPACEYLON#スパセイロン#スリランカ#srilanka#アーユルヴェーダ#ayurveda#海外旅行 #traveling #海外旅行好き #旅行好きと繋がりたい #ココナッツ#スパ#世界遺産#象の孤児院 #癒し#リラクゼーション#ホリスティック#ヨガ#yoga#美容オイル#シーギリヤ#サーフィン#シーギリヤロック #sigiriya #スリランカ王室のレシピ
スリランカで一番人気の観光地 「シーギリヤロック」 . 写真で見たことある方も多いのではないでしょうか。 スリランカで最も有名なスポットといっても過言ではありません。 自然の中にそびえ立つ巨大岩には、圧巻の貫禄があります。いざシーギリヤロックの中に入ると、かつてそこに人が住んでいたことを感じさせます。 たくさんの階段を上って頂上から見る自然の美しさは、訪れる人に感動を与えます。 . 自然と人口、荘厳さと繊細さを兼ね備えたスリランカで最も有名な観光スポット、#シーギリヤロック 。 訪れる際は、是非その歴史的背景も調べてみてください。 . スパセイロンのインスタグラムで #スリランカ旅行気分  🇱🇰 . 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 #SPACEYLON #スパセイロン #スリランカ #srilanka #アーユルヴェーダ #ayurveda #海外旅行  #traveling  #海外旅行好き  #旅行好きと繋がりたい  #ココナッツ #スパ #世界遺産 #象の孤児院  #癒し #リラクゼーション #ホリスティック #ヨガ #yoga #美容オイル #シーギリヤ #サーフィン #シーギリヤロック  #sigiriya  #スリランカ王室のレシピ 
スリランカで見られる人気者、スリランカゾウです。
.
島国スリランカには、もともと3万頭近くのアジアゾウが生息していたそうです。
ところが、1815年に英国の植民地となって以来、1世紀近くにもおよぶ狩猟の犠牲となったり、森の破壊で住処を追われてしまいます。
独立後のスリランカ政府は、少しでも#アジアゾウ の絶滅を食い止めるため、1975年に初めて「#象の孤児院 」を設立しました。
傷ついた子象たちが、ストレスを感じることなくのびのびと成長できるよう、広大な敷地内ではなるべく自由に過ごせるようになっています。
.
スパセイロンでは、
#セイロンエレファントコレクション の売上金額の10%を、絶滅の危機にある#セイロンエレファント の保護活動支援団体に#寄付 しています。
,
スパセイロンのインスタグラムで
#スリランカ旅行気分 🇱🇰
.
#SPACEYLON#スパセイロン#スリランカ#srilanka#アーユルヴェーダ#ayurveda#海外旅行 #traveling #海外旅行好き #旅行好きと繋がりたい #ココナッツ#スパ#世界遺産#象の孤児院 #癒し#リラクゼーション#ホリスティック#ヨガ#yoga#美容オイル#スリランカ王室のレシピ
スリランカで見られる人気者、スリランカゾウです。 . 島国スリランカには、もともと3万頭近くのアジアゾウが生息していたそうです。 ところが、1815年に英国の植民地となって以来、1世紀近くにもおよぶ狩猟の犠牲となったり、森の破壊で住処を追われてしまいます。 独立後のスリランカ政府は、少しでも#アジアゾウ  の絶滅を食い止めるため、1975年に初めて「#象の孤児院  」を設立しました。 傷ついた子象たちが、ストレスを感じることなくのびのびと成長できるよう、広大な敷地内ではなるべく自由に過ごせるようになっています。 . スパセイロンでは、 #セイロンエレファントコレクション  の売上金額の10%を、絶滅の危機にある#セイロンエレファント  の保護活動支援団体に#寄付  しています。 , スパセイロンのインスタグラムで #スリランカ旅行気分  🇱🇰 . #SPACEYLON #スパセイロン #スリランカ #srilanka #アーユルヴェーダ #ayurveda #海外旅行  #traveling  #海外旅行好き  #旅行好きと繋がりたい  #ココナッツ #スパ #世界遺産 #象の孤児院  #癒し #リラクゼーション #ホリスティック #ヨガ #yoga #美容オイル #スリランカ王室のレシピ 
.
Hokkaidoにお仕事で来ました◡̈⋆*
.
とにかく自然がすごくて感動‼‼‼
.
HALU
.
加工無しだよ𓇼⋆゜
.
#THEGLOBES#表参道#美容室#グローブス#HALU#ハルメイク#ロケ#tv#hairstyle#hair#ヘアメイク#hairmake#北海道#japan#景色#メイク#ホリスティック#sea#beauty#healthy#summer#relaxy#photo#makeup
#留萌#留萌市
More~aroma salon~
サマーキャンペーンを開始いたします😊❤️❤️ 夏の疲れをアロマトリートメントで吹き飛ばしてみませんか?✨ キャンペーンの詳しい内容は
アメブロで・・・ アメブロ
https://ameblo.jp/more-beautiful-aroma/

#アロマ#aroma#アロマセラピー#アロマテラピー#アロマセラピスト#アロマトリートメント#ホリスティック#正看護師#英国IFA認定国際アロマセラピスト#More#アロマサロン#相模原市#相模原#プライベートサロン#完全予約制#完全個室#サマー#キャンペーン#夏バテ#夏#疲労#リフレッシュ#リラックス#心身ケア#アロマケア#アロマすきな人と繋がりたい#
More~aroma salon~ サマーキャンペーンを開始いたします😊❤️❤️ 夏の疲れをアロマトリートメントで吹き飛ばしてみませんか?✨ キャンペーンの詳しい内容は アメブロで・・・ アメブロ https://ameblo.jp/more-beautiful-aroma/ #アロマ #aroma #アロマセラピー #アロマテラピー #アロマセラピスト #アロマトリートメント #ホリスティック #正看護師 #英国IFA認定国際アロマセラピスト #More #アロマサロン #相模原市 #相模原 #プライベートサロン #完全予約制 #完全個室 #サマー #キャンペーン #夏バテ #夏 #疲労 #リフレッシュ #リラックス #心身ケア #アロマケア #アロマすきな人と繋がりたい #
コラーゲンマシンは治療機器ではありませんが、アトピーのお肌にも良い変化が現れています
・
こちらのお客様、太ももの炎症が2日でおさまりました
・
今月参加したコラーゲンマシンの勉強会、ドクターズセミナーでも確信しましたが
・
血流を改善したら良くなる症状には効果的
皮膚の新陳代謝も正常になり
・
コラーゲン生成促進がアトピーの搔き壊した傷の修復に役立ちます
・
ホルモンバランスや自律神経にも変化があることから
精神的なサポートにもなります
・
他にも色々と良いことがありますよ✨
・
もちろん変化のスピードには個人差はありますが
誰でも美肌になれる
信頼のおけるマシンです
・
しかし、マシンだけに頼るのではなく、自分の痒みが起こるパターンを知っていただき、根本療法と合わせていきます
・
当サロンでは、免疫栄養学を取り入れホリスティックな観点で、体の内側から変えていくためにリンパドレナージュなどお客様に合わせた方法でサポートしています
・
お近くにコラーゲンマシンのサロンがあれば是非トライしてみてください
・
しかし、アトピーの炎症具合にもよりますのでよく相談して
・
リュクシーのお近くの方は是非無料カウンセリングにお越しくださいね
・
・
#リンパドレナージュ #リンパマッサージ #リンパで美肌 #コラーゲンマシン #コラーゲンマシン広島 #代謝アップ #痩せ体質 #血流改善 #デトックス #デトックス #毒素排出 #アトピー #アトピー改善 #アトピー広島 #アトピーでも大丈夫 #お肌は必ず再生する #ホリスティック #ホリスティックライフ #リンパドレナージュリュクシー #LymphDrainageLuxey #広島市中区立町
コラーゲンマシンは治療機器ではありませんが、アトピーのお肌にも良い変化が現れています ・ こちらのお客様、太ももの炎症が2日でおさまりました ・ 今月参加したコラーゲンマシンの勉強会、ドクターズセミナーでも確信しましたが ・ 血流を改善したら良くなる症状には効果的 皮膚の新陳代謝も正常になり ・ コラーゲン生成促進がアトピーの搔き壊した傷の修復に役立ちます ・ ホルモンバランスや自律神経にも変化があることから 精神的なサポートにもなります ・ 他にも色々と良いことがありますよ✨ ・ もちろん変化のスピードには個人差はありますが 誰でも美肌になれる 信頼のおけるマシンです ・ しかし、マシンだけに頼るのではなく、自分の痒みが起こるパターンを知っていただき、根本療法と合わせていきます ・ 当サロンでは、免疫栄養学を取り入れホリスティックな観点で、体の内側から変えていくためにリンパドレナージュなどお客様に合わせた方法でサポートしています ・ お近くにコラーゲンマシンのサロンがあれば是非トライしてみてください ・ しかし、アトピーの炎症具合にもよりますのでよく相談して ・ リュクシーのお近くの方は是非無料カウンセリングにお越しくださいね ・ ・ #リンパドレナージュ  #リンパマッサージ  #リンパで美肌  #コラーゲンマシン  #コラーゲンマシン広島  #代謝アップ  #痩せ体質  #血流改善  #デトックス  #デトックス  #毒素排出  #アトピー  #アトピー改善  #アトピー広島  #アトピーでも大丈夫  #お肌は必ず再生する  #ホリスティック  #ホリスティックライフ  #リンパドレナージュリュクシー  #LymphDrainageLuxey  #広島市中区立町 
こんな小さな手がここまで大きくなったり
・
少し力を加えたら折れてしまいそうな指がこんなに太くなったり
・
『生命』ってすごいな…
『人間』ってすごいな…
・
そんな神秘的な余韻に浸りながらも、複雑な心境が右往左往する
・
『こういう感動すらも分からなくなる大人になってしまうのだろうか』
・
『この子が成長したときに私はなんて声をかけるのだろうか』
・
『あのキラキラの目にはどんな私が写っているのだろうか』
・
あなたがこの世界に出てきてから、これから出逢っていくたくさんの人の中で
私があなたの人生の序盤に出逢った奇跡は、あなたに何を意味するのだろうね♪
・
そんなこと、お互いに分からないよね(笑)
・
これだけは言わせてね
あなたは、そんな小さな小さな手でもね
私にたくさんのことを教えてくれたよ♪
・
そんな力をもう持っているのだから、自分の生きる意味なんて考えて悩まないで、そのまま笑っていてほしいな
・
出逢ってくれて、ありがとう!
小さな小さな生命たちへ
#ホリスティック
#薬剤師
#生命
#人間
#赤ちゃん
#ありのまま
#出逢い
こんな小さな手がここまで大きくなったり ・ 少し力を加えたら折れてしまいそうな指がこんなに太くなったり ・ 『生命』ってすごいな… 『人間』ってすごいな… ・ そんな神秘的な余韻に浸りながらも、複雑な心境が右往左往する ・ 『こういう感動すらも分からなくなる大人になってしまうのだろうか』 ・ 『この子が成長したときに私はなんて声をかけるのだろうか』 ・ 『あのキラキラの目にはどんな私が写っているのだろうか』 ・ あなたがこの世界に出てきてから、これから出逢っていくたくさんの人の中で 私があなたの人生の序盤に出逢った奇跡は、あなたに何を意味するのだろうね♪ ・ そんなこと、お互いに分からないよね(笑) ・ これだけは言わせてね あなたは、そんな小さな小さな手でもね 私にたくさんのことを教えてくれたよ♪ ・ そんな力をもう持っているのだから、自分の生きる意味なんて考えて悩まないで、そのまま笑っていてほしいな ・ 出逢ってくれて、ありがとう! 小さな小さな生命たちへ #ホリスティック  #薬剤師  #生命  #人間  #赤ちゃん  #ありのまま  #出逢い 
New moon yoga meditation healing and Ayurvedic soup event.
Finding true self, connect to your pure roots, unconditional trust 
Very powerful healing by sun and moon. Burn fake self and ego becomes zero again.
So I made red red grounding soup and watermelon electrolytes juice.
新月ヨガ瞑想会ははっきり解ったことはゼロになったこと、不思議な日だった。赤いスープとスイカのカルダモンジュースが癒しとなれたようです。
#realfood #vegan #ayurveda #yoga #yum #healthy #healing #holistic #vegetarian #meditation #consciousness #chakra #balance #cleansing #newmoon #trust #naturalliving #ヨガ#アーユルヴェーダ#ホリスティック#新月
New moon yoga meditation healing and Ayurvedic soup event. Finding true self, connect to your pure roots, unconditional trust Very powerful healing by sun and moon. Burn fake self and ego becomes zero again. So I made red red grounding soup and watermelon electrolytes juice. 新月ヨガ瞑想会ははっきり解ったことはゼロになったこと、不思議な日だった。赤いスープとスイカのカルダモンジュースが癒しとなれたようです。 #realfood  #vegan  #ayurveda  #yoga  #yum  #healthy  #healing  #holistic  #vegetarian  #meditation  #consciousness  #chakra  #balance  #cleansing  #newmoon  #trust  #naturalliving  #ヨガ #アーユルヴェーダ #ホリスティック #新月 
.
.
【商品のご紹介】
暑い日々が続き、虫も活動的になっているこの季節…虫除け対策は出来ていますか?👀
今回はそんな虫除け対策グッズをご紹介致します☝🏻
.
⭐️レニーム
お散歩時などの気になる虫対策や、毎日のお手入れに大活躍‼️天然成分100%なので舐めても安心です♪
期間限定SALE中‼️《8月16日まで》
.
⭐️ペットクールビーンエッセンス
蚊はもちろん、ノミやダニにも高い効果があります‼️また、カーペットやキャリーバッグにもお使いいただける優れものです😆
.
その他にも多数ご用意しておりますのでパートナーにあった対策グッズをご提案致します😊🐾
.
.
#グリーンドッグ #グリーンドッグスクエア #グリーンドッグ神戸#グルーミングサロン #いぬとのくらし #ホリスティック#greendog #虫除け#虫除けスプレー#蚊取り線香#虫除け対策#夏
. . 【商品のご紹介】 暑い日々が続き、虫も活動的になっているこの季節…虫除け対策は出来ていますか?👀 今回はそんな虫除け対策グッズをご紹介致します☝🏻 . ⭐️レニーム お散歩時などの気になる虫対策や、毎日のお手入れに大活躍‼️天然成分100%なので舐めても安心です♪ 期間限定SALE中‼️《8月16日まで》 . ⭐️ペットクールビーンエッセンス 蚊はもちろん、ノミやダニにも高い効果があります‼️また、カーペットやキャリーバッグにもお使いいただける優れものです😆 . その他にも多数ご用意しておりますのでパートナーにあった対策グッズをご提案致します😊🐾 . . #グリーンドッグ  #グリーンドッグスクエア  #グリーンドッグ神戸 #グルーミングサロン  #いぬとのくらし  #ホリスティック #greendog  #虫除け #虫除けスプレー #蚊取り線香 #虫除け対策 #夏 
.
befor→after✨
ホリスティックカラー&ストレートパーマ👯
風になびいてもまとまるサラツヤ髪❤️
バサバサの状態からでも
ここまで綺麗になりました👼🏿👼🏿
.
憧れのサラツヤの髪になるならこのメニューに限りますね☺️✨
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
・薬剤によるダメージが気になる
・パサつく
・艶がでない
・手触りがごわつく
そんな悩みが1つでも当てはまる方
絶対オススメです👼🏿👼🏿👼🏿
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
・ご新規様
 前髪カット+ホリスティックカラー
-¥8000
カット+ホリスティックストレートパーマ
-¥17000〜
.
《ホットペッパービューティー》
http://beauty.hotpepper.jp/smartphone/slnH000112069/stylist/T000367159/
.
*ホットペッパー内にプランがない場合施術総額20%offさせていただきます⭐️
.
Tierra
東京都渋谷区神宮前6-28-3 Gビル神宮前06 B1F
(明治神宮前駅徒歩1分)
Tel 0364188005
月曜日〜金曜日 11:30〜21:00
土曜日 10:00〜20:00
日曜日 祝日10:00〜19:00
定休日 毎週火曜日
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
#原宿 #表参道 #渋谷 #美容室 #tierra #hair #トリートメント #ホリスティック #ホリスティックカラー #憧れ #ツヤ髪 #ヘアアレンジ  #happy #moussy #hm  #ootd #instagood #l4l #夏 #海 #由比ヶ浜
. befor→after✨ ホリスティックカラー&ストレートパーマ👯 風になびいてもまとまるサラツヤ髪❤️ バサバサの状態からでも ここまで綺麗になりました👼🏿👼🏿 . 憧れのサラツヤの髪になるならこのメニューに限りますね☺️✨ ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー ・薬剤によるダメージが気になる ・パサつく ・艶がでない ・手触りがごわつく そんな悩みが1つでも当てはまる方 絶対オススメです👼🏿👼🏿👼🏿 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー ・ご新規様 前髪カット+ホリスティックカラー -¥8000 カット+ホリスティックストレートパーマ -¥17000〜 . 《ホットペッパービューティー》 http://beauty.hotpepper.jp/smartphone/slnH000112069/stylist/T000367159/ . *ホットペッパー内にプランがない場合施術総額20%offさせていただきます⭐️ . Tierra 東京都渋谷区神宮前6-28-3 Gビル神宮前06 B1F (明治神宮前駅徒歩1分) Tel 0364188005 月曜日〜金曜日 11:30〜21:00 土曜日 10:00〜20:00 日曜日 祝日10:00〜19:00 定休日 毎週火曜日 ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー #原宿  #表参道  #渋谷  #美容室  #tierra  #hair  #トリートメント  #ホリスティック  #ホリスティックカラー  #憧れ  #ツヤ髪  #ヘアアレンジ  #happy  #moussy  #hm  #ootd  #instagood  #l4l  #夏  #海  #由比ヶ浜 
〈霊術〉と聞くと、何だか怪しそうって思うのですが、昭和の初期あたりまでは割とメジャーな言葉だったそうです。
医療の源流を辿ると元々は祈祷でした。
明治維新以降、国から認められた西洋的な医療が主流となり、国から認められなかった祈祷からの流れを維持した医術者達は民間療法として生き残り、彼らは霊術家と呼ばれたそうです。
物質主義的な西洋医学に対して、心と体の繋がりを根幹に持つ霊術家達を支えたのは沢山の大衆達だそうです(詐欺師みたいのも沢山いたそうですが…)。
こちらに出てくる霊術家達の治療術は、気合いで治す「気合術」や「催眠療法」などのユニークなものから、これって今でも名前を変えただけで普通にやってるよねっていう健康法など色々な療法が出てきて、当時と今の療術や健康法を比較する意味でも貴重な本だと思いました。
かなり面白かったです😊

#井村宏次 #霊術家の黄金時代 #霊術 #民間療法 #ホリスティック #読書 #本 #古書 #古本 #古書店 #古書店巡り #読書好きな人と繋がりたい #本好きな人と繋がりたい #本が好き #過去から学ぶ #文明開化 #明治 #昭和
〈霊術〉と聞くと、何だか怪しそうって思うのですが、昭和の初期あたりまでは割とメジャーな言葉だったそうです。 医療の源流を辿ると元々は祈祷でした。 明治維新以降、国から認められた西洋的な医療が主流となり、国から認められなかった祈祷からの流れを維持した医術者達は民間療法として生き残り、彼らは霊術家と呼ばれたそうです。 物質主義的な西洋医学に対して、心と体の繋がりを根幹に持つ霊術家達を支えたのは沢山の大衆達だそうです(詐欺師みたいのも沢山いたそうですが…)。 こちらに出てくる霊術家達の治療術は、気合いで治す「気合術」や「催眠療法」などのユニークなものから、これって今でも名前を変えただけで普通にやってるよねっていう健康法など色々な療法が出てきて、当時と今の療術や健康法を比較する意味でも貴重な本だと思いました。 かなり面白かったです😊 #井村宏次  #霊術家の黄金時代  #霊術  #民間療法  #ホリスティック  #読書  #本  #古書  #古本  #古書店  #古書店巡り  #読書好きな人と繋がりたい  #本好きな人と繋がりたい  #本が好き  #過去から学ぶ  #文明開化  #明治  #昭和 
今日はやってる月曜日。

#repost @lsurii via @PhotoAroundApp 【美しいデザインは美しい素材から】
・
美しい素材があるからこそ、カラーの発色や色持ちも断然良くなります!ケアをすることでスタイルを楽しむ幅が広がります✨
・
#Lsurii
#ルスリー
#名古屋
#名古屋美容院
#名古屋市東区
#新栄
#葵
#リノベーション
#トリートメント
#ケア
#ホリスティック
#アンチエイジング
#唯一無二
#ヘアケア
#髪質改善
#予防美容
#美容
#健康
#美髪
#ハイライト
#サファイア
#グレーパール
#アディクシー #haircare #lsuriistyle #hairstyles #hairstyle #hair
今日はやってる月曜日。 #repost  @lsurii via @PhotoAroundApp 【美しいデザインは美しい素材から】 ・ 美しい素材があるからこそ、カラーの発色や色持ちも断然良くなります!ケアをすることでスタイルを楽しむ幅が広がります✨ ・ #Lsurii  #ルスリー  #名古屋  #名古屋美容院  #名古屋市東区  #新栄  #葵  #リノベーション  #トリートメント  #ケア  #ホリスティック  #アンチエイジング  #唯一無二  #ヘアケア  #髪質改善  #予防美容  #美容  #健康  #美髪  #ハイライト  #サファイア  #グレーパール  #アディクシー  #haircare  #lsuriistyle  #hairstyles  #hairstyle  #hair 
Today's photo : quinoa.
キヌアは一度炊き方を覚えてしまえば応用範囲も広くて
便利。レッスンでも度々使う食材です。
たんぱく質、脂質、糖質全部を持ってるから、血糖値の上がりも優しいです。
#渋谷#shibuya#クッキングクラス#クッキング#detox#デトックス#diet#ダイエット#holistic#ホリスティック#ヘルシーライフ#cleaneating#realfood#クリーンイーティング#KDK#KDKitchen#美容#simplelife#シンプルライフ#foodstagram #foodpic#ヘルシー#料理教室#glutenfree#グルテンフリー#picoftheday#photooftheday#quinoq#キヌア#スーパーフード
Today's photo : quinoa. キヌアは一度炊き方を覚えてしまえば応用範囲も広くて 便利。レッスンでも度々使う食材です。 たんぱく質、脂質、糖質全部を持ってるから、血糖値の上がりも優しいです。 #渋谷 #shibuya #クッキングクラス #クッキング #detox #デトックス #diet #ダイエット #holistic #ホリスティック #ヘルシーライフ #cleaneating #realfood #クリーンイーティング #KDK #KDKitchen #美容 #simplelife #シンプルライフ #foodstagram  #foodpic #ヘルシー #料理教室 #glutenfree #グルテンフリー #picoftheday #photooftheday #quinoq #キヌア #スーパーフード 
普通のワンカラーに飽きちゃったと、、、
そんな時は
ハイライトを入れてあげるとgood👍
#creare #creare_fuk #福岡美容室 #天神美容室 #大名美容室 #hair #hairstyle #ordeve #addicthy #キラ水 #ホリスティック #holistic #holisticcure #fudge #domani #oggi #very #story #figarojapon #cluel #ハイライト
🌺1Day Holistic Salon🌺
各業界で活躍されている女性を集め、美を追求するイベントを開催✨
女の子の楽しい😍が詰まったイベントです✨
なんと、この日は関東1の規模を誇る『隅田川花火大会』なんです!!
浴衣を着て、ヘアセットしてお出かけできるフルコース🤗
.
💆フェイスケア 3,000円
むくみ?しわ???
4時間後のお肌に魔法をかけます(wand)
夏の暑さで疲れたお肌を集中ケア💗
.
💋メイクアップ 500〜1,000円
ナースをしながら、極めたメイク術(看護婦)
メイクで女性の美を確約しますっ!
.
💆ヘアセットorヘッドスパ 1,000円
美容師歴13年💈
貴方にあうヘアセットだけでなく、自宅でできるケアまでレクチャー
前髪カットもできます✂️
.
💃ボディケア 1,000円
にっっっくきセルライトさようなら👋
たった5分でスリムボディ👯
.
🙌ハンドエステorアロマ 1,000円
フェイスケアと同じように、ハンドで体験ができます!
.
ハンドアロマは
パソコン作業で疲れた手腕を、癒しの香りでスッキリ🌹
.
👘浴衣着付け 2,000円
現役スタイリストが、着崩れず辛く無い着付けをご提供❤️
予約可能
.
💍アクセサリー&バック、小物販売
今回は浴衣に合うアクセサリーやバックをご用意しました!
もちろん夏の必需品ジュエリーも💎
ピアス、イヤリング、樹脂などご要望があれば変更も可能です!
.
日時
 7/29 SAT 11:00〜
16:00
.
入場料@500円
.
会場
Tokila Room
.
住所
東京都千代田区神田錦 3-22-8小笠原ビル3F
・東京メトロ東西線・都営地下鉄「神保町駅」
.
A9出口より徒歩1分
・JR神田駅:西口より徒歩15分
・東京メトロ「淡路町駅」:B7出口より徒歩6分
・都営地下鉄「小川町駅」:B7出口より徒歩6分
・東京メトロ千代田線「新御茶ノ水駅」:B7出口より徒歩6分

お友達と遊びに来てね!
浴衣着て、一緒に隅田川花火大会行きましょう🎆
.
.
今回私はハンドアロマとハンドエステを担当します^^
.
お肌カウンセリングもご要望あればさせていただきますので、遊びにいらしてくださいね^^
.
私にご連絡くださった方は、入場料無料にさせていただきます^^
.
#ホリスティックイベント #ビューティーラウンジ #ホリスティック #ホリスティックサロン #エステ #メイク
#花火大会 #アロマ #カウンセリング #ビューティー
🌺1Day Holistic Salon🌺 各業界で活躍されている女性を集め、美を追求するイベントを開催✨ 女の子の楽しい😍が詰まったイベントです✨ なんと、この日は関東1の規模を誇る『隅田川花火大会』なんです!! 浴衣を着て、ヘアセットしてお出かけできるフルコース🤗 . 💆フェイスケア 3,000円 むくみ?しわ??? 4時間後のお肌に魔法をかけます(wand) 夏の暑さで疲れたお肌を集中ケア💗 . 💋メイクアップ 500〜1,000円 ナースをしながら、極めたメイク術(看護婦) メイクで女性の美を確約しますっ! . 💆ヘアセットorヘッドスパ 1,000円 美容師歴13年💈 貴方にあうヘアセットだけでなく、自宅でできるケアまでレクチャー 前髪カットもできます✂️ . 💃ボディケア 1,000円 にっっっくきセルライトさようなら👋 たった5分でスリムボディ👯 . 🙌ハンドエステorアロマ 1,000円 フェイスケアと同じように、ハンドで体験ができます! . ハンドアロマは パソコン作業で疲れた手腕を、癒しの香りでスッキリ🌹 . 👘浴衣着付け 2,000円 現役スタイリストが、着崩れず辛く無い着付けをご提供❤️ 予約可能 . 💍アクセサリー&バック、小物販売 今回は浴衣に合うアクセサリーやバックをご用意しました! もちろん夏の必需品ジュエリーも💎 ピアス、イヤリング、樹脂などご要望があれば変更も可能です! . 日時 7/29 SAT 11:00〜 16:00 . 入場料@500円 . 会場 Tokila Room . 住所 東京都千代田区神田錦 3-22-8小笠原ビル3F ・東京メトロ東西線・都営地下鉄「神保町駅」 . A9出口より徒歩1分 ・JR神田駅:西口より徒歩15分 ・東京メトロ「淡路町駅」:B7出口より徒歩6分 ・都営地下鉄「小川町駅」:B7出口より徒歩6分 ・東京メトロ千代田線「新御茶ノ水駅」:B7出口より徒歩6分 お友達と遊びに来てね! 浴衣着て、一緒に隅田川花火大会行きましょう🎆 . . 今回私はハンドアロマとハンドエステを担当します^^ . お肌カウンセリングもご要望あればさせていただきますので、遊びにいらしてくださいね^^ . 私にご連絡くださった方は、入場料無料にさせていただきます^^ . #ホリスティックイベント  #ビューティーラウンジ  #ホリスティック  #ホリスティックサロン  #エステ  #メイク  #花火大会  #アロマ  #カウンセリング  #ビューティー 
【 小顔5回目のビフォーアフター 】
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
モニターさん小顔施術5回目です😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
お顔の幅、頬のラインのお肉、アゴの細さ……
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
どれもスッキリしていますね✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
頬骨の上のお肉も少なくなり、頬からアゴにかけてのフェイスラインがとてもキレイです☺️
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
小顔Cuolを始めたばかりの頃は、エラや頰肉など、筋肉の固まりが多い部分はとても痛がっていましたが、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
だいぶほぐれてきたので、気持ちよくてウトウトするくらいになってきましたよ〜😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
いい感じですヽ(´∀`)ノ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
しっかりメンテナンスしていきましょう☺️
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
まだまだモニターさんも募集しています!
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
認定講師の資格もありますので、小顔Cuolを学びたい!という方もぜひ✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
お気軽にお問い合わせくださいね😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
#小顔cuol 
#小顔キュール 
#美Cuol 
#美キュール 
#シャープネス 
#小顔矯正 
#小顔 
#小顔術 
#認定講師 
#小顔になる方法 
#ホリスティック 
#デパスカル 
#MIFU 
#マイフ 
#焦点式超音波 
#マイクロカレント 
#微弱電流 
#美肌 
#美顔 
#腹式呼吸 
#むくみ 
#くすみ 
#たるみ 
#老廃物 
#コリ 
#筋肉をほぐす 
#仙川 
#東京 
#春の空 
#仙川美容室
【 小顔5回目のビフォーアフター 】 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ モニターさん小顔施術5回目です😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ お顔の幅、頬のラインのお肉、アゴの細さ…… ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ どれもスッキリしていますね✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 頬骨の上のお肉も少なくなり、頬からアゴにかけてのフェイスラインがとてもキレイです☺️ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 小顔Cuolを始めたばかりの頃は、エラや頰肉など、筋肉の固まりが多い部分はとても痛がっていましたが、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ だいぶほぐれてきたので、気持ちよくてウトウトするくらいになってきましたよ〜😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ いい感じですヽ(´∀`)ノ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ しっかりメンテナンスしていきましょう☺️ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ まだまだモニターさんも募集しています! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 認定講師の資格もありますので、小顔Cuolを学びたい!という方もぜひ✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ お気軽にお問い合わせくださいね😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ #小顔cuol  #小顔キュール  #美Cuol  #美キュール  #シャープネス  #小顔矯正  #小顔  #小顔術  #認定講師  #小顔になる方法  #ホリスティック  #デパスカル  #MIFU  #マイフ  #焦点式超音波  #マイクロカレント  #微弱電流  #美肌  #美顔  #腹式呼吸  #むくみ  #くすみ  #たるみ  #老廃物  #コリ  #筋肉をほぐす  #仙川  #東京  #春の空  #仙川美容室 
苦瓜のターメリック炒め。
ゴーヤの種は美味しいです😊
読書専門アカウント作りました→@tokinowa_books

#ゴーヤ #苦瓜 #スパイス #夏野菜 #お昼ごはん  #ランチ #自炊 #季節の野菜 #大田区 #長原 #洗足池 #旗の台 #石川台 #雪が谷大塚 #久が原 #大岡山 #田園調布 #池上線 #ヨガ #瞑想 #整体 #オステオパシー  #自然療法 #ホリスティック #holistic #holistichealth #Senzokuike  #meditation #bodywork
苦瓜のターメリック炒め。 ゴーヤの種は美味しいです😊 読書専門アカウント作りました→@tokinowa_books #ゴーヤ  #苦瓜  #スパイス  #夏野菜  #お昼ごはん  #ランチ  #自炊  #季節の野菜  #大田区  #長原  #洗足池  #旗の台  #石川台  #雪が谷大塚  #久が原  #大岡山  #田園調布  #池上線  #ヨガ  #瞑想  #整体  #オステオパシー  #自然療法  #ホリスティック  #holistic  #holistichealth  #Senzokuike  #meditation  #bodywork 
【 最強美顔器マイフがスゴイ! 】
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ツヤツヤドライヤーでおなじみホリスティックさんの最強美顔器マイフを導入して、もうすぐ2週間が経とうとしています😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
以前のご紹介でも載せましたがあらためてマイフとは…
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
マイフモード(焦点式超音波)で、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
お肌の真皮層のコラーゲンにダイレクトに超音波が届き、刺激を与え、あえて細かく傷をつけることで、コラーゲンが自己修復をはじめます✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
元々のコラーゲンが自分で育とう!と頑張るので、お肌がモチモチになってきます😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
そして、マッサージモード(マイクロカレント(微弱電流))で、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
お肌の表皮層の生まれ変わり(ターンオーバー)を促してくれます✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
基本お肌のターンオーバー周期は28日なのですが、25歳をすぎると、28日プラス年齢日数になるそう😱
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
全然生まれ変わってくれなくなってきますね…恐ろしい!!
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
微弱電流を当てることで、より早く生まれ変わるようになってきます😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
生まれ変わることによって、いらない角質もキレイになって、気になってるくすみやシミもよくなってくるそう✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
年々開いてくる毛穴や、お肌のキメを整えたりもしてくれるそうです!
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
と、いったスグレモノなのです!!✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
まずは、マイフがどれだけスゴイのか自分自身で試さないと!なので、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
マイフ推奨の使用回数として、
マイフモード(焦点式超音波)を週1〜2回、
マッサージモード(マイクロカレント・微弱電流)をほぼ毎日、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
これに従って約2週間使用しています😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
超音波は現在4回当てていますが、以前よりお肌の弾力がモチモチしてきています✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
マイクロカレント(微弱電流)はできるだけほぼ毎日当てていて、お肌表面がツルっとしてきています✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
肌表面のたるみも引き締まってきてる感じです😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
先ほどもあったように、お肌のターンオーバーが最低でも28日は必要なので、1ヶ月後くらいにはもっと調子が良くなる予感がしますね😆
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
たった2週間でも違いを感じるマイフ、ホントにスゴイですヽ(´∀`)ノ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
現在、春の空では美肌メニューとして、このマイフの施術1回、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
通常 ¥3,000-(税別)のところ、初回お試し ¥2,500-(税別)です😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
小顔Cuolを受けたことのある方、または小顔Cuolと一緒にという方は、いつでも ¥2,500-(税別)でできますよ✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
両頬・おでこの施術で、お時間約20〜30分、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ジェルをつけて施術するため、施術部分のみメイクオフいたします。
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
お直し必要な方は、ファンデーションをお持ちください。
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
そして、なんとなんと!
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
限定2台限りの先行発売で、マイフをお譲りすることができます✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
専用ジェル付きです😊
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
春の空で美肌メニューをしていただくだけでも効果はありますが、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
実際は超音波を週1、マイクロカレントを毎日すると、いちばん効果はバツグンなので、
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ご自宅でしっかりやっていただくことをオススメします☺️
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
メーカー正式販売が9月からとなります。
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
春の空で先行発売で確保できたのが2台のみになりますので、早い者勝ちとなります😆
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ご希望の方は、お早めにご連絡くださいね☺️
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
#小顔cuol 
#小顔キュール 
#シャープネス 
#小顔矯正 
#小顔 
#小顔術 
#認定講師 
#小顔になる方法 
#ホリスティック 
#デパスカル 
#MIFU 
#マイフ 
#焦点式超音波 
#マイクロカレント 
#微弱電流 
#美肌 
#美顔 
#むくみ 
#くすみ 
#たるみ 
#老廃物 
#仙川美容室 
#仙川小顔
【 最強美顔器マイフがスゴイ! 】 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ツヤツヤドライヤーでおなじみホリスティックさんの最強美顔器マイフを導入して、もうすぐ2週間が経とうとしています😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 以前のご紹介でも載せましたがあらためてマイフとは… ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ マイフモード(焦点式超音波)で、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ お肌の真皮層のコラーゲンにダイレクトに超音波が届き、刺激を与え、あえて細かく傷をつけることで、コラーゲンが自己修復をはじめます✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 元々のコラーゲンが自分で育とう!と頑張るので、お肌がモチモチになってきます😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ そして、マッサージモード(マイクロカレント(微弱電流))で、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ お肌の表皮層の生まれ変わり(ターンオーバー)を促してくれます✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 基本お肌のターンオーバー周期は28日なのですが、25歳をすぎると、28日プラス年齢日数になるそう😱 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 全然生まれ変わってくれなくなってきますね…恐ろしい!! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 微弱電流を当てることで、より早く生まれ変わるようになってきます😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 生まれ変わることによって、いらない角質もキレイになって、気になってるくすみやシミもよくなってくるそう✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 年々開いてくる毛穴や、お肌のキメを整えたりもしてくれるそうです! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ と、いったスグレモノなのです!!✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ まずは、マイフがどれだけスゴイのか自分自身で試さないと!なので、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ マイフ推奨の使用回数として、 マイフモード(焦点式超音波)を週1〜2回、 マッサージモード(マイクロカレント・微弱電流)をほぼ毎日、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ これに従って約2週間使用しています😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 超音波は現在4回当てていますが、以前よりお肌の弾力がモチモチしてきています✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ マイクロカレント(微弱電流)はできるだけほぼ毎日当てていて、お肌表面がツルっとしてきています✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 肌表面のたるみも引き締まってきてる感じです😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 先ほどもあったように、お肌のターンオーバーが最低でも28日は必要なので、1ヶ月後くらいにはもっと調子が良くなる予感がしますね😆 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ たった2週間でも違いを感じるマイフ、ホントにスゴイですヽ(´∀`)ノ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 現在、春の空では美肌メニューとして、このマイフの施術1回、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 通常 ¥3,000-(税別)のところ、初回お試し ¥2,500-(税別)です😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 小顔Cuolを受けたことのある方、または小顔Cuolと一緒にという方は、いつでも ¥2,500-(税別)でできますよ✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 両頬・おでこの施術で、お時間約20〜30分、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ジェルをつけて施術するため、施術部分のみメイクオフいたします。 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ お直し必要な方は、ファンデーションをお持ちください。 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ そして、なんとなんと! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 限定2台限りの先行発売で、マイフをお譲りすることができます✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 専用ジェル付きです😊 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 春の空で美肌メニューをしていただくだけでも効果はありますが、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 実際は超音波を週1、マイクロカレントを毎日すると、いちばん効果はバツグンなので、 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ご自宅でしっかりやっていただくことをオススメします☺️ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ メーカー正式販売が9月からとなります。 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 春の空で先行発売で確保できたのが2台のみになりますので、早い者勝ちとなります😆 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ご希望の方は、お早めにご連絡くださいね☺️ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ #小顔cuol  #小顔キュール  #シャープネス  #小顔矯正  #小顔  #小顔術  #認定講師  #小顔になる方法  #ホリスティック  #デパスカル  #MIFU  #マイフ  #焦点式超音波  #マイクロカレント  #微弱電流  #美肌  #美顔  #むくみ  #くすみ  #たるみ  #老廃物  #仙川美容室  #仙川小顔 
今日は休みで朝から歯医者ですのですが

道頓堀で浜ちゃんとTKOをみた(^_^) 何気に嬉しい(^O^) そんな一日から。。。 #avant #心斎橋
 #hairmakeavant
 #心斎橋美容室
#南船場美容室
#大阪  #make
#hair
#本町 #美容院 #美容室
#サロンスタイル 
#スタッフ募集中 
#ワックス脱毛
#サロンモデル
#グレージュ #ホリスティック

大阪市中央区南船場3-10-28
中村興産ビルB1
今日は休みで朝から歯医者ですのですが 道頓堀で浜ちゃんとTKOをみた(^_^) 何気に嬉しい(^O^) そんな一日から。。。 #avant  #心斎橋  #hairmakeavant  #心斎橋美容室  #南船場美容室  #大阪  #make  #hair  #本町  #美容院  #美容室  #サロンスタイル  #スタッフ募集中  #ワックス脱毛  #サロンモデル  #グレージュ  #ホリスティック  大阪市中央区南船場3-10-28 中村興産ビルB1
おはようございます!

桃×赤ぶどう×バナナ×トマト

昨日は夜9:00に寝ちゃうという…
それでもスッキリしないのは、
疲れ溜まってるのかなぁ〜

こんな日もあるね! ※ミキサーのパワーが弱いから
ぶどうの皮が砕きくれてない…⤵︎ #茅ヶ崎 #辻堂 #ライフ #ライフスタイル #リアルライフ #美 #美的  #美ライフ #ダイエット  #美は1日にしてならず #ナチュラルライフ #ホリスティック #海 #湘南 #プロデューサー #アラフォー #エイジング #アンチエイジング #エイジングビューティー #ホリスティックビューティー #アラフォー #スムージー #Instafollow #相互フォロー ==============================
アラフォー女子の美と健康をナビゲート
湘南美ライフプロデューサー
宮尾リョウコ
http://s.ameblo.jp/successstory ==============================
おはようございます! 桃×赤ぶどう×バナナ×トマト 昨日は夜9:00に寝ちゃうという… それでもスッキリしないのは、 疲れ溜まってるのかなぁ〜 こんな日もあるね! ※ミキサーのパワーが弱いから ぶどうの皮が砕きくれてない…⤵︎ #茅ヶ崎  #辻堂  #ライフ  #ライフスタイル  #リアルライフ  #美  #美的  #美ライフ  #ダイエット  #美は1日にしてならず  #ナチュラルライフ  #ホリスティック  #海  #湘南  #プロデューサー  #アラフォー  #エイジング  #アンチエイジング  #エイジングビューティー  #ホリスティックビューティー  #アラフォー  #スムージー  #Instafollow  #相互フォロー  ============================== アラフォー女子の美と健康をナビゲート 湘南美ライフプロデューサー 宮尾リョウコ http://s.ameblo.jp/successstory ==============================