an online Instagram web viewer

#仙台カフェ medias

Photos

・
・
〔 フルーツと言ったらイタガキ〕
・
・
今月‥初っ端から低速になり‥
・
インスタ離れが半端ないメッコです。
・
さて、台風直撃ナウの仙台。
・
傘が反対に壊れて歩いてる人が家の前を何人も‥
・
割と寝てる間に過ぎ去ること多い台風‥今回は残念。
・
前に強風に煽られ体浮いたことあるんだよね‥
・
あー。出社怖い。体浮きませんように‥
・
ってなことで、いつかのイタガキCAFE❤
・
With ちーさん₍₍ (ง ᐛ )ว ⁾⁾
・
・
・
#happy#いいね#おしゃれ #仙台 #cafe #仙台カフェ#お店#cooljapan #カフェ好きな人と繋がりたい#美味しい #カフェ #カフェ巡り #日々の暮らし#笑顔  #過去pic#休日 #ごきげん#フォトジェニック#ランチ#スイーツ #デブ活 #おやつ#可愛い#sendai#いたがき #ぶどう #ケーキ
・ ・ 〔 フルーツと言ったらイタガキ〕 ・ ・ 今月‥初っ端から低速になり‥ ・ インスタ離れが半端ないメッコです。 ・ さて、台風直撃ナウの仙台。 ・ 傘が反対に壊れて歩いてる人が家の前を何人も‥ ・ 割と寝てる間に過ぎ去ること多い台風‥今回は残念。 ・ 前に強風に煽られ体浮いたことあるんだよね‥ ・ あー。出社怖い。体浮きませんように‥ ・ ってなことで、いつかのイタガキCAFE❤ ・ With ちーさん₍₍ (ง ᐛ )ว ⁾⁾ ・ ・ ・ #happy #いいね #おしゃれ  #仙台  #cafe  #仙台カフェ #お店 #cooljapan  #カフェ好きな人と繋がりたい #美味しい  #カフェ  #カフェ巡り  #日々の暮らし #笑顔  #過去pic #休日  #ごきげん #フォトジェニック #ランチ #スイーツ  #デブ活  #おやつ #可愛い #sendai #いたがき  #ぶどう  #ケーキ 
STARBUCKS
*
ナッティアーモンドミルクラテ
マロンタルト
*
*
*
いつの日かの…
いつのだろう…
HOTドリンクにしてるから…
寒い日だったのは確実! 笑ฅˆ•ﻌ•ˆฅ♬*゜
*
最近は寒い日続きだから
昨日のpicって嘘ついても大丈夫そうだけど 笑ฅˆ•ﻌ•ˆฅ♬*゜
*
#宮城県 #宮城 #仙台市 #仙台 #miyagi #sendai #仙台カフェ #カフェ #cafe #仙台ランチ #ランチ #lunch #starbucks #starbuckscoffee #ナッティアーモンドミルクラテ #マロンタルト #ザモール仙台長町
STARBUCKS * ナッティアーモンドミルクラテ マロンタルト * * * いつの日かの… いつのだろう… HOTドリンクにしてるから… 寒い日だったのは確実! 笑ฅˆ•ﻌ•ˆฅ♬*゜ * 最近は寒い日続きだから 昨日のpicって嘘ついても大丈夫そうだけど 笑ฅˆ•ﻌ•ˆฅ♬*゜ * #宮城県  #宮城  #仙台市  #仙台  #miyagi  #sendai  #仙台カフェ  #カフェ  #cafe  #仙台ランチ  #ランチ  #lunch  #starbucks  #starbuckscoffee  #ナッティアーモンドミルクラテ  #マロンタルト  #ザモール仙台長町 
仙台 植物 クラフト morc
・
✔南瓜のおしるこセット ¥850
(税抜き価格)
・
ドリンクは、ほうじ茶か和紅茶が選べるので、ほうじ茶をセレクトしました(*Ü*)ﻌﻌﻌ♥
・
クリーミーな南瓜のおしるこは、ほっこり優しい甘さ。かぼちゃ好きにはたまりません♡
ぷにぷにの白玉と、ナッツの食感が良いアクセント。箸休めのお菓子も付いてます。
・
10月末までの限定メニューなので、食べたい方はお早めに🎃
#sendai #sendaicafe #sendaigram #cafe #sendai_photoclub #仙台 #仙台カフェ #仙台カフェ巡り  #nikon #nikonphotography #nikonp610 #instagood #instafood #instadaily #カフェ #器 #植物 #morc #写真好きな人と繋がりたい #ファインダー越しの私の世界  #仙プリ #南瓜のおしるこセット #おしるこ #かぼちゃ #ほうじ茶 #南瓜
仙台 植物 クラフト morc ・ ✔南瓜のおしるこセット ¥850 (税抜き価格) ・ ドリンクは、ほうじ茶か和紅茶が選べるので、ほうじ茶をセレクトしました(*Ü*)ﻌﻌﻌ♥ ・ クリーミーな南瓜のおしるこは、ほっこり優しい甘さ。かぼちゃ好きにはたまりません♡ ぷにぷにの白玉と、ナッツの食感が良いアクセント。箸休めのお菓子も付いてます。 ・ 10月末までの限定メニューなので、食べたい方はお早めに🎃 #sendai  #sendaicafe  #sendaigram  #cafe  #sendai_photoclub  #仙台  #仙台カフェ  #仙台カフェ巡り  #nikon  #nikonphotography  #nikonp610  #instagood  #instafood  #instadaily  #カフェ  #器  #植物  #morc  #写真好きな人と繋がりたい  #ファインダー越しの私の世界  #仙プリ  #南瓜のおしるこセット  #おしるこ  #かぼちゃ  #ほうじ茶  #南瓜 
✴︎
♡ヴィエノワ・ピスターシュ♡
♡ほうれん草とベーコンのパン・オ・サレ♡
♡安納芋あんぱん♡
✴︎
昨日もアドゥマンさんで朝ごパン🍞💕
全部食べたことがあるやつー♡
美味しいからリピート🎶
安納芋あんぱんは、持ち帰り用も買っちゃいました😊
美味しすぎて大変🍠🍠🍠
アドゥマンさんは美味しくて居心地も良くて大好きなパン屋さん☺️💓
✴︎
#ademain #アドゥマン #ヴィエノワピスターシュ #ピスターシュ #ピスタチオクリーム #ほうれん草とベーコンのパンオサレ #パンオサレ #安納芋あんぱん #安納芋 #あんぱん #さつまいも大好き #仙台カフェ #泉区カフェ #宮城カフェ #ベーカリーカフェ #仙台パン屋 #泉区パン屋 #大好きなパン屋さん
✴︎ ♡ヴィエノワ・ピスターシュ♡ ♡ほうれん草とベーコンのパン・オ・サレ♡ ♡安納芋あんぱん♡ ✴︎ 昨日もアドゥマンさんで朝ごパン🍞💕 全部食べたことがあるやつー♡ 美味しいからリピート🎶 安納芋あんぱんは、持ち帰り用も買っちゃいました😊 美味しすぎて大変🍠🍠🍠 アドゥマンさんは美味しくて居心地も良くて大好きなパン屋さん☺️💓 ✴︎ #ademain  #アドゥマン  #ヴィエノワピスターシュ  #ピスターシュ  #ピスタチオクリーム  #ほうれん草とベーコンのパンオサレ  #パンオサレ  #安納芋あんぱん  #安納芋  #あんぱん  #さつまいも大好き  #仙台カフェ  #泉区カフェ  #宮城カフェ  #ベーカリーカフェ  #仙台パン屋  #泉区パン屋  #大好きなパン屋さん 
🌪☔️
本日10/23(mon)
ディナータイム17:00からの営業になります🙌🏾🍕
台風の為ランチタイムはお休みさせて頂きます。
岩切店 @pizzabirdr4 は本日定休日になります。
よろしくお願いします🙇🏽.
.
🇺🇸17:00からのご来店お待ちしております🍕

#pizzaandcafebird  #仙台 #sendai #仙台駅東口 #新寺 #仙台カフェ #仙台ランチ
🌪☔️ 本日10/23(mon) ディナータイム17:00からの営業になります🙌🏾🍕 台風の為ランチタイムはお休みさせて頂きます。 岩切店 @pizzabirdr4 は本日定休日になります。 よろしくお願いします🙇🏽. . 🇺🇸17:00からのご来店お待ちしております🍕 #pizzaandcafebird  #仙台  #sendai  #仙台駅東口  #新寺  #仙台カフェ  #仙台ランチ 
*
午後にちょっと時間ができたんで、塩釜に行ってみたよ。
*
〜塩釜本町界隈ao散歩🚶🏻〜
*
①Fruits Laboratory
✔︎ミックスナッツのヘーゼルナッツ
✔︎かぼちゃ
フルーツというだけあって、果実感(かぼちゃは果実かどうかはさておき…)たっぷりなジェラート。今のかぼちゃは何にしても美味しいし、ナッツのアイスって後引くって感じ。黄色い店の前でこうやってみたかったんだよね😅
*
②カフェ はれま
✔︎しおがま普段スイーツセット
・抹茶「塩竈」(京都松籟園)
・ダックワーズ
今回はじっくりステンドグラス、鑑賞してきましたよ😅やはり、抹茶はたてていただくのが一番だね。ダックワーズが洋菓子なのに、しっとりしてて、抹茶と合うんですよ。さすが、普段スイーツセットです。
*
③Natural born style.
✔︎ブレンドコーヒー
フォロワーさんから、オルガン堂さんの豆を使ってるって聞いて寄ってみました。店内、店主の好きなメキシコのエキスがあちこちに散りばめられ、ランチもタコス、そして、オルガン堂のマスターとも検討しあった二つのオリジナルブレンドもメキシコの豆だとか😳ホシヤマでコーヒーと接していたという店主が淹れるコーヒーはバランスがよくとても飲みやすいです。
*
他にも#にゃんこ日和 とか#月とオリオン とか#シェヌー とか#ラジータ とか行ってみたいところはあるけど、また次の機会に散歩しよ🚶🏻🚶🏻🚶🏻
*
#塩釜 の前に
#松美庵 で#わらび餅 パフェ食べたのは
#内緒 …🙊
*
#宮城 #宮城カフェ #仙台カフェ #塩釜 #塩釜カフェ #カフェ #カフェ巡り #cafe #fruitslaboratory #カフェはれま #naturalbornstyle #ジェラート #gelato #かぼちゃ #ナッツ #抹茶 #ダックワーズ #コーヒー #珈琲 #coffee
* 午後にちょっと時間ができたんで、塩釜に行ってみたよ。 * 〜塩釜本町界隈ao散歩🚶🏻〜 * ①Fruits Laboratory ✔︎ミックスナッツのヘーゼルナッツ ✔︎かぼちゃ フルーツというだけあって、果実感(かぼちゃは果実かどうかはさておき…)たっぷりなジェラート。今のかぼちゃは何にしても美味しいし、ナッツのアイスって後引くって感じ。黄色い店の前でこうやってみたかったんだよね😅 * ②カフェ はれま ✔︎しおがま普段スイーツセット ・抹茶「塩竈」(京都松籟園) ・ダックワーズ 今回はじっくりステンドグラス、鑑賞してきましたよ😅やはり、抹茶はたてていただくのが一番だね。ダックワーズが洋菓子なのに、しっとりしてて、抹茶と合うんですよ。さすが、普段スイーツセットです。 * ③Natural born style. ✔︎ブレンドコーヒー フォロワーさんから、オルガン堂さんの豆を使ってるって聞いて寄ってみました。店内、店主の好きなメキシコのエキスがあちこちに散りばめられ、ランチもタコス、そして、オルガン堂のマスターとも検討しあった二つのオリジナルブレンドもメキシコの豆だとか😳ホシヤマでコーヒーと接していたという店主が淹れるコーヒーはバランスがよくとても飲みやすいです。 * 他にも#にゃんこ日和  とか#月とオリオン  とか#シェヌー  とか#ラジータ  とか行ってみたいところはあるけど、また次の機会に散歩しよ🚶🏻🚶🏻🚶🏻 * #塩釜  の前に #松美庵  で#わらび餅  パフェ食べたのは #内緒  …🙊 * #宮城  #宮城カフェ  #仙台カフェ  #塩釜  #塩釜カフェ  #カフェ  #カフェ巡り  #cafe  #fruitslaboratory  #カフェはれま  #naturalbornstyle  #ジェラート  #gelato  #かぼちゃ  #ナッツ  #抹茶  #ダックワーズ  #コーヒー  #珈琲  #coffee 
昨日は西公園まつりが残念ながら雨で中止となったので、11月1〜4日の4日間に渡って舞台開催されるLONDON PANDA『ROOM』『MOOR』の会場「はとの家」に行って打ち合わせをしてきました。
この舞台公演を既にご存知の方もたくさんおられるとは思いますが、会場や舞台のイメージを話しててこちらも楽しみで仕方ありません(^з^)
ちなみに、この画像の半分が舞台となり、残り半分が当SUNNY SITE COFFEEとteato(@teatosendai )、MUGI(@1to2bldg )の3店合同のカフェスペースとなります。ここからさらにカウンターや照明器具など諸々の設備が設置され素晴らしい空間になりますよ!
肝心の舞台も、2つのお話しの舞台が公演されそれぞれの話しが繋がりのある設定となっております。ぜひ2つの舞台ともご覧いただき、舞台の合間にカフェスペースでコーヒーや紅茶、お酒などを飲みながら語らい楽しんでもらえればと思います。
------------
●LONDON PANDA
『ROOM』/『MOOR』
11月1日(水)〜4日(土)
はとの家 若林区卸町
※詳しい開演時間やチケット購入先はLONDON PANDA(@londonpandainfo )までご確認ください。当店店頭でもチラシを配布しておりますのでそちらでも確認可能です。既にチケットは販売開始となっております。ご希望の日がございましたらお早めにお手配頂ければと思います。
------------
------------
本日はオンワード樫山仙台支店にて出店予定なのですが、雨は午後から止むようですが風がかなり強く吹く予報です。風の具合によってはお休みとなる可能性もありますのでその際はご了承下さい。
●23日(月)オンワード樫山仙台支店
11:00 OPEN(予定)〜18:00 CLOSE
※天候により中止となる場合もございます。
・
『追加 お知らせ』
本日は出店はお休みとさせて頂きます。代わりに明日オンワード樫山仙台支店にて出店させて頂きます。
------------
■今週の出店予定
25日(水)クレドクール(泉中央)
26日(木)オンワード樫山仙台支店
27日(金)するめナイト
28日(土)よつばベーカリー(岩沼)
-----------
※市外、県外からの出店依頼も募集しております。ぜひお声がけ下さい。
Facebook、Twitterでも情報発信しております。
・Facebook: /sunnysitecoffee
・Twitter: SunnySiteCoffee
*
#coffee #coffeecup #coffeegeek #coffeegram #coffeeshop #coffeeholic #coffeelover #coffeestand #coffeebreak #coffeelife #sunnysitecoffee #togo #pourover #handdrip  #icedcoffee #cappuccino #sendai #sendaicafe #サニーサイトコーヒー #コーヒー #仙台 #仙台カフェ #移動コーヒースタンド #ハンドドリップ #アイスラテ #宮城カフェ #londonpanda #ココア
昨日は西公園まつりが残念ながら雨で中止となったので、11月1〜4日の4日間に渡って舞台開催されるLONDON PANDA『ROOM』『MOOR』の会場「はとの家」に行って打ち合わせをしてきました。 この舞台公演を既にご存知の方もたくさんおられるとは思いますが、会場や舞台のイメージを話しててこちらも楽しみで仕方ありません(^з^) ちなみに、この画像の半分が舞台となり、残り半分が当SUNNY SITE COFFEEとteato(@teatosendai )、MUGI(@1to2bldg )の3店合同のカフェスペースとなります。ここからさらにカウンターや照明器具など諸々の設備が設置され素晴らしい空間になりますよ! 肝心の舞台も、2つのお話しの舞台が公演されそれぞれの話しが繋がりのある設定となっております。ぜひ2つの舞台ともご覧いただき、舞台の合間にカフェスペースでコーヒーや紅茶、お酒などを飲みながら語らい楽しんでもらえればと思います。 ------------ ●LONDON PANDA 『ROOM』/『MOOR』 11月1日(水)〜4日(土) はとの家 若林区卸町 ※詳しい開演時間やチケット購入先はLONDON PANDA(@londonpandainfo )までご確認ください。当店店頭でもチラシを配布しておりますのでそちらでも確認可能です。既にチケットは販売開始となっております。ご希望の日がございましたらお早めにお手配頂ければと思います。 ------------ ------------ 本日はオンワード樫山仙台支店にて出店予定なのですが、雨は午後から止むようですが風がかなり強く吹く予報です。風の具合によってはお休みとなる可能性もありますのでその際はご了承下さい。 ●23日(月)オンワード樫山仙台支店 11:00 OPEN(予定)〜18:00 CLOSE ※天候により中止となる場合もございます。 ・ 『追加 お知らせ』 本日は出店はお休みとさせて頂きます。代わりに明日オンワード樫山仙台支店にて出店させて頂きます。 ------------ ■今週の出店予定 25日(水)クレドクール(泉中央) 26日(木)オンワード樫山仙台支店 27日(金)するめナイト 28日(土)よつばベーカリー(岩沼) ----------- ※市外、県外からの出店依頼も募集しております。ぜひお声がけ下さい。 Facebook、Twitterでも情報発信しております。 ・Facebook: /sunnysitecoffee ・Twitter: SunnySiteCoffee * #coffee  #coffeecup  #coffeegeek  #coffeegram  #coffeeshop  #coffeeholic  #coffeelover  #coffeestand  #coffeebreak  #coffeelife  #sunnysitecoffee  #togo  #pourover  #handdrip  #icedcoffee  #cappuccino  #sendai  #sendaicafe  #サニーサイトコーヒー  #コーヒー  #仙台  #仙台カフェ  #移動コーヒースタンド  #ハンドドリップ  #アイスラテ  #宮城カフェ  #londonpanda  #ココア 
*
*
おはようございます。
Daily COFFEE SERVICE です。

台風が近づいてきておりますので本日は休業とさせて頂きます。申し訳ございません。TVに映る被害の様子には心が痛みます。これ以上、拡大しませんように…。明日、青空の下、あの通りで皆様にお会いできることを楽しみにしております。
*
2nd account @eastonestreet

#coffee #coffeestand #dailycoffeeservice #コーヒー #コーヒースタンド #デイリーコーヒーサービス #仙台カフェ #宮城カフェ #6thwavecoffee #コーヒーは人で選ぶ
* * おはようございます。 Daily COFFEE SERVICE です。 台風が近づいてきておりますので本日は休業とさせて頂きます。申し訳ございません。TVに映る被害の様子には心が痛みます。これ以上、拡大しませんように…。明日、青空の下、あの通りで皆様にお会いできることを楽しみにしております。 * 2nd account @eastonestreet #coffee  #coffeestand  #dailycoffeeservice  #コーヒー  #コーヒースタンド  #デイリーコーヒーサービス  #仙台カフェ  #宮城カフェ  #6thwavecoffee  #コーヒーは人で選ぶ 
.
【インターネット割引-実施中】
【美容たっぷりコース】.
.
.
Webサイトがリニューアルいたしました。.
.
www.norasense.com/
.
.
リニューアルオープンを記念して、【BODY】整体サロンでは「新規」お客様に限定ではありますが特別価格にて整体を受けられます。.
.
ーーーーーーーーーーーーー.
.
初回 2,980円/90分.
.
※10月末までのご提供となります。.
.
ーーーーーーーーーーーーー.
.
.
美容面に特化したバランス調整を行います。それによって顔の歪み、ほうれい線・眉や 目や口元の高さの違いを矯正!姿勢矯正、小顔、むくみ、ウエストダウン、O脚等のお悩み、整体で元々の美しさを引き出します。“産後”で元の身体に戻りづ らい、“骨盤-顔の歪み”が気になる..等、女性・ママならではのお悩みも対応しております。
キレイなカラダを手に入れたいけど、痛くされるのは嫌だ!ご安心ください。強く押したり、ボキッとは一切しません。
当サロンでは、筋肉だけでなく、頭蓋骨の歪み、神経や血管等に対してもアプローチを行いながら全身のバランスを整えていきます。それによって、内側からキレイになり、その状態を持続できるようになります。
国家資格者による本格的な施療、一人ひとりに合った生活のアドバイス・ケア方法でしっかりとサポートさせていただきます。
.
.
@nora_sense
.
.
norasense+(のらせんすプラス)
www.norasense.com/
.
.
OPEN ・・・・・・・・・・.
.
◦BODY [ 整体 ]
9:00 - 21:00
.
◦LIFE [ 物販・ギャラリー ] 
12:00 - 18:00
.
・・・・・・・・・・・・・
.
CLOSE every THURSDAY(木曜日)
.
〒983-0852.
仙台市宮城野区榴岡5-3-1 松本ビル1F
.
お気軽にご予約・お問合せください
022-742-2550
.
.
@nora_sense
.
.
.
#インターネット割引実施中 .
#のらせんす #norasense+
#整体 #美容整体 #仙台  #バランス整体 #ギャラリー  #雑貨
.
#仙台カフェ #カフェ #手作り  #古道具 #パン
#アクセサリー #腰痛 #芸術 #ファッション #インテリア  #ダンス  #健康  #モデル #小顔
#美容  #こども  #スポーツ #骨盤矯正 #野球  #楽天 #オーガニック
. 【インターネット割引-実施中】 【美容たっぷりコース】. . . Webサイトがリニューアルいたしました。. . www.norasense.com/ . . リニューアルオープンを記念して、【BODY】整体サロンでは「新規」お客様に限定ではありますが特別価格にて整体を受けられます。. . ーーーーーーーーーーーーー. . 初回 2,980円/90分. . ※10月末までのご提供となります。. . ーーーーーーーーーーーーー. . . 美容面に特化したバランス調整を行います。それによって顔の歪み、ほうれい線・眉や 目や口元の高さの違いを矯正!姿勢矯正、小顔、むくみ、ウエストダウン、O脚等のお悩み、整体で元々の美しさを引き出します。“産後”で元の身体に戻りづ らい、“骨盤-顔の歪み”が気になる..等、女性・ママならではのお悩みも対応しております。 キレイなカラダを手に入れたいけど、痛くされるのは嫌だ!ご安心ください。強く押したり、ボキッとは一切しません。 当サロンでは、筋肉だけでなく、頭蓋骨の歪み、神経や血管等に対してもアプローチを行いながら全身のバランスを整えていきます。それによって、内側からキレイになり、その状態を持続できるようになります。 国家資格者による本格的な施療、一人ひとりに合った生活のアドバイス・ケア方法でしっかりとサポートさせていただきます。 . . @nora_sense . . norasense+(のらせんすプラス) www.norasense.com/ . . OPEN ・・・・・・・・・・. . ◦BODY [ 整体 ] 9:00 - 21:00 . ◦LIFE [ 物販・ギャラリー ] 12:00 - 18:00 . ・・・・・・・・・・・・・ . CLOSE every THURSDAY(木曜日) . 〒983-0852. 仙台市宮城野区榴岡5-3-1 松本ビル1F . お気軽にご予約・お問合せください 022-742-2550 . . @nora_sense . . . #インターネット割引実施中  . #のらせんす  #norasense + #整体  #美容整体  #仙台  #バランス整体  #ギャラリー  #雑貨  . #仙台カフェ  #カフェ  #手作り  #古道具  #パン  #アクセサリー  #腰痛  #芸術  #ファッション  #インテリア  #ダンス  #健康  #モデル  #小顔  #美容  #こども  #スポーツ  #骨盤矯正  #野球  #楽天  #オーガニック 
. 雨凄すぎて目が覚めた。
昨日、早くに寝たので起きたままニュースを見ている。
. . 
今日はコッピアもお休み。
どこも行かず、大人しくしていよう。 .
.
因みに、コッピアの意味は、イタリア語で「カップル」なんだそう。
エスプレッソとミルクの相性の良さを、カップル(コッピア)の意味に込めたそうです。 .
昨日はリアンさんで買ったクロワッサンを朝食にするのが今日の楽しみだなー。

#仙台#仙台カフェ#カフェ好きな人と繋がりたい #lattestandcoopia #コッピア#カップル #閉店後の風景#看板 #芦田珈琲 #カメラ#写真撮ってる人と繋がりたい#写真好きな人と繋がりたい#風景#日常
. 雨凄すぎて目が覚めた。 昨日、早くに寝たので起きたままニュースを見ている。 . . 今日はコッピアもお休み。 どこも行かず、大人しくしていよう。 . . 因みに、コッピアの意味は、イタリア語で「カップル」なんだそう。 エスプレッソとミルクの相性の良さを、カップル(コッピア)の意味に込めたそうです。 . 昨日はリアンさんで買ったクロワッサンを朝食にするのが今日の楽しみだなー。 #仙台 #仙台カフェ #カフェ好きな人と繋がりたい  #lattestandcoopia  #コッピア #カップル  #閉店後の風景 #看板  #芦田珈琲  #カメラ #写真撮ってる人と繋がりたい #写真好きな人と繋がりたい #風景 #日常 
「里山は遊び・学びの宝庫 〜里山で増やそう!feelな仲間〜」シリーズ最終回に、一家で参加しました。

本来あしびなさんの楽しい裏山で採取予定だったのですが…。あいにくの台風接近(´Д` )
なので、あらかじめ採取してくださったもので工作&お昼ご飯。
他に、スピリットキャッチャー制作講座forちびっこ も。

皆さんそれぞれ個性的で楽しい♪
私はウサギを…のつもりが謎の生物にw 接着剤を乾かしているうちに変形したみたいですねー。

その後、希望者のみでスピリットキャッチャー制作。
合間にお昼ご飯。もちもち手ごねパンと、トマトのスープ。とっても美味しかった!(*≧∀≦*) 山も植物も大好きなので、童心に帰って楽しませていただきました(^-^)
皆さん、ありがとうございました!
#仙台 #仙台カフェ #カフェ #里山 #自然 #植物 #山の植物 #オブジェ #イベント #楽しい
「里山は遊び・学びの宝庫 〜里山で増やそう!feelな仲間〜」シリーズ最終回に、一家で参加しました。 本来あしびなさんの楽しい裏山で採取予定だったのですが…。あいにくの台風接近(´Д` ) なので、あらかじめ採取してくださったもので工作&お昼ご飯。 他に、スピリットキャッチャー制作講座forちびっこ も。 皆さんそれぞれ個性的で楽しい♪ 私はウサギを…のつもりが謎の生物にw 接着剤を乾かしているうちに変形したみたいですねー。 その後、希望者のみでスピリットキャッチャー制作。 合間にお昼ご飯。もちもち手ごねパンと、トマトのスープ。とっても美味しかった!(*≧∀≦*) 山も植物も大好きなので、童心に帰って楽しませていただきました(^-^) 皆さん、ありがとうございました! #仙台  #仙台カフェ  #カフェ  #里山  #自然  #植物  #山の植物  #オブジェ  #イベント  #楽しい 
大好きなhaven’t さんのガトーショコラ。
いろんなカフェの中で一番好きなガトーショコラ。
ガトーショコラをはじめて食べたキッカケのカフェ。
*
*
*
*
*
今日はお休みだから、haven’t さん行って、ガトーショコラではなくチーズケーキ食べようかな。
*
*
*
*
*
#仙台カフェ#カフェ#カフェ巡り#カフェ大好き
#olympusomd#omdm1markII#omd#omdm1#mark2
#instagood#ig_japan#olympus#olympus倶楽部#photography#photo#pic#instapic#ミラーレス一眼#写ボーイ#写真好きな人と繋がりたい#ファインダー越しのわたしの世界#写真で伝えたいわたしの世界#写真部#写真倶楽部#カメラ#カメラ男子#カメラ好き#カメラ好きと繋がりたい
大好きなhaven’t さんのガトーショコラ。 いろんなカフェの中で一番好きなガトーショコラ。 ガトーショコラをはじめて食べたキッカケのカフェ。 * * * * * 今日はお休みだから、haven’t さん行って、ガトーショコラではなくチーズケーキ食べようかな。 * * * * * #仙台カフェ #カフェ #カフェ巡り #カフェ大好き  #olympusomd #omdm1markII #omd #omdm1 #mark2  #instagood #ig_japan #olympus #olympus倶楽部 #photography #photo #pic #instapic #ミラーレス一眼 #写ボーイ #写真好きな人と繋がりたい #ファインダー越しのわたしの世界 #写真で伝えたいわたしの世界 #写真部 #写真倶楽部 #カメラ #カメラ男子 #カメラ好き #カメラ好きと繋がりたい 
どこを切り取っても素敵空間💕
:
癒される~
:
:
#northfields #ノースフィールズ
#仙台カフェ #宮城カフェ 
#素敵空間 #オサレ #リース
_
.
.
りんごとポークのやつ
.
このサンドが本当にびっくりするくらい美味しい
そろそろ食べたいなあ
.
.
_
#photo #pic #instagood #l4l #canon
#welcome #仙台 #仙台カフェ
#sendai #カフェ #cafe 
#サンドウィッチ #sandwich 
#写真好きな人と繋がりたい
#写真撮ってる人と繋がりたい 
#一眼レフのある生活 #カメラ男子
.
想像以上に全てがでかかった☕️📚🌹
#青山文庫 #cafe #カフェ #仙台カフェ #仙台カフェ巡り
SENDAI COFFEE STAND*
・
オクトーバーコーヒーアクション2杯目♡
・
シングルオリジンのエチオピアとチーズケーキ♡
・
・
この お豆ホント美味しい✨✨✨
・
珍しくブラックで☕
・
・
・
体調未だ下降中
おまけに台風のせいで
頭痛が痛い💧💧💧
・
・
今日は、
引きこもりたかったけど、
・
予約してた美容室へ行き
SCS→体メンテ
・
・
SCSでは、
ゆっくり17さんとお話出来て
ホッコリ.+:。(´ω`*)゜.+:。
・
・
・
明日は遅番
夜更かしちう🌙*.。
・
・
頭痛い💧
寝る
・
・
・
寝れない( ˘-˘ )
・
・
・
・
#sendaicoffeestand #octobercoffeeaction #coffeefellows #ethiopia #エチオピア #singlorigin #シングルオリジン#cheesecake #チーズケーキ  #イイホシユミコ  #cafe #カフェ #仙台カフェ #仙台カフェ巡り #仙台カフェ部 #仙台 #sendai #sendai_photoclub #仙台カメラ倶楽部 #ファインダー越しの私の世界 #写真を撮るのが好きな人と繋がりたい #写真好きな人と繋がりたい #写真 #camera #fujifilm #体調不良 #寝る寝る詐欺
SENDAI COFFEE STAND* ・ オクトーバーコーヒーアクション2杯目♡ ・ シングルオリジンのエチオピアとチーズケーキ♡ ・ ・ この お豆ホント美味しい✨✨✨ ・ 珍しくブラックで☕ ・ ・ ・ 体調未だ下降中 おまけに台風のせいで 頭痛が痛い💧💧💧 ・ ・ 今日は、 引きこもりたかったけど、 ・ 予約してた美容室へ行き SCS→体メンテ ・ ・ SCSでは、 ゆっくり17さんとお話出来て ホッコリ.+:。(´ω`*)゜.+:。 ・ ・ ・ 明日は遅番 夜更かしちう🌙*.。 ・ ・ 頭痛い💧 寝る ・ ・ ・ 寝れない( ˘-˘ ) ・ ・ ・ ・ #sendaicoffeestand  #octobercoffeeaction  #coffeefellows  #ethiopia  #エチオピア  #singlorigin  #シングルオリジン #cheesecake  #チーズケーキ  #イイホシユミコ  #cafe  #カフェ  #仙台カフェ  #仙台カフェ巡り  #仙台カフェ部  #仙台  #sendai  #sendai_photoclub  #仙台カメラ倶楽部  #ファインダー越しの私の世界  #写真を撮るのが好きな人と繋がりたい  #写真好きな人と繋がりたい  #写真  #camera  #fujifilm  #体調不良  #寝る寝る詐欺 
過酷なバイトの前に美味しいケーキを食べてきた😋
#シャインマスカット の#タルト 
なんでシャインマスカットってこんなに美味しいんだろう...
まじで果物で1番
バイト頑張れた()
#シベール#ケーキ#シャインマスカットタルト 
#cybele#shinemuscat 
#仙台カフェ#カフェ巡り#カフェ好きな人と繋がりたい#カフェ活
10/21 毎週恒例、あしびなさん♪
味庵膳メインは、身体が温まる根菜のカレー。かぼちゃが入って、より優しいお味(*´∀`*)
ハレ膳のデザートは、クレームブリュレ風の豆乳プリン。上の飴状部分がちゃんとパリンと割れる!(°▽°) ちょい興奮w
美味しゅうございました(*´∀`*)
#仙台 #仙台カフェ #カフェ #お昼ご飯 #カレー #根菜 #身体に優しい #野菜たっぷり #豆乳プリン #飴がけ #クレームブリュレ風 #んまい
10/21 毎週恒例、あしびなさん♪ 味庵膳メインは、身体が温まる根菜のカレー。かぼちゃが入って、より優しいお味(*´∀`*) ハレ膳のデザートは、クレームブリュレ風の豆乳プリン。上の飴状部分がちゃんとパリンと割れる!(°▽°) ちょい興奮w 美味しゅうございました(*´∀`*) #仙台  #仙台カフェ  #カフェ  #お昼ご飯  #カレー  #根菜  #身体に優しい  #野菜たっぷり  #豆乳プリン  #飴がけ  #クレームブリュレ風  #んまい 
こんばんわ!イトウです

今日は、ランチタイムに物凄い数のオーダーを頂く事が出来ました。ありがとうございます😊

少しバタついてしまって、お待たせする事もありましたが、満足して頂けたら嬉しいです!

モールは毎日盛況です♬是非ダブルトールにもお越し下さい!

#仙台#仙台カフェ#sendai#ラテアート#latteart#Cafe#Latte#ダブルトール#ダブルトールカフェ#doubletall#doubletallcafe#coffee
こんばんわ!イトウです 今日は、ランチタイムに物凄い数のオーダーを頂く事が出来ました。ありがとうございます😊 少しバタついてしまって、お待たせする事もありましたが、満足して頂けたら嬉しいです! モールは毎日盛況です♬是非ダブルトールにもお越し下さい! #仙台 #仙台カフェ #sendai #ラテアート #latteart #Cafe #Latte #ダブルトール #ダブルトールカフェ #doubletall #doubletallcafe #coffee 
*
選挙の帰りに立ち寄ったお店で〜
*
黒蜜きなこアイスもわらび餅も大好きだから私にとって嬉しいデザートでした☕
・
2枚目は仙台名物のはらこ飯と珍しい牡蠣の天ぷら
*
2017.10.22...
----------------------------------
#黒蜜きなこアイスとわらび餅#黒蜜きなこアイス#わらび餅#アイス#黒蜜#デザート#dessert#はらこ飯#牡蠣の天ぷら#茶碗蒸し#角屋#夕飯#外食#仙台#仙台カフェ#☕#🍨
* 選挙の帰りに立ち寄ったお店で〜 * 黒蜜きなこアイスもわらび餅も大好きだから私にとって嬉しいデザートでした☕ ・ 2枚目は仙台名物のはらこ飯と珍しい牡蠣の天ぷら * 2017.10.22... ---------------------------------- #黒蜜きなこアイスとわらび餅 #黒蜜きなこアイス #わらび餅 #アイス #黒蜜 #デザート #dessert #はらこ飯 #牡蠣の天ぷら #茶碗蒸し #角屋 #夕飯 #外食 #仙台 #仙台カフェ #☕#🍨
.
.
金木犀の香りがしてきて
これが金木犀の匂いだよ?と言ってもやっぱり通じず
粘土みたいな匂いと言われ
それがわたしには通じなかった日◡̈⃝︎♩
.
.
#damokaffeehaus#sendai#sendaicafe#sendaigram#coffee#cafe#holiday#instagood#coffeegram#coffeestand#happy#仙台カフェ#仙台#本町#カフェラテ#コーヒー#カフェ#コーヒースタンド#体育の日#散歩#まったり#金木犀#20171009#☕️
.
2017.10.22✍︎
. . 金木犀の香りがしてきて これが金木犀の匂いだよ?と言ってもやっぱり通じず 粘土みたいな匂いと言われ それがわたしには通じなかった日◡̈⃝︎♩ . . #damokaffeehaus #sendai #sendaicafe #sendaigram #coffee #cafe #holiday #instagood #coffeegram #coffeestand #happy #仙台カフェ #仙台 #本町 #カフェラテ #コーヒー #カフェ #コーヒースタンド #体育の日 #散歩 #まったり #金木犀 #20171009 #☕️ . 2017.10.22✍︎
.
.
ドリンクもケーキもおいしい。
音量もう少し小さいほうが良かったなぁ。
.
#darestore #仙台カフェ
. . ドリンクもケーキもおいしい。 音量もう少し小さいほうが良かったなぁ。 . #darestore  #仙台カフェ 
.
石巻にある『くさかんむり カフェ』に行ってきました!
あまりに立派な入り口でカフェがあるとは思わず、
最初全然気づかなくて迷ってしまいました(o_o)
立派なお店の門の向かい側に駐車場があります!
門をくぐるとほんとにこの中にカフェがあるのかな?って
少し不安になるくらいの、落ち着いた空間の古民家で、
奥に行くとカフェがあります!
店内は少し大きなテーブル1つと、2名がけくらいのテーブル2つあって、広くないですが、そのくらいがちょうどいい
落ち着く空間です!
飲み物は「ブレンドコーヒー」と「ローリエのロイヤル
ミルクティー」をシェアしていただきました!
特にロイヤルミルクティーの美味しさに驚きました(o_o)!
デザートは「キャロットケーキ」と「チョコとベリーの
スコーン」、「ゴルゴンゾーラチーズのプリン」を
いただきました^ ^
どれもとっても美味しくて、写真を撮りたくなるような
素敵なデザートばかり!!
食器や見せ方もとっても素敵でした!!
#cafe
#sendai
#ishinomaki
#kusakanmuri
#drip
#blend
#coffee
#milktea
#sweets
#cake
#calottecake
#chocolate
#berry
#scone
#cheese
#purine
#happy
#day
#cafe巡り
#カフェ
#仙台
#石巻
#仙台カフェ
#石巻カフェ
#くさかんむり
#コーヒー
#珈琲
#ミルクティー
#美味しい
#今度はランチに行きたい
. 石巻にある『くさかんむり カフェ』に行ってきました! あまりに立派な入り口でカフェがあるとは思わず、 最初全然気づかなくて迷ってしまいました(o_o) 立派なお店の門の向かい側に駐車場があります! 門をくぐるとほんとにこの中にカフェがあるのかな?って 少し不安になるくらいの、落ち着いた空間の古民家で、 奥に行くとカフェがあります! 店内は少し大きなテーブル1つと、2名がけくらいのテーブル2つあって、広くないですが、そのくらいがちょうどいい 落ち着く空間です! 飲み物は「ブレンドコーヒー」と「ローリエのロイヤル ミルクティー」をシェアしていただきました! 特にロイヤルミルクティーの美味しさに驚きました(o_o)! デザートは「キャロットケーキ」と「チョコとベリーの スコーン」、「ゴルゴンゾーラチーズのプリン」を いただきました^ ^ どれもとっても美味しくて、写真を撮りたくなるような 素敵なデザートばかり!! 食器や見せ方もとっても素敵でした!! #cafe  #sendai  #ishinomaki  #kusakanmuri  #drip  #blend  #coffee  #milktea  #sweets  #cake  #calottecake  #chocolate  #berry  #scone  #cheese  #purine  #happy  #day  #cafe巡り  #カフェ  #仙台  #石巻  #仙台カフェ  #石巻カフェ  #くさかんむり  #コーヒー  #珈琲  #ミルクティー  #美味しい  #今度はランチに行きたい 
雨…雨…あめ…
☆
そんな中、レッスンへ
☆
その前に大事な腹ごしらえ(笑)
遅めのタリーズランチ♡
☆
五線紙に色々書いているのですが、解読困難な芸術的文字?で(笑)お恥ずかしいため、白紙ページになっています(^_^*)
☆
いざレッスンへ♪
ごちそうさまでした(^^)
#宮城県 #仙台市 #宮城カフェ #宮城カフェ巡り #仙台カフェ #仙台カフェ巡り #仙台ランチ #タリーズ #タリーズコーヒー #タリーズランチ #パスタ #パスタランチ #コーヒー #コーヒータイム #休日ランチ #ピアノ #ピアノレッスン #ジャズピアノ #ピアノのある暮らし #ピアノのある生活 #音楽 #音楽のある生活 #音楽のある暮らし #音楽のある風景
雨…雨…あめ… ☆ そんな中、レッスンへ ☆ その前に大事な腹ごしらえ(笑) 遅めのタリーズランチ♡ ☆ 五線紙に色々書いているのですが、解読困難な芸術的文字?で(笑)お恥ずかしいため、白紙ページになっています(^_^*) ☆ いざレッスンへ♪ ごちそうさまでした(^^) #宮城県  #仙台市  #宮城カフェ  #宮城カフェ巡り  #仙台カフェ  #仙台カフェ巡り  #仙台ランチ  #タリーズ  #タリーズコーヒー  #タリーズランチ  #パスタ  #パスタランチ  #コーヒー  #コーヒータイム  #休日ランチ  #ピアノ  #ピアノレッスン  #ジャズピアノ  #ピアノのある暮らし  #ピアノのある生活  #音楽  #音楽のある生活  #音楽のある暮らし  #音楽のある風景 
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ランチプレートまさかのラス1で
仲良く半分こしました🥂
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
#kotoricoffee #coffee #cafe #lunch #sendai #miyagi
#コトリコーヒー #仙台カフェ #宮城カフェ #カフェ巡り #多賀城
用事があり立町に😄

南蛮チキンプレート(^-^)v

鰹節のスープがまずびっくり😵
鰹節のだしが濃い❗でお味噌汁じゃなくてスープ!
タルタルソースもすべて手作り

添加物フリーでとってもこだわって作られています( ^-^)ノ∠※。.:*:・'°☆ チーズケーキとハーブティーもとっても美味しくてチーズケーキもヘルシーでした❗次回はカボチャプリン🍮を食べてみたいです(^-^)v

#仙台カフェ 
#仙台カフェ巡り
#ヘルシーランチ 
#添加物フリー
用事があり立町に😄 南蛮チキンプレート(^-^)v 鰹節のスープがまずびっくり😵 鰹節のだしが濃い❗でお味噌汁じゃなくてスープ! タルタルソースもすべて手作り 添加物フリーでとってもこだわって作られています( ^-^)ノ∠※。.:*:・'°☆ チーズケーキとハーブティーもとっても美味しくてチーズケーキもヘルシーでした❗次回はカボチャプリン🍮を食べてみたいです(^-^)v #仙台カフェ  #仙台カフェ巡り  #ヘルシーランチ  #添加物フリー 
取引先の皆さんとレクレーション
仙台らしく、笹かまぼこの手作り体験でした😊
自分で、焼く蒲鉾は格別ですね🐟

#DAIYU #RE住むスタジオ #RE住むリノベーション #笹かまぼこ #笹かまぼこ手焼き体験 #鐘崎#かまぼこ#仙台カフェ
.
.
.
お天気が悪いせいなのか、
上手に笑えなかったことについて反省。
気分が冴えなかったので、
ゆっくり落ち着いてジャムティーを
飲みましたฅ^._.^ฅ
.
また頑張ろう。
.
.
.
#仙台カフェ #紅茶 #のんびり #のんびりな休日
. . . お天気が悪いせいなのか、 上手に笑えなかったことについて反省。 気分が冴えなかったので、 ゆっくり落ち着いてジャムティーを 飲みましたฅ^._.^ฅ . また頑張ろう。 . . . #仙台カフェ  #紅茶  #のんびり  #のんびりな休日 
・
おしゃれカフェ😆

ここ
来たかったトコ~✨ お酒も料理も
おいしい😆 
#kroegcafe#地下
#仙台カフェ#みかん酒
#次はランチ
#いちいちおしゃれ 
#残るか残らないか#賭け
太白区あすと長町の「カフェ アスティ」で10月限定の「アップルカスタードパンケーキ」。
.
分厚いのがどーんと。ふわっと柔らか。表面の焼き目に若干の抵抗があり、ナイフの入れ方が悪いと切れずに潰れる(笑)
.
最初の瞬間はふわっとだけど、口の中ではしっとりとモチッとの中間みたいな独特な食感。もしかすると好みが別れるかもしれん。
.
味は良好。りんごとカスタードってのは、まぁ、組み合わせとしては鉄板だしね。双方の味が消えない良いバランス。
.
添えられたキャラメルソースが何気にいい仕事をする。キャラメルの濃い甘さに負けぬよう、りんごとカスタードの団結がより強くなる。もちろん、それで戦闘が勃発するわけではない。お互いにいい相乗効果となっている。
.
ここの期間限定パンケーキって、わりとハズレもあるが(笑)、今回のは美味しかったな~。
.
#cafeastiy #カフェアスティ #パティスリーカフェアスティ #仙台宮城で食べよー #仙台カフェ #仙台カフェ巡り #仙台cafe #仙台パンケーキ #仙台スイーツ #仙台カフェ部 #仙台食べ歩き #カフェ #カフェ巡り #cafe #カフェ好きな人と繋がりたい #カフェスタグラム #カフェ活 #スイーツ #パンケーキ #仙台市太白区 #太白区 #太白区長町 #仙台さんぽ #仙台 #sendai #sendaigram
太白区あすと長町の「カフェ アスティ」で10月限定の「アップルカスタードパンケーキ」。 . 分厚いのがどーんと。ふわっと柔らか。表面の焼き目に若干の抵抗があり、ナイフの入れ方が悪いと切れずに潰れる(笑) . 最初の瞬間はふわっとだけど、口の中ではしっとりとモチッとの中間みたいな独特な食感。もしかすると好みが別れるかもしれん。 . 味は良好。りんごとカスタードってのは、まぁ、組み合わせとしては鉄板だしね。双方の味が消えない良いバランス。 . 添えられたキャラメルソースが何気にいい仕事をする。キャラメルの濃い甘さに負けぬよう、りんごとカスタードの団結がより強くなる。もちろん、それで戦闘が勃発するわけではない。お互いにいい相乗効果となっている。 . ここの期間限定パンケーキって、わりとハズレもあるが(笑)、今回のは美味しかったな~。 . #cafeastiy  #カフェアスティ  #パティスリーカフェアスティ  #仙台宮城で食べよー  #仙台カフェ  #仙台カフェ巡り  #仙台cafe  #仙台パンケーキ  #仙台スイーツ  #仙台カフェ部  #仙台食べ歩き  #カフェ  #カフェ巡り  #cafe  #カフェ好きな人と繋がりたい  #カフェスタグラム  #カフェ活  #スイーツ  #パンケーキ  #仙台市太白区  #太白区  #太白区長町  #仙台さんぽ  #仙台  #sendai  #sendaigram 
季節のケーキをご提供しています
@s.vintagecafe さん
今回のケーキは、当店ですと土日限定で出しています"ゴッドファーザー"になります。
.
今回2週間限定ということで
平日にもビンテージカフェさんにて、食べることが出来ます✨✨
.
土日に、なかなかお店に来れない💦というお客様、ぜひこの機会にビンテージカフェさんへ足をお運びくださいませ😋
.
店主の煎れる美味しい自家焙煎のコーヒーと一緒に飲みながら、カフェでゆっくりしてみるのは、いかがでしょうか☕🍰
.
#リポスト #ヴィンテージカフェ #仙台カフェ#パティスリーフルヴィエール #かめのケーキ屋さん #諏訪町#太子堂駅#リポスト初めてやってみました#インスタ#使いこなせるように頑張る
季節のケーキをご提供しています @s.vintagecafe さん 今回のケーキは、当店ですと土日限定で出しています"ゴッドファーザー"になります。 . 今回2週間限定ということで 平日にもビンテージカフェさんにて、食べることが出来ます✨✨ . 土日に、なかなかお店に来れない💦というお客様、ぜひこの機会にビンテージカフェさんへ足をお運びくださいませ😋 . 店主の煎れる美味しい自家焙煎のコーヒーと一緒に飲みながら、カフェでゆっくりしてみるのは、いかがでしょうか☕🍰 . #リポスト  #ヴィンテージカフェ  #仙台カフェ #パティスリーフルヴィエール  #かめのケーキ屋さん  #諏訪町 #太子堂駅 #リポスト初めてやってみました #インスタ #使いこなせるように頑張る 
来月になると
欲しいものが売り切れるからと
雨の中🌧東急ハンズへ
来年の手帳を買いに行ってきました
*
欲しかったのは
私じゃなくて主人
*
帰りの車中で
ナッティーアーモンドラテで
あったまりました♥
*
カスタマイズは
フォロワーさんがオススメしてた
☑バニラシロップ→ヘーゼルナッツ
☑エスプレッソショット追加
*
(*・ω・)-ω-)ウンウン♪
*
牛乳より後味スッキリ
ショット追加で味が引き締まったよ☆
*
あ!でも、冷めると
牛乳より脂を感じました(個人の感想)
*
新しい味にワクワクしながら
車中で1人ニヤニヤ (*´Д`*)
*
素敵なカスタマイズを
教えてもらえて感謝です♥
*
#スタバ #仙台 #仙台カフェ #仙台カフェ巡り #スタバカスタム #シロップ変更 #ナッティーアーモンドミルクラテ #車内でスタバ #starbuckscoffee
#ナッツ系 #東急ハンズ の帰り
来月になると 欲しいものが売り切れるからと 雨の中🌧東急ハンズへ 来年の手帳を買いに行ってきました * 欲しかったのは 私じゃなくて主人 * 帰りの車中で ナッティーアーモンドラテで あったまりました♥ * カスタマイズは フォロワーさんがオススメしてた ☑バニラシロップ→ヘーゼルナッツ ☑エスプレッソショット追加 * (*・ω・)-ω-)ウンウン♪ * 牛乳より後味スッキリ ショット追加で味が引き締まったよ☆ * あ!でも、冷めると 牛乳より脂を感じました(個人の感想) * 新しい味にワクワクしながら 車中で1人ニヤニヤ (*´Д`*) * 素敵なカスタマイズを 教えてもらえて感謝です♥ * #スタバ  #仙台  #仙台カフェ  #仙台カフェ巡り  #スタバカスタム  #シロップ変更  #ナッティーアーモンドミルクラテ  #車内でスタバ  #starbuckscoffee  #ナッツ系  #東急ハンズ  の帰り
.
専門の先生に会えて衝撃的な話も
ちらほら聞いちゃったけどとりあえず
今やらないといけないことが
わかってよかった🌝🌚🌝
*
*
#仙台カフェ #カフェ巡り #café
. 専門の先生に会えて衝撃的な話も ちらほら聞いちゃったけどとりあえず 今やらないといけないことが わかってよかった🌝🌚🌝 * * #仙台カフェ  #カフェ巡り  #café 
.
今日のお昼ごはん🍴
味もお店の雰囲気も、店員さんもすごく好き( ˊᵕˋ )💭
.
#カフェ#仙台カフェ#ランチ#水の音#ノートルシャンブル
本日2日目、「結婚社会学アカデミー」を学んでいます🌟
・
厳格な採用基準をクリアし、結婚を学問として学ぶ「婚学」の知識と教育を受け訓練された結婚のプロフェッショナル集団!
「結婚アテンダント」への勉強です✨
・
あなたは結婚がしたいですか?
なぜ結婚がしたいですか?
結婚できない理由は何ですか?
あなたはこの先、結婚できると思いますか?
あなたにとって幸せとは何ですか?
・
答えは様々でも、人生の結果は二つに一つ。
勝ち組か負け組。
負け組になりたいですか?
・
理想のお相手をお選び頂き、交際お申し込み/申し受けされて→お見合い→交際(複数人可)→真剣交際(お1人)⇒結婚の流れで、赤い糸の先のお相手を一緒に引き寄せましょう🌹
・
マリアージュカウンセラーが全面的にバックアップ&徹底サポートいたしますのでご安心ください!!
・
婚活無料相談は随時行っております。
資料請求やご質問がございましたら、下記までお気軽にお問い合わせください!
・
お会い出来ますことを楽しみにお待ちしております🌸
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
仙台・宮城の結婚加速化事業「eミライズ」

住所:宮城県仙台市青葉区中央4-8-17
代表:藤田知子(ふじた ともこ)
直通携帯 :070-2433-1122
営業時間 :10:00〜22:00
定休日:年中無休
mail : e.miraiz.sendai@gmail.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
■注意事項
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
※真剣にご結婚を望まれている方のみご入会されておりますので、ご結婚の意思がある方限定でお願いいたします。
※20歳以上であれば、どなたでもご応募可能です。
※ご登録時に際しては審査がございますので、予めご了承下さい。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~〜 Q、先ずはお話を聞きたいのですが、どうすればいいですか?
A、当事業は、結婚心理カウンセラーによる婚活無料カウンセリングを実施致しております。
婚活を始めるかどうかは、質疑応答を含めたご説明を十分にお聞き頂いた後に、お客様に判断いただいております。

当相談所では、無理な勧誘は一切行っておりませんので、安心してご質問あるいはカウンセリングへお越し下さい。
・
Q、個人情報がもれたり、悪用されたりしませんか?
A、弊社はプライバシーマークを取得しております。
個人情報の保護を重視し、会員様のお名前、ご連絡先、メールアドレスなどの個人情報を一般に公表するようなことは一切ございません。
これらの個人情報は、交際が成立したお相手の方のみお知らせする形になりますので、安心してご利用下さい。
・
Q、どのような人が入会していますか?
A、eミライズが正規優良代理店として加盟しているNozze(株式会社結婚情報センター)には数万人登録されております。
会員様は、結婚相談所を選択肢の一つとして合理的にとらえ、結婚を真剣に考えているがなかなか出逢う機会がないという方が多数在籍し、精力的に活動されています。
・
Q、再婚、子持ち、年齢に不安があるのですが。
A、会員様の中には、再婚希望の方やご年齢・再婚を問わず、お人柄重視の方も多数いらっしゃいます。お互いの条件を理解した上で交際申込等ができますので、安心して活動していただけます。
・
宮城のために活動しております!
ぜひお気軽にお問い合わせ下さい💐
・
「仙台・宮城観光PRキャラクターむすび丸」承認No.29136
・
#結婚 #結婚相談所 #婚活 #婚活中 #恋活 #婚活しよ #恋活アプリ #婚活パーティー #出会い #結婚したい #結婚相談 #アラサー #アラフォー #バツイチ #再婚#彼女募集中 #彼氏募集中 #恋活 #家族 #仙台市 #宮城県 #杜の都 #marriage#仙台#宮城 #地元 #地元愛 #恋愛#仙台駅前 #仙台カフェ
本日2日目、「結婚社会学アカデミー」を学んでいます🌟 ・ 厳格な採用基準をクリアし、結婚を学問として学ぶ「婚学」の知識と教育を受け訓練された結婚のプロフェッショナル集団! 「結婚アテンダント」への勉強です✨ ・ あなたは結婚がしたいですか? なぜ結婚がしたいですか? 結婚できない理由は何ですか? あなたはこの先、結婚できると思いますか? あなたにとって幸せとは何ですか? ・ 答えは様々でも、人生の結果は二つに一つ。 勝ち組か負け組。 負け組になりたいですか? ・ 理想のお相手をお選び頂き、交際お申し込み/申し受けされて→お見合い→交際(複数人可)→真剣交際(お1人)⇒結婚の流れで、赤い糸の先のお相手を一緒に引き寄せましょう🌹 ・ マリアージュカウンセラーが全面的にバックアップ&徹底サポートいたしますのでご安心ください!! ・ 婚活無料相談は随時行っております。 資料請求やご質問がございましたら、下記までお気軽にお問い合わせください! ・ お会い出来ますことを楽しみにお待ちしております🌸 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 仙台・宮城の結婚加速化事業「eミライズ」 住所:宮城県仙台市青葉区中央4-8-17 代表:藤田知子(ふじた ともこ) 直通携帯 :070-2433-1122 営業時間 :10:00〜22:00 定休日:年中無休 mail : e.miraiz.sendai@gmail.com ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ■注意事項 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ※真剣にご結婚を望まれている方のみご入会されておりますので、ご結婚の意思がある方限定でお願いいたします。 ※20歳以上であれば、どなたでもご応募可能です。 ※ご登録時に際しては審査がございますので、予めご了承下さい。 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~〜 Q、先ずはお話を聞きたいのですが、どうすればいいですか? A、当事業は、結婚心理カウンセラーによる婚活無料カウンセリングを実施致しております。 婚活を始めるかどうかは、質疑応答を含めたご説明を十分にお聞き頂いた後に、お客様に判断いただいております。 当相談所では、無理な勧誘は一切行っておりませんので、安心してご質問あるいはカウンセリングへお越し下さい。 ・ Q、個人情報がもれたり、悪用されたりしませんか? A、弊社はプライバシーマークを取得しております。 個人情報の保護を重視し、会員様のお名前、ご連絡先、メールアドレスなどの個人情報を一般に公表するようなことは一切ございません。 これらの個人情報は、交際が成立したお相手の方のみお知らせする形になりますので、安心してご利用下さい。 ・ Q、どのような人が入会していますか? A、eミライズが正規優良代理店として加盟しているNozze(株式会社結婚情報センター)には数万人登録されております。 会員様は、結婚相談所を選択肢の一つとして合理的にとらえ、結婚を真剣に考えているがなかなか出逢う機会がないという方が多数在籍し、精力的に活動されています。 ・ Q、再婚、子持ち、年齢に不安があるのですが。 A、会員様の中には、再婚希望の方やご年齢・再婚を問わず、お人柄重視の方も多数いらっしゃいます。お互いの条件を理解した上で交際申込等ができますので、安心して活動していただけます。 ・ 宮城のために活動しております! ぜひお気軽にお問い合わせ下さい💐 ・ 「仙台・宮城観光PRキャラクターむすび丸」承認No.29136 ・ #結婚  #結婚相談所  #婚活  #婚活中  #恋活  #婚活しよ  #恋活アプリ  #婚活パーティー  #出会い  #結婚したい  #結婚相談  #アラサー  #アラフォー  #バツイチ  #再婚 #彼女募集中  #彼氏募集中  #恋活  #家族  #仙台市  #宮城県  #杜の都  #marriage #仙台 #宮城  #地元  #地元愛  #恋愛 #仙台駅前  #仙台カフェ 
10月 22日 (日)ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
台風が来なければ、
私の運転で行く予定だったdolceさん。
父がお土産に買ってきてくれました ( ´͈ ᵕ `͈ )
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ドルチェさんのケーキは小ぶりで食べやすいくて、
タルト生地がパイになっていてさくさくいけちゃうケーキです ( ⸝⸝⸝¯ ¯⸝⸝⸝) ᐝ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ここはカヌレも絶品 ✨
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ごちそうさまです。‴
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
10月 22日 (日)ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 台風が来なければ、 私の運転で行く予定だったdolceさん。 父がお土産に買ってきてくれました ( ´͈ ᵕ `͈ ) ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ドルチェさんのケーキは小ぶりで食べやすいくて、 タルト生地がパイになっていてさくさくいけちゃうケーキです ( ⸝⸝⸝¯ ¯⸝⸝⸝) ᐝ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ここはカヌレも絶品 ✨ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ごちそうさまです。‴ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
・
My Birthday♥♥ ゆらたんに1日早い誕生日サプライズをしてもらいました〜🎉 お昼はお洒落なカフェ🍩☕ いちごのタルトのケーキがサプライズで出てきたときは絶句しました(笑)

夜は居酒屋🍻

コース料理からの花火付きのミニケーキでまさかすぎました(笑)

プレゼントも欲しいやつでメッセ見た瞬間に号泣でもうヨレヨレ😭😭😭 買い物も付き合ってくれて感謝💄💭 いつもいつもアリガトウ🌈🦄💙💭
大好きだよ!

#mybirthday #仙台カフェ #プリント倶楽部 #cafemythique  #lfl #fff #いいね返し #October22 #サプライズ
#初投稿
・ My Birthday♥♥ ゆらたんに1日早い誕生日サプライズをしてもらいました〜🎉 お昼はお洒落なカフェ🍩☕ いちごのタルトのケーキがサプライズで出てきたときは絶句しました(笑) 夜は居酒屋🍻 コース料理からの花火付きのミニケーキでまさかすぎました(笑) プレゼントも欲しいやつでメッセ見た瞬間に号泣でもうヨレヨレ😭😭😭 買い物も付き合ってくれて感謝💄💭 いつもいつもアリガトウ🌈🦄💙💭 大好きだよ! #mybirthday  #仙台カフェ  #プリント倶楽部  #cafemythique  #lfl  #fff  #いいね返し  #October22  #サプライズ  #初投稿 
急にピザが食べたくなり、初めて、地元にあるピザ屋さんに行ってきました🍕たくさん種類があって迷いましたが、まずはマルゲリータを注文。その後に頼んだナポリタンも絶品でした🍝店内はハロウィン仕様になっていて、気分も盛り上がりましたよ〜✨👻 話は変わって、東北にも台風が近づいていますね。外に出る際は、充分にお気をつけください!

#ピザ #pizza #sendai #仙台カフェ #ハロウィン #halloween #せんだいマチコ #せんだいタウン情報machico
急にピザが食べたくなり、初めて、地元にあるピザ屋さんに行ってきました🍕たくさん種類があって迷いましたが、まずはマルゲリータを注文。その後に頼んだナポリタンも絶品でした🍝店内はハロウィン仕様になっていて、気分も盛り上がりましたよ〜✨👻 話は変わって、東北にも台風が近づいていますね。外に出る際は、充分にお気をつけください! #ピザ  #pizza  #sendai  #仙台カフェ  #ハロウィン  #halloween  #せんだいマチコ  #せんだいタウン情報machico 
・
・
・
白くまかわいい。
#白くまラテ 
#仙台カフェ 
#instagood
明日23日(月)は台風の為、12時オープンにします。
お気を付けてお越しください(*^^*)
.
#cafe#coffee#カフェ#仙台#仙台カフェ#コーヒースタンド
+++
mama ! milk @mamamilk_info ~Concert L'accode Contrabbando~ @ 仙台公演のお知らせ
・
日時 : 2017.11.11(sat)
開演 : 18:00~
場所 : BIGMAMA STUDIO
料金 : 前売 ¥3.000 | 当日 ¥ 3.500
(上記にプラス1 Drink ご注文お願いします)
・
ご予約はCyまで、メールまたは直接でも承ります。
・
cybookstore@gmail.com
1. 件名 11/11 mamamilk
2. 代表者さまのお名前
3. お電話番号
4. ご予約人数
・
とぉ〜っても素敵なフライヤーが出来上がりました!( @beautybooksandcoffee_cy @arrondissement_sendai 店舗にて配布中です。また、ご協力店舗さまへも順次置かせていただいてますので是非お手に取って下さいね)
・
展示 : NOYAU @lug_noyau / 松下さちこ @m.sachiko.m
・
装花 : @m_uguet
.
#mamamilk #ママミルク #仙台 #仙台カフェ #paris #松下さちこ #ノワイヨ #muguet花会 #beautybooksandcoffeecy #arrondissement_sendai #アロンディスモン #フランス雑貨
+++ mama ! milk @mamamilk_info ~Concert L'accode Contrabbando~ @ 仙台公演のお知らせ ・ 日時 : 2017.11.11(sat) 開演 : 18:00~ 場所 : BIGMAMA STUDIO 料金 : 前売 ¥3.000 | 当日 ¥ 3.500 (上記にプラス1 Drink ご注文お願いします) ・ ご予約はCyまで、メールまたは直接でも承ります。 ・ cybookstore@gmail.com 1. 件名 11/11 mamamilk 2. 代表者さまのお名前 3. お電話番号 4. ご予約人数 ・ とぉ〜っても素敵なフライヤーが出来上がりました!( @beautybooksandcoffee_cy @arrondissement_sendai 店舗にて配布中です。また、ご協力店舗さまへも順次置かせていただいてますので是非お手に取って下さいね) ・ 展示 : NOYAU @lug_noyau / 松下さちこ @m.sachiko.m ・ 装花 : @m_uguet . #mamamilk  #ママミルク  #仙台  #仙台カフェ  #paris  #松下さちこ  #ノワイヨ  #muguet花会  #beautybooksandcoffeecy  #arrondissement_sendai  #アロンディスモン  #フランス雑貨 
雨ニモマケズ
風ニモマケズ
食べてきました
Welcomeサンド♡
・
生のリンゴ嫌いなクセに
頼む人👉あ…はい🙋ww
・
*WEEKLY SANDWICH
A:ポークソテー、リンゴ、
チェダーチーズ、レッドオニオン
B:ベーコン、ナス、ポテト、フェタチーズ、目玉焼き
*PRANA CHAI(ICE)
・
#welcome#pranachai#sandwich#仙台#仙台カフェ#カフェ部#カフェ巡り#仙台ランチ#ポークソテー#リンゴ#チェダーチーズ#サンドイッチ#チャイ#お久しぶりの#絶品サンド#雨だから#案外空いてる#ラッキーデー#なすとリンゴは#協力#トレード#ひたすら#おいしい#休日ランチ#ところでアイコン#不評です#☺️
雨ニモマケズ 風ニモマケズ 食べてきました Welcomeサンド♡ ・ 生のリンゴ嫌いなクセに 頼む人👉あ…はい🙋ww ・ *WEEKLY SANDWICH A:ポークソテー、リンゴ、 チェダーチーズ、レッドオニオン B:ベーコン、ナス、ポテト、フェタチーズ、目玉焼き *PRANA CHAI(ICE) ・ #welcome #pranachai #sandwich #仙台 #仙台カフェ #カフェ部 #カフェ巡り #仙台ランチ #ポークソテー #リンゴ #チェダーチーズ #サンドイッチ #チャイ #お久しぶりの #絶品サンド #雨だから #案外空いてる #ラッキーデー #なすとリンゴは #協力 #トレード #ひたすら #おいしい #休日ランチ #ところでアイコン #不評です #☺️
20171022 sun.
・
・
・
・
今日はあやめさん(@__astyle )に
車でコトリコーヒー連れてっていただいた🕊
そしてずっと行きたかった
(過去何度か行こうと思ってた日休業だった)
in vitroにも連れてっていただいた😢
終始笑いっぱなしだったし
ほんと会うの2回目とは思えないくらいよく話した。
ありがとうございました🙏🏻
しあわせな週末。
・
・
・
・
20171022 sun. ・ ・ ・ ・ 今日はあやめさん(@__astyle )に 車でコトリコーヒー連れてっていただいた🕊 そしてずっと行きたかった (過去何度か行こうと思ってた日休業だった) in vitroにも連れてっていただいた😢 終始笑いっぱなしだったし ほんと会うの2回目とは思えないくらいよく話した。 ありがとうございました🙏🏻 しあわせな週末。 ・ ・ ・ ・
昨夜までのイベント「Night Time Speakeasy」にご来店くださいました皆様、お花やスワッグ、ミニブーケなどをご購入いただきました皆様、ありがとうございました🍃✨
・
アメリカ ポートランドのカフェに飾ってあるようなお花を一緒に飾りたいという素敵なアイデアからご一緒させていただいた今回のイベント🇺🇸☕️
お花が大好きな和泉さんの選ぶお花たちがとても可愛いくピンポンマムをメインに使用したブーケなど花屋としてもとてもテンションの上がるような花材を使いお作りしたお花たちが @thewelcomestore の雰囲気と融合してなんとも美しい空間に💐
楽しいお仕事をさせていただいたことにとても感謝しております🌿🙏
また期間中お店に置かせていただいていたドライフラワーのミニブーケやスワッグを購入していただいた皆様もありがとうございました😊
直接お会いすることはできませんでしたが皆様のお手元にお花たちが届いたことをとても嬉しく思います♡🌱🌱
・
美味しいサンドイッチとドリンク、素敵なお二人の素敵なお店 @thewelcomestore さん🍳☕️🇺🇸
本当にありがとうございました✨
カフェとピンポンマム🌿
カフェのテーブルに可愛いお花たち💐
引き続き可愛いお花もお楽しみいただけたら幸いです♡♡
・
・
明日Kiaraは定休日でございます。
火曜日は通常営業日ですが今週はお休みとさせていただきます。
ご迷惑おかけしますがよろしくお願い致します🍀
・
#flower #flowers #flowerstagram #flowershop #florist #wreath #bouquet #arrangement #sendai #japan #kiara #花 #花屋 #花カフェ #花屋カフェ #仙台花屋 #仙台カフェ #カフェ #長町 #仙台 #花束 #アレンジメント #リース #ドライフラワー #driedflowers #thewelcomestore #portland
昨夜までのイベント「Night Time Speakeasy」にご来店くださいました皆様、お花やスワッグ、ミニブーケなどをご購入いただきました皆様、ありがとうございました🍃✨ ・ アメリカ ポートランドのカフェに飾ってあるようなお花を一緒に飾りたいという素敵なアイデアからご一緒させていただいた今回のイベント🇺🇸☕️ お花が大好きな和泉さんの選ぶお花たちがとても可愛いくピンポンマムをメインに使用したブーケなど花屋としてもとてもテンションの上がるような花材を使いお作りしたお花たちが @thewelcomestore の雰囲気と融合してなんとも美しい空間に💐 楽しいお仕事をさせていただいたことにとても感謝しております🌿🙏 また期間中お店に置かせていただいていたドライフラワーのミニブーケやスワッグを購入していただいた皆様もありがとうございました😊 直接お会いすることはできませんでしたが皆様のお手元にお花たちが届いたことをとても嬉しく思います♡🌱🌱 ・ 美味しいサンドイッチとドリンク、素敵なお二人の素敵なお店 @thewelcomestore さん🍳☕️🇺🇸 本当にありがとうございました✨ カフェとピンポンマム🌿 カフェのテーブルに可愛いお花たち💐 引き続き可愛いお花もお楽しみいただけたら幸いです♡♡ ・ ・ 明日Kiaraは定休日でございます。 火曜日は通常営業日ですが今週はお休みとさせていただきます。 ご迷惑おかけしますがよろしくお願い致します🍀 ・ #flower  #flowers  #flowerstagram  #flowershop  #florist  #wreath  #bouquet  #arrangement  #sendai  #japan  #kiara  #花  #花屋  #花カフェ  #花屋カフェ  #仙台花屋  #仙台カフェ  #カフェ  #長町  #仙台  #花束  #アレンジメント  #リース  #ドライフラワー  #driedflowers  #thewelcomestore  #portland 
.
.
.
October 22, 2017
.
.
.
お天気が悪くて冴えない休日は、
初めましてのカフェで
ロシア風ジャムティーをいただきました。
.
.
.
.
.
#sendaigram #sendaicafe #仙台カフェ #仙台カフェ巡り #カフェ #カフェ巡り #カフェ部 #カフェ散歩 #カフェ時間 #カフェ好き #一人カフェ #プロコプ #カフェプロコプ
#tea #blacktea #紅茶 #ジャムティー  #カフェ好きな人と繋がりたい 
#カメラ #カメラ初心者 #オリンパス #OLYMPUS
. . . October 22, 2017 . . . お天気が悪くて冴えない休日は、 初めましてのカフェで ロシア風ジャムティーをいただきました。 . . . . . #sendaigram  #sendaicafe  #仙台カフェ  #仙台カフェ巡り  #カフェ  #カフェ巡り  #カフェ部  #カフェ散歩  #カフェ時間  #カフェ好き  #一人カフェ  #プロコプ  #カフェプロコプ  #tea  #blacktea  #紅茶  #ジャムティー  #カフェ好きな人と繋がりたい  #カメラ  #カメラ初心者  #オリンパス  #OLYMPUS 
小幡さんが素敵なカフェ見つけてくれた🙌💕なのに助手席で爆睡してごめんなさい🙇‍♀️
#仙台カフェ#NAKAO#北欧風#ロイヤルミルクティー#トイストーリー
°
::
昨日の雨の日の夜は友達と喫茶店で
待ち合わせ ⌂*
::
純喫茶やはり大好きです。
星港夜でシンガポールナイトと読むよ
::
たい焼き上品に食べようとして苦戦
している1枚( 結局手で食べた )
久しぶりに、おでこ出してみました。
::
20カ国以上回ってオーナーが集めた
アンティーク、どこをみても好きが
詰まってたなあ〜〜
::
みなさん、雨には気をつけて!
::
#仙台 #仙台カフェ #カフェ巡り #喫茶店 #喫茶店巡り #星港夜 #シンガポールナイト #linfrancaisdantan #nestrobe #写真好きな人と繋がりたい #お洒落さんと繋がりたい
° :: 昨日の雨の日の夜は友達と喫茶店で 待ち合わせ ⌂* :: 純喫茶やはり大好きです。 星港夜でシンガポールナイトと読むよ :: たい焼き上品に食べようとして苦戦 している1枚( 結局手で食べた ) 久しぶりに、おでこ出してみました。 :: 20カ国以上回ってオーナーが集めた アンティーク、どこをみても好きが 詰まってたなあ〜〜 :: みなさん、雨には気をつけて! :: #仙台  #仙台カフェ  #カフェ巡り  #喫茶店  #喫茶店巡り  #星港夜  #シンガポールナイト  #linfrancaisdantan  #nestrobe  #写真好きな人と繋がりたい  #お洒落さんと繋がりたい 
▷▶︎▷
ももとlunch🍽
ずっと行きたかったwelcomeへ
2人で美味しすぎて感動しながら帰ってきた⛅️
雨の中一緒に試合見てくれてありがとうっ!🏉
#1022 #もも #welcome #lunch #cafe #仙台カフェ #sendaicafe #coffee #sandwich
さーちゃんとおでかけ🎵
季節限定のミルクティーのパンケーキ☺️
ミニドルチェとコーヒーサービスでもらった🎃💓
#パンプルムゥス #milktea #パンケーキ #ドルチェ #仙台カフェ
●しろくま×コールマンカフェ●✩⃛
.
先日のと去年の12月の過去pic

息子との思い出の場所
あの子との約束の場所
2つ。
.
奇跡が起きた
個人的に思い出
☆⌒+。☆⌒+。☆⌒+。☆⌒+。
かわいいラテアート
癒されました
🐻♡love
.
.
.
#本日ラスト
#仙台#仙台カフェ#仙台ママ#しろくまカフェ#エデン#小麦粉ジャンキー#仙台ランチ#写真で伝えたい私の世界 #写真好きな人と繋がりたい #コールマンサテライトショップ仙台インしろくまコーヒー #コールマン#仙プリ#sendai#sendailunch #shirokumacafe
#fujifilmxt2#swang#yolo#sendaicafe#cafestagram#coleman#camera#japan_of_insta #retrip_cafe
 #ig_japan#swang#yolo
.qq
●しろくま×コールマンカフェ●✩⃛ . 先日のと去年の12月の過去pic 息子との思い出の場所 あの子との約束の場所 2つ。 . 奇跡が起きた 個人的に思い出 ☆⌒+。☆⌒+。☆⌒+。☆⌒+。 かわいいラテアート 癒されました 🐻♡love . . . #本日ラスト  #仙台 #仙台カフェ #仙台ママ #しろくまカフェ #エデン #小麦粉ジャンキー #仙台ランチ #写真で伝えたい私の世界  #写真好きな人と繋がりたい  #コールマンサテライトショップ仙台インしろくまコーヒー  #コールマン #仙プリ #sendai #sendailunch  #shirokumacafe  #fujifilmxt2 #swang #yolo #sendaicafe #cafestagram #coleman #camera #japan_of_insta  #retrip_cafe  #ig_japan #swang #yolo  .qq
୨୧
昨日は主人が結婚式で実家に帰省するので
駅までお見送り♡
*
どうせなら息子にも新幹線見せてあげよう!
って思ってたんだけど…
*
新幹線、もう何度も乗ってた。苦笑
*
見送った後、お昼はいつものところへ◡̈︎*
*
ロコモコはオリジナルのほうが好きかも…
*
今日はふたりっきりだし天気も悪いし
1日中家で引きこもり。。
選挙は先週のうちに期日前投票に行っておきました。
*
明日は台風が直撃で
始発から電車が動かないとのこと。
偶然休みを取っていたので大人しく家にこもります。
*
*
୨୧୨୧୨୧
#lunch #alohatable #Locomoco #ランチ #ロコモコ #アロハテーブル #カフェランチ #カフェごはん #ハワイアンカフェ #仙台カフェ #仙台ランチ
୨୧ 昨日は主人が結婚式で実家に帰省するので 駅までお見送り♡ * どうせなら息子にも新幹線見せてあげよう! って思ってたんだけど… * 新幹線、もう何度も乗ってた。苦笑 * 見送った後、お昼はいつものところへ◡̈︎* * ロコモコはオリジナルのほうが好きかも… * 今日はふたりっきりだし天気も悪いし 1日中家で引きこもり。。 選挙は先週のうちに期日前投票に行っておきました。 * 明日は台風が直撃で 始発から電車が動かないとのこと。 偶然休みを取っていたので大人しく家にこもります。 * * ୨୧୨୧୨୧ #lunch  #alohatable  #Locomoco  #ランチ  #ロコモコ  #アロハテーブル  #カフェランチ  #カフェごはん  #ハワイアンカフェ  #仙台カフェ  #仙台ランチ 
*
明日は台風〜🌀
お仕事行く時びしょびしょになりそう(´-`).。oO
*
picはいつかのブルーベリーヨーグルト🥛
*
*
*
#台風前日 #みなさんお気をつけて #過去pic #蔵出し #ブルーベリーヨーグルト #モーツァルト #モーツァルトクレーズコーヒー #カフェ巡り #仙台カフェ #仙台 #sendaicafe #blueberry #yoghurt #blueberryyogurt #beverage #cafe #cafestagram #cafelife #sendai #cafemozartkleescoffee
* 明日は台風〜🌀 お仕事行く時びしょびしょになりそう(´-`).。oO * picはいつかのブルーベリーヨーグルト🥛 * * * #台風前日  #みなさんお気をつけて  #過去pic  #蔵出し  #ブルーベリーヨーグルト  #モーツァルト  #モーツァルトクレーズコーヒー  #カフェ巡り  #仙台カフェ  #仙台  #sendaicafe  #blueberry  #yoghurt  #blueberryyogurt  #beverage  #cafe  #cafestagram  #cafelife  #sendai  #cafemozartkleescoffee 
🌜 「Night Time Speakeasy」
#kiara ×welcome
お花屋さんみたいに変身した夜
オードブルのお皿を返しに-☆
小さなアフターパーティ✰ะ✰ะ
.
レモンスカッシュ🍋で乾杯♥
.
.
いぱい撮った。
いっぱい撮っていっぱい撮って
いつも選べない。
優柔不断
なんじゃなくって
全部諦められない
. 《好きな人や物が多すぎて
見放されてしまいそうだ》
こころに刺さる林檎様の詩🍎
.
.人生の岐路だわ

#welcomeFC
#retrip_cafe 
#sendai#welcome#sandwichstand#sandwichcafe#cafestagram#sendaicafe#breadstagram#japan_of_insta #genic_town #sendailunch#opensandwich
#ig_japan_東 #instagood #lunchstagram #swang #fujifilmxt2#genic_mag#popai
#仙台#仙台ママ#仙台カフェ#ウェルカム#ジェニック女子 
#写真で伝えたい私の世界 #写真好きな人と繋がりたい#仙プリ#キアラ
🌜 「Night Time Speakeasy」 #kiara  ×welcome お花屋さんみたいに変身した夜 オードブルのお皿を返しに-☆ 小さなアフターパーティ✰ะ✰ะ . レモンスカッシュ🍋で乾杯♥ . . いぱい撮った。 いっぱい撮っていっぱい撮って いつも選べない。 優柔不断 なんじゃなくって 全部諦められない . 《好きな人や物が多すぎて 見放されてしまいそうだ》 こころに刺さる林檎様の詩🍎 . .人生の岐路だわ #welcomeFC  #retrip_cafe  #sendai #welcome #sandwichstand #sandwichcafe #cafestagram #sendaicafe #breadstagram #japan_of_insta  #genic_town  #sendailunch #opensandwich  #ig_japan_東  #instagood  #lunchstagram  #swang  #fujifilmxt2 #genic_mag #popai  #仙台 #仙台ママ #仙台カフェ #ウェルカム #ジェニック女子  #写真で伝えたい私の世界  #写真好きな人と繋がりたい #仙プリ #キアラ 
レッスンの合間に、カフェの食事が食べられる😋チョークアートパークのカフェレッスン♪
優しいオーナーさん達に感謝😌
画像は、昨日の北仙台 @little_cafe_1000 さんのご飯です。満腹だ〜!
#chalk #chalkart #sendai #art #illustration #仙台 #チョークアート #チョークアート仙台 #チョークアート教室仙台#秋田 #山形 #岩手 #福島 #青森 #宮城#仙台カフェ #カフェ #cafe
レッスンの合間に、カフェの食事が食べられる😋チョークアートパークのカフェレッスン♪ 優しいオーナーさん達に感謝😌 画像は、昨日の北仙台 @little_cafe_1000 さんのご飯です。満腹だ〜! #chalk  #chalkart  #sendai  #art  #illustration  #仙台  #チョークアート  #チョークアート仙台  #チョークアート教室仙台 #秋田  #山形  #岩手  #福島  #青森  #宮城 #仙台カフェ  #カフェ  #cafe