an online Instagram web viewer

#北九州 medias

Photos

そーいえば九州旅行の時鍾乳洞も見に行ったょ!
.
着く前から大雨になって洞窟の中まで浸水💦💦
立ち入り禁止になりそうなところをせっかく来たけん途中までなら…と
行かせてもらいました(*´∀`)
でも自然の猛威!!!
洞窟の中ほんまに浸水しとるし、
水の流れ早すぎるし
水温低いのにその中あるくし
ほんま大変ぢゃし
怖かった💦💦
恐怖ってこういうことを言うんぢゃね(`・∀・´)
ずっと足首まで水に浸かっとるけんさすがに寒くて足が震えてましたw
でもこんな浸水した鍾乳洞見たくてもなかなか経験できることぢゃないけん
怖かったけど良い経験しました!
.
ほんま遭難せんくてよかったw
.
#九州 #九州旅行 #旅行 #北九州 
#千仏鍾乳洞 #サンダル #アグ #ugg 
#travel #japan
そーいえば九州旅行の時鍾乳洞も見に行ったょ! . 着く前から大雨になって洞窟の中まで浸水💦💦 立ち入り禁止になりそうなところをせっかく来たけん途中までなら…と 行かせてもらいました(*´∀`) でも自然の猛威!!! 洞窟の中ほんまに浸水しとるし、 水の流れ早すぎるし 水温低いのにその中あるくし ほんま大変ぢゃし 怖かった💦💦 恐怖ってこういうことを言うんぢゃね(`・∀・´) ずっと足首まで水に浸かっとるけんさすがに寒くて足が震えてましたw でもこんな浸水した鍾乳洞見たくてもなかなか経験できることぢゃないけん 怖かったけど良い経験しました! . ほんま遭難せんくてよかったw . #九州  #九州旅行  #旅行  #北九州  #千仏鍾乳洞  #サンダル  #アグ  #ugg  #travel  #japan 
【8/24 女子個サルと対戦相手募集】
8/24 20時からは常連さんチーム「グリーン」さんとの共同企画「女子個サル」、21時からはこれまた常連チーム「熱き伝説~第3章~」による対戦相手募集。
女子個サルは前回同様、残念ながらスタッフ コサがクリニックの仕切りを行います。
対戦相手募集は木曜恒例となっていますので、参加可能な方は随時ご連絡ください。
毎回写真を忘れるので、今回は関門花火大会の施設から撮った写真です!! #エコフットサルパーク門司
#北九州
#北九州市門司区
#フットサル
#北九州フットサル
#女子個サル
#フットサル女子 
#ボルク北九州 の選手とスケジュールがあわず
#残念ながらコサ
#熱き伝説
#対戦相手募集 
#もはや
#木曜名物 
#インスタなのに
#写真取り忘れる 
#関門花火大会
【8/24 女子個サルと対戦相手募集】 8/24 20時からは常連さんチーム「グリーン」さんとの共同企画「女子個サル」、21時からはこれまた常連チーム「熱き伝説~第3章~」による対戦相手募集。 女子個サルは前回同様、残念ながらスタッフ コサがクリニックの仕切りを行います。 対戦相手募集は木曜恒例となっていますので、参加可能な方は随時ご連絡ください。 毎回写真を忘れるので、今回は関門花火大会の施設から撮った写真です!! #エコフットサルパーク門司  #北九州  #北九州市門司区  #フットサル  #北九州フットサル  #女子個サル  #フットサル女子  #ボルク北九州  の選手とスケジュールがあわず #残念ながらコサ  #熱き伝説  #対戦相手募集  #もはや  #木曜名物  #インスタなのに  #写真取り忘れる  #関門花火大会 
【8/23 水曜☆個サル大盛況】
毎週水曜大好評企画、ボルク北九州中村選手のクリニック付き「水曜☆個サル」開催。
今回も沢山のご来店いただきました。
ボルク北九州で練習中の台湾からの留学生リン選手も参加しました。
大人気企画のため、皆さんエントリーはお早めに!!
#エコフットサルパーク門司
#北九州
#北九州市門司区 
#フットサル
#北九州フットサル 
#個サル
#北九州個サル
#ボルク北九州 
#中村恭輔
#毎週水曜日
【8/23 水曜☆個サル大盛況】 毎週水曜大好評企画、ボルク北九州中村選手のクリニック付き「水曜☆個サル」開催。 今回も沢山のご来店いただきました。 ボルク北九州で練習中の台湾からの留学生リン選手も参加しました。 大人気企画のため、皆さんエントリーはお早めに!! #エコフットサルパーク門司  #北九州  #北九州市門司区  #フットサル  #北九州フットサル  #個サル  #北九州個サル  #ボルク北九州  #中村恭輔  #毎週水曜日 
.
1958年と2017年第3弾☺
スペースワールドも無くなりますね😵
もっと前は八幡製鉄所の工場がありました。
空が綺麗☀️
.
#北九州市八幡東区#皿倉山#北九州市#北九州#kitakyushucity#この天の虹#映画ロケ地#1958年#昭和33年#今昔#八幡製鉄所#久我美子#川津祐介#昭和#八幡東区#スペースワールド#spaceworld#八幡製鐵所
✳︎
エスプレッソバニラシェイクだったかな。
おいしいー
今度作ってみようっと
小倉織のコースターも素敵✨
カウンターに座るとコーヒーとか色んなことが喋れるオーナーさんが目の前に
✳︎ エスプレッソバニラシェイクだったかな。 おいしいー 今度作ってみようっと 小倉織のコースターも素敵✨ カウンターに座るとコーヒーとか色んなことが喋れるオーナーさんが目の前に
ついに入ってきた#オルテガ柄コーディガン
そう。実にやばい。そして超絶に似合わない😂昔はこんな感じめっちゃ似合っとったのに😂
まーこれは年代だな年代( ͡° ͜ʖ ͡°)
空を見上げることはありますか?下を向いては有限の世界。上を見上げては無限の世界。どちらもあるから尊さを感じれるのだと。さて、今日もしっかり頑張りますか😊
#コーディネートはこーでねーと 
#店長の小言
#夜更かしの帝王
#僕は運がいい
#遊びたい
#写真好きな人と繋がりたい #写真撮ってる人と繋がりたい #お洒落な人と繋がりたい #お洒落さんと繋がりたい #instagood #instafashion #enjoy #like4like #l4l #love #lol #fashion #flow4flow #北九州#福岡#小倉#ファッション#アパレル
ついに入ってきた#オルテガ柄コーディガン  そう。実にやばい。そして超絶に似合わない😂昔はこんな感じめっちゃ似合っとったのに😂 まーこれは年代だな年代( ͡° ͜ʖ ͡°) 空を見上げることはありますか?下を向いては有限の世界。上を見上げては無限の世界。どちらもあるから尊さを感じれるのだと。さて、今日もしっかり頑張りますか😊 #コーディネートはこーでねーと  #店長の小言  #夜更かしの帝王  #僕は運がいい  #遊びたい  #写真好きな人と繋がりたい  #写真撮ってる人と繋がりたい  #お洒落な人と繋がりたい  #お洒落さんと繋がりたい  #instagood  #instafashion  #enjoy  #like4like  #l4l  #love  #lol  #fashion  #flow4flow  #北九州 #福岡 #小倉 #ファッション #アパレル 
.
タイル地獄終了。。
終わってしまうとリア充ですね。
最大男五人でちまちまやりました👯‍♂️
.
.
#内装#antenna_kokura#福岡#北九州
夏休み終了。
お世話になりました🙇
稼がねば。。。 #福岡#中洲#北九州#感謝
糸島での1枚
・
思い出を
形に残せる写真
・
だから
自分が親になった時
良い思い出を形に
糸島での1枚 ・ 思い出を 形に残せる写真 ・ だから 自分が親になった時 良い思い出を形に
子どもたちが
自分たちの
心と頭と体をフル回転にさせて
自然と友達と
どっぷり関わるとき。
その中で
大切に育まれるものがあるのです。
#ちきゅうとあそぼう #小学生 #低学年
#福岡 #北九州 #森の育ち場 #kindergarten#japan #photo
今日も1日、おつかれさまでしたぁ😁🙌🏻
動画🎥シリーズ🎥
コテコテのこんなのやってみたかったぁ〜〜ってヤツを勝手にやッちゃったぁ😅
お見苦しかったらごめんなさい💦
忙しい中でもこうやってバカなことにつきあってくれるお客様がいることに感謝🙏そして、それを見てくれている人に感謝🙏少しでも仕事を楽しみたい😁同じやるなら楽しくやりたい😁
そんな気持ちを大切に。。。みんなにも楽しんでもらいたい😊

リョーマ三流役者につきあってくれて、ありがとううぅ😁🙏 いつもありがとうございます😁✨ #HAIRTHERAIZ #理容師#メンズカット#動画#コテコテ#笑って欲しい#欲しがりです#刈り上げ#ありがとうございます#仕事を楽しむ#北九州
今日も1日、おつかれさまでしたぁ😁🙌🏻 動画🎥シリーズ🎥 コテコテのこんなのやってみたかったぁ〜〜ってヤツを勝手にやッちゃったぁ😅 お見苦しかったらごめんなさい💦 忙しい中でもこうやってバカなことにつきあってくれるお客様がいることに感謝🙏そして、それを見てくれている人に感謝🙏少しでも仕事を楽しみたい😁同じやるなら楽しくやりたい😁 そんな気持ちを大切に。。。みんなにも楽しんでもらいたい😊 リョーマ三流役者につきあってくれて、ありがとううぅ😁🙏 いつもありがとうございます😁✨ #HAIRTHERAIZ  #理容師 #メンズカット #動画 #コテコテ #笑って欲しい #欲しがりです #刈り上げ #ありがとうございます #仕事を楽しむ #北九州 
え(๑°⌓°๑)
めっちゃ#今更
・
・
今年は#トミカ博 
昨年は#プラレール博
・
・
どっちも制覇したから、来年はもういいね☚笑
・
・
#二人 にとっては#夢の国
いや、#母ちゃん 達も楽しんでたな(◍'౪`◍)
#母 として#鉄子 として色々#必死 (笑)
・
・
来年は、#涼しい ところで#遊ぼう ꒰ღ˘◡˘ற꒱✯*・☪:.。
・
・
・
#トミカプラレール博 #北九州 #電車の旅 #母と子 #ママと息子 二人の#双子感 #おそろコーデ #後ろ姿 #一緒 #instakids #instaboy  #ig_kids #ig_boy #littleboy #小鉄 この時はまだ#3歳 長時間よく並んだね✮*#よくできました
え(๑°⌓°๑) めっちゃ#今更  ・ ・ 今年は#トミカ博  昨年は#プラレール博  ・ ・ どっちも制覇したから、来年はもういいね☚笑 ・ ・ #二人  にとっては#夢の国  いや、#母ちゃん  達も楽しんでたな(◍'౪`◍) #母  として#鉄子  として色々#必死  (笑) ・ ・ 来年は、#涼しい  ところで#遊ぼう  ꒰ღ˘◡˘ற꒱✯*・☪:.。 ・ ・ ・ #トミカプラレール博  #北九州  #電車の旅  #母と子  #ママと息子  二人の#双子感  #おそろコーデ  #後ろ姿  #一緒  #instakids  #instaboy  #ig_kids  #ig_boy  #littleboy  #小鉄  この時はまだ#3歳  長時間よく並んだね✮*#よくできました 
あの地平線〜輝くのは何処かに君を〜隠していたから〜(これ以上はNO)こんな素敵な雲も出ていましたよ〜。⛅️何かいそう。
#空#そら#夕焼け#夕日#綺麗#美しい#最高#北九州#instagood #instagram #lucky#happy#love #beatifull #fan #fanny#🗿 #プニプニ#世界は
お久しぶりにやってきた
たこやき運搬船…じゃなくて
LNGタンカー«energy advance号»くん🚢♪
・
・
前回来た« energy navigater号»よりも
たこやきが1個多いから
なんともでっかいでっかい🐙!
・
・
今日は初めてのポイントからパノラマも…😳ムフ
でも、どうやってインスタに投稿したらいいのかわからんちん😰😵😌♪
・
・
今日はとりあえず
ゴリゴリの定番なやつ投下して寝る寝ーる💤😪💤
・
・
おやすみなさーい♪
・
#たこやき運搬船
・
・
#LNGtanker #energyadvance #instashipping
#industrialphotography
#工場夜景 #japan_night_view
#nightphotography #factorynightview
#longexposure #longexposure_japan
#夜景ら部 #北九州 #goodnight
お久しぶりにやってきた たこやき運搬船…じゃなくて LNGタンカー«energy advance号»くん🚢♪ ・ ・ 前回来た« energy navigater号»よりも たこやきが1個多いから なんともでっかいでっかい🐙! ・ ・ 今日は初めてのポイントからパノラマも…😳ムフ でも、どうやってインスタに投稿したらいいのかわからんちん😰😵😌♪ ・ ・ 今日はとりあえず ゴリゴリの定番なやつ投下して寝る寝ーる💤😪💤 ・ ・ おやすみなさーい♪ ・ #たこやき運搬船  ・ ・ #LNGtanker  #energyadvance  #instashipping  #industrialphotography  #工場夜景  #japan_night_view  #nightphotography  #factorynightview  #longexposure  #longexposure_japan  #夜景ら部  #北九州  #goodnight 
ご親戚の結婚式にご参列の親子さん💕

夜職を辞められてから、
3年ぶりにお会いしたお客様(*´∇`*)🌸 再会、嬉しすぎました🌸

福岡市で結婚式なのに、
鞍手から八幡東区までやって来て下さって>_<
有り難すぎる🙏

お店を辞めた後も、何かあるときは、来てくださったり、
問い合わせ下さったり、
お友達紹介してくださったり、
お子様が七五三、成人式にはぜひ!と言ってくださる、
心優しい夜職の方々🌸

お客様は、本当に、ありがたい。

皆様ありがとうございます🙏🌸
おやすみなさい🌙✨ #北九州#八幡東区#春の町#Gipsy  #ヘアセット#ヘアメイク#ヘアアレンジ#メイク#着付け#hairset#hairmake#hairarrange #makeup #wedding #bridal #結婚式#結婚式ヘア#およばれヘア #パーティヘア#party#キッズヘア #kids
ご親戚の結婚式にご参列の親子さん💕 夜職を辞められてから、 3年ぶりにお会いしたお客様(*´∇`*)🌸 再会、嬉しすぎました🌸 福岡市で結婚式なのに、 鞍手から八幡東区までやって来て下さって>_< 有り難すぎる🙏 お店を辞めた後も、何かあるときは、来てくださったり、 問い合わせ下さったり、 お友達紹介してくださったり、 お子様が七五三、成人式にはぜひ!と言ってくださる、 心優しい夜職の方々🌸 お客様は、本当に、ありがたい。 皆様ありがとうございます🙏🌸 おやすみなさい🌙✨ #北九州 #八幡東区 #春の町 #Gipsy  #ヘアセット #ヘアメイク #ヘアアレンジ #メイク #着付け #hairset #hairmake #hairarrange  #makeup  #wedding  #bridal  #結婚式 #結婚式ヘア #およばれヘア  #パーティヘア #party #キッズヘア  #kids 
#三重県 から#熊本県#現着#到着
今日は積み込み早く終わってゆっくりのんびり走ってきたꉂ ( ˆᴗˆ )#毎日こうだったらええのになぁ……トホホ( ×ω× ;)
一昨日から急な発熱で昨日までお休みもらって様子見て平熱まで下がったのにまた熱が出てきた(´・ω・`)#辛いよぉ#頭痛いよぉ#関節もいでーよぉ(´•ω•ˋ)#体調悪すぎて投げ出したいけど頑張らなきゃ😔
#長距離ドライバー#大型トラック#クオン#ミニオン#ミニオンズ#ディズニー#熱#発熱#夏風邪 ??#九州#北九州
#三重県  から#熊本県 #現着 #到着  今日は積み込み早く終わってゆっくりのんびり走ってきたꉂ ( ˆᴗˆ )#毎日こうだったらええのになぁ ……トホホ( ×ω× ;) 一昨日から急な発熱で昨日までお休みもらって様子見て平熱まで下がったのにまた熱が出てきた(´・ω・`)#辛いよぉ #頭痛いよぉ #関節もいでーよぉ (´•ω•ˋ)#体調悪すぎて投げ出したいけど頑張らなきゃ 😔 #長距離ドライバー #大型トラック #クオン #ミニオン #ミニオンズ #ディズニー #熱 #発熱 #夏風邪  ??#九州 #北九州 
門司港着。

今からパンの仕込みしてまた小倉まで帰りま〜す。

今回6割位で常に漕いで32分2秒でした。

3号線より199号線の方が楽かな?笑

明日も今是、知音ともに宜しくお願い致します。

#今是
#conze
#知音
#chiin
#門司港
#北九州
#福岡
#ランチ
#lunch
門司港着。 今からパンの仕込みしてまた小倉まで帰りま〜す。 今回6割位で常に漕いで32分2秒でした。 3号線より199号線の方が楽かな?笑 明日も今是、知音ともに宜しくお願い致します。 #今是  #conze  #知音  #chiin  #門司港  #北九州  #福岡  #ランチ  #lunch 
.
Artist:猶
.
α77Ⅱ(ILCA-77M2)
DT 35mm F1.8 SAM
.
【撮影依頼受付中】
アーティスト写真
ジャケット写真
などなど
撮影依頼をお待ちしております。
お見積りいたしますので
気軽にお問い合わせください^_^
.
#福岡#北九州
#fukuoka#kitakyushu
#アーティスト写真
#アー写
#ジャケット写真
#ジャケ写
#music#artist
#singersongwriter
#sony#SONY#ソニー
#sonyalpha#sonya77ii
#撮影依頼受付中
.
#ポートレート#portrait
#写真#photo
#写真家#photographer
#japanese
. Artist:猶 . α77Ⅱ(ILCA-77M2) DT 35mm F1.8 SAM . 【撮影依頼受付中】 アーティスト写真 ジャケット写真 などなど 撮影依頼をお待ちしております。 お見積りいたしますので 気軽にお問い合わせください^_^ . #福岡 #北九州  #fukuoka #kitakyushu  #アーティスト写真  #アー写  #ジャケット写真  #ジャケ写  #music #artist  #singersongwriter  #sony #SONY #ソニー  #sonyalpha #sonya77ii  #撮影依頼受付中  . #ポートレート #portrait  #写真 #photo  #写真家 #photographer  #japanese 
お盆は、1日お休みをいただき、他の日は、様々な式場さんへ美打ちや、ヘアメイクのリハに行って来ました🌸✨ 衣装の写真を頂けない式場さんでは、お客様の携帯をパシャり✨

本当は、衣装選び、小物選びから携わりたい〜。 美打ちやリハでは、花嫁様からのヘッドアクセや、生花はどんなのがいいか、ブーケの花は何がいいか、どんな入場が楽しいか、手作り小物どこまで他のプレ花嫁様がやっているか等々🌸様々な質問を受けます(*´∇`*)
なので、ヘアやメイク以外も色々と知っておかなければならないので、流行をキャッチするのに、日々奮闘💦>_<⭐️ でも〜流行もいいですが、一番はお二人がお互いに好きな雰囲気、
花嫁様は、ご自身らしい、美しいさを追求された方が、
無理に流行りを追いかけるより、
ずっと綺麗だと私は感じます🌸

夢の結婚式💒✨ 最大限お手伝い出来るように頑張ります(*´∇`*)⭐️
もうすぐ、シーズン到来✨楽しみ✨

Gipsy ではブライダルは、シーズンでも月に3から4件で抑えて受けて居ます(*´∇`*)
それ以外はサロンに極力居るようにします⭐️ セットやメイク、着付け、まだ空きはございますので、ご予約お待ち致しております💕

尚、只今、サロンの場所を移す準備をちょっとずつ始めて居ます🌸
理想は、「山に囲まれた、谷に、ポツンとあるサロン」なんですが、そんな所では、食べていけないような気がするので、今までのお客様がご来店しやすい、八幡東区内で探して居ます💕笑
新しいお店では、
ヘアセット、メイク、着付け、レッスンメニュー、キッズメニュー、ブライダル、衣装、化粧品、オーガニック商品、オーガニックヘッドスパ、ハンドマッサージ、オーガニックカフェ、お気軽メニュー、ボランティア情報、当たらないタロット占い、等など💕(最後のメニューは、お気になさらず🙏)笑
徐々に投入していきますので、楽しみにされて下さい(*´∇`*)🌸✨ #北九州#八幡東区#春の町#Gipsy  #出張ヘアセット#出張メイク#出張着付け#出張ブライダル#ヘアセット#ヘアアレンジ#ヘアメイク#メイク着付け#hairset#hairmake#hairarrange #makeup #wedding #bridal #リハーサル#美容打ち合わせ
お盆は、1日お休みをいただき、他の日は、様々な式場さんへ美打ちや、ヘアメイクのリハに行って来ました🌸✨ 衣装の写真を頂けない式場さんでは、お客様の携帯をパシャり✨ 本当は、衣装選び、小物選びから携わりたい〜。 美打ちやリハでは、花嫁様からのヘッドアクセや、生花はどんなのがいいか、ブーケの花は何がいいか、どんな入場が楽しいか、手作り小物どこまで他のプレ花嫁様がやっているか等々🌸様々な質問を受けます(*´∇`*) なので、ヘアやメイク以外も色々と知っておかなければならないので、流行をキャッチするのに、日々奮闘💦>_<⭐️ でも〜流行もいいですが、一番はお二人がお互いに好きな雰囲気、 花嫁様は、ご自身らしい、美しいさを追求された方が、 無理に流行りを追いかけるより、 ずっと綺麗だと私は感じます🌸 夢の結婚式💒✨ 最大限お手伝い出来るように頑張ります(*´∇`*)⭐️ もうすぐ、シーズン到来✨楽しみ✨ Gipsy ではブライダルは、シーズンでも月に3から4件で抑えて受けて居ます(*´∇`*) それ以外はサロンに極力居るようにします⭐️ セットやメイク、着付け、まだ空きはございますので、ご予約お待ち致しております💕 尚、只今、サロンの場所を移す準備をちょっとずつ始めて居ます🌸 理想は、「山に囲まれた、谷に、ポツンとあるサロン」なんですが、そんな所では、食べていけないような気がするので、今までのお客様がご来店しやすい、八幡東区内で探して居ます💕笑 新しいお店では、 ヘアセット、メイク、着付け、レッスンメニュー、キッズメニュー、ブライダル、衣装、化粧品、オーガニック商品、オーガニックヘッドスパ、ハンドマッサージ、オーガニックカフェ、お気軽メニュー、ボランティア情報、当たらないタロット占い、等など💕(最後のメニューは、お気になさらず🙏)笑 徐々に投入していきますので、楽しみにされて下さい(*´∇`*)🌸✨ #北九州 #八幡東区 #春の町 #Gipsy  #出張ヘアセット #出張メイク #出張着付け #出張ブライダル #ヘアセット #ヘアアレンジ #ヘアメイク #メイク着付け #hairset #hairmake #hairarrange  #makeup  #wedding  #bridal  #リハーサル #美容打ち合わせ 
今日もお疲れ様でした🎵
おやすみなさい✨😊
・
一緒にhappyLife✨🙌
・
私が全力でサポート致します🙆
・
💌問い合わせはこちら💌
・
❤️ 🔱Akari Official LINE@🔱❤️
LINEID ⏩『@tza1591v』
・
@をつけて検索して下さいね😊
・
#セレブ #gatagorou #ボディメイク #海外旅行 #夜遊び #旅行大好き #ボディコン #トラベル #instagood #love #女子力 #idol #コスプレ #ハウステンボス #マイスタイル #北九州 #福岡 #いいね #フォロー #l4l #ff #followme #followalways #大人気 #ロケーションフォト #生きる写真 #稼げる副業 #貯金 #ママ #フォローミー
今日もお疲れ様でした🎵 おやすみなさい✨😊 ・ 一緒にhappyLife✨🙌 ・ 私が全力でサポート致します🙆 ・ 💌問い合わせはこちら💌 ・ ❤️ 🔱Akari Official LINE@🔱❤️ LINEID ⏩『@tza1591v』 ・ @をつけて検索して下さいね😊 ・ #セレブ  #gatagorou  #ボディメイク  #海外旅行  #夜遊び  #旅行大好き  #ボディコン  #トラベル  #instagood  #love  #女子力  #idol  #コスプレ  #ハウステンボス  #マイスタイル  #北九州  #福岡  #いいね  #フォロー  #l4l  #ff  #followme  #followalways  #大人気  #ロケーションフォト  #生きる写真  #稼げる副業  #貯金  #ママ  #フォローミー 
こんばんは!
木曜日店主安部です!
(@haruto_abe_kk_1836 )
明日はいよいよハルカス17時からオープンしています!!
明日はいろいろと楽しいことをやる予定です!!
ご来店お待ちしてます!!
絶対に楽しいことを準備してお待ちしています!! #SPITAL #スピタル #小倉 #北九州市 #室町 #小倉のカフェ #北九州 #cafe #カフェ #kitakyupics #シェア #小倉北区のカフェ #ギャラリー #長屋 #長崎街道 #小倉カフェ #福岡カフェ ##スペシャルティコーヒー #星流珈琲 
#カンボジア #カンボジア料理
#カンボジア北九州 #ハルカス
こんばんは! 木曜日店主安部です! (@haruto_abe_kk_1836 ) 明日はいよいよハルカス17時からオープンしています!! 明日はいろいろと楽しいことをやる予定です!! ご来店お待ちしてます!! 絶対に楽しいことを準備してお待ちしています!! #SPITAL  #スピタル  #小倉  #北九州市  #室町  #小倉のカフェ  #北九州  #cafe  #カフェ  #kitakyupics  #シェア  #小倉北区のカフェ  #ギャラリー  #長屋  #長崎街道  #小倉カフェ  #福岡カフェ  ##スペシャルティコーヒー #星流珈琲  #カンボジア  #カンボジア料理  #カンボジア北九州  #ハルカス 
いつの間にか紺屋町に出来ていたArk Blue HotelのCafeでランチ食べてきました✨
チョイスはもちろんカレー😄🍛
ワイルドチキンカレーという名前の通りかモモ肉一枚丸ごとドンと乗ってます🐔
柔らかく煮込んでありますがナイフも別にもらった方が食べやすいというかデフォでつけろよ(笑)😉🍴
味はルーがとてもフルーティで甘みが強いけどスパイシーさもありご飯が進みました😋✨
お冷やもフルーツ水でお得感あり🍉🍋🍎🍊
レンタルチャリもしてるし宿泊代も安いんで結構使えそうなカジュアルなホテルでしたよ🏨✨
#福岡#北九州#小倉#紺屋町#arkbluehotel#アークブルーホテル#ランチ#お昼ご飯#カレー#カレー星人#ワイルドチキンカレー
いつの間にか紺屋町に出来ていたArk Blue HotelのCafeでランチ食べてきました✨ チョイスはもちろんカレー😄🍛 ワイルドチキンカレーという名前の通りかモモ肉一枚丸ごとドンと乗ってます🐔 柔らかく煮込んでありますがナイフも別にもらった方が食べやすいというかデフォでつけろよ(笑)😉🍴 味はルーがとてもフルーティで甘みが強いけどスパイシーさもありご飯が進みました😋✨ お冷やもフルーツ水でお得感あり🍉🍋🍎🍊 レンタルチャリもしてるし宿泊代も安いんで結構使えそうなカジュアルなホテルでしたよ🏨✨ #福岡 #北九州 #小倉 #紺屋町 #arkbluehotel #アークブルーホテル #ランチ #お昼ご飯 #カレー #カレー星人 #ワイルドチキンカレー 
佐藤新興生活館(現 山の上ホテル)を建設した実業家・佐藤慶太郎氏。生まれは貧しかったが、前半生で石炭商として成功し、一代で大富豪となり、後半生はその築いた富を慈善事業に捧げた人。
伝記本を買ってみました。
山の上ホテル繋がりということで。

#東京府美術館 #東京都美術館 
#佐藤新興生活館
→戦後はGHQに接収
→陸軍婦人部隊の宿舎
→接収解除後に#山の上ホテル 
#佐藤慶太郎 さん #石炭の神様
#福岡出身 #北九州 
#1868年生まれ #11月22日生まれ
信条とした言葉:
 The man who dies rich, dies disgraced 
#themanwhodiesrichdiesdisgraced 
#富んだまま死ぬのは不名誉なことだ
#カーネギー #andrewcarnegie
佐藤新興生活館(現 山の上ホテル)を建設した実業家・佐藤慶太郎氏。生まれは貧しかったが、前半生で石炭商として成功し、一代で大富豪となり、後半生はその築いた富を慈善事業に捧げた人。 伝記本を買ってみました。 山の上ホテル繋がりということで。 #東京府美術館  #東京都美術館  #佐藤新興生活館  →戦後はGHQに接収 →陸軍婦人部隊の宿舎 →接収解除後に#山の上ホテル  #佐藤慶太郎  さん #石炭の神様  #福岡出身  #北九州  #1868年生まれ  #11月22日生まれ  信条とした言葉: The man who dies rich, dies disgraced #themanwhodiesrichdiesdisgraced  #富んだまま死ぬのは不名誉なことだ  #カーネギー  #andrewcarnegie 
先々週からのお仕事遡り中⭐️ @oxmizukixo さん(カメラマンMizukiさん)
より紹介頂きました🌸

5名の可愛いキッズちゃん達💕

@anko_tofu  あいちゃん
@ruima_ri  かなでちゃん
@honda_miyuki すみれちゃん
@whmmyu11  みはるちゃん
@rii620  りあなちゃん

シャルムさんへ、ヘアセット・メイクの出張に行かせて頂きました💕

キッズ時計さんの、カメラマンMizukiさんの企画撮影かな✨

前回も春バージョンの制服撮影があり、
今回は、夏バージョン🍉だと思われます❗️ またまた可愛かったぁ(*´∇`*)🌸 @mizuki_gp ←こちらのMizukiさんのアカウントにも可愛い写真が沢山載ってます🌸✨ ぜひ、見られて下さい(*´∇`*)🌸 #Mizuki さん#カメラマン#photographer #kidsphotographer #kids#kidsmodel
#キッズモデル#可愛い#schoolgirl 
#北九州#八幡東区#春の町#Gipsy  #出張ヘアセット#出張メイク#出張着付け#ヘアセット#ヘアメイク#ヘアアレンジ#メイク#着付け#hairset#hairmake#hairarrange #makeup
先々週からのお仕事遡り中⭐️ @oxmizukixo さん(カメラマンMizukiさん) より紹介頂きました🌸 5名の可愛いキッズちゃん達💕 @anko_tofu あいちゃん @ruima_ri かなでちゃん @honda_miyuki すみれちゃん @whmmyu11 みはるちゃん @rii620 りあなちゃん シャルムさんへ、ヘアセット・メイクの出張に行かせて頂きました💕 キッズ時計さんの、カメラマンMizukiさんの企画撮影かな✨ 前回も春バージョンの制服撮影があり、 今回は、夏バージョン🍉だと思われます❗️ またまた可愛かったぁ(*´∇`*)🌸 @mizuki_gp ←こちらのMizukiさんのアカウントにも可愛い写真が沢山載ってます🌸✨ ぜひ、見られて下さい(*´∇`*)🌸 #Mizuki  さん#カメラマン #photographer  #kidsphotographer  #kids #kidsmodel  #キッズモデル #可愛い #schoolgirl  #北九州 #八幡東区 #春の町 #Gipsy  #出張ヘアセット #出張メイク #出張着付け #ヘアセット #ヘアメイク #ヘアアレンジ #メイク #着付け #hairset #hairmake #hairarrange  #makeup 
・
今のままで
本当にイイの?
・
聞かないなんて
もったいない!
・
やらないなんて
もったいない!
・
すぐそこに
こんなに稼げる方法が
あるのに!
・
私の人生を
一瞬で変えた方法を
大公開中!!
・
まずは
聞くだけでも
損はない!
・
こんな稼ぎ方が
あったのか!って
ワクワクするから✨
・
🍀✨🍀✨🍀✨🍀✨🍀
・
☆*・゜゚・*☆:.。..。.:☆*・゜゚・*☆
夢の中から飛び出してきたような
自分だけのサクセスストーリーを💖
自由な時間と自由なお金で365日が
劇的に変わる✨
あなたも全てを変化させて
みませんか?
☆*・゜゚・*☆:.。..。.:☆*・゜゚・*☆
・
現状打破したい方は⬇️
🌺公式LINE🌺
https://line.me/R/ti/p/%40wys1515p
LINEから『 @wys1515p 』
友達検索追加して
メッセージください🍀
@を忘れずに付けてネ❣️
・
🍀✨🍀✨🍀✨🍀✨🍀
・

#素敵な体験 #星野リゾート #贅沢 #ママガール #ママライフ #ママリ #アクセサリー #あたたかい #美肌 #星野リゾートリゾナーレ八ヶ岳 #日常を忘れる #和牛ガールズ #男の子ベビー #金持ち #ネットビジネス #奈良 #神戸 #大阪 #京都 #大富豪 #兵庫 #福井 #三重 #和歌山 #関西 #北九州 #埼玉 #栄養士 #看護師 #東京
・ 今のままで 本当にイイの? ・ 聞かないなんて もったいない! ・ やらないなんて もったいない! ・ すぐそこに こんなに稼げる方法が あるのに! ・ 私の人生を 一瞬で変えた方法を 大公開中!! ・ まずは 聞くだけでも 損はない! ・ こんな稼ぎ方が あったのか!って ワクワクするから✨ ・ 🍀✨🍀✨🍀✨🍀✨🍀 ・ ☆*・゜゚・*☆:.。..。.:☆*・゜゚・*☆ 夢の中から飛び出してきたような 自分だけのサクセスストーリーを💖 自由な時間と自由なお金で365日が 劇的に変わる✨ あなたも全てを変化させて みませんか? ☆*・゜゚・*☆:.。..。.:☆*・゜゚・*☆ ・ 現状打破したい方は⬇️ 🌺公式LINE🌺 https://line.me/R/ti/p/%40wys1515p LINEから『 @wys1515p 』 友達検索追加して メッセージください🍀 @を忘れずに付けてネ❣️ ・ 🍀✨🍀✨🍀✨🍀✨🍀 ・ #素敵な体験  #星野リゾート  #贅沢  #ママガール  #ママライフ  #ママリ  #アクセサリー  #あたたかい  #美肌  #星野リゾートリゾナーレ八ヶ岳  #日常を忘れる  #和牛ガールズ  #男の子ベビー  #金持ち  #ネットビジネス  #奈良  #神戸  #大阪  #京都  #大富豪  #兵庫  #福井  #三重  #和歌山  #関西  #北九州  #埼玉  #栄養士  #看護師  #東京 
*
No.16【#BUTCHER】
地元のTV局からも取材されたこのお店は、
数種類のお肉が楽しめる#オールスター がオススメ。
いろんなステーキが食べたいときにはこれが1番。
めちゃめちゃ#赤ワイン に合います。
ステーキを待ってる間にはぜひ#ポテトサラダ を。
普通のポテトサラダとは違うので、頼んでからのお楽しみ。笑
1階はカウンター席、2階はテーブル席、それに加えお店前のテラス席もあるので 外飲みも楽しめます。
#リーズナブル で #ボリューム満点 なので、
がっつり食べたいけど 安く済ませたいグループでの飲み会でもよさそうです。
.
.
Place #北九州 #小倉
Genre  #ダイニングバー
Recommend #ステーキ
Alcohol #アップルバーボン #赤ワイン
.
#酒スタグラム
#福岡 #fukuoka
#おっさん女子 #酒飲み #焼酎唎酒師 #取りたい
#居酒屋巡り #はしご酒 #酒巡り
#おいしいお店 #教えてください
* No.16【#BUTCHER 】 地元のTV局からも取材されたこのお店は、 数種類のお肉が楽しめる#オールスター  がオススメ。 いろんなステーキが食べたいときにはこれが1番。 めちゃめちゃ#赤ワイン  に合います。 ステーキを待ってる間にはぜひ#ポテトサラダ  を。 普通のポテトサラダとは違うので、頼んでからのお楽しみ。笑 1階はカウンター席、2階はテーブル席、それに加えお店前のテラス席もあるので 外飲みも楽しめます。 #リーズナブル  で #ボリューム満点  なので、 がっつり食べたいけど 安く済ませたいグループでの飲み会でもよさそうです。 . . Place #北九州  #小倉  Genre #ダイニングバー  Recommend #ステーキ  Alcohol #アップルバーボン  #赤ワイン  . #酒スタグラム  #福岡  #fukuoka  #おっさん女子  #酒飲み  #焼酎唎酒師  #取りたい  #居酒屋巡り  #はしご酒  #酒巡り  #おいしいお店  #教えてください 
あたしがサロンで働き出す前にネイルさせてもらってたお友達に2年ぶりにネイルさせてもらいました\(^o^)/❤️
上手になったねっていってもらえて益々やる気💪🏻💋
ありがとうございました❤️
.
.
.

#nail #nails #nailsalon #gel #gelnail #指甲 #美甲 #美爪 #ネイル #ネイルサロン #ネイルブック #ネイリスト #ジェル #スカルプ #小倉ネイルサロン #北九州 #小倉 #口コミ #小倉北区 #サロンドワカ #salondeWAKA #オフィスネイル #シンプルネイル #フットネイル #ピンクネイル #ストーンアートネイル
あたしがサロンで働き出す前にネイルさせてもらってたお友達に2年ぶりにネイルさせてもらいました\(^o^)/❤️ 上手になったねっていってもらえて益々やる気💪🏻💋 ありがとうございました❤️ . . . #nail  #nails  #nailsalon  #gel  #gelnail  #指甲  #美甲  #美爪  #ネイル  #ネイルサロン  #ネイルブック  #ネイリスト  #ジェル  #スカルプ  #小倉ネイルサロン  #北九州  #小倉  #口コミ  #小倉北区  #サロンドワカ  #salondeWAKA  #オフィスネイル  #シンプルネイル  #フットネイル  #ピンクネイル  #ストーンアートネイル 
♡2017.08.24♡
*
*
パパの夏休み、昨日で終わりました😊🏖
映画(ミニオン大脱走)、海、北九州、ジブリ
毎日遊び倒して子どもたちも大満足!👦🏻👧🏻❤️
*
*
北九州へは#いのちのたび博物館 目当てでいきました✨
息子が恐竜や動物が好きなので😆
見応えあって大人も充分楽しめました🎵
帰省以外で県外に旅行に行ったのは本当に久しぶりで😳
ベビーがいるから日帰りだったけど、楽しかったです💓💓
*
*
最終日は#大分県立美術館 であってるジブリの大博覧会へ!
わたしが1番楽しみました😍(笑)
人多くてゆっくりは見れなかったけど💦
子どもたちにはまだ難しかったかなぁ😅
まぁでも一瞬でもネコバス乗れてよかったね😂💕
*
*
#夏休み #家族旅行 #北九州 #OPAM #ジブリの大博覧会 #ネコバス #子どものいる暮らし
♡2017.08.24♡ * * パパの夏休み、昨日で終わりました😊🏖 映画(ミニオン大脱走)、海、北九州、ジブリ 毎日遊び倒して子どもたちも大満足!👦🏻👧🏻❤️ * * 北九州へは#いのちのたび博物館  目当てでいきました✨ 息子が恐竜や動物が好きなので😆 見応えあって大人も充分楽しめました🎵 帰省以外で県外に旅行に行ったのは本当に久しぶりで😳 ベビーがいるから日帰りだったけど、楽しかったです💓💓 * * 最終日は#大分県立美術館  であってるジブリの大博覧会へ! わたしが1番楽しみました😍(笑) 人多くてゆっくりは見れなかったけど💦 子どもたちにはまだ難しかったかなぁ😅 まぁでも一瞬でもネコバス乗れてよかったね😂💕 * * #夏休み  #家族旅行  #北九州  #OPAM  #ジブリの大博覧会  #ネコバス  #子どものいる暮らし 
先日、福岡に帰省した時のこと。
友だちと会うのが15時過ぎだったからどうにか時間潰そうと、博多シティで買い物をし、その後北九州にJRで帰ろうと思いつき、普通車乗るのが嫌だったからソニックに乗り、黒崎駅来たついでに元職場の本店に寄って先輩と本店の店長にご挨拶。
挨拶ついでにバッグを見て回るとやっぱり欲しくなっちゃう。このサイズ感とポケットの感じや色味、絶妙!でもこのサイズはサイドポケットがないのが個人的に引っかかって購入には至らず。でも帰省からかれこれ一週間経過した今でもまだ引きずってるという(笑)買うならやっぱり他でもない元職場で!と思うのは私だけでしょうか?
#福岡#北九州#カトレア#cattleyasacs#ポーター#吉田カバン#リュック#黒もあったけど#このグレーがたまらない#サイズ感ベストやないか#使わないバッグをどう処分するか迷う#メルカリかな
先日、福岡に帰省した時のこと。 友だちと会うのが15時過ぎだったからどうにか時間潰そうと、博多シティで買い物をし、その後北九州にJRで帰ろうと思いつき、普通車乗るのが嫌だったからソニックに乗り、黒崎駅来たついでに元職場の本店に寄って先輩と本店の店長にご挨拶。 挨拶ついでにバッグを見て回るとやっぱり欲しくなっちゃう。このサイズ感とポケットの感じや色味、絶妙!でもこのサイズはサイドポケットがないのが個人的に引っかかって購入には至らず。でも帰省からかれこれ一週間経過した今でもまだ引きずってるという(笑)買うならやっぱり他でもない元職場で!と思うのは私だけでしょうか? #福岡 #北九州 #カトレア #cattleyasacs #ポーター #吉田カバン #リュック #黒もあったけど #このグレーがたまらない #サイズ感ベストやないか #使わないバッグをどう処分するか迷う #メルカリかな 
娘の希望で
からだのひみつ大冒険2017に
行ってきました(*^▽^*)
このキャラ…強烈すぎる💦
・
目と口のパーツクッキーを
買ってみました( ´∀`)
・
息子はモノレールが見られて
嬉しかったみたい😊
小倉駅に水遊びできるとこがあって
着替えもないのに洋服のまま遊んだら
ビショビショ(^◇^;)
西松屋に直行しましたーっ!
・
夏休みラストスパート!楽しむぞー!
・
#からだのひみつ大冒険2017 
#からだのひみつ #北九州
#水遊びが楽しすぎた
#パーツクッキー #強烈キャラ
娘の希望で からだのひみつ大冒険2017に 行ってきました(*^▽^*) このキャラ…強烈すぎる💦 ・ 目と口のパーツクッキーを 買ってみました( ´∀`) ・ 息子はモノレールが見られて 嬉しかったみたい😊 小倉駅に水遊びできるとこがあって 着替えもないのに洋服のまま遊んだら ビショビショ(^◇^;) 西松屋に直行しましたーっ! ・ 夏休みラストスパート!楽しむぞー! ・ #からだのひみつ大冒険2017  #からだのひみつ  #北九州  #水遊びが楽しすぎた  #パーツクッキー  #強烈キャラ 
私の小倉周辺に住む友達へ🌷
小倉コレットの1階にお花屋さんがあります✨明日の10:00〜からキャンペーンしてるみたいなんで是非❗購入お願いします🌼💕
詳細は下に↓↓↓↓↓
.
#Repost with @Repostlyapp 日頃の感謝を込めて…
8月24日(木)10時〜
Matsusue Flower Gardenをフォロー & このページを提示していただいたお客様限定!
ドライフラワー、スワッグ全て、今ついてるお値段から半額いたします🤗

無くなり次第終了させて頂きます🙇
お取り置き、配送等致しておりませんのでご了承下さいませ🙏🙇 是非、この機会ご利用下さいませ‼️ #matsusueflowergarden #松末フラワーガーデン#フラワーアレンジメント#花束#花屋#北九州花屋 #コレット #コレット井筒屋 
#flowershop #flowers#flowerslovers #flowerpower#flower#bouquet#flowerarrangement#観葉植物#ガーデニング#花のある生活 #花のある暮らし #インテリア#北九州#ドライフラワー
私の小倉周辺に住む友達へ🌷 小倉コレットの1階にお花屋さんがあります✨明日の10:00〜からキャンペーンしてるみたいなんで是非❗購入お願いします🌼💕 詳細は下に↓↓↓↓↓ . #Repost  with @Repostlyapp 日頃の感謝を込めて… 8月24日(木)10時〜 Matsusue Flower Gardenをフォロー & このページを提示していただいたお客様限定! ドライフラワー、スワッグ全て、今ついてるお値段から半額いたします🤗 無くなり次第終了させて頂きます🙇 お取り置き、配送等致しておりませんのでご了承下さいませ🙏🙇 是非、この機会ご利用下さいませ‼️ #matsusueflowergarden  #松末フラワーガーデン #フラワーアレンジメント #花束 #花屋 #北九州花屋  #コレット  #コレット井筒屋  #flowershop  #flowers #flowerslovers  #flowerpower #flower #bouquet #flowerarrangement #観葉植物 #ガーデニング #花のある生活  #花のある暮らし  #インテリア #北九州 #ドライフラワー 
*
*
*
この子を見た瞬間
ある子が思い浮かんだ ♡
*
*
Happy Birthday💐💐💐
*
*
さーやんおめでと☺︎☺︎☺︎
一番にお祝い出来たはず!笑
*
*
素敵な28歳になりますように ◎
*
*
#instalife #instagood #instagram
#fashion #code #ootd #l4l #l4like
#camera #カメラ #撮影 #美意識
#女子力 #ダイエット #オトナ女子
#大分 #北九州 #遠距離 #だいすき
#お洒落さんと繋がりたい #美ボディ
#筋トレ #happy #birthday #誕生日
#おめでとう #congratulations
#gelatopique #ジェラートピケ
#sheep
*
*
* * * この子を見た瞬間 ある子が思い浮かんだ ♡ * * Happy Birthday💐💐💐 * * さーやんおめでと☺︎☺︎☺︎ 一番にお祝い出来たはず!笑 * * 素敵な28歳になりますように ◎ * * #instalife  #instagood  #instagram  #fashion  #code  #ootd  #l4l  #l4like  #camera  #カメラ  #撮影  #美意識  #女子力  #ダイエット  #オトナ女子  #大分  #北九州  #遠距離  #だいすき  #お洒落さんと繋がりたい  #美ボディ  #筋トレ  #happy  #birthday  #誕生日  #おめでとう  #congratulations  #gelatopique  #ジェラートピケ  #sheep  * *
タイミングは人それぞれ!!
*
私は3人目を出産してから、ベビーマッサージの先生という働き方を知り、そして興味をもち、やってみたい✨って思って、資格取得しました!!
*
今となっては、もっと早くベビーマッサージと出会っていれば、もっともっと育児が楽しくなったのにな・・・と後悔するほどこのお仕事が楽しいし、育児もまた違った感覚で楽しめています(*´∀`)♪
*
でも私にとって、ベビーマッサージの資格を取るタイミングは1人目の時ではなく、3人目の子供を出産してから!!
*
『ベビーマッサージの資格を取りたい✨』という気持ちになるのは、人それぞれタイミングが違うと思います!!
*
それが、まだ未婚の時なのか…
*
結婚して妊娠する前の時なのか…
*
妊娠中の時なのか…
*
出産してからなのか…
*
育児が落ち着いて、子供の手が離れてからなのか…
*
このタイミングはみーんな違うと思います!!
*
このお仕事はどのタイミングからでも始められます!!
年齢も関係なければ、既婚未婚、出産経験の有無なども関係なし!他のスキルも何もいりません!
ただ大事なのは『赤ちゃんが大好き💕』という気持ち💓
*
あとは『やってみたいな✨』ってちょっとでも思った時が、あなたのはじめるタイミングだと思います!!
*
大人になってから新しいことにチャレンジするのはドキドキしちゃいますよね😣
*
だけど、その一歩を勇気出して踏み出した先には、キラキラしたまた新しい人生が待っているかもしれませんよ😉
*
ベビーマッサージの先生に興味がある!!っていう方がいましたら、全力で応援させて頂きます🙌🙌🙌
*
まずはゆっくりお話しませんか(*^^*)? (無料ガイダンス致します♪無理な勧誘は一切致しません。) **――――――――――――――――――* *
【ご予約・お問い合わせ】
*RTA指定スクール ママぽぽ*
◆0948-52-6639
◆rta.mamapopo@gmail.com
◆LINE ID『@hmy1798e』
・ 「その他」→「友だち追加」→「検索🔍」→🆔【@hmy1798e】
*
◆HPまたはブログ【ママぽぽ 福岡 】で検索🔍
*
* *――――――――――――――――― *
*
#ベビーマッサージ#肌と肌#心と心#育む#ママは育児が楽になる#タッチケアスペシャリスト#子連れで資格取得#赤ちゃん#ベビー#ふれあい#コミュニケーション#タッチケア#親子の絆を深める #笑顔#プレママ#子連れ#学ぶ#資格取得#はじめての習い事#ベビーマッサージ教室ママぽぽ#飯塚市#嘉麻市#田川市#小竹#直方市#桂川町#筑豊#北九州
タイミングは人それぞれ!! * 私は3人目を出産してから、ベビーマッサージの先生という働き方を知り、そして興味をもち、やってみたい✨って思って、資格取得しました!! * 今となっては、もっと早くベビーマッサージと出会っていれば、もっともっと育児が楽しくなったのにな・・・と後悔するほどこのお仕事が楽しいし、育児もまた違った感覚で楽しめています(*´∀`)♪ * でも私にとって、ベビーマッサージの資格を取るタイミングは1人目の時ではなく、3人目の子供を出産してから!! * 『ベビーマッサージの資格を取りたい✨』という気持ちになるのは、人それぞれタイミングが違うと思います!! * それが、まだ未婚の時なのか… * 結婚して妊娠する前の時なのか… * 妊娠中の時なのか… * 出産してからなのか… * 育児が落ち着いて、子供の手が離れてからなのか… * このタイミングはみーんな違うと思います!! * このお仕事はどのタイミングからでも始められます!! 年齢も関係なければ、既婚未婚、出産経験の有無なども関係なし!他のスキルも何もいりません! ただ大事なのは『赤ちゃんが大好き💕』という気持ち💓 * あとは『やってみたいな✨』ってちょっとでも思った時が、あなたのはじめるタイミングだと思います!! * 大人になってから新しいことにチャレンジするのはドキドキしちゃいますよね😣 * だけど、その一歩を勇気出して踏み出した先には、キラキラしたまた新しい人生が待っているかもしれませんよ😉 * ベビーマッサージの先生に興味がある!!っていう方がいましたら、全力で応援させて頂きます🙌🙌🙌 * まずはゆっくりお話しませんか(*^^*)? (無料ガイダンス致します♪無理な勧誘は一切致しません。) **――――――――――――――――――* * 【ご予約・お問い合わせ】 *RTA指定スクール ママぽぽ* ◆0948-52-6639 ◆rta.mamapopo@gmail.com ◆LINE ID『@hmy1798e』 ・ 「その他」→「友だち追加」→「検索🔍」→🆔【@hmy1798e】 * ◆HPまたはブログ【ママぽぽ 福岡 】で検索🔍 * * *――――――――――――――――― * * #ベビーマッサージ #肌と肌 #心と心 #育む #ママは育児が楽になる #タッチケアスペシャリスト #子連れで資格取得 #赤ちゃん #ベビー #ふれあい #コミュニケーション #タッチケア #親子の絆を深める  #笑顔 #プレママ #子連れ #学ぶ #資格取得 #はじめての習い事 #ベビーマッサージ教室ママぽぽ #飯塚市 #嘉麻市 #田川市 #小竹 #直方市 #桂川町 #筑豊 #北九州 
✨✨#針を使わない美容整形✨✨
#fuhcoh の#スキンケアメニュー
驚きの効果盛りだくさんの#3GF 美容液を#JCプロ で皮下6ミリ下まで浸透!!
#エレクトロポレーション で注射で入れるのと同じ深さまで入り込みますっ!
一度で#リフトアップ#トーンアップ#保湿#ハリ弾力#化粧ノリ が良くなりますっ😆💞
お客様からの嬉しいお声もたくさん!!
詳しくはスタッフまで♪
#fuhcoh#北九州#小倉#門司#美容室#アンチエイジング#美容液カラー#ヘアセット#スキンケア#自由ヶ丘クリニック#ナチュラル
✨✨#針を使わない美容整形 ✨✨ #fuhcoh  の#スキンケアメニュー  驚きの効果盛りだくさんの#3GF  美容液を#JCプロ  で皮下6ミリ下まで浸透!! #エレクトロポレーション  で注射で入れるのと同じ深さまで入り込みますっ! 一度で#リフトアップ #トーンアップ #保湿 #ハリ弾力 #化粧ノリ  が良くなりますっ😆💞 お客様からの嬉しいお声もたくさん!! 詳しくはスタッフまで♪ #fuhcoh #北九州 #小倉 #門司 #美容室 #アンチエイジング #美容液カラー #ヘアセット #スキンケア #自由ヶ丘クリニック #ナチュラル 
*
*
久しぶりの和よが。
*
小倉南区蒲生の大興善寺さんの本堂をお借りして開催中。
* 
忙しい日常を忘れ、特別な時間を。
*
LINE@・@gmx8281c
HP・http://r-ambition.jp
TEL・080-2792-4719
*
#和よが #寺 #小倉南区 #小倉 #北九州 #大興善寺 #わしみね幼稚園 #特別な空間 #特別な時間 #yoga #ヨガ #呼吸 #姿勢 #ダイエット #ボディメイク #ヨガ教室 #ヨガイベント
お客様のセミナー登壇を動画撮影に。
カジュアル指定だったので、上下ユニクロ。
ルメール秋Tシャツに、ハイウエストワイドデニムで。シンプル&カジュアルスタイルにはイヤリング必須。

#ユニクロ #ユニクロユー #webデザイナーのワードローブ #北九州 #ホームページ制作 #ホームページ作成 #一眼レフ #eoskissx7
@sakinoodaidoko(月一最終日曜店主)
■Broken heart

どんな悲しみや苦しみも
必ず歳月が癒してくれます。

そのことを京都では
日にち薬(ひにちぐすり)と呼びます。

時間こそが心の傷の妙薬なのです。

SAKIのオダイドコ
8月27日 🈺12-19

今月のspecial carry
炙り麦味噌がホルモンに恋をした…
スパイシー炙り味噌のホルモンカレー

失恋したヒトも
また頑張ろ!って
キット元気になれる。

美味しいカレー、どこにもないカレー。
気持ちを込めてお作りします。

#SPITAL #スピタル #小倉 #北九州市 #室町 #小倉のカフェ #北九州 #cafe #カフェ #kitakyupics #シェア #小倉北区のカフェ #ギャラリー #長屋 #長崎街道 #小倉カフェ #福岡カフェ #スペシャルティコーヒー #星流珈琲 #SAKIのオダイドコ #Sundaycarry #スパイシーカレー #carry #月末最終日曜日開店 #カレーを食べに行こう ##
@sakinoodaidoko(月一最終日曜店主) ■Broken heart どんな悲しみや苦しみも 必ず歳月が癒してくれます。 そのことを京都では 日にち薬(ひにちぐすり)と呼びます。 時間こそが心の傷の妙薬なのです。 SAKIのオダイドコ 8月27日 🈺12-19 今月のspecial carry 炙り麦味噌がホルモンに恋をした… スパイシー炙り味噌のホルモンカレー 失恋したヒトも また頑張ろ!って キット元気になれる。 美味しいカレー、どこにもないカレー。 気持ちを込めてお作りします。 #SPITAL  #スピタル  #小倉  #北九州市  #室町  #小倉のカフェ  #北九州  #cafe  #カフェ  #kitakyupics  #シェア  #小倉北区のカフェ  #ギャラリー  #長屋  #長崎街道  #小倉カフェ  #福岡カフェ  #スペシャルティコーヒー  #星流珈琲  #SAKIのオダイドコ  #Sundaycarry  #スパイシーカレー  #carry  #月末最終日曜日開店  #カレーを食べに行こう  ##
♥おやすみなさい♥

今日も一日お疲れ様でした!

明日も、よろしくです( 笑 ) 💓セミナー風景💓
私のお仕事最高です🙌🏻🙌🏻
.
【あなたはどっち⁇】
.
このままなにも知らないで
淡々と時間だけが過ぎ終わっていく人生か
.
自分で情報を求め
自分で真実を確認し選択する人生か
.
私なら完全に後者です(*´∇`*)✳︎
月2.3万なんて 誰でも出来る!
.
もっと上を目指しましょ★
もちろん、月2.3万でもほしいという人!
.
今すぐ動いた方がいいです😉
でないと損しますよぉ〜
.
私は知ってるから皆に伝えれます★
知るべきタイミングは今なんです!!
. 💎❤️💎💛💎💚💎💙💎
◆OFFICIAL LINE@◆
元看護師が3ヶ月で激変した秘密💞
LINE@登録者様限定で
お伝えしますっ😋✨
お問い合わせはLINE@へ♪
今PCもしくはスマホの方はLINEを開いて
@ gct6057f  でID検索をしてください。
@をお忘れなく!!
ワンクリックでLINE登録もできます👇
http://line.me/ti/p/%40gct6057f

上記LINEにメッセージ下さいませ🎵
💎❤️💎💛💎💚💎💙💎
#副業 #在宅ワーク #アフリエイト #ネットビジネス #福岡 #大阪 #梅田 #横浜 #東京 #焼肉 #北九州 #神戸 #梅雨 #写真好きな人と繋がりたい #おしゃれさんと繋がりたい #夏ネイル #ネイル #ジェルネイル #渋谷 #六本木 #天神 #表参道 #青山 #温泉 #旅館 #おしゃれ #人気 #ファション #美容室 #看護師
♥おやすみなさい♥ 今日も一日お疲れ様でした! 明日も、よろしくです( 笑 ) 💓セミナー風景💓 私のお仕事最高です🙌🏻🙌🏻 . 【あなたはどっち⁇】 . このままなにも知らないで 淡々と時間だけが過ぎ終わっていく人生か . 自分で情報を求め 自分で真実を確認し選択する人生か . 私なら完全に後者です(*´∇`*)✳︎ 月2.3万なんて 誰でも出来る! . もっと上を目指しましょ★ もちろん、月2.3万でもほしいという人! . 今すぐ動いた方がいいです😉 でないと損しますよぉ〜 . 私は知ってるから皆に伝えれます★ 知るべきタイミングは今なんです!! . 💎❤️💎💛💎💚💎💙💎 ◆OFFICIAL LINE@◆ 元看護師が3ヶ月で激変した秘密💞 LINE@登録者様限定で お伝えしますっ😋✨ お問い合わせはLINE@へ♪ 今PCもしくはスマホの方はLINEを開いて @ gct6057f でID検索をしてください。 @をお忘れなく!! ワンクリックでLINE登録もできます👇 http://line.me/ti/p/%40gct6057f 上記LINEにメッセージ下さいませ🎵 💎❤️💎💛💎💚💎💙💎 #副業  #在宅ワーク  #アフリエイト  #ネットビジネス  #福岡  #大阪  #梅田  #横浜  #東京  #焼肉  #北九州  #神戸  #梅雨  #写真好きな人と繋がりたい  #おしゃれさんと繋がりたい  #夏ネイル  #ネイル  #ジェルネイル  #渋谷  #六本木  #天神  #表参道  #青山  #温泉  #旅館  #おしゃれ  #人気  #ファション  #美容室  #看護師 
我が街、北九州の夜景✨
・
夕方7時頃、突然
・
ヨシ!皿倉山に夜景を見に行こう‼︎
・
と思い立って家族でケーブルカーとスロープカーに乗って山頂まで行って来きました😆
・
カメラで夜景写真を撮るぞー!
と張り切って行ったにも関わらず、車の座席にカメラを置き忘れるという私らしい大失敗😭
・
なので、写真はi phone です💦
・
久しぶりに山頂へ来たけれど、風が心地よくて涼しく夜景も綺麗でウットリ💕
・
ケーブルカーでもスロープカーでも子連れの私達にカップルが席を譲ってくれたり、立派なカメラ機材を抱えたおじいちゃんおばあちゃんグループが荷物をよけて席を空け、娘達を可愛がってくれたり😌
・
心もホッコリな弾丸夜景ツアーでした💕
我が街、北九州の夜景✨ ・ 夕方7時頃、突然 ・ ヨシ!皿倉山に夜景を見に行こう‼︎ ・ と思い立って家族でケーブルカーとスロープカーに乗って山頂まで行って来きました😆 ・ カメラで夜景写真を撮るぞー! と張り切って行ったにも関わらず、車の座席にカメラを置き忘れるという私らしい大失敗😭 ・ なので、写真はi phone です💦 ・ 久しぶりに山頂へ来たけれど、風が心地よくて涼しく夜景も綺麗でウットリ💕 ・ ケーブルカーでもスロープカーでも子連れの私達にカップルが席を譲ってくれたり、立派なカメラ機材を抱えたおじいちゃんおばあちゃんグループが荷物をよけて席を空け、娘達を可愛がってくれたり😌 ・ 心もホッコリな弾丸夜景ツアーでした💕
・
#いつかのおやつ 
桃🍑の次はいちぢく〜〜💕
いちぢくも大好きなんです😘
今シーズンはいちぢくスイーツいくつ食べれるかな〜〜😋
・
・
【#blog更新しました 】
◆子供にイライラするとき
・
・
「子どもに勉強を教えているとき、とってもイライラするんです。
手を出すことはないですが、手を出したくなるほどイライラします。」
・
というお話を伺いました。
・
頭では、子供だしわからないから仕方がないとは思うものの、勉強を教えているとイライラする
・
なんでわからないの?と思うとイライラする
・
イライラするから、喧嘩になるから、勉強は塾や学校に任せっきり…
・
・
「子供に対してイライラしても仕方がない」と頭では思うもののどうしてもイライラするとき、子供に対してイライラしているのではなく、それはお父さん、お母さんの古傷がチクチク痛んでいるサインなんですよ。
・
古傷を手当てすることでイライラしなくなりますよ。
・
・
今日は、その古傷でよくあるパターンのご紹介と手当ての仕方をご紹介しますね。
・
・
●子供に勉強を教えようとするとすごくイライラするあなたへ
http://khaangcay.com/iraira-170823/
・
・
・
・
♡-----------------
30代独身女性の仕事、恋愛、結婚の
悩みや不安を解決し、魅力がアップする
心理セラピーをやってます♪
http://khaangcay.com
-----------------♡
*
#いちぢく #いちぢくケーキ #イチヂク #cake #ケーキ #スイーツ #北九州スイーツ #アルハンブラ 
#おやつ #おやつの時間 #おやつtime #おやつ時間 
#blog #イライラ #イライラ解消
#フォロバ100 #フォロバ #フォロー返します #フォローミー #フォロバします #相互フォロー
#いつかのおやつ  桃🍑の次はいちぢく〜〜💕 いちぢくも大好きなんです😘 今シーズンはいちぢくスイーツいくつ食べれるかな〜〜😋 ・ ・ 【#blog更新しました  】 ◆子供にイライラするとき ・ ・ 「子どもに勉強を教えているとき、とってもイライラするんです。 手を出すことはないですが、手を出したくなるほどイライラします。」 ・ というお話を伺いました。 ・ 頭では、子供だしわからないから仕方がないとは思うものの、勉強を教えているとイライラする ・ なんでわからないの?と思うとイライラする ・ イライラするから、喧嘩になるから、勉強は塾や学校に任せっきり… ・ ・ 「子供に対してイライラしても仕方がない」と頭では思うもののどうしてもイライラするとき、子供に対してイライラしているのではなく、それはお父さん、お母さんの古傷がチクチク痛んでいるサインなんですよ。 ・ 古傷を手当てすることでイライラしなくなりますよ。 ・ ・ 今日は、その古傷でよくあるパターンのご紹介と手当ての仕方をご紹介しますね。 ・ ・ ●子供に勉強を教えようとするとすごくイライラするあなたへ http://khaangcay.com/iraira-170823/ ・ ・ ・ ・ ♡----------------- 30代独身女性の仕事、恋愛、結婚の 悩みや不安を解決し、魅力がアップする 心理セラピーをやってます♪ http://khaangcay.com -----------------♡ * #いちぢく  #いちぢくケーキ  #イチヂク  #cake  #ケーキ  #スイーツ  #北九州スイーツ  #アルハンブラ  #おやつ  #おやつの時間  #おやつtime  #おやつ時間  #blog  #イライラ  #イライラ解消  #フォロバ100  #フォロバ  #フォロー返します  #フォローミー  #フォロバします  #相互フォロー 
九州の思い出

学生時代から楽しませてもらった
スペースワールド。

娘達も大好きで、
年パス持って何度も行かせてもらいました。

今年いっぱいで閉園です(๑´̥̥̥>ω<̥̥̥`๑)

#スペースワールド #スペースワールドファイナル #福岡県 #北九州 #八幡 #大好き#大ファン #遊園地#年パス激安 #タイタン #ザターン #閉園
animal♡
#フットネイル 🐾
#ダルメシアン柄
#秋色
・
フットネイルに隠れ足跡🐾☺️
突然の追加オーダーで、なかなかの臨機応変を求めてくる綾友😂💕そんな自由過ぎるところが好き🤘🏻
#イズムが過ぎるよ
・
#nail#nails#nailstagram #design #art#animal #autumn #foot#make#beauty #fashion#秋ネイル#夏ネイル#ファッション#アート#アニマル柄#福岡#北九州#北九州ネイルサロン #ネイルサロンHARMONY#love#happy#💗
animal♡ #フットネイル  🐾 #ダルメシアン柄  #秋色  ・ フットネイルに隠れ足跡🐾☺️ 突然の追加オーダーで、なかなかの臨機応変を求めてくる綾友😂💕そんな自由過ぎるところが好き🤘🏻 #イズムが過ぎるよ  ・ #nail #nails #nailstagram  #design  #art #animal  #autumn  #foot #make #beauty  #fashion #秋ネイル #夏ネイル #ファッション #アート #アニマル柄 #福岡 #北九州 #北九州ネイルサロン  #ネイルサロンHARMONY #love #happy #💗
お泊まりは門司港♪
どうせなら橋渡っちゃう?!という事で~九州にも上陸です(о´∀`о)

プレミアホテル門司港さんに一泊しました♪
お洒落やったー!!お洒落過ぎて…シャンプーやらリンスやらがわからず…お風呂から出てくる息子(笑)
ちゃんとタオル巻いて出て来いよ~見えまっせ(  ̄▽ ̄)(笑)

ごはんはお外で食べようとくり出す♪
ご当地のものを!!と思うんだけど…焼カレー…チーズが無理だからゴメンナサイね( ノД`)… 息子がハンバーグ!!か、カレー!!と言うので~お船のごはん屋さんへ行ってみた!!
ここってロバートの秋山さんとこのお父さんのお店だったのね!!(*゜Q゜*)
知らなかったー!!どうりで店内ロバートの秋山一色だったのね!!(笑)
#夏#夏休み#旅行#門司港#九州#北九州#福岡県#レトロ#港町#プレミアホテル門司港#ファンキータイガーカリビアン#ロバート秋山#ハンバーグ#カレー#ジンジャーエール#白いトマトちゃん#白いものは警戒する(笑)#チーズではありません#夜景#お土産もの屋さんに行こうと息子をホテルに送り一人向かうも終わってた!!(T▽T)(笑)#8時までって早くない?!#写真ブレブレ(  ̄▽ ̄)#窓の外見たら下関の方に花火が上がってた!!
お泊まりは門司港♪ どうせなら橋渡っちゃう?!という事で~九州にも上陸です(о´∀`о) プレミアホテル門司港さんに一泊しました♪ お洒落やったー!!お洒落過ぎて…シャンプーやらリンスやらがわからず…お風呂から出てくる息子(笑) ちゃんとタオル巻いて出て来いよ~見えまっせ(  ̄▽ ̄)(笑) ごはんはお外で食べようとくり出す♪ ご当地のものを!!と思うんだけど…焼カレー…チーズが無理だからゴメンナサイね( ノД`)… 息子がハンバーグ!!か、カレー!!と言うので~お船のごはん屋さんへ行ってみた!! ここってロバートの秋山さんとこのお父さんのお店だったのね!!(*゜Q゜*) 知らなかったー!!どうりで店内ロバートの秋山一色だったのね!!(笑) #夏 #夏休み #旅行 #門司港 #九州 #北九州 #福岡県 #レトロ #港町 #プレミアホテル門司港 #ファンキータイガーカリビアン #ロバート秋山 #ハンバーグ #カレー #ジンジャーエール #白いトマトちゃん #白いものは警戒する (笑)#チーズではありません #夜景 #お土産もの屋さんに行こうと息子をホテルに送り一人向かうも終わってた !!(T▽T)(笑)#8時までって早くない ?!#写真ブレブレ (  ̄▽ ̄)#窓の外見たら下関の方に花火が上がってた !!
*ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
08.23
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Photo by @ayanami3310 
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
#おしゃれさんと繋がりたい #お洒落さんと繋がりたい #写真好きな人と繋がりたい #写真撮ってる人と繋がりたい #ファインダー越しの私の世界 #photography #coregraphy #ポートレート #portrait #被写体 #fashion #coordinate  #coodiful #instagood #青文字 #MERY #小倉 #北九州 #福岡 #mer #merフレンズ #merフレンズ九州支部 #九州支部
*ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ 08.23 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Photo by @ayanami3310 ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ #おしゃれさんと繋がりたい  #お洒落さんと繋がりたい  #写真好きな人と繋がりたい  #写真撮ってる人と繋がりたい  #ファインダー越しの私の世界  #photography  #coregraphy  #ポートレート  #portrait  #被写体  #fashion  #coordinate  #coodiful  #instagood  #青文字  #MERY  #小倉  #北九州  #福岡  #mer  #merフレンズ  #merフレンズ九州支部  #九州支部 
2017/08/23  水
.
若松石炭会館
.
石炭組合の事務所だったそうです
.
シンメトリーでシンプル
.
そっけない雰囲気が
事務所って感じ😊
.
クロワッサンのお店が
入ってて
そこの、ソフトクリーム🍦が
美味しかった❤️
.
#若松石炭会館 #構成文化財 #日本遺産 #関門ノスタルジック海峡 #関門海峡 #北九州 #若松 #近代建築 #インスタ映え #フォト #フォトジェニック #japanheritage #kitakyushu #wakamatsu #photo #iphone7
2017/08/23 水 . 若松石炭会館 . 石炭組合の事務所だったそうです . シンメトリーでシンプル . そっけない雰囲気が 事務所って感じ😊 . クロワッサンのお店が 入ってて そこの、ソフトクリーム🍦が 美味しかった❤️ . #若松石炭会館  #構成文化財  #日本遺産  #関門ノスタルジック海峡  #関門海峡  #北九州  #若松  #近代建築  #インスタ映え  #フォト  #フォトジェニック  #japanheritage  #kitakyushu  #wakamatsu  #photo  #iphone7 
今日は義母の手術でした。

無事終了しICUに入ってます。 …とにかく頑張ってほしい。

#北九州 #小倉 #記念病院 #手術 #icu #無事終了 #頑張ってほしい #ひとりごとです
出張ヘアセット🏃✨
3000円〜🙆
9月、10月、11月の結婚式シーズンは続々ご予約頂いてます♥️
出張のため限られた予約数にはなりますが、出来る限り受けさせて頂いてます✨
お気軽にメッセージください💓

#結婚式#お呼ばれ#2次会ヘア#ヘアアレンジ#パーティーヘア #hairset#hairmake #ヘアセット#ヘアメイク#福岡#美容師#北九州#小倉#黒崎#八幡#出張ヘアセット
出張ヘアセット🏃✨ 3000円〜🙆 9月、10月、11月の結婚式シーズンは続々ご予約頂いてます♥️ 出張のため限られた予約数にはなりますが、出来る限り受けさせて頂いてます✨ お気軽にメッセージください💓 #結婚式 #お呼ばれ #2次会ヘア #ヘアアレンジ #パーティーヘア  #hairset #hairmake  #ヘアセット #ヘアメイク #福岡 #美容師 #北九州 #小倉 #黒崎 #八幡 #出張ヘアセット