an online Instagram web viewer

#10ramadhanterakhir medias

Photos

Salam sejahtera atasmu wahai Rasulullah,rahmat Allah dan berkah-nya untukmu.
Salam sejahtera atasmu wahai Nabiyullah.
Salam sejahtera atasmu wahai kekasih Allah..
Ya Rasulullah kami datang melawat mu!
#penyucianjiwaditanahsuci #masjidnabawi #makamnabimuhammadsaw #10ramadhanterakhir #ramadankareem #umrahtrip #instaphoto
InsyaAllah.. Marilah sama² kita usaha..💋
#10ramadhanterakhir #29ramadhan1438h
"Ya Allah limpahkan Rahmat dan keselamatan kepada junjungan kami Muhammad SAW dan keluarganya,Ampunilah dosa ku dan bukalah untukku pintu-pintu Rahmat-mu"
#doa  #masjidnabawi #madinah #myjourney #instavideo #ramadankareem #10ramadhanterakhir #penyucianjiwaditanahsuci #umrahtrip
*****
Jelas sudah.
Perpisahan itu ada didepan mata.
Semesta tak lagi berdiam.
Hanya saja, tak seperti biasanya.
Aku tau, pastinya aku sangat merindukan.
Pemanfaatan waktu tuk berdua sangat minim.
Mungkin cinta dan rindu itu palsu.
Hanya klise belaka.
PURA-PURA !!!
Air mata tak mungkin mengembalikannya.
Sebab, sudah waktunya tuk kembali.
Boleh minta bertemu lain waktu ?
Setidaknya, kita bisa bersua dan berdua lebih intens.
Maafkan aku ...
Yang mengabaikanmu ...
Ramadhan ...
.
.
.
.
.
#sekedarhobi 
#sepenggalcerita 
#akhirkisah 
#tulisanku 
#karyasendiri 
#marimenulis 
#indonesiamenulis 
#aksimenulis
#diksisederhana 
#diksi
#pesanterakhiruntukramadhan 
#10Ramadhanterakhir
***** Jelas sudah. Perpisahan itu ada didepan mata. Semesta tak lagi berdiam. Hanya saja, tak seperti biasanya. Aku tau, pastinya aku sangat merindukan. Pemanfaatan waktu tuk berdua sangat minim. Mungkin cinta dan rindu itu palsu. Hanya klise belaka. PURA-PURA !!! Air mata tak mungkin mengembalikannya. Sebab, sudah waktunya tuk kembali. Boleh minta bertemu lain waktu ? Setidaknya, kita bisa bersua dan berdua lebih intens. Maafkan aku ... Yang mengabaikanmu ... Ramadhan ... . . . . . #sekedarhobi  #sepenggalcerita  #akhirkisah  #tulisanku  #karyasendiri  #marimenulis  #indonesiamenulis  #aksimenulis  #diksisederhana  #diksi  #pesanterakhiruntukramadhan  #10Ramadhanterakhir 
Kat sini jumpa sekali 
dah rasa macam family
Iftar sama jemaah selari
Bila balik dia nak selfie 🤳 
Kita pun minta copy
Nenek dia pulak suruh baca hadith
Apa lagi balun ayat Qursi
InsyaAllah ada rezeki jumpa lagi
•
#last10ramadhan #10ramadhanterakhir #journeytolailatulqadr #umrah  #ramadhan #ramadan #iftar #holyland #makkah #mekah #mekahalmukarramah  #kotasuci #tanahharam #kiblat
#10ramadhanterakhir 
Tak lagi ditemani kurma water,
Yang ada rebusan  lo han ko kering......
Semoga besok suara udh kembali membaik
.
.
Pertama liat....
Waduh item begini kebayang kyak gmna pahit rasanya....
Ternyata Muaniiiiis bangeeeeeet, sampai tiap minum tak tuang ke gelas q tambahin air

#momordicafruit #lohanko #sweet #obatbatuk #ifthar
#10ramadhanterakhir  Tak lagi ditemani kurma water, Yang ada rebusan lo han ko kering...... Semoga besok suara udh kembali membaik . . Pertama liat.... Waduh item begini kebayang kyak gmna pahit rasanya.... Ternyata Muaniiiiis bangeeeeeet, sampai tiap minum tak tuang ke gelas q tambahin air #momordicafruit  #lohanko  #sweet  #obatbatuk  #ifthar 
Hai ramadhan ,,,
Tak terasa Sudah sebulan penuh engkau setia menemani kami di saat sahur dan berbuka,,,
Tak terasa sudah sebulan penuh engkau menyejukkan hati kami dengan lantunan lembaran demi lembaran ayat suci Alquran yang kami lantunkan,,,
Tak terasa sudah sebulan penuh engkau selalu menemani melangkahkan kaki kami ke rumah Allah SWT untuk melaksanakan sholat Taraweh meskipun godaan demi godaan di pusat" perbelanjaan dan kemaramaian di akhir" ramadhan semakin banyak,,,
Tak terasa sebulan penuh pula engkau menjadi wadah,bulan,waktu kami melipat gandakan amalan amalan yang kami telah perbuat,,,
.
Dan tak lupa pula engkau menganjarkan dan menyadarkan kami bahwa berbagi santunan atau memberi harta yang kita miliki dengan zakat fitrah Adalah karena kami sadar bahwa harta yang kami miliki juga ada hak dari sebahagian yang membutuhkan ,,,
Dan sekarang tibalah hari penyempurnaan,,,
Dan sekarang tibalah hari kemenangan,,,
Dan sekarang tibalah hari yang fitri,,,
Dan sekarang pula kita akan berpisah ,,,
.
Kita akan berpisah entah untuk selamanya atau untuk sebelas bulan kedepan,,
Kita akan berpisah dan mudahan Allah SWT memberi kami umur yang panjang untuk mempertemukan kita lagi ,tapi jika ini adalah perpisahan kita untuk terakhir kalinya maka kami akan mengucapkan terima kasih banyak karena engkau telah menjadikan kami sahabat ,terima kasih engkau telah memberikan cahaya keimanan ke dalam hati kami,,,
Dan mudahan kami selalu Istiqomah untuk membiasakan amal"an seperti amalan" di bulan suci ini,,,
.
Sampai jumpa ramadhan,semoga kita kembali di pertemuan oleh Allah SWT di tahun" berikutnya...
Kami akan Merindukanmu selalu,,
.
.
.
.
.
#bahasahati 
#bahasakata 
#karyaoranglain 
#copyright 
#pesanterakhiruntukramadhan 
#10Ramadhanterakhir 
#tulisanoranglain 
#sepenggalcerita 
#akhirkisah 
#diksisederhana
Hai ramadhan ,,, Tak terasa Sudah sebulan penuh engkau setia menemani kami di saat sahur dan berbuka,,, Tak terasa sudah sebulan penuh engkau menyejukkan hati kami dengan lantunan lembaran demi lembaran ayat suci Alquran yang kami lantunkan,,, Tak terasa sudah sebulan penuh engkau selalu menemani melangkahkan kaki kami ke rumah Allah SWT untuk melaksanakan sholat Taraweh meskipun godaan demi godaan di pusat" perbelanjaan dan kemaramaian di akhir" ramadhan semakin banyak,,, Tak terasa sebulan penuh pula engkau menjadi wadah,bulan,waktu kami melipat gandakan amalan amalan yang kami telah perbuat,,, . Dan tak lupa pula engkau menganjarkan dan menyadarkan kami bahwa berbagi santunan atau memberi harta yang kita miliki dengan zakat fitrah Adalah karena kami sadar bahwa harta yang kami miliki juga ada hak dari sebahagian yang membutuhkan ,,, Dan sekarang tibalah hari penyempurnaan,,, Dan sekarang tibalah hari kemenangan,,, Dan sekarang tibalah hari yang fitri,,, Dan sekarang pula kita akan berpisah ,,, . Kita akan berpisah entah untuk selamanya atau untuk sebelas bulan kedepan,, Kita akan berpisah dan mudahan Allah SWT memberi kami umur yang panjang untuk mempertemukan kita lagi ,tapi jika ini adalah perpisahan kita untuk terakhir kalinya maka kami akan mengucapkan terima kasih banyak karena engkau telah menjadikan kami sahabat ,terima kasih engkau telah memberikan cahaya keimanan ke dalam hati kami,,, Dan mudahan kami selalu Istiqomah untuk membiasakan amal"an seperti amalan" di bulan suci ini,,, . Sampai jumpa ramadhan,semoga kita kembali di pertemuan oleh Allah SWT di tahun" berikutnya... Kami akan Merindukanmu selalu,, . . . . . #bahasahati  #bahasakata  #karyaoranglain  #copyright  #pesanterakhiruntukramadhan  #10Ramadhanterakhir  #tulisanoranglain  #sepenggalcerita  #akhirkisah  #diksisederhana 
*****
Ku dapati bintang tak seterang kemarin.
Cahaya mulai meredup.
Kembali, semesta hanya berdiam.
Sedang manusia terlalu menyibukkan diri.
Hingar bingar kepadatan tak terabaikan.
Tentang perpisahan yang agung ...
Kurasa, semesta lebih punya nurani.
.
.
.
.
.
#sekedarhobi 
#sepenggalcerita 
#akhirkisah 
#tulisanku 
#karyasendiri 
#marimenulis 
#indonesiamenulis 
#aksimenulis
#diksisederhana 
#diksi
#pesanterakhiruntukramadhan 
#10Ramadhanterakhir
*****
Angin tak berhembus seperti biasanya.
Mentaripun tak ku rasakan hangat seperti di awal hari kemarin.
Semesta seakan berdiam saja.
Namun, tak banyak yang mengetahui.
Diamnya semesta hanya bentuk kasat mata.
Sedang dzikir semesta tentu tak tampak.
Bisa kah kau lihat dengan mata indahmu ?
Hanya hati yang dapat bersua manis dengan dzikirnya.
Tak butuh penyambutan.
Sebab ini perpisahan yang agung.
Sebentar lagi ...
.
.
.
.
.
#bahasahati 
#bahasakata 
#sekedarhobi 
#sepenggalcerita 
#akhirkisah 
#tulisanku 
#karyasendiri 
#marimenulis 
#indonesiamenulis 
#diksisederhana 
#pesanterakhiruntukramadhan 
#10Ramadhanterakhir
***** Angin tak berhembus seperti biasanya. Mentaripun tak ku rasakan hangat seperti di awal hari kemarin. Semesta seakan berdiam saja. Namun, tak banyak yang mengetahui. Diamnya semesta hanya bentuk kasat mata. Sedang dzikir semesta tentu tak tampak. Bisa kah kau lihat dengan mata indahmu ? Hanya hati yang dapat bersua manis dengan dzikirnya. Tak butuh penyambutan. Sebab ini perpisahan yang agung. Sebentar lagi ... . . . . . #bahasahati  #bahasakata  #sekedarhobi  #sepenggalcerita  #akhirkisah  #tulisanku  #karyasendiri  #marimenulis  #indonesiamenulis  #diksisederhana  #pesanterakhiruntukramadhan  #10Ramadhanterakhir 
Walaupun hotel sekangkang kera depan al haram. Tapi dgn keadaan orang yang mcm satu dunia ada kat sini, ada baiknya saya ikut style arab, tido je di masjid. Kalau balik hotel belum tentu dapat masuk masjid balik. Tambahan dengan masa rehat yg ada hanya 1jam 30 min selepas terawih dan akan di susuli #Qiam jam 0045. Sebelum saya terbabas atas katil empuk hotel, maka pada mlm 27 Ramadhan ni kita #teamtidurmasjid
•
#last10ramadhan #10ramadhanterakhir #journeytolailatulqadr #umrah  #ramadhan #ramadan #iftar #holyland #makkah #mekah #mekahalmukarramah  #kotasuci #tanahharam #kiblat
Walaupun hotel sekangkang kera depan al haram. Tapi dgn keadaan orang yang mcm satu dunia ada kat sini, ada baiknya saya ikut style arab, tido je di masjid. Kalau balik hotel belum tentu dapat masuk masjid balik. Tambahan dengan masa rehat yg ada hanya 1jam 30 min selepas terawih dan akan di susuli #Qiam  jam 0045. Sebelum saya terbabas atas katil empuk hotel, maka pada mlm 27 Ramadhan ni kita #teamtidurmasjid  • #last10ramadhan  #10ramadhanterakhir  #journeytolailatulqadr  #umrah  #ramadhan  #ramadan  #iftar  #holyland  #makkah  #mekah  #mekahalmukarramah  #kotasuci  #tanahharam  #kiblat 
May the odds be with us. May angels sat near us ♥ .
.
dah habis belum shopping raya? saya round bangi sentral je sebab dekat ^^
.
Hati2 ya pulang beraya.
.
#10ramadhanterakhir #selamatberpuasa #ramadhankareem
*****
Mimpiku, tak lagi konstan.
Sebab perpisahan, datang bahkan kurang dari sejengkal.
Mengabaikan mimpi yang pernah gagal, perkara mudah.
Tapi perpisahan ?
Tak mungkin terlewat dan dibiarkan saja.
Kembali adalah pilihan.
Dan perpisahan adalah abadi.
Bukankah perpisahan tak hanya saling berlepas genggaman tangan ?
Mungkin dengan tatapan mata yg tak lagi sama.
Ku ketahui ...
Air mata memberi pertanda.
Bahwa perpisahan, mudah menyapa lalu beranjak pergi.
Seakan memberi nafas panjang.
Namun, melalaikan ...
.
.
.
.
.
#bahasahati 
#bahasakata 
#sekedarhobi 
#sepenggalcerita 
#awalcerita 
#akhirkisah 
#pesanterakhiruntukramadhan 
#10Ramadhanterakhir 
#perpisahan
#tulisanku
#karyasendiri 
#diksi 
#diksisederhana
***** Mimpiku, tak lagi konstan. Sebab perpisahan, datang bahkan kurang dari sejengkal. Mengabaikan mimpi yang pernah gagal, perkara mudah. Tapi perpisahan ? Tak mungkin terlewat dan dibiarkan saja. Kembali adalah pilihan. Dan perpisahan adalah abadi. Bukankah perpisahan tak hanya saling berlepas genggaman tangan ? Mungkin dengan tatapan mata yg tak lagi sama. Ku ketahui ... Air mata memberi pertanda. Bahwa perpisahan, mudah menyapa lalu beranjak pergi. Seakan memberi nafas panjang. Namun, melalaikan ... . . . . . #bahasahati  #bahasakata  #sekedarhobi  #sepenggalcerita  #awalcerita  #akhirkisah  #pesanterakhiruntukramadhan  #10Ramadhanterakhir  #perpisahan  #tulisanku  #karyasendiri  #diksi  #diksisederhana 
Cepat dapatkan set lengkap global beauty dengan harga promo!!! #10ramadhanterakhir 
#saleraya
#setglobalbeauty
The feeling when u just look straight while you pray. The crowd is getting more aggressive fighting for any small space they could. I will not let go this lil spot of mine nor compromise my priceless #POV from Zuhur till terawikh. Yes stay put. Its a miracle and impossible to be in here especially the night of #27ramadhan No.. I dont pray at the hotel (even my room facing 🕋 view) or dataran outside because I flew all the way here wishing to pray in the mosque and kaabah as in direct infront of me. Alhamdulillah God has blessed me with good health and granted my wish. Hence you just got to be early and stayy. #theresnolineofsafanymore
•
#last10ramadhan #10ramadhanterakhir #journeytolailatulqadr #umrah  #ramadhan #ramadan #iftar #holyland #makkah #mekah #mekahalmukarramah  #kotasuci #tanahharam #kiblat
The feeling when u just look straight while you pray. The crowd is getting more aggressive fighting for any small space they could. I will not let go this lil spot of mine nor compromise my priceless #POV  from Zuhur till terawikh. Yes stay put. Its a miracle and impossible to be in here especially the night of #27ramadhan  No.. I dont pray at the hotel (even my room facing 🕋 view) or dataran outside because I flew all the way here wishing to pray in the mosque and kaabah as in direct infront of me. Alhamdulillah God has blessed me with good health and granted my wish. Hence you just got to be early and stayy. #theresnolineofsafanymore  • #last10ramadhan  #10ramadhanterakhir  #journeytolailatulqadr  #umrah  #ramadhan  #ramadan  #iftar  #holyland  #makkah  #mekah  #mekahalmukarramah  #kotasuci  #tanahharam  #kiblat 
Iftar laki bini... pulut mangga + ikan patin tempoyak + ayam panggang ajaib #10ramadhanterakhir #pulutmangga #ayampanggang #ikanpatintempoyak
Assalamualaikum..
Ini adalah salah 1 doa saya untuk anak2,ibu-bapa,adik beradik,saudara mara,kawan-kawan,sahabat andai dan kaum muslimin dan muslimat.
In sha allah dengan izin nya (allah) anda semua akan menjadi tetamunya dan diberi kesihatan juga dilimpahkan rezeki.
Aamiin
Dalam perjalanan ke Madinah untuk menjadi tetamu Rasullullah saw.
#penyucianjiwaditanahsuci #mecca #ramadahankareem #10ramadhanterakhir #photooftheday #instaphoto #momphoto #myjourney
VITALEA IRON FORMULA
.
.
Vitamin yang terkandung dalam multivitamin Vita-Lea Shaklee :
.
❤Biotin – Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak
❤Vitamin D – Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat
❤Beta Karotena – Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi
❤Vitamin E – Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi
❤Kalsium – Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot
❤Boron – Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang
❤Magnasium – Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung
.
.
Manfaat Utama multivitamin Vita-Lea Shaklee:
.
👉Penambahan Tenaga Segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian
.
👉Pelengkap Nutrisi – Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anaemia.
.
👉Keupayaan Sistem Produktif – Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
.
👉Metabolisma – Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.
.
👉Elemen Penting Pada Sel Tubuh – Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.
.
👉Melindungi Organ – melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
.
.
Sedang mencari Multivitamin untuk nutrisi lengkap anda? Jom cuba dengan Vitalea Iron Formula dari @healthylifebyaishah.
.
.WA 0192316867
.WA 0192316867
.WA 0192316867
.
#sayajualshaklee #shakleekualakangsar #shakleemalaysia #shakleeipoh #vitalea #sethamil #setibumenyusu #settambahberat #ipohcityawesome #setkecantikan #setkesuburan #kualakangsar #cakapyangbaikbaik #10ramadhanterakhir #promoraya
VITALEA IRON FORMULA . . Vitamin yang terkandung dalam multivitamin Vita-Lea Shaklee : . ❤Biotin – Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak ❤Vitamin D – Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat ❤Beta Karotena – Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi ❤Vitamin E – Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi ❤Kalsium – Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot ❤Boron – Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang ❤Magnasium – Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung . . Manfaat Utama multivitamin Vita-Lea Shaklee: . 👉Penambahan Tenaga Segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian . 👉Pelengkap Nutrisi – Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anaemia. . 👉Keupayaan Sistem Produktif – Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar. . 👉Metabolisma – Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan. . 👉Elemen Penting Pada Sel Tubuh – Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod. . 👉Melindungi Organ – melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati. . . Sedang mencari Multivitamin untuk nutrisi lengkap anda? Jom cuba dengan Vitalea Iron Formula dari @healthylifebyaishah. . .WA 0192316867 .WA 0192316867 .WA 0192316867 . #sayajualshaklee  #shakleekualakangsar  #shakleemalaysia  #shakleeipoh  #vitalea  #sethamil  #setibumenyusu  #settambahberat  #ipohcityawesome  #setkecantikan  #setkesuburan  #kualakangsar  #cakapyangbaikbaik  #10ramadhanterakhir  #promoraya 
VITALEA IRON FORMULA
.
.
Apa itu Vita Lea Shaklee?
.
Merupakan multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai “Vitaliza-Mineral” dan disingkatkan sebutan kepada “Vita-min”, dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.
.
Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea, multivitamin pertama di dunia.
.
Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.
.
Tablet multivitamin Vita-Lea Shaklee ini disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina.
.
Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai “Explo-tab”.
.
Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
.
Sedang mencari Multivitamin untuk nutrisi lengkap anda? Jom cuba dengan Vitalea Iron Formula dari @healthylifebyaishah.
.
.WA 0192316867
.WA 0192316867
.WA 0192316867
.
#sayajualshaklee #shakleekualakangsar #shakleemalaysia #shakleeipoh #vitalea #sethamil #setibumenyusu #settambahberat #ipohcityawesome #setkecantikan #setkesuburan #kualakangsar #cakapyangbaikbaik #10ramadhanterakhir #promoraya
VITALEA IRON FORMULA . . Apa itu Vita Lea Shaklee? . Merupakan multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai “Vitaliza-Mineral” dan disingkatkan sebutan kepada “Vita-min”, dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. . Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea, multivitamin pertama di dunia. . Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. . Tablet multivitamin Vita-Lea Shaklee ini disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina. . Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai “Explo-tab”. . Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil. . Sedang mencari Multivitamin untuk nutrisi lengkap anda? Jom cuba dengan Vitalea Iron Formula dari @healthylifebyaishah. . .WA 0192316867 .WA 0192316867 .WA 0192316867 . #sayajualshaklee  #shakleekualakangsar  #shakleemalaysia  #shakleeipoh  #vitalea  #sethamil  #setibumenyusu  #settambahberat  #ipohcityawesome  #setkecantikan  #setkesuburan  #kualakangsar  #cakapyangbaikbaik  #10ramadhanterakhir  #promoraya 
Alhamdulillah kuih raya yg ke3. Demam2 #AdamSyahid sempat juga ibunya buat kuih raya.. Alhamdulillah merenggek nk susu je.. Tak banyak ragamnya sepanjang hari termenung xlarat sangat... Moga cepat sembuh ye..#AdamSyahid 😍😍😍 #AdamSyahid 
#10ramadhanterakhir
Alhamdulillah kuih raya yg ke3. Demam2 #AdamSyahid  sempat juga ibunya buat kuih raya.. Alhamdulillah merenggek nk susu je.. Tak banyak ragamnya sepanjang hari termenung xlarat sangat... Moga cepat sembuh ye..#AdamSyahid  😍😍😍 #AdamSyahid  #10ramadhanterakhir 
Iftar. The prophet Muhammad ﷺ : Whatever is prayed for at the time of breaking the fast is granted and never refused. [Tirmidhi] 
#last10ramadhan #10ramadhanterakhir #journeytolailatulqadr #ramadhan #ramadan #iftar #holyland #madinah #medina #madinahmunawarah #kotanabi #kotasuci #tanahharam
Anak beranak. Adik terpaksa tinggal d rumah. Daddy, mummy & qarl menjalankan ibadah dulu selepas penat mencari rezeki. 
#10ramadhanterakhir
Anak beranak. Adik terpaksa tinggal d rumah. Daddy, mummy & qarl menjalankan ibadah dulu selepas penat mencari rezeki. #10ramadhanterakhir 
Malam ni kita ride naik genting. Org lain beli baju raya. Kita naik genting. .

Rare❌Rare 🙈
.
#lepasgian #10ramadhanterakhir
Start packing sebulan sebelum kesini. Bukan apa saya jenis tak suka last minute. Jubah sampai 12 pasang melebihi jumlah hari yang tinggal. Siap make sure satu set dgn legging dan inner sleeve bagai. Sekali bila sampai sini, inner tudung sehelai je 😱 hmmm padan muka. Punggah bagai nak rak semua lugage mmg confirm satu je. Itu pun sbb yg pakai masa fly dari KL. Tu lah pandai sgt kan! Nasib baik roommate bawak extra. So hari ni kita kasi belakang je sbb inner tudung semlm punya 😩
#last10ramadhan #10ramadhanterakhir #journeytolailatulqadr #umrah  #ramadhan #ramadan #iftar #holyland #makkah #mekah #mekahalmukarramah  #kotasuci #tanahharam
Start packing sebulan sebelum kesini. Bukan apa saya jenis tak suka last minute. Jubah sampai 12 pasang melebihi jumlah hari yang tinggal. Siap make sure satu set dgn legging dan inner sleeve bagai. Sekali bila sampai sini, inner tudung sehelai je 😱 hmmm padan muka. Punggah bagai nak rak semua lugage mmg confirm satu je. Itu pun sbb yg pakai masa fly dari KL. Tu lah pandai sgt kan! Nasib baik roommate bawak extra. So hari ni kita kasi belakang je sbb inner tudung semlm punya 😩 #last10ramadhan  #10ramadhanterakhir  #journeytolailatulqadr  #umrah  #ramadhan  #ramadan  #iftar  #holyland  #makkah  #mekah  #mekahalmukarramah  #kotasuci  #tanahharam 
[ Cerita 25 Ramadhan ]
.
.
Alhamdulillah ala' kulli hal.. Berakhirnya exam dakwah maka berakhirlah sem 2 pada kali ini. NAMUN, Dakwah kita tak terhenti disini,, bahkan perlu mndptkn suntikan yg bru sepanjng teori pembeljaran Dakwah. Aasif ala' kulli hal.. Semoga kita semua diberi kejayaan cemerlang  dunia dan akhirat. 
#roadToRaya😌
#10ramadhanTerakhir
[ Cerita 25 Ramadhan ] . . Alhamdulillah ala' kulli hal.. Berakhirnya exam dakwah maka berakhirlah sem 2 pada kali ini. NAMUN, Dakwah kita tak terhenti disini,, bahkan perlu mndptkn suntikan yg bru sepanjng teori pembeljaran Dakwah. Aasif ala' kulli hal.. Semoga kita semua diberi kejayaan cemerlang dunia dan akhirat. #roadToRaya 😌 #10ramadhanTerakhir 
Hari lawatan Kota Mekah,sehari sebelum keluar dr Tanah Haram
#photooftheday #instaphoto #penyucianjiwaditanahsuci #myjourney #mecca #ramadankareem #momphoto #10ramadhanterakhir #qubamosque
Tinggalkan dia masa umur 3 bulan , skg dah cukup umur setahun budak kecik ni😇😇😇.
.
Tahun depan jumpa harap2 dia knal abg dia ni😅😅😅.
. .
#AdikBongsu
#TengkuHawaNabila
#10RamadhanTerakhir
#TargetLailatulqadar
#MusafirOfCairo
Masa pantas berlalu. Alhamdullilah....
#10ramadhanterakhir 😢😢😢
#Assalamualaikum... Salam 25 Ramadhan 1438H
Salam Ukhwah... Rezeki ada di mana-mana, datang tanpa diduga, tepat pada masa, yang penting USAHA & TAWAKKAL.

#meeracleanaz 
#nakrezekiberkat 
#10ramadhanterakhir