an online Instagram web viewer

#BodyScrubBySaupor medias

Photos

Duhai hati ❀ bersabarlah. Body scrub ni akan bagi awak tenang dan tidur lena lepas ni. Hiks

#BodyScrubBySaupor 
#comingSoon
Kebaikan Lavender

1. Mengurangkan tekanan
2. Tingkatkan kualiti tidur 
3. Mengurangkan jerawat
4. Pudarkan parut
5. Melambatkan penuaan 
Bukan sahaja badan bebas daki tapi, bau badan jadi wangi. Kulit lembut tanpa pakai losyen . 
#BodyScrubBySaupor
Kebaikan Lavender 1. Mengurangkan tekanan 2. Tingkatkan kualiti tidur 3. Mengurangkan jerawat 4. Pudarkan parut 5. Melambatkan penuaan Bukan sahaja badan bebas daki tapi, bau badan jadi wangi. Kulit lembut tanpa pakai losyen . #BodyScrubBySaupor 
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN.
.
Bahan diperlukan
Gula 2 sudu 
Minyak zaitun 2 sudu
Minyak lavender 10 titik
Minyak badam 2 sudu
.
Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan.
.
Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit)
.
Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu)
.
Meh sembang dengan saya jika berminat.
.
#BodyScrubBySaupor
#sauporkotatinggi
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN. . Bahan diperlukan Gula 2 sudu Minyak zaitun 2 sudu Minyak lavender 10 titik Minyak badam 2 sudu . Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan. . Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit) . Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu) . Meh sembang dengan saya jika berminat. . #BodyScrubBySaupor  #sauporkotatinggi 
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN.

Bahan diperlukan
Gula 2 sudu 
Minyak zaitun 2 sudu
Minyak lavender 10 titik
Minyak badam 2 sudu

Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan.

Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit)

Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu) 
Meh sembang dengan saya jika berminat. 
#BodyScrubBySaupor
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN. Bahan diperlukan Gula 2 sudu Minyak zaitun 2 sudu Minyak lavender 10 titik Minyak badam 2 sudu Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan. Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit) Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu) Meh sembang dengan saya jika berminat. #BodyScrubBySaupor 
3 sebab perlu skrub badan + Elak daki-daki di badan menjadi berkerak dan tebal + Melancarkan pengaliran darah + Memberi keyakinan diri berhadapan pasangan suami/ isteri 
Jom skrub guna Lavender body skrub. Bukan hanya tanggalkan daki tapi MENCERAHKAN kulit juga.

#BodyScrubBySaupor
3 sebab perlu skrub badan + Elak daki-daki di badan menjadi berkerak dan tebal + Melancarkan pengaliran darah + Memberi keyakinan diri berhadapan pasangan suami/ isteri Jom skrub guna Lavender body skrub. Bukan hanya tanggalkan daki tapi MENCERAHKAN kulit juga. #BodyScrubBySaupor 
Setiap orang mesti skrub badan paling kurang sekali seminggu. Manfaatkan masa cuti dengan aktiviti berfaedah. 
Selain boleh merehatkan badan, skrub juga boleh menjadikan kulit anda lebih cerah secara alami.

Skrub bukan saja TANGGALKAN KULIT MATI tapi boleh menjadikan kulit sihat dan halus.

Dengan kandungan minyak zaitun dan minyak badam memang boleh buat kulit lebih sihat dari sebelumnya. 
Tal susah lagi nak ke spa, boleh guna #BodyScrubBySaupor saje .

Whatsapp 0184631804 untuk order. Rm38
Setiap orang mesti skrub badan paling kurang sekali seminggu. Manfaatkan masa cuti dengan aktiviti berfaedah. Selain boleh merehatkan badan, skrub juga boleh menjadikan kulit anda lebih cerah secara alami. Skrub bukan saja TANGGALKAN KULIT MATI tapi boleh menjadikan kulit sihat dan halus. Dengan kandungan minyak zaitun dan minyak badam memang boleh buat kulit lebih sihat dari sebelumnya. Tal susah lagi nak ke spa, boleh guna #BodyScrubBySaupor  saje . Whatsapp 0184631804 untuk order. Rm38
Skrub badan bukan je bagus untuk buang sel kulit mati tau.
.
Tapi semasa kita urut dan skrub seluruh badan tu kita dapat MELANCARKAN PENGALIRAN DARAH. Tak hairanla kalau rasa segar dan relaks lepas skrub.
.
Tak perlu buat setiap hari pun. Cuma sekali dalam seminggu dah cukup. Untuk pastikan badan kita segar dan tak rasa penat.
.
Boleh cuba Body SCRUB dengan haruman lavender ni. Sambil skrub dapat aromaterapi yang menenangkan. Ala-ala pergi spa gitu.
.
#BodyScrubBySaupor
#sauporkotatinggi
Skrub badan bukan je bagus untuk buang sel kulit mati tau. . Tapi semasa kita urut dan skrub seluruh badan tu kita dapat MELANCARKAN PENGALIRAN DARAH. Tak hairanla kalau rasa segar dan relaks lepas skrub. . Tak perlu buat setiap hari pun. Cuma sekali dalam seminggu dah cukup. Untuk pastikan badan kita segar dan tak rasa penat. . Boleh cuba Body SCRUB dengan haruman lavender ni. Sambil skrub dapat aromaterapi yang menenangkan. Ala-ala pergi spa gitu. . #BodyScrubBySaupor  #sauporkotatinggi 
Kandungan yang ada dalam skrub lavender ini memang akan membantu membuat kulit anda lebih sihat & bersih 
Skrub lavender sangat bermanfaat untuk kulit. Selain boleh merawat kulit, bau lavender dapat buat kita rasa rileks. 
Body scrub Saupor guna minyak pati lavender asli. Takkan buat kita alergi walaupun berkulit sensitif.

#BodyScrubBySaupor #SetKulitCerah1BadanbySaupor
#AgenMelaka #syukriyahya #sauporNatural #ctdk #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Kandungan yang ada dalam skrub lavender ini memang akan membantu membuat kulit anda lebih sihat & bersih Skrub lavender sangat bermanfaat untuk kulit. Selain boleh merawat kulit, bau lavender dapat buat kita rasa rileks. Body scrub Saupor guna minyak pati lavender asli. Takkan buat kita alergi walaupun berkulit sensitif. #BodyScrubBySaupor  #SetKulitCerah1BadanbySaupor  #AgenMelaka  #syukriyahya  #sauporNatural  #ctdk  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub ni, dah tak susah nak ber spa di rumah.

Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah.

#BodyScrubBySaupor
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub  ni, dah tak susah nak ber spa di rumah. Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah. #BodyScrubBySaupor 
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN.

Bahan diperlukan
Gula 2 sudu 
Minyak zaitun 2 sudu
Minyak lavender 10 titik
Minyak badam 2 sudu

Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan.

Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit)

Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu) 
Meh sembang dengan saya jika berminat. 
#BodyScrubBySaupor
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN. Bahan diperlukan Gula 2 sudu Minyak zaitun 2 sudu Minyak lavender 10 titik Minyak badam 2 sudu Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan. Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit) Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu) Meh sembang dengan saya jika berminat. #BodyScrubBySaupor 
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN.
.
Bahan diperlukan
Gula 2 sudu 
Minyak zaitun 2 sudu
Minyak lavender 10 titik
Minyak badam 2 sudu
.
Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan.
.
Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit)
.
Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu)
.
Meh sembang dengan saya jika berminat.
.
#BodyScrubBySaupor
#sauporkotatinggi
PETUA CERAHKAN KULIT BAWAH LENGAN. . Bahan diperlukan Gula 2 sudu Minyak zaitun 2 sudu Minyak lavender 10 titik Minyak badam 2 sudu . Campurkan semua bahan dan skrub di bawah lengan. . Tapi tak semua orang ada bahan-bahan ni kan. Kos nak beli semua ni adalah lebih kurang rm100. (Sebab semua bahan tak boleh beli sikit sikit) . Apa kata beli je skrub yang dah siap ni. Namanya lavender body scrub. Bila dah ada boleh terus guna je. Rm38 je (jimat banyak tu) . Meh sembang dengan saya jika berminat. . #BodyScrubBySaupor  #sauporkotatinggi 
3 sebab perlu skrub badan + Elak daki-daki di badan menjadi berkerak dan tebal + Melancarkan pengaliran darah + Memberi keyakinan diri berhadapan pasangan suami/ isteri 
Jom skrub guna Lavender body skrub. Bukan hanya tanggalkan daki tapi MENCERAHKAN kulit juga.

#BodyScrubBySaupor
3 sebab perlu skrub badan + Elak daki-daki di badan menjadi berkerak dan tebal + Melancarkan pengaliran darah + Memberi keyakinan diri berhadapan pasangan suami/ isteri Jom skrub guna Lavender body skrub. Bukan hanya tanggalkan daki tapi MENCERAHKAN kulit juga. #BodyScrubBySaupor 
Taraaaa, 
inilah baby baru dari produk #Saupor. Body scrub yang halus macam "cool blog", eh tapi tak boleh makan tau. Haruman semulajadi dari Lavender.  Boleh pakai dekat muka. Ramuanya adalah; gula, olive oil, almond oil, lavender essential oil.

Fuhhhh badan makin wangi, dan kulit sentiasa lembap. Haruman lavender membuat kann diri ini tenang bagai menikmati ais kacang πŸ˜‹πŸ˜‰πŸ˜‰. Ai is teruja dan tak saborrr sangat dah niiiie. Cik adik dan mommies yang tengah bersantai tu boleh beraromaterapi dengan #ScrubLavender keluaran saupor.

Sekarang ni kita bagi #freePostage je tau sampai hujung bulan september sempena Hari Lahir Kak Hani πŸ˜‰

#BodyScrubBySaupor
Taraaaa, inilah baby baru dari produk #Saupor . Body scrub yang halus macam "cool blog", eh tapi tak boleh makan tau. Haruman semulajadi dari Lavender. Boleh pakai dekat muka. Ramuanya adalah; gula, olive oil, almond oil, lavender essential oil. Fuhhhh badan makin wangi, dan kulit sentiasa lembap. Haruman lavender membuat kann diri ini tenang bagai menikmati ais kacang πŸ˜‹πŸ˜‰πŸ˜‰. Ai is teruja dan tak saborrr sangat dah niiiie. Cik adik dan mommies yang tengah bersantai tu boleh beraromaterapi dengan #ScrubLavender  keluaran saupor. Sekarang ni kita bagi #freePostage  je tau sampai hujung bulan september sempena Hari Lahir Kak Hani πŸ˜‰ #BodyScrubBySaupor 
TERBARU DARI SAUPOR!
.
Lavender body scrub mengandungi minyak zaitun. Antara kebaikan minyak zaitun ialah: .
1. Melembapkan dan melembutkan kulit.
.
2. Menanggalkan sel kulit mati .
3. Mencerahkan kulit secara semula jadi
.
4. Mengatasi masalah kulit kering dan bersisik
.
5. Menghilangkan tanda penuaan seperti kedutan.
.
#BodyScrubBySaupor #teamsaupor #nhmartt #ciknurrul
TERBARU DARI SAUPOR! . Lavender body scrub mengandungi minyak zaitun. Antara kebaikan minyak zaitun ialah: . 1. Melembapkan dan melembutkan kulit. . 2. Menanggalkan sel kulit mati . 3. Mencerahkan kulit secara semula jadi . 4. Mengatasi masalah kulit kering dan bersisik . 5. Menghilangkan tanda penuaan seperti kedutan. . #BodyScrubBySaupor  #teamsaupor  #nhmartt  #ciknurrul 
Setiap orang mesti skrub badan paling kurang sekali seminggu. Manfaatkan masa cuti dengan aktiviti berfaedah. 
Selain boleh merehatkan badan, skrub juga boleh menjadikan kulit anda lebih cerah secara alami.

Skrub bukan saja TANGGALKAN KULIT MATI tapi boleh menjadikan kulit sihat dan halus.

Dengan kandungan minyak zaitun dan minyak badam memang boleh buat kulit lebih sihat dari sebelumnya. 
Tal susah lagi nak ke spa, boleh guna #BodyScrubBySaupor saje .

Whatsapp 0184631804 untuk order. Rm38
Setiap orang mesti skrub badan paling kurang sekali seminggu. Manfaatkan masa cuti dengan aktiviti berfaedah. Selain boleh merehatkan badan, skrub juga boleh menjadikan kulit anda lebih cerah secara alami. Skrub bukan saja TANGGALKAN KULIT MATI tapi boleh menjadikan kulit sihat dan halus. Dengan kandungan minyak zaitun dan minyak badam memang boleh buat kulit lebih sihat dari sebelumnya. Tal susah lagi nak ke spa, boleh guna #BodyScrubBySaupor  saje . Whatsapp 0184631804 untuk order. Rm38
Skrub badan bukan je bagus untuk buang sel kulit mati tau.
.
Tapi semasa kita urut dan skrub seluruh badan tu kita dapat MELANCARKAN PENGALIRAN DARAH. Tak hairanla kalau rasa segar dan relaks lepas skrub.
.
Tak perlu buat setiap hari pun. Cuma sekali dalam seminggu dah cukup. Untuk pastikan badan kita segar dan tak rasa penat.
.
Boleh cuba Body SCRUB dengan haruman lavender ni. Sambil skrub dapat aromaterapi yang menenangkan. Ala-ala pergi spa gitu.
.
#BodyScrubBySaupor
#sauporkotatinggi
Skrub badan bukan je bagus untuk buang sel kulit mati tau. . Tapi semasa kita urut dan skrub seluruh badan tu kita dapat MELANCARKAN PENGALIRAN DARAH. Tak hairanla kalau rasa segar dan relaks lepas skrub. . Tak perlu buat setiap hari pun. Cuma sekali dalam seminggu dah cukup. Untuk pastikan badan kita segar dan tak rasa penat. . Boleh cuba Body SCRUB dengan haruman lavender ni. Sambil skrub dapat aromaterapi yang menenangkan. Ala-ala pergi spa gitu. . #BodyScrubBySaupor  #sauporkotatinggi 
Kebaikan Lavender

1. Mengurangkan tekanan
2. Tingkatkan kualiti tidur 
3. Mengurangkan jerawat
4. Pudarkan parut
5. Melambatkan penuaan 
Bukan sahaja badan bebas daki tapi, bau badan jadi wangi. Kulit lembut tanpa pakai losyen . 
#BodyScrubBySaupor
Kebaikan Lavender 1. Mengurangkan tekanan 2. Tingkatkan kualiti tidur 3. Mengurangkan jerawat 4. Pudarkan parut 5. Melambatkan penuaan Bukan sahaja badan bebas daki tapi, bau badan jadi wangi. Kulit lembut tanpa pakai losyen . #BodyScrubBySaupor 
Kandungan yang ada dalam skrub lavender ini memang akan membantu membuat kulit anda lebih sihat & bersih 
Skrub lavender sangat bermanfaat untuk kulit. Selain boleh merawat kulit, bau lavender dapat buat kita rasa rileks. 
Body scrub Saupor guna minyak pati lavender asli. Takkan buat kita alergi walaupun berkulit sensitif.

#BodyScrubBySaupor #SetKulitCerah1BadanbySaupor
#AgenMelaka #syukriyahya #sauporNatural #ctdk #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Kandungan yang ada dalam skrub lavender ini memang akan membantu membuat kulit anda lebih sihat & bersih Skrub lavender sangat bermanfaat untuk kulit. Selain boleh merawat kulit, bau lavender dapat buat kita rasa rileks. Body scrub Saupor guna minyak pati lavender asli. Takkan buat kita alergi walaupun berkulit sensitif. #BodyScrubBySaupor  #SetKulitCerah1BadanbySaupor  #AgenMelaka  #syukriyahya  #sauporNatural  #ctdk  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub ni, dah tak susah nak ber spa di rumah.

Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah.

#BodyScrubBySaupor #SetKulitCerah1BadanbySaupor
#AgenMelaka #syukriyahya #sauporNatural #ctdk #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub  ni, dah tak susah nak ber spa di rumah. Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah. #BodyScrubBySaupor  #SetKulitCerah1BadanbySaupor  #AgenMelaka  #syukriyahya  #sauporNatural  #ctdk  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub ni, dah tak susah nak ber spa di rumah.
.
Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah.
.
#BodyScrubBySaupor
#sauporkotatinggi
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub  ni, dah tak susah nak ber spa di rumah. . Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah. . #BodyScrubBySaupor  #sauporkotatinggi 
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub ni, dah tak susah nak ber spa di rumah.

Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah.

#BodyScrubBySaupor
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub  ni, dah tak susah nak ber spa di rumah. Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah. #BodyScrubBySaupor 
Duhai hati ❀ bersabarlah. Body scrub ni akan bagi awak tenang dan tidur lena lepas ni. Hiks

#BodyScrubBySaupor 
#comingSoon