an online Instagram web viewer

#budakbesi medias

Photos

miss you all kmbrother .
#budakbesi #astech
Orang yg kuat bkanlh org yg dpt mnumbangkn lawanye, tpi org yg kuat adalh org yg dpt bersabar dn mnahan dirinya drpd marah
#budakbesi
Orang yg kuat bkanlh org yg dpt mnumbangkn lawanye, tpi org yg kuat adalh org yg dpt bersabar dn mnahan dirinya drpd marah #budakbesi 
β€˜bila kita dapat sesuatu bkn selama nye milik kita dan x semua nye kekal dgn kita..semua nye dah tertulis so kita ikot je’πŸ’ͺ😎..πŸ‹πŸ»πŸ‹πŸ»
#hatikenasado #budakbesi #backday #nopainnogain
β€˜bila kita dapat sesuatu bkn selama nye milik kita dan x semua nye kekal dgn kita..semua nye dah tertulis so kita ikot je’πŸ’ͺ😎..πŸ‹πŸ»πŸ‹πŸ» #hatikenasado  #budakbesi  #backday  #nopainnogain 
Mama , Ayah , Puan & Adik-Beradik , Faris tak mampu nak bagi result cemerlang masa PMR & SPM masa sekolah dulu tapi dengan semangat dan dorongan yang korang semua bagi faris jadi kuat untuk tebus balik segala silap faris yang dulu . Alhamdulillah berkat doa semua ahli keluarga dan rakan-rakan , faris berjaya menghadiahkan Mama , Ayah , Puan & Adik-Beradik Segulung Diploma dalam bidang yang tak pernah terfikir untuk faris ceburi ( MECHANICAL ENGINEERING ) . Terima Kasih kerana sentiasa ada di belakang Faris . Ini yang Faris mampu bagi setakat ini untuk membanggakan Family ☺️ #PMMKonvo 
#MechanicalEngineering 
#BudakBesi 
#OnceDKMAlawaysDKM 
#Dip
Mama , Ayah , Puan & Adik-Beradik , Faris tak mampu nak bagi result cemerlang masa PMR & SPM masa sekolah dulu tapi dengan semangat dan dorongan yang korang semua bagi faris jadi kuat untuk tebus balik segala silap faris yang dulu . Alhamdulillah berkat doa semua ahli keluarga dan rakan-rakan , faris berjaya menghadiahkan Mama , Ayah , Puan & Adik-Beradik Segulung Diploma dalam bidang yang tak pernah terfikir untuk faris ceburi ( MECHANICAL ENGINEERING ) . Terima Kasih kerana sentiasa ada di belakang Faris . Ini yang Faris mampu bagi setakat ini untuk membanggakan Family ☺️ #PMMKonvo  #MechanicalEngineering  #BudakBesi  #OnceDKMAlawaysDKM  #Dip 
Learned something new from history
#budakbesi
Throwback je der 
#SetKimpalan
#BudakBesi
#ilppedas
Welder 90an . 
#kimpalanarkadangas 
#budakbesi 
#budakapi
Dah nama budak engineering kalau lighting takde kami boleh adakan lighting , tak payah nak angkut dari studio . Geng besi sudah konvo , tahniah semua ! DKM intake sesi Dis 2013 the best friendship ever guys !
#OnceDKMAlawaysDKM 
#BudakBesi 
#PMMKonvo 
#PoliteknikMerlimau
#lawakhambar
Tambah berat badan dgn permakanan yg sihat..πŸ’ͺ😁 #healthyfood #healthy #cleanbulk #solidfood #diet #workout #cardio #jogging #nopainnogain #abgsado #healthylife #kakigym #budakbesi #fitness
Gym time
#Blvckjvck
#Budakbesi
#Wakongsi
Kasi therwoback sikit gambar lama...Rindu besi karat πŸ˜”πŸ‘πŸ»πŸ’ͺ🏻 #aesthetic #calisthenics #nevergiveup #nopainnogain #beastmode #trainhard #fitness #gym #workout #malaysia #melaka #pahang #utem #budakbesi
Back dayπŸ€™πŸ»πŸ€™πŸ»..#budakbesi #daddymusculargym #fitnesslifestyle #fitnessgear #superrior14 #gymtime #gilebesi #gymlovers #gymlife #gymvideos
enemy #thuglife #budakbaek #budakbesi
miss you all kmbrother .
#budakbesi #astech
Pnat kateko.. Kje da ciap ap lg moh ler blek..πŸ‘‰
#BudakOilGas #BudakBesi #BudakWelder
#BudakHelper #BrotherHood #BroCuba
#HidupAnakPerantauan
Bkn snang nk snang,, bkn susah nk susah.. Slamat ptg.. Bdn da pnat jom blek..πŸ‘‰
#BudakOilGas #BudakWelder
#BudakBesi #BudakGrinder
#BudakHelper #WeAreOneFamily
#BrotherHood #BroCuba
#HidupAnakPerantauan
Cuti sudah habis bro jom blik..next trip tgh pk...
#budakbesi
#halusprojek
#triptomersing
#budakhitam
Siapa berminat, boleh terus wsp no tu. #BUDAKBESI
Siapa berminat, boleh terus wsp no tu. #BUDAKBESI 
#BUDAKBESI..
Kadang - kadang sahabat yang suka belanja kita makan, bukan kerana mereka berharta tapi sebab mereka meletakkan persahabatan melebihi duit. . Kadang - kadang sahabat yang rajin bekerja, bukan kerana mereka tunjuk pandai tapi sebab mereka memahami maksud tanggungjawab. . kadang - kadang sahabat yang memohon maaf dulu selepas pergaduhan, bukan kerana mereka salah tapi sebab mereka menghargai orang di sekeliling mereka. .  kadang - kadang yang sukarela membantu kita, bukan kerana mereka berhutang apa-apa tapi sebab mereka lihat kita sebagai seorang sahabat. . kadang - kadang  sahabat yang selalu sms anda, bukan kerana mereka tak de benda lain nak buat tapi sebab mereka mengingati anda. . Satu hari, kita semua akan terpisah, kita akan terkenangkan pelbagai perbualan dan impian yang kita ada. . Hari berganti hari, bulan, tahun, hingga hubungan ini menjadi asing... . Satu hari anak2 kita akan jumpa gambar kita dan bertanya, "Siapa mereka semua tu?" . Dan kita tersenyum dengan air mata yang tidak kelihatan kerana mengingat kenangan yang termanis pernah tercipta bersama meraka dahulu dan tidak pernah terpadam 😊
#jagadiripokku #pokkubukanpokmu #mpi2k17 #budakbesi #budakbotak #mpitahun42k17 #akandirindukan #sahabatku
Kadang - kadang sahabat yang suka belanja kita makan, bukan kerana mereka berharta tapi sebab mereka meletakkan persahabatan melebihi duit. . Kadang - kadang sahabat yang rajin bekerja, bukan kerana mereka tunjuk pandai tapi sebab mereka memahami maksud tanggungjawab. . kadang - kadang sahabat yang memohon maaf dulu selepas pergaduhan, bukan kerana mereka salah tapi sebab mereka menghargai orang di sekeliling mereka. . kadang - kadang yang sukarela membantu kita, bukan kerana mereka berhutang apa-apa tapi sebab mereka lihat kita sebagai seorang sahabat. . kadang - kadang sahabat yang selalu sms anda, bukan kerana mereka tak de benda lain nak buat tapi sebab mereka mengingati anda. . Satu hari, kita semua akan terpisah, kita akan terkenangkan pelbagai perbualan dan impian yang kita ada. . Hari berganti hari, bulan, tahun, hingga hubungan ini menjadi asing... . Satu hari anak2 kita akan jumpa gambar kita dan bertanya, "Siapa mereka semua tu?" . Dan kita tersenyum dengan air mata yang tidak kelihatan kerana mengingat kenangan yang termanis pernah tercipta bersama meraka dahulu dan tidak pernah terpadam 😊 #jagadiripokku  #pokkubukanpokmu  #mpi2k17  #budakbesi  #budakbotak  #mpitahun42k17  #akandirindukan  #sahabatku 
Tidak sangka pertemuan yang tidak di duga buat kita jadi sebuah keluarga. Hari esok, mula la sudah saat yang di nantikan. Kejar impian mu sahabat! Jangan pernah mengalah! Teruskan berusaha! 
Semoga di permudahkan OJT kita ni. Amin ya robbal alamin 😊 
#mpi2k17 #mpitahun42k17 #budakbesi #budakbotak  #akandirindui #4tahunbersama
Mood bercuti ary ni Pahang to mersing
#tangankarat
#budakbesi
#wajiblipak
#kitabinatrip
Baju blvckjvck budak besi 200gsm cotton
Cod Rm45 /pos Rm50 dis rm4(kos pos rm9)
Wsp:0133663310
#Blvckjvck
#Wakongsi
#Budakbesi
salam jumaat #thuglife #budakbaek #budakbesi #peacenowar
Habis cerita untuk SVM πŸ€— 
#kolejvokasionalsungaipetani1 #svm #kimpalan #budakbesi
Baju gym blvckjvck Budak Besi Rm45
Cotton 200gsm
For oder wsp:0133663310
#blvckjvck
#wakongsi
#budakbesi
Ternyata kau memberikan warna baru yang dapat mengantikan masa lalu ku . 
#budakbesi
#sahabatselamat
#abm_anakbuahmus
Akhirnya smpurna,, slesai suda mjlis pnyampaian sijil.. Tnggu msok site n keje..πŸ‘‰
#VocationalEducationTrainingAcademy
#Veta2k17 #BudakBesi #BudakOilGas
#BroCuba #UsahaTanggaKejayaan
Akhirnya,, hri yg di tnggu2.. Majlis pnyampaian sijil tmat latihan..πŸ‘‰
#VocationalEducationTrainingAcademy
#BudakBesi #BudakOilGas #BroCuba
#UsahaTanggaKejayaan
Semoga segalanya dipermudahkan #finalexamikmbesut#budakbesi
ini kali lh oo..
#budakBesi..
swagridΒ° #thuglife #budakbaek #budakbesi
Baju gym blvckjvck Budak Besi Rm45
Cotton 200gsm
For oder wsp:0133663310
#blvckjvck
#budakbesi
#wakongsi
i hve my own goals and ambitions #thuglife #budakbaek #budakbesi