an online Instagram web viewer

#extravaganza2017 medias

Photos

Jangan biarkan orang2 berpikiran sempit mengatakan bahwa mimpimu terlalu besar 🌠
.
.
Karena sudah lolos kualifikasi, nanggung klo gak berjuang sampe akhir untuk bisa hadir di acara sebesar itu bersama dengan 9000 orang dari 7 negara ASIA PASIFIC 
dimana mereka adalah orang2 dengan level SPV ke atas 👏👏👏
.
Saya memantapkan hati untuk kembali berjuang supaya bisa ikut #Extravaganza2017 meski gak ada dana saat itu
.
.
Woww... beruntung bisa mengenal herbalife dan bergabung bersama orang2 yang tepat dengan visi membantu orang lain untuk memperoleh hidup yang sehat dengan cara yang menyenangkan 💃💃💃
.
.
Belajar - bekerja - berproses - berdoa - berbagi 😇

#ExtravaganzaStories
Jangan biarkan orang2 berpikiran sempit mengatakan bahwa mimpimu terlalu besar 🌠 . . Karena sudah lolos kualifikasi, nanggung klo gak berjuang sampe akhir untuk bisa hadir di acara sebesar itu bersama dengan 9000 orang dari 7 negara ASIA PASIFIC dimana mereka adalah orang2 dengan level SPV ke atas 👏👏👏 . Saya memantapkan hati untuk kembali berjuang supaya bisa ikut #Extravaganza2017  meski gak ada dana saat itu . . Woww... beruntung bisa mengenal herbalife dan bergabung bersama orang2 yang tepat dengan visi membantu orang lain untuk memperoleh hidup yang sehat dengan cara yang menyenangkan 💃💃💃 . . Belajar - bekerja - berproses - berdoa - berbagi 😇 #ExtravaganzaStories 
@eich_twins ‘s new part ✌️ "Extravaganza" Full length is online -> Check link in bio 🎞 Supported by @irregularskatemag 🤝 #skatevideo #extravaganza #extravaganza2017 #fulllength #skateordie #skateboarding #munich #muc #hoansoan #shralpin #metrogrammed #skateanddestroy #fuck #killing #schlägerei #prügelei #armdrücken #kopfnuss #schelle #uppercut #gesichtslähmung #pilz #moshpit
Contagem Regressiva!!
5 dias para o Extravaganza Era uma Vez - 3° sessão. 
Tá rolando sorteio de ingresso e o resultado sai amanhã!!!!
Ballet Adulto - Bela Adormecida e as fadas. 
Coreografia @crisveith
Contagem Regressiva!! 5 dias para o Extravaganza Era uma Vez - 3° sessão. Tá rolando sorteio de ingresso e o resultado sai amanhã!!!! Ballet Adulto - Bela Adormecida e as fadas. Coreografia @crisveith
Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua 😘
.
Hari Khamis hari yang ceria..U olls dah sarapan ke? INGAT jangan abaikan sarapan tau.. Sarapan juga boleh mempengaruhi mood kita sepanjang hari tau..
.
Macam kakdees minum Juicyraspberry je untuk kekal kenyang lebih lama, bertenaga sepanjang hari dan yang pasti untuk KURUS lah 💃🏻💃🏻
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua 😘 . Hari Khamis hari yang ceria..U olls dah sarapan ke? INGAT jangan abaikan sarapan tau.. Sarapan juga boleh mempengaruhi mood kita sepanjang hari tau.. . Macam kakdees minum Juicyraspberry je untuk kekal kenyang lebih lama, bertenaga sepanjang hari dan yang pasti untuk KURUS lah 💃🏻💃🏻 . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
TIADA ISTILAH GEMUK LAGI🙅🏼
.
Dengan Juicyraspberry, u olls tak kan mudah mengalami kenaikkan berat badan ye. Sebab Juicyraspberry dah bantu clear kan badan daripada toksin2 dan boost kan metabolisma u olls..
.
So jgn risau.. Yg penting capai dulu impian utk mendapat berat badan ideal. Macam mana caranya? Dgn Juicyraspberry lahh😉
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
TIADA ISTILAH GEMUK LAGI🙅🏼 . Dengan Juicyraspberry, u olls tak kan mudah mengalami kenaikkan berat badan ye. Sebab Juicyraspberry dah bantu clear kan badan daripada toksin2 dan boost kan metabolisma u olls.. . So jgn risau.. Yg penting capai dulu impian utk mendapat berat badan ideal. Macam mana caranya? Dgn Juicyraspberry lahh😉 . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
@andykogler ‘s new part ✌️ "Extravaganza" Full length is online -> Check link in bio 🎞 Supported by @irregularskatemag 🤝 #skatevideo #extravaganza #extravaganza2017 #fulllength #skateordie #skateboarding #munich #muc #hoansoan #shralpin #metrogrammed #skateanddestroy #fuck #killing #schlägerei #prügelei #armdrücken #kopfnuss #schelle #uppercut #gesichtslähmung #pilz #moshpit
E começa a contagem regressiva!!
6 dias para o Exttavaganza Era Uma Vez. 
Coreografia- Star Wars
...
#updancestudio #ballet #ballerina #balletadulto #mundobailarinistico #balletaos30 #adultballet #bailarinasadultas #bailarinasdealma #pointeshoes #bailarina #balletadultoéarte #rj #extravaganza2017 #extravaganzaEraUmaVez #disney
REMINDER YUNK 💁🏼
.
Walau apa diet yg u olls tgh amalkan, basic tips ni memang perlu sesangat ye.
.
Memang ada cara yg mudah utk turunkan berat badan. Hanya Juicyraspberry agen detox dan pencuci usus yg berkesan.
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
REMINDER YUNK 💁🏼 . Walau apa diet yg u olls tgh amalkan, basic tips ni memang perlu sesangat ye. . Memang ada cara yg mudah utk turunkan berat badan. Hanya Juicyraspberry agen detox dan pencuci usus yg berkesan. . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Tá  tendo sorteio galera!!
Valendo 3 ingressos para o Extravaganza Era uma Vez, no domingo dia 28!
O sorteio tá rolando lá no nosso insta @bailarinasadultas . ...
#Repost from @bailarinasadultas with @regram.app ... SORTEIO! FOTO OFICIAL

Quer vir assistir a gente? Estamos sorteando 3 ingressos para o nosso espetáculo Extravaganza na @updancestudio. 
Regras: 
1. Seguir o insta @bailarinasadultas 
2. Seguir o insta @updancestudio 
3. Marcar três amigas nos comentários (não vale insta de lojas). 4. Só vale para o Rio de Janeiro 
Agora é torcer! #bailarinasadultas #ballet #balletadulto #sorteio #updancestudio #ballerina #bailarinasdealma #pointeshoes #bailarina #balletadultoéarte #rj #extravaganza2017 #extravaganzaEraUmaVez #disney
Tá tendo sorteio galera!! Valendo 3 ingressos para o Extravaganza Era uma Vez, no domingo dia 28! O sorteio tá rolando lá no nosso insta @bailarinasadultas . ... #Repost  from @bailarinasadultas with @regram.app ... SORTEIO! FOTO OFICIAL Quer vir assistir a gente? Estamos sorteando 3 ingressos para o nosso espetáculo Extravaganza na @updancestudio. Regras: 1. Seguir o insta @bailarinasadultas 2. Seguir o insta @updancestudio 3. Marcar três amigas nos comentários (não vale insta de lojas). 4. Só vale para o Rio de Janeiro Agora é torcer! #bailarinasadultas  #ballet  #balletadulto  #sorteio  #updancestudio  #ballerina  #bailarinasdealma  #pointeshoes  #bailarina  #balletadultoéarte  #rj  #extravaganza2017  #extravaganzaEraUmaVez  #disney 
@jk_ryan 's new friends part ✌️ "Extravaganza" Full length is online -> Check link in bio 🎞 - Supported by @irregularskatemag 🤝 #skatevideo #extravaganza #extravaganza2017 #fulllength #skateordie #skateboarding #munich #muc #hoansoan #shralpin #metrogrammed #skateanddestroy #fuck #killing #schlägerei #prügelei #armdrücken #kopfnuss #schelle #uppercut #gesichtslähmung #pilz #moshpit
Hayatları değiştiren extravaganza etkinliğinden bir anı 2017 yılında Belarus’un Minsk şehrinde yapıldı. 2018 yılında Fransa Paris’te olacağız. 
#herbalife #herbalifeextravaganza2017 #extravaganza2017 #Ilovejob#Değişim#belarus #Minsk#kariyer#kilonukonturoletyolunubendenögren
Big heelflip by @peter_eich @eich_twins 📸by @bu.roland 🎞video link in bio 🤘#skateboarding #skate #skater #heelflip #flip #gap #munich #shralpin #metrogrammed #titus #hoansoan #extravaganza2017 #skateordie
KURUS SEBELUM RAYA 2018😍
.
Jom2 kita tukar penampilan raya kali ni.. Bagi lebih kurus, lebih sihat dan lebih bertenaga.
.
Impian anda boleh di realisasikan dgn Juicyraspberry. Tiada yg mustahil hokay..
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
KURUS SEBELUM RAYA 2018😍 . Jom2 kita tukar penampilan raya kali ni.. Bagi lebih kurus, lebih sihat dan lebih bertenaga. . Impian anda boleh di realisasikan dgn Juicyraspberry. Tiada yg mustahil hokay.. . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Girls compete with each other.. Women Empower each other! 💕👑 #FBF with the Beautiful Vivian💕 at #Extravaganza2017
Girls compete with each other.. Women Empower each other! 💕👑 #FBF  with the Beautiful Vivian💕 at #Extravaganza2017 
SAYANGI DIRI ANDA..
.
Kurus utk cantik 
Kurus untuk kesihatan
Kurus untuk suami 
Kurus untuk mudahkan pergerakan
.
Minum Juicyraspberry utk kekal sihat, langsing & bertenaga.
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
SAYANGI DIRI ANDA.. . Kurus utk cantik Kurus untuk kesihatan Kurus untuk suami Kurus untuk mudahkan pergerakan . Minum Juicyraspberry utk kekal sihat, langsing & bertenaga. . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
eddy Rittinger @ed_nailer ‘s new part ✌️ "Extravaganza" Full length is online -> Check link in bio 🎞 Drink Hard or die Trying - Supported by @irregularskatemag 🤝 #skatevideo #extravaganza #extravaganza2017 #fulllength #skateordie #skateboarding #munich #muc #hoansoan #shralpin #metrogrammed #skateanddestroy #fuck #killing #schlägerei #prügelei #armdrücken #kopfnuss #schelle #uppercut #gesichtslähmung #pilz #moshpit
Vem Extravaganza. 
Pq não é fácil.  Tem que ter dedicação, paciência, responsabilidade, suor (muito) e amor (muito 2x).
Não é só um coque e um figurino bonito. ...
#ballet #ballerina #balletadulto #mundobailarinistico #balletaos30 #adultballet #bailarinasadultas #bailarinasdealma #pointeshoes #bailarina #balletadultoéarte #rj #ensaios #extravaganza2017 #extravaganzaEraUmaVez #disney
INGAT TU 🤚🏻🤚🏻
.
Makan bila lapar, berhenti bila kenyang. Tapi masaalah nye tak kenyang2 lah #kakdees 🤣🤣
.
Bada awak penuh toksin tu. Sbb tu tu masih lapar. Kena detox badan tu sayang..
.
Nak detox? Nak yg mengenyangkan? Ambil Juicyraspberry je.. Jus ajaib jus viral .
.
Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
INGAT TU 🤚🏻🤚🏻 . Makan bila lapar, berhenti bila kenyang. Tapi masaalah nye tak kenyang2 lah #kakdees  🤣🤣 . Bada awak penuh toksin tu. Sbb tu tu masih lapar. Kena detox badan tu sayang.. . Nak detox? Nak yg mengenyangkan? Ambil Juicyraspberry je.. Jus ajaib jus viral . . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Conrad Helminger new part ✌️ "Extravaganza" Full length is online -> Check link in bio 🎞Supported by @irregularskatemag 🤝 #skatevideo #extravaganza #extravaganza2017 #fulllength #skateordie #skateboarding #munich #muc #hoansoan #shralpin #metrogrammed #skateanddestroy #fuck #killing #schlägerei #prügelei #armdrücken #kopfnuss #schelle #uppercut #gesichtslähmung #pilz #moshpit
Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua 😘
.
Hari Khamis hari yang ceria..U olls dah sarapan ke? INGAT jangan abaikan sarapan tau.. Sarapan juga boleh mempengaruhi mood kita sepanjang hari tau..
.
Macam kakdees minum Juicyraspberry je untuk kekal kenyang lebih lama, bertenaga sepanjang hari dan yang pasti untuk KURUS lah 💃🏻💃🏻
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
Assalamualaikum dan Selamat Pagi Semua 😘 . Hari Khamis hari yang ceria..U olls dah sarapan ke? INGAT jangan abaikan sarapan tau.. Sarapan juga boleh mempengaruhi mood kita sepanjang hari tau.. . Macam kakdees minum Juicyraspberry je untuk kekal kenyang lebih lama, bertenaga sepanjang hari dan yang pasti untuk KURUS lah 💃🏻💃🏻 . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
APIIT SPORTS AWARDS 2017/18 #cricket #badminton #colors #extravaganza2017 #awards #goals
"ADA PANTANG TAK??
.
Ambil Juicyraspberry takde pantang2, tapi kena ELAKKAN kalau nak dapat kesan yang menakjubkan..
.
Tapi kalau terpaksa juga ambil macam jamu semua tu ada cara2 nye. Tu kena wasap kakTin la😘
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakTin 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞013.539.3112
📞📞013.539.3112
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
"ADA PANTANG TAK?? . Ambil Juicyraspberry takde pantang2, tapi kena ELAKKAN kalau nak dapat kesan yang menakjubkan.. . Tapi kalau terpaksa juga ambil macam jamu semua tu ada cara2 nye. Tu kena wasap kakTin la😘 . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakTin Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞013.539.3112 📞📞013.539.3112 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
JANGAN SEKSA DIRI ANDA..
.
Nak kurus tak perlu menyeksa diri. Tiru aje org lain, santai2, shake2 je dah kurus... .
Ni siap pegi gym, cut itu ini, kurus nye idok 🤣🤣
.
Minum je Juicyraspberry. PASTI kurus dalam genggaman.
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
JANGAN SEKSA DIRI ANDA.. . Nak kurus tak perlu menyeksa diri. Tiru aje org lain, santai2, shake2 je dah kurus... . Ni siap pegi gym, cut itu ini, kurus nye idok 🤣🤣 . Minum je Juicyraspberry. PASTI kurus dalam genggaman. . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
ADA PANTANG TAK??
.
Ambil Juicyraspberry takde pantang2, tapi kena ELAKKAN kalau nak dapat kesan yang menakjubkan..
.
Tapi kalau terpaksa juga ambil macam jamu semua tu ada cara2 nye. Tu kena wasap kakdees la😘
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
ADA PANTANG TAK?? . Ambil Juicyraspberry takde pantang2, tapi kena ELAKKAN kalau nak dapat kesan yang menakjubkan.. . Tapi kalau terpaksa juga ambil macam jamu semua tu ada cara2 nye. Tu kena wasap kakdees la😘 . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
SAPE TAK GEMBIRA KAN??
.
Yg tgh consume Juicyraspberry mesti tgh alami perasaan ni kan?? Hi hi
.
Yg belum cuba, tak terlambat lg utk anda KURUS SIHAT dgn juicyraspberry ☺️
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
SAPE TAK GEMBIRA KAN?? . Yg tgh consume Juicyraspberry mesti tgh alami perasaan ni kan?? Hi hi . Yg belum cuba, tak terlambat lg utk anda KURUS SIHAT dgn juicyraspberry ☺️ . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
BAHAYA BDN PENUH TOKSIN 😱
.
Kena detox yunk...Ambil saje Juicyraspberry agen detox terbaik anda... Bila toksin2 dah hilang, berat badan mudah turun tau...
.
Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
BAHAYA BDN PENUH TOKSIN 😱 . Kena detox yunk...Ambil saje Juicyraspberry agen detox terbaik anda... Bila toksin2 dah hilang, berat badan mudah turun tau... . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Meus domingos voltam a ser agitados e felizes. Que falta vcs fizeram meninas! #vem #ensaio #danca #extravaganza2017
🚨Rumba Tonight “LUXURY SATURDAYS , el party más exclusivo del área , un ambiente tranquilo y agradable dónde puedes disfrutar en compañía de tus amigos , pareja o familia. Buenas bebidas, buena atención y la mejor música de @djshulomixx , con sus mejores en vivo te pondrá a gozar toda la noche #partytime #party #rumberos #rumbatonight #latinos #latinosenlacasa #rumbalatina #rumba #pachanga #extravaganza2017 #flyers #rumberos #instagood #hoysebebe #hoyhayrumba #abailar  #saturdaynight #rumba2018 #newyearparty #luxurylifestyle #luxurysaturdays #rumbeando
🚨Rumba Tonight “LUXURY SATURDAYS , el party más exclusivo del área , un ambiente tranquilo y agradable dónde puedes disfrutar en compañía de tus amigos , pareja o familia. Buenas bebidas, buena atención y la mejor música de @djshulomixx , con sus mejores en vivo te pondrá a gozar toda la noche #partytime  #party  #rumberos  #rumbatonight  #latinos  #latinosenlacasa  #rumbalatina  #rumba  #pachanga  #extravaganza2017  #flyers  #rumberos  #instagood  #hoysebebe  #hoyhayrumba  #abailar  #saturdaynight  #rumba2018  #newyearparty  #luxurylifestyle  #luxurysaturdays  #rumbeando 
(technically) Day 2 of #honeymoon #extravaganza2017 : Finally in Tannersville
##@ When u're beiNG yoUrSelF....😘 NO onE is moRe Beautiful.... ( ThE AnGeL...) #healthylifestyle #hustle #moonlight
#artsy #extravaganza2017 #dios #detroit #barbershopconnect #ring #dr #dsl #picsartedit #fashiondesigner #manishmalhotra #britneyspears
Another cat face painting for little miss 😊 this one was at the extravaganza fair in Matakana #catsofinstagram #facepaint #matakana #extravaganza2017 #green #purple #facepainting #littlemiss #sohappy #funday #instagram #instapaint #instalife #instagood #instafun #iphoneonly #saturdayvibes
NAK KURUS CEPAT??
.
Nak slim melim? Nak langsing? Tapi takut produk yang digunakan tidak selamat? Takut berat badan naik balik?
.
USAH RISAU... Anda perlukan produk yang superb seperti Juicyraspberry😊. Keberkesanan nya usah diragui. Yang pasti SELAMAT..
.
✅PENURUNAN SEHINGGA 5KG SEMINGGU .
✅TIADA KESAN SAMPINGAN .
✅SESUAI UNTUK IBU MENYUSU .
✅HALAL
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
NAK KURUS CEPAT?? . Nak slim melim? Nak langsing? Tapi takut produk yang digunakan tidak selamat? Takut berat badan naik balik? . USAH RISAU... Anda perlukan produk yang superb seperti Juicyraspberry😊. Keberkesanan nya usah diragui. Yang pasti SELAMAT.. . ✅PENURUNAN SEHINGGA 5KG SEMINGGU . ✅TIADA KESAN SAMPINGAN . ✅SESUAI UNTUK IBU MENYUSU . ✅HALAL . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Yes, very grateful to be a part this organization with the team! #herbalife #goals #success #leader #grateful #growth #personaldevelopment #fitnessjourney #extravaganza2017 #worldwide #businessopportunity
#Repost !!!! Aaahhh #WatchMeChaseThoseGlutes @embraceface is truly an #Inspiration to me a #BlackQueen who is #Slaying her #Results , #Slaying this fashion game and most importantly #Slaying the #MarketingPlan #BrandNewPres and going crazy 😜 !! Watched her journey all of 2017 and got to meet her at #extravaganza2017 with the pleasure of helping her mom get to her room! Because #God makes no mistakes !! Thank you for being you!!! #ImComingRightBehindYou #Manifestations
#Repost  !!!! Aaahhh #WatchMeChaseThoseGlutes  @embraceface is truly an #Inspiration  to me a #BlackQueen  who is #Slaying  her #Results  , #Slaying  this fashion game and most importantly #Slaying  the #MarketingPlan  #BrandNewPres  and going crazy 😜 !! Watched her journey all of 2017 and got to meet her at #extravaganza2017  with the pleasure of helping her mom get to her room! Because #God  makes no mistakes !! Thank you for being you!!! #ImComingRightBehindYou  #Manifestations 
#Tbt #Extravaganza2017 @simplyhanifah 😘😘
CUBA NI KALAU NK KURUS 👍🏻
.
Tips2 utk kempiskan perut u olls.. Ada 10 tips yg u olls boleh follow.
.
Tapi ada cara mudah lg SELAMAT & CEPAT untuk KURUS 😍
.
Minum je Juicyraspberry. Produk berkesan untuk KURUS
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
CUBA NI KALAU NK KURUS 👍🏻 . Tips2 utk kempiskan perut u olls.. Ada 10 tips yg u olls boleh follow. . Tapi ada cara mudah lg SELAMAT & CEPAT untuk KURUS 😍 . Minum je Juicyraspberry. Produk berkesan untuk KURUS . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Hj é dia de #tbt
#Extravaganza2017 com uma turma top, sempre na Cia da minha grande amiga @jucara82 
#FoiTop #QueroMais #Repeteco #RioDeJaneiro #RJ #Herbalife #FamiliaHerbalife #EstiloDeVida #MudandoVidas #VemComigo
Assalamualaikum & Pagi semua
.
Selamat hari Khamis 😁
Jom mulakan hari andan dengan sesuatu yg positive untuk anda. Mulakan dgn senyuman, mulakan dgn Bismillah. Bagi yg sedang berdiet harap terus konsistent dan jangan give up tau.
.
Walau apa pun diet yg anda amalkan, harus lah istiqamah, konsistent dan sabar. Tapi pada yg berputus asa, anda boleh ambil supplement yang SELAMAT untuk membantu proses penurunan berat badan yg lebih cepat.
.
Sudah tentu JuicyRaspberry kerana
✅IANYA SELAMAT .
✅100% BAHAN ORGANIC .
✅SESUAI UTK IBU MENYUSU .
✅TIADA ISTILAH SAKIT PERUT ATAU CIRIT BIRIT ✅TANPA PERLU BERSENAM MAHUPUN BERDIET .
.
Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
Assalamualaikum & Pagi semua . Selamat hari Khamis 😁 Jom mulakan hari andan dengan sesuatu yg positive untuk anda. Mulakan dgn senyuman, mulakan dgn Bismillah. Bagi yg sedang berdiet harap terus konsistent dan jangan give up tau. . Walau apa pun diet yg anda amalkan, harus lah istiqamah, konsistent dan sabar. Tapi pada yg berputus asa, anda boleh ambil supplement yang SELAMAT untuk membantu proses penurunan berat badan yg lebih cepat. . Sudah tentu JuicyRaspberry kerana ✅IANYA SELAMAT . ✅100% BAHAN ORGANIC . ✅SESUAI UTK IBU MENYUSU . ✅TIADA ISTILAH SAKIT PERUT ATAU CIRIT BIRIT ✅TANPA PERLU BERSENAM MAHUPUN BERDIET . . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Hoy quiero cerrar este hermoso día dándole gracias a Dios! Con una frase que me gusta mucho y me inspira cada vez que la leo, disfrútenla! Feliz Noche! .
.
#frase #quotes #graciasdios #acciones #aprenderasermejores #cadadíanuevounabendición #liderazgo #jackwelch #stlouismissouri #viaje2017 #extravaganza2017 #herbalifenutrition
🔙 to #extravaganza2017 💪

Ku do ju çojnë qëllimet e juaja ?
⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
Gdje će vas odvesti vaši ciljevi ? ⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
#extravaganzamadrid 
#Herbalifenutrition 
#dreambig
#goals
#cristianoronaldo 
#bethebest
#jeti_lifestyle
Let’s recap this moment. Extravaganza 2017 this past summer with these awesome ladies! Can’t wait to see what Extravaganza 2018 has in store for us. ☺️🤗 #summer2017 #extravaganza2017 #stlouismissouri #wellnesscoaches #herbalifenutrition #herbalifesuperbowl
HRMM CUBA TENGOK NI..
.
Walaupun berat aku sama dgn dia, tp kenapa aku nampak tak fit ye? Nampak gemuk dari dia..
.
Ha u olls meh kaktin nak share sikit cete pasal lemak kali ni. Walaupun berat yg sama, tp badan tak fit. Ini disebabkan oleh kawan awak tu lebih otot dari awak, tapi awak lebih lemak😂
.
Besar kemungkinan awak mengalami penurunan berat badan, tapi lebih banyak lost water daripada lemak.. Org kata gemuk air lahh
.
Tapi Juicyraspberry ni membantu mencairkan lemak dan menaikkan metabolisma anda. So badan lebih fit dan tak menggeleber 👍🏻👍🏻
.
BEST KAN?? Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kaktin
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞0135393112
📞📞0135393112
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
HRMM CUBA TENGOK NI.. . Walaupun berat aku sama dgn dia, tp kenapa aku nampak tak fit ye? Nampak gemuk dari dia.. . Ha u olls meh kaktin nak share sikit cete pasal lemak kali ni. Walaupun berat yg sama, tp badan tak fit. Ini disebabkan oleh kawan awak tu lebih otot dari awak, tapi awak lebih lemak😂 . Besar kemungkinan awak mengalami penurunan berat badan, tapi lebih banyak lost water daripada lemak.. Org kata gemuk air lahh . Tapi Juicyraspberry ni membantu mencairkan lemak dan menaikkan metabolisma anda. So badan lebih fit dan tak menggeleber 👍🏻👍🏻 . BEST KAN?? Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kaktin Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞0135393112 📞📞0135393112 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
NAK KURUS TAPI ASIK LAPAR?
.
Kena cuba juicyraspberry u olls. Baru boleh kawal selera makan tu uolls. Ini kalau 18jam asyik ingat nak makan je camne nak kurus 🤣
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
NAK KURUS TAPI ASIK LAPAR? . Kena cuba juicyraspberry u olls. Baru boleh kawal selera makan tu uolls. Ini kalau 18jam asyik ingat nak makan je camne nak kurus 🤣 . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
#Repost @luckarados (@get_repost)
・・・
💇🏼💆💇🏼 #extravaganza2017 #hairstyle #hair #newcolor 👌💇🏼☺️#extravaganzastudiolv #best #kadernik 🔝👌 @extravaganzastudiolv
Make It Epic
Make It Epic
HRMM CUBA TENGOK NI..
.
Walaupun berat aku sama dgn dia, tp kenapa aku nampak tak fit ye? Nampak gemuk dari dia..
.
Ha u olls meh kakdees nak share sikit cete pasal lemak kali ni. Walaupun berat yg sama, tp badan tak fit. Ini disebabkan oleh kawan awak tu lebih otot dari awak, tapi awak lebih lemak😂
.
Besar kemungkinan awak mengalami penurunan berat badan, tapi lebih banyak lost water daripada lemak.. Org kata gemuk air lahh
.
Tapi Juicyraspberry ni membantu mencairkan lemak dan menaikkan metabolisma anda. So badan lebih fit dan tak menggeleber 👍🏻👍🏻
.
BEST KAN?? Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
HRMM CUBA TENGOK NI.. . Walaupun berat aku sama dgn dia, tp kenapa aku nampak tak fit ye? Nampak gemuk dari dia.. . Ha u olls meh kakdees nak share sikit cete pasal lemak kali ni. Walaupun berat yg sama, tp badan tak fit. Ini disebabkan oleh kawan awak tu lebih otot dari awak, tapi awak lebih lemak😂 . Besar kemungkinan awak mengalami penurunan berat badan, tapi lebih banyak lost water daripada lemak.. Org kata gemuk air lahh . Tapi Juicyraspberry ni membantu mencairkan lemak dan menaikkan metabolisma anda. So badan lebih fit dan tak menggeleber 👍🏻👍🏻 . BEST KAN?? Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
ANDA ADA DIABETIS???
.
Bila bacaan kencing manis kurang, syukur alhamdulillah...
.
Asbab minum Juicyraspberry. Sis kita happy sangat2 tau. So u olls yg ada kencing manis & inginkan turun berat badan, meh cuba Juicyraspberry ni. Insyaallah KURUS dapat, kencing manis pun semakin pulih...
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
ANDA ADA DIABETIS??? . Bila bacaan kencing manis kurang, syukur alhamdulillah... . Asbab minum Juicyraspberry. Sis kita happy sangat2 tau. So u olls yg ada kencing manis & inginkan turun berat badan, meh cuba Juicyraspberry ni. Insyaallah KURUS dapat, kencing manis pun semakin pulih... . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin 
Kleine touch me lamp mit Abstraktem Lampenschirm Pimped by www.VenusPower.eu Unikat 25€ #shoopen #unikat #handmade #exklusivemöbel #inneneinrichtung #homedecor #homesweethome #homeinspiration #luxury #luxuryhome #decor #decoration #einrichtung #extravaganza2017 #store #lampdesign #lampe #design 🙌💕
Nosso momento no palco dançando Star Wars no @upextravaganza , espetáculo da @updancestudio Esse foi o ballet #starwars Você quer assistir? Teremos reapresentação dia 28/01. Informações inbox. #bailarinasadultas
Nosso momento no palco dançando Star Wars no @upextravaganza , espetáculo da @updancestudio Esse foi o ballet #starwars  Você quer assistir? Teremos reapresentação dia 28/01. Informações inbox. #bailarinasadultas 
Darth Vader e os Stormtroopers no ballet Star Wars. Dia 28/01 tem terceira sessão. #sovem #extravaganza2017 #updancestudio #bailarinasadultas
JUICYRASPBERRY MENGEMBALIKAN KESUBURAN ANDA❓
.
JuicyRaspberry supplement kesihatan yg membantu menstabilkan hormon anda. Bila #hormon dah stabil, badan clear dr toksin2 jahat, kitaran haid akan kembali lancar dan peluang untuk subur juga tinggi..
.
Kita ada ramai customer yg berjaya hamil setelah consume JuicyRaspberry tau👍🏻
.
Asbab JuicyRaspberry dan ikthiar untuk hamil dipermudahkan oleh Nya.
.

Nak tau lebih lanjut❓❓
PM/ DM kakdees 
Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya
📞📞012.297.8187
📞📞012.297.8187
.
#juicyraspberry #jusajaib #serbukpower #juicyraspberryfiber #kurusdenganmudah #lokalah #onlineshopping #onlineshop #ubatkurusmurah #jomkawin #kurussebelumraya #selangor #kualalumpur #bazarpaknil #extravaganza2017 #gegarvaganza2017 #tipskurus #kurusselepasbersalin
JUICYRASPBERRY MENGEMBALIKAN KESUBURAN ANDA❓ . JuicyRaspberry supplement kesihatan yg membantu menstabilkan hormon anda. Bila #hormon  dah stabil, badan clear dr toksin2 jahat, kitaran haid akan kembali lancar dan peluang untuk subur juga tinggi.. . Kita ada ramai customer yg berjaya hamil setelah consume JuicyRaspberry tau👍🏻 . Asbab JuicyRaspberry dan ikthiar untuk hamil dipermudahkan oleh Nya. . Nak tau lebih lanjut❓❓ PM/ DM kakdees Meh sini kita cete2 produk yang hebat sangat ni. Ramai dah berjaya 📞📞012.297.8187 📞📞012.297.8187 . #juicyraspberry  #jusajaib  #serbukpower  #juicyraspberryfiber  #kurusdenganmudah  #lokalah  #onlineshopping  #onlineshop  #ubatkurusmurah  #jomkawin  #kurussebelumraya  #selangor  #kualalumpur  #bazarpaknil  #extravaganza2017  #gegarvaganza2017  #tipskurus  #kurusselepasbersalin