an online Instagram web viewer

#finsta medias

Photos

Their thoughts about Rahara 
#rahara #famouspeople #finsta
Who’s your least favorite family member?
Who’s your least favorite family member?
Yep that’s right. Another lame as mother fucker with a finsta.
....
Honestly I just need a place to vent cuz I don’t have anywhere else and I’ve been gettin hit in the face with my anxiety lately. I always thought I was just very introverted so I kept to myself but I don’t think that’s why I isolate myself most of the time.
....
I didn’t recognize I actually might have anxiety until this year. And idk if just because I’ve researched about it the I start to believe it or if because I can’t go anywhere sober without feeling out of place and like no once wants me there. I can’t start conversations with ppl I’m not either very close with or a complete stranger so that leaves a lot of room of awkward/shy/nervousness in between. Wondering about every little glance as if it meant something significant because maybe I wasn’t supposed to see it? Or maybe I was? And it’s a power move? Wtf would that be a power move anyway idk 😐 #finsta #finstagram
Yep that’s right. Another lame as mother fucker with a finsta. .... Honestly I just need a place to vent cuz I don’t have anywhere else and I’ve been gettin hit in the face with my anxiety lately. I always thought I was just very introverted so I kept to myself but I don’t think that’s why I isolate myself most of the time. .... I didn’t recognize I actually might have anxiety until this year. And idk if just because I’ve researched about it the I start to believe it or if because I can’t go anywhere sober without feeling out of place and like no once wants me there. I can’t start conversations with ppl I’m not either very close with or a complete stranger so that leaves a lot of room of awkward/shy/nervousness in between. Wondering about every little glance as if it meant something significant because maybe I wasn’t supposed to see it? Or maybe I was? And it’s a power move? Wtf would that be a power move anyway idk 😐 #finsta  #finstagram 
This is my leg, in New York. Notice that I don't have much hair. #newyork #gainpost #finsta #art
cheers to my finsta as i try to get my life together (?)
Tbh deciding if i should follow people i know idk
cheers to my finsta as i try to get my life together (?) Tbh deciding if i should follow people i know idk
I spent almost 12 hours running furniture up and down stairs im exhausted { #spam #finsta #finstagram #memesdaily #random #funny #randomaccount #lgbt #homo #yeshomo #memeaccount #dailymemes #genderfluid #genderqueer #girlslikegirls #finstadaily }
Amping myself up for a long weekend of reading the material I've been ignoring all term 📚
Amping myself up for a long weekend of reading the material I've been ignoring all term 📚
so im not really sure what this acc is gonna be soo..it might just be a shit post kinda thing/finsta/lgbtq+ page idk hmu #lgbtq #memes #finsta #shitpost #idkanymore
I️ had to get these gorgeous baby’s 😍#finsta #finstagram #nike
Ok I'm so stressed out rn and feel like I need to make a rinsta rn cause I'll get to rant on it... comment or dm if u want a rinsta
😉
#rant #killme
#finsta #isecretlyhatehashtagsbutistilldothem
wish i had a family like this or a parent who gave a fuck about me atleast. #memes #memesdaily #finsta #funnymemes #laughingjack #memestagram #edgymemes #dankmemes
I needed to go shopping, sure was successful #finsta #finstagram #blackfriday
I personally believe people who constantly have to tell others that they’re  confident, claim that they know their worth, put others down and think that theyre the “best” are people who need validation due to them being extremely insecure. Some people don’t know the difference between being confident and being conceded. I swear I see some people who CONSTANTLY talk about how no one is worth their time etc etc. like ok cool, what do u want? Extra clout? I don’t get y’all I really don’t. 😶
I personally believe people who constantly have to tell others that they’re confident, claim that they know their worth, put others down and think that theyre the “best” are people who need validation due to them being extremely insecure. Some people don’t know the difference between being confident and being conceded. I swear I see some people who CONSTANTLY talk about how no one is worth their time etc etc. like ok cool, what do u want? Extra clout? I don’t get y’all I really don’t. 😶
lmao don’t act up... -jmelee.com-
lmao don’t act up... -jmelee.com-
-jmelee.com-
-jmelee.com-
mood af. -jmelee.com-
mood af. -jmelee.com-
octopus #finsta
My grandmother would approve of this post😂
.
.
.
.
.
#memes #meme #memesdaily #memedaily #memestagram #finsta #memeinaja #memecucks #dankmemes #memes4ever #alcoholicsanonymous #fatfuck #pasty #pasta
Tag a loved one who has suffered from this rare condition. .
.
.
.
.
#memes #meme #memesdaily #memedaily #memestagram #finsta #memeinaja #memecucks #dankmemes #memes4ever #alcoholicsanonymous #fatfuck #pasty #pasta
I copped the CD, sock, & LP Bundle 😭 @nerd @pharrell -jmelee.com-
I copped the CD, sock, & LP Bundle 😭 @nerd @pharrell -jmelee.com-
-jmelee.com-
-jmelee.com-
mood bcuz i'm lit 😂😂
------------
#memes #memesdaily #finsta #funnymemes #comedy #mood #moods
Follow my finsta! @andies.coming ⭐️ . 
Accepting is selective so don't get butt hurt 👐🏻 GONNA BE GREAT! 
#finsta 
#PicTakenWhileCrechelleInturuptedMySnap
i would maybe get 10, but i don’t use the clear phone case.. so i technically got 0!! what did you get?
-k
#meme#memes#niche#crocs#pink#supreme#iphonex#birkenstocks#finsta#football#guccigang
shortbread at the Oslo opera house (+ free coffee because we went on the guided tour!) such a beautiful building with amazing architecture and one of my favorite places in oslo/norway
•
•
•
#shortbread #cookies #sweet #oslo #norway #opera #house #architecture #latergram #travel #europe #foodie #food #foodinsta #finsta #feedfeed #nom #yum #foodpics #instayum #foodiegram #eats #EEEEEATS #goodfood
I'm so mad that there is nothing to do ------------
#memes #memesdaily #finsta #funnymemes #comedy
when somebody talkin’ shit online & u confront them about it. -jmelee.com-
when somebody talkin’ shit online & u confront them about it. -jmelee.com-
Andrews famous dip
-
-
-@pierre_barocky
#dip #salsa #avacado #beers #beerpong #finsta ##memes #memedaily #partytime #fuckmeup
-jmelee.com-
-jmelee.com-
A blessing -jmelee.com-
A blessing -jmelee.com-
One of the best pieces of literature out. PDF link in my bio.
-jmelee.com-
One of the best pieces of literature out. PDF link in my bio. -jmelee.com-
yes.

By @petrafcollins 
Winter 2017 -jmelee.com-
yes. By @petrafcollins Winter 2017 -jmelee.com-
Danggg that pigment 👀😥👌🏼🔥
Danggg that pigment 👀😥👌🏼🔥
Whoopsiepoopsie #finsta @ashweeoops #GIRLZONLY
How gorgeous is this palette from @missylynn and @bhcosmetics 😍😍😍 stay tuned for swatches 👀
How gorgeous is this palette from @missylynn and @bhcosmetics 😍😍😍 stay tuned for swatches 👀
:’)
:’)