an online Instagram web viewer

#iblis medias

Photos

Sizce ne?
Emeğe Saygı | Beğenip Yorum Yapmayı Unutmayın... 👻👻 { @korkuburdasag } 👻👻
.
.
.
.
.
.
.
.
#korku #korkuhikayesi #hikaye #paranormal #dehşet #vahşet #cin #cinleralemi #huddam #seans #ayin #şeytan #iblis #ifrit #musallat #obsesyon #korkunçolaylar #yaşanmış #buyu #hayal #astral #lucid #ölüm #ötedünya #boyut #zaman #mitoloji #gizem #enerji #cinlerhakkinda
Aku vs Iblis
.
Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini…
.
#aku #anda #kita #vs #lawan #iblis #setan #jin #ujian #cobaan #maksiat #zina #zinamata #mata #internet #nonton #video #haram #wanita #perempuan #gadis #pemuda #ikhwan #akhwat #jomblo #nikah #yufidtv #yufid
Aku vs Iblis . Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini… . #aku  #anda  #kita  #vs  #lawan  #iblis  #setan  #jin  #ujian  #cobaan  #maksiat  #zina  #zinamata  #mata  #internet  #nonton  #video  #haram  #wanita  #perempuan  #gadis  #pemuda  #ikhwan  #akhwat  #jomblo  #nikah  #yufidtv  #yufid 
Bukan sebuah post buat kalian tapi
Buat diri gw sendiri ini :"v ~Gumi
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Cosu : @aileduoaliga
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
#cosplay #setan #iblis
Bukan sebuah post buat kalian tapi Buat diri gw sendiri ini :"v ~Gumi ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ Cosu : @aileduoaliga ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #cosplay  #setan  #iblis 
Silent Horror Comic 🙌🙌
Swipe for more!
.
.
Setiap orang memiliki seleranya masing-masing dan itu sangat legal, meski terkadang selera seseorang membuat kita bertanya-tanya akan tingkat kewarasan pikirannya.
.
.
Bagaimana menurutmu?
.
.
*sumber tertera di gambar.
Our biggest honor for the great artist: Tan Kheng Seng
Don't forget to support them (darkbox and the comic maker) on Patreon guys.
.
.
#komik #horor #bisu #seram #misteri #bau #seru #iblis
Silent Horror Comic 🙌🙌 Swipe for more! . . Setiap orang memiliki seleranya masing-masing dan itu sangat legal, meski terkadang selera seseorang membuat kita bertanya-tanya akan tingkat kewarasan pikirannya. . . Bagaimana menurutmu? . . *sumber tertera di gambar. Our biggest honor for the great artist: Tan Kheng Seng Don't forget to support them (darkbox and the comic maker) on Patreon guys. . . #komik  #horor  #bisu  #seram  #misteri  #bau  #seru  #iblis 
Janji Janji Mu Tak Semanis Kolak Buatan Mama Ku  #Balangsak  #premanKalem #iblis.tanpa.sayap
Aku vs Iblis
.
Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini…
.
#aku #anda #kita #vs #lawan #iblis #setan #jin #ujian #cobaan #maksiat #zina #zinamata #mata #internet #nonton #video #haram #wanita #perempuan #gadis #pemuda #ikhwan #akhwat #jomblo #nikah #yufidtv #yufid
Aku vs Iblis . Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini… . #aku  #anda  #kita  #vs  #lawan  #iblis  #setan  #jin  #ujian  #cobaan  #maksiat  #zina  #zinamata  #mata  #internet  #nonton  #video  #haram  #wanita  #perempuan  #gadis  #pemuda  #ikhwan  #akhwat  #jomblo  #nikah  #yufidtv  #yufid 
#arsip

Mothman atau manusia ngengat adalah makhluk cryptid yang terkenal di Amerika Serikat. Penampakan makhluk yang digambarkan sebagai manusia bersayap ini pertama terjadi pada 15 November 1966 di Point Pleasant, West Virginia, Amerika Serikat. Setahun berikutnya, pada 15 Desember 1967, jembatan Silver di lokasi tersebut runtuh dan menyebabkan 37 orang tewas. Peristiwa ini dianggap berkaitan dan kehadiran Mothman dianggap meramalkan adanya bencana (Mothman Prophecies). .
.
#mistisdunia #hantu #ghost #penampakan #demon #devil #evil #shadow #creepy #screem #seram #iblis #mistis #mystic #paranormal #psychopat #korku #setan
#arsip  Mothman atau manusia ngengat adalah makhluk cryptid yang terkenal di Amerika Serikat. Penampakan makhluk yang digambarkan sebagai manusia bersayap ini pertama terjadi pada 15 November 1966 di Point Pleasant, West Virginia, Amerika Serikat. Setahun berikutnya, pada 15 Desember 1967, jembatan Silver di lokasi tersebut runtuh dan menyebabkan 37 orang tewas. Peristiwa ini dianggap berkaitan dan kehadiran Mothman dianggap meramalkan adanya bencana (Mothman Prophecies). . . #mistisdunia  #hantu  #ghost  #penampakan  #demon  #devil  #evil  #shadow  #creepy  #screem  #seram  #iblis  #mistis  #mystic  #paranormal  #psychopat  #korku  #setan 
Bagaimana tanggapannya menurut para rider sukabumi kalo begini, sah atau blm?
Reepost: @p3_jakarta
"Menurut kalian gimana ini guys?"
Partai: @gonstamagochi_158 feat @autosonicracingwork vs @dewocita24 feat @jrt_snl

#balapliar  #balapliarsukabumi #dragbikeindonesia #iblis #infobalapliarsukabumi #infobalapliarbogor #infobalapliarjakarta #sukabalapmotor #videodragbike #wisatamalam #wisataracing #wisata_racing #wahanabalap #500m
Eh ni tua Bangka ya.....
Gua lagi capek abis motong motong daging sapi....dapet yg beginian.....
gua potong jadi kecil kecil Lo baru tau rasa Lo iblis tua bangka!!!daging Lo gua sebar ke singa singa lapar,baru tau rasa Lo....heh..!!mau cari gara gara Lo iblis....heeeh.... Badan dah bau tanah masih aja banyak ngebacot Lo!

#lagicapekdapetyangbeginian
#iblis !!
Eh ni tua Bangka ya..... Gua lagi capek abis motong motong daging sapi....dapet yg beginian..... gua potong jadi kecil kecil Lo baru tau rasa Lo iblis tua bangka!!!daging Lo gua sebar ke singa singa lapar,baru tau rasa Lo....heh..!!mau cari gara gara Lo iblis....heeeh.... Badan dah bau tanah masih aja banyak ngebacot Lo! #lagicapekdapetyangbeginian  #iblis  !!
Repost from @didem_urer 🔥🔥🔥🔥Gavatbaşı'nda Yangın Var🔥🔥🔥🔥
Son aldığımız ve bizzat müşahade ettiğimiz bilgilere göre Gavatbaşı'nın Kahpe Kaltaklarında müthiş bir tutuşma var. 
Panik halinde pislik kusuyorlar. 
Baktılar kimseye bir etkileri olmuyor. 
Vın Vın Vın Tın Tın Tın. Acayip panik olmuşlar. 
Sivrisineğin bile sizden çok sesi çıkar. 
İş adamıyız. Ev işletiyoruz falan atıp tutuyordunuz. 
7/24 sosyal medyada şaklabanlık yapıyorsunuz. 
Sizin kimseye etkiniz yok ama bizim size bayağı bir etkimiz olmuş. 
Nedir bu panik böyle? Yoksa Allah'tan çok insanlardan korkar hale mi geldiniz? (Gerçi biz öyle olduğunu biliyoruz)
Genel halinizde malum, ama sinirlerinizde de laçkalaşma oluşmuş. 
Ya Hassas Kırık Şebek madem inanmıyorsun. Bu neyin telaşı? Sen de o Ödlek Patlak Kırık Çivici de, O Salyalı Kanlı Kambur da sabahtan akşama kadar;
"Gelmediiiiiii. Gelmeyecekkkkkkkk. Gelemezzzzzzz. Hayırrrrrr Gelmeeeeeeeee"
"2018 de olmaz. 2023 hiç olmaz. Hayırrrrrrr"
diye böğürüp duruyorsunuz. Ya siz neyin telaşındasınız? Hassas Nonoş inanmazsan inanmazsın. Kendi çöplüğünde yaşarsın. Niye yumuşak yerlerin bu kadar titriyor. 
Bak biz çok sakiniz. Mutluyuz, gülüyoruz, eğleniyoruz, Sizinle kavşak geçiyoruz. 
İnancımız yolunda da kesin ve emin adımlarla yürüyoruz. 
Siz de cehennem çukuruna doğru kesin ve emin adımlarla ilerliyorsunuz.
Bak uyarmadı demeyin. İnsanlar konuşur, aptallar gürültü yapar! Gürültüyü kesin. Deliğinize girin. Karıştırmayın ama. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
#çıyan #münafık #sırtlan #iblis #hırsız #domuz #photooftheday #twitter #followme #şebek #picoftheday #instadaily #kıskanç #haset #amazing #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
Repost from @didem_urer 🔥🔥🔥🔥Gavatbaşı'nda Yangın Var🔥🔥🔥🔥 Son aldığımız ve bizzat müşahade ettiğimiz bilgilere göre Gavatbaşı'nın Kahpe Kaltaklarında müthiş bir tutuşma var.  Panik halinde pislik kusuyorlar.  Baktılar kimseye bir etkileri olmuyor.  Vın Vın Vın Tın Tın Tın. Acayip panik olmuşlar.  Sivrisineğin bile sizden çok sesi çıkar.  İş adamıyız. Ev işletiyoruz falan atıp tutuyordunuz.  7/24 sosyal medyada şaklabanlık yapıyorsunuz.  Sizin kimseye etkiniz yok ama bizim size bayağı bir etkimiz olmuş.  Nedir bu panik böyle? Yoksa Allah'tan çok insanlardan korkar hale mi geldiniz? (Gerçi biz öyle olduğunu biliyoruz) Genel halinizde malum, ama sinirlerinizde de laçkalaşma oluşmuş.  Ya Hassas Kırık Şebek madem inanmıyorsun. Bu neyin telaşı? Sen de o Ödlek Patlak Kırık Çivici de, O Salyalı Kanlı Kambur da sabahtan akşama kadar; "Gelmediiiiiii. Gelmeyecekkkkkkkk. Gelemezzzzzzz. Hayırrrrrr Gelmeeeeeeeee" "2018 de olmaz. 2023 hiç olmaz. Hayırrrrrrr" diye böğürüp duruyorsunuz. Ya siz neyin telaşındasınız? Hassas Nonoş inanmazsan inanmazsın. Kendi çöplüğünde yaşarsın. Niye yumuşak yerlerin bu kadar titriyor.  Bak biz çok sakiniz. Mutluyuz, gülüyoruz, eğleniyoruz, Sizinle kavşak geçiyoruz.  İnancımız yolunda da kesin ve emin adımlarla yürüyoruz.  Siz de cehennem çukuruna doğru kesin ve emin adımlarla ilerliyorsunuz. Bak uyarmadı demeyin. İnsanlar konuşur, aptallar gürültü yapar! Gürültüyü kesin. Deliğinize girin. Karıştırmayın ama. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 #çıyan  #münafık  #sırtlan  #iblis  #hırsız  #domuz  #photooftheday  #twitter  #followme  #şebek  #picoftheday  #instadaily  #kıskanç  #haset  #amazing  #instalike  #bestoftheday  #smile  #like4like  #friends  #instamood 
CARA SETAN MENYESATKAN MANUSIA - MENUNDA PERBUATAN BAIK - PART #2 .

Assalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh .

Adabanyak sekali cara dan jalan bagi setan ( bangsa jin & manusia ) untuk menyesatkan manusia dari jalan yang lurus menuju jalan yang bengkong, yaitu jalan menuju kemurkaan Allah azza wa jalla. Apa saja tipudaya yang dilancarkan oleh setan untuk menipu kita ? .

Video ini milik RATIONAL BELIEVER, Diedit & diterjemahkan oleh LEBLUS ⚠ 🎥 .

Wassalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh .

SEMOGAADA MANFAATNYA .

Repost @net.leblus

#cara #syaitan #setan #jin #iblis #manusia #sesat #dosa #neraka #iman #surga
CARA SETAN MENYESATKAN MANUSIA - MENUNDA PERBUATAN BAIK - PART #2  . Assalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh . Adabanyak sekali cara dan jalan bagi setan ( bangsa jin & manusia ) untuk menyesatkan manusia dari jalan yang lurus menuju jalan yang bengkong, yaitu jalan menuju kemurkaan Allah azza wa jalla. Apa saja tipudaya yang dilancarkan oleh setan untuk menipu kita ? . Video ini milik RATIONAL BELIEVER, Diedit & diterjemahkan oleh LEBLUS ⚠ 🎥 . Wassalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh . SEMOGAADA MANFAATNYA . Repost @net.leblus #cara  #syaitan  #setan  #jin  #iblis  #manusia  #sesat  #dosa  #neraka  #iman  #surga 
CARA SETAN MENYESATKAN MANUSIA - MENUNDA PERBUATAN BAIK - PART #2 .

Assalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh .

Ada banyak sekali cara dan jalan bagi setan ( bangsa jin & manusia ) untuk menyesatkan manusia dari jalan yang lurus menuju jalan yang bengkok, yaitu jalan menuju kemurkaan Allah azza wa jalla. Apa saja tipudaya yang dilancarkan oleh setan untuk menipu kita ? .

Video ini milik RATIONAL BELIEVER, Diedit & diterjemahkan oleh LEBLUS ⚠ 🎥 .

Wassalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh, SEMOGA ADA MANFAATNYA .

#cara #syaitan #setan #jin #iblis #manusia #sesat #dosa #neraka #iman #surga
CARA SETAN MENYESATKAN MANUSIA - MENUNDA PERBUATAN BAIK - PART #2  . Assalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh . Ada banyak sekali cara dan jalan bagi setan ( bangsa jin & manusia ) untuk menyesatkan manusia dari jalan yang lurus menuju jalan yang bengkok, yaitu jalan menuju kemurkaan Allah azza wa jalla. Apa saja tipudaya yang dilancarkan oleh setan untuk menipu kita ? . Video ini milik RATIONAL BELIEVER, Diedit & diterjemahkan oleh LEBLUS ⚠ 🎥 . Wassalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarakatuh, SEMOGA ADA MANFAATNYA . #cara  #syaitan  #setan  #jin  #iblis  #manusia  #sesat  #dosa  #neraka  #iman  #surga 
Bismillah Ir-Raman Ir-Raheem! Astagfirallah! #HolyQuran 10:88 And #Moses said: Our Lord, surely Thou hast given #Pharaoh and his chiefs finery and riches in this world's life, our Lord, that they may lead (people) astray from Thy way. Our Lord, #Destroy their riches and harden their hearts, so that they believe not till they see the #PainfulChastisement. #Laillahaillallah! #AllahuAkbar! To all sellouts and Satan #Shayton #TheDevil #Iblis #Imps #Devils #Demons #Jinns and #Angels! Just to let you know! If it were possible Inshallah. 🙌🏾🤵🏾👳🏾🤴🏾#Hotep #Salaam #Shalom #Peace be unto the unlearned #Masses. ☀️
Bismillah Ir-Raman Ir-Raheem! Astagfirallah! #HolyQuran  10:88 And #Moses  said: Our Lord, surely Thou hast given #Pharaoh  and his chiefs finery and riches in this world's life, our Lord, that they may lead (people) astray from Thy way. Our Lord, #Destroy  their riches and harden their hearts, so that they believe not till they see the #PainfulChastisement . #Laillahaillallah ! #AllahuAkbar ! To all sellouts and Satan #Shayton  #TheDevil  #Iblis  #Imps  #Devils  #Demons  #Jinns  and #Angels ! Just to let you know! If it were possible Inshallah. 🙌🏾🤵🏾👳🏾🤴🏾#Hotep  #Salaam  #Shalom  #Peace  be unto the unlearned #Masses . ☀️
#Repost @dakwah_tauhid (@get_repost)
・・・
Pengikut Iblis (Pengabdi Setan)
.
Iblis merupakan makhluk yang telah Allah subhanahu wa ta'ala kutuk karena telah membangkang dan menyombongkan diri di hadapan Allah subhanahu wa ta'ala. Allah telah menjanjikan bahwasanya Iblis akan dimasukkan ke dalam Neraka dan kekal disiksa di dalam Neraka. Akan tetapi, anehnya masih saja ada orang-orang yang menjadi pengikut iblis ataupun pengabdi setan. Siapakah mereka?
simak penjelasanya dalam video berikut ini.
.
=> Share yuk ...
Semoga Bermanfaat
.
👉 https://goo.gl/ZWVNzd
.
🏢 http://yufid.org/
🌐 http://yufid.tv/
📺 https://www.youtube.com/yufid
📱 https://telegram.me/yufidtv
📷 https://www.instagram.com/yufid.tv/
===============
📌Ayo dukung Yufid.TV dengan  belanja di Yufid Store www.yufidstore.com
===============
#dakwahtauhid #dakwah #tauhid #iblis #yufidtv #pengabdisetan
#Repost  @dakwah_tauhid (@get_repost) ・・・ Pengikut Iblis (Pengabdi Setan) . Iblis merupakan makhluk yang telah Allah subhanahu wa ta'ala kutuk karena telah membangkang dan menyombongkan diri di hadapan Allah subhanahu wa ta'ala. Allah telah menjanjikan bahwasanya Iblis akan dimasukkan ke dalam Neraka dan kekal disiksa di dalam Neraka. Akan tetapi, anehnya masih saja ada orang-orang yang menjadi pengikut iblis ataupun pengabdi setan. Siapakah mereka? simak penjelasanya dalam video berikut ini. . => Share yuk ... Semoga Bermanfaat . 👉 https://goo.gl/ZWVNzd . 🏢 http://yufid.org/ 🌐 http://yufid.tv/ 📺 https://www.youtube.com/yufid 📱 https://telegram.me/yufidtv 📷 https://www.instagram.com/yufid.tv/ =============== 📌Ayo dukung Yufid.TV dengan belanja di Yufid Store www.yufidstore.com =============== #dakwahtauhid  #dakwah  #tauhid  #iblis  #yufidtv  #pengabdisetan 
#Repost @didem_urer (@get_repost)
・・・
⚠️⚠️⚠️‼️‼️‼️‼️ÖNEMLİ DUYURU. ‼️‼️‼️‼️‼️⚠️⚠️⚠️
KARA DELİK BOL KILLI ÇIYAN ÇETESİ SAHTE HESAP OLUŞTURUP KENDİLERİNE METHİYELER DÜZMEKTEN SÜRMENAJ GEÇİRMİŞ. 
KARADELİK BOL KILLI ÇIYAN İSE SONUNDA CİNNET GEÇİRMİŞ. KENDİ LAĞIMI KENDİNİ DELİRTMİŞ. 
Sosyal medyayı kendi oynama alanı sanan Karadelik Bol Kıllı Çıyan, hakkında yazılan gerçeklere karşı uydurduğu iltifatlarla kendini aklayacak sanmıştı. Ancak lağımını, iğrenç dünyasını, etrafındaki hırsız, düzenbaz, yalancı, iğrenç kırıkların geçmişini ve şu an çıyan ifsat etmiş beyinlerinden çıkan pisliklerini örtbas edemeyeceğini anladığı için cinnet geçirmiş. 
EEEE NERDEN NEREYE KARA DELİK BOL KILLI. 
SEN O LAĞIM SURATIN, ŞEYTAN ÇARPIĞI TİPİN, İBLİS KUŞATMIŞ ZİHİNSEL ENGELİNLE KENDİNİ İNGİLİZ ASİLZADESİ İLAN EDERKEN, BAK BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ BİLE SENDEN TEMİZ KALDI. Ruhunun iğrenç karanlığı hem o mendebur suratına hem de tüm avanene yansımış durumda. Gerçi onların senin iğrençliğine ihtiyaçları yok kendileri bu görevi yeteri kadar yerine getiriyorlar. 
O SENİ SÜREKLİ YEDİREN ÇİVİCİ BAKIŞLI CİNİGÖZE DE BİR HATIRLATMA. SEN BU ŞİZOİD TRANSA BİLGİSAYAR YETİŞTİREMEZSİN. ONUN O KILLI AYAKLARININ HIZINA YETİŞECEK BİLGİSAYAR YOK. DAHA ÇOK BİLGİSAYAR PARÇALAR O DOMUZ BURUN BOL KILLI KARA İBLİS. 
O İĞRENÇ DİLİ YALAN SÖYLEMEK İÇİN 
O İĞRENÇ PARMAKLARI YALAN YAZMAK İÇİN 
O İĞRENÇ GÖZLERİ DE İBLİS YALANI AKITMAK İÇİN VARLAR. 
AMA SEN DE MÜSTAHAKSIN. İĞRENÇ ÖDLEK HOMO.
#çıyan #münafık #sırtlan #iblis #hırsız #domuz #photooftheday #twitter #followme #şebek #picoftheday #instadaily #kıskanç #haset #amazing #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
#Repost  @didem_urer (@get_repost) ・・・ ⚠️⚠️⚠️‼️‼️‼️‼️ÖNEMLİ DUYURU. ‼️‼️‼️‼️‼️⚠️⚠️⚠️ KARA DELİK BOL KILLI ÇIYAN ÇETESİ SAHTE HESAP OLUŞTURUP KENDİLERİNE METHİYELER DÜZMEKTEN SÜRMENAJ GEÇİRMİŞ.  KARADELİK BOL KILLI ÇIYAN İSE SONUNDA CİNNET GEÇİRMİŞ. KENDİ LAĞIMI KENDİNİ DELİRTMİŞ.  Sosyal medyayı kendi oynama alanı sanan Karadelik Bol Kıllı Çıyan, hakkında yazılan gerçeklere karşı uydurduğu iltifatlarla kendini aklayacak sanmıştı. Ancak lağımını, iğrenç dünyasını, etrafındaki hırsız, düzenbaz, yalancı, iğrenç kırıkların geçmişini ve şu an çıyan ifsat etmiş beyinlerinden çıkan pisliklerini örtbas edemeyeceğini anladığı için cinnet geçirmiş.  EEEE NERDEN NEREYE KARA DELİK BOL KILLI.  SEN O LAĞIM SURATIN, ŞEYTAN ÇARPIĞI TİPİN, İBLİS KUŞATMIŞ ZİHİNSEL ENGELİNLE KENDİNİ İNGİLİZ ASİLZADESİ İLAN EDERKEN, BAK BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ BİLE SENDEN TEMİZ KALDI. Ruhunun iğrenç karanlığı hem o mendebur suratına hem de tüm avanene yansımış durumda. Gerçi onların senin iğrençliğine ihtiyaçları yok kendileri bu görevi yeteri kadar yerine getiriyorlar.  O SENİ SÜREKLİ YEDİREN ÇİVİCİ BAKIŞLI CİNİGÖZE DE BİR HATIRLATMA. SEN BU ŞİZOİD TRANSA BİLGİSAYAR YETİŞTİREMEZSİN. ONUN O KILLI AYAKLARININ HIZINA YETİŞECEK BİLGİSAYAR YOK. DAHA ÇOK BİLGİSAYAR PARÇALAR O DOMUZ BURUN BOL KILLI KARA İBLİS.  O İĞRENÇ DİLİ YALAN SÖYLEMEK İÇİN  O İĞRENÇ PARMAKLARI YALAN YAZMAK İÇİN  O İĞRENÇ GÖZLERİ DE İBLİS YALANI AKITMAK İÇİN VARLAR.  AMA SEN DE MÜSTAHAKSIN. İĞRENÇ ÖDLEK HOMO. #çıyan  #münafık  #sırtlan  #iblis  #hırsız  #domuz  #photooftheday  #twitter  #followme  #şebek  #picoftheday  #instadaily  #kıskanç  #haset  #amazing  #instalike  #bestoftheday  #smile  #like4like  #friends  #instamood 
#iblis kedip💀🏁🏁🏁🙈perfom mas @jhonz_45

@sc.putri
@adedhils122_
@merauke_otomotif
@ladyracer_merauke
@otomotifzone
@wisatamalamm500m 
@boysroadpeace98
#dragbike201m 
#meraukepapuaindonesia
#iblis  kedip💀🏁🏁🏁🙈perfom mas @jhonz_45 @sc.putri @adedhils122_ @merauke_otomotif @ladyracer_merauke @otomotifzone @wisatamalamm500m @boysroadpeace98 #dragbike201m  #meraukepapuaindonesia 
#allah #allahveinsan #şeytan #iblis #güzelsözler #özlüsöz #nefs #ego #üzmeyin #kırma #mutluluk #mutluet #mutluol #sevgi #huzur #mutluluk 💕Dünya hayatını yaşarken ruhunu Allah'a ulaştıran hidayete erer.
💕Hidayet duası: "Ey Yüce Allah'ım, ruhumu ölmeden evvel, bu dünya hayatını yaşarken, sana ulaştırmayı diliyorum."
💕Hidayet; ruhun Allah'a ulaşarak teslim olmasıdır.
💕BAKARA SURESİ 120. AYET:
inne : muhakkak ki, hiç şüphesiz 
hudâllâhi (hudâ allâhi) : Allah'ın hidayeti, Allah'a ulaşmak 
huve : o 
el hudâ : hidayettir. 💕MPL TV Tasavvuf kanalı: www.mpltv.tv
#allah  #allahveinsan  #şeytan  #iblis  #güzelsözler  #özlüsöz  #nefs  #ego  #üzmeyin  #kırma  #mutluluk  #mutluet  #mutluol  #sevgi  #huzur  #mutluluk  💕Dünya hayatını yaşarken ruhunu Allah'a ulaştıran hidayete erer. 💕Hidayet duası: "Ey Yüce Allah'ım, ruhumu ölmeden evvel, bu dünya hayatını yaşarken, sana ulaştırmayı diliyorum." 💕Hidayet; ruhun Allah'a ulaşarak teslim olmasıdır. 💕BAKARA SURESİ 120. AYET: inne : muhakkak ki, hiç şüphesiz hudâllâhi (hudâ allâhi) : Allah'ın hidayeti, Allah'a ulaşmak huve : o el hudâ : hidayettir. 💕MPL TV Tasavvuf kanalı: www.mpltv.tv
Emeğe Saygı | Beğenip Yorum Yapmayı Unutmayın... 👻👻 { @korkuburdasag } 👻👻
.
.
.
.
.
.
.
.
#korku #korkuhikayesi #hikaye #paranormal #dehşet #vahşet #cin #cinleralemi #huddam #seans #ayin #şeytan #iblis #ifrit #musallat #obsesyon #korkunçolaylar #yaşanmış #buyu #hayal #astral #lucid #ölüm #ötedünya #boyut #zaman #mitoloji #gizem #enerji #cinlerhakkinda
#Repost @didem_urer (@get_repost)
・・・
⚠️⚠️⚠️‼️‼️‼️‼️ÖNEMLİ DUYURU. ‼️‼️‼️‼️‼️⚠️⚠️⚠️
KARA DELİK BOL KILLI ÇIYAN ÇETESİ SAHTE HESAP OLUŞTURUP KENDİLERİNE METHİYELER DÜZMEKTEN SÜRMENAJ GEÇİRMİŞ. 
KARADELİK BOL KILLI ÇIYAN İSE SONUNDA CİNNET GEÇİRMİŞ. KENDİ LAĞIMI KENDİNİ DELİRTMİŞ. 
Sosyal medyayı kendi oynama alanı sanan Karadelik Bol Kıllı Çıyan, hakkında yazılan gerçeklere karşı uydurduğu iltifatlarla kendini aklayacak sanmıştı. Ancak lağımını, iğrenç dünyasını, etrafındaki hırsız, düzenbaz, yalancı, iğrenç kırıkların geçmişini ve şu an çıyan ifsat etmiş beyinlerinden çıkan pisliklerini örtbas edemeyeceğini anladığı için cinnet geçirmiş. 
EEEE NERDEN NEREYE KARA DELİK BOL KILLI. 
SEN O LAĞIM SURATIN, ŞEYTAN ÇARPIĞI TİPİN, İBLİS KUŞATMIŞ ZİHİNSEL ENGELİNLE KENDİNİ İNGİLİZ ASİLZADESİ İLAN EDERKEN, BAK BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ BİLE SENDEN TEMİZ KALDI. Ruhunun iğrenç karanlığı hem o mendebur suratına hem de tüm avanene yansımış durumda. Gerçi onların senin iğrençliğine ihtiyaçları yok kendileri bu görevi yeteri kadar yerine getiriyorlar. 
O SENİ SÜREKLİ YEDİREN ÇİVİCİ BAKIŞLI CİNİGÖZE DE BİR HATIRLATMA. SEN BU ŞİZOİD TRANSA BİLGİSAYAR YETİŞTİREMEZSİN. ONUN O KILLI AYAKLARININ HIZINA YETİŞECEK BİLGİSAYAR YOK. DAHA ÇOK BİLGİSAYAR PARÇALAR O DOMUZ BURUN BOL KILLI KARA İBLİS. 
O İĞRENÇ DİLİ YALAN SÖYLEMEK İÇİN 
O İĞRENÇ PARMAKLARI YALAN YAZMAK İÇİN 
O İĞRENÇ GÖZLERİ DE İBLİS YALANI AKITMAK İÇİN VARLAR. 
AMA SEN DE MÜSTAHAKSIN. İĞRENÇ ÖDLEK HOMO.
#çıyan #münafık #sırtlan #iblis #hırsız #domuz #photooftheday #twitter #followme #şebek #picoftheday #instadaily #kıskanç #haset #amazing #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
#Repost  @didem_urer (@get_repost) ・・・ ⚠️⚠️⚠️‼️‼️‼️‼️ÖNEMLİ DUYURU. ‼️‼️‼️‼️‼️⚠️⚠️⚠️ KARA DELİK BOL KILLI ÇIYAN ÇETESİ SAHTE HESAP OLUŞTURUP KENDİLERİNE METHİYELER DÜZMEKTEN SÜRMENAJ GEÇİRMİŞ.  KARADELİK BOL KILLI ÇIYAN İSE SONUNDA CİNNET GEÇİRMİŞ. KENDİ LAĞIMI KENDİNİ DELİRTMİŞ.  Sosyal medyayı kendi oynama alanı sanan Karadelik Bol Kıllı Çıyan, hakkında yazılan gerçeklere karşı uydurduğu iltifatlarla kendini aklayacak sanmıştı. Ancak lağımını, iğrenç dünyasını, etrafındaki hırsız, düzenbaz, yalancı, iğrenç kırıkların geçmişini ve şu an çıyan ifsat etmiş beyinlerinden çıkan pisliklerini örtbas edemeyeceğini anladığı için cinnet geçirmiş.  EEEE NERDEN NEREYE KARA DELİK BOL KILLI.  SEN O LAĞIM SURATIN, ŞEYTAN ÇARPIĞI TİPİN, İBLİS KUŞATMIŞ ZİHİNSEL ENGELİNLE KENDİNİ İNGİLİZ ASİLZADESİ İLAN EDERKEN, BAK BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ BİLE SENDEN TEMİZ KALDI. Ruhunun iğrenç karanlığı hem o mendebur suratına hem de tüm avanene yansımış durumda. Gerçi onların senin iğrençliğine ihtiyaçları yok kendileri bu görevi yeteri kadar yerine getiriyorlar.  O SENİ SÜREKLİ YEDİREN ÇİVİCİ BAKIŞLI CİNİGÖZE DE BİR HATIRLATMA. SEN BU ŞİZOİD TRANSA BİLGİSAYAR YETİŞTİREMEZSİN. ONUN O KILLI AYAKLARININ HIZINA YETİŞECEK BİLGİSAYAR YOK. DAHA ÇOK BİLGİSAYAR PARÇALAR O DOMUZ BURUN BOL KILLI KARA İBLİS.  O İĞRENÇ DİLİ YALAN SÖYLEMEK İÇİN  O İĞRENÇ PARMAKLARI YALAN YAZMAK İÇİN  O İĞRENÇ GÖZLERİ DE İBLİS YALANI AKITMAK İÇİN VARLAR.  AMA SEN DE MÜSTAHAKSIN. İĞRENÇ ÖDLEK HOMO. #çıyan  #münafık  #sırtlan  #iblis  #hırsız  #domuz  #photooftheday  #twitter  #followme  #şebek  #picoftheday  #instadaily  #kıskanç  #haset  #amazing  #instalike  #bestoftheday  #smile  #like4like  #friends  #instamood 
Sıradansa arkadaştır, güveniyorsam dosttur, paylaşıyorsam sırdaştır.@mesude_48 Bizi anlayamazlar çünkü biz anlayamayacakları kadar güçlü, hayal bile edemeyecekleri kadar biriz. Tecrübelerimiz kadar genciz, bilmedikleri kadar olgun.  #iblis #me #mabolla #erkek #aslan #dişi #aslan
Sıradansa arkadaştır, güveniyorsam dosttur, paylaşıyorsam sırdaştır.@mesude_48 Bizi anlayamazlar çünkü biz anlayamayacakları kadar güçlü, hayal bile edemeyecekleri kadar biriz. Tecrübelerimiz kadar genciz, bilmedikleri kadar olgun. #iblis  #me  #mabolla  #erkek  #aslan  #dişi  #aslan 
Sizce ne?
Emeğe Saygı | Beğenip Yorum Yapmayı Unutmayın... 👻👻 { @korkuburdasag } 👻👻
.
.
.
.
.
.
.
.
#korku #korkuhikayesi #hikaye #paranormal #dehşet #vahşet #cin #cinleralemi #huddam #seans #ayin #şeytan #iblis #ifrit #musallat #obsesyon #korkunçolaylar #yaşanmış #buyu #hayal #astral #lucid #ölüm #ötedünya #boyut #zaman #mitoloji #gizem #enerji #cinlerhakkinda
Reepost: @choeyengine_ "CIMINGSPEED FT S2F (OgaTarzan#12) vs CHOE'YRACINGPRODUCT (OkkyPesek#179) -WIN: CHOE'YRACINGPRODUCT (OkkyPesek#179). TUNGGU & SAKSIKAN PARTAI BALL (BIGMACTH) YANG AKAN DILAKUKAN SETELAH JOKY (OkkyPesek#179) SEMBUH, TRACK AKAN DILAKSANAKAN DISENTUL RAYA INDONESIA, JADI JANGAN SAMPAI KETINGGALAN BERITA SEPUTAR BALAP LIAR! PANTENGIN TERUS IG KAMI"
#balapliar  #balapliarsukabumi #dragbikeindonesia #iblis #infobalapliarsukabumi #infobalapliarbogor #infobalapliarjakarta #sukabalapmotor #videodragbike #wisatamalam #wisataracing #wisata_racing #wahanabalap #500m
Reepost: @choeyengine_ "CIMINGSPEED FT S2F (OgaTarzan#12 ) vs CHOE'YRACINGPRODUCT (OkkyPesek#179 ) -WIN: CHOE'YRACINGPRODUCT (OkkyPesek#179 ). TUNGGU & SAKSIKAN PARTAI BALL (BIGMACTH) YANG AKAN DILAKUKAN SETELAH JOKY (OkkyPesek#179 ) SEMBUH, TRACK AKAN DILAKSANAKAN DISENTUL RAYA INDONESIA, JADI JANGAN SAMPAI KETINGGALAN BERITA SEPUTAR BALAP LIAR! PANTENGIN TERUS IG KAMI" #balapliar  #balapliarsukabumi  #dragbikeindonesia  #iblis  #infobalapliarsukabumi  #infobalapliarbogor  #infobalapliarjakarta  #sukabalapmotor  #videodragbike  #wisatamalam  #wisataracing  #wisata_racing  #wahanabalap  #500m 
‼️Müslümanlar‼️ Kuran'ın tamamını esas alırlar. ⛔Münafıklar⛔ Kuran'dan sadece işlerine gelen ayetleri kullanırlar. ‼️Müslümanlar‼️ peygamberleri örnek alırlar. ⛔Münafıklar⛔ peygamberlerle mücadele ederler ‼️Müslümanlar‼️tüm hayatlarında Kuran ayetlerini kullanırlar. ⛔Münafıklar⛔ sadece menfaatlerine uygun Kuran ayetlerini kullanırlar. ‼️Müslümanlar‼️Kuran'a, İslama koşulsuz sadıkdırlar. ⛔Münafıklar⛔ menfaatleri ile çatıştığı ilk noktada ihanet ederler. ‼️Müslümanlar‼️ Hata yaptıklarında pişman olur tevbe ederler.
⛔Münafıklar⛔ yeniden yeryüzüne gönderilseler bile hainlik yaparlar
‼️Müslümanlar‼️ bir arada yaşarlar.
⛔Münafıklar⛔ yapayalnızdırlar. ‼️Müslümanlar‼️ herşeyi Allah'ın yarattığını bilir. ⛔Münafıklar⛔ herşeyi kendileri kontrol ediyor sanırlar. ‼️Müslümanlar‼️ son nefesine kadar tevbe hakkı vardır. ⛔Münafıklar⛔ ihanet ettikleri için Allah onları affetmez.
#çıyan #münafık #sırtlan #iblis #hırsız #domuz #photooftheday #twitter #followme #şebek #picoftheday #instadaily #kıskanç #haset #amazing #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
‼️Müslümanlar‼️ Kuran'ın tamamını esas alırlar. ⛔Münafıklar⛔ Kuran'dan sadece işlerine gelen ayetleri kullanırlar. ‼️Müslümanlar‼️ peygamberleri örnek alırlar. ⛔Münafıklar⛔ peygamberlerle mücadele ederler ‼️Müslümanlar‼️tüm hayatlarında Kuran ayetlerini kullanırlar. ⛔Münafıklar⛔ sadece menfaatlerine uygun Kuran ayetlerini kullanırlar. ‼️Müslümanlar‼️Kuran'a, İslama koşulsuz sadıkdırlar. ⛔Münafıklar⛔ menfaatleri ile çatıştığı ilk noktada ihanet ederler. ‼️Müslümanlar‼️ Hata yaptıklarında pişman olur tevbe ederler. ⛔Münafıklar⛔ yeniden yeryüzüne gönderilseler bile hainlik yaparlar ‼️Müslümanlar‼️ bir arada yaşarlar. ⛔Münafıklar⛔ yapayalnızdırlar. ‼️Müslümanlar‼️ herşeyi Allah'ın yarattığını bilir. ⛔Münafıklar⛔ herşeyi kendileri kontrol ediyor sanırlar. ‼️Müslümanlar‼️ son nefesine kadar tevbe hakkı vardır. ⛔Münafıklar⛔ ihanet ettikleri için Allah onları affetmez. #çıyan  #münafık  #sırtlan  #iblis  #hırsız  #domuz  #photooftheday  #twitter  #followme  #şebek  #picoftheday  #instadaily  #kıskanç  #haset  #amazing  #instalike  #bestoftheday  #smile  #like4like  #friends  #instamood 
Repost from @didem_urer ⚠️⚠️⚠️‼️‼️‼️‼️ÖNEMLİ DUYURU. ‼️‼️‼️‼️‼️⚠️⚠️⚠️
KARA DELİK BOL KILLI ÇIYAN ÇETESİ SAHTE HESAP OLUŞTURUP KENDİLERİNE METHİYELER DÜZMEKTEN SÜRMENAJ GEÇİRMİŞ. 
KARADELİK BOL KILLI ÇIYAN İSE SONUNDA CİNNET GEÇİRMİŞ. KENDİ LAĞIMI KENDİNİ DELİRTMİŞ. 
Sosyal medyayı kendi oynama alanı sanan Karadelik Bol Kıllı Çıyan, hakkında yazılan gerçeklere karşı uydurduğu iltifatlarla kendini aklayacak sanmıştı. Ancak lağımını, iğrenç dünyasını, etrafındaki hırsız, düzenbaz, yalancı, iğrenç kırıkların geçmişini ve şu an çıyan ifsat etmiş beyinlerinden çıkan pisliklerini örtbas edemeyeceğini anladığı için cinnet geçirmiş. 
EEEE NERDEN NEREYE KARA DELİK BOL KILLI. 
SEN O LAĞIM SURATIN, ŞEYTAN ÇARPIĞI TİPİN, İBLİS KUŞATMIŞ ZİHİNSEL ENGELİNLE KENDİNİ İNGİLİZ ASİLZADESİ İLAN EDERKEN, BAK BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ BİLE SENDEN TEMİZ KALDI. Ruhunun iğrenç karanlığı hem o mendebur suratına hem de tüm avanene yansımış durumda. Gerçi onların senin iğrençliğine ihtiyaçları yok kendileri bu görevi yeteri kadar yerine getiriyorlar. 
O SENİ SÜREKLİ YEDİREN ÇİVİCİ BAKIŞLI CİNİGÖZE DE BİR HATIRLATMA. SEN BU ŞİZOİD TRANSA BİLGİSAYAR YETİŞTİREMEZSİN. ONUN O KILLI AYAKLARININ HIZINA YETİŞECEK BİLGİSAYAR YOK. DAHA ÇOK BİLGİSAYAR PARÇALAR O DOMUZ BURUN BOL KILLI KARA İBLİS. 
O İĞRENÇ DİLİ YALAN SÖYLEMEK İÇİN 
O İĞRENÇ PARMAKLARI YALAN YAZMAK İÇİN 
O İĞRENÇ GÖZLERİ DE İBLİS YALANI AKITMAK İÇİN VARLAR. 
AMA SEN DE MÜSTAHAKSIN. İĞRENÇ ÖDLEK HOMO.
#çıyan #münafık #sırtlan #iblis #hırsız #domuz #photooftheday #twitter #followme #şebek #picoftheday #instadaily #kıskanç #haset #amazing #instalike #bestoftheday #smile #like4like #friends #instamood
Repost from @didem_urer ⚠️⚠️⚠️‼️‼️‼️‼️ÖNEMLİ DUYURU. ‼️‼️‼️‼️‼️⚠️⚠️⚠️ KARA DELİK BOL KILLI ÇIYAN ÇETESİ SAHTE HESAP OLUŞTURUP KENDİLERİNE METHİYELER DÜZMEKTEN SÜRMENAJ GEÇİRMİŞ.  KARADELİK BOL KILLI ÇIYAN İSE SONUNDA CİNNET GEÇİRMİŞ. KENDİ LAĞIMI KENDİNİ DELİRTMİŞ.  Sosyal medyayı kendi oynama alanı sanan Karadelik Bol Kıllı Çıyan, hakkında yazılan gerçeklere karşı uydurduğu iltifatlarla kendini aklayacak sanmıştı. Ancak lağımını, iğrenç dünyasını, etrafındaki hırsız, düzenbaz, yalancı, iğrenç kırıkların geçmişini ve şu an çıyan ifsat etmiş beyinlerinden çıkan pisliklerini örtbas edemeyeceğini anladığı için cinnet geçirmiş.  EEEE NERDEN NEREYE KARA DELİK BOL KILLI.  SEN O LAĞIM SURATIN, ŞEYTAN ÇARPIĞI TİPİN, İBLİS KUŞATMIŞ ZİHİNSEL ENGELİNLE KENDİNİ İNGİLİZ ASİLZADESİ İLAN EDERKEN, BAK BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ BİLE SENDEN TEMİZ KALDI. Ruhunun iğrenç karanlığı hem o mendebur suratına hem de tüm avanene yansımış durumda. Gerçi onların senin iğrençliğine ihtiyaçları yok kendileri bu görevi yeteri kadar yerine getiriyorlar.  O SENİ SÜREKLİ YEDİREN ÇİVİCİ BAKIŞLI CİNİGÖZE DE BİR HATIRLATMA. SEN BU ŞİZOİD TRANSA BİLGİSAYAR YETİŞTİREMEZSİN. ONUN O KILLI AYAKLARININ HIZINA YETİŞECEK BİLGİSAYAR YOK. DAHA ÇOK BİLGİSAYAR PARÇALAR O DOMUZ BURUN BOL KILLI KARA İBLİS.  O İĞRENÇ DİLİ YALAN SÖYLEMEK İÇİN  O İĞRENÇ PARMAKLARI YALAN YAZMAK İÇİN  O İĞRENÇ GÖZLERİ DE İBLİS YALANI AKITMAK İÇİN VARLAR.  AMA SEN DE MÜSTAHAKSIN. İĞRENÇ ÖDLEK HOMO. #çıyan  #münafık  #sırtlan  #iblis  #hırsız  #domuz  #photooftheday  #twitter  #followme  #şebek  #picoftheday  #instadaily  #kıskanç  #haset  #amazing  #instalike  #bestoftheday  #smile  #like4like  #friends  #instamood 
Emeğe Saygı | Beğenip Yorum Yapmayı Unutmayın... 👻👻 { @korkuburdasag } 👻👻
.
.
.
.
.
.
.
.
#korku #korkuhikayesi #hikaye #paranormal #dehşet #vahşet #cin #cinleralemi #huddam #seans #ayin #şeytan #iblis #ifrit #musallat #obsesyon #korkunçolaylar #yaşanmış #buyu #hayal #astral #lucid #ölüm #ötedünya #boyut #zaman #mitoloji #gizem #enerji #cinlerhakkinda
Nahegerückt ist den Menschen ihre Abrechnung, während sie sich in Unachtsamkeit abwenden.Keine neuerlich offenbarte Ermahnung kommt von ihrem Herrn zu ihnen, ohne daß sie sie anhören, während sie SPIELEN.Und ihre Herzen zerstreut sind. Und sie führen insgeheim vertrauliche Gespräche sie, die Unrecht tun: "Ist dieser etwas anderes als ein menschliches Wesen wie ihr? Wollt ihr denn sehenden AUGES Zauberei begehen?" Quran 21

#illuminati #killuminati #tagut #kuffar #iblis #seyatin #satansanhänger #zauberei #illuminatiauge #dajjal #antichrist #ayn #einauge #jinn #quranverse #quranzitate
Nahegerückt ist den Menschen ihre Abrechnung, während sie sich in Unachtsamkeit abwenden.Keine neuerlich offenbarte Ermahnung kommt von ihrem Herrn zu ihnen, ohne daß sie sie anhören, während sie SPIELEN.Und ihre Herzen zerstreut sind. Und sie führen insgeheim vertrauliche Gespräche sie, die Unrecht tun: "Ist dieser etwas anderes als ein menschliches Wesen wie ihr? Wollt ihr denn sehenden AUGES Zauberei begehen?" Quran 21 #illuminati  #killuminati  #tagut  #kuffar  #iblis  #seyatin  #satansanhänger  #zauberei  #illuminatiauge  #dajjal  #antichrist  #ayn  #einauge  #jinn  #quranverse  #quranzitate 
#Iblis tidak takut dengan Imanmu tapi Iblis Takut ketika Kau Melangkah dengan Imanmu..Iman harus aktif f
#Iblis  tidak takut dengan Imanmu tapi Iblis Takut ketika Kau Melangkah dengan Imanmu..Iman harus aktif f
İnsanların büyük kısmı artık "uzaylılar" yalanına inanıyor durumda.
.
İşin kötüsü, onlar tarafından yaratıldıklarına ciddi ciddi inandırılmış olmaları.
.
Nasa, Cern, Stephan Hawking, Papa, bazı yazarlar, medya ve Devlet başkanlarının birer birer kamuya açtıkları belgelerle (el birliği içinde) sundukları.....
.
fotoğraflar, videolar, arkeolojik bulgular, teknolojik sıçrayış kuramı, sonsuz paralel evrenler saçmalığı, şu kadim yalan "evrim teorisini", epey sağlamlaştırıldı.
.
Neymiş? Fî tarihinde Nibiru ismindeki bir gezegenle Samanyolu galaksimize uğrayan; hayvan kafalı, bileğinde saat olan kanatlı bir kaç yaratık, üstün teknolojileriyle maymun ile insan genlerinden transgenik bir varlık olan insanı yaratmışlar.(!)
.
Oysa görüyorsunuz ki uzaylı denen varlıklar gayet gen karması yani transgenik.... .
Şeytanların ve tapınıcılarının dört bir koldan insanların imanlarına yaptıkları saldırıları, bilimin her alanında rahatlıkla seçebilirsiniz.
.
Crispr/Cas9 isimli bu gen makaslama teknolojisi için; "Halihazırdaki teknoloji" diye bize yayın yapmaları, aklımızla nasıl alay ettiklerinin de bir diğer kanıtı aslında.
.
"Uzaylı abileri kim yarattı o zaman?" gibi basit bir soruyu soramayacak kadar virüs yemiş beyinlerimizin işletim sistemleri çünkü.
.
Planlar öylesine insanüstü biçimde dahiyane kuruluyor ki, neden dünyanın aslında bir "sınav yeri" olduğunu daha iyi anlıyorum....
.
Rabbimiz, bizi dosdoğru yol üzerine koy ve ayaklarımızı sağlamlaştır. Bize sebat ve ferahlık ver. Sonra salihlerin arasına kat. Sen Halimsin, Latifsin, Rahimsin....
.
#nesrindurgut #nediryani #sadece #gerçekler #kuranda #iblis #şeytanlar #insanlar #işbirliği #içinde #dost #sadece #allah #subhanallah 💕#kitapkurdu #kitapaşkı #kitaplık #kitapoku
İnsanların büyük kısmı artık "uzaylılar" yalanına inanıyor durumda. . İşin kötüsü, onlar tarafından yaratıldıklarına ciddi ciddi inandırılmış olmaları. . Nasa, Cern, Stephan Hawking, Papa, bazı yazarlar, medya ve Devlet başkanlarının birer birer kamuya açtıkları belgelerle (el birliği içinde) sundukları..... . fotoğraflar, videolar, arkeolojik bulgular, teknolojik sıçrayış kuramı, sonsuz paralel evrenler saçmalığı, şu kadim yalan "evrim teorisini", epey sağlamlaştırıldı. . Neymiş? Fî tarihinde Nibiru ismindeki bir gezegenle Samanyolu galaksimize uğrayan; hayvan kafalı, bileğinde saat olan kanatlı bir kaç yaratık, üstün teknolojileriyle maymun ile insan genlerinden transgenik bir varlık olan insanı yaratmışlar.(!) . Oysa görüyorsunuz ki uzaylı denen varlıklar gayet gen karması yani transgenik.... . Şeytanların ve tapınıcılarının dört bir koldan insanların imanlarına yaptıkları saldırıları, bilimin her alanında rahatlıkla seçebilirsiniz. . Crispr/Cas9 isimli bu gen makaslama teknolojisi için; "Halihazırdaki teknoloji" diye bize yayın yapmaları, aklımızla nasıl alay ettiklerinin de bir diğer kanıtı aslında. . "Uzaylı abileri kim yarattı o zaman?" gibi basit bir soruyu soramayacak kadar virüs yemiş beyinlerimizin işletim sistemleri çünkü. . Planlar öylesine insanüstü biçimde dahiyane kuruluyor ki, neden dünyanın aslında bir "sınav yeri" olduğunu daha iyi anlıyorum.... . Rabbimiz, bizi dosdoğru yol üzerine koy ve ayaklarımızı sağlamlaştır. Bize sebat ve ferahlık ver. Sonra salihlerin arasına kat. Sen Halimsin, Latifsin, Rahimsin.... . #nesrindurgut  #nediryani  #sadece  #gerçekler  #kuranda  #iblis  #şeytanlar  #insanlar  #işbirliği  #içinde  #dost  #sadece  #allah  #subhanallah  💕#kitapkurdu  #kitapaşkı  #kitaplık  #kitapoku 
Kucing same ANJING aje jijik same ente #trump #iblis
Aku vs Iblis
.
Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini…
.
#aku #anda #kita #vs #lawan #iblis #setan #jin #ujian #cobaan #maksiat #zina #zinamata #mata #internet #nonton #video #haram #wanita #perempuan #gadis #pemuda #ikhwan #akhwat #jomblo #nikah #yufidtv #yufid
Aku vs Iblis . Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini… . #aku  #anda  #kita  #vs  #lawan  #iblis  #setan  #jin  #ujian  #cobaan  #maksiat  #zina  #zinamata  #mata  #internet  #nonton  #video  #haram  #wanita  #perempuan  #gadis  #pemuda  #ikhwan  #akhwat  #jomblo  #nikah  #yufidtv  #yufid 
Sihir 04.
.
Jika positif adanya jin saka. Akan lebih memudahkan lagi kerja bomoh atau jin  sihir yang dihantar kepada seseorang.
.
Kenapa begitu?
.
Kerana jin tiada manfaatnya langsung menjadi penjaga manusia.
.
Benarlah Kalam Allah sampaikan di dalam Al-Quran tentang memohon perlindungan kepada jin adalah membawa kepada kesesatan.
.
Jika jin sihir lebih kuat daripada jin saka. Saka akan ditawarkan kerja oleh jin sihir dengan nilai upah yang lumayan.
.
Begitu juga jika bomoh tahu wujudnya saka pada mangsanya. Bomoh akan berbincang dengan jin saka menawarkan tawaran yang istimewa sebagai upah untuk menjalankan tugas jahatnya.
.
Di sini akan memudahkan kerja jin sihir. Itu salah satu keburukan adanya saka.
.
Allahu a'lam.
.
FB: Pusat Rawatan Islam Haqqul Yaqin.
.
#pusatrawatanislamhaqqulyaqin #jin #iblis #syaitan
#haqqulyaqin #rawatanIslam #merawatdengankeyakinan #sakitmisteri #gangguanjin #gangguanmakhlukhalus
#sihir #saka #santau #jinpendamping
#sihatrohanijasmani
Sihir 04. . Jika positif adanya jin saka. Akan lebih memudahkan lagi kerja bomoh atau jin sihir yang dihantar kepada seseorang. . Kenapa begitu? . Kerana jin tiada manfaatnya langsung menjadi penjaga manusia. . Benarlah Kalam Allah sampaikan di dalam Al-Quran tentang memohon perlindungan kepada jin adalah membawa kepada kesesatan. . Jika jin sihir lebih kuat daripada jin saka. Saka akan ditawarkan kerja oleh jin sihir dengan nilai upah yang lumayan. . Begitu juga jika bomoh tahu wujudnya saka pada mangsanya. Bomoh akan berbincang dengan jin saka menawarkan tawaran yang istimewa sebagai upah untuk menjalankan tugas jahatnya. . Di sini akan memudahkan kerja jin sihir. Itu salah satu keburukan adanya saka. . Allahu a'lam. . FB: Pusat Rawatan Islam Haqqul Yaqin. . #pusatrawatanislamhaqqulyaqin  #jin  #iblis  #syaitan  #haqqulyaqin  #rawatanIslam  #merawatdengankeyakinan  #sakitmisteri  #gangguanjin  #gangguanmakhlukhalus  #sihir  #saka  #santau  #jinpendamping  #sihatrohanijasmani 
Sihir 04.
.
Jika positif adanya jin saka. Akan lebih memudahkan lagi kerja bomoh atau jin  sihir yang dihantar kepada seseorang.
.
Kenapa begitu?
.
Kerana jin tiada manfaatnya langsung menjadi penjaga manusia.
.
Benarlah Kalam Allah sampaikan di dalam Al-Quran tentang memohon perlindungan kepada jin adalah membawa kepada kesesatan.
.
Jika jin sihir lebih kuat daripada jin saka. Saka akan ditawarkan kerja oleh jin sihir dengan nilai upah yang lumayan.
.
Begitu juga jika bomoh tahu wujudnya saka pada mangsanya. Bomoh akan berbincang dengan jin saka menawarkan tawaran yang istimewa sebagai upah untuk menjalankan tugas jahatnya.
.
Di sini akan memudahkan kerja jin sihir. Itu salah satu keburukan adanya saka.
.
Allahu a'lam.
.
FB: Pusat Rawatan Islam Haqqul Yaqin.
.
#pusatrawatanislamhaqqulyaqin #jin #iblis #syaitan
#haqqulyaqin #rawatanIslam #merawatdengankeyakinan #sakitmisteri #gangguanjin #gangguanmakhlukhalus
#sihir #saka #santau #jinpendamping
#sihatrohanijasmani
Sihir 04. . Jika positif adanya jin saka. Akan lebih memudahkan lagi kerja bomoh atau jin sihir yang dihantar kepada seseorang. . Kenapa begitu? . Kerana jin tiada manfaatnya langsung menjadi penjaga manusia. . Benarlah Kalam Allah sampaikan di dalam Al-Quran tentang memohon perlindungan kepada jin adalah membawa kepada kesesatan. . Jika jin sihir lebih kuat daripada jin saka. Saka akan ditawarkan kerja oleh jin sihir dengan nilai upah yang lumayan. . Begitu juga jika bomoh tahu wujudnya saka pada mangsanya. Bomoh akan berbincang dengan jin saka menawarkan tawaran yang istimewa sebagai upah untuk menjalankan tugas jahatnya. . Di sini akan memudahkan kerja jin sihir. Itu salah satu keburukan adanya saka. . Allahu a'lam. . FB: Pusat Rawatan Islam Haqqul Yaqin. . #pusatrawatanislamhaqqulyaqin  #jin  #iblis  #syaitan  #haqqulyaqin  #rawatanIslam  #merawatdengankeyakinan  #sakitmisteri  #gangguanjin  #gangguanmakhlukhalus  #sihir  #saka  #santau  #jinpendamping  #sihatrohanijasmani 
Hakk yolunda olup nefsi ile savaşan kişinin de zaman olur gönlü ferahlar, zaman olur daralır, derde düşer, şüphelerle kıvranır. 
Çünkü su ve balçıktan yaratılmış olan bedenlerimiz, can ışıklarını inkar eder; o ışıkların hırsızıdır.

Hz Mevlâna 
Hayırlı günleriniz olsun efendim 🙏🏻🍃🍂🍃🍂🍃🍀
#hzmevlana #mevlana #nefsmücadelesi #nefs #nefsinterbiyesi #hayırlıgünler #iyigünler #islam #tasavvuf #vefa #takva #gönül #iblis #virane #allahaşkı
Hakk yolunda olup nefsi ile savaşan kişinin de zaman olur gönlü ferahlar, zaman olur daralır, derde düşer, şüphelerle kıvranır. Çünkü su ve balçıktan yaratılmış olan bedenlerimiz, can ışıklarını inkar eder; o ışıkların hırsızıdır. Hz Mevlâna Hayırlı günleriniz olsun efendim 🙏🏻🍃🍂🍃🍂🍃🍀 #hzmevlana  #mevlana  #nefsmücadelesi  #nefs  #nefsinterbiyesi  #hayırlıgünler  #iyigünler  #islam  #tasavvuf  #vefa  #takva  #gönül  #iblis  #virane  #allahaşkı 
Pengakuan makhluk ghaib tentang donaldtrum. 
Wallahualam. 
#amerika #makhlukgaib #dajal #setan #iblis #dinaldtrump #bisnis #bisnisman #no #politik #politic #usa
Drag bike ermasu #iblis kedip open championship desember 2017
Perfom by @sc.putri 🏁🏁🏁 @sc.putri
@merauke_otomotif 
@zona_otomotif 
@iwandaenk24 
@dhedy_a.p
@ladyracer_merauke
Drag bike ermasu #iblis  kedip open championship desember 2017 Perfom by @sc.putri 🏁🏁🏁 @sc.putri @merauke_otomotif @zona_otomotif @iwandaenk24 @dhedy_a.p @ladyracer_merauke
GurlSoQuad tiup obor🎂 maaciw pergibahan💚 #birthdayme #happy20 #bestie #iblis #sayang #kunyuk #love
@Regranned from @dakwah_tauhid -  Sayembara iblis utk merusak rumah tangga.
.
.
#dakwahtauhid  #dakwah  #tauhid  #rumahtangga  #cerai  #iblis #talak
SELF REMINDER
_______________

Aku vs Iblis
.
Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. 
Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini…
.
#aku #anda #kita #vs #lawan #iblis #setan #jin #ujian #cobaan #maksiat #zina #zinamata #mata #internet #nonton #video #haram #wanita #perempuan #gadis #pemuda #ikhwan #akhwat #jomblo #nikah #yufidtv #yufid
SELF REMINDER _______________ Aku vs Iblis . Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini… . #aku  #anda  #kita  #vs  #lawan  #iblis  #setan  #jin  #ujian  #cobaan  #maksiat  #zina  #zinamata  #mata  #internet  #nonton  #video  #haram  #wanita  #perempuan  #gadis  #pemuda  #ikhwan  #akhwat  #jomblo  #nikah  #yufidtv  #yufid 
@Regranned from @yufid.tv -  Aku vs Iblis
(Part 2).
Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini…
.
#aku #anda #kita #vs #lawan #iblis #setan #jin #ujian #cobaan #maksiat #zina #zinamata #mata #internet #nonton #video #haram #wanita #perempuan #gadis #pemuda #ikhwan #akhwat #jomblo #nikah #yufidtv #yufid
@Regranned from @yufid.tv - Aku vs Iblis (Part 2). Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini… . #aku  #anda  #kita  #vs  #lawan  #iblis  #setan  #jin  #ujian  #cobaan  #maksiat  #zina  #zinamata  #mata  #internet  #nonton  #video  #haram  #wanita  #perempuan  #gadis  #pemuda  #ikhwan  #akhwat  #jomblo  #nikah  #yufidtv  #yufid 
@Regranned from @yufid.tv -  Aku vs Iblis
(Part 1)
.
Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini…
.
#aku #anda #kita #vs #lawan #iblis #setan #jin #ujian #cobaan #maksiat #zina #zinamata #mata #internet #nonton #video #haram #wanita #perempuan #gadis #pemuda #ikhwan #akhwat #jomblo #nikah #yufidtv #yufid
@Regranned from @yufid.tv - Aku vs Iblis (Part 1) . Poster dakwah kali ini akan membahas tentang aku vs iblis. Setiap orang pasti membutuhkan waktu untuk menyendiri dan biasanya saat sendirian kita merasa bebas untuk melakukan hal-hal yang kita inginkan. Namun biasanya saat sendirian kita lebih mudah terjerumus kedalam perangkap iblis untuk melakukan kemaksiatan. Lalu bagaimankah cara melawan iblis saat sendirian tersebut? Simak penjelasannya dalam video poster dakwah berikut ini… . #aku  #anda  #kita  #vs  #lawan  #iblis  #setan  #jin  #ujian  #cobaan  #maksiat  #zina  #zinamata  #mata  #internet  #nonton  #video  #haram  #wanita  #perempuan  #gadis  #pemuda  #ikhwan  #akhwat  #jomblo  #nikah  #yufidtv  #yufid 
Sizin fikriniz nedir?

Emeğe Saygı | Beğenip Yorum Yapmayı Unutmayın... 👻👻 { @korkuburdasag } 👻👻
.
.
.
.
.
.
.
.
#korku #korkuhikayesi #hikaye #paranormal #dehşet #vahşet #cin #cinleralemi #huddam #seans #ayin #şeytan #iblis #ifrit #musallat #obsesyon #korkunçolaylar #yaşanmış #buyu #hayal #astral #lucid #ölüm #ötedünya #boyut #zaman #mitoloji #gizem #enerji #cinlerhakkinda
A little bit of Royal Iblis while watching The Crown #royal #iblis #ginger #thecrown #scotland #queen
Emeğe Saygı | Beğenip Yorum Yapmayı Unutmayın... 👻👻 { @korkuburdasag } 👻👻
.
.
.
.
.
.
.
.
#korku #korkuhikayesi #hikaye #paranormal #dehşet #vahşet #cin #cinleralemi #huddam #seans #ayin #şeytan #iblis #ifrit #musallat #obsesyon #korkunçolaylar #yaşanmış #buyu #hayal #astral #lucid #ölüm #ötedünya #boyut #zaman #mitoloji #gizem #enerji #cinlerhakkinda
Keserim !!! 😎 #cattheboss #boss #catsofinstagram #cat #iblis #irma
Pertanyaan-pertanyaan yang muncul berikutnya adalah :
▪ Apakah ini suatu kebetulan saja?
▪ Siapakah yang memprakarsai dan siapa designer/arsiteknya?
▪ Berapa biaya yang dipakai untuk membuatnya?
▪ Kemiripan itu disengaja atau tidak?
▪ Apakah akan dibiarkan saja dengan asumsi kebebasan berekspresi/demokrasi?
▪ Apakah ini akan mempengaruhi aqidah dan pemahaman seseorang yang melihatnya?
▪ Bisakah alasan cuma mirip dijadikan sebuah pembelaan?
▪ Apakah tidak ada ide bentuk yang lain untuk membangun sebuah tugu demokrasi?
Hmm...🙏
.
.
#simbol #tugudemokrasi #madiun #tugu #kafir #akhirzaman #thestepsoffreemasonry #illuminati #iblis #ekspresi #demokrasi #indonesia #dprd #sektepenyembahiblis #tatananduniabaru #aqidah #tauhid #kebebasan #kebablasan #viral
Pertanyaan-pertanyaan yang muncul berikutnya adalah : ▪ Apakah ini suatu kebetulan saja? ▪ Siapakah yang memprakarsai dan siapa designer/arsiteknya? ▪ Berapa biaya yang dipakai untuk membuatnya? ▪ Kemiripan itu disengaja atau tidak? ▪ Apakah akan dibiarkan saja dengan asumsi kebebasan berekspresi/demokrasi? ▪ Apakah ini akan mempengaruhi aqidah dan pemahaman seseorang yang melihatnya? ▪ Bisakah alasan cuma mirip dijadikan sebuah pembelaan? ▪ Apakah tidak ada ide bentuk yang lain untuk membangun sebuah tugu demokrasi? Hmm...🙏 . . #simbol  #tugudemokrasi  #madiun  #tugu  #kafir  #akhirzaman  #thestepsoffreemasonry  #illuminati  #iblis  #ekspresi  #demokrasi  #indonesia  #dprd  #sektepenyembahiblis  #tatananduniabaru  #aqidah  #tauhid  #kebebasan  #kebablasan  #viral