an online Instagram web viewer

#infokurus medias

Photos

Hai semua. Haa harini sis nak share 1 tips dengan korang. Nak tahu tak tembikai ni boleh buat korang kurus?
.
Fungsi tembikai ni boleh buat korang jadi kuat buang air kecil, yang sekali gus membantu mengeluarkan garam di dalam tubuh badan yang menyebabkan perut kembung. So kalau yg mana baru tahu tu boleh la amalkan tembikai ni.
.
Selamat mencuba 👍🏻😉
.
#infokurus #infodiet #tipskurus #tipsdiet
Hai semua. Haa harini sis nak share 1 tips dengan korang. Nak tahu tak tembikai ni boleh buat korang kurus? . Fungsi tembikai ni boleh buat korang jadi kuat buang air kecil, yang sekali gus membantu mengeluarkan garam di dalam tubuh badan yang menyebabkan perut kembung. So kalau yg mana baru tahu tu boleh la amalkan tembikai ni. . Selamat mencuba 👍🏻😉 . #infokurus  #infodiet  #tipskurus  #tipsdiet 
SIAPA MACAM NI ANGKAT TANGAN..
.
Bukan perempuan je, lelaki pun sama rasanya.
.
Bagi yang nak kurus tapi masih blur2 tak tau cara yang betul tu boleh Whatsapp sis di 017-9540284 .
.
In shaa Allah sis akan guide uols & share tips berkesan utk kurus dalam masa 2 minggu.
.
#qurose #infokurus #tipskurus #tipsdiet #infodiet
SIAPA MACAM NI ANGKAT TANGAN.. . Bukan perempuan je, lelaki pun sama rasanya. . Bagi yang nak kurus tapi masih blur2 tak tau cara yang betul tu boleh Whatsapp sis di 017-9540284 . . In shaa Allah sis akan guide uols & share tips berkesan utk kurus dalam masa 2 minggu. . #qurose  #infokurus  #tipskurus  #tipsdiet  #infodiet 
Esok dah raya kan??💃🏻
.
Hujung-hujung ramadhan ni mesti ramai yg tengah sibuk buat aktiviti kemas rumah.
.
Aktiviti kemas-mengemas ni tanpa kite sedar, mampu bakar kalori tanpa sengaja.
.
Lagi2 bila tengah berpuasa. Memang tenaga yg kita gunakan tu diambil dr pemakanan waktu sahur yg ringan & seterusnya diambil dr kandungan lemak dlm badan kita.
.
Best kan? Rumah bersih, badan pun bakar lemak. 2 in 1 gituww..
.
.
Nak sis bg tips lain lagi utk kurus?? Whatsapp 014-8188100 ya.
.
#qurose #infokurus #tipskurus #tipsdiet #infodiet
Esok dah raya kan??💃🏻 . Hujung-hujung ramadhan ni mesti ramai yg tengah sibuk buat aktiviti kemas rumah. . Aktiviti kemas-mengemas ni tanpa kite sedar, mampu bakar kalori tanpa sengaja. . Lagi2 bila tengah berpuasa. Memang tenaga yg kita gunakan tu diambil dr pemakanan waktu sahur yg ringan & seterusnya diambil dr kandungan lemak dlm badan kita. . Best kan? Rumah bersih, badan pun bakar lemak. 2 in 1 gituww.. . . Nak sis bg tips lain lagi utk kurus?? Whatsapp 014-8188100 ya. . #qurose  #infokurus  #tipskurus  #tipsdiet  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Kebutuhan tubuh pada  air tiap hari menurut berat badan.... wasaaaiiiiiiii... aq harus minum 3.7liter....
Tips Minum Air Putih Setiap Hari Agar Sehat Dan Aman

Minumlah air putih secara rutin setiap hari minimal 2 liter atau 8 gelas airAtur jarak minumnya. Jangan langsung minum, usahakan jangan menunggu anda merasa haus. Tapi minumlah air putih seperti setelah makan, sebelum makan, pada pagi hari, sebelum tidurJangan langsung minum air putih banyak dalam sekali minum. Tapi lebih baik minum sedikit demi sedikit namun cukup bagi tubuh anda
#tipsdietsehat  #langsingtanpaobat  #infodiet  #infokurus  #faktadiet  #infusedstrawberries  #dietkenyangdewihughes  #dietwaktupesta  #diet
Kebutuhan tubuh pada air tiap hari menurut berat badan.... wasaaaiiiiiiii... aq harus minum 3.7liter.... Tips Minum Air Putih Setiap Hari Agar Sehat Dan Aman Minumlah air putih secara rutin setiap hari minimal 2 liter atau 8 gelas airAtur jarak minumnya. Jangan langsung minum, usahakan jangan menunggu anda merasa haus. Tapi minumlah air putih seperti setelah makan, sebelum makan, pada pagi hari, sebelum tidurJangan langsung minum air putih banyak dalam sekali minum. Tapi lebih baik minum sedikit demi sedikit namun cukup bagi tubuh anda #tipsdietsehat  #langsingtanpaobat  #infodiet  #infokurus  #faktadiet  #infusedstrawberries  #dietkenyangdewihughes  #dietwaktupesta  #diet 
MINUMAN 3in1 & KESIHATAN ANDA
.
Anda suka minum minuman 3in1?
Selalu minum 3in1 sebab mudah & sedap?
.
Tak dinafikan yang minuman 3in1 ni sangat mudah dan menyenangkan. Rasanya pun sedap & memenuhi citarasa penggemar kopi.
.
Sekarang stick 3in1 bukan lagi asing bagi semua orang. Pengeluar minuman pun ada yang tambah bermacam jenis herba, ginseng dan sebagainya mengikut kehendak pasaran. Dah wujud yang 4in1, 5in1, malah 8in1 pun ada.
.
Herba, ginseng & akar kayu memang tidak dinafikan kebaikannya kepada badan anda.
.
Tetapi tahukah anda?
Disebalik ginseng, herba & akar kayu tersebut, ada lagi kandungan yang boleh memudaratkan kepada anda?
.
Memang benar, kalori minuman 3in1 rendah. Dalam lingkungan 50-100kalori sahaja. Tetapi hampir semua minuman 3in1 mempunyai gula & creamer yang banyak yang boleh membantutkan proses penurunan berat badan anda sekaligus herba, ginseng & akar kayu yang dicampur di dalamnya seperti tiada fungsi.
.
Lebih baik anda beli ginseng, herba & akar kayu yang tulen jika nak dapatkan khasiat-khasiatnya.
.
#tipsdiet #tipskurus #infodiet #infokurus
MINUMAN 3in1 & KESIHATAN ANDA . Anda suka minum minuman 3in1? Selalu minum 3in1 sebab mudah & sedap? . Tak dinafikan yang minuman 3in1 ni sangat mudah dan menyenangkan. Rasanya pun sedap & memenuhi citarasa penggemar kopi. . Sekarang stick 3in1 bukan lagi asing bagi semua orang. Pengeluar minuman pun ada yang tambah bermacam jenis herba, ginseng dan sebagainya mengikut kehendak pasaran. Dah wujud yang 4in1, 5in1, malah 8in1 pun ada. . Herba, ginseng & akar kayu memang tidak dinafikan kebaikannya kepada badan anda. . Tetapi tahukah anda? Disebalik ginseng, herba & akar kayu tersebut, ada lagi kandungan yang boleh memudaratkan kepada anda? . Memang benar, kalori minuman 3in1 rendah. Dalam lingkungan 50-100kalori sahaja. Tetapi hampir semua minuman 3in1 mempunyai gula & creamer yang banyak yang boleh membantutkan proses penurunan berat badan anda sekaligus herba, ginseng & akar kayu yang dicampur di dalamnya seperti tiada fungsi. . Lebih baik anda beli ginseng, herba & akar kayu yang tulen jika nak dapatkan khasiat-khasiatnya. . #tipsdiet  #tipskurus  #infodiet  #infokurus 
TELUR : YANG MANA SATU ANDA SUKA?
.
Saya lebih suka kuningnya tak terlalu lembik & terlalu keras. Sedang2 je. So klw buat telur setengah masak tu mesti 4-5 minit je.
.
Anda pulak?
.
Nak kurus sebelum habis tahun 2017??
Jom cepat2 Whatsapp 019-8770044 !
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
TELUR : YANG MANA SATU ANDA SUKA? . Saya lebih suka kuningnya tak terlalu lembik & terlalu keras. Sedang2 je. So klw buat telur setengah masak tu mesti 4-5 minit je. . Anda pulak? . Nak kurus sebelum habis tahun 2017?? Jom cepat2 Whatsapp 019-8770044 ! . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
INILAH PECAHAN LEMAK, KARBOHIDRAT & PROTEIN PADA TELUR.
.
Hampir 100% putih telur adalah protein. Tapi kuning telur ada kesemuanya. Lemak, karbohidrat dan protein.
.
Tahukah anda? Vitamin dan mineral pada telur terletak di kuningnya. Pilihan di tangan anda. Kalau anda diet jenis low fat diet, kuning telur semestinya bukan pilihan. Kalau balanced diet, boleh makan tapi ada hadnya.
.
Anda buang ke tak? Ke makan sekali dgn mee goreng mamak telur goyang. Padu....
.
Nak info utk kuruskan badan dalam masa 2minggu?
Whatsapp admin 019-8770044 now!☺️
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
INILAH PECAHAN LEMAK, KARBOHIDRAT & PROTEIN PADA TELUR. . Hampir 100% putih telur adalah protein. Tapi kuning telur ada kesemuanya. Lemak, karbohidrat dan protein. . Tahukah anda? Vitamin dan mineral pada telur terletak di kuningnya. Pilihan di tangan anda. Kalau anda diet jenis low fat diet, kuning telur semestinya bukan pilihan. Kalau balanced diet, boleh makan tapi ada hadnya. . Anda buang ke tak? Ke makan sekali dgn mee goreng mamak telur goyang. Padu.... . Nak info utk kuruskan badan dalam masa 2minggu? Whatsapp admin 019-8770044 now!☺️ . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah:
.
1. Kurang pengambilan air
.
Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing.
.
Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik.
.
Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing.
.
Whatsapp 016-6807526 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah: . 1. Kurang pengambilan air . Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing. . Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik. . Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing. . Whatsapp 016-6807526 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 016-6807526 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 016-6807526 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 010-4315051 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 010-4315051 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah:
.
1. Kurang pengambilan air
.
Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing.
.
Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik.
.
Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing.
.
Whatsapp 010-4315051 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodietsehat
PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah: . 1. Kurang pengambilan air . Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing. . Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik. . Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing. . Whatsapp 010-4315051 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodietsehat 
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah:
.
1. Kurang pengambilan air
.
Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing.
.
Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik.
.
Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing.
.
Whatsapp 014-3470302 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah: . 1. Kurang pengambilan air . Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing. . Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik. . Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing. . Whatsapp 014-3470302 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
INILAH PECAHAN LEMAK, KARBOHIDRAT & PROTEIN PADA TELUR.
.
Hampir 100% putih telur adalah protein. Tapi kuning telur ada kesemuanya. Lemak, karbohidrat dan protein.
.
Tahukah anda? Vitamin dan mineral pada telur terletak di kuningnya. Pilihan di tangan anda. Kalau anda diet jenis low fat diet, kuning telur semestinya bukan pilihan. Kalau balanced diet, boleh makan tapi ada hadnya.
.
Anda buang ke tak? Ke makan sekali dgn mee goreng mamak telur goyang. Padu....
.
Nak info utk kuruskan badan dalam masa 2minggu?
Whatsapp admin 014-5461697 now!☺️
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
INILAH PECAHAN LEMAK, KARBOHIDRAT & PROTEIN PADA TELUR. . Hampir 100% putih telur adalah protein. Tapi kuning telur ada kesemuanya. Lemak, karbohidrat dan protein. . Tahukah anda? Vitamin dan mineral pada telur terletak di kuningnya. Pilihan di tangan anda. Kalau anda diet jenis low fat diet, kuning telur semestinya bukan pilihan. Kalau balanced diet, boleh makan tapi ada hadnya. . Anda buang ke tak? Ke makan sekali dgn mee goreng mamak telur goyang. Padu.... . Nak info utk kuruskan badan dalam masa 2minggu? Whatsapp admin 014-5461697 now!☺️ . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
KIRI ATAU KANAN. MANA YG LEBIH MENGENYANGKAN?
.
Setiap makanan ada nilai kalori tersendiri. Cuma anda je yang tentukan makanan tersebut berbaloi atau tak utk dimakan.
.
Kalau saya, of course pilih salad. 300kalori salad lebih byk portion berbanding sandwich. Silap2 belum habis perut dah kenyang.
.
Ni baru sikit, banyak lagi tips sis akan share lepas ni. Whatsapp 014-5461697 sekarang!💪🏻
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
KIRI ATAU KANAN. MANA YG LEBIH MENGENYANGKAN? . Setiap makanan ada nilai kalori tersendiri. Cuma anda je yang tentukan makanan tersebut berbaloi atau tak utk dimakan. . Kalau saya, of course pilih salad. 300kalori salad lebih byk portion berbanding sandwich. Silap2 belum habis perut dah kenyang. . Ni baru sikit, banyak lagi tips sis akan share lepas ni. Whatsapp 014-5461697 sekarang!💪🏻 . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
TELUR : YANG MANA SATU ANDA SUKA?
.
Saya lebih suka kuningnya tak terlalu lembik & terlalu keras. Sedang2 je. So klw buat telur setengah masak tu mesti 4-5 minit je.
.
Anda pulak?
.
Nak kurus sebelum habis tahun 2017??
Jom cepat2 Whatsapp 014-5461697 !
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
TELUR : YANG MANA SATU ANDA SUKA? . Saya lebih suka kuningnya tak terlalu lembik & terlalu keras. Sedang2 je. So klw buat telur setengah masak tu mesti 4-5 minit je. . Anda pulak? . Nak kurus sebelum habis tahun 2017?? Jom cepat2 Whatsapp 014-5461697 ! . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Wow sangat! 15KG DAH TURUN BERAT! Ramai orang tanya tips macam mana boleh kurus. 😊. Ada lagi yang nak turun berat macam sis kita ni? 😊

WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770 untuk mendapatkan lemonade anda sekarang. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #tipskuruscepat #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #detoxing #Kurusdengancepat #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #barangbaik #terlajaklaris #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #teamrafalx #serbuklemon #sayajual #bazarpaknil #lakukeras #workout #teamrafaLX
Wow sangat! 15KG DAH TURUN BERAT! Ramai orang tanya tips macam mana boleh kurus. 😊. Ada lagi yang nak turun berat macam sis kita ni? 😊 WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770 untuk mendapatkan lemonade anda sekarang. 😊 #lemonadexpresh  #detox  #tipskurus  #tipskuruscepat  #senangkurus  #kurus  #detoxwater  #detoxrecipe  #lemon  #lemonade  #detoxing  #Kurusdengancepat  #kurussihat  #kurusbadan  #kurusmudah  #infokurus  #barangbaik  #terlajaklaris  #JK1M  #zumba  #jogging  #bakarlemak  #teamrafalx  #serbuklemon  #sayajual  #bazarpaknil  #lakukeras  #workout  #teamrafaLX 
Wow sangat! 15KG DAH TURUN BERAT! Ramai orang tanya tips macam mana boleh kurus. 😊. Ada lagi yang nak turun berat macam sis kita ni? 😊

WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770 untuk mendapatkan lemonade anda sekarang. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #tipskuruscepat #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #detoxing #Kurusdengancepat #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #barangbaik #terlajaklaris #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #teamrafalx #serbuklemon #sayajual #bazarpaknil #lakukeras #workout #teamrafaLX
Wow sangat! 15KG DAH TURUN BERAT! Ramai orang tanya tips macam mana boleh kurus. 😊. Ada lagi yang nak turun berat macam sis kita ni? 😊 WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770 untuk mendapatkan lemonade anda sekarang. 😊 #lemonadexpresh  #detox  #tipskurus  #tipskuruscepat  #senangkurus  #kurus  #detoxwater  #detoxrecipe  #lemon  #lemonade  #detoxing  #Kurusdengancepat  #kurussihat  #kurusbadan  #kurusmudah  #infokurus  #barangbaik  #terlajaklaris  #JK1M  #zumba  #jogging  #bakarlemak  #teamrafalx  #serbuklemon  #sayajual  #bazarpaknil  #lakukeras  #workout  #teamrafaLX 
Wow sangat! 15KG DAH TURUN BERAT! Ramai orang tanya tips macam mana boleh kurus. 😊. Ada lagi yang nak turun berat macam sis kita ni? 😊

WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770 untuk mendapatkan lemonade anda sekarang. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #tipskuruscepat #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #detoxing #Kurusdengancepat #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #barangbaik #terlajaklaris #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #teamrafalx #serbuklemon #sayajual #bazarpaknil #lakukeras #workout #teamrafaLX
Wow sangat! 15KG DAH TURUN BERAT! Ramai orang tanya tips macam mana boleh kurus. 😊. Ada lagi yang nak turun berat macam sis kita ni? 😊 WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770 untuk mendapatkan lemonade anda sekarang. 😊 #lemonadexpresh  #detox  #tipskurus  #tipskuruscepat  #senangkurus  #kurus  #detoxwater  #detoxrecipe  #lemon  #lemonade  #detoxing  #Kurusdengancepat  #kurussihat  #kurusbadan  #kurusmudah  #infokurus  #barangbaik  #terlajaklaris  #JK1M  #zumba  #jogging  #bakarlemak  #teamrafalx  #serbuklemon  #sayajual  #bazarpaknil  #lakukeras  #workout  #teamrafaLX 
BADAN LEBIH CERGAS DARI SEBELUM NI
.
Badan terasa lebih cergas. Sebelum-sebelum ni layu je. Hihi. 😍
.
.
Jadi korang kalau rasa nak cergas bertenaga siang dan malam, tak nak lemau layu di hujung mekar tu, meh la cuba Lemonade Xpresh ni. 🍋
.
.
Botol yang sangat praktikal. Mudah dibawa ke mana-mana, jadi anytime boleh minum air lemon.
.
.
SERBUK LEMON 100% PURE. .
.
Whatsapp terus ke 0133368770
.
ATAU FOLLOW IG
@lemonade_xpresh 
@lemonade_xpresh 
@lemonade_xpresh .
.
#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
BADAN LEBIH CERGAS DARI SEBELUM NI . Badan terasa lebih cergas. Sebelum-sebelum ni layu je. Hihi. 😍 . . Jadi korang kalau rasa nak cergas bertenaga siang dan malam, tak nak lemau layu di hujung mekar tu, meh la cuba Lemonade Xpresh ni. 🍋 . . Botol yang sangat praktikal. Mudah dibawa ke mana-mana, jadi anytime boleh minum air lemon. . . SERBUK LEMON 100% PURE. . . Whatsapp terus ke 0133368770 . ATAU FOLLOW IG @lemonade_xpresh @lemonade_xpresh @lemonade_xpresh . . #lemonadexpresh  #detox  #tipskurus  #senangkurus  #kurus  #detoxwater  #detoxrecipe  #lemon  #lemonade  #tehlemon  #kurussihat  #kurusbadan  #kurusmudah  #infokurus  #slim  #lemondetox  #JK1M  #zumba  #jogging  #bakarlemak  #fatburner  #tehlemonmadu  #sayajual  #ramping  #teamrafaLX  #workout  #sado  #lemonpanas  #lemonsejuk 
BADAN LEBIH CERGAS DARI SEBELUM NI
.
Badan terasa lebih cergas. Sebelum-sebelum ni layu je. Hihi. 😍
.
.
Jadi korang kalau rasa nak cergas bertenaga siang dan malam, tak nak lemau layu di hujung mekar tu, meh la cuba Lemonade Xpresh ni. 🍋
.
.
Botol yang sangat praktikal. Mudah dibawa ke mana-mana, jadi anytime boleh minum air lemon.
.
.
SERBUK LEMON 100% PURE. .
.
Whatsapp terus ke 0133368770
.
ATAU FOLLOW IG
@lemonade_xpresh 
@lemonade_xpresh 
@lemonade_xpresh .
.
#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
BADAN LEBIH CERGAS DARI SEBELUM NI . Badan terasa lebih cergas. Sebelum-sebelum ni layu je. Hihi. 😍 . . Jadi korang kalau rasa nak cergas bertenaga siang dan malam, tak nak lemau layu di hujung mekar tu, meh la cuba Lemonade Xpresh ni. 🍋 . . Botol yang sangat praktikal. Mudah dibawa ke mana-mana, jadi anytime boleh minum air lemon. . . SERBUK LEMON 100% PURE. . . Whatsapp terus ke 0133368770 . ATAU FOLLOW IG @lemonade_xpresh @lemonade_xpresh @lemonade_xpresh . . #lemonadexpresh  #detox  #tipskurus  #senangkurus  #kurus  #detoxwater  #detoxrecipe  #lemon  #lemonade  #tehlemon  #kurussihat  #kurusbadan  #kurusmudah  #infokurus  #slim  #lemondetox  #JK1M  #zumba  #jogging  #bakarlemak  #fatburner  #tehlemonmadu  #sayajual  #ramping  #teamrafaLX  #workout  #sado  #lemonpanas  #lemonsejuk 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 017-9830868 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 017-9830868 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah:
.
1. Kurang pengambilan air
.
Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing.
.
Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik.
.
Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing.
.
Whatsapp 017-9830868 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah: . 1. Kurang pengambilan air . Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing. . Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik. . Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing. . Whatsapp 017-9830868 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 013-9068007 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 013-9068007 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 013-9068007 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet  SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 013-9068007 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
FAKTA ATAU AUTA
.
Berat badan terdiri daripada komposisi jisim lemak, jisim otot dan air.
.
Berhenti fokus kepada penurunan angka atau nombor di penimbang sahaja tetapi FOKUS kepada penurunan lemak juga.
.
" Macam mana saya nak tahu lemak di badan saya dah turun? "
. 
Pertama, boleh beli penimbang di fitness store. Penimbang yang membolehkan kita track rekod penurunan peratus lemak.
.
Kedua, ukur badan. Perhatikan setiap inch loss.
.
No problem kalau nombor di penimbang statik, tetapi ukur lilit peha pinggang punggung lengan berkurangan. Tahniah! Anda di landasan yang betul.
.
Berhenti jadi obses dengan penimbang. 1000x timbang pun berat anda tetap akan sama kalau tidak jaga pemakanan.
.
Jom Whatsapp ke 013-9068007 untuk sis guide anda sampai kurus!!!
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
FAKTA ATAU AUTA . Berat badan terdiri daripada komposisi jisim lemak, jisim otot dan air. . Berhenti fokus kepada penurunan angka atau nombor di penimbang sahaja tetapi FOKUS kepada penurunan lemak juga. . " Macam mana saya nak tahu lemak di badan saya dah turun? " . Pertama, boleh beli penimbang di fitness store. Penimbang yang membolehkan kita track rekod penurunan peratus lemak. . Kedua, ukur badan. Perhatikan setiap inch loss. . No problem kalau nombor di penimbang statik, tetapi ukur lilit peha pinggang punggung lengan berkurangan. Tahniah! Anda di landasan yang betul. . Berhenti jadi obses dengan penimbang. 1000x timbang pun berat anda tetap akan sama kalau tidak jaga pemakanan. . Jom Whatsapp ke 013-9068007 untuk sis guide anda sampai kurus!!! . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 013-9068007 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 013-9068007 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
FAKTA ATAU AUTA
.
Berat badan terdiri daripada komposisi jisim lemak, jisim otot dan air.
.
Berhenti fokus kepada penurunan angka atau nombor di penimbang sahaja tetapi FOKUS kepada penurunan lemak juga.
.
" Macam mana saya nak tahu lemak di badan saya dah turun? "
. 
Pertama, boleh beli penimbang di fitness store. Penimbang yang membolehkan kita track rekod penurunan peratus lemak.
.
Kedua, ukur badan. Perhatikan setiap inch loss.
.
No problem kalau nombor di penimbang statik, tetapi ukur lilit peha pinggang punggung lengan berkurangan. Tahniah! Anda di landasan yang betul.
.
Berhenti jadi obses dengan penimbang. 1000x timbang pun berat anda tetap akan sama kalau tidak jaga pemakanan.
.
Jom Whatsapp ke 013-9068007 untuk sis guide anda sampai kurus!!!
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
FAKTA ATAU AUTA . Berat badan terdiri daripada komposisi jisim lemak, jisim otot dan air. . Berhenti fokus kepada penurunan angka atau nombor di penimbang sahaja tetapi FOKUS kepada penurunan lemak juga. . " Macam mana saya nak tahu lemak di badan saya dah turun? " . Pertama, boleh beli penimbang di fitness store. Penimbang yang membolehkan kita track rekod penurunan peratus lemak. . Kedua, ukur badan. Perhatikan setiap inch loss. . No problem kalau nombor di penimbang statik, tetapi ukur lilit peha pinggang punggung lengan berkurangan. Tahniah! Anda di landasan yang betul. . Berhenti jadi obses dengan penimbang. 1000x timbang pun berat anda tetap akan sama kalau tidak jaga pemakanan. . Jom Whatsapp ke 013-9068007 untuk sis guide anda sampai kurus!!! . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 017-4431516 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 017-4431516 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah:
.
1. Kurang pengambilan air
.
Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing.
.
Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik.
.
Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing.
.
Whatsapp 017-4431516 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah: . 1. Kurang pengambilan air . Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing. . Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik. . Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing. . Whatsapp 017-4431516 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Selamat pagi malaysia.. pagi ni ada yg pegi joging kat tasik atau taman??? Boleh minum fat burner mega sebelum besenam.. tenaga pun bertambah dan metabolisma badan pun meningkat.. pembakaran kalori lebih pantas dengan rasa mixberries yg melazatkn... ada yg belom dpt kn lagi?? Boleh whatsapp terus atau pm admin ye.. *cod kl selangor negeri sembilan
* percuma pos laju seluruh malaysia..
----------------------
018-2011898
018-2011898
---------------------- #pembakarlemak
#fatburner
#fatburnermega 
#codklselangor
#sayajualonline
#sayanakkurus
#testimoni
#tipskurus
#infokurus
#dietatkinsmalaysia
#sabahonlineshop
#sarawakonlineshop
#codklselangor
Selamat pagi malaysia.. pagi ni ada yg pegi joging kat tasik atau taman??? Boleh minum fat burner mega sebelum besenam.. tenaga pun bertambah dan metabolisma badan pun meningkat.. pembakaran kalori lebih pantas dengan rasa mixberries yg melazatkn... ada yg belom dpt kn lagi?? Boleh whatsapp terus atau pm admin ye.. *cod kl selangor negeri sembilan * percuma pos laju seluruh malaysia.. ---------------------- 018-2011898 018-2011898 ---------------------- #pembakarlemak  #fatburner  #fatburnermega  #codklselangor  #sayajualonline  #sayanakkurus  #testimoni  #tipskurus  #infokurus  #dietatkinsmalaysia  #sabahonlineshop  #sarawakonlineshop  #codklselangor 
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 😊

Dah melemon ke belum pagi ni? Nak order lemonade? terus WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 😊

Dah melemon ke belum pagi ni? Nak order lemonade? terus WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 😊

Dah melemon ke belum pagi ni? Nak order lemonade? terus WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 😊

Dah melemon ke belum pagi ni? Nak order lemonade? terus WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 😊

Dah melemon ke belum pagi ni? Nak order lemonade? terus WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Assalamualaikum dan selamat pagi semua. 😊

Dah melemon ke belum pagi ni? Nak order lemonade? terus WhatsApp "lemon" ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Anda Mempunyai MASALAH Macam Nie..
.
✔Sedang mencari produk KURUSKAN BADAN yang selamat dan berkesan?✔Dah GIVE UP cuba macam-macam produk kurus badan? ✔Dah cuba MACAM-MACAM produk kurus badan tapi tak turun berat jugak?
✔Dah habis BERIBU RINGGIT tapi badan tak kurus-kurus jugak?
✔Dah DIET MACAM NAK GILA tapi lambat sangat nak kurus?
✔LEMAK kat peha, pinggul dengan perut semakin naik?
✔BMI dah masuk kategori OBESITI?
✔Rasa rendah diri sebab GEMUK?
✔Pergerakan TERBATAS sebab gemuk?
✔Kaki dan tumit dah mula rasa SAKIT?✔Pakaian dah mula TAK muat?
-------------------------------------------------------------
"BERITA BAIK..! Bayangkan.. semua masalah anda yang disebutkan di atas tadi bakal berakhir hari ini." CEHART adalah jawapan kepada masalah Anda... Jom Klik Link Wasap Di Atas Ni
.
#dietsihat #tipsdiet #makeuplawa #keksedap #kateringkl #infokurus #infodiet #ppum #jommakan #caranakkurus #kuruskanbadan #detoks #cegahgemuk #cegahpenyakit #ubatbuncit #berhentimerokok #setkurus #setslimming #cepatkurus #kurusdalam2minggu #turun10kgsebulan 
#ubatgout #agenwanted #stokiswanted #kurusdengancepat #gymkl #gymbangi #gymshahalam #gymseremban #turunlemak
Anda Mempunyai MASALAH Macam Nie.. . ✔Sedang mencari produk KURUSKAN BADAN yang selamat dan berkesan?✔Dah GIVE UP cuba macam-macam produk kurus badan? ✔Dah cuba MACAM-MACAM produk kurus badan tapi tak turun berat jugak? ✔Dah habis BERIBU RINGGIT tapi badan tak kurus-kurus jugak? ✔Dah DIET MACAM NAK GILA tapi lambat sangat nak kurus? ✔LEMAK kat peha, pinggul dengan perut semakin naik? ✔BMI dah masuk kategori OBESITI? ✔Rasa rendah diri sebab GEMUK? ✔Pergerakan TERBATAS sebab gemuk? ✔Kaki dan tumit dah mula rasa SAKIT?✔Pakaian dah mula TAK muat? ------------------------------------------------------------- "BERITA BAIK..! Bayangkan.. semua masalah anda yang disebutkan di atas tadi bakal berakhir hari ini." CEHART adalah jawapan kepada masalah Anda... Jom Klik Link Wasap Di Atas Ni . #dietsihat  #tipsdiet  #makeuplawa  #keksedap  #kateringkl  #infokurus  #infodiet  #ppum  #jommakan  #caranakkurus  #kuruskanbadan  #detoks  #cegahgemuk  #cegahpenyakit  #ubatbuncit  #berhentimerokok  #setkurus  #setslimming  #cepatkurus  #kurusdalam2minggu  #turun10kgsebulan  #ubatgout  #agenwanted  #stokiswanted  #kurusdengancepat  #gymkl  #gymbangi  #gymshahalam  #gymseremban  #turunlemak 
Salam. Ada yang berminat nak jadi stokis dan dealer Lemonade Xpresh? Sekarang ada promosi dengan MOQ yang minimun. Jom grab sekarang. 😊

Stockist - RM 168
5 bottles
Margin 30%

Exclusive Stockist - RM 1,560
50 bottles
Margin 35%

Premium Stockist - RM 2,880
100 bottles
Margin 40%

Excluding postage ***************** .

Master Agent Price - RM 40 (1st Purchase RM 48)

Jom WhatsApp lemon ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Salam. Ada yang berminat nak jadi stokis dan dealer Lemonade Xpresh? Sekarang ada promosi dengan MOQ yang minimun. Jom grab sekarang. 😊 Stockist - RM 168 5 bottles Margin 30% Exclusive Stockist - RM 1,560 50 bottles Margin 35% Premium Stockist - RM 2,880 100 bottles Margin 40% Excluding postage ***************** . Master Agent Price - RM 40 (1st Purchase RM 48) Jom WhatsApp lemon ke 013-336 8770. 😊 #lemonadexpresh  #detox  #tipskurus  #senangkurus  #kurus  #detoxwater  #detoxrecipe  #lemon  #lemonade  #tehlemon  #kurussihat  #kurusbadan  #kurusmudah  #infokurus  #slim  #lemondetox  #JK1M  #zumba  #jogging  #bakarlemak  #fatburner  #tehlemonmadu  #sayajual  #ramping  #teamrafaLX  #workout  #sado  #lemonpanas  #lemonsejuk 
Salam. Ada yang berminat nak jadi stokis dan dealer Lemonade Xpresh? Sekarang ada promosi dengan MOQ yang minimun. Jom grab sekarang. 😊

Stockist - RM 168
5 bottles
Margin 30%

Exclusive Stockist - RM 1,560
50 bottles
Margin 35%

Premium Stockist - RM 2,880
100 bottles
Margin 40%

Excluding postage ***************** .

Master Agent Price - RM 40 (1st Purchase RM 48)

Jom WhatsApp lemon ke 013-336 8770. 😊

#lemonadexpresh #detox #tipskurus #senangkurus #kurus #detoxwater #detoxrecipe #lemon #lemonade #tehlemon #kurussihat #kurusbadan #kurusmudah #infokurus #slim #lemondetox #JK1M #zumba #jogging #bakarlemak #fatburner #tehlemonmadu #sayajual #ramping #teamrafaLX #workout #sado #lemonpanas #lemonsejuk
Salam. Ada yang berminat nak jadi stokis dan dealer Lemonade Xpresh? Sekarang ada promosi dengan MOQ yang minimun. Jom grab sekarang. 😊 Stockist - RM 168 5 bottles Margin 30% Exclusive Stockist - RM 1,560 50 bottles Margin 35% Premium Stockist - RM 2,880 100 bottles Margin 40% Excluding postage ***************** . Master Agent Price - RM 40 (1st Purchase RM 48) Jom WhatsApp lemon ke 013-336 8770. 😊 #lemonadexpresh  #detox  #tipskurus  #senangkurus  #kurus  #detoxwater  #detoxrecipe  #lemon  #lemonade  #tehlemon  #kurussihat  #kurusbadan  #kurusmudah  #infokurus  #slim  #lemondetox  #JK1M  #zumba  #jogging  #bakarlemak  #fatburner  #tehlemonmadu  #sayajual  #ramping  #teamrafaLX  #workout  #sado  #lemonpanas  #lemonsejuk 
1575 KALORI VS 1575 KALORI
.
Pilih makanan anda sebaiknya, terutama cuti sekolah dan musim kenduri kahwin sekarang.
.
Kalori yang sama boleh jadi jumlah makanan yang berbeza. Dengan 1500 kalori, anda boleh makan 5x sehari. Tp ada makanan 1500 kalori yg untuk 1 hidangan.
.
So anda pilih nak makan pilihan mana satu??
Nak kurus kena ada ilmu juga tau.
.
Whatsapp 018-9875742 utk lebih details.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
1575 KALORI VS 1575 KALORI . Pilih makanan anda sebaiknya, terutama cuti sekolah dan musim kenduri kahwin sekarang. . Kalori yang sama boleh jadi jumlah makanan yang berbeza. Dengan 1500 kalori, anda boleh makan 5x sehari. Tp ada makanan 1500 kalori yg untuk 1 hidangan. . So anda pilih nak makan pilihan mana satu?? Nak kurus kena ada ilmu juga tau. . Whatsapp 018-9875742 utk lebih details. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 013-9044954 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 013-9044954 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 019-8770044 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 019-8770044 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 013-9044954 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 013-9044954 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
SNACKING
. 
Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting.
.
Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul.
.
Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking.
.
Whatsapp 019-8770044 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
SNACKING . Snacking adalah penyelamat nafsu makan bila tiba waktu meal penting. . Snacking dengan kekacang sangat membantu kerana tinggi protein dan mempunyai lemak baik. Tetapi ia masih perlu diambil mengikut portion yang betul. . Handful atau bawah 200 kalori dah mencukupi untuk kalori per snacking. . Whatsapp 019-8770044 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Dapatkan Lemonex Original hari ni dengan harga PROMOSI MELETOP !!!
.
RM120 SAHAJA !
RM120 SAHAJA !
RM120 SAHAJA !
.
Dan percuma shaker Lemonex ! Yihaaaa...Lebih murah..lebih jimat !
.
.
Cepat-cepat klik link whatsapp kat bio utk COD area Kuala Terengganu atau luar kawasan Terengganu kita pos je. Tak perlu byr pos ok? Kita belanja awak. 😘
.
.
So apa yg ditunggu lagi? Takkan jdk pemerhati org lain makin kurus je 😉
.
.
Jom KURUS DGN LEMONEX !
.
.
#lemonexoriginalhq #lemonexoriginal #enotkurus #codkualaterengganu #lemonexkualaterengganu #kurusdalam2minggu #nakkuruscepat #lemonexmalaysia #slim #nakkurus #fatburner #detox #turunberatbadan #tipskuruscepat #buanglemak #tipskurus #looseweight #infokurus
Dapatkan Lemonex Original hari ni dengan harga PROMOSI MELETOP !!! . RM120 SAHAJA ! RM120 SAHAJA ! RM120 SAHAJA ! . Dan percuma shaker Lemonex ! Yihaaaa...Lebih murah..lebih jimat ! . . Cepat-cepat klik link whatsapp kat bio utk COD area Kuala Terengganu atau luar kawasan Terengganu kita pos je. Tak perlu byr pos ok? Kita belanja awak. 😘 . . So apa yg ditunggu lagi? Takkan jdk pemerhati org lain makin kurus je 😉 . . Jom KURUS DGN LEMONEX ! . . #lemonexoriginalhq  #lemonexoriginal  #enotkurus  #codkualaterengganu  #lemonexkualaterengganu  #kurusdalam2minggu  #nakkuruscepat  #lemonexmalaysia  #slim  #nakkurus  #fatburner  #detox  #turunberatbadan  #tipskuruscepat  #buanglemak  #tipskurus  #looseweight  #infokurus 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
GULA
.
Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout.
.
So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga.
. 
Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana.
.
Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia.
.
Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
GULA . Pengambilan gula putih (sukrosa) boleh meningkatkan asid urik dalam badan. Jesteru meningkatkan risiko untuk terkena serangan gout. . So, jangan pelik kalau dah berpantang masih kena gout. Sebab tak pantang gula (sukrosa dan fruktosa). Lupa nak cakap, gula sukrosa ini bukan dalam gula putih sahaja, gula perang pun ada juga. . Gula fruktosa pula banyak dalam air jus buah buahan dan juga air minuman ringan di luar sana. . Walaubagaimanapun, gula merupakan salah satu kompaun yang di perlukan di dalam badan. Jika bacaan gula dalam badan rendah, anda mungkin akan pengsan, sawan atau pun meninggal dunia. . Nak minum air manis boleh, tapi tidak boleh kerap. Begitu juga dengan makanan yang manis. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet 
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah:
.
1. Kurang pengambilan air
.
Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing.
.
Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik.
.
Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing.
.
Whatsapp 019-8770044 untuk info lanjut.
.
#qurose #kurus #diet #tipskurus #tipsdiet #infokurus #infodiet
Salah satu PUNCA TERJADINYA BATU KARANG adalah: . 1. Kurang pengambilan air . Kurang pengambilan air merupakan salah satu penyebab terhasilnya batu karang. Jika seseorang itu kurang minum air, ia akan menyebabkan kurangnya penghasilan air kencing. . Perkara ini akan menyebabkan kepekatan air kencing meningkat. Air kencing akan penuh dengan kompaun yang boleh membentuk batu karang seperti kalsium, oxalate dan juga asid urik. . Jadi lepas ni pastikan anda minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari supaya toksin dapat dikeluarkan melalui air kencing. . Whatsapp 019-8770044 untuk info lanjut. . #qurose  #kurus  #diet  #tipskurus  #tipsdiet  #infokurus  #infodiet