an online Instagram web viewer

#kedaikontena medias

Photos

YES, KEDAI BUNDLE KAMILAH, MANA LAGI. BUKAN JAMILAH. DAH PERGI BELUM CAWANGAN TERKINI JBR BUNDLE DI SHAH ALAM?

PEMINAT-PEMINAT BUNDLE SEMUA!

TAKKAN TAKTAU. JANGAN ACAH-ACAH KAKI SELAMLAH, KAKI BUNDLELAH, KALAU BERANI MARI SINIIII! SEBELAH DENGAN POLITEKNIK S.ALAM DAN DEKAT DENGAN STADIUM.

MUNGKIN RAMAI DAH TAU, TAPI RAMAI JUGA MASIH BELUM TAU. KORANG KALAU MEMANG CARI BUNDLE BOLEH DATANG CAWANGAN KAMI YANG TERKINI, TERLATEST, TERSEJUK DAN TERPENING SEBAB SUSAH NAK PILIH, BANYAK GILA PILIHAN. HARGA TAKPAYAH PERTIKAI!

Dari bayi ke budak-budak, dewasa tak kira lelaki atau perempuan, soft toys & hard toys, kelengkapan rumah (dari UK ni), memang wajib datang jenguk.

DI CAWANGAN SHAH ALAM NI, KITA ADA LEBIH 35 RIBU HELAI, CUBA DATANG DULU! SEMUA ITEM RM2, RM5, RM12.90, RM18.90. Tak percaya? Tak apa!

Waze jer JBR Bundle Shah Alam atau Google Maps :

KLIK MAP KAT BAWAH!

https://goo.gl/Q5UpUF

Waktu Operasi 10 Pagi ke 12 Malam.

Mehla semua, datang cari pakaian pilihan.

Anda beli, kami semangat! :D

Admin JBR Bundle

#kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #butikbundle #kedaibundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle #jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved
YES, KEDAI BUNDLE KAMILAH, MANA LAGI. BUKAN JAMILAH. DAH PERGI BELUM CAWANGAN TERKINI JBR BUNDLE DI SHAH ALAM? PEMINAT-PEMINAT BUNDLE SEMUA! TAKKAN TAKTAU. JANGAN ACAH-ACAH KAKI SELAMLAH, KAKI BUNDLELAH, KALAU BERANI MARI SINIIII! SEBELAH DENGAN POLITEKNIK S.ALAM DAN DEKAT DENGAN STADIUM. MUNGKIN RAMAI DAH TAU, TAPI RAMAI JUGA MASIH BELUM TAU. KORANG KALAU MEMANG CARI BUNDLE BOLEH DATANG CAWANGAN KAMI YANG TERKINI, TERLATEST, TERSEJUK DAN TERPENING SEBAB SUSAH NAK PILIH, BANYAK GILA PILIHAN. HARGA TAKPAYAH PERTIKAI! Dari bayi ke budak-budak, dewasa tak kira lelaki atau perempuan, soft toys & hard toys, kelengkapan rumah (dari UK ni), memang wajib datang jenguk. DI CAWANGAN SHAH ALAM NI, KITA ADA LEBIH 35 RIBU HELAI, CUBA DATANG DULU! SEMUA ITEM RM2, RM5, RM12.90, RM18.90. Tak percaya? Tak apa! Waze jer JBR Bundle Shah Alam atau Google Maps : KLIK MAP KAT BAWAH! https://goo.gl/Q5UpUF Waktu Operasi 10 Pagi ke 12 Malam. Mehla semua, datang cari pakaian pilihan. Anda beli, kami semangat! :D Admin JBR Bundle #kakiselam  #kakibundle  #bundlemalaysia  #bundleshahalam  #butikbundle  #kedaibundle  #kedaikontena  #bundlemurah  #pembekalbundle  #jbrbundle  #jbrbundleshahalam  #shahalam  #vintaj  #usedclothes  #preloved 
MEE REBUS DAGING. Dimasak selama 5 jam untuk mendapatkan rasa daging yang empuk. Gerenti hirup kuah sampai kering punya! Jom serbu!
.
#jjcm
#jjcmtv3
#sarapan
#lontongbergedil
#lontong
#jommakan
#kedaikontena
#foodporn
#foodkl
#kopi434
#kopio
Kopi O paling best dekat sini. Antara best-seller kami. Sesuai dinikmati bersama roti canai. Apa lagi? Jom serbu Lot 91 Cafe sekarang!
#jjcm
#jjcmtv3
#sarapan
#lontongbergedil
#lontong
#jommakan
#kedaikontena
#foodporn
#foodkl
#kopi434
#kopio
Lontong Bergedil. Sarapan warisan Melayu. Memang sedap dinikmati ketika cuaca sejuk begini. Apa lagi? Jom ke Lot 91 Cafe. ūüėä
#jjcm
#jjcmtv3
#sarapan
#lontongbergedil
#lontong
#jommakan
#kedaikontena
#foodporn
#foodkl
KEMANA HUJUNG MINGGU KORANG?

Yerla, koranglah. Yang tengah baca tu. Hujung minggu takkan tengok bunga api jer. Bunga api main time raya la. Mana ada zaman celebrate kedatangan tahun baru. Baik korang membundle.

Ni kisahnya.
Sabtu, Ahad, Isnin, cuti kan? Baik datang sini, cari jeans, flannel ker, tshirt hawaii ker, kasut ker, barulah bergaya di tahun baru nanti. Wow! Pakaian dah baru, azam tak baru takpa. Azam orang tak nampak. Huhu.

Kitorang jual dari RM2, RM5, RM12.90, RM18.90 dan RM23.90.

Kau rasa?

Dah, cepat skit pergi bersiap, datang sini. Jangan bagi alasan takda kereta la, moto roadtax matilah, basikal rantai lucutlah, Grab dengan Uber kan ada, tekan je. Tak moden betul hidup korang ni.

Tak biasa? Ha, jalan kaki je. Dah, dah, admin tunggu kau kat gate ni. Cepat-cepat. 
Masuk dan ikuti kitorang kat FB untuk update lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi kami. Jum selam geng! Dah baca jangan tak datang lak.

Admin JBR Bundle
 #newbranch #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #sunset #moviestyle #poster #collectibles #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle #jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintage #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #kasutbundle #begbundle #butikbundle #shortfilm
KEMANA HUJUNG MINGGU KORANG? Yerla, koranglah. Yang tengah baca tu. Hujung minggu takkan tengok bunga api jer. Bunga api main time raya la. Mana ada zaman celebrate kedatangan tahun baru. Baik korang membundle. Ni kisahnya. Sabtu, Ahad, Isnin, cuti kan? Baik datang sini, cari jeans, flannel ker, tshirt hawaii ker, kasut ker, barulah bergaya di tahun baru nanti. Wow! Pakaian dah baru, azam tak baru takpa. Azam orang tak nampak. Huhu. Kitorang jual dari RM2, RM5, RM12.90, RM18.90 dan RM23.90. Kau rasa? Dah, cepat skit pergi bersiap, datang sini. Jangan bagi alasan takda kereta la, moto roadtax matilah, basikal rantai lucutlah, Grab dengan Uber kan ada, tekan je. Tak moden betul hidup korang ni. Tak biasa? Ha, jalan kaki je. Dah, dah, admin tunggu kau kat gate ni. Cepat-cepat. Masuk dan ikuti kitorang kat FB untuk update lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi kami. Jum selam geng! Dah baca jangan tak datang lak. Admin JBR Bundle #newbranch ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #sunset  #moviestyle  #poster  #collectibles  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle  #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintage ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #kasutbundle  #begbundle  #butikbundle  #shortfilm 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM.

Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka.

Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm.

Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea.

Ish. Ish. Ish. See!

Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. 
Jangan kecam sebelum kita betul faham.

Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai.

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam!

Admin JBR Bundle
 #moment #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #bts #journalism #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok #street #culture
Suasana di hari pembukaan, hari pertama dan kedua JBR BUNDLE SHAH ALAM. Ada apa dengan bundle? Apa istimewanya sehingga semakin ramai yang nak layan dan meniaga? Ada yang tak hairan kerna bundle dah sebahagian hidup mereka. Bundle? Vintage? Rare? Kualiti? Jimat? Koleksi? Ermm. Ada yang bilang sebab bundle seperti satu kepulauan yang tersembunyi harta karun, ada yang kata sebab kepuasan mencari, menyelam dan untuk tak sama dengan apa yang dipakai orang lain, ada yang tahu barang bundle barang import dan kualitinya berbeza, ada yang membeli kerana harga, boleh jimat poket pun selamat, ada yang gila sebab apa dibeli boleh jadi koleksi dalam almari atau jual balik harga 'wow' di sini atau oversea. Ish. Ish. Ish. See! Jika direnung semula, bundle ada 1001 alasan untuk disukai. Jangan kecam sebelum kita betul faham. Jangan nak bantai sebelum belajar value barang terpakai. Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam dalam-dalam! Admin JBR Bundle #moment ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #bts  #journalism  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes  #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok  #street  #culture 
SALAM PARA PEMBURU BUNDLE! SHAH ALAM, ADALAH MERUPAKAN CAWANGAN PALING TERKINI!

Dah buka dah 23hb Disember lepas, mana tak datang lagi, boleh singgah. Dekat jer dengan Stadium Shah Alam dan bersebelahan Politeknik Shah Alam (Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah). Korang boleh datang seawal 12 tengahari sampai 12 malam. Semua ada dari pakaian lelaki, wanita, kanak-kanak, kasut, beg tangan, selimut, cadar, barang dapur, permainan dan semuanya dibawakan dari Australia, Jepun, Korea, UK dan US! Fuhhhhh!

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam geng!

Admin JBR Bundle
 #newbranch #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #redblack #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes#preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok
SALAM PARA PEMBURU BUNDLE! SHAH ALAM, ADALAH MERUPAKAN CAWANGAN PALING TERKINI! Dah buka dah 23hb Disember lepas, mana tak datang lagi, boleh singgah. Dekat jer dengan Stadium Shah Alam dan bersebelahan Politeknik Shah Alam (Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah). Korang boleh datang seawal 12 tengahari sampai 12 malam. Semua ada dari pakaian lelaki, wanita, kanak-kanak, kasut, beg tangan, selimut, cadar, barang dapur, permainan dan semuanya dibawakan dari Australia, Jepun, Korea, UK dan US! Fuhhhhh! Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam geng! Admin JBR Bundle #newbranch ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #redblack  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok 
SALAM PARA PEMBURU BUNDLE! SHAH ALAM, ADALAH MERUPAKAN CAWANGAN PALING TERKINI!

Dah buka dah 23hb Disember lepas, mana tak datang lagi, boleh singgah. Dekat jer dengan Stadium Shah Alam dan bersebelahan Politeknik Shah Alam (Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah). Korang boleh datang seawal 12 tengahari sampai 12 malam. Semua ada dari pakaian lelaki, wanita, kanak-kanak, kasut, beg tangan, selimut, cadar, barang dapur, permainan dan semuanya dibawakan dari Australia, Jepun, Korea, UK dan US! Fuhhhhh!

Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam geng!

Admin JBR Bundle
 #newbranch #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #redblack #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes#preloved #kedaikonsep #kontena #pakaianbundle #stok
SALAM PARA PEMBURU BUNDLE! SHAH ALAM, ADALAH MERUPAKAN CAWANGAN PALING TERKINI! Dah buka dah 23hb Disember lepas, mana tak datang lagi, boleh singgah. Dekat jer dengan Stadium Shah Alam dan bersebelahan Politeknik Shah Alam (Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah). Korang boleh datang seawal 12 tengahari sampai 12 malam. Semua ada dari pakaian lelaki, wanita, kanak-kanak, kasut, beg tangan, selimut, cadar, barang dapur, permainan dan semuanya dibawakan dari Australia, Jepun, Korea, UK dan US! Fuhhhhh! Masuk dan ikuti kami di FB untuk lanjut. Tekan maps "JBR Bundle Shah Alam" untuk terus ke lokasi ya! Jum selam geng! Admin JBR Bundle #newbranch ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #redblack  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes #preloved  #kedaikonsep  #kontena  #pakaianbundle  #stok 
PAKEJ PROMOSI akan berakhir !!! Dapatkan segera dengan harga promosi sebelum 31/12/2017.

PROMOSI KHAS - PAKEJ KOMBO YANG SANGAT JIMAT
.
Harga pakej SUPER JIMAT yang SK tawarkan adalah pakej kombo kontena + fabricate yang mana korang tak akan dapat harga camni pada waktu biasa tau !! .
Harga pakej kombo bermula dari RM8,000.00 - RM12,000.00 untuk design-design bagi pemilik kedai atau kafe sedia ada atau korang yang baru nak mulakan biz kafe atau kedai menggunakan konsep kontena. Rebut peluang ini untuk dapatkan pakej kombo SUPER JIMAT ni.
.
Ingin tahu lebih lanjut ? Jom.. whatsapp di 0133610240 atau hubungi SK hari ni.
.
Tunggu dulu !! Siapa yang membuat tempahan promosi khas pakej kombo SUPER JIMAT, SK bagi FREE interior and exterior paint. Korang pilih jer nak warna ape, okay.

#saudagarkontena#specialpromo
#kombopakej#kontena+fabricate
#kontenamurah#kontenaportklang
#kafekontena#kedaikontena
PAKEJ PROMOSI akan berakhir !!! Dapatkan segera dengan harga promosi sebelum 31/12/2017. PROMOSI KHAS - PAKEJ KOMBO YANG SANGAT JIMAT . Harga pakej SUPER JIMAT yang SK tawarkan adalah pakej kombo kontena + fabricate yang mana korang tak akan dapat harga camni pada waktu biasa tau !! . Harga pakej kombo bermula dari RM8,000.00 - RM12,000.00 untuk design-design bagi pemilik kedai atau kafe sedia ada atau korang yang baru nak mulakan biz kafe atau kedai menggunakan konsep kontena. Rebut peluang ini untuk dapatkan pakej kombo SUPER JIMAT ni. . Ingin tahu lebih lanjut ? Jom.. whatsapp di 0133610240 atau hubungi SK hari ni. . Tunggu dulu !! Siapa yang membuat tempahan promosi khas pakej kombo SUPER JIMAT, SK bagi FREE interior and exterior paint. Korang pilih jer nak warna ape, okay. #saudagarkontena #specialpromo  #kombopakej #kontena +fabricate #kontenamurah #kontenaportklang  #kafekontena #kedaikontena 
HELLO SHAH ALAM, HELLO KAKI SELAM! KAMI NI JBR BUNDLE LAH!

Lets The Stock, Do The Talk!

In order to join us here, you must :
- Love originality & fashion things.
- Obsessed with high quality clothes.
- Bring as min as RM5
- 1 year old baby or less this month.
- or even 100 year oldtimer nextyear.

Opening Real Soon! New Branch.

23th December 2017 @

Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam). Visit our FB to find more and more info!

Admin JBR Bundle

#opening #newbranch #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #redblack #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes#preloved
HELLO SHAH ALAM, HELLO KAKI SELAM! KAMI NI JBR BUNDLE LAH! Lets The Stock, Do The Talk! In order to join us here, you must : - Love originality & fashion things. - Obsessed with high quality clothes. - Bring as min as RM5 - 1 year old baby or less this month. - or even 100 year oldtimer nextyear. Opening Real Soon! New Branch. 23th December 2017 @ Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam). Visit our FB to find more and more info! Admin JBR Bundle #opening  #newbranch ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #redblack  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes #preloved 
PEMBUKAAN CAWANGAN TERBARU DENGAN KONSEP KONTENA!

Kami bawakan untuk korang stok dari Australia, Jepun, Korea, UK & United States.
Lebih 35 ribu helai pakaian, dalam kawasan berhawa dingin sepenuhnya memang syok untuk semua kaki-kaki selam supaya lebih selesa 23hb Disember di hari pembukaan nanti.

Jangan terhegeh-hegeh, catur perjalanan lebih awal, terpacaklah kalian di depan pagar supaya tak terlepas barang-barang baik lagi segar.

LOKASI?
Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam).
lihat FB kami untuk lebih terperinci ya!

12 TENGAHARI SAMPAI 12 MALAM.

Jangan lambat, cepat sikit takpa. Bawa duit berguni, pasti pulang berlori.
Barang dah pakai, barang dah lama, bukan barang biasa-biasa. Jumpa kat sana!

Admin JBR Bundle

#opening #newbranch #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #redblack #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes#preloved
PEMBUKAAN CAWANGAN TERBARU DENGAN KONSEP KONTENA! Kami bawakan untuk korang stok dari Australia, Jepun, Korea, UK & United States. Lebih 35 ribu helai pakaian, dalam kawasan berhawa dingin sepenuhnya memang syok untuk semua kaki-kaki selam supaya lebih selesa 23hb Disember di hari pembukaan nanti. Jangan terhegeh-hegeh, catur perjalanan lebih awal, terpacaklah kalian di depan pagar supaya tak terlepas barang-barang baik lagi segar. LOKASI? Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam). lihat FB kami untuk lebih terperinci ya! 12 TENGAHARI SAMPAI 12 MALAM. Jangan lambat, cepat sikit takpa. Bawa duit berguni, pasti pulang berlori. Barang dah pakai, barang dah lama, bukan barang biasa-biasa. Jumpa kat sana! Admin JBR Bundle #opening  #newbranch ¬†#kakiselam  #kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #redblack  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes #preloved 
PEMBUKAAN CAWANGAN TERBARU DENGAN KONSEP KONTENA!

Kami bawakan untuk korang stok dari Australia, Jepun, Korea, UK & United States.
Lebih 35 ribu helai pakaian, dalam kawasan berhawa dingin sepenuhnya memang syok untuk semua kaki-kaki selam supaya lebih selesa 23hb Disember di hari pembukaan nanti.

Jangan terhegeh-hegeh, catur perjalanan lebih awal, terpacaklah kalian di depan pagar supaya tak terlepas barang-barang baik lagi segar.

LOKASI?
Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam).
lihat FB kami untuk lebih terperinci ya!

12 TENGAHARI SAMPAI 12 MALAM.

Jangan lambat, cepat sikit takpa. Bawa duit berguni, pasti pulang berlori.
Barang dah pakai, barang dah lama, bukan barang biasa-biasa. Jumpa kat sana!

Admin JBR Bundle

#opening #newbranch #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #redblack #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes#preloved
PEMBUKAAN CAWANGAN TERBARU DENGAN KONSEP KONTENA! Kami bawakan untuk korang stok dari Australia, Jepun, Korea, UK & United States. Lebih 35 ribu helai pakaian, dalam kawasan berhawa dingin sepenuhnya memang syok untuk semua kaki-kaki selam supaya lebih selesa 23hb Disember di hari pembukaan nanti. Jangan terhegeh-hegeh, catur perjalanan lebih awal, terpacaklah kalian di depan pagar supaya tak terlepas barang-barang baik lagi segar. LOKASI? Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam). lihat FB kami untuk lebih terperinci ya! 12 TENGAHARI SAMPAI 12 MALAM. Jangan lambat, cepat sikit takpa. Bawa duit berguni, pasti pulang berlori. Barang dah pakai, barang dah lama, bukan barang biasa-biasa. Jumpa kat sana! Admin JBR Bundle #opening  #newbranch ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #redblack  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes #preloved 
PEMBUKAAN CAWANGAN TERBARU DENGAN KONSEP KONTENA!

Kami bawakan untuk korang stok dari Australia, Jepun, Korea, UK & United States.
Lebih 35 ribu helai pakaian, dalam kawasan berhawa dingin sepenuhnya memang syok untuk semua kaki-kaki selam supaya lebih selesa 23hb Disember di hari pembukaan nanti.

Jangan terhegeh-hegeh, catur perjalanan lebih awal, terpacaklah kalian di depan pagar supaya tak terlepas barang-barang baik lagi segar.

LOKASI?
Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam).
lihat FB kami untuk lebih terperinci ya!

12 TENGAHARI SAMPAI 12 MALAM.

Jangan lambat, cepat sikit takpa. Bawa duit berguni, pasti pulang berlori.
Barang dah pakai, barang dah lama, bukan barang biasa-biasa. Jumpa kat sana!

Admin JBR Bundle

#opening #newbranch #kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #gudang #warehouse #redblack #koleksirare #pengumpulbarangterpakai #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle#jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes#preloved
PEMBUKAAN CAWANGAN TERBARU DENGAN KONSEP KONTENA! Kami bawakan untuk korang stok dari Australia, Jepun, Korea, UK & United States. Lebih 35 ribu helai pakaian, dalam kawasan berhawa dingin sepenuhnya memang syok untuk semua kaki-kaki selam supaya lebih selesa 23hb Disember di hari pembukaan nanti. Jangan terhegeh-hegeh, catur perjalanan lebih awal, terpacaklah kalian di depan pagar supaya tak terlepas barang-barang baik lagi segar. LOKASI? Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam). lihat FB kami untuk lebih terperinci ya! 12 TENGAHARI SAMPAI 12 MALAM. Jangan lambat, cepat sikit takpa. Bawa duit berguni, pasti pulang berlori. Barang dah pakai, barang dah lama, bukan barang biasa-biasa. Jumpa kat sana! Admin JBR Bundle #opening  #newbranch ¬†#kakiselam ¬†#kakibundle ¬†#bundlemalaysia ¬†#bundleshahalam ¬†#gudang  #warehouse  #redblack  #koleksirare  #pengumpulbarangterpakai ¬†#butikbundle ¬†#kedaikontena ¬†#bundlemurah ¬†#pembekalbundle #jbrbundle ¬†#jbrbundleshahalam ¬†#shahalam ¬†#vintaj ¬†#usedclothes #preloved 
5 HARI LAGI SEBELUM PEMBUKAAN CAWANGAN TERKINI JBR BUNDLE.

Shah Alam? Di mana?
Berhampiran Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah dan Batu 3 Industrial Park, mana tau kalau-kalau tak jumpa dalam Waze dan Google Maps. :D

Rujuk gambaran peta di bawah. Jumpa di sana, 23 Disember (Sabtu), Jam 12 Tengahari! Kita buka sampai 12 malam geng.

Ayuh semua, kita kumpul dan selam beramai-ramai. Untung sabut timbul, tapi biasanya memang timbul saja di hari pembukaan. Memang hari terbaik di hujung minggu korang!

Teruskan menyokong. Lambat melopong.

Admin JBR Bundle

#kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle #jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved
5 HARI LAGI SEBELUM PEMBUKAAN CAWANGAN TERKINI JBR BUNDLE. Shah Alam? Di mana? Berhampiran Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah dan Batu 3 Industrial Park, mana tau kalau-kalau tak jumpa dalam Waze dan Google Maps. :D Rujuk gambaran peta di bawah. Jumpa di sana, 23 Disember (Sabtu), Jam 12 Tengahari! Kita buka sampai 12 malam geng. Ayuh semua, kita kumpul dan selam beramai-ramai. Untung sabut timbul, tapi biasanya memang timbul saja di hari pembukaan. Memang hari terbaik di hujung minggu korang! Teruskan menyokong. Lambat melopong. Admin JBR Bundle #kakiselam  #kakibundle  #bundlemalaysia  #bundleshahalam  #butikbundle  #kedaikontena  #bundlemurah  #pembekalbundle  #jbrbundle  #jbrbundleshahalam  #shahalam  #vintaj  #usedclothes  #preloved 
Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Berita baik buat pemburu pakaian bundle, para peniaga dan kolektor item rare, segala macam pakaian, serta paling penting yang teringin mendapat stok khas keperluan rumah dari UK (seperti kita update baru-baru ini). Mungkin inilah peluang terbaik untuk sama berkumpul, kami sediakan ruang sepenuhnya berhawa dingin untuk menyelam, kami sediakan stok dari segala jenis pakaian kanak-kanak, wanita, lelaki, hinggalah barangan dalam rumah dan pelbagai jenis permainan di sini.

Pembukaan cawangan terkini kami yang berkonsepkan kontena terletak di :

Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam). atau KLIK SINI! https://goo.gl/zg4RNh

Kami sumbat lebih 30-35 ribu helai pakaian dari Australia, Korea, Jepun, USA dan UK. Kami tahu apa yang kalian mahu tapi cukup atau tidak itu kami tak boleh tentu! Datang awal, bawa balik berpukal-pukal! 
Jom datang, bawa keluarga, bawa adik abang, kakak jangan tinggal, bawa teman dan jangan lupa bawa duit di hari pembukaan kami, Sabtu 23hb Disember ini jam 12 tengahari dan ditutup jam 12 malam.

Barang dah pakai dah guna bukan barang biasa-biasa. Terima kasih terus menyokong kami, jadi siap sedia untuk Sabtu ini, 23 Disember! Jumpa kat sana!

Admin JBR Bundle

#kakiselam #kakibundle #bundlemalaysia #bundleshahalam #butikbundle #kedaikontena #bundlemurah #pembekalbundle #jbrbundle #jbrbundleshahalam #shahalam #vintaj #usedclothes #preloved
Assalamualaikum & Salam Sejahtera! Berita baik buat pemburu pakaian bundle, para peniaga dan kolektor item rare, segala macam pakaian, serta paling penting yang teringin mendapat stok khas keperluan rumah dari UK (seperti kita update baru-baru ini). Mungkin inilah peluang terbaik untuk sama berkumpul, kami sediakan ruang sepenuhnya berhawa dingin untuk menyelam, kami sediakan stok dari segala jenis pakaian kanak-kanak, wanita, lelaki, hinggalah barangan dalam rumah dan pelbagai jenis permainan di sini. Pembukaan cawangan terkini kami yang berkonsepkan kontena terletak di : Jalan Penyelenggara U1/73, Hicom-glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam. (Batu 3 Industrial Park bersebelahan Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam). atau KLIK SINI! https://goo.gl/zg4RNh Kami sumbat lebih 30-35 ribu helai pakaian dari Australia, Korea, Jepun, USA dan UK. Kami tahu apa yang kalian mahu tapi cukup atau tidak itu kami tak boleh tentu! Datang awal, bawa balik berpukal-pukal! Jom datang, bawa keluarga, bawa adik abang, kakak jangan tinggal, bawa teman dan jangan lupa bawa duit di hari pembukaan kami, Sabtu 23hb Disember ini jam 12 tengahari dan ditutup jam 12 malam. Barang dah pakai dah guna bukan barang biasa-biasa. Terima kasih terus menyokong kami, jadi siap sedia untuk Sabtu ini, 23 Disember! Jumpa kat sana! Admin JBR Bundle #kakiselam  #kakibundle  #bundlemalaysia  #bundleshahalam  #butikbundle  #kedaikontena  #bundlemurah  #pembekalbundle  #jbrbundle  #jbrbundleshahalam  #shahalam  #vintaj  #usedclothes  #preloved 
DRIVE KL TO JB DAH MACAM KL TO PUTRAJAYA.
.
.
KL to JB driving takes 4 hrs...KL to Putrajaya takes 40 mins. Dah tentu tak sama. But it has become the norm to us to go down to JB day trip.
.
Sometimes we drove 4 hrs to JB just to attend 10 mins meeting, and drove back to KL another 4 hrs. Nak minum air kat JB pun tak sempat...singgah RnR saje.
.
Ada orang cakap, "why don't just conduct the meeting online? There are so many live meeting platform i.e Skype. .
Tak semua perkara kita boleh buat via online. Ada perkara yang kita masih perlu jumpe face-to-face. Our body language, voice tone will result in better engagement and more efficient, lead to faster decision making. To new generation, jangan terlepas pandang ni.
.
.
#kltojb #daytrip #facetoface #meeting #bodylanguage #voicetone #johorbahru #iskandarputeri #mscconsultant #kontenacafe #kedaikontena #skype #entrepreneur #usahawan #decisionmaking #disruptiveinnovation
DRIVE KL TO JB DAH MACAM KL TO PUTRAJAYA. . . KL to JB driving takes 4 hrs...KL to Putrajaya takes 40 mins. Dah tentu tak sama. But it has become the norm to us to go down to JB day trip. . Sometimes we drove 4 hrs to JB just to attend 10 mins meeting, and drove back to KL another 4 hrs. Nak minum air kat JB pun tak sempat...singgah RnR saje. . Ada orang cakap, "why don't just conduct the meeting online? There are so many live meeting platform i.e Skype. . Tak semua perkara kita boleh buat via online. Ada perkara yang kita masih perlu jumpe face-to-face. Our body language, voice tone will result in better engagement and more efficient, lead to faster decision making. To new generation, jangan terlepas pandang ni. . . #kltojb  #daytrip  #facetoface  #meeting  #bodylanguage  #voicetone  #johorbahru  #iskandarputeri  #mscconsultant  #kontenacafe  #kedaikontena  #skype  #entrepreneur  #usahawan  #decisionmaking  #disruptiveinnovation 
"Susah betul kalau unofficial ni . Nak mengaku kepunyaan pun bukan . Nak memiliki secara keseluruhan pun tak boleh haih ūüėā" tapi kami dua orang budak handsome ūüėõ‚ö° #clashgida  #clashgidateam #teamkitchen #kedaikontena #cafehipster #scumbagboogie #clashmagaza #pahang #temerloh #28000
Hi muarian! Nasuha herbs akan membuka cawangan di bandar muar #oleolemaharani #lamanoleole pada 1 mei ni #kedaikontena bersebelahan dengan hotel traders.
 So you guys yg nak dptkan produk nasuha herba boleh la dtg ke lot 13 taw! Hujung sekali deret deret dengan kedai lot mee bandung mak pon.

See u there! 
#masihdalamproseskemas2
#nasuhaherbs
#muar
#anakanakmuar
#kedaikontena
Container project #02
Because concrete wall is too mainstream.
Text us for enquiries +60132368820

#pmwoodwork #customfurniture #furnituredesign #interiordesignkl #interiordesign #steelpartition #coffeeshop #coffeeshopkl #kiosk #foodkiosk #cabinkiosk #kontena #rumahkontena #kedaikontena #containerhouse #containercabin
Potong kontena untuk Galeri Kontena di Klang. Berminat nak buat rumah / kedai / showroom kontena?

Hubungi kami +601139206168

#rumahkontena #rumahcabin  #kedaikontena #pakarrumahkontena
#ecotecsynergy
Potong kontena untuk Galeri Kontena di Klang. Berminat nak buat rumah / kedai / showroom kontena?

Hubungi kami +601139206168

#rumahkontena #rumahcabin  #kedaikontena #pakarrumahkontena
#ecotecsynergy
Potong kontena untuk Galeri Kontena di Klang. Berminat nak buat rumah / kedai / showroom kontena?

Hubungi kami +601139206168

#rumahkontena #rumahcabin  #kedaikontena #pakarrumahkontena
#ecotecsynergy
Potong kontena untuk Galeri Kontena di Klang. Berminat nak buat rumah / kedai / showroom kontena?

Hubungi kami +601139206168

#rumahkontena #rumahcabin  #kedaikontena #pakarrumahkontena
#ecotecsynergy
Potong kontena untuk Galeri Kontena di Klang. Berminat nak buat rumah / kedai / showroom kontena?

Hubungi kami +601139206168

#rumahkontena #rumahcabin  #kedaikontena #pakarrumahkontena
#ecotecsynergy
Potong kontena untuk Galeri Kontena di Klang. Berminat nak buat rumah / kedai / showroom kontena?

Hubungi kami +601139206168

#rumahkontena #rumahcabin  #kedaikontena #pakarrumahkontena
#ecotecsynergy
Alhamdulillah.. 70% siap!! @anisham_scarf kini berada di @bizparktiram_ .

#anishamscarf #anishambymariniosman #cennoclothing #ansprintshop #bizparktiram #kedaikontena #kontenakonsep #ulutiram #johordarultakzim #johor
Hujan di geliga harini.. Its raining cats and dogs..
Tp gewang ada tom and jerry je.. ūüėā ūüėā ūüėā 
#hujan #gewang #umpan #kemaman #geliga #masjidgeliga #kedaikontena #imafishing #imafishingsport
Its #ikanz world.. Baju ikanz kanak2 pn ado di kedai kami ye... ūüėĄ ūüėĄ 
Jom singgah beli tuk anak2.. ūüėäūüėä jgn ayah je yg ada baju ikanz.. ūüėÜūüėÜ
#barangjapan #barangrare #ikanzmerchandise #ikanz #ikanzofficialseller #pantaitimurikanz #masjidgeliga #stesenbasgeliga #kedaikontena #gewang #umpan #umpanrare #dungun #kuantan #kualakemaman #trusted
Gambar mlm ini.. Baju mlm ini adalah baju #bassbrigade ūüėĄūüėĄ
Ada sapa2 minat x?ūüôčūüôčūüôč
Jom singgah kedai di area masjid geliga kemaman... #barangjapan #barangrare #ikanzmerchandise #ikanz #ikanzofficialseller #pantaitimurikanz #masjidgeliga #stesenbasgeliga #kedaikontena #gewang #umpan #umpanrare #dungun #kuantan #kualakemaman #trusted
Slamat tgh hari semua..ūüėäūüėä Haaa.. Hari ni kita up Lanyard #ikanz pulak ye.. ūüėĄūüėĄ
Barang cantik berkualiti dr #ikanzclothing... ūüėćūüėć
Harga? ūü§Ēūü§Ē
Rm 15 je kalau beli kt kedai kami di masjid geliga.. ūüėÜūüėÜ
Nk beli secara pos? 
Blh jee.. Tp kena tambah postage RM 5 bg semenanjung Malaysia dan RM 10 bg SABAH DAN SARAWAK ūüėĄūüėĄ
#imafishing #imafishingsport #kedaikontena #lubukpancing #barangrare #barangjapan #japanfishing #kakingail #kumpauituindah #ikanzmerchandise #stesenbasgeliga #sungaikemaman #kemamanidaman #fishingrod #gewang #matakail #masjidgeliga #geliga #kakipancing #chukai #kemaman #barangrare #rapala #kakijigging #kumpau #umpan #umpanrare #kualakemaman
Slamat tgh hari semua..ūüėäūüėä Haaa.. Hari ni kita up Lanyard #ikanz  pulak ye.. ūüėĄūüėĄ Barang cantik berkualiti dr #ikanzclothing ... ūüėćūüėć Harga? ūü§Ēūü§Ē Rm 15 je kalau beli kt kedai kami di masjid geliga.. ūüėÜūüėÜ Nk beli secara pos? Blh jee.. Tp kena tambah postage RM 5 bg semenanjung Malaysia dan RM 10 bg SABAH DAN SARAWAK ūüėĄūüėĄ #imafishing  #imafishingsport  #kedaikontena  #lubukpancing  #barangrare  #barangjapan  #japanfishing  #kakingail  #kumpauituindah  #ikanzmerchandise  #stesenbasgeliga  #sungaikemaman  #kemamanidaman  #fishingrod  #gewang  #matakail  #masjidgeliga  #geliga  #kakipancing  #chukai  #kemaman  #barangrare  #rapala  #kakijigging  #kumpau  #umpan  #umpanrare  #kualakemaman 
Alhamdulillah kedai sudah dibuka secara official di #masjidgeliga pada 15/11/2016 ūüôĆūüôĆūüôĆ.. (maaf lambat updateūüėÖūüėÖ) Mana2 kaki pancing yang masih lg mencari barang memancing spt joran dan mesingan dari jepun blh la singgah2 ye... ūüėáūüėá
Area2 #kuantan ke, #dungun ke #kualalumpur ke, #kualaterengganu ke... (byk plk ke tu.. ūüėÜūüėÜ)
Kedai nampak kosong lagi? Ilek abang #kakipancing semua.. Kedai baruuuuuu je bukak.. Haa.. Nnt brg dh complete jgn pening plk nk pilih nnt ye.. ūüėŹūüėŹ
P/s sesiapa rasa nk saya update senarai barang dlm kedai tu blh komen kt sini ye.. #imafishing #imafishingsport #kedaikontena #lubukpancing #barangrare #barangjapan #japanfishing #kakingail #kumpauituindah #ikanz #ikanzmerchandise #stesenbasgeliga #sungaikemaman #kemaman #kemamanidaman #fishingrod #gewang #matakail
Alhamdulillah kedai sudah dibuka secara official di #masjidgeliga  pada 15/11/2016 ūüôĆūüôĆūüôĆ.. (maaf lambat updateūüėÖūüėÖ) Mana2 kaki pancing yang masih lg mencari barang memancing spt joran dan mesingan dari jepun blh la singgah2 ye... ūüėáūüėá Area2 #kuantan  ke, #dungun  ke #kualalumpur  ke, #kualaterengganu  ke... (byk plk ke tu.. ūüėÜūüėÜ) Kedai nampak kosong lagi? Ilek abang #kakipancing  semua.. Kedai baruuuuuu je bukak.. Haa.. Nnt brg dh complete jgn pening plk nk pilih nnt ye.. ūüėŹūüėŹ P/s sesiapa rasa nk saya update senarai barang dlm kedai tu blh komen kt sini ye.. #imafishing  #imafishingsport  #kedaikontena  #lubukpancing  #barangrare  #barangjapan  #japanfishing  #kakingail  #kumpauituindah  #ikanz  #ikanzmerchandise  #stesenbasgeliga  #sungaikemaman  #kemaman  #kemamanidaman  #fishingrod  #gewang  #matakail 
Aduh duh duh duhhhhh.. Banyaknyeeeeeeeeee topi... Topi #ikanz ada, topi #swimbait ada, topi #otherself ada, topi apa lg ada? Topi #imafishing pn adoooo... Bagi peminat2 kaki pancing jom la singgah sebentar kt kedai ni... Mcm2 brg mancing adoooo.. Baju ikanz pn ado..
Kat mana? Kalau org mamang dekat je... Seberang stesen bas geliga je... Kedai kontena tu la.. Yg ada kaca tu.. Yg blh nampak dlm tu... ūüėĄūüėĄūüėĄ
Kalau org jauh, kena bukak waze type masjid geliga habis cerita.. Hehe ūüėÜūüėÜūüėÜ
Jom mai singgah sekejap usha2 brg mancing kt sini.. Mcm2 brg pancing adooo... #masjidgeliga #geliga #stesenbasgeliga #kedaikontena #kakipancing #lubukpancing #chukai #kemaman #barangrare #rapala #kakijigging #kakingail #kumpau #kumpauituindah
Aduh duh duh duhhhhh.. Banyaknyeeeeeeeeee topi... Topi #ikanz  ada, topi #swimbait  ada, topi #otherself  ada, topi apa lg ada? Topi #imafishing  pn adoooo... Bagi peminat2 kaki pancing jom la singgah sebentar kt kedai ni... Mcm2 brg mancing adoooo.. Baju ikanz pn ado.. Kat mana? Kalau org mamang dekat je... Seberang stesen bas geliga je... Kedai kontena tu la.. Yg ada kaca tu.. Yg blh nampak dlm tu... ūüėĄūüėĄūüėĄ Kalau org jauh, kena bukak waze type masjid geliga habis cerita.. Hehe ūüėÜūüėÜūüėÜ Jom mai singgah sekejap usha2 brg mancing kt sini.. Mcm2 brg pancing adooo... #masjidgeliga  #geliga  #stesenbasgeliga  #kedaikontena  #kakipancing  #lubukpancing  #chukai  #kemaman  #barangrare  #rapala  #kakijigging  #kakingail  #kumpau  #kumpauituindah 
It was a long night on site but we don't mind cuz we are excited to finish our 1st kiosk ūüĆĪ

Expect slow response on whatsapp as we are currently in super busy mode till Wednesday. Sorry for any inconvenience.

#pmwoodwork #customfurniture #furnituredesign #homeinterior #officeinterior #restaurantinterior #pinewood #perabotkedai #customtable #diningtable #coffeetable #officetable #bartable #cashiercounter #mejakaunter #mejamakan #displayrack #interiordesignkl #steelpartition #coffeeshop #coffeeshopkl #kiosk #foodkiosk #cabinkiosk #kontena #rumahkontena #kedaikontena
It was a long night on site but we don't mind cuz we are excited to finish our 1st kiosk ūüĆĪ Expect slow response on whatsapp as we are currently in super busy mode till Wednesday. Sorry for any inconvenience. #pmwoodwork  #customfurniture  #furnituredesign  #homeinterior  #officeinterior  #restaurantinterior  #pinewood  #perabotkedai  #customtable  #diningtable  #coffeetable  #officetable  #bartable  #cashiercounter  #mejakaunter  #mejamakan  #displayrack  #interiordesignkl  #steelpartition  #coffeeshop  #coffeeshopkl  #kiosk  #foodkiosk  #cabinkiosk  #kontena  #rumahkontena  #kedaikontena 
Pop-up shop, kafe berkonsep automatik menggunakan sistem hidraulik memudahkan kerja ketika 'opening' dan 'closing'. Bayangkan anda memiliki kafe seperti ini, sudah tentu pelanggan datang awal untuk melihat bagaimana cara kafe anda dibuka. Unik dan menarik kan? Klik LIKE jika anda jatuh chenta kepada konsep Pop-up shop ini, COMMENT jika anda berminat untuk memilikinya.  #greencabinproperties #prkm #rumahkontena #kafekontena #pejabatkontena #kedaikontena #Jimatkos #ecofriendly #gslp
Pop-up shop, kafe berkonsep automatik menggunakan sistem hidraulik memudahkan kerja ketika 'opening' dan 'closing'. Bayangkan anda memiliki kafe seperti ini, sudah tentu pelanggan datang awal untuk melihat bagaimana cara kafe anda dibuka. Unik dan menarik kan? Klik LIKE jika anda jatuh chenta kepada konsep Pop-up shop ini, COMMENT jika anda berminat untuk memilikinya. #greencabinproperties  #prkm  #rumahkontena  #kafekontena  #pejabatkontena  #kedaikontena  #Jimatkos  #ecofriendly  #gslp 
- Qawa Coffee & House, Terengganu
Qawa/kawa dalam loghat tranung bermaksud kopi..sesape yang tidak pernah ke qawa coffee, try r gi sana..layanan terbaekūüí™ūüĎŹ #qawacoffee #kedaikontena #kopi #kopitiam #cafe #kawa #uptownkontena #dapopatauptownkontena #dapopata #anoktranung #tranungbrand #hipster #ganu #sketching #sketches #sketch #conteng #melukis
Ada sesiapa yang mahu mulakan idea ini di Malaysia? Kami sedia membantu

#kontenarepublik #kedaikontena #takmasukakal #lokalah #container #thisismalaysia
Sedikit idea dari #thegaragekl . sgt kreatif.

#lokalah #kontenarepublik #kedaikontena