an online Instagram web viewer

#lawak medias

Photos

Mau ketawa bareng? 😁😁😁 Yuk follow @lendralucu - Update tiap hari lho! ☺️☺️☺️ - #lucu #lendrapermana #lendra #photoshoot #instagood #instagram #menghibur #hiburan #raisa #afgan #jakarta #justinbieber #funny #funnymemes #esmod #esmodjakarta #kocak #ngakak #ketawa #epic #humor #latepost #love #happy #followme #selfie #friends #instadaily #food #lawak
Apakah kehanatan yang cuba disampaikan kak ziana zain 2 ini..... hanat sungguh dengan telur dan doanya.. #lawakhanat #lawak
Apakah kehanatan yang cuba disampaikan kak ziana zain 2 ini..... hanat sungguh dengan telur dan doanya.. #lawakhanat  #lawak 
Repost from @juicycoolstuff @TopRankRepost #TopRankRepost NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7 giveaway!
JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️
.
👍BEST SELLING!
.
PRICE INCLUDED POSTAGE .
👍RM69 SEM, RM79 SS
👍PRE-ORDER: 14 DAYS !!
.
SERIOUS BUYER ONLY!
WhatsApp to order:
📲 017-7069663
📲 017-7258835
.
.
Check out these IGs too🚗🚕🚙
👘#hanbokmalaysia @juicyshoppe
📱#casingiphonemurah @casing_hunter
📷#photoboothmurah @instaboothmelaka .
👟#kasutreadystockmurah @jombelihargaborong .
.
#kasutmurahmalaysia #kasutmurah #jdt #joho #kpop #kasutzumba #giveawaymalaysia #budakwicet #moodrepublik #kasutcouple #kasutfree #lawak #koreandramas #kasutborong #ootd #runningman #kasutledmurah #FAcup2017 #ligasuper2017 #raya2017 #kasutwedgesmurah #seagames2017 #sukansea2017
Repost from @juicycoolstuff @TopRankRepost #TopRankRepost  NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7  giveaway! JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️ . 👍BEST SELLING! . PRICE INCLUDED POSTAGE . 👍RM69 SEM, RM79 SS 👍PRE-ORDER: 14 DAYS !! . SERIOUS BUYER ONLY! WhatsApp to order: 📲 017-7069663 📲 017-7258835 . . Check out these IGs too🚗🚕🚙 👘#hanbokmalaysia  @juicyshoppe 📱#casingiphonemurah  @casing_hunter 📷#photoboothmurah  @instaboothmelaka . 👟#kasutreadystockmurah  @jombelihargaborong . . #kasutmurahmalaysia  #kasutmurah  #jdt  #joho  #kpop  #kasutzumba  #giveawaymalaysia  #budakwicet  #moodrepublik  #kasutcouple  #kasutfree  #lawak  #koreandramas  #kasutborong  #ootd  #runningman  #kasutledmurah  #FAcup2017  #ligasuper2017  #raya2017  #kasutwedgesmurah  #seagames2017  #sukansea2017 
Repost from @juicycoolstuff @TopRankRepost #TopRankRepost NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7 giveaway!
JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️
.
👍BEST SELLING!
.
PRICE INCLUDED POSTAGE .
👍RM49 SEM, RM59 SS
👍PRE-ORDER: 14 DAYS !!
.
SERIOUS BUYER ONLY!
WhatsApp to order:
📲 017-7069663
📲 017-7258835
.
.
Check out these IGs too🚗🚕🚙
👘#hanbokmalaysia @juicyshoppe
📱#casingiphonemurah @casing_hunter
📷#photoboothmurah @instaboothmelaka .
👟#kasutreadystockmurah @jombelihargaborong .
.
#kasutmurahmalaysia #kasutmurah #jdt #joho #kpop #giveawaymalaysia #budakwicet #moodrepublik #kasutcouple #kasutfree #lawak #koreandramas #kawaii #kasutborong #ootd #runningman #hipster #kasutledmurah #FAcup2017 #pakejkahwinmurah #ligasuper2017 #giveaway #ACQ2019 #kasutwedgesmurah
Repost from @juicycoolstuff @TopRankRepost #TopRankRepost  NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7  giveaway! JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️ . 👍BEST SELLING! . PRICE INCLUDED POSTAGE . 👍RM49 SEM, RM59 SS 👍PRE-ORDER: 14 DAYS !! . SERIOUS BUYER ONLY! WhatsApp to order: 📲 017-7069663 📲 017-7258835 . . Check out these IGs too🚗🚕🚙 👘#hanbokmalaysia  @juicyshoppe 📱#casingiphonemurah  @casing_hunter 📷#photoboothmurah  @instaboothmelaka . 👟#kasutreadystockmurah  @jombelihargaborong . . #kasutmurahmalaysia  #kasutmurah  #jdt  #joho  #kpop  #giveawaymalaysia  #budakwicet  #moodrepublik  #kasutcouple  #kasutfree  #lawak  #koreandramas  #kawaii  #kasutborong  #ootd  #runningman  #hipster  #kasutledmurah  #FAcup2017  #pakejkahwinmurah  #ligasuper2017  #giveaway  #ACQ2019  #kasutwedgesmurah 
siapa la tuan punya monyet ni..siang dia suruhnya panjat pokok kelapa petang di paksa nya basuh baju..malam disuruhnya beli rokok..gaji tak naik3 mana tak bengang monyet ni..ada siapa kenal monyet ni tak tolong tag sikit
.
Follow @selotakberhubung untuk lihat koleksi-koleksi manusia gampang!
.
Jom borak dengan admin lawaktahapdewa (LINK DI BIO)
.
#lawak #lawaktahapdewa #lawakhambar #mudahterhibur #paidreviewmurah #paidreviewmalaysia
siapa la tuan punya monyet ni..siang dia suruhnya panjat pokok kelapa petang di paksa nya basuh baju..malam disuruhnya beli rokok..gaji tak naik3 mana tak bengang monyet ni..ada siapa kenal monyet ni tak tolong tag sikit . Follow @selotakberhubung untuk lihat koleksi-koleksi manusia gampang! . Jom borak dengan admin lawaktahapdewa (LINK DI BIO) . #lawak  #lawaktahapdewa  #lawakhambar  #mudahterhibur  #paidreviewmurah  #paidreviewmalaysia 
Cuti sekolah ni mesti korang jalan² kemudian ada sorang tu tak reti duduk diam dalam kereta kan?
⠀
⠀
⠀
Tag rakan korang yang terasa⠀
⠀
⇊ Suggestions For You 🔥
@kucing_lawak_pun_ok🔥
@username_666ig
⠀
⠀
⠀
Kredit @
⠀ ⠀⠀
‌#kucing_lawak_pon_ok #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines#malaysiaviners #malayvine #vinemalaysia#dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian#dubsmashmalaysianterbaik #visitmyig #igshopmalaysia#instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia#kualalumpur #lawak #lawakhambar #lawakboring#lawak4x4 #terbaik #neelofa #noradanish #fattahamin#uqashasenrose #nelydiasenrose #ipreview @preview.app
Cuti sekolah ni mesti korang jalan² kemudian ada sorang tu tak reti duduk diam dalam kereta kan? ⠀ ⠀ ⠀ Tag rakan korang yang terasa⠀ ⠀ ⇊ Suggestions For You 🔥 @kucing_lawak_pun_ok🔥 @username_666ig ⠀ ⠀ ⠀ Kredit @ ⠀ ⠀⠀ ‌#kucing_lawak_pon_ok  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines #malaysiaviners  #malayvine  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian #dubsmashmalaysianterbaik  #visitmyig  #igshopmalaysia #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia #kualalumpur  #lawak  #lawakhambar  #lawakboring #lawak4x4  #terbaik  #neelofa  #noradanish  #fattahamin #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #ipreview  @preview.app
Ala nga masuk bius i, gabe lupa lirik. Hape si tante lewat lewat sian nakkin.
#memebatak #memehalakbatak #lawak  #lawakbatak #batakhumor #bataknese
😂😂😂😂😂😂😂😂😂 gata gata, paila gata.. #lawak #lucu #freedance #bollywood #sofunny #
Dah besar nanti agak2 budak ni menyesal tak? 😅
#snapsyok
.
.
👻 Jom follow @snapsyok
.
.
#igersmalaya #lawak #malaysia #igersmalaysia #igersmy #ikutcarakita #vscocam #mudahterhibur #bazarpaknil #bazaarpaknil #lawakhambar #lawakhambar #nakbebel #nakfakta #astrogempak #kipidap
Scam insurance..Scam dkt luar Negara

Follow @leq.lu for more videos
.
.
Tag kawan and share the fun
@leq.lu
@leq.lu
.
.
Video video sensasi di hujung jari
.
#selamat#malaysian #malaysiaigers #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners #malayvine #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #dubsmashmalaysianterbaik #visitmyig #instashopmalaysia 
#lawakhambar
#kualalumpur 
#lawak #kl #rilek
#cctv
Sepupu cicit ossas😂😂😂
.
.
.
🎈guys follow ni @alladdin_terbang @hatikecai @lawak_hambar @lawak.chipster .
.
#funnymemes #funnyvideos #lawak #funny @epicfunmalaysia
Sepupu cicit ossas😂😂😂 . . . 🎈guys follow ni @alladdin_terbang @hatikecai @lawak_hambar @lawak.chipster . . #funnymemes  #funnyvideos  #lawak  #funny  @epicfunmalaysia
➡ #gsfreesize #T211
.
Read this caption for details .... :-
.
(✅) Measurement :-
★Under Burst : 32"~36"
★Waist : 23"~29"
★Hips : 32"~36"
★Dress length* : 58cm
*Lay-Flat Measurement
.
(✅) 1 piece : Lingerie With matching crotchless panty.
(✅) Halter neck dress
(✅) Materials : 100% Polyester
.
.
🌸TERMS 🌸
➖➖➖➖➖
💌 NO BOOKING - RETURN - REFUND - EXCHANGE.
💌 Payment in 24H to make sure you're not BACK OUT BUYER and to avoid been block from shopping with us.
.
.
.
.
#lingeriemalaysia #lingeriemurah #juallingerie #ootd #bajumurahmalaysia #boomwall #bajutidurmalaysia #bajutidurmurah #tahanlama #viral #motifviral #funny #kosmetikmurahmalaysia #bajubabymurah #lawak #mekapmurah #produksuamiisteri #dramamalaysia #plussizemalaysia #bajutidurplussize #vimax #fattzura #pyjamasmalaysia #malaypretty #lofattah #ubatketat #aisyahdhiarana #ubatkuatsuami
#gsfreesize  #T211  . Read this caption for details .... :- . (✅) Measurement :- ★Under Burst : 32"~36" ★Waist : 23"~29" ★Hips : 32"~36" ★Dress length* : 58cm *Lay-Flat Measurement . (✅) 1 piece : Lingerie With matching crotchless panty. (✅) Halter neck dress (✅) Materials : 100% Polyester . . 🌸TERMS 🌸 ➖➖➖➖➖ 💌 NO BOOKING - RETURN - REFUND - EXCHANGE. 💌 Payment in 24H to make sure you're not BACK OUT BUYER and to avoid been block from shopping with us. . . . . #lingeriemalaysia  #lingeriemurah  #juallingerie  #ootd  #bajumurahmalaysia  #boomwall  #bajutidurmalaysia  #bajutidurmurah  #tahanlama  #viral  #motifviral  #funny  #kosmetikmurahmalaysia  #bajubabymurah  #lawak  #mekapmurah  #produksuamiisteri  #dramamalaysia  #plussizemalaysia  #bajutidurplussize  #vimax  #fattzura  #pyjamasmalaysia  #malaypretty  #lofattah  #ubatketat  #aisyahdhiarana  #ubatkuatsuami 
NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7 giveaway!
JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️
.
.
The Simpsons X Vans 
PRICE INCLUDED POSTAGE .
👍RM169 SEM, RM179 SS
👍PRE-ORDER: 14 DAYS !!
.
SERIOUS BUYER ONLY!
WhatsApp to order:
📲 017-7069663
📲 017-7258835
.
.
Check out these IGs too🚗🚕🚙
👘#hanbokmalaysia @juicyshoppe
📱#casingiphonemurah @casing_hunter
📷#photoboothmurah @instaboothmelaka .
👟#kasutreadystockmurah @jombelihargaborong .
.
#kasutmurahmalaysia #kasutmurah #jdt #joho #kpop #giveawaymalaysia #budakwicet #moodrepublik #kasutcouple #kasutfree #lawak #koreandramas #kawaii #kasutborong #ootd #runningman #hipster #kasutledmurah #FAcup2017 #pialamalaysia2017 #pakejkahwinmurah #ligasuper2017 #giveaway #ACQ2019 #football
NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7  giveaway! JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️ . . The Simpsons X Vans PRICE INCLUDED POSTAGE . 👍RM169 SEM, RM179 SS 👍PRE-ORDER: 14 DAYS !! . SERIOUS BUYER ONLY! WhatsApp to order: 📲 017-7069663 📲 017-7258835 . . Check out these IGs too🚗🚕🚙 👘#hanbokmalaysia  @juicyshoppe 📱#casingiphonemurah  @casing_hunter 📷#photoboothmurah  @instaboothmelaka . 👟#kasutreadystockmurah  @jombelihargaborong . . #kasutmurahmalaysia  #kasutmurah  #jdt  #joho  #kpop  #giveawaymalaysia  #budakwicet  #moodrepublik  #kasutcouple  #kasutfree  #lawak  #koreandramas  #kawaii  #kasutborong  #ootd  #runningman  #hipster  #kasutledmurah  #FAcup2017  #pialamalaysia2017  #pakejkahwinmurah  #ligasuper2017  #giveaway  #ACQ2019  #football 
‌🇸‌🇴 ‌🇩‌🇪‌🇪‌🇵 ‌🇸‌🇴 ‌🇹‌🇷‌🇺‌🇪 😂
‌🇸‌🇴 ‌🇩‌🇪‌🇪‌🇵 ‌🇸‌🇴 ‌🇹‌🇷‌🇺‌🇪 😂
fuyo magic 😏😏😏😏
_____________________________________________________________
#lawak #lawakhambar #lawakhangit #lawakkerder #malaysia #malaysian #malaysiaigers #sketsa #mudahterhibur #neelofa #aydajebat #fattzura #noradanish 
#akuyangpakaikauyangpanas  #breakfast #kl #hitamputih #hiburan #pranks 
tag kawan anda
.
follow @alladdin_terbang @lawak.macho @videoserius 😂😂
‌🇩‌🇺‌🇦 ‌🇷‌🇦‌🇹‌🇺‌🇸 ‌🇸‌🇪‌🇭‌🇦‌🇷‌🇮
.
syok orang tua ni @suraya.omj update income harini..congrates kak, U ARE REAL FIGHTER 👍💪🔥🔥😁
‌🇩‌🇺‌🇦 ‌🇷‌🇦‌🇹‌🇺‌🇸 ‌🇸‌🇪‌🇭‌🇦‌🇷‌🇮 . syok orang tua ni @suraya.omj update income harini..congrates kak, U ARE REAL FIGHTER 👍💪🔥🔥😁
Adek pengen kawin bang.. jangan janji mulu 😂😂 wkwkw

#dagelan #lucu #dagelan_indonesia_ #dagelanharian #ngakak
#ngakakkocak #kocak #gokil #humor #lawak #meme #jakarta #bandung #palembang #surabaya #bali #video
Bapak ahh!! Polis pun tak boleh tahan perempuan Cosplay tu... 😂😂😂 #Lawak
Bapak ahh!! Polis pun tak boleh tahan perempuan Cosplay tu... 😂😂😂 #Lawak 
percayalah
.
FOLLOW JUGA AKUN BERIKUT (RECOMENDED)
.
@LAWAKLUCU
.
@RAJAHERP
.
@MEMECOMICVIDEO
.
@KOMIKTAWA
.
.
#komik #lucu #komiktawa #rajaherp #ketawa #koplak #komedi #lawak #kocak #lawaklucu #meme #memecomicvideo #ngakak #quote #humor #herp #troll #comic #laugh #funnymemes #comedy
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو.
*SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH*

Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿
Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.
. *امين ... امين ... امين يا رب العالمين*
*سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801

LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian

FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar

#wasiat #hibah #hartasepencarian #hartapusakaislam #islamicestateplanning #amanah #faraid #ohemgis #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines #malaysiaviners  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #visitmyig #igshopmalaysia #instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia  #lawak #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #takaful #kualalumpur #tvalhijrah #jutawanmuda #malaysia
*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهو. *SELAMAT TAHUN BAHARU HIJRAH* Didoakan semoga kita semua : *@ Dipanjangkan umur* *@ Diluaskan rezeki* *@ Ditetapkan keimanan* *@ Dikurniakan akal yg baik* *@ Kesihatan yang baik* *@ Berjaya di dunia & akhirat* *@ Sentiasa dirahmat olehNya* *@ Diampunkan dosa kita*.🌿 Semoga silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya. . *امين ... امين ... امين يا رب العالمين* *سيروا علی بركة الله*، Dapatkan Khidmat Nasihat PERCUMA Perancangan Harta Pusaka Islam Call/Wasaps +60125678801 LIKE fb.me/wasiat.hibah.hartasepencarian FRIEND http://fb.com/hadzri.anuar #wasiat  #hibah  #hartasepencarian  #hartapusakaislam  #islamicestateplanning  #amanah  #faraid  #ohemgis  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #visitmyig  #igshopmalaysia  #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia  #lawak  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #takaful  #kualalumpur  #tvalhijrah  #jutawanmuda  #malaysia 
Seram pulak admin tgk 'awek' dia ni😅😐Dasar forever alone
.
.
.

Keep calm and support @tersangatlawak

#tersangatlawak #supporttersangatlawak #lawakhambar #malaysia #lawak#kucing_lawak_pun_ok #lawak4x4  #malaysiaku #zizanrazak #mirafilzah #upinipin #opscintadinsardin #titiancinta
Kerana disitulah Allah menilai kita.. #atukpesan

Komen dan tag 4 sahabat cucu ❤
.
Boleh follow juga cucu atuk ni :
Nak fakta cinta ▶@abangkhan
Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal
Nak fakta sentap ▶@naksentap
Nak qoutes sempoi ▶ @apehaldotcom
.
Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap
.
#atukpesan #abangkhan #naksentap #igersmalaysia #vscomalaysia #mudahterhibur #quotes #quotestagram #vsco #nakbebel #nature #astrogempak #streetphotography #nakfakta #lawakhambar #lawakhangit #lawak #malaysiaviners #lawakterkini.
Kerana disitulah Allah menilai kita.. #atukpesan  Komen dan tag 4 sahabat cucu ❤ . Boleh follow juga cucu atuk ni : Nak fakta cinta ▶@abangkhan Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal Nak fakta sentap ▶@naksentap Nak qoutes sempoi ▶ @apehaldotcom . Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap . #atukpesan  #abangkhan  #naksentap  #igersmalaysia  #vscomalaysia  #mudahterhibur  #quotes  #quotestagram  #vsco  #nakbebel  #nature  #astrogempak  #streetphotography  #nakfakta  #lawakhambar  #lawakhangit  #lawak  #malaysiaviners  #lawakterkini .
jawab ngadap mana
.
FOLLOW JUGA AKUN BERIKUT (RECOMENDED)
.
@LAWAKLUCU
.
@RAJAHERP
.
@MEMECOMICVIDEO
.
@KOMIKTAWA
.
.
#komik #lucu #komiktawa #rajaherp #ketawa #koplak #komedi #lawak #kocak #lawaklucu #meme #memecomicvideo #ngakak #quote #humor #herp #troll #comic #laugh #funnymemes #comedy
haishh
.
FOLLOW JUGA AKUN BERIKUT (RECOMENDED)
.
@LAWAKLUCU
.
@RAJAHERP
.
@MEMECOMICVIDEO
.
@KOMIKTAWA
.
.
#komik #lucu #komiktawa #rajaherp #ketawa #koplak #komedi #lawak #kocak #lawaklucu #meme #memecomicvideo #ngakak #quote #humor #herp #troll #comic #laugh #funnymemes #comedy
Tidak😢
⠀
⠀
⠀
Tag rakan korang yang terasa⠀
⠀
⇊ Suggestions For You 🔥
@kucing_lawak_pun_ok🔥
@username_666ig
⠀
⠀
⠀
Kredit @
⠀ ⠀⠀
‌#kucing_lawak_pon_ok #malaysia #ohmalaysiaku #malayvines#malaysiaviners #malayvine #vinemalaysia#dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian#dubsmashmalaysianterbaik #visitmyig #igshopmalaysia#instashopmalaysia #igmalaysia #instamalaysia#kualalumpur #lawak #lawakhambar #lawakboring#lawak4x4 #terbaik #neelofa #noradanish #fattahamin#uqashasenrose #nelydiasenrose #ipreview @preview.app
Tidak😢 ⠀ ⠀ ⠀ Tag rakan korang yang terasa⠀ ⠀ ⇊ Suggestions For You 🔥 @kucing_lawak_pun_ok🔥 @username_666ig ⠀ ⠀ ⠀ Kredit @ ⠀ ⠀⠀ ‌#kucing_lawak_pon_ok  #malaysia  #ohmalaysiaku  #malayvines #malaysiaviners  #malayvine  #vinemalaysia #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian #dubsmashmalaysianterbaik  #visitmyig  #igshopmalaysia #instashopmalaysia  #igmalaysia  #instamalaysia #kualalumpur  #lawak  #lawakhambar  #lawakboring #lawak4x4  #terbaik  #neelofa  #noradanish  #fattahamin #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #ipreview  @preview.app
Tunggu  psgn skli tu hahahhahaa
😂😂😂
Tag member korg n Follow ig @kelakar_ke ntuk lawak yg tidak kelakar😅
@kelakar_ke
@kelakar_ke
.
.
#lawak #lawakhambar #lawakxhambar #lawakorseram #kelakar_ke #lawaktahapdewa #lawakkampus #lawakchipster #ceritaseram #Malaysia #iglawak #tidakkelakar #abanglongfadil2 #nakfakta #lawakboring #lawakfans #999Malaysia #ruhainess #lawakhangit #lawakkampung #lawakdengar #nakbebel #faktaseram #bknlawak #lawaksenyumsokmo #lawakkeder #lawaksentap
Tunggu psgn skli tu hahahhahaa 😂😂😂 Tag member korg n Follow ig @kelakar_ke ntuk lawak yg tidak kelakar😅 @kelakar_ke @kelakar_ke . . #lawak  #lawakhambar  #lawakxhambar  #lawakorseram  #kelakar_ke  #lawaktahapdewa  #lawakkampus  #lawakchipster  #ceritaseram  #Malaysia  #iglawak  #tidakkelakar  #abanglongfadil2  #nakfakta  #lawakboring  #lawakfans  #999Malaysia  #ruhainess  #lawakhangit  #lawakkampung  #lawakdengar  #nakbebel  #faktaseram  #bknlawak  #lawaksenyumsokmo  #lawakkeder  #lawaksentap 
ni mesti mak bapak ajar buat ayat deep ni .
.
Tag kawan korang
#lawakbodoh #lawak #lawandorder #lawakhambar #lawakboring #hambardoh #hambarisme #bazaar #ijoymushiro #piankpopp #podolski #iphone8 #iphonex #kunyit #kamigengserai
[ Off Topic ] 
Salam jumaat dan salam maal hijrah 😊

#lawakfans Post ini disponsor oleh : 
@teamimportchina - RAHSIA MEMBELI BARANG TANPA PERLU KE CHINA, SESUAI UNTUK BUAT BISNES)
.
@misai.iphone - IPHONE ORIGINAL TERMURAH DI INSTAGRAM)
. 
@ TEAM PAID REVIEW @lawak_fans - MINGGU NI ADA HARGA PROMO, BOLEH DM NOW)
.
@sajekongsi - PAGE KATA-KATA SANTAI)
.
.
#dubsmashmalaysia #dubsmashmalaysian #malaysiaviners #vinemalaysia #malayvines #mudahterhibur #igersmalaya #ikutcarakita #atukpesan #lawakan #smulemalaysian #lippmalaysia #dubsmashmalaysiaterbaik #lawakkampus #igreviewmalaysia  #lawakgram #lawak #lawakfans #lawakhambar #lawakkerder #lawakke #instavines #funnyvideo #funnymeme #viralogymedia #motifviral #siakapkeli
[ Off Topic ] Salam jumaat dan salam maal hijrah 😊 #lawakfans  Post ini disponsor oleh : @teamimportchina - RAHSIA MEMBELI BARANG TANPA PERLU KE CHINA, SESUAI UNTUK BUAT BISNES) . @misai.iphone - IPHONE ORIGINAL TERMURAH DI INSTAGRAM) . @ TEAM PAID REVIEW @lawak_fans - MINGGU NI ADA HARGA PROMO, BOLEH DM NOW) . @sajekongsi - PAGE KATA-KATA SANTAI) . . #dubsmashmalaysia  #dubsmashmalaysian  #malaysiaviners  #vinemalaysia  #malayvines  #mudahterhibur  #igersmalaya  #ikutcarakita  #atukpesan  #lawakan  #smulemalaysian  #lippmalaysia  #dubsmashmalaysiaterbaik  #lawakkampus  #igreviewmalaysia  #lawakgram  #lawak  #lawakfans  #lawakhambar  #lawakkerder  #lawakke  #instavines  #funnyvideo  #funnymeme  #viralogymedia  #motifviral  #siakapkeli 
Mau ketawa bareng? 😁😁😁 Yuk follow @lendralucu - Update tiap hari lho! ☺️☺️☺️ - #lucu #lendrapermana #lendra #photoshoot #instagood #instagram #menghibur #hiburan #raisa #afgan #jakarta #justinbieber #funny #funnymemes #esmod #esmodjakarta #kocak #ngakak #ketawa #epic #humor #latepost #love #happy #followme #selfie #friends #instadaily #food #lawak
korang rasa ape erk?😅 cer komen jawapan korang..Stor simpanan segala post² sempoi kat sini gais @sempoichannel_ 🏭
⠀
DOJO : @viral_365⠀⠀
⠀
PS4 FREE : @bonanzagiveaways
⠀
POLO : @lawak.boring @cellplanexx @kini.viral
⠀
#sempoichannel #viral365 #lawak #funny  #wakakaviral #lawakhambar #lawakhangit  #mudahterhibur #lawakterkini #komikmalaysia  #indonesia #malaysia #ngakak #humor #funnyvideos #funnypictures #paidreview #paidreviewmurah #paidreviewmalaysia #paidreviewrm5 #paidreviewrm10 #bazaarpaknil #igreviewmalaysia #igreview #paidpromote  #swapreview #swapreviewfree #igshopmalaysia #giveawaymalaysia #bonanzagiveaways
korang rasa ape erk?😅 cer komen jawapan korang..Stor simpanan segala post² sempoi kat sini gais @sempoichannel_ 🏭 ⠀ DOJO : @viral_365⠀⠀ ⠀ PS4 FREE : @bonanzagiveaways ⠀ POLO : @lawak.boring @cellplanexx @kini.viral ⠀ #sempoichannel  #viral365  #lawak  #funny  #wakakaviral  #lawakhambar  #lawakhangit  #mudahterhibur  #lawakterkini  #komikmalaysia  #indonesia  #malaysia  #ngakak  #humor  #funnyvideos  #funnypictures  #paidreview  #paidreviewmurah  #paidreviewmalaysia  #paidreviewrm5  #paidreviewrm10  #bazaarpaknil  #igreviewmalaysia  #igreview  #paidpromote  #swapreview  #swapreviewfree  #igshopmalaysia  #giveawaymalaysia  #bonanzagiveaways 
Mau ketawa bareng? 😁😁😁 Yuk follow @lendralucu - Update tiap hari lho! ☺️☺️☺️ - #lucu #lendrapermana #lendra #photoshoot #instagood #instagram #menghibur #hiburan #raisa #afgan #jakarta #justinbieber #funny #funnymemes #esmod #esmodjakarta #kocak #ngakak #ketawa #epic #humor #latepost #love #happy #followme #selfie #friends #instadaily #food #lawak
TUKINO SAHABAT DARI TEGAL......AYeeeeeee😁😁😁 #komedi #parody #entertaint #lawak #komedicerdas
@alessandro_ddy @andriandri1111 @okkyrestyananda @theoo_way
Mau ketawa bareng? 😁😁😁 Yuk follow @lendralucu - Update tiap hari lho! ☺️☺️☺️ - #lucu #lendrapermana #lendra #photoshoot #instagood #instagram #menghibur #hiburan #raisa #afgan #jakarta #justinbieber #funny #funnymemes #esmod #esmodjakarta #kocak #ngakak #ketawa #epic #humor #latepost #love #happy #followme #selfie #friends #instadaily #food #lawak
@Regranned from @memecomickristen -  Kebahagiaan tertinggi dlm hdup ini adalah saat kta memiliki Kristus Yesus dan diizinkan utk memuji DIA selamanya... 😇🙏
.
.
#memecomickristen
#kristen #gereja #katolik #lucu #pendeta #pastor #jemaat
#lawak #dagelan #memecomicindonesia #meme #memeindonesia #lucubanget #bethel #pentakosta #protestan #injili #balakeselamatan #reformed #rohanikristen #gerejakatolik #pengikutyesus - #regrann
SENDIRI..😊😁😀😃😄😉👶
.
.
✔ TAG someone / member-2 korang ye 😘
.
🚨Jangan lupa TURN ON notifications post @chaoi_channel
.
RIBUAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA SEMUA 😍 , SAYANG KORANG♥
.
#lawak #lawakboring #lawakhambar #lawakhangit  #lawakmalaysia #paidreview #paidreviewmurah #swapreview #swapreviewmalaysia #paidreviewmalaysia #paidreviewrm5 #paidreviewrm10 #paidreviewig #igreview #reviewig #igreviewmurah #igreviewmalaysia#chaoi_channel#syahrulchaoi
SENDIRI..😊😁😀😃😄😉👶 . . ✔ TAG someone / member-2 korang ye 😘 . 🚨Jangan lupa TURN ON notifications post @chaoi_channel . RIBUAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA SEMUA 😍 , SAYANG KORANG♥ . #lawak  #lawakboring  #lawakhambar  #lawakhangit  #lawakmalaysia  #paidreview  #paidreviewmurah  #swapreview  #swapreviewmalaysia  #paidreviewmalaysia  #paidreviewrm5  #paidreviewrm10  #paidreviewig  #igreview  #reviewig  #igreviewmurah  #igreviewmalaysia #chaoi_channel #syahrulchaoi 
Salam Maal Hijrah, Salam Hari Jumaat & Selamat Bercuti 😀😀😀
.
Recommended Pages ✔️
@lawak_superstarz
@pencurikomik
.
#hiburanmalaysia #hiburan #lawak #komikmalaysia
Bener gak guys? 😊😊😊
Bener gak guys? 😊😊😊
Prei rek bunda ndak dandan, ngirit wedak rek .. maklum rondo ndk nduwe bojo rekk, dadi gaonok sing nukokno wedak rekk.. kt rabi mbek jaenal malah worong, gara² ndak di resrui ng wong tuwone rekk, lapo dikir galau rek, yo minggiroooooh, yo nggolek maneh, mending di gawe etrenggg biar gk sumpek ... Ressss .
.
.
.
#dagelanvideo #dagelantv #meme #haha #lucu #lucubanget #indovidgram #parodi #lawak #dagelan #dagelanjowo #bikinrame #wowvideo #lumajang #lumajanghits #lumajangsae #ilikelumajang #lumajangsangar
Prei rek bunda ndak dandan, ngirit wedak rek .. maklum rondo ndk nduwe bojo rekk, dadi gaonok sing nukokno wedak rekk.. kt rabi mbek jaenal malah worong, gara² ndak di resrui ng wong tuwone rekk, lapo dikir galau rek, yo minggiroooooh, yo nggolek maneh, mending di gawe etrenggg biar gk sumpek ... Ressss . . . . #dagelanvideo  #dagelantv  #meme  #haha  #lucu  #lucubanget  #indovidgram  #parodi  #lawak  #dagelan  #dagelanjowo  #bikinrame  #wowvideo  #lumajang  #lumajanghits  #lumajangsae  #ilikelumajang  #lumajangsangar 
CASINO198 Master Betting Online Terbaik dan Terpercaya di Indonesia.

Hanya dengan 1 USER ID Anda sudah bisa bermain game SPORTBOOK, CASINO, POKER, SLOT, LOTTERY, TOGEL.

Deposit mininmal 20K IDR dan Withdrawl minimal 50K IDR

Untuk memudahkan dalam bertransaksi, Kami berkerja sama dengan bank BCA, MANDIRI, BNI, BRI, DANAMON *Promo Bonus FREEBET 10K IDR
*Promo Bonus Deposit 20%
*Promo Bonus Cashback Sportbook 5%
*Promo Bonus Cashback Casino 5%
*Promo Bonus Turnover Poker 0.5%
*Promo Bonus Turnover Casino 0.8%
*Promo Bonus Rollingan E-Games 1%

Tersedia juga versi Android dan Ios untuk menambah kenyamanan dan mempermudah kalian untuk bermain.

Hubungi Kami :
WA : +855966758383
BBM : casino
Line : Casino.198
Live Chat: www.casino198.com

#casino198 #sportbook #livecasino #pokerIDN #slot #togel #dagelan #dagelandewasa #humorserius #instafollow #bokepindo #brazzer #jav #kekinian 
#prank #memedewasa #model #amazing #indozone #videohot #porn #sex #ngakaksehat #lawak #otakmesra #memeindonesia #dagelanindo 
#indovidgram
CASINO198 Master Betting Online Terbaik dan Terpercaya di Indonesia. Hanya dengan 1 USER ID Anda sudah bisa bermain game SPORTBOOK, CASINO, POKER, SLOT, LOTTERY, TOGEL. Deposit mininmal 20K IDR dan Withdrawl minimal 50K IDR Untuk memudahkan dalam bertransaksi, Kami berkerja sama dengan bank BCA, MANDIRI, BNI, BRI, DANAMON *Promo Bonus FREEBET 10K IDR *Promo Bonus Deposit 20% *Promo Bonus Cashback Sportbook 5% *Promo Bonus Cashback Casino 5% *Promo Bonus Turnover Poker 0.5% *Promo Bonus Turnover Casino 0.8% *Promo Bonus Rollingan E-Games 1% Tersedia juga versi Android dan Ios untuk menambah kenyamanan dan mempermudah kalian untuk bermain. Hubungi Kami : WA : +855966758383 BBM : casino Line : Casino.198 Live Chat: www.casino198.com #casino198  #sportbook  #livecasino  #pokerIDN  #slot  #togel  #dagelan  #dagelandewasa  #humorserius  #instafollow  #bokepindo  #brazzer  #jav  #kekinian  #prank  #memedewasa  #model  #amazing  #indozone  #videohot  #porn  #sex  #ngakaksehat  #lawak  #otakmesra  #memeindonesia  #dagelanindo  #indovidgram 
Jangan buat main do ⠀

PS4 Percuma Hanya @
Giveaway Contest @bonanzagiveaways ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⠀
⠀
⇊ Official Partners
Event Photographer 📸 @fotokawen
Shopping Murah 🛍 @shopjer
⠀
⠀
⇊ Checkidaut
@lawak4x4 🔥
@otakpishang 🔥
@cellplanexx 🔥
@lawak_jintoncit 🔥
⠀
⠀
Sumber @nazskenyang @feiiniracha
⠀
⠀
⠀ ⠀⠀
#ohemgis #malaysia #asian #funnyvideo #funnymeme #viralvideo #humour #malaysian #9gagtv #ladbible #viral #viralvideos #bazaarpaknil #kualalumpur #lawak #lawakhambar #lawakboring #terbaik #najib #neelofa #noradanish #fattahamin #uqashasenrose #nelydiasenrose #visitmyig #igshopmalaysia #igmalaysia #malayvines #malaysiaviners #dubsmashmalaysian
Jangan buat main do ⠀ PS4 Percuma Hanya @ Giveaway Contest @bonanzagiveaways ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⠀ ⠀ ⇊ Official Partners Event Photographer 📸 @fotokawen Shopping Murah 🛍 @shopjer ⠀ ⠀ ⇊ Checkidaut @lawak4x4 🔥 @otakpishang 🔥 @cellplanexx 🔥 @lawak_jintoncit 🔥 ⠀ ⠀ Sumber @nazskenyang @feiiniracha ⠀ ⠀ ⠀ ⠀⠀ #ohemgis  #malaysia  #asian  #funnyvideo  #funnymeme  #viralvideo  #humour  #malaysian  #9gagtv  #ladbible  #viral  #viralvideos  #bazaarpaknil  #kualalumpur  #lawak  #lawakhambar  #lawakboring  #terbaik  #najib  #neelofa  #noradanish  #fattahamin  #uqashasenrose  #nelydiasenrose  #visitmyig  #igshopmalaysia  #igmalaysia  #malayvines  #malaysiaviners  #dubsmashmalaysian 
#Repost @juicycoolstuff (@get_repost)
・・・
NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7 giveaway!
JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️
.
.
The Simpsons X Vans SK8-Hi 
PRICE INCLUDED POSTAGE .
👍RM179 SEM, RM189 SS
👍PRE-ORDER: 14 DAYS !!
.
SERIOUS BUYER ONLY!
WhatsApp to order:
📲 017-7069663
📲 017-7258835
.
.
Check out these IGs too🚗🚕🚙
👘#hanbokmalaysia @juicyshoppe
📱#casingiphonemurah @casing_hunter
📷#photoboothmurah @instaboothmelaka .
👟#kasutreadystockmurah @jombelihargaborong .
.
#kasutmurahmalaysia #kasutmurah #jdt #joho #kpop #giveawaymalaysia #budakwicet #moodrepublik #kasutcouple #kasutfree #lawak #koreandramas #kawaii #kasutborong #ootd #runningman #hipster #kasutledmurah #FAcup2017 #pialamalaysia2017 #pakejkahwinmurah #ligasuper2017 #giveaway #ACQ2019
#Repost  @juicycoolstuff (@get_repost) ・・・ NAK KASUT FREE? Let's join our #PickUrOwnSneakers7  giveaway! JUST COMMENT, LIKE, REPOST OR TAG YOUR FRIENDS TO WIN‼️ . . The Simpsons X Vans SK8-Hi PRICE INCLUDED POSTAGE . 👍RM179 SEM, RM189 SS 👍PRE-ORDER: 14 DAYS !! . SERIOUS BUYER ONLY! WhatsApp to order: 📲 017-7069663 📲 017-7258835 . . Check out these IGs too🚗🚕🚙 👘#hanbokmalaysia  @juicyshoppe 📱#casingiphonemurah  @casing_hunter 📷#photoboothmurah  @instaboothmelaka . 👟#kasutreadystockmurah  @jombelihargaborong . . #kasutmurahmalaysia  #kasutmurah  #jdt  #joho  #kpop  #giveawaymalaysia  #budakwicet  #moodrepublik  #kasutcouple  #kasutfree  #lawak  #koreandramas  #kawaii  #kasutborong  #ootd  #runningman  #hipster  #kasutledmurah  #FAcup2017  #pialamalaysia2017  #pakejkahwinmurah  #ligasuper2017  #giveaway  #ACQ2019 
Mau ketawa bareng? 😁😁😁 Yuk follow @lendralucu - Update tiap hari lho! ☺️☺️☺️ - #lucu #lendrapermana #lendra #photoshoot #instagood #instagram #menghibur #hiburan #raisa #afgan #jakarta #justinbieber #funny #funnymemes #esmod #esmodjakarta #kocak #ngakak #ketawa #epic #humor #latepost #love #happy #followme #selfie #friends #instadaily #food #lawak
Kena ingat tu.. #atukpesan

Komen dan tag 4 sahabat cucu ❤
.
Boleh follow juga cucu atuk ni :
Nak fakta cinta ▶@abangkhan
Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal
Nak fakta sentap ▶@naksentap
Nak qoutes sempoi ▶ @apehaldotcom
.
Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap
.
#atukpesan #abangkhan #naksentap #igersmalaysia #vscomalaysia #mudahterhibur #quotes #quotestagram #vsco #nakbebel #nature #astrogempak #streetphotography #nakfakta #lawakhambar #lawakhangit #lawak #malaysiaviners #lawakterkini.
Kena ingat tu.. #atukpesan  Komen dan tag 4 sahabat cucu ❤ . Boleh follow juga cucu atuk ni : Nak fakta cinta ▶@abangkhan Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal Nak fakta sentap ▶@naksentap Nak qoutes sempoi ▶ @apehaldotcom . Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap . #atukpesan  #abangkhan  #naksentap  #igersmalaysia  #vscomalaysia  #mudahterhibur  #quotes  #quotestagram  #vsco  #nakbebel  #nature  #astrogempak  #streetphotography  #nakfakta  #lawakhambar  #lawakhangit  #lawak  #malaysiaviners  #lawakterkini .
Cakap senang, sekali kena tahulah. Betul tak gais. #akakkeningtebal
.
Tag kawan/partner/bf/suami awak
.
Boleh follow juga :
Nak fakta nasihat ▶@atukpesan 
Nak kata cinta ▶@abangkhan
Nak fakta sentap ▶ @naksentap
Nak kata sempoi ▶@apehaldotcom
.
Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap
.
.#akakkeningtebal #atukpesan #igbudaknerd #nakbebel #nakfakta #nakpickupline #nakpesan #nakngepek #streetphotography #quote #himpunanlawakmalays  #malaysiatrending #igersmalaysia #vscomalaysia #dubsmashmalaysian #dubsmashid #mudahterhibur #nakbebel #nature #lawakan #lawakkeder #lawakgram #lawakhambar #apaapajerr #lawak #videolawak
Cakap senang, sekali kena tahulah. Betul tak gais. #akakkeningtebal  . Tag kawan/partner/bf/suami awak . Boleh follow juga : Nak fakta nasihat ▶@atukpesan Nak kata cinta ▶@abangkhan Nak fakta sentap ▶ @naksentap Nak kata sempoi ▶@apehaldotcom . Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap . .#akakkeningtebal  #atukpesan  #igbudaknerd  #nakbebel  #nakfakta  #nakpickupline  #nakpesan  #nakngepek  #streetphotography  #quote  #himpunanlawakmalays  #malaysiatrending  #igersmalaysia  #vscomalaysia  #dubsmashmalaysian  #dubsmashid  #mudahterhibur  #nakbebel  #nature  #lawakan  #lawakkeder  #lawakgram  #lawakhambar  #apaapajerr  #lawak  #videolawak 
Noice
Tap 2x
Noice Tap 2x
New Pricelist iPhone 7 & 7 Plus SEGEL GREEN PEEL
Garansi Apple Fresh Singapore 1 Tahun
Per tanggal: 18 September 2017
.
iPhone 7
32GB
9.750.000 - Rose Gold
9.750.000 - Black Matte
9.800.000 - Gold
.
128GB
10.760.000 - Gold
11.050.000 - Black Matte
11.860.000 - Jet Black
11.750.000 - Red
.
256GB
12.300.000 - Gold
12.300.000 - Rose Gold
12.300.000 - Black Matte
12.300.000 - Jet Black
Red - Kosong
.
iPhone 7 Plus
32GB
11.550.000 - Black Matte
11.650.000 - Silver
11.650.000 - Gold
11.750.000 - Rose Gold
.
128GB
13.100.000 - Gold
13.100.000 - Rose Gold
13.100.000 - Jet Black
13.100.000 - Black Matte
13.550.000 - RED
.
256GB
13.850.000 - Black Matte
14.500.000 - Red
.
Harga sudah termasuk ongkos kirim keseluruh Indonesia beserta Asuransi (Customer terima beres)
.
Untuk ingin tau jenis produk yang kami jual dan bagaimana klaim garansi bisa langsung hubungi kami, bebas bertanya disini mumpung gratis 😎
.
#iphonebaru #ootd #tokopedia #jalan2man #iphonemurahori #barangimport #baranglucu #unik #mainan #iphonemurahbanget #gadgetmurah #iphonemurah #piknik #lawak #fesyen #gaya #gaul #jujur #trustedshop #trusted #terpercaya #terpercayaseller #tokoonlinemurah #tokoonline #bukalapak #garansiresmi #iphoneindonesia #iphone7plusindonesia #iphone7indonesia
New Pricelist iPhone 7 & 7 Plus SEGEL GREEN PEEL Garansi Apple Fresh Singapore 1 Tahun Per tanggal: 18 September 2017 . iPhone 7 32GB 9.750.000 - Rose Gold 9.750.000 - Black Matte 9.800.000 - Gold . 128GB 10.760.000 - Gold 11.050.000 - Black Matte 11.860.000 - Jet Black 11.750.000 - Red . 256GB 12.300.000 - Gold 12.300.000 - Rose Gold 12.300.000 - Black Matte 12.300.000 - Jet Black Red - Kosong . iPhone 7 Plus 32GB 11.550.000 - Black Matte 11.650.000 - Silver 11.650.000 - Gold 11.750.000 - Rose Gold . 128GB 13.100.000 - Gold 13.100.000 - Rose Gold 13.100.000 - Jet Black 13.100.000 - Black Matte 13.550.000 - RED . 256GB 13.850.000 - Black Matte 14.500.000 - Red . Harga sudah termasuk ongkos kirim keseluruh Indonesia beserta Asuransi (Customer terima beres) . Untuk ingin tau jenis produk yang kami jual dan bagaimana klaim garansi bisa langsung hubungi kami, bebas bertanya disini mumpung gratis 😎 . #iphonebaru  #ootd  #tokopedia  #jalan2man  #iphonemurahori  #barangimport  #baranglucu  #unik  #mainan  #iphonemurahbanget  #gadgetmurah  #iphonemurah  #piknik  #lawak  #fesyen  #gaya  #gaul  #jujur  #trustedshop  #trusted  #terpercaya  #terpercayaseller  #tokoonlinemurah  #tokoonline  #bukalapak  #garansiresmi  #iphoneindonesia  #iphone7plusindonesia  #iphone7indonesia 
Real friends tumpang gembira dengan kebahagiaan kita. #naksentap
.
Tag 3 rakan korang 🙋
.
Boleh follow juga :
Nak fakta nasihat ▶@atukpesan 
Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal
Nak fakta cinta ▶@abangkhan
Nak fakta sempoi ▶@apehaldotcom
.
Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap
.
#atukpesan #abangkhan #naksentap #igersmalaysia #vscomalaysia #mudahterhibur #quotes #quotestagram #vsco #nakbebel #nature #astrogempak #streetphotography #nakfakta #lawakhambar #lawakhangit #lawak #malaysiaviners #lawakterkini
Real friends tumpang gembira dengan kebahagiaan kita. #naksentap  . Tag 3 rakan korang 🙋 . Boleh follow juga : Nak fakta nasihat ▶@atukpesan Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal Nak fakta cinta ▶@abangkhan Nak fakta sempoi ▶@apehaldotcom . Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap . #atukpesan  #abangkhan  #naksentap  #igersmalaysia  #vscomalaysia  #mudahterhibur  #quotes  #quotestagram  #vsco  #nakbebel  #nature  #astrogempak  #streetphotography  #nakfakta  #lawakhambar  #lawakhangit  #lawak  #malaysiaviners  #lawakterkini 
Baru orang pandang 👌. #abangkhan #abangkupalingsweet
.
Tag sahabat sahabat korang 💕
.
Boleh follow juga :
Nak kata nasihat ▶@atukpesan 
Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal
Nak kata sentap ▶@naksentap
Nak kata sempoi ▶@apehaldotcom
.
Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap
.
#atukpesan #abangkhan #naksentap #igersmalaysia #vscomalaysia #mudahterhibur #quotes #quotestagram #vsco #nakbebel #nature #astrogempak #streetphotography #nakfakta #lawakhambar #lawakhangit #lawak #malaysiaviners #lawakterkini
Baru orang pandang 👌. #abangkhan  #abangkupalingsweet  . Tag sahabat sahabat korang 💕 . Boleh follow juga : Nak kata nasihat ▶@atukpesan Nak fakta girls ▶@akakkeningtebal Nak kata sentap ▶@naksentap Nak kata sempoi ▶@apehaldotcom . Jom join ▶ @ahli.mesyuarat.tingkap . #atukpesan  #abangkhan  #naksentap  #igersmalaysia  #vscomalaysia  #mudahterhibur  #quotes  #quotestagram  #vsco  #nakbebel  #nature  #astrogempak  #streetphotography  #nakfakta  #lawakhambar  #lawakhangit  #lawak  #malaysiaviners  #lawakterkini 
Kuala Namo - Amplas - Medan - Pdg. Bulan - Kabanjahe...
ikut kam..??
.
.
.
Sumber WA group.
#memecomic #lawak #tawa #medan #amplas
#karokreatif #wa #lucu #ngakak
Semalam admin Power Rangers add Ryna dalam group. Tapi tak sempat jadi Power Rangers, dah kena remove. Baru berangan jadi Power Rangers Pink. Hmmmm. .
.
Apa agaknya kekurangan Ryna? 😭😭😭
Semalam admin Power Rangers add Ryna dalam group. Tapi tak sempat jadi Power Rangers, dah kena remove. Baru berangan jadi Power Rangers Pink. Hmmmm. . . Apa agaknya kekurangan Ryna? 😭😭😭
Ambil barang xsampai? Adik lebih tinggi dari anda?Nak tinggi macam hantu galah??Nak petik buah kelapa begitu sahaja tanpa panjat?😂😂 visit ig kitorang ni 👇👇👇
@fasttinggi1.co
@fasttinggi1.co
@fasttinggi1.co
.
For more information please contact
📱 Whatsap : 0109404349

#sihat #promo #bestseller #berkualiti #malaysia #artismalaysia #suplement #lawak #nakcapai #lowonganpekerjaan #jimat #sayajual #oldshopmalaysia #paidpromote #shoppingmalaysia #ramaidahberjaya #dokter #konsultankesehatan #sepakbola #basket #Voli #olahraga #cantik

@johorbahru @johor @kedah @kelantan @meleka @negerisembiln @pahang @perak @perlis @pinang @selangor @terengganu @putrajaya @sabah @sarawak @labuan @puchong @klang
@kualarompin @kajang
Ambil barang xsampai? Adik lebih tinggi dari anda?Nak tinggi macam hantu galah??Nak petik buah kelapa begitu sahaja tanpa panjat?😂😂 visit ig kitorang ni 👇👇👇 @fasttinggi1.co @fasttinggi1.co @fasttinggi1.co . For more information please contact 📱 Whatsap : 0109404349 #sihat  #promo  #bestseller  #berkualiti  #malaysia  #artismalaysia  #suplement  #lawak  #nakcapai  #lowonganpekerjaan  #jimat  #sayajual  #oldshopmalaysia  #paidpromote  #shoppingmalaysia  #ramaidahberjaya  #dokter  #konsultankesehatan  #sepakbola  #basket  #Voli  #olahraga  #cantik  @johorbahru @johor @kedah @kelantan @meleka @negerisembiln @pahang @perak @perlis @pinang @selangor @terengganu @putrajaya @sabah @sarawak @labuan @puchong @klang @kualarompin @kajang
GSHOCK WATCH
.
=========================
.
KOD : SG003
.
.
GRED : AA
ENGINE : BATTERY
***3MONTH WARRANTY
Specs :
--Time
--Date
--Day
--Alarm
.
_______________________________
.
Jom w.app saya sekarang.
.
.
www.wasap.my/60194523342
www.wasap.my/60194523342
www.wasap.my/60194523342
.
=========================
.
#sayajualjamtangan #sayajualbag #sayajualjam #sayajual #bazaronline #uitm #bazarpaknil #lokalah #sabah #sarawak #singapore #lawak #gshockmurahmalaysia #vsco #uitm #prelovedmalaysia #kualalumpur #vscocam #ootdmalaysia #instalike #bundlemalaysia #bundlemurah #jammurah #putrajayasentral #airasia #klia2 #klia #kakishoppingonlinemalaysia
GSHOCK WATCH . ========================= . KOD : SG003 . . GRED : AA ENGINE : BATTERY ***3MONTH WARRANTY Specs : --Time --Date --Day --Alarm . _______________________________ . Jom w.app saya sekarang. . . www.wasap.my/60194523342 www.wasap.my/60194523342 www.wasap.my/60194523342 . ========================= . #sayajualjamtangan  #sayajualbag  #sayajualjam  #sayajual  #bazaronline  #uitm  #bazarpaknil  #lokalah  #sabah  #sarawak  #singapore  #lawak  #gshockmurahmalaysia  #vsco  #uitm  #prelovedmalaysia  #kualalumpur  #vscocam  #ootdmalaysia  #instalike  #bundlemalaysia  #bundlemurah  #jammurah  #putrajayasentral  #airasia  #klia2  #klia  #kakishoppingonlinemalaysia 
Haram jadah sungguh fesyen rambut kau ni. Dah mcm bulu ketiak setahun tak shave. Jilake jijik benor. 😱
.
.
Follow @selotakberhubung untuk lihat koleksi-koleksi manusia gampang!
.
Jom borak dengan admin lawaktahapdewa (LINK DI BIO)
.
#lawak #lawaktahapdewa #lawakhambar #mudahterhibur #paidreviewmurah #paidreviewmalaysia