an online Instagram web viewer

#lukislukis medias

Photos

Bismillah.
Salam Jumaat. "Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, niscaya engkau tidak dapat menghitung jumlahnya. Sungguh Allah benar-benar Maha Pengampun, Maha Penyayang."
(Surah An Nahl: 18) 
Sesungguhnya modal yang paling besar yang kita ada adalah nikmat USIA. Manfaatkan sebaiknya, menyumbang kebaikan dalam pelbagai cara, dan beramal sebanyak-banyaknya. 
Sketch pic Dina, kawan ommi😊

#fsiartwork 
#lukislukis
Bismillah. Salam Jumaat. "Dan jika kamu menghitung-hitung nikmat Allah, niscaya engkau tidak dapat menghitung jumlahnya. Sungguh Allah benar-benar Maha Pengampun, Maha Penyayang." (Surah An Nahl: 18) Sesungguhnya modal yang paling besar yang kita ada adalah nikmat USIA. Manfaatkan sebaiknya, menyumbang kebaikan dalam pelbagai cara, dan beramal sebanyak-banyaknya. Sketch pic Dina, kawan ommi😊 #fsiartwork  #lukislukis 
Bismillah. "Beauty is being the best possible version of yourself on the inside and out.." Sketch pic bos πŸ˜…

#fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. "Beauty is being the best possible version of yourself on the inside and out.." Sketch pic bos πŸ˜… #fsiartwork  #lukislukis 
Bismillah.

Hari ini ommi tak sempat nak jumpa twin Fahim & Zahin. Makin hari makin hensem..😍😘 Semoga sentiasa sihat, kuat, dan sopan macam ibu @sato_oreo 😜
InsyaAllah lain kali kita jumpa ye.

#fahimzahin
#kembarseiras
#fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. Hari ini ommi tak sempat nak jumpa twin Fahim & Zahin. Makin hari makin hensem..😍😘 Semoga sentiasa sihat, kuat, dan sopan macam ibu @sato_oreo 😜 InsyaAllah lain kali kita jumpa ye. #fahimzahin  #kembarseiras  #fsiartwork  #lukislukis 
Bismillah.

Be strong! πŸ’ͺ 
#fsiartwork 
#lukislukis
Ngusik jiwa!!
Open For Commission
Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com

Tak tau nak bagi hadiah apa untuk anniversary?birthday?retirement?hari guru?hari ibu?hari bapa?perlantikan baru?hari raya?hari perkahwinan?atau saje saje utk simpanan sndiri?.....apa lg, tempahan dibuka utk kpd semua...!!!cepat cepat, sementara saya masih hidup...!! #corelpainter #wacom #digitalpainting #clipstudio #digitalMalaysia #digitalMalaysia #MDEC #KKMM #MITI #cartoonportrait
#illustration #TUN #potrait #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #lukisanmurah #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon #tourismmalaysia
Ngusik jiwa!! Open For Commission Whatsapp +60146656778 Email : katonaqhari@gmail.com Tak tau nak bagi hadiah apa untuk anniversary?birthday?retirement?hari guru?hari ibu?hari bapa?perlantikan baru?hari raya?hari perkahwinan?atau saje saje utk simpanan sndiri?.....apa lg, tempahan dibuka utk kpd semua...!!!cepat cepat, sementara saya masih hidup...!! #corelpainter  #wacom  #digitalpainting  #clipstudio  #digitalMalaysia  #digitalMalaysia  #MDEC  #KKMM  #MITI  #cartoonportrait  #illustration  #TUN  #potrait  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #lukisanmurah  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #commission  #sketch  #MelakaRiverCruise  #lukislukis  #cartoon  #tourismmalaysia 
Bismillah.

Lalalalalaallaala 🎈🎈 Hari ini banyak minum air mineral sampai terkumpul 5 penutup botol tu πŸ˜…

Jom balik. Tak sabar nak buat aktiviti dengan anak-anak πŸ‘§πŸΌπŸ‘¦πŸ»πŸ˜˜ #fsiartwork 
#lukislukis
Bismillah. Lalalalalaallaala 🎈🎈 Hari ini banyak minum air mineral sampai terkumpul 5 penutup botol tu πŸ˜… Jom balik. Tak sabar nak buat aktiviti dengan anak-anak πŸ‘§πŸΌπŸ‘¦πŸ»πŸ˜˜ #fsiartwork  #lukislukis 
MM1 #lukislukis✌
Bismillah. 
Antara titipan perkongsian di ikimfm petang tadi.

Pandanglah anak-anak dengan pandangan 'husnu zon' (bersangka baik). Sangkaan itulah yang akan menjadi doa buat mereka. Begitu juga sebaliknya bila kita sebagai anak, pandanglah dan 'husnu zon' terhadap kedua ibubapa kita walau mereka tidak berpendidikan tinggi, bekerja kampung dan sebagainya namun pilihan, teguran, nasihat buat kita adalah berdasarkan pengalaman dan mahukan yang terbaik untuk kita. Apatah lagi selaku hamba.. bersangka baiklah kepada Allah yang maha tahu sesuatu yang lebih baik. ❀️❀❀❀❀❀ ~Usrah Nurani, @ikimfm @zulramli_mrazali #fsiartwork 
#lukislukis
#muhasabahdiri
Bismillah. Antara titipan perkongsian di ikimfm petang tadi. Pandanglah anak-anak dengan pandangan 'husnu zon' (bersangka baik). Sangkaan itulah yang akan menjadi doa buat mereka. Begitu juga sebaliknya bila kita sebagai anak, pandanglah dan 'husnu zon' terhadap kedua ibubapa kita walau mereka tidak berpendidikan tinggi, bekerja kampung dan sebagainya namun pilihan, teguran, nasihat buat kita adalah berdasarkan pengalaman dan mahukan yang terbaik untuk kita. Apatah lagi selaku hamba.. bersangka baiklah kepada Allah yang maha tahu sesuatu yang lebih baik. ❀️❀❀❀❀❀ ~Usrah Nurani, @ikimfm @zulramli_mrazali #fsiartwork  #lukislukis  #muhasabahdiri 
Bismillah.

Test suara untuk vo.. test 1..test 2...test 3..
Mencabar juga ye.
Lagi lagi ada bunyi macam macam πŸ˜…

Alhamdulillah. Nanti sambung lagi..~❀ #fsiartwork 
#lukislukis
Bismillah. Test suara untuk vo.. test 1..test 2...test 3.. Mencabar juga ye. Lagi lagi ada bunyi macam macam πŸ˜… Alhamdulillah. Nanti sambung lagi..~❀ #fsiartwork  #lukislukis 
Different App, different style 😎

#sketching #theonlyme #lukislukis #art🎨 #art_ology #sokongpindaanruu355 #theans
Bismillah.

Sambil menunggu meeting sat... Tittt..titttt... Alamak...ada lagu didi yang baru πŸ˜…πŸπŸŽΌ #laguhiburkanhati ❀️
#fsiartwork
#lukislukis
Bismillah.

Salam jumaat.

Sempat mendengar mutiara indah daripada ustazah Norhafizah di πŸ“Ί TVIKIM berkaitan kesan tasbih.. "Bertasbih memuji Allah adalah ubat, vitamin dan kekuatan bagi kebergantungan kita kepada Allah. Janganlah kita menjadi orang yang memakai pakaian kesombongan, merasa ujub dan takjub dengan diri." Antara kesan tasbih berzikir mengingati Allah :
1) Menajamkan tauhid
2) Pintu kepada taubat
3) Menjadi pintu kepada sabar
4) Membersihkan hati. ❀️ #fsiartwork 
#lukislukis
Bismillah. Salam jumaat. Sempat mendengar mutiara indah daripada ustazah Norhafizah di πŸ“Ί TVIKIM berkaitan kesan tasbih.. "Bertasbih memuji Allah adalah ubat, vitamin dan kekuatan bagi kebergantungan kita kepada Allah. Janganlah kita menjadi orang yang memakai pakaian kesombongan, merasa ujub dan takjub dengan diri." Antara kesan tasbih berzikir mengingati Allah : 1) Menajamkan tauhid 2) Pintu kepada taubat 3) Menjadi pintu kepada sabar 4) Membersihkan hati. ❀️ #fsiartwork  #lukislukis 
Tak ada rotan, akar pun jadi...tak ada kanvas, di kertas pun jadi...😊😊
#art #lukislukis #lukisan #skertsawajah #seni #senilukis #seniman #lukiswajah #gallery #kopi #kopihitam #bubukkopi #koffeart #koffee #anatomy #face #man #canvas #kuaskanvas #natural #original #karya #karyasendiri
Bismillah.

Sketch pic umrah kawan...rindu pula Haramain. 😞

Semoga ada rezeki pergi lagi insyaAllah ❀️ #fsiartwork 
#lukislukis
Bismillah. Sketch pic umrah kawan...rindu pula Haramain. 😞 Semoga ada rezeki pergi lagi insyaAllah ❀️ #fsiartwork  #lukislukis 
Bismillah.

Alhamdulillah sudah di bulan Rejab.

InsyaAllah bersama sama kita banyakkan istighfar & meningkatkan amalan sebagai persediaan untuk ramadhan nanti. InsyaAllah. ❀️ #fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. Alhamdulillah sudah di bulan Rejab. InsyaAllah bersama sama kita banyakkan istighfar & meningkatkan amalan sebagai persediaan untuk ramadhan nanti. InsyaAllah. ❀️ #fsiartwork  #lukislukis 
"I've got a pocketful of poetry, I've got a head full of songs, a heart with wings..." -MindyGledhill
#drawing #art #illustration #doodle #doodles #drawingoftheday #contengconteng #lukislukis #artcommunity #sketchbook #artjournal #sketch #cantdrawhands
Bismillah.

Sementara jem..upload pic πŸ˜…

She is so cute when she happily sauntered into her father's live interview πŸ˜…πŸ˜˜ #realfamilymoment
#adorablesmartgirl
#fsiartwork 
#lukislukis
Bismillah.

Salam jumaat. "Kedua tangan ini tercipta untuk bekerja. Jika tak disibukkan dalam kerja ketaatan, ianya akan bergiat dalam kemaksiatan."
(Khalifah Umar ibn al Khattab)

Kerja yang baik baik. Apa juga kerja kita, lakukan dengan penuh amanah. Kerna setiap kerja itu akan dipertanggungjawabkan. Mengalir menjadi rezeki yang barakah buat kita dan keluarga. InsyaAllah ❀️ #fsiartwork 
#lukislukis
Bismillah. Salam jumaat. "Kedua tangan ini tercipta untuk bekerja. Jika tak disibukkan dalam kerja ketaatan, ianya akan bergiat dalam kemaksiatan." (Khalifah Umar ibn al Khattab) Kerja yang baik baik. Apa juga kerja kita, lakukan dengan penuh amanah. Kerna setiap kerja itu akan dipertanggungjawabkan. Mengalir menjadi rezeki yang barakah buat kita dan keluarga. InsyaAllah ❀️ #fsiartwork  #lukislukis 
Bismillah.

Assalamualaikum..
Ratu semut beradu dulu...πŸœπŸ’€ #fsiartwork
#lukislukis
Uyeahhh.. done drafting pola kecikkk.. now dh bole buat pola besauu😍😍😍
#draftbajuayah
#lukislukis
Special Offer sempena cuti sekolah.... Digital Caricature hanya RM10 black and white for single person, 300dpi softcopy... Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com
#corelpainter #wacom #digitalpainting #clipstudio #digitalMalaysia #digitalMalaysia #MDEC #KKMM #MITI #cartoonportrait #lukisanmurah
#illustration #TUN #potrait #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon #tourismMalaysia
Special Offer sempena cuti sekolah.... Digital Caricature hanya RM10 black and white for single person, 300dpi softcopy... Whatsapp +60146656778 Email : katonaqhari@gmail.com #corelpainter  #wacom  #digitalpainting  #clipstudio  #digitalMalaysia  #digitalMalaysia  #MDEC  #KKMM  #MITI  #cartoonportrait  #lukisanmurah  #illustration  #TUN  #potrait  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #commission  #sketch  #MelakaRiverCruise  #lukislukis  #cartoon  #tourismMalaysia 
Bismillah.

Bila cuti sekolah tiba.......~ #fsiartwork 
#lukislukis
Open order !! Dar der dor 
Hasil karyakupun ku kembangkan, segelintir pena yg terukir membuat lukisan yg amat indah. 
#lukissk8 #lukisan #pensil #kreatif #pena #hasilkaryaku #kadohadiahbuatpacar #kadohadiahwisudawan #wisuda #unpak #coratcoret #bogor #hadiahaniversary #buatpacar #hadiahbogor #bogor #infobogor #karyabogor #infobogor #sketch #hadiahmurah #lukislukis
Bismillah.

Selamat berhujung minggu dan bersantai-santai di rumah dengan ucapan.. "ibu ibu dah habis lipat baju ke?" πŸ˜…πŸ˜¬ ❀️❀️❀️ #fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. Selamat berhujung minggu dan bersantai-santai di rumah dengan ucapan.. "ibu ibu dah habis lipat baju ke?" πŸ˜…πŸ˜¬ ❀️❀️❀️ #fsiartwork  #lukislukis 
It's FREE Of Charge!!! Everybody can send their own pictures...take this as a great opportunity to have your own caricature drawing from me.

Thanks in advance guys!! Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com
#illustration #TUN #caricature #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon #lukisanmurah #lukisanwajah
Bismillah.

Terbaca banyak status ramai yang demam, tak sihat..dll.  Faktor cuaca juga agaknya. Apapun jaga kesihatan diri ya! 
Ommi pun rasa suam suam macam nak demam..πŸ˜” Mungkin juga nak cuti cuti Malaysia  agaknya..πŸ˜… #fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. Terbaca banyak status ramai yang demam, tak sihat..dll. Faktor cuaca juga agaknya. Apapun jaga kesihatan diri ya! Ommi pun rasa suam suam macam nak demam..πŸ˜” Mungkin juga nak cuti cuti Malaysia agaknya..πŸ˜… #fsiartwork  #lukislukis 
"Black and White" oil on canvas 50x70cm, sedikit lega, sbb lukisanku hampir selesai...tampilan hitam putih, terlihat sedikit berbeda..😊 #art #lukisan #kuaskanvas #oiloncanvas #seni #seniman #senilukis #alami #hiasan #pohon #hutan #forests #tree #hijau #alam #etnic #myart #paintingart #lukislukis
Terharu rasanya hari ni dapat lagi lukisan daripada seorang sahabat yang saya kagumi. Dari tahun 2015 zaman2 serabai dia lukis dan kasi sokongan ajak saya berkarya kembali sampai la sekarang. Saya akan kembali bro..
Insya Allah! βœŒπŸ‘ jika korang berminat nak wajah anda dikartunkan boleh la hubungi beliau terus 
#instagram @katonaqhari
Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com
#illustration #TUN #caricature #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #digitalart #lukislukis #cartoon #lukisanmurah #lukisanwajah
Terharu rasanya hari ni dapat lagi lukisan daripada seorang sahabat yang saya kagumi. Dari tahun 2015 zaman2 serabai dia lukis dan kasi sokongan ajak saya berkarya kembali sampai la sekarang. Saya akan kembali bro.. Insya Allah! βœŒπŸ‘ jika korang berminat nak wajah anda dikartunkan boleh la hubungi beliau terus #instagram  @katonaqhari Whatsapp +60146656778 Email : katonaqhari@gmail.com #illustration  #TUN  #caricature  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #commission  #sketch  #digitalart  #lukislukis  #cartoon  #lukisanmurah  #lukisanwajah 
Hi guys....I need a lot of faces....it's for my next exhibition...for those who are interested  with this FOC offer,
please DM me or send it to katonaqhari@gmail.com...with a various types of view are recommended....
Just send it...Just do it... Thanks in advance....
#corelpainter #wacom #digitalcaricature
#illustration #TUN #caricature #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #mdec #MITI #digitalmalaysia #commission #sketch #uitmlendu #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon
Hi guys....I need a lot of faces....it's for my next exhibition...for those who are interested with this FOC offer, please DM me or send it to katonaqhari@gmail.com...with a various types of view are recommended.... Just send it...Just do it... Thanks in advance.... #corelpainter  #wacom  #digitalcaricature  #illustration  #TUN  #caricature  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #mdec  #MITI  #digitalmalaysia  #commission  #sketch  #uitmlendu  #MelakaRiverCruise  #lukislukis  #cartoon 
Tengu (倩狗, "heavenly dog") are a type of legendary creature found in Japanese folk religion and are also considered a type of Shinto god (kami) or yōkai (supernatural beings). #lukislukis #kirija #jururawat #goodmorning #tehtarik #sketch
Bismillah.

Di waktu malam..dan fikiran terbayang "burger"..maka terhasillah lukisan "burger". Burppp... πŸ˜…πŸ˜… #fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. Di waktu malam..dan fikiran terbayang "burger"..maka terhasillah lukisan "burger". Burppp... πŸ˜…πŸ˜… #fsiartwork  #lukislukis 
dalam ward kebosanan.. #goodmorning #jururawat #kirija #lukislukis
Gak sabar kepingin pulang dari jalan2 karena punya beginian sampe rumah langsung berkreasi πŸ€—πŸ˜˜πŸ˜ #happykids #learnandplay #smartkids #instakids #lukislukis
Nak cari kertas kosong, nak list brg groceries...tapi terjumpa yang ni.. I did this sketch years ago, I remembered I signed for adhoc job for 5 days. My mum's office had this event (forgot what event) and it was done at Mandarin Oriental Ballroom. I was sitting nearby the ballroom entrance and while waiting or the guests to come in, I did sketching. So this is one of my sketch artwork.. Not too bad, huh? Hehehehe...
#sketch #sketching #lukis #melukis #dataranmerdeka #lukislukis #sajasaja #hobby #artwork #mine
Nak cari kertas kosong, nak list brg groceries...tapi terjumpa yang ni.. I did this sketch years ago, I remembered I signed for adhoc job for 5 days. My mum's office had this event (forgot what event) and it was done at Mandarin Oriental Ballroom. I was sitting nearby the ballroom entrance and while waiting or the guests to come in, I did sketching. So this is one of my sketch artwork.. Not too bad, huh? Hehehehe... #sketch  #sketching  #lukis  #melukis  #dataranmerdeka  #lukislukis  #sajasaja  #hobby  #artwork  #mine 
Bismillah.

Edisi: "Tong-tong"

Ini kejadian bila ommi semangat membeli barang anak-anak. 
Beli 3/4 barang je..mak aii harga dah cecah rm100++..maka sesegera mungkin sms ayah bkcs minta "tong tong" πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜¬πŸ˜¬ #sepakatmembawaberkat
#fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. Edisi: "Tong-tong" Ini kejadian bila ommi semangat membeli barang anak-anak. Beli 3/4 barang je..mak aii harga dah cecah rm100++..maka sesegera mungkin sms ayah bkcs minta "tong tong" πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜¬πŸ˜¬ #sepakatmembawaberkat  #fsiartwork  #lukislukis 
Bismillah.

Pon pon πŸ“£πŸ“£ Ommi baru nak cuba function baru ig ni, upload multiple pic.🎞 Menarik! Boleh buat ebook cerita kanak-kanak. Bagusss πŸ‘πŸ˜¬ Lain kali insyaAllah kita cuba buat cerita lain pula.πŸ€— #ebookceritabkcs
#fsiartwork
#lukislukis
Bismillah. Pon pon πŸ“£πŸ“£ Ommi baru nak cuba function baru ig ni, upload multiple pic.🎞 Menarik! Boleh buat ebook cerita kanak-kanak. Bagusss πŸ‘πŸ˜¬ Lain kali insyaAllah kita cuba buat cerita lain pula.πŸ€— #ebookceritabkcs  #fsiartwork  #lukislukis