an online Instagram web viewer

#lukislukis medias

Photos

#OkerKamar
#LukisLukis
#SondeJelas
#๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
I am Wolf,
Quietly I will Endure,
Silently I will Suffer,
Patiently I will Wait,
For I am a Warrior,
And I will Survive. (Nk lukis serigala tp nmpak mcm anjing la plak ๐Ÿ˜‚, black? Or Color?) #doodles #art #lukislukis #black #wolf #moon๐ŸŒœ
I am Wolf, Quietly I will Endure, Silently I will Suffer, Patiently I will Wait, For I am a Warrior, And I will Survive. (Nk lukis serigala tp nmpak mcm anjing la plak ๐Ÿ˜‚, black? Or Color?) #doodles  #art  #lukislukis  #black  #wolf  #moon ๐ŸŒœ
๐Ÿ”ดFood Sharing
โ—With me?HaHaHa...Hell No๐Ÿ”ฅJust kidding~Maybe for under curtain circumstances๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ
#HardcoreFred  #gengkomik  #lukislukis  #komikstrip  #comics  #komikmalaysia
Aksi jari jemari,
Misi mencari lurus,
Antara mata dan hati,
Lahir garisan yang tulus.

#lukislukis
#backtobasic #fineartdepartment #roadtospm2018 #bethebestyou #keepfaithinAllah
Done! ๐Ÿ‘ญ๐Ÿ‘ญ๐ŸŽจ๐ŸŽจ๐ŸŽจ๐ŸŽจ
๐Ÿ‚๐ŸŒธ๐ŸŒผ๐Ÿ€๐Ÿƒ๐ŸŒฟ #wangibangkacraft #sharenting #childrenactivities #drawing #painting #paint #lukislukis #coratcoret #instaart #4wang #sungailiat #bangka #bangkaisland
๐Ÿ”ดNew Year Celebrations Party(Part 2)
โ—I hate that most...It's time to STOP!!!โฐWe're too old to own this attitude...๐Ÿ˜’
#HardcoreFred  #gengkomik  #lukislukis  #komikstrip  #comics  #komikmalaysia
๐Ÿ”ดNew Year Celebrations Party(Part 1)๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ
โ—I've experienced all of this&I saw this kind of peopleI during reunion,ceremony&any kind of party...Everything is because of food,meh~๐Ÿ’๐Ÿ›๐Ÿ”๐Ÿ—๐Ÿ–
#HardcoreFred  #gengkomik  #lukislukis  #komikstrip  #comics  #komikmalaysia
๐Ÿ”ดNew Year Celebrations Party(Part 1)๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ โ—I've experienced all of this&I saw this kind of peopleI during reunion,ceremony&any kind of party...Everything is because of food,meh~๐Ÿ’๐Ÿ›๐Ÿ”๐Ÿ—๐Ÿ– #HardcoreFred  #gengkomik  #lukislukis  #komikstrip  #comics  #komikmalaysia 
๐Ÿ”ดJob/Responsibility
โ—Sorry guys,I'm not sure about the truth of"THAT"bussines company.But,Hey!Put it on as our own motivations๐Ÿ’ช๐Ÿ˜Œ
#Pray4Syria
#BaitulMaqdis
#Palestine
#HardcoreFred  #gengkomik  #lukislukis  #komikstrip  #comics  #komikmalaysia
"Tikko Baek gak jale piping tange, tiko lain gak.. tumbok muno" _AAHH #AAHH #Heritagetrail #IpohPerak #HHbykwayang #AAsibukairkolam #lukislukis #ipoharttrail
Udah lama gk maen kuas n kanvas niih si ayah ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜... #sketsawajah #lukislukis #bogorcitty #kotahujan #ciapusbogor #likelikelike
Exibition kamartkost "SagiTigo"
 Masi berlangsung sampai bulan depan,. Marai ramai kan
#fineart#artspace#ruangkreatif#mural#paint#artwork#kelurgateras#lukislukis#nyeni#
โšซBubble Wrap ft.@shialabeoufdaily
โ—I love playing bubble wrap like I love playing video games๐ŸŽฎ
#HardcoreFred  #gengkomik  #lukislukis  #komikstrip  #comics  #komikmalaysia
โšซMe&Cats๐Ÿ˜บ
โ—Poorly I'm still bad in drawing some animals TBH...My bad๐Ÿ˜ญ
#HardcoreFred  #gengkomik  #lukislukis  #komikstrip  #comics  #komikmalaysia
kerajinan luar biasa tu dtg bila tahap bosan mencecah tahap kritikal..hehhe... org melukis, dia pon mau..haaa lukislahhhhh.. #zulaikharizal #anakwalid #anakummi #lukislukis
sdih sbb my bruh nda dpt balik..tp sdh dpt juga adakan gimbarannya..hahah.. #bruh #praktikum #lukislukis #kelibat
Hutan rindang...๐Ÿ€๐ŸŒณ๐Ÿ๐Ÿ˜Š...masih ada gak ya di kehidupan nyata?? #art #senilukis #karya #karyaseni #seniman #senimanmudaberkarya #kolektor #kolektorlukisan #oiloncanvas #paintingart #paintingartgallery #lukisanalam #lukisanpemandangan #hutanhijau #pelukisindonesia #pictart #gallery #lukislukis #nyeni
--------------------------------------------------Lukis moment terbaik anda bersama keluarga, sahabat maupun pasangan kalian saat ini ๐Ÿ˜Š----------------------------------------- --------------------------Terima pesanan lukis wajah
Info: follow ig @raymonlukiskaca .
.
@raymonlukiskaca
@raymonlukiskaca
@raymonlukiskaca
.
.
Handmade adalah kualitas kita
Melukis langsung diatas kaca bukan hal yang mudah
.
.
Minat?????
Order????
Chat : ๐Ÿ“ž0895365778753 @miftahurrohman63. ๐Ÿ“ž085811230095. @remonfasya .
.
#lukiskaca #lukiswajah #lukislukis #lukisminimalis #lukissimple #lukishitamputih #gift #hbd #annivesary #graduation #congratulation #kado #wisuda #hadiah #lukisindah #lukispacar #lukisteman #pacar #sahabat #like #follow #raymonlukiskaca
#stmatrisakti #stma
--------------------------------------------------Lukis moment terbaik anda bersama keluarga, sahabat maupun pasangan kalian saat ini ๐Ÿ˜Š----------------------------------------- --------------------------Terima pesanan lukis wajah Info: follow ig @raymonlukiskaca . . @raymonlukiskaca @raymonlukiskaca @raymonlukiskaca . . Handmade adalah kualitas kita Melukis langsung diatas kaca bukan hal yang mudah . . Minat????? Order???? Chat : ๐Ÿ“ž0895365778753 @miftahurrohman63. ๐Ÿ“ž085811230095. @remonfasya . . #lukiskaca  #lukiswajah  #lukislukis  #lukisminimalis  #lukissimple  #lukishitamputih  #gift  #hbd  #annivesary  #graduation  #congratulation  #kado  #wisuda  #hadiah  #lukisindah  #lukispacar  #lukisteman  #pacar  #sahabat  #like  #follow  #raymonlukiskaca  #stmatrisakti  #stma 
๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ
Character : Saitama๐Ÿ’ช
Anime : One Punch Man๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘Š
๐ŸŒŒStrongest Hero๐ŸŒŒ

#anime #onepunchman #saitama 
#lukislukis #alhamdulillah @one.punch.man #amateur
Jokeeh v bat...
โ€ข
โ€ข
โ€ข
โ€ข
 #dccomics #dc #marvel #joker #batman #heroes #ddg #crayon #art? #Komik #punyaku #kariya #sevage #likeforlike #like4like #santuy
Kredit n follow @lanunranggi
.
@Regrann from @lanunranggi -  Hari ni Lanun takde, dia sibuk ngan buku dia dan CKOM, jadi ahkak ambik alih hari ni. Ahkak pantang betul kalau orang naik kete ahkak, dia tak pakai seatbelt. Tak tau ke seatbelt tu bukan untuk hiasan, tapi keselamatan. Dah tau sengkek takdak duit nak bayo saman, pakailah seatbelt. Kang kena saman, dari sengkek terus papa kedana. Sila pakai seatbelt bila naik kereta. Anda mampu mengubahnya. 
Dah, malas ahkak nak melazer. Kalau kau naik kereta ahkak tak nak pakai seatbelt, sila turun. Gi naik bas. Naik bas takyah pakai seatbelt. Ok dah. Ciao.. #lanunranggi #gengkomik #gudangkomik #gedungkomik #gengbuasirotak #komikmalaysia #malaysiancomic #malaysiandoodle #doodle #comic #komik #lukislukis #AhkakAinLazer - #regrann
.
#TaliHati
Kredit n follow @lanunranggi . @Regrann from @lanunranggi - Hari ni Lanun takde, dia sibuk ngan buku dia dan CKOM, jadi ahkak ambik alih hari ni. Ahkak pantang betul kalau orang naik kete ahkak, dia tak pakai seatbelt. Tak tau ke seatbelt tu bukan untuk hiasan, tapi keselamatan. Dah tau sengkek takdak duit nak bayo saman, pakailah seatbelt. Kang kena saman, dari sengkek terus papa kedana. Sila pakai seatbelt bila naik kereta. Anda mampu mengubahnya. Dah, malas ahkak nak melazer. Kalau kau naik kereta ahkak tak nak pakai seatbelt, sila turun. Gi naik bas. Naik bas takyah pakai seatbelt. Ok dah. Ciao.. #lanunranggi  #gengkomik  #gudangkomik  #gedungkomik  #gengbuasirotak  #komikmalaysia  #malaysiancomic  #malaysiandoodle  #doodle  #comic  #komik  #lukislukis  #AhkakAinLazer  - #regrann  . #TaliHati 
karena usaha tidak pernah mengecewakan hasil, alhamdulillah jadi bintangnya lukisan kelas XII๐Ÿ˜

#lukislukis #naturalisme #ikankoi #kolam #goresgores #mainwarna #senibudaya #kelompok1๐Ÿ’•
Hazami :katakanlah..dengarkan lah..percayalah.. sesungguhnya aaaaa ๐ŸŽต๐ŸŽต๐ŸŽต๐ŸŽค๐ŸŽค๐ŸŽต๐ŸŽต ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜….. fanart drawing versi anime aka kartun jepun ... โ˜บ.. #lukislukis
#hazami
Hazami :katakanlah..dengarkan lah..percayalah.. sesungguhnya aaaaa ๐ŸŽต๐ŸŽต๐ŸŽต๐ŸŽค๐ŸŽค๐ŸŽต๐ŸŽต ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜….. fanart drawing versi anime aka kartun jepun ... โ˜บ.. #lukislukis  #hazami 
Percayalah, yang akan menjadi takdirmu, akan tetap menjadi takdirmu, tidak akan hilang, tidak akan pergi apalagi tertukar. 
#lukislukis #matahari #sunflower #postexampaperdua
Alhamdulillah. ๐Ÿ˜Š
.
.
Commissions are open (always open actually, hahah). Free Gift still available.

For details simply drop me a DM or text me or call me or whatever suits your style. Hihi ๐Ÿ˜† "Original Art Makes A Great Gift"

#commission #graduation #thankyou #request #flowerbackground #sayajuallukisan #hakakjuallukisan #drawingforsell #originalart #drawing #watercolorpainting #watercolordrawing #sketch #sketchbook #job #lukisan #warnaair #lukisanwarnaair #instaart #artoninstagram #artofinstagram #instaartist #instalukis #lukislukis #malaysiaseni #senimalaysia
Alhamdulillah. ๐Ÿ˜Š . . Commissions are open (always open actually, hahah). Free Gift still available. For details simply drop me a DM or text me or call me or whatever suits your style. Hihi ๐Ÿ˜† "Original Art Makes A Great Gift" #commission  #graduation  #thankyou  #request  #flowerbackground  #sayajuallukisan  #hakakjuallukisan  #drawingforsell  #originalart  #drawing  #watercolorpainting  #watercolordrawing  #sketch  #sketchbook  #job  #lukisan  #warnaair  #lukisanwarnaair  #instaart  #artoninstagram  #artofinstagram  #instaartist  #instalukis  #lukislukis  #malaysiaseni  #senimalaysia 
Order NOW!!!
Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!!
Open For Commission
Only USD7 for non - Malaysian 
Only RM30 for Malaysian
Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal)
#corelpainter #wacom #digitalpainting #clipstudio #digitalMalaysia #MDEC #KKMM #MITI #cartoonportrait
#illustration #TUN #potrait #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon #tourismMalaysia
Order NOW!!! Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!! Open For Commission Only USD7 for non - Malaysian Only RM30 for Malaysian Whatsapp +60146656778 Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal) #corelpainter  #wacom  #digitalpainting  #clipstudio  #digitalMalaysia  #MDEC  #KKMM  #MITI  #cartoonportrait  #illustration  #TUN  #potrait  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #commission  #sketch  #MelakaRiverCruise  #lukislukis  #cartoon  #tourismMalaysia 
Order NOW!!!
Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!!
Open For Commission
Only USD7 for non - Malaysian 
Only RM30 for Malaysian
Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal)
#corelpainter #wacom #digitalpainting #clipstudio #digitalMalaysia #MDEC #KKMM #MITI #cartoonportrait
#illustration #TUN #potrait #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon #tourismMalaysia
Order NOW!!! Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!! Open For Commission Only USD7 for non - Malaysian Only RM30 for Malaysian Whatsapp +60146656778 Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal) #corelpainter  #wacom  #digitalpainting  #clipstudio  #digitalMalaysia  #MDEC  #KKMM  #MITI  #cartoonportrait  #illustration  #TUN  #potrait  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #commission  #sketch  #MelakaRiverCruise  #lukislukis  #cartoon  #tourismMalaysia 
Order NOW!!!
Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!!
Open For Commission
Only USD7 for non - Malaysian 
Only RM30 for Malaysian
Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal)
#corelpainter #wacom #digitalpainting #clipstudio #digitalMalaysia #MDEC #KKMM #MITI #cartoonportrait
#illustration #TUN #potrait #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon #tourismMalaysia
Order NOW!!! Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!! Open For Commission Only USD7 for non - Malaysian Only RM30 for Malaysian Whatsapp +60146656778 Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal) #corelpainter  #wacom  #digitalpainting  #clipstudio  #digitalMalaysia  #MDEC  #KKMM  #MITI  #cartoonportrait  #illustration  #TUN  #potrait  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #commission  #sketch  #MelakaRiverCruise  #lukislukis  #cartoon  #tourismMalaysia 
Order NOW!!!
Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!!
Open For Commission
Only USD7 for non - Malaysian 
Only RM30 for Malaysian
Whatsapp +60146656778
Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal)
#corelpainter #wacom #digitalpainting #clipstudio #digitalMalaysia #MDEC #KKMM #MITI #cartoonportrait
#illustration #TUN #potrait #katonaqhari #Melaka #Malaysia #cute #malaysianproduct #lokalah #lukis2 #drawing #art #artwork #commission #sketch #MelakaRiverCruise #lukislukis #cartoon #tourismMalaysia
Order NOW!!! Cheapest Digital Caricature in Malaysian History...!!! Open For Commission Only USD7 for non - Malaysian Only RM30 for Malaysian Whatsapp +60146656778 Email : katonaqhari@gmail.com (for paypal) #corelpainter  #wacom  #digitalpainting  #clipstudio  #digitalMalaysia  #MDEC  #KKMM  #MITI  #cartoonportrait  #illustration  #TUN  #potrait  #katonaqhari  #Melaka  #Malaysia  #cute  #malaysianproduct  #lokalah  #lukis2  #drawing  #art  #artwork  #commission  #sketch  #MelakaRiverCruise  #lukislukis  #cartoon  #tourismMalaysia 
Abis ngopi jgn buang ampasnya...sayang kan...bs dijadikan kayak gini nih...coffee on paper...โ˜•๐ŸŽจ๐Ÿ“
#art #artistic #artwork #senilukiskopi #seniman #senilukisindonesia #kopi #lukisankopi #coffeonpaper #seni #pelukiskopi #lukislukis #kopihitam #pecintakopi #pecintakopihitam #pecintakopiindonesia #coffee
#Repost @lanunranggi (@get_repost)
ใƒปใƒปใƒป
Hari ni Lanun takde, dia sibuk ngan buku dia dan CKOM, jadi ahkak ambik alih hari ni. Ahkak pantang betul kalau orang naik kete ahkak, dia tak pakai seatbelt. Tak tau ke seatbelt tu bukan untuk hiasan, tapi keselamatan. Dah tau sengkek takdak duit nak bayo saman, pakailah seatbelt. Kang kena saman, dari sengkek terus papa kedana. Sila pakai seatbelt bila naik kereta. Anda mampu mengubahnya. 
Dah, malas ahkak nak melazer. Kalau kau naik kereta ahkak tak nak pakai seatbelt, sila turun. Gi naik bas. Naik bas takyah pakai seatbelt. Ok dah. Ciao...
.
Recommended page
@lawak_superstarz
@hiburan.malaysia
.
#lanunranggi #gengkomik #gudangkomik #gedungkomik #gengbuasirotak #komikmalaysia #malaysiancomic #malaysiandoodle #doodle #comic #komik #lukislukis
#Repost  @lanunranggi (@get_repost) ใƒปใƒปใƒป Hari ni Lanun takde, dia sibuk ngan buku dia dan CKOM, jadi ahkak ambik alih hari ni. Ahkak pantang betul kalau orang naik kete ahkak, dia tak pakai seatbelt. Tak tau ke seatbelt tu bukan untuk hiasan, tapi keselamatan. Dah tau sengkek takdak duit nak bayo saman, pakailah seatbelt. Kang kena saman, dari sengkek terus papa kedana. Sila pakai seatbelt bila naik kereta. Anda mampu mengubahnya. Dah, malas ahkak nak melazer. Kalau kau naik kereta ahkak tak nak pakai seatbelt, sila turun. Gi naik bas. Naik bas takyah pakai seatbelt. Ok dah. Ciao... . Recommended page @lawak_superstarz @hiburan.malaysia . #lanunranggi  #gengkomik  #gudangkomik  #gedungkomik  #gengbuasirotak  #komikmalaysia  #malaysiancomic  #malaysiandoodle  #doodle  #comic  #komik  #lukislukis 
Hari ni Lanun takde, dia sibuk ngan buku dia dan CKOM, jadi ahkak ambik alih hari ni. Ahkak pantang betul kalau orang naik kete ahkak, dia tak pakai seatbelt. Tak tau ke seatbelt tu bukan untuk hiasan, tapi keselamatan. Dah tau sengkek takdak duit nak bayo saman, pakailah seatbelt. Kang kena saman, dari sengkek terus papa kedana. Sila pakai seatbelt bila naik kereta. Anda mampu mengubahnya. 
Dah, malas ahkak nak melazer. Kalau kau naik kereta ahkak tak nak pakai seatbelt, sila turun. Gi naik bas. Naik bas takyah pakai seatbelt. Ok dah. Ciao.. #lanunranggi #gengkomik #gudangkomik #gedungkomik #gengbuasirotak #komikmalaysia #malaysiancomic #malaysiandoodle #doodle #comic #komik #lukislukis #AhkakAinLazer
Hari ni Lanun takde, dia sibuk ngan buku dia dan CKOM, jadi ahkak ambik alih hari ni. Ahkak pantang betul kalau orang naik kete ahkak, dia tak pakai seatbelt. Tak tau ke seatbelt tu bukan untuk hiasan, tapi keselamatan. Dah tau sengkek takdak duit nak bayo saman, pakailah seatbelt. Kang kena saman, dari sengkek terus papa kedana. Sila pakai seatbelt bila naik kereta. Anda mampu mengubahnya. Dah, malas ahkak nak melazer. Kalau kau naik kereta ahkak tak nak pakai seatbelt, sila turun. Gi naik bas. Naik bas takyah pakai seatbelt. Ok dah. Ciao.. #lanunranggi  #gengkomik  #gudangkomik  #gedungkomik  #gengbuasirotak  #komikmalaysia  #malaysiancomic  #malaysiandoodle  #doodle  #comic  #komik  #lukislukis  #AhkakAinLazer 
//ceban dulu//repost โ€ข
โ€ข@izza.ils
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#ddgstudios #painting #lukislukis #art๐ŸŽจ 
#fotography #canon #nikon #filteraesthetic #palet #karyaku 
#artindonesia #fotoindonesia #clo 
#white #coloring #kuas #catwarna 
#sakurapostercolor #eskrim #caopelar
#chips #bandunghitz #kidsjamannow๐Ÿ‘Œ 
#genaleale
//ceban dulu//
โ€ข
โ€ข
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#ddgstudios #painting #lukislukis #art๐ŸŽจ 
#fotography #canon #nikon #filteraesthetic #palet #karyaku 
#artindonesia #fotoindonesia #clo 
#white #coloring #kuas #catwarna 
#sakurapostercolor #eskrim #caopelar
#chips #bandunghitz #kidsjamannow๐Ÿ‘Œ 
#genaleale
What up babe? ๐Ÿ˜
- Photobomb de Lukis.. ๐ŸŒด๐Ÿ‘ผ๐Ÿป
#titinani #lukislukis #lukasCollins #panagringo
Biar keliatan spidolnya.. Tehe
-
-
-
-
#inktober #inktober2017 #inktoberindonesia #nyaku #snowmanpen #earth #day2
#bola #karyaku #gambargua
#artindo #artโœ’ #tintaku 
#monoton #illustration #boladunia #inkinkink
#tinta #lukislukis #๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ #inktober #smktelbdg #mm4
Menancapkan sebuah bendera di bulan??
-
-
-
-
#inktober #inktober2017 #inktoberindonesia #nyaku #snowmanpen #moon
#flag #karyaku #gambargua
#artindo #artโœ’ #moon๐Ÿšฉ 
#monoton #illustration 
#tinta #lukislukis #๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ #inktober #smktelbdg #mm4
Menancapkan sebuah bendera di bulan??
-
-
-
-
#inktober #inktober2017 #snowmanpen #moon #simple #first
#flag #karyaku #gambargua
#artindo #artโœ’ #moon๐Ÿšฉ 
#monoton #illustration 
#tinta #lukislukis #๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ #sepuluhmultimedia4 #smktelbdg #inktober2017
Menancapkan sebuah bendera di bulan??
-
-
-
-
#inktober #inktober2017 #snowmanpen #moon #simple #first
#flag #karyaku #gambargua
#artindo #artโœ’ #moon๐Ÿšฉ 
#monoton #illustration 
#tinta #lukislukis #๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ๐ŸŽŠ
Masa memula start draw...fefiling eksaited ๐Ÿ˜™...tapi bila masuk part colour then nak buat effect shadow lighting bagai...dah stress ๐Ÿ˜ก...
.
.
#drawing #colour #doodle #keeptrying #keepitup #dontgiveup #autodesksketchbook #lukislukis #contengconteng #dahjadihobi #bilaboring
Rasional, Rajin, Menyayangi Alam Sekitar, Prihatin, etc๐Ÿ˜„
#nilaimurni #moral #kerjaamal #1malaysia #spaka #psv #lukislukis  #kenapaksa๐Ÿ˜‚ #butiloveit
X boleh main shadow lagi ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ sesapa ajaq sattt ๐Ÿ™
#doodle #autodesksketchbook #photoshop #lukislukis #kalerkaler #contengconteng #sukasuka #keeptrying #dontgiveup #๐Ÿ’ช
Bila bosan๐Ÿค”
#lukislukis 
#menantipulang
Garis tidak bertugas untuk merubah sebuah kertas menjadi sesuatu, tapi menyatukan kertas dengan karya yg dibuat oleh sebuah garis, untuk sebuah sesuatu
Garis tidak bertugas untuk merubah sebuah kertas menjadi sesuatu, tapi menyatukan kertas dengan karya yg dibuat oleh sebuah garis, untuk sebuah sesuatu
Sebuah titik adalah tahap awal dari sebuah garis yang akan menghasilkan sebuah karya.
Sebuah titik adalah tahap awal dari sebuah garis yang akan menghasilkan sebuah karya.
Hasil adalah buah yang kamu petik dari usaha dan proses yang kamu lalui
Hasil adalah buah yang kamu petik dari usaha dan proses yang kamu lalui
Jika kamu terlalu banyak diam dan hanya berangan, maka kamu akan semakin tersudut ke dalam penjara buaian karat imajinasi.
Jika kamu terlalu banyak diam dan hanya berangan, maka kamu akan semakin tersudut ke dalam penjara buaian karat imajinasi.
@yaya_naddy versi anime.
Next?
#bosan #lukislukis #autodesksketchbook
Percayalah, karna menikah itu Hal yang sakral dan hanya di lakukan satu kali seumur hidup.
Jadi jangan di sia-sia kan moment itu. .
.
.
.
.
.
#kecualiygpengennambah
#chalkboard #art #workart #artwork #designer #menikah #photobooth#cometogether 
#jaketlukis #jaket #jaketkeren #jaketjeans #jaketdc #gambar #gambarlucu #gambargua #gambaranak #lukisan #lukislukis #art #art๐ŸŽจ #artwork #artistlife #art #bekasi #bekasihits #bekasifood #bekasih
Percayalah, karna menikah itu Hal yang sakral dan hanya di lakukan satu kali seumur hidup. Jadi jangan di sia-sia kan moment itu. . . . . . . #kecualiygpengennambah  #chalkboard  #art  #workart  #artwork  #designer  #menikah  #photobooth #cometogether  #jaketlukis  #jaket  #jaketkeren  #jaketjeans  #jaketdc  #gambar  #gambarlucu  #gambargua  #gambaranak  #lukisan  #lukislukis  #art  #art ๐ŸŽจ #artwork  #artistlife  #art  #bekasi  #bekasihits  #bekasifood  #bekasih 
Fruitsalad Character
Main Character
.
Name: kaisu (tembikai susu)
.
#lukisan #drawing #anime #komik #hobby #lukislukis #justforfun #komikstrip #komikmalaysia
Fruitsalad Character
Main Character
.
Name: Ram (Rambutan)
.
#lukisan #drawing #anime #komik #hobby #lukislukis #justforfun #komikstrip #lol #comic #komikmalaysia
Fruitsalad Character
Main Character
.
Name: ian (durian)
.
#lukisan #drawing #anime #komik #hobby #lukislukis #justforfun #komikstrip #komikmalaysia
Someone is super giddy #lukislukis