an online Instagram web viewer

#pemborongkosmetikmurah medias

Photos

SABUN VIRAL 😂😂@sparklesoap_emm
.
Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️
Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️
Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪
.
.
Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭
.
.
Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍
Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇
.
.
PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍
Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋
Semua tempat blh pakai ..
▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut
▪leher ▪celah ehem2 ▪muka 
Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂
.
.
Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2
@sparklesoap_emm
@sparklesoap_emm
@sparklesoap_emm
.
.
Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_emm takowt nnti kehabisan stock 😂😂
Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍
.
.
For more details kindly whatsap 
http://www.wasap.my/601125448442😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih 
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikorigina
#perlashine#glutapanacea#perlaking#suplementpemutih
#suplementkulit#ibuputih#foundation#vitaminkulit#glutax
#glucogen#lipstickmurah#blushermurah#cepatputih
#pemutihbadan#pemutihketiak 
#hijab#
SABUN VIRAL 😂😂@sparklesoap_emm . Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️ Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️ Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪 . . Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭 . . Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍 Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇 . . PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍 Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋 Semua tempat blh pakai .. ▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut ▪leher ▪celah ehem2 ▪muka Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂 . . Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2 @sparklesoap_emm @sparklesoap_emm @sparklesoap_emm . . Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_emm takowt nnti kehabisan stock 😂😂 Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍 . . For more details kindly whatsap http://www.wasap.my/601125448442😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikorigina  #perlashine #glutapanacea #perlaking #suplementpemutih  #suplementkulit #ibuputih #foundation #vitaminkulit #glutax  #glucogen #lipstickmurah #blushermurah #cepatputih  #pemutihbadan #pemutihketiak  #hijab #
SABUN KE PELUNTUR NI 😂😂@sparklesoap_bynaa
.
Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️
Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️
Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪
.
.
Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭
.
.
Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍
Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇
.
.
PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍
Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋
Semua tempat blh pakai ..
▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut
▪leher ▪celah ehem2 ▪muka 
Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂
.
.
Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2
@sparklesoap_bynaa
@sparklesoap_bynaa
@sparklesoap_bynaa
.
.
Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_bynaa takowt nnti kehabisan stock 😂😂
Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍
.
.
For more details kindly whatsap 
http://www.wasap.my/601123133009😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih 
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikorigina
#perlashine#glutapanacea#perlaking#suplementpemutih
#suplementkulit#ibuputih#foundation#vitaminkulit#glutax
#glucogen#lipstickmurah#blushermurah#cepatputih
#pemutihbadan#pemutihketiak 
#hijab#hijabcantik#hijabindonesia
SABUN KE PELUNTUR NI 😂😂@sparklesoap_bynaa . Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️ Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️ Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪 . . Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭 . . Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍 Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇 . . PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍 Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋 Semua tempat blh pakai .. ▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut ▪leher ▪celah ehem2 ▪muka Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂 . . Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2 @sparklesoap_bynaa @sparklesoap_bynaa @sparklesoap_bynaa . . Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_bynaa takowt nnti kehabisan stock 😂😂 Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍 . . For more details kindly whatsap http://www.wasap.my/601123133009😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikorigina  #perlashine #glutapanacea #perlaking #suplementpemutih  #suplementkulit #ibuputih #foundation #vitaminkulit #glutax  #glucogen #lipstickmurah #blushermurah #cepatputih  #pemutihbadan #pemutihketiak  #hijab #hijabcantik #hijabindonesia 
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍
.
.
Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️
.
APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔
.
.
KELEBIHAN SPARKLE SOAP
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan .
.
Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗
.
.
Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG 
KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI 
@sparkle_soap_hq
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih  #terlajakputih#putihgebu#putihmulus #kulitputih#buangdaki#maduasli#collagen #putih#ubatputih#ubatkurus #ekstrakbungalavender#ekstrak24kgold
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikoriginal
#kosmetikkorea#kosmetikkoreaasli#kosmetikindonesia#kosmetiksingpore#kosmetikbrunei#kosmetiktaiwan#kosmetiktaiwanmurah
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍 . . Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️ . APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔 . . KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . . Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗 . . Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI @sparkle_soap_hq . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #terlajakputih #putihgebu #putihmulus  #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen  #putih #ubatputih #ubatkurus  #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal  #kosmetikkorea #kosmetikkoreaasli #kosmetikindonesia #kosmetiksingpore #kosmetikbrunei #kosmetiktaiwan #kosmetiktaiwanmurah 
💜 Good morning @makeupgoals 😂

follow!! @makeup.moves

Follow Us: @makeup.moves

Useful🤘 Shoutout? TAG us 😚
💜 Good morning @makeupgoals 😂 follow!! @makeup.moves Follow Us: @makeup.moves Useful🤘 Shoutout? TAG us 😚
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍
.
.
Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️
.
APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔
.
.
KELEBIHAN SPARKLE SOAP
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan .
.
Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗
.
.
Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG 
KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI 
@sparkle_soap_hq
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih  #terlajakputih#putihgebu#putihmulus #kulitputih#buangdaki#maduasli#collagen #putih#ubatputih#ubatkurus #ekstrakbungalavender#ekstrak24kgold
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikoriginal
#kosmetikkorea#kosmetikkoreaasli#kosmetikindonesia#kosmetiksingpore#kosmetikbrunei#kosmetiktaiwan#kosmetiktaiwanmurah
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍 . . Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️ . APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔 . . KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . . Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗 . . Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI @sparkle_soap_hq . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #terlajakputih #putihgebu #putihmulus  #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen  #putih #ubatputih #ubatkurus  #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal  #kosmetikkorea #kosmetikkoreaasli #kosmetikindonesia #kosmetiksingpore #kosmetikbrunei #kosmetiktaiwan #kosmetiktaiwanmurah 
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍
.
.
Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️
.
APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔
.
.
KELEBIHAN SPARKLE SOAP
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan .
.
Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗
.
.
Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG 
KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI 
@sparkle_soap_hq
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih  #terlajakputih#putihgebu#putihmulus #kulitputih#buangdaki#maduasli#collagen #putih#ubatputih#ubatkurus #ekstrakbungalavender#ekstrak24kgold
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikoriginal
#kosmetikkorea#kosmetikkoreaasli#kosmetikindonesia#kosmetiksingpore#kosmetikbrunei#kosmetiktaiwan#kosmetiktaiwanmurah
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍 . . Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️ . APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔 . . KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . . Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗 . . Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI @sparkle_soap_hq . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #terlajakputih #putihgebu #putihmulus  #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen  #putih #ubatputih #ubatkurus  #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal  #kosmetikkorea #kosmetikkoreaasli #kosmetikindonesia #kosmetiksingpore #kosmetikbrunei #kosmetiktaiwan #kosmetiktaiwanmurah 
ALHAMDULILLAH 💝💝
Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
ALHAMDULILLAH 💝💝 Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍
.
.
Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️
.
APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔
.
.
KELEBIHAN SPARKLE SOAP
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan .
.
Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗
.
.
Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG 
KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI 
@sparkle_soap_hq
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih  #terlajakputih#putihgebu#putihmulus #kulitputih#buangdaki#maduasli#collagen #putih#ubatputih#ubatkurus #ekstrakbungalavender#ekstrak24kgold
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikoriginal
#kosmetikkorea#kosmetikkoreaasli#kosmetikindonesia#kosmetiksingpore#kosmetikbrunei#kosmetiktaiwan#kosmetiktaiwanmurah
PUTIH GEBU DGN SABUN VIRAL SPARKLE SOAP 😍 . . Ramai yg tanya ..sparkle soap blh pakai x kat muka ??YESS ‼️sparkle soap blh dipakai seluruh badan termasuk lah muka ,bawah ketiak ,celah-celah dan tempat gelap yg bermasalah ☺️ . APA YG BEST SGT SPARKLE SOAP NI SAMPAI RAMAI YG BEREBUT-REBUT NAK PAKAI ?🤔 . . KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . . Ada masalah seperti di atas ??YESS ‼️korang berada di tempat yg betul ..sparkle soap laa jln penyelesaian nya 🤗 . . Kulit gelap kini tiada lagi ..sental-sental sahaja boom putih berseri 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . SERLAHKAN PENAMPILAN ANDA SEKARANG KEYAKINAN ANDA BERMULA DI SINI @sparkle_soap_hq . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #terlajakputih #putihgebu #putihmulus  #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen  #putih #ubatputih #ubatkurus  #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal  #kosmetikkorea #kosmetikkoreaasli #kosmetikindonesia #kosmetiksingpore #kosmetikbrunei #kosmetiktaiwan #kosmetiktaiwanmurah 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
SEBELUM & SELEPAS 
Amboiii haa sporting habiss customer ni kan ..rasa mcm nk bagi sparkle soap free jee kt dia sbb buat vidio niee haa ..tanpa disuruh dan diminta ..thank u dear sudi support sparkle soap ..sempoi dan sporting 🤗yg lain xnak kee bagi vidio jugak untk emy 🙈hihi ..
.
Sental2 shja boom putih berseri
Pasti puas hati
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih  #terlajakputih#putihgebu#putihmulus #kulitputih#buangdaki#maduasli#collagen #putih#ubatputih#ubatkurus #ekstrakbungalavender#ekstrak24kgold
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikoriginal
#kosmetikkorea#kosmetikkoreaasli#kosmetikindonesia#kosmetiksingpore#kosmetikbrunei#kosmetiktaiwan#kosmetiktaiwanmurah
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ SEBELUM & SELEPAS Amboiii haa sporting habiss customer ni kan ..rasa mcm nk bagi sparkle soap free jee kt dia sbb buat vidio niee haa ..tanpa disuruh dan diminta ..thank u dear sudi support sparkle soap ..sempoi dan sporting 🤗yg lain xnak kee bagi vidio jugak untk emy 🙈hihi .. . Sental2 shja boom putih berseri Pasti puas hati Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #terlajakputih #putihgebu #putihmulus  #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen  #putih #ubatputih #ubatkurus  #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal  #kosmetikkorea #kosmetikkoreaasli #kosmetikindonesia #kosmetiksingpore #kosmetikbrunei #kosmetiktaiwan #kosmetiktaiwanmurah 
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
LEMONEX FREE SHAKER
💵RM90 EXC POSTAGE
📦POSTAGE RM8 SM/RM13 SS
📱019-3805448
📌BORONG MIN 5

9 KELEBIHAN UTAMA LEMONEX! 👍Tidak perlu berlapar
👍 Tidak wajib bersenam
👍 Metabolisma cepat naik
👍 Detox
👍 Cepat mencairkan lemak
👍 3x lebih pantas melangsingkan badan
👍 Tenaga bertambah
👍 3x lebih pantas kecilkan perut
👍 Kurus dalam masa 14 hari

Cara Minum Lemonex

1. Minum 1 sanchet lemonex yang dicampur bersama segelas air 15 minit sebelum sarapan
2. Minum 2-3 Liter air sehari
3. Jangan minum manis @ bergula selepas jam 7 malam

#pemborongkosmetik #pemborongkosmetikmurah #pemborongkosmetiktermurah #pemborongkosmetikmalaysia #kosmetik #kosmetikori #kosmetikmurah #kosmetikmalaysia #kosmetikori #kosmetikoriginal #kosmetikborong #lemonex #lemonextract #lemonexhq #lemonexmalaysia #lemonexmurah #lemonexori #lemonexoriginal #lemonexborong
LEMONEX FREE SHAKER 💵RM90 EXC POSTAGE 📦POSTAGE RM8 SM/RM13 SS 📱019-3805448 📌BORONG MIN 5 9 KELEBIHAN UTAMA LEMONEX! 👍Tidak perlu berlapar 👍 Tidak wajib bersenam 👍 Metabolisma cepat naik 👍 Detox 👍 Cepat mencairkan lemak 👍 3x lebih pantas melangsingkan badan 👍 Tenaga bertambah 👍 3x lebih pantas kecilkan perut 👍 Kurus dalam masa 14 hari Cara Minum Lemonex 1. Minum 1 sanchet lemonex yang dicampur bersama segelas air 15 minit sebelum sarapan 2. Minum 2-3 Liter air sehari 3. Jangan minum manis @ bergula selepas jam 7 malam #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #pemborongkosmetiktermurah  #pemborongkosmetikmalaysia  #kosmetik  #kosmetikori  #kosmetikmurah  #kosmetikmalaysia  #kosmetikori  #kosmetikoriginal  #kosmetikborong  #lemonex  #lemonextract  #lemonexhq  #lemonexmalaysia  #lemonexmurah  #lemonexori  #lemonexoriginal  #lemonexborong 
BOOSTER WHITENING
💵RM42 EXC POSTAGE
📦RM8 SM/RM13 SS
📱019-3805448
📌BORONG MIN 5

Antara kelebihan BOOSTER WHITENING NSHHAZ BEAUTY dari produk lain : ❤Kenapa booster whitening laku keras??❤
.
📌Booster whitening dapat memutihkan 5x ganda daripada kulit asal
📌Makan 1 hingga 3 kapsul dah ada kesan , kulit makin cerah , Jerawat parut  semua boleh hilang 📌Makan 1 biji Untuk 4hari .. Xpayah mkn tiap2 hari mcm suppliment lain .
📌Sesuai untuk org nak cantik tapi MALAS haha
📌Bebas kimia , HALAL dan bertaraf kan GMP DAN LULUS KKM
📌Resdung / ekzema / kulit sensitif
📌Beribu testimoni berjaya dan menjadi bualan ramai
📌Milk booster untuk ibu yang menyusukan anak

#pemborongkosmetik #pemborongkosmetikmurah #pemborongkosmetiktermurah #pemborongkosmetikmalaysia #kosmetik #kosmetikori #kosmetikmurah #kosmetikmalaysia #kosmetikori #kosmetikoriginal #kosmetikborong #boosterwhitening #boosterwhiteningmurah #boosterwhiteningoriginal  #boosterwhiteningori #boosterwhiteningborong
BOOSTER WHITENING 💵RM42 EXC POSTAGE 📦RM8 SM/RM13 SS 📱019-3805448 📌BORONG MIN 5 Antara kelebihan BOOSTER WHITENING NSHHAZ BEAUTY dari produk lain : ❤Kenapa booster whitening laku keras??❤ . 📌Booster whitening dapat memutihkan 5x ganda daripada kulit asal 📌Makan 1 hingga 3 kapsul dah ada kesan , kulit makin cerah , Jerawat parut semua boleh hilang 📌Makan 1 biji Untuk 4hari .. Xpayah mkn tiap2 hari mcm suppliment lain . 📌Sesuai untuk org nak cantik tapi MALAS haha 📌Bebas kimia , HALAL dan bertaraf kan GMP DAN LULUS KKM 📌Resdung / ekzema / kulit sensitif 📌Beribu testimoni berjaya dan menjadi bualan ramai 📌Milk booster untuk ibu yang menyusukan anak #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #pemborongkosmetiktermurah  #pemborongkosmetikmalaysia  #kosmetik  #kosmetikori  #kosmetikmurah  #kosmetikmalaysia  #kosmetikori  #kosmetikoriginal  #kosmetikborong  #boosterwhitening  #boosterwhiteningmurah  #boosterwhiteningoriginal  #boosterwhiteningori  #boosterwhiteningborong 
#swapreviewbypolaroidbynadia
_____

SABUN KE PELUNTUR NI 😂😂@sparklesoap_bynaa
.
Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️
Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️
Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪
.
.
Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭
.
.
Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍
Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇
.
.
PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍
Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋
Semua tempat blh pakai ..
▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut
▪leher ▪celah ehem2 ▪muka 
Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂
.
.
Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2
@sparklesoap_bynaa
@sparklesoap_bynaa
@sparklesoap_bynaa
.
.
Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_bynaa takowt nnti kehabisan stock 😂😂
Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍
.
.
For more details kindly whatsap 
http://www.wasap.my/601123133009😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih 
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikorigina
#perlashine#glutapanacea#perlaking#suplementpemutih
#suplementkulit#ibuputih#foundation#vitaminkulit#glutax
#glucogen#lipstickmurah#blushermurah#cepatputih
#pemutihbadan#pemutihketiak 
#hijab#hijabcantik#hijabindonesia
#swapreviewbypolaroidbynadia  _____ SABUN KE PELUNTUR NI 😂😂@sparklesoap_bynaa . Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️ Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️ Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪 . . Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭 . . Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍 Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇 . . PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍 Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋 Semua tempat blh pakai .. ▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut ▪leher ▪celah ehem2 ▪muka Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂 . . Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2 @sparklesoap_bynaa @sparklesoap_bynaa @sparklesoap_bynaa . . Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_bynaa takowt nnti kehabisan stock 😂😂 Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍 . . For more details kindly whatsap http://www.wasap.my/601123133009😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikorigina  #perlashine #glutapanacea #perlaking #suplementpemutih  #suplementkulit #ibuputih #foundation #vitaminkulit #glutax  #glucogen #lipstickmurah #blushermurah #cepatputih  #pemutihbadan #pemutihketiak  #hijab #hijabcantik #hijabindonesia 
[IG Review] SABUN KE PELUNTUR NI 😂😂@sparklesoap_bynaa
.
Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️
Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️
Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪
.
.
Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭
.
.
Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍
Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇
.
.
PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍
Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋
Semua tempat blh pakai ..
▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut
▪leher ▪celah ehem2 ▪muka 
Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂
.
.
Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2
@sparklesoap_bynaa
@sparklesoap_bynaa
@sparklesoap_bynaa
.
.
Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_bynaa takowt nnti kehabisan stock 😂😂
Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍
.
.
For more details kindly whatsap 
http://www.wasap.my/601123133009😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih 
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikorigina
#perlashine#glutapanacea#perlaking#suplementpemutih
#suplementkulit#ibuputih#foundation#vitaminkulit#glutax
#glucogen#lipstickmurah#blushermurah#cepatputih
#pemutihbadan#pemutihketiak 
#hijab#hijabcantik#hijabindonesia
[IG Review] SABUN KE PELUNTUR NI 😂😂@sparklesoap_bynaa . Kulit hitam kene kutuk ‼️kulit gelap kene perli ‼️kulit sunburn kene sindir ‼️ Habis tuu kau ingt kau tuu putih sangat ..kau tuu cerah sangat ‼️ Nanti kau bila aku daa putih nanti ..kau pn aku pandang sebelah mate jee 😪 . . Pernah alami x situasi mcm nie ??mesti tiada keyakinan kn ..kwn2 pn daa makin menjauh ..kekasih pn daa tinggalkn ..suami pulak keluar karaoke ngn perempuan lain ..cari yg lebih cantik dan putih ..crush pn x layan ..arghhhh ‼️‼️sakit nya hati 😭😭 . . Haaa niee admin nk korang tengok video niee sampai habis taw ‼️jom cerahkn kulit dlm masa 5 minit shja 😍 Ini sabun kew peluntur 😂😂habis kulit hitam jadi cerah 😇 . . PEREMPUAN DAN LELAKI BLH GUNA 😍 Besar sabun dia 100gram ..blh thn dlm 1-2 bulan niee 😋 Semua tempat blh pakai .. ▪celah2 ketiak ▪celah2 peha ▪siku/lutut ▪leher ▪celah ehem2 ▪muka Ooiiii bagus nya sabun ni ..xde laa dyg senandung nanti 😂 . . Jadi tunggu apa lagi ..jom cpt2 @sparklesoap_bynaa @sparklesoap_bynaa @sparklesoap_bynaa . . Admin pn nk putih ..nk g shopping dulu dkt ig @sparklesoap_bynaa takowt nnti kehabisan stock 😂😂 Giler xnak beli ..dah laa murah ..berkesan pulak tuu ..kalau x berkesan knp ad byk feedback bagus2 kan ?😍 . . For more details kindly whatsap http://www.wasap.my/601123133009😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikorigina  #perlashine #glutapanacea #perlaking #suplementpemutih  #suplementkulit #ibuputih #foundation #vitaminkulit #glutax  #glucogen #lipstickmurah #blushermurah #cepatputih  #pemutihbadan #pemutihketiak  #hijab #hijabcantik #hijabindonesia 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Yeayyy 👏👏dapat video dari customer sparkle soap 😍ya allah rase mcm nk nangis jee ..sbb terharu sgt ..tanpa disuruh ..tanpa diminta ..customer rela hati buat video untk team sparkle soap ..thank you dear support sparkle soap ..muchh love from sparkle soap team for u 😘💋💞..mmg sporting habis 😋yg lain xnak ke bagi jugak video untk zety 🙈
.
Sental2 shja boom putih berseri
Pasti puas hati
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap#sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle#sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdaki#sabunpemutih  #terlajakputih#putihgebu#putihmulus #kulitputih#buangdaki#maduasli#collagen #putih#ubatputih#ubatkurus #ekstrakbungalavender#ekstrak24kgold
#produkkecantikkan#pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah#kosmetikoriginal
#kosmetikkorea#kosmetikkoreaasli#kosmetikindonesia#kosmetiksingpore#kosmetikbrunei#kosmetiktaiwan#kosmetiktaiwanmurah
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Yeayyy 👏👏dapat video dari customer sparkle soap 😍ya allah rase mcm nk nangis jee ..sbb terharu sgt ..tanpa disuruh ..tanpa diminta ..customer rela hati buat video untk team sparkle soap ..thank you dear support sparkle soap ..muchh love from sparkle soap team for u 😘💋💞..mmg sporting habis 😋yg lain xnak ke bagi jugak video untk zety 🙈 . Sental2 shja boom putih berseri Pasti puas hati Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdaki #sabunpemutih  #terlajakputih #putihgebu #putihmulus  #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen  #putih #ubatputih #ubatkurus  #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold  #produkkecantikkan #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal  #kosmetikkorea #kosmetikkoreaasli #kosmetikindonesia #kosmetiksingpore #kosmetikbrunei #kosmetiktaiwan #kosmetiktaiwanmurah 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Masuk lagi dan masuk lagii ..wahhh best nyaa haa pkai sparkle soap ..sunburn daa hilang ..of course laa kn ..mmg itu fungsi utama sparkle soap 😍kulitt pn cerahh ..mmg trbaik laa kn sparkle soap 😍sparkle soap mmg berkesan 👍
.
Sental2 shja boom putih berseri
Pasti puas hati
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Masuk lagi dan masuk lagii ..wahhh best nyaa haa pkai sparkle soap ..sunburn daa hilang ..of course laa kn ..mmg itu fungsi utama sparkle soap 😍kulitt pn cerahh ..mmg trbaik laa kn sparkle soap 😍sparkle soap mmg berkesan 👍 . Sental2 shja boom putih berseri Pasti puas hati Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
ALHAMDULILLAH 💝💝
Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
ALHAMDULILLAH 💝💝 Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Putih sampai nampak urat hijau 😱
Tranformasi 360 darjah ..hihi ..yg gelap pn blh jadi cerah taw dgn sparkle soap 😉jadi jgn ragu2 lagii untk mncuba sparkle soap krn tlh trbukti berkesan dn hampir setiap hari feedback2 atau testimoni2 yg berjaya customer sndri yg hntr taw 😉no ciplak3 😜alhamdulillah ..jom serlahkn penampilan anda dgn sparkle soap 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Putih sampai nampak urat hijau 😱 Tranformasi 360 darjah ..hihi ..yg gelap pn blh jadi cerah taw dgn sparkle soap 😉jadi jgn ragu2 lagii untk mncuba sparkle soap krn tlh trbukti berkesan dn hampir setiap hari feedback2 atau testimoni2 yg berjaya customer sndri yg hntr taw 😉no ciplak3 😜alhamdulillah ..jom serlahkn penampilan anda dgn sparkle soap 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
ALHAMDULILLAH 💝💝
Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
ALHAMDULILLAH 💝💝 Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
HONEY GLOW SOAP
.
💮💮💮💮💮
.
KEBAIKAN DAN MANFAAT
.
💮Kulit lebih cerah seawal penggunaan pertama.
💮Kawasan dalaman anda cerah & bersih (ketiak, leher, lutut & peha). 💮 Daki baru & lama yg degil hilang serta merta.
💮 Badan berbau lavender yang Wangi sepanjang hari. 💮 Tubuh badan menjadi segar dan nyaman.
💮 Sunburn dimuka & badan hilang.
💮 Kulit semakin halus, stretchmark terhapus.
💮Kulit yg pecah2 pada tumit & siku kembali menjadi selembut bayi. 💮 Garis hitam dipeha semakin pudar dan hilang.
.
💮💮💮💮💮
.
CARA PENGGUNAAN
.
💮 Basahkan sabun sampai berbuih & sapukan dikawasan yg dikehendaki. 💮 Sental dibahagian berdaki tersebut sehingga bersih. 💮 Kemudian Bilas dengan air.
.
💮💮💮💮💮
.
Whatsapp 011-10901623
Postage rm8 sm/ rm12ss
.
💮💮💮💮💮
.
#honeyglowsoap#honeyglowsoapmurah#hojeyglowsoapshahalam#honeyglowsoapborongmurah#honeyglowsoapborong#honeyglowsoapmurahborong#sabundaki#sabundakimurah#sabundakiborong#sabunhilangdaki#sabubhilangdakimurah#sabunhilangdakiborong#sabunhilangdakiborongmurah#igkosmetikmurah#igkosmetikborong#kosmetikmurah#kosmetikmurahmalaysia#pemborongshahalam#pemborongkosmetikmurah
HONEY GLOW SOAP . 💮💮💮💮💮 . KEBAIKAN DAN MANFAAT . 💮Kulit lebih cerah seawal penggunaan pertama. 💮Kawasan dalaman anda cerah & bersih (ketiak, leher, lutut & peha). 💮 Daki baru & lama yg degil hilang serta merta. 💮 Badan berbau lavender yang Wangi sepanjang hari. 💮 Tubuh badan menjadi segar dan nyaman. 💮 Sunburn dimuka & badan hilang. 💮 Kulit semakin halus, stretchmark terhapus. 💮Kulit yg pecah2 pada tumit & siku kembali menjadi selembut bayi. 💮 Garis hitam dipeha semakin pudar dan hilang. . 💮💮💮💮💮 . CARA PENGGUNAAN . 💮 Basahkan sabun sampai berbuih & sapukan dikawasan yg dikehendaki. 💮 Sental dibahagian berdaki tersebut sehingga bersih. 💮 Kemudian Bilas dengan air. . 💮💮💮💮💮 . Whatsapp 011-10901623 Postage rm8 sm/ rm12ss . 💮💮💮💮💮 . #honeyglowsoap #honeyglowsoapmurah #hojeyglowsoapshahalam #honeyglowsoapborongmurah #honeyglowsoapborong #honeyglowsoapmurahborong #sabundaki #sabundakimurah #sabundakiborong #sabunhilangdaki #sabubhilangdakimurah #sabunhilangdakiborong #sabunhilangdakiborongmurah #igkosmetikmurah #igkosmetikborong #kosmetikmurah #kosmetikmurahmalaysia #pemborongshahalam #pemborongkosmetikmurah 
- HONEY GLOW SOAP
.
💮💮💮💮💮
.
KEBAIKAN DAN MANFAAT
.
💮Kulit lebih cerah seawal penggunaan pertama.
💮Kawasan dalaman anda cerah & bersih (ketiak, leher, lutut & peha). 💮 Daki baru & lama yg degil hilang serta merta.
💮 Badan berbau lavender yang Wangi sepanjang hari. 💮 Tubuh badan menjadi segar dan nyaman.
💮 Sunburn dimuka & badan hilang.
💮 Kulit semakin halus, stretchmark terhapus.
💮Kulit yg pecah2 pada tumit & siku kembali menjadi selembut bayi. 💮 Garis hitam dipeha semakin pudar dan hilang.
.
💮💮💮💮💮
.
CARA PENGGUNAAN
.
💮 Basahkan sabun sampai berbuih & sapukan dikawasan yg dikehendaki. 💮 Sental dibahagian berdaki tersebut sehingga bersih. 💮 Kemudian Bilas dengan air.
.
💮💮💮💮💮
.
Whatsapp 011-10901623
Postage rm8 sm/ rm12ss
.
💮💮💮💮💮
.
#honeyglowsoap#honeyglowsoapmurah#hojeyglowsoapshahalam#honeyglowsoapborongmurah#honeyglowsoapborong#honeyglowsoapmurahborong#sabundaki#sabundakimurah#sabundakiborong#sabunhilangdaki#sabubhilangdakimurah#sabunhilangdakiborong#sabunhilangdakiborongmurah#igkosmetikmurah#igkosmetikborong#kosmetikmurah#kosmetikmurahmalaysia#pemborongshahalam#pemborongkosmetikmurah
- HONEY GLOW SOAP . 💮💮💮💮💮 . KEBAIKAN DAN MANFAAT . 💮Kulit lebih cerah seawal penggunaan pertama. 💮Kawasan dalaman anda cerah & bersih (ketiak, leher, lutut & peha). 💮 Daki baru & lama yg degil hilang serta merta. 💮 Badan berbau lavender yang Wangi sepanjang hari. 💮 Tubuh badan menjadi segar dan nyaman. 💮 Sunburn dimuka & badan hilang. 💮 Kulit semakin halus, stretchmark terhapus. 💮Kulit yg pecah2 pada tumit & siku kembali menjadi selembut bayi. 💮 Garis hitam dipeha semakin pudar dan hilang. . 💮💮💮💮💮 . CARA PENGGUNAAN . 💮 Basahkan sabun sampai berbuih & sapukan dikawasan yg dikehendaki. 💮 Sental dibahagian berdaki tersebut sehingga bersih. 💮 Kemudian Bilas dengan air. . 💮💮💮💮💮 . Whatsapp 011-10901623 Postage rm8 sm/ rm12ss . 💮💮💮💮💮 . #honeyglowsoap #honeyglowsoapmurah #hojeyglowsoapshahalam #honeyglowsoapborongmurah #honeyglowsoapborong #honeyglowsoapmurahborong #sabundaki #sabundakimurah #sabundakiborong #sabunhilangdaki #sabubhilangdakimurah #sabunhilangdakiborong #sabunhilangdakiborongmurah #igkosmetikmurah #igkosmetikborong #kosmetikmurah #kosmetikmurahmalaysia #pemborongshahalam #pemborongkosmetikmurah 
- HONEY GLOW SOAP
.
💮💮💮💮💮
.
KEBAIKAN DAN MANFAAT
.
💮Kulit lebih cerah seawal penggunaan pertama.
💮Kawasan dalaman anda cerah & bersih (ketiak, leher, lutut & peha). 💮 Daki baru & lama yg degil hilang serta merta.
💮 Badan berbau lavender yang Wangi sepanjang hari. 💮 Tubuh badan menjadi segar dan nyaman.
💮 Sunburn dimuka & badan hilang.
💮 Kulit semakin halus, stretchmark terhapus.
💮Kulit yg pecah2 pada tumit & siku kembali menjadi selembut bayi. 💮 Garis hitam dipeha semakin pudar dan hilang.
.
💮💮💮💮💮
.
CARA PENGGUNAAN
.
💮 Basahkan sabun sampai berbuih & sapukan dikawasan yg dikehendaki. 💮 Sental dibahagian berdaki tersebut sehingga bersih. 💮 Kemudian Bilas dengan air.
.
💮💮💮💮💮
.
Whatsapp 011-10901623
Postage rm8 sm/ rm12ss
.
💮💮💮💮💮
.
#honeyglowsoap#honeyglowsoapmurah#hojeyglowsoapshahalam#honeyglowsoapborongmurah#honeyglowsoapborong#honeyglowsoapmurahborong#sabundaki#sabundakimurah#sabundakiborong#sabunhilangdaki#sabubhilangdakimurah#sabunhilangdakiborong#sabunhilangdakiborongmurah#igkosmetikmurah#igkosmetikborong#kosmetikmurah#kosmetikmurahmalaysia#pemborongshahalam#pemborongkosmetikmurah
- HONEY GLOW SOAP . 💮💮💮💮💮 . KEBAIKAN DAN MANFAAT . 💮Kulit lebih cerah seawal penggunaan pertama. 💮Kawasan dalaman anda cerah & bersih (ketiak, leher, lutut & peha). 💮 Daki baru & lama yg degil hilang serta merta. 💮 Badan berbau lavender yang Wangi sepanjang hari. 💮 Tubuh badan menjadi segar dan nyaman. 💮 Sunburn dimuka & badan hilang. 💮 Kulit semakin halus, stretchmark terhapus. 💮Kulit yg pecah2 pada tumit & siku kembali menjadi selembut bayi. 💮 Garis hitam dipeha semakin pudar dan hilang. . 💮💮💮💮💮 . CARA PENGGUNAAN . 💮 Basahkan sabun sampai berbuih & sapukan dikawasan yg dikehendaki. 💮 Sental dibahagian berdaki tersebut sehingga bersih. 💮 Kemudian Bilas dengan air. . 💮💮💮💮💮 . Whatsapp 011-10901623 Postage rm8 sm/ rm12ss . 💮💮💮💮💮 . #honeyglowsoap #honeyglowsoapmurah #hojeyglowsoapshahalam #honeyglowsoapborongmurah #honeyglowsoapborong #honeyglowsoapmurahborong #sabundaki #sabundakimurah #sabundakiborong #sabunhilangdaki #sabubhilangdakimurah #sabunhilangdakiborong #sabunhilangdakiborongmurah #igkosmetikmurah #igkosmetikborong #kosmetikmurah #kosmetikmurahmalaysia #pemborongshahalam #pemborongkosmetikmurah 
ALHAMDULILLAH 💝💝
Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
ALHAMDULILLAH 💝💝 Sparkle soap daa sampai ke makkah 😍ya allah terharu nyaa ..sampai ke sana sparkle soap terbang ..dalam menunaikn ibadah ..sparkle soap ttp tidak dilupakan ..best nyaa ..doakan kami team sparkle soap moga2 dapat jugak menjejakkan kaki kt sana ..insyaallah ..amin2 ..semoga dimurahkn lagi rezeki kami team sparkle soap dan kita semua 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Dimana2 ada sparkle ..di situ sparkle ..di sini sparkle ..di sana pn sparkle 😜😜
.
.
Hihi ..makk aihhh makin bertambah glowing n flawless muka adk niee haa dgn sparkle soap 😍😍
Sesuai digunakan oleh semua peringkat umur LELAKI DAN PEREMPUAN 😋
.
.
Jgn ckp kami x payung taw 😝
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Dimana2 ada sparkle ..di situ sparkle ..di sini sparkle ..di sana pn sparkle 😜😜 . . Hihi ..makk aihhh makin bertambah glowing n flawless muka adk niee haa dgn sparkle soap 😍😍 Sesuai digunakan oleh semua peringkat umur LELAKI DAN PEREMPUAN 😋 . . Jgn ckp kami x payung taw 😝 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Masyaallah ..glowing nya muka dia ..flawless gituu skin dia ..jeles aihhh ..uollss x jeles kew dgn kulit adik nie ..nk x glowing dn flawless mcm niee jgk ??tengok dia pegang apa tuu ..sabun berhantu 😂😂kalau nk skin mcm tuu  kene cuba laa sparkle soap 😍😍
Zety pn jeles ..xkn korang x 🙊
Kini kulit gelap tiada lagi 🤗
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Masyaallah ..glowing nya muka dia ..flawless gituu skin dia ..jeles aihhh ..uollss x jeles kew dgn kulit adik nie ..nk x glowing dn flawless mcm niee jgk ??tengok dia pegang apa tuu ..sabun berhantu 😂😂kalau nk skin mcm tuu kene cuba laa sparkle soap 😍😍 Zety pn jeles ..xkn korang x 🙊 Kini kulit gelap tiada lagi 🤗 Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Ad yg xfhm adik nie tulis ke ??okehh mehh sini zety terangkn 😍😍kulit daa putihh sikit haa ..siap kwn lagii tanya pakai apa ..aiii nk korek rahsia nmpak 😜😜hihi ..jom hebohkn pada semua yg sparkle soap mampu membantu mncrhkn kulit dan merawat plbagai mslh kulit ..bagithau kwn2 ..mk ayh kakak abang saudara mara supaya cuba dahulu sparkle soap niee haa ..baruu blh rasakan sendiri keberkesanan nya 😍😍
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Ad yg xfhm adik nie tulis ke ??okehh mehh sini zety terangkn 😍😍kulit daa putihh sikit haa ..siap kwn lagii tanya pakai apa ..aiii nk korek rahsia nmpak 😜😜hihi ..jom hebohkn pada semua yg sparkle soap mampu membantu mncrhkn kulit dan merawat plbagai mslh kulit ..bagithau kwn2 ..mk ayh kakak abang saudara mara supaya cuba dahulu sparkle soap niee haa ..baruu blh rasakan sendiri keberkesanan nya 😍😍 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Gelap blh jadi cerah dgn menggunakan SPARKLE SOAP 😱
Xcaye kew ??okehh xpew ..nantii org laen daa cerah awk dyg senandung lagii ..hihi ..
aishhh sygg ku sparkle ..daa mula mengganas ni ..
Tenkiuu sparkle sbb daa bantu ramai org untk menjadi cerah 😍
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Gelap blh jadi cerah dgn menggunakan SPARKLE SOAP 😱 Xcaye kew ??okehh xpew ..nantii org laen daa cerah awk dyg senandung lagii ..hihi .. aishhh sygg ku sparkle ..daa mula mengganas ni .. Tenkiuu sparkle sbb daa bantu ramai org untk menjadi cerah 😍 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Gelap blh jadi cerah dgn menggunakan SPARKLE SOAP 😱
Xcaye kew ??okehh xpew ..nantii org laen daa cerah awk dyg senandung lagii ..hihi ..
aishhh sygg ku sparkle ..daa mula mengganas ni ..
Tenkiuu sparkle sbb daa bantu ramai org untk menjadi cerah 😍
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Gelap blh jadi cerah dgn menggunakan SPARKLE SOAP 😱 Xcaye kew ??okehh xpew ..nantii org laen daa cerah awk dyg senandung lagii ..hihi .. aishhh sygg ku sparkle ..daa mula mengganas ni .. Tenkiuu sparkle sbb daa bantu ramai org untk menjadi cerah 😍 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki dan perempuan
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki dan perempuan . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
#assalamualaikum #semogamurahrezeki #salamsejahtera #beliborong #pemborongkosmetikmurahks #pemborongkosmetikmurah #pkmks86 #maibeliborong #instashopmalaysia #borongmurah #makeupmalaysia

Untuk pembelian barangan makeup, produk kecantikan dan produk kesihatan secara borong sila whatapps ke 013-3350049 atau tekan link whatapps di insta page saya ye..😘
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Cerah berseri tanpa daki 😍😍
Nk cerah dan bersih ?? harus laa cube SPARKLE SOAP 😘
Cepat dan mudah ..sental2 shja bahagian yg gelap dan berdaki ..
Sesuai digunakn utk semua peringkat umur lelaki dan perempuan 🤗🤗
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Cerah berseri tanpa daki 😍😍 Nk cerah dan bersih ?? harus laa cube SPARKLE SOAP 😘 Cepat dan mudah ..sental2 shja bahagian yg gelap dan berdaki .. Sesuai digunakn utk semua peringkat umur lelaki dan perempuan 🤗🤗 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Baruu jee pkai daa bagi gmbr haa ..sbb berkesan laaa kan ..blh nmpk daa perubahan tuu ..bau wangi ??hihi sudah semestinya laa 😍😍mmg x dinafikan lagi laa bau wangi semerbak tuu ..tenkiu jugak laa sebab sudi beli sparkle soap new formula kami 😉feeling2 mcm ad kt spa cmtuu haa 😜😜
.
Sental2 jee boom putih berseri 😍
Rugi wehh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Baruu jee pkai daa bagi gmbr haa ..sbb berkesan laaa kan ..blh nmpk daa perubahan tuu ..bau wangi ??hihi sudah semestinya laa 😍😍mmg x dinafikan lagi laa bau wangi semerbak tuu ..tenkiu jugak laa sebab sudi beli sparkle soap new formula kami 😉feeling2 mcm ad kt spa cmtuu haa 😜😜 . Sental2 jee boom putih berseri 😍 Rugi wehh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Wahhh ..3 harii jee uolss ..bkn 3 tahun taw ..kesan power giler haa ..feedback awk pn power deq 😂😂urat hijau uolss timbul ..sblum niee k mne urat hijau tuu ??trslindung d sbalik daki dn kulit gelap uolss tuu laa ..haa kan skrg daa cerah 😍😍guna sparkle soap jee 😜
mmg terbaik laa kn yg new formula niee ..semestinya kita buat yg lebih baik dn lebih power untk uolss smua 😘😘
.
Sental2 jee boom putih berseri 😍
Rugi wehh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Wahhh ..3 harii jee uolss ..bkn 3 tahun taw ..kesan power giler haa ..feedback awk pn power deq 😂😂urat hijau uolss timbul ..sblum niee k mne urat hijau tuu ??trslindung d sbalik daki dn kulit gelap uolss tuu laa ..haa kan skrg daa cerah 😍😍guna sparkle soap jee 😜 mmg terbaik laa kn yg new formula niee ..semestinya kita buat yg lebih baik dn lebih power untk uolss smua 😘😘 . Sental2 jee boom putih berseri 😍 Rugi wehh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Mistine Egg White Mask
Harga Borong Minimum 6 pcs dan ke atas (RM4.00)
:
:
Manfaat Mistine Egg White Peel off Mask
🐋Mengangkat sel kulit mati pada wajah
🐋Menghilangkan jerawat
🐋Mengatasi minyak berlebih pada wajah
🐋Menghaluskan dan mencerahkan kulit
🐋Mengecilkan pori-pori pada wajah
🐋Dapat digunakan untuk semua jenis kulit
:
:
Whatapps ke 013-3350049
Atau tekan link whatapps di insta page saya...🐝
:
:
#instashopmalaysia #mistineeggwhitemaskmurah #mistineeggwhitemaskborong #eggwhitemaskmurah #eggwhitemaskborong #eggmaskmurah #eggmaskborong #beliborong #borongmurah #borongbarang #onlineborong #sayajualborong #jualborong #pemborongkosmetikmurahks #pemborongkosmetikmurah #pkmks86 #kosmetikborong #instaborong
Mistine Egg White Mask Harga Borong Minimum 6 pcs dan ke atas (RM4.00) : : Manfaat Mistine Egg White Peel off Mask 🐋Mengangkat sel kulit mati pada wajah 🐋Menghilangkan jerawat 🐋Mengatasi minyak berlebih pada wajah 🐋Menghaluskan dan mencerahkan kulit 🐋Mengecilkan pori-pori pada wajah 🐋Dapat digunakan untuk semua jenis kulit : : Whatapps ke 013-3350049 Atau tekan link whatapps di insta page saya...🐝 : : #instashopmalaysia  #mistineeggwhitemaskmurah  #mistineeggwhitemaskborong  #eggwhitemaskmurah  #eggwhitemaskborong  #eggmaskmurah  #eggmaskborong  #beliborong  #borongmurah  #borongbarang  #onlineborong  #sayajualborong  #jualborong  #pemborongkosmetikmurahks  #pemborongkosmetikmurah  #pkmks86  #kosmetikborong  #instaborong 
Muka Putih Tapi Tangan & Kaki Hitam 😑
ALAMAK !! Siapa ada masalah seperti di atas wajib baca sampai habis !! Pernah tak org tegur "Eh knape muke jer yg putih ?knpe tangan dan kaki hitam berkerak ?? Ya allah malunya ..rasa macam nk sorok jer muka dalam peti ais ..tebal muka daa bertukar 360 darjah daa 😭
.
Sabar !!baca dahulu penerangan di bawah ☺️
Tahu tak salah satu punca tangan dan kaki hitam berkerak disebabkan daki yang melekat pada badan yg tidak dicuci dgn betul 😢
.
Sabun mandi atau cecair mandian sahaja tidak mampu menghilangkan daki-daki degil yg melekat pada kulit badan ..
TETAPI ..kini tidak perlu bimbang lagi krn sudah ada sabun yg telah dirumus khas untk menghilangkan daki degil dan sekaligus mencerahkan kulit menjadi putih dan bersih ..
.
Memperkenalkan SPARKLE SOAP yang diformulasikan daripada bahan-bahan semulajadi seperti :
▶️madu asli ..100% madu asli tiada campuran lain ▶️ekstrak daripada bunga lavender
▶️menghasilkan bau yg sangat wangi
▶️ekstrak daripada 24k gold
▶️dijamim selamat dan berkesan
▶️tiada kesan sampingan
▶️sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki ataupn perempuan
.
Kuantiti 100gram tahan selama sebulan penggunaan bergantung juga pada cara pemakaian ..
Boleh diguna di seluruh badan termasuk
▪️celah ketiak
▪️kaki/tangan
▪️leher
▪️celah peha/lutut
▪️celah ehem-ehem
▪️muka
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Muka Putih Tapi Tangan & Kaki Hitam 😑 ALAMAK !! Siapa ada masalah seperti di atas wajib baca sampai habis !! Pernah tak org tegur "Eh knape muke jer yg putih ?knpe tangan dan kaki hitam berkerak ?? Ya allah malunya ..rasa macam nk sorok jer muka dalam peti ais ..tebal muka daa bertukar 360 darjah daa 😭 . Sabar !!baca dahulu penerangan di bawah ☺️ Tahu tak salah satu punca tangan dan kaki hitam berkerak disebabkan daki yang melekat pada badan yg tidak dicuci dgn betul 😢 . Sabun mandi atau cecair mandian sahaja tidak mampu menghilangkan daki-daki degil yg melekat pada kulit badan .. TETAPI ..kini tidak perlu bimbang lagi krn sudah ada sabun yg telah dirumus khas untk menghilangkan daki degil dan sekaligus mencerahkan kulit menjadi putih dan bersih .. . Memperkenalkan SPARKLE SOAP yang diformulasikan daripada bahan-bahan semulajadi seperti : ▶️madu asli ..100% madu asli tiada campuran lain ▶️ekstrak daripada bunga lavender ▶️menghasilkan bau yg sangat wangi ▶️ekstrak daripada 24k gold ▶️dijamim selamat dan berkesan ▶️tiada kesan sampingan ▶️sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki ataupn perempuan . Kuantiti 100gram tahan selama sebulan penggunaan bergantung juga pada cara pemakaian .. Boleh diguna di seluruh badan termasuk ▪️celah ketiak ▪️kaki/tangan ▪️leher ▪️celah peha/lutut ▪️celah ehem-ehem ▪️muka . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Memperkenalkan sparkle soap dgn formulasi baru iaitu madu asli ,ekstrak bunga lavender dan ekstrak 24k gold ..kesan dua kali ganda lebih cerah dan lebih berkesan 😍..berat 100 gram iaitu tahan 1-2 bulan penggunaan ...sangat2 jimat 😋
.
.
Boleh digunakan di semua bahagian tubuh,celah2 yang gelap dan termasuk muka 😍produk buatan malaysia yg selamat digunakan dan mendapat kelulusan dari kkm NOT170404535K ..Dijamin selamat digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki atau perempuan ☺️
.
.
Nak cerah berseri tanpa daki degil ??
Bertukar laa kpd sparkle soap skrg 🤗
Sental2 jee boom putih bersih 😍
Rugi wehh kalu x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Memperkenalkan sparkle soap dgn formulasi baru iaitu madu asli ,ekstrak bunga lavender dan ekstrak 24k gold ..kesan dua kali ganda lebih cerah dan lebih berkesan 😍..berat 100 gram iaitu tahan 1-2 bulan penggunaan ...sangat2 jimat 😋 . . Boleh digunakan di semua bahagian tubuh,celah2 yang gelap dan termasuk muka 😍produk buatan malaysia yg selamat digunakan dan mendapat kelulusan dari kkm NOT170404535K ..Dijamin selamat digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki atau perempuan ☺️ . . Nak cerah berseri tanpa daki degil ?? Bertukar laa kpd sparkle soap skrg 🤗 Sental2 jee boom putih bersih 😍 Rugi wehh kalu x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
💞S.F.R Color - Blusher💞
.
1Pcs - RM12
.
📦Borong
3pcs - RM10/set
5pcs - RM7/set
10pcs - RM6
Satu box - RM5
.
✔ Free gift untuk setiap pembelian 5item ke atas 😍
.
📬Postage : RM8SM | RM12SS ( setiap 500g ke bawah)
.
📤COD Setiap hari sabtu | Parit Raja | Kluang
.
DM | Whatsapp : +60127032549 | Klik link di BIO..
.
🌸TERIMA KASIH 🌸
.
#nsabeautyhouse #kosmetikmurah #kosmetikviral #hudabeauty #kyliecosmetics #kissbeauty #morphe #nars #aprilskinz #queenofmutiara #codkosmetikmurahparitraja #codkosmetikkluang #pemborongkosmetikmalaysia  #brushkabukimurah #pemborongkosmetikmurah
💞S.F.R Color - Blusher💞 . 1Pcs - RM12 . 📦Borong 3pcs - RM10/set 5pcs - RM7/set 10pcs - RM6 Satu box - RM5 . ✔ Free gift untuk setiap pembelian 5item ke atas 😍 . 📬Postage : RM8SM | RM12SS ( setiap 500g ke bawah) . 📤COD Setiap hari sabtu | Parit Raja | Kluang . DM | Whatsapp : +60127032549 | Klik link di BIO.. . 🌸TERIMA KASIH 🌸 . #nsabeautyhouse  #kosmetikmurah  #kosmetikviral  #hudabeauty  #kyliecosmetics  #kissbeauty  #morphe  #nars  #aprilskinz  #queenofmutiara  #codkosmetikmurahparitraja  #codkosmetikkluang  #pemborongkosmetikmalaysia  #brushkabukimurah  #pemborongkosmetikmurah 
DOUYA MASCARA
harga borong minimum 6 pcs dan ke atas (RM6.00)
:
:
Whatapps ke 013-3350049
Atau tekan link whatapps di insta page saya..😍
:
:
#douyamascaramurahb#douyamascaraborong #mascaradouyamurah #mascaradouyaborong #mascaramurah #mascaraborong #mascaraviral #pemborongkosmetikmurahks #pemborongkosmetikmurah #pkmks86 #kosmetikborong #kosmetikmurah #skincaremurah #skincareborong #visitmyig
💞Hair perfum spray for hair treatment💞
.
1Set - RM20
.
📦Borong
3set - RM12/set
.
✔ Free gift untuk setiap pembelian 5item ke atas 😍
.
📬Postage : RM8SM | RM12SS ( setiap 500g ke bawah)
.
📤COD Setiap hari sabtu | Parit Raja | Kluang
.
DM | Whatsapp : +60127032549 | Klik link di BIO..
.
🌸TERIMA KASIH 🌸
.
#nsabeautyhouse #kosmetikmurah #kosmetikviral #hudabeauty #kyliecosmetics #kissbeauty #morphe #nars #aprilskinz #queenofmutiara #codkosmetikmurahparitraja #codkosmetikkluang #pemborongkosmetikmalaysia  #brushkabukimurah #pemborongkosmetikmurah
💞Hair perfum spray for hair treatment💞 . 1Set - RM20 . 📦Borong 3set - RM12/set . ✔ Free gift untuk setiap pembelian 5item ke atas 😍 . 📬Postage : RM8SM | RM12SS ( setiap 500g ke bawah) . 📤COD Setiap hari sabtu | Parit Raja | Kluang . DM | Whatsapp : +60127032549 | Klik link di BIO.. . 🌸TERIMA KASIH 🌸 . #nsabeautyhouse  #kosmetikmurah  #kosmetikviral  #hudabeauty  #kyliecosmetics  #kissbeauty  #morphe  #nars  #aprilskinz  #queenofmutiara  #codkosmetikmurahparitraja  #codkosmetikkluang  #pemborongkosmetikmalaysia  #brushkabukimurah  #pemborongkosmetikmurah 
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan
.
www.wasap.my/601126216776
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . www.wasap.my/601126216776 . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal