an online Instagram web viewer

#promosihariraya medias

Photos

Haaaa adaa yang nak tak? ๐Ÿ˜” DUA HELAI RM70 FREEPOSTAGE ๐Ÿ’ž๐Ÿ™ˆMEANS SEHELAI RM35๐Ÿ™‹๐Ÿ‘€ . BOLEY MIX YE LAENG LAENG DESIGN PUN!  YANG NAK JOIN PROMOSI KOMEN " SAYA NAK " ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™‹ BOLEY? 
#umyraootdstore 
#promosihariraya 
#promosiblouse
#hargaruntuh 
#murahgila
#freepost
New Stock!  Skinny Patch Flower  Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
New Stock!  Skinny Patch Flower  Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
New Stock!  Skinny Patch Flower  Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
New Stock!  Skinny Patch Flower 5Button Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
New Stock!  Skinny Patch Flower 5Button Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
New Stock!  Skinny Patch Flower 5Button Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Nisaโ€™ Quraishย Premium Shawl

Tak lama lagi.. InsyaAllah
Tag nama kawan korang yg suka pakai Shawl ๐Ÿ˜‰
. 
Bismillah ๐Ÿ˜Š
.
.
Sebarang pertanyaan boleh WhatsApp sy 018-3655102 ๐Ÿ˜Š
.
.
.
.
#bawal #bawalcrepe #bawalcrepemurah #blouseperempuan #bidang45 #shwal #toturialshawl
#tudung #tudunginstant #instant2muka #tudungchiffon #instantchiffon #tudungmosscrepe #tudungmurah #hijab #muslimah #bawalcrepe #wanita #promosihariraya #bawalmonochrome #kamijualborong #tudungborong
Nisaโ€™ Quraishย Premium Shawl Tak lama lagi.. InsyaAllah Tag nama kawan korang yg suka pakai Shawl ๐Ÿ˜‰ . Bismillah ๐Ÿ˜Š . . Sebarang pertanyaan boleh WhatsApp sy 018-3655102 ๐Ÿ˜Š . . . . #bawal  #bawalcrepe  #bawalcrepemurah  #blouseperempuan  #bidang45  #shwal  #toturialshawl  #tudung  #tudunginstant  #instant2muka  #tudungchiffon  #instantchiffon  #tudungmosscrepe  #tudungmurah  #hijab  #muslimah  #bawalcrepe  #wanita  #promosihariraya  #bawalmonochrome  #kamijualborong  #tudungborong 
Jeans Skinny Patch Flower Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Patch Flower Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
๐ŸŒบ 5 in 1 Mummy bag๐ŸŒบ
.
โˆš sesuai digunakan untuk membawa kelengkapan ibu untuk bersalin
.
โˆš Diaper mat memudahkan kerja menukar lampin di mana-mana
.
โˆš Sling beg yang boleh digunakan untuk membawa kelengkapan bayi
.
Colour available:
.
red
dark blue
purple
.

Details:
.
1 x large size bag
1 x medium size bag
1 x changing mat(diaper mat)
1 x bottle warmer bag
1 x food bag
๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ
.
Jika berminat boleh whassap 010 502 9009 / 010 511 2002 or walk in at Fathia Baby Shop Seksyen 7 Shah Alam, Selangor ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ
.
FB : Fathia Baby Shop
IG : fathiababyshop
.

#mummybag
#bag5in1
#diaperbag
#mumbags
#diaperbagmurah
#mum
#mummydiaperbagmurah
#handbags
#mummylife
#promosihariraya
#igonlineshop
#fathiababyshop
#shahalamresiden
#babybag
#mumtobe
#barangbaby
#ibubersalin
#ibuberpantang
#travelbag
#citymum
#bigbag
#sayajualmurah
#bazaarpaknil
#fashionbag
#bagfashion
#bagbabymurah
#begbrandedmurah
๐ŸŒบ 5 in 1 Mummy bag๐ŸŒบ . โˆš sesuai digunakan untuk membawa kelengkapan ibu untuk bersalin . โˆš Diaper mat memudahkan kerja menukar lampin di mana-mana . โˆš Sling beg yang boleh digunakan untuk membawa kelengkapan bayi . Colour available: . red dark blue purple . Details: . 1 x large size bag 1 x medium size bag 1 x changing mat(diaper mat) 1 x bottle warmer bag 1 x food bag ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ . Jika berminat boleh whassap 010 502 9009 / 010 511 2002 or walk in at Fathia Baby Shop Seksyen 7 Shah Alam, Selangor ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ . FB : Fathia Baby Shop IG : fathiababyshop . #mummybag  #bag5in1  #diaperbag  #mumbags  #diaperbagmurah  #mum  #mummydiaperbagmurah  #handbags  #mummylife  #promosihariraya  #igonlineshop  #fathiababyshop  #shahalamresiden  #babybag  #mumtobe  #barangbaby  #ibubersalin  #ibuberpantang  #travelbag  #citymum  #bigbag  #sayajualmurah  #bazaarpaknil  #fashionbag  #bagfashion  #bagbabymurah  #begbrandedmurah 
YANG CANTIK MAKIN CANTIK!
.
Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu.
.
Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari.
Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh?
.
Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956
.
.
#promosikemerdekaan #promosihariraya #sale #susumaaez #bellezacollagen #untukputih #nakkulitputihgebu #putihsatubadan #cantik #kulitputih #viral #makeupviral #jomviral #inaikening #shopping #onlineseller #makcikbawang #donedakwah
YANG CANTIK MAKIN CANTIK! . Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen  sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu. . Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari. Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh? . Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956 . . #promosikemerdekaan  #promosihariraya  #sale  #susumaaez  #bellezacollagen  #untukputih  #nakkulitputihgebu  #putihsatubadan  #cantik  #kulitputih  #viral  #makeupviral  #jomviral  #inaikening  #shopping  #onlineseller  #makcikbawang  #donedakwah 
YANG CANTIK MAKIN CANTIK!
.
Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu.
.
Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari.
Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh?
.
Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956
.
.
#promosikemerdekaan #promosihariraya #sale #susumaaez #bellezacollagen #untukputih #nakkulitputihgebu #putihsatubadan #cantik #kulitputih #viral #makeupviral #jomviral #inaikening #shopping #onlineseller #makcikbawang #donedakwah
YANG CANTIK MAKIN CANTIK! . Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen  sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu. . Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari. Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh? . Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956 . . #promosikemerdekaan  #promosihariraya  #sale  #susumaaez  #bellezacollagen  #untukputih  #nakkulitputihgebu  #putihsatubadan  #cantik  #kulitputih  #viral  #makeupviral  #jomviral  #inaikening  #shopping  #onlineseller  #makcikbawang  #donedakwah 
YANG CANTIK MAKIN CANTIK!
.
Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu.
.
Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari.
Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh?
.
Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956
.
.
#promosikemerdekaan #promosihariraya #sale #susumaaez #bellezacollagen #untukputih #nakkulitputihgebu #putihsatubadan #cantik #kulitputih #viral #makeupviral #jomviral #inaikening #shopping #onlineseller #makcikbawang #donedakwah
YANG CANTIK MAKIN CANTIK! . Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen  sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu. . Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari. Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh? . Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956 . . #promosikemerdekaan  #promosihariraya  #sale  #susumaaez  #bellezacollagen  #untukputih  #nakkulitputihgebu  #putihsatubadan  #cantik  #kulitputih  #viral  #makeupviral  #jomviral  #inaikening  #shopping  #onlineseller  #makcikbawang  #donedakwah 
YANG CANTIK MAKIN CANTIK!
.
Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu.
.
Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari.
Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh?
.
Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956
.
.
#promosikemerdekaan #promosihariraya #sale #susumaaez #bellezacollagen #untukputih #nakkulitputihgebu #putihsatubadan #cantik #kulitputih #viral #makeupviral #jomviral #inaikening #shopping #onlineseller #makcikbawang #donedakwah
YANG CANTIK MAKIN CANTIK! . Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen  sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu. . Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari. Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh? . Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956 . . #promosikemerdekaan  #promosihariraya  #sale  #susumaaez  #bellezacollagen  #untukputih  #nakkulitputihgebu  #putihsatubadan  #cantik  #kulitputih  #viral  #makeupviral  #jomviral  #inaikening  #shopping  #onlineseller  #makcikbawang  #donedakwah 
YANG CANTIK MAKIN CANTIK!
.
Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu.
.
Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari.
Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh?
.
Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956
.
.
#promosikemerdekaan #promosihariraya #sale #susumaaez #bellezacollagen #untukputih #nakkulitputihgebu #putihsatubadan #cantik #kulitputih #viral #makeupviral #jomviral #inaikening #shopping #onlineseller #makcikbawang #donedakwah
YANG CANTIK MAKIN CANTIK! . Inilah akibat dia kalau terambil #Bellezacollagen  sebagai supplement harian. Kulit akan bertambah cantik dan tona kulit akan menjadi lebih cerah berbanding sebelum tu. . Alhamdulillah, ramai pengguna telah buktikan yang Belleza Collagen ni bukan produk yang biasa! Penuh dengan testimoni yang berjaya dari pengguna setiap hari. Best kan kalau masalah kulit cepat sembuh? . Apa? Nak cuba jugak? Okay, cepat whatsapp bella 013-4340956 . . #promosikemerdekaan  #promosihariraya  #sale  #susumaaez  #bellezacollagen  #untukputih  #nakkulitputihgebu  #putihsatubadan  #cantik  #kulitputih  #viral  #makeupviral  #jomviral  #inaikening  #shopping  #onlineseller  #makcikbawang  #donedakwah 
๐ŸŒบ 5 in 1 Mummy bag๐ŸŒบ
.
โˆš sesuai digunakan untuk membawa kelengkapan ibu untuk bersalin
.
โˆš Diaper mat memudahkan kerja menukar lampin di mana-mana
.
โˆš Sling beg yang boleh digunakan untuk membawa kelengkapan bayi
.
Colour available:
.
red
dark blue
purple
.

Details:
.
1 x large size bag
1 x medium size bag
1 x changing mat(diaper mat)
1 x bottle warmer bag
1 x food bag
๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ
.
Jika berminat boleh whassap 010 502 9009 / 010 534 0550 or walk in at Fathia Baby Shop Seksyen 7 Shah Alam, Selangor ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ
.
FB : Fathia Baby Shop
IG : fathiababyshop
.

#mummybag#bag5in1#diaperbag
#mumbags#diaperbagmurah
#mum#mummydiaperbagmurah
#handbags#mummylife
#promosihariraya#igonlineshop
#fathiababyshop#shahalamresiden
#babybag#mumtobe#barangbaby
#ibubersalin#ibuberpantang
#travelbag#citymum#bigbag
#sayajualmurah#bazaarpaknil
#fashionbag#bagfashion
#bagbabymurah#begbrandedmurah
๐ŸŒบ 5 in 1 Mummy bag๐ŸŒบ . โˆš sesuai digunakan untuk membawa kelengkapan ibu untuk bersalin . โˆš Diaper mat memudahkan kerja menukar lampin di mana-mana . โˆš Sling beg yang boleh digunakan untuk membawa kelengkapan bayi . Colour available: . red dark blue purple . Details: . 1 x large size bag 1 x medium size bag 1 x changing mat(diaper mat) 1 x bottle warmer bag 1 x food bag ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ . Jika berminat boleh whassap 010 502 9009 / 010 534 0550 or walk in at Fathia Baby Shop Seksyen 7 Shah Alam, Selangor ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ๐ŸŒบ . FB : Fathia Baby Shop IG : fathiababyshop . #mummybag #bag5in1 #diaperbag  #mumbags #diaperbagmurah  #mum #mummydiaperbagmurah  #handbags #mummylife  #promosihariraya #igonlineshop  #fathiababyshop #shahalamresiden  #babybag #mumtobe #barangbaby  #ibubersalin #ibuberpantang  #travelbag #citymum #bigbag  #sayajualmurah #bazaarpaknil  #fashionbag #bagfashion  #bagbabymurah #begbrandedmurah 
Maaf stok kehabisan untuk sementara waktu tapi yang pasti nya lusa kami akan mengambil order lagi. Sabar yee #sabarituseparuhdaripadaiman #originalganu #warisanturuntemurun #selamatharirayaadiladha #promosihariraya #sedapboh
Tak sabar nak makan daging lembu dengan RIBB ni confirm sedap  #sedapboh #warisanturuntemurun #selamatharirayaadiladha #originalganu #promosihariraya
5 Kelebihan ESP Shaklee Untuk Penyusuan

1. Sumber Protin Lengkap

Kita bukannya pakar permakanan yang pandai untuk memilih makanan untuk mencukupkan 20 asid amino yang diperlukan tubuh.

Jadi, dengan ESP Shaklee, sumber protin anda sudah mencukupi.

2. Beri Tenaga Semasa Menyusu

ESP Shaklee membekalkan sumber tenaga untuk aktiviti penyusuan puan sepanjang hari. Menyusu memang memenatkan. Oleh itu, protin dari ESP Shaklee akan ditukar menjadi tenaga yang berpanjangan.

3. Kulit Bayi & Ibu

ESP Shakleeย dibuat dari non-GMO soya. Jadi ia tidak sama seperti air soya yang kita minum. Kebanyakan produk soya dipasaran ialahย Genetically Modifiesย (GMO) yang berfungsi untuk meningkatkan pegeluaran soya.

Dikatakan GMO soya ada banyak keburukan terutama dalam aspek alergi.

Jadi, protin soya dariย ESP Shakleeย yang non-GMO adalah sangat baik untuk kulit yang cantik. Protin yang sihat akan membentuk tekstur sel kulit yang halus dan gebu.

4. Atasi Pigmentasi

Ramai ibu yang mula adaย jeragat semasa menyusuย bayi mereka. ย Antara puncanya ialah kekurangan nutrisi untuk kulit kekal kuat.

Jadi nutrisi di dalam ESP Shaklee boleh membantu untuk melawan serangan jeragat semasa menyusu.

5. Baik Untuk Hormon

ESP Shakleeย mempunyai Isoflaven yang sangat baik untuk hormon wanita. Ia akan membantu puan mengatasi masalah seperti rambut gugur dan ekzema.

Jom kita niatkan BF baby sampai 2tahun  di bantu dengan ESP Lilahitaalla ๐Ÿ˜

Harga - RM 170.93

Saya Mencari RAKAN KONGSI NIAGA ๐Ÿค“ 
Anda Berminat? Join Ahli Rm68.90 untuk jimat 20% setiap item shaklee & Banyak lagi manfaat ๐Ÿ˜Ž

Info lajut hubungi:
๐Ÿ“ฒ Massage/Whatsapp: +60138151827
http://supplementibulina.wasap.my
๐Ÿ’ป Fb: Norkarlina Binti Khairul Ariffin
๐Ÿ’ป Fb Page: Supplement Ibu Lina
๐Ÿ“ธ Intagram: supplementibulina
๐Ÿ†” 1218151
5 Kelebihan ESP Shaklee Untuk Penyusuan 1. Sumber Protin Lengkap Kita bukannya pakar permakanan yang pandai untuk memilih makanan untuk mencukupkan 20 asid amino yang diperlukan tubuh. Jadi, dengan ESP Shaklee, sumber protin anda sudah mencukupi. 2. Beri Tenaga Semasa Menyusu ESP Shaklee membekalkan sumber tenaga untuk aktiviti penyusuan puan sepanjang hari. Menyusu memang memenatkan. Oleh itu, protin dari ESP Shaklee akan ditukar menjadi tenaga yang berpanjangan. 3. Kulit Bayi & Ibu ESP Shakleeย dibuat dari non-GMO soya. Jadi ia tidak sama seperti air soya yang kita minum. Kebanyakan produk soya dipasaran ialahย Genetically Modifiesย (GMO) yang berfungsi untuk meningkatkan pegeluaran soya. Dikatakan GMO soya ada banyak keburukan terutama dalam aspek alergi. Jadi, protin soya dariย ESP Shakleeย yang non-GMO adalah sangat baik untuk kulit yang cantik. Protin yang sihat akan membentuk tekstur sel kulit yang halus dan gebu. 4. Atasi Pigmentasi Ramai ibu yang mula adaย jeragat semasa menyusuย bayi mereka. ย Antara puncanya ialah kekurangan nutrisi untuk kulit kekal kuat. Jadi nutrisi di dalam ESP Shaklee boleh membantu untuk melawan serangan jeragat semasa menyusu. 5. Baik Untuk Hormon ESP Shakleeย mempunyai Isoflaven yang sangat baik untuk hormon wanita. Ia akan membantu puan mengatasi masalah seperti rambut gugur dan ekzema. Jom kita niatkan BF baby sampai 2tahun di bantu dengan ESP Lilahitaalla ๐Ÿ˜ Harga - RM 170.93 Saya Mencari RAKAN KONGSI NIAGA ๐Ÿค“ Anda Berminat? Join Ahli Rm68.90 untuk jimat 20% setiap item shaklee & Banyak lagi manfaat ๐Ÿ˜Ž Info lajut hubungi: ๐Ÿ“ฒ Massage/Whatsapp: +60138151827 http://supplementibulina.wasap.my ๐Ÿ’ป Fb: Norkarlina Binti Khairul Ariffin ๐Ÿ’ป Fb Page: Supplement Ibu Lina ๐Ÿ“ธ Intagram: supplementibulina ๐Ÿ†” 1218151
Happy Merdeka Masih Bah Kan
16 September Hari Malaysia Jadi Di Lanjutkan Lagi Untuk Sama2 Kita Bebas Hutang Bah 
Saya mencari business partner ada yang berminat?

Join Ahli Rm68.90 untuk jimat 20% setiap item shaklee

Info lajut hubungi:
๐Ÿ“ฒ Massage/Whatsapp: +60138151827
http://supplementibulina.wasap.my
๐Ÿ’ป Fb: Norkarlina Binti Khairul Ariffin
๐Ÿ’ป Fb Page: Supplement Ibu Lina
๐Ÿ“ธ Intagram: supplementibulina
๐Ÿ†” 1218151

FREE CONSULTATION 'Cara Pengambilan' & 'Cara Berniaga'. Jangan lupa rebut peluang ini. Kita ada team INDUK SHAKLEE yang paling besar di SABAH.

Pos Laju/GDX - Seluruh Malaysia
By Bus/Teksi - Seluruh Sabah
COD - Sandakan/Telupid/Area Berdekatan

#PromosiSeptember #TeamBonusGemuk #Shaklee #ShakleeSabah #SupplementSemulajadi #PolluxBiz #FrequencyFamily #SayaJual #Sihat #TsunamiShaklee #ShakleeEffect #ShakleeViral #BazarPaknil #Iphonemurah #Powerbank #Kurus #Cantik #PromosiHariRaya #VitaminCinta #ShakleeBrunei #tudung #ctdk #SukanSea2017 #Meletop #ShakleeMurah #Bundle  #Preloved #AhliSukan #Nealofar #Percuma
Happy Merdeka Masih Bah Kan 16 September Hari Malaysia Jadi Di Lanjutkan Lagi Untuk Sama2 Kita Bebas Hutang Bah Saya mencari business partner ada yang berminat? Join Ahli Rm68.90 untuk jimat 20% setiap item shaklee Info lajut hubungi: ๐Ÿ“ฒ Massage/Whatsapp: +60138151827 http://supplementibulina.wasap.my ๐Ÿ’ป Fb: Norkarlina Binti Khairul Ariffin ๐Ÿ’ป Fb Page: Supplement Ibu Lina ๐Ÿ“ธ Intagram: supplementibulina ๐Ÿ†” 1218151 FREE CONSULTATION 'Cara Pengambilan' & 'Cara Berniaga'. Jangan lupa rebut peluang ini. Kita ada team INDUK SHAKLEE yang paling besar di SABAH. Pos Laju/GDX - Seluruh Malaysia By Bus/Teksi - Seluruh Sabah COD - Sandakan/Telupid/Area Berdekatan #PromosiSeptember  #TeamBonusGemuk  #Shaklee  #ShakleeSabah  #SupplementSemulajadi  #PolluxBiz  #FrequencyFamily  #SayaJual  #Sihat  #TsunamiShaklee  #ShakleeEffect  #ShakleeViral  #BazarPaknil  #Iphonemurah  #Powerbank  #Kurus  #Cantik  #PromosiHariRaya  #VitaminCinta  #ShakleeBrunei  #tudung  #ctdk  #SukanSea2017  #Meletop  #ShakleeMurah  #Bundle  #Preloved  #AhliSukan  #Nealofar  #Percuma 
Full make up nurraysa.. Sape2 yg xnak make up heavy sgt boleh cuba full set make up nurraysa.. Simple dan cantikkn.. Meh ws ida 0183825921...
#makeuptutorial #makeup #NURRAYSA #cantik #simple #ringan #promo #promosi #promosihariraya #ordernow
FREE RM5 VOUCHER utk setiap pembelian RM100. Voucher boleh digunakan utk pembelian seterusnya tanpa tarikh luput. Promosi sehingga 03-sept ni je. xoxo ๐Ÿ˜
.
.
#merdekasale #merdekapromotion #promosi #promosihariraya #freevoucher #voucherpercuma #sayajual #sayajualbarangbaby #barangbaby
Jeans Skinny Patch Flower Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Patch Flower Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Patch Flower Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Patch Flower Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Patch Flower Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny 5Button Dark blue Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Koyak Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ **Big Saiz ( XL & 2XL)  Rm60 Freepostage 
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Koyak Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Koyak Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny #readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Jeans Skinny Koyak Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Minyak urut moden pelbagai guna.๐Ÿ‘
.
Wassap 010-2453600
COD IPOH.
Minyak urut moden pelbagai guna.๐Ÿ‘ . Wassap 010-2453600 COD IPOH.
Contest!
CABUTAN BERTUAH๐ŸŽ‰
Dengan pembelian 3 botol MMG dalam 1 resit, anda automatik layak menyertai LUCKY DRAW. Hadiah berupa sebentuk cincin emas 916 menanti pemenang bertuah!๐Ÿ’ .
.
.
Tarikh tutup 22/09/2017.
Wassap 010-245 3600.
Contest! CABUTAN BERTUAH๐ŸŽ‰ Dengan pembelian 3 botol MMG dalam 1 resit, anda automatik layak menyertai LUCKY DRAW. Hadiah berupa sebentuk cincin emas 916 menanti pemenang bertuah!๐Ÿ’ . . . Tarikh tutup 22/09/2017. Wassap 010-245 3600.
[TERBARU] FUHH JIMAT SEHINGGA RM5O BAGI SIAPA YG GRAB utk LIMITED EDITION DAISY PEPLUM๐ŸŒธ๐ŸŒผ SEHINGGA 31 OGOS SAHAJA 
___
๐Ÿ’‹menggunakan material terkini embroidery organza.
.
๐Ÿ’‹Boleh buat baju tunang /nikah โค๏ธ
___
.
โ˜‘๏ธbf n wudhu friendly
โ˜‘๏ธmenggunakan kain yg sangat banyak utk hasilkan effect kembang setaman tu. .
โ˜‘๏ธpotongan kain yg mana tidak ketat dan loose .
โ˜‘๏ธmaterial up to date embriodery organza utk layer pertama
โ˜‘๏ธmaterial como crepe sesangat selesa
___

Harga sebenar rm178
.
๐Ÿ”ฅHarga merdeka raya sale๐Ÿ”ฅ
.

Buy any 2 rm129 each
Buy any 2 rm129 each
Buy 1 Rm149 sahaja

Tawaran ini sehingga 31 ogos sahaja 
___
To place your order โ˜Ž๏ธ
Whatsapp 0136420630
Whatsapp 0136420630
Or just click link wassap biru kat profile
.
#kurungpeplum #kurungnikah #bajunikahmurah  #bajutunang #bajukurungtunang #bajubridesmaid  #bajukurungbridesmaid #bajupengapit #kurungmoden #kurungmalaysia #bajukurungraya #merdekasale #rayahajisale #merdekarayasale #bajukurunglace #promosihariraya #promosibajukurung #coffeeprince #meletop #uitm #uitmshahalam #usm #usim #konvokesyen #bangkitbersama #kitajuara #cikguseo #terapiinstagram #sayajualonline #bazaarpaknil
[TERBARU] FUHH JIMAT SEHINGGA RM5O BAGI SIAPA YG GRAB utk LIMITED EDITION DAISY PEPLUM๐ŸŒธ๐ŸŒผ SEHINGGA 31 OGOS SAHAJA ___ ๐Ÿ’‹menggunakan material terkini embroidery organza. . ๐Ÿ’‹Boleh buat baju tunang /nikah โค๏ธ ___ . โ˜‘๏ธbf n wudhu friendly โ˜‘๏ธmenggunakan kain yg sangat banyak utk hasilkan effect kembang setaman tu. . โ˜‘๏ธpotongan kain yg mana tidak ketat dan loose . โ˜‘๏ธmaterial up to date embriodery organza utk layer pertama โ˜‘๏ธmaterial como crepe sesangat selesa ___ Harga sebenar rm178 . ๐Ÿ”ฅHarga merdeka raya sale๐Ÿ”ฅ . Buy any 2 rm129 each Buy any 2 rm129 each Buy 1 Rm149 sahaja Tawaran ini sehingga 31 ogos sahaja ___ To place your order โ˜Ž๏ธ Whatsapp 0136420630 Whatsapp 0136420630 Or just click link wassap biru kat profile . #kurungpeplum  #kurungnikah  #bajunikahmurah  #bajutunang  #bajukurungtunang  #bajubridesmaid  #bajukurungbridesmaid  #bajupengapit  #kurungmoden  #kurungmalaysia  #bajukurungraya  #merdekasale  #rayahajisale  #merdekarayasale  #bajukurunglace  #promosihariraya  #promosibajukurung  #coffeeprince  #meletop  #uitm  #uitmshahalam  #usm  #usim  #konvokesyen  #bangkitbersama  #kitajuara  #cikguseo  #terapiinstagram  #sayajualonline  #bazaarpaknil 
[TERBARU] FUHH JIMAT SEHINGGA RM5O BAGI SIAPA YG GRAB utk LIMITED EDITION DAISY PEPLUM๐ŸŒธ๐ŸŒผ SEHINGGA 31 OGOS SAHAJA 
___
๐Ÿ’‹menggunakan material terkini embroidery organza.
.
๐Ÿ’‹Boleh buat baju tunang /nikah โค๏ธ
___
.
โ˜‘๏ธbf n wudhu friendly
โ˜‘๏ธmenggunakan kain yg sangat banyak utk hasilkan effect kembang setaman tu. .
โ˜‘๏ธpotongan kain yg mana tidak ketat dan loose .
โ˜‘๏ธmaterial up to date embriodery organza utk layer pertama
โ˜‘๏ธmaterial como crepe sesangat selesa
___

Harga sebenar rm178
.
๐Ÿ”ฅHarga merdeka raya sale๐Ÿ”ฅ
.

Buy any 2 rm129 each
Buy any 2 rm129 each
Buy 1 Rm149 sahaja

Tawaran ini sehingga 31 ogos sahaja 
___
To place your order โ˜Ž๏ธ
Whatsapp 0136420630
Whatsapp 0136420630
Or just click link wassap biru kat profile
.
#kurungpeplum #kurungnikah #bajunikahmurah  #bajutunang #bajukurungtunang #bajubridesmaid  #bajukurungbridesmaid #bajupengapit #kurungmoden #kurungmalaysia #bajukurungraya #merdekasale #rayahajisale #merdekarayasale #bajukurunglace #promosihariraya #promosibajukurung #coffeeprince #meletop #uitm #uitmshahalam #usm #usim #konvokesyen #bangkitbersama #kitajuara #cikguseo #terapiinstagram #sayajualonline #bazaarpaknil
[TERBARU] FUHH JIMAT SEHINGGA RM5O BAGI SIAPA YG GRAB utk LIMITED EDITION DAISY PEPLUM๐ŸŒธ๐ŸŒผ SEHINGGA 31 OGOS SAHAJA ___ ๐Ÿ’‹menggunakan material terkini embroidery organza. . ๐Ÿ’‹Boleh buat baju tunang /nikah โค๏ธ ___ . โ˜‘๏ธbf n wudhu friendly โ˜‘๏ธmenggunakan kain yg sangat banyak utk hasilkan effect kembang setaman tu. . โ˜‘๏ธpotongan kain yg mana tidak ketat dan loose . โ˜‘๏ธmaterial up to date embriodery organza utk layer pertama โ˜‘๏ธmaterial como crepe sesangat selesa ___ Harga sebenar rm178 . ๐Ÿ”ฅHarga merdeka raya sale๐Ÿ”ฅ . Buy any 2 rm129 each Buy any 2 rm129 each Buy 1 Rm149 sahaja Tawaran ini sehingga 31 ogos sahaja ___ To place your order โ˜Ž๏ธ Whatsapp 0136420630 Whatsapp 0136420630 Or just click link wassap biru kat profile . #kurungpeplum  #kurungnikah  #bajunikahmurah  #bajutunang  #bajukurungtunang  #bajubridesmaid  #bajukurungbridesmaid  #bajupengapit  #kurungmoden  #kurungmalaysia  #bajukurungraya  #merdekasale  #rayahajisale  #merdekarayasale  #bajukurunglace  #promosihariraya  #promosibajukurung  #coffeeprince  #meletop  #uitm  #uitmshahalam  #usm  #usim  #konvokesyen  #bangkitbersama  #kitajuara  #cikguseo  #terapiinstagram  #sayajualonline  #bazaarpaknil 
[TERBARU] FUHH JIMAT SEHINGGA RM5O BAGI SIAPA YG GRAB utk LIMITED EDITION DAISY PEPLUM๐ŸŒธ๐ŸŒผ SEHINGGA 31 OGOS SAHAJA 
___
๐Ÿ’‹menggunakan material terkini embroidery organza.
.
๐Ÿ’‹Boleh buat baju tunang /nikah โค๏ธ
___
.
โ˜‘๏ธbf n wudhu friendly
โ˜‘๏ธmenggunakan kain yg sangat banyak utk hasilkan effect kembang setaman tu. .
โ˜‘๏ธpotongan kain yg mana tidak ketat dan loose .
โ˜‘๏ธmaterial up to date embriodery organza utk layer pertama
โ˜‘๏ธmaterial como crepe sesangat selesa
___

Harga sebenar rm178
.
๐Ÿ”ฅHarga merdeka raya sale๐Ÿ”ฅ
.

Buy any 2 rm129 each
Buy any 2 rm129 each
Buy 1 Rm149 sahaja

Tawaran ini sehingga 31 ogos sahaja 
___
To place your order โ˜Ž๏ธ
Whatsapp 0136420630
Whatsapp 0136420630
Or just click link wassap biru kat profile
.
#kurungpeplum #kurungnikah #bajunikahmurah  #bajutunang #bajukurungtunang #bajubridesmaid  #bajukurungbridesmaid #bajupengapit #kurungmoden #kurungmalaysia #bajukurungraya #merdekasale #rayahajisale #merdekarayasale #bajukurunglace #promosihariraya #promosibajukurung #coffeeprince #meletop #uitm #uitmshahalam #usm #usim #konvokesyen #bangkitbersama #kitajuara
[TERBARU] FUHH JIMAT SEHINGGA RM5O BAGI SIAPA YG GRAB utk LIMITED EDITION DAISY PEPLUM๐ŸŒธ๐ŸŒผ SEHINGGA 31 OGOS SAHAJA ___ ๐Ÿ’‹menggunakan material terkini embroidery organza. . ๐Ÿ’‹Boleh buat baju tunang /nikah โค๏ธ ___ . โ˜‘๏ธbf n wudhu friendly โ˜‘๏ธmenggunakan kain yg sangat banyak utk hasilkan effect kembang setaman tu. . โ˜‘๏ธpotongan kain yg mana tidak ketat dan loose . โ˜‘๏ธmaterial up to date embriodery organza utk layer pertama โ˜‘๏ธmaterial como crepe sesangat selesa ___ Harga sebenar rm178 . ๐Ÿ”ฅHarga merdeka raya sale๐Ÿ”ฅ . Buy any 2 rm129 each Buy any 2 rm129 each Buy 1 Rm149 sahaja Tawaran ini sehingga 31 ogos sahaja ___ To place your order โ˜Ž๏ธ Whatsapp 0136420630 Whatsapp 0136420630 Or just click link wassap biru kat profile . #kurungpeplum  #kurungnikah  #bajunikahmurah  #bajutunang  #bajukurungtunang  #bajubridesmaid  #bajukurungbridesmaid  #bajupengapit  #kurungmoden  #kurungmalaysia  #bajukurungraya  #merdekasale  #rayahajisale  #merdekarayasale  #bajukurunglace  #promosihariraya  #promosibajukurung  #coffeeprince  #meletop  #uitm  #uitmshahalam  #usm  #usim  #konvokesyen  #bangkitbersama  #kitajuara 
Posto..Posto...alhamdulillah hari ni dah settle buat pengeposan..thank you ye sudi shopinkkk ngan akak ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Esok ada lagi delivery..kalau nak join posto esokk lekaihh ye dm/whatsapps akak. Cepat2 merdeka sale & hari raya promo dah nak habis ๐Ÿคค๐Ÿ˜
.
.
#merdekasale #merdekapromotion #promosihariraya #salebarangbaby #samedaydelivery #nextdaydelivery #trustedseller
Lekaihhh Lekaihhh...klau nak join posto posto hari ni..payment before jam 11 pagi ye..oppss stock pun makin kurang nih..merdeka sale still on & free voucher pun ada lg nih..thank youuuu ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
.
.
#stockdahnakhabis #barangbaby #sayajualbarangbaby #tommeetippeemalaysia #botolsusu #botolsusumurah #merdekasale #promosihariraya #jualanmurah #samedaydelivery #trustedseller
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
SALE!! SALE!! SALE!!
BUY 1 FREE 1
SAMPAI 8 MLM NI JE..
SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow )
โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL
โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip )
โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order.
๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS 
Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah #bajukurung #bajukebaya #peplum #dress #fishtail #bajukurungmurah #sale #promosihariraya #rayahaji2017 
0193747567
SALE!! SALE!! SALE!! BUY 1 FREE 1 SAMPAI 8 MLM NI JE.. SELAGI STOCK MASIH ADA.. โœจCOLLECTION RAYA 2017 โœจ ๐ŸŒธ DARLEESA JUBAH ๐ŸŒธ โœ”๏ธ5 pilhan warna ( Purple, Pink, Black, Green, Yellow ) โœ”๏ธSize XS, S, M, L, XL โœ”๏ธBf Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธWudhu' Friendly ( Hidden Zip ) โœ”๏ธMaterial Heavy Valentino Silk Printed ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukuran dalam inch'. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป Ukur dahulu sebelum place order. ๐Ÿ‘‰๐Ÿป No booking, made with full payment. ๐Ÿ”ด DS : RM155SM / RM165 SS Process Order 3-5 days โœ”๏ธ #jubah  #bajukurung  #bajukebaya  #peplum  #dress  #fishtail  #bajukurungmurah  #sale  #promosihariraya  #rayahaji2017  0193747567
Promosi baju Quasar RM25/1.
Ada 2 warna hitam&putih, lengan pendek shj.
Baju 100% cotton. TQ ๐Ÿ˜Š

#tshirt #tshirtdesign #cotton #quasar #n30n #n30nutm #usm #promosi #promosihariraya @quasar.n30n
MERDEKA RAYA SALE! GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒŸ [A]DIDAS NMD RUNNER ๐ŸŒŸ
_
Colour : Black Grey Core
.
โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker!
โœ”๏ธ Premium Quality
โœ”๏ธ Gred 5A
โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa
.
Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜
_
Size : 41, 42, 43, 44 & 45 Euro
_
MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ
Kini Hanya ๐Ÿ”–RM110 sahaja!
Harga Pasaran RM159.00 tau!
Anda Jimat RM49 tau! ๐Ÿ˜
.
FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS.
_
Nak bergaya dgn sneaker ini?
Whatsapp ke 0198667514 sekarang!
_
Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat!
_
#arlegacy #sneakermurah #sneakermurahmalaysia #kasutmurah #kasutmurahmalaysia #malaysiaviners #malaysiaigers #sayabeli #sayajualmurah #sayajual #promosiraya #jualanmurah #lokalah #moodrepublic #lawakhambar #terlajakmurah #malaysiaonlineshop #terlajaklaris #kasutlaris #promosihariraya #raya2017 #merdekasale #promosimerdeka #merdeka #selamatharimerdeka
MERDEKA RAYA SALE! GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒŸ [A]DIDAS NMD RUNNER ๐ŸŒŸ _ Colour : Black Grey Core . โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker! โœ”๏ธ Premium Quality โœ”๏ธ Gred 5A โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa . Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜ _ Size : 41, 42, 43, 44 & 45 Euro _ MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ Kini Hanya ๐Ÿ”–RM110 sahaja! Harga Pasaran RM159.00 tau! Anda Jimat RM49 tau! ๐Ÿ˜ . FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS. _ Nak bergaya dgn sneaker ini? Whatsapp ke 0198667514 sekarang! _ Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat! _ #arlegacy  #sneakermurah  #sneakermurahmalaysia  #kasutmurah  #kasutmurahmalaysia  #malaysiaviners  #malaysiaigers  #sayabeli  #sayajualmurah  #sayajual  #promosiraya  #jualanmurah  #lokalah  #moodrepublic  #lawakhambar  #terlajakmurah  #malaysiaonlineshop  #terlajaklaris  #kasutlaris  #promosihariraya  #raya2017  #merdekasale  #promosimerdeka  #merdeka  #selamatharimerdeka 
ALHAMDULILLAH ๐Ÿ˜
.
TERIMA KASIH SEMUA YANG MEMPERCAYAI TEAM #raredan ๐Ÿ˜˜ .
Jangan lupa dapatkan jubah murahยฒ ! Harga bawah rm100 je tau ! SIAPA CEPAT DIA DAPAT ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ .
#jubah #bajukurung #palazo #shirt #tshirt #blouse #cardigan #promosi #promosihariraya #rayahajisale 
#bangkitbersama #negaraku
MERDEKA RAYA SALE! GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒŸ [A]DIDAS NMD MASTERMIND ๐ŸŒŸ
_
Colour : Black White
.
โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker!
โœ”๏ธ Premium Quality
โœ”๏ธ Gred 5A
โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa
.
Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜
_
Size : 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 & 45 Euro
_
MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ
Kini Hanya ๐Ÿ”–RM125 sahaja!
Harga Pasaran RM179.00 tau!
Anda Jimat RM54 tau! ๐Ÿ˜
.
FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS.
_
Nak bergaya dgn sneaker ini?
Whatsapp ke 0198667514 sekarang!
_
Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat!
_
#arlegacy #sneakermurah #sneakermurahmalaysia #kasutmurah #kasutmurahmalaysia #malaysiaviners #malaysiaigers #sayabeli #sayajualmurah #sayajual #promosiraya #jualanmurah #lokalah #moodrepublic #lawakhambar #terlajakmurah #malaysiaonlineshop #terlajaklaris #kasutlaris #promosihariraya #raya2017 #merdekasale #promosimerdeka #merdeka #selamatharimerdeka
MERDEKA RAYA SALE! GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒŸ [A]DIDAS NMD MASTERMIND ๐ŸŒŸ _ Colour : Black White . โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker! โœ”๏ธ Premium Quality โœ”๏ธ Gred 5A โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa . Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜ _ Size : 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 & 45 Euro _ MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ Kini Hanya ๐Ÿ”–RM125 sahaja! Harga Pasaran RM179.00 tau! Anda Jimat RM54 tau! ๐Ÿ˜ . FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS. _ Nak bergaya dgn sneaker ini? Whatsapp ke 0198667514 sekarang! _ Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat! _ #arlegacy  #sneakermurah  #sneakermurahmalaysia  #kasutmurah  #kasutmurahmalaysia  #malaysiaviners  #malaysiaigers  #sayabeli  #sayajualmurah  #sayajual  #promosiraya  #jualanmurah  #lokalah  #moodrepublic  #lawakhambar  #terlajakmurah  #malaysiaonlineshop  #terlajaklaris  #kasutlaris  #promosihariraya  #raya2017  #merdekasale  #promosimerdeka  #merdeka  #selamatharimerdeka 
MERDEKA RAYA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒŸ [N]IKE FLYKNIT ZOOM ๐ŸŒŸ
_
Colour : Blue
.
โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker!
โœ”๏ธ Premium Quality
โœ”๏ธ Gred 5A
โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa
.
Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜
_
Size : 40, 41, 42 & 43 Euro
_
MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ
Kini Hanya ๐Ÿ”–RM115 sahaja!
Harga Pasaran RM169.00 tau!
Anda Jimat RM54 tau! ๐Ÿ˜
.
FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS.
_
Nak bergaya dgn sneaker ini?
Whatsapp ke 0198667514 sekarang!
_
Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat!
_
#arlegacy #sneakermurah #sneakermurahmalaysia #kasutmurah #kasutmurahmalaysia #malaysiaviners #malaysiaigers #sayabeli #sayajualmurah #sayajual #promosiraya #jualanmurah #lokalah #moodrepublic #lawakhambar #terlajakmurah #malaysiaonlineshop #terlajaklaris #kasutlaris #promosihariraya #raya2017 #merdekasale #promosimerdeka #merdeka #selamatharimerdeka
MERDEKA RAYA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒŸ [N]IKE FLYKNIT ZOOM ๐ŸŒŸ _ Colour : Blue . โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker! โœ”๏ธ Premium Quality โœ”๏ธ Gred 5A โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa . Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜ _ Size : 40, 41, 42 & 43 Euro _ MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ Kini Hanya ๐Ÿ”–RM115 sahaja! Harga Pasaran RM169.00 tau! Anda Jimat RM54 tau! ๐Ÿ˜ . FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS. _ Nak bergaya dgn sneaker ini? Whatsapp ke 0198667514 sekarang! _ Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat! _ #arlegacy  #sneakermurah  #sneakermurahmalaysia  #kasutmurah  #kasutmurahmalaysia  #malaysiaviners  #malaysiaigers  #sayabeli  #sayajualmurah  #sayajual  #promosiraya  #jualanmurah  #lokalah  #moodrepublic  #lawakhambar  #terlajakmurah  #malaysiaonlineshop  #terlajaklaris  #kasutlaris  #promosihariraya  #raya2017  #merdekasale  #promosimerdeka  #merdeka  #selamatharimerdeka 
MERDEKA RAYA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒŸ [P]UMA SUEDE ๐ŸŒŸ
_
Colour : Black White
.
โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker!
โœ”๏ธ Premium Quality
โœ”๏ธ Gred 5A
โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa
.
Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜
_
Size : 41, 42, 43, 44 & 45 Euro
_
MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ
Kini Hanya ๐Ÿ”–RM110 sahaja!
Harga Pasaran RM169.00 tau!
Anda Jimat RM59 tau! ๐Ÿ˜
.
FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS.
_
Nak bergaya dgn sneaker ini?
Whatsapp ke 0198667514 sekarang!
_
Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat!
_
#arlegacy #sneakermurah #sneakermurahmalaysia #kasutmurah #kasutmurahmalaysia #malaysiaviners #malaysiaigers #sayabeli #sayajualmurah #sayajual #promosiraya #jualanmurah #lokalah #moodrepublic #lawakhambar #terlajakmurah #malaysiaonlineshop #terlajaklaris #kasutlaris #promosihariraya #raya2017 #merdekasale #promosimerdeka #merdeka #selamatharimerdeka
MERDEKA RAYA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒŸ [P]UMA SUEDE ๐ŸŒŸ _ Colour : Black White . โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker! โœ”๏ธ Premium Quality โœ”๏ธ Gred 5A โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa . Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜ _ Size : 41, 42, 43, 44 & 45 Euro _ MERDEKA RAYA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ Kini Hanya ๐Ÿ”–RM110 sahaja! Harga Pasaran RM169.00 tau! Anda Jimat RM59 tau! ๐Ÿ˜ . FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS. _ Nak bergaya dgn sneaker ini? Whatsapp ke 0198667514 sekarang! _ Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat! _ #arlegacy  #sneakermurah  #sneakermurahmalaysia  #kasutmurah  #kasutmurahmalaysia  #malaysiaviners  #malaysiaigers  #sayabeli  #sayajualmurah  #sayajual  #promosiraya  #jualanmurah  #lokalah  #moodrepublic  #lawakhambar  #terlajakmurah  #malaysiaonlineshop  #terlajaklaris  #kasutlaris  #promosihariraya  #raya2017  #merdekasale  #promosimerdeka  #merdeka  #selamatharimerdeka 
MORPHE X JACLYNHILL

COPY ORI

WHATSSAP 0172781823

#promomerdeka
#sayajual
#makeupmalaysia 
#makeupraya
#tutorialmakeupraya
#promosihariraya
MERDEKA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒŸ [A]DIDAS INIKI X BAPE ๐ŸŒŸ
_
Colour : Red
.
โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker!
โœ”๏ธ Premium Quality
โœ”๏ธ Copy Ori 1:1
โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa
.
Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜
_
Size : 40, 41, 42, 43 & 44 Euro
_
MERDEKA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ
Kini Hanya ๐Ÿ”–RM210 sahaja!
Harga Pasaran RM269.00 tau!
Anda Jimat RM59 tau! ๐Ÿ˜
.
FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS.
_
Nak bergaya dgn sneaker ini?
Whatsapp ke 0198667514 sekarang!
_
Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat!
_
#arlegacy #sneakermurah #sneakermurahmalaysia #kasutmurah #kasutmurahmalaysia #malaysiaviners #malaysiaigers #sayabeli #sayajualmurah #sayajual #promosiraya #jualanmurah #lokalah #moodrepublic #lawakhambar #terlajakmurah #malaysiaonlineshop #terlajaklaris #kasutlaris #promosihariraya #raya2017 #merdekasale #promosimerdeka #merdeka #selamatharimerdeka
MERDEKA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒŸ [A]DIDAS INIKI X BAPE ๐ŸŒŸ _ Colour : Red . โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker! โœ”๏ธ Premium Quality โœ”๏ธ Copy Ori 1:1 โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa . Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜ _ Size : 40, 41, 42, 43 & 44 Euro _ MERDEKA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ Kini Hanya ๐Ÿ”–RM210 sahaja! Harga Pasaran RM269.00 tau! Anda Jimat RM59 tau! ๐Ÿ˜ . FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS. _ Nak bergaya dgn sneaker ini? Whatsapp ke 0198667514 sekarang! _ Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat! _ #arlegacy  #sneakermurah  #sneakermurahmalaysia  #kasutmurah  #kasutmurahmalaysia  #malaysiaviners  #malaysiaigers  #sayabeli  #sayajualmurah  #sayajual  #promosiraya  #jualanmurah  #lokalah  #moodrepublic  #lawakhambar  #terlajakmurah  #malaysiaonlineshop  #terlajaklaris  #kasutlaris  #promosihariraya  #raya2017  #merdekasale  #promosimerdeka  #merdeka  #selamatharimerdeka 
MERDEKA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜
.
๐ŸŒŸ [A]DIDAS INIKI X GUCCI ๐ŸŒŸ
_
Colour : Black & White
.
โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker!
โœ”๏ธ Premium Quality
โœ”๏ธ Copy Ori 1:1
โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa
.
Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜
_
Size : 40, 41, 42, 43 & 44 Euro
_
MERDEKA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ
Kini Hanya ๐Ÿ”–RM210 sahaja!
Harga Pasaran RM269.00 tau!
Anda Jimat RM59 tau! ๐Ÿ˜
.
FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS.
_
Nak bergaya dgn sneaker ini?
Whatsapp ke 0198667514 sekarang!
_
Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat!
_
#arlegacy #sneakermurah #sneakermurahmalaysia #kasutmurah #kasutmurahmalaysia #malaysiaviners #malaysiaigers #sayabeli #sayajualmurah #sayajual #promosiraya #jualanmurah #lokalah #moodrepublic #lawakhambar #terlajakmurah #malaysiaonlineshop #terlajaklaris #kasutlaris #promosihariraya #raya2017 #merdekasale #promosimerdeka #merdeka #selamatharimerdeka
MERDEKA SALE! FREE KEYCHAIN & SPINNER! LIMITED STOCK ONLY. GRAB IT FAST GUYS! ๐Ÿ˜ . ๐ŸŒŸ [A]DIDAS INIKI X GUCCI ๐ŸŒŸ _ Colour : Black & White . โœ”๏ธ Hot & Latest Sneaker! โœ”๏ธ Premium Quality โœ”๏ธ Copy Ori 1:1 โœ”๏ธ Tapak yang ringan dan selesa . Setiap yg memakainya pasti berpuas-hati. Pakai bersukan pon boleh. Seriously mmg mengancam bila pakai! ๐Ÿ˜ _ Size : 40, 41, 42, 43 & 44 Euro _ MERDEKA PROMOTION PRICE ๐ŸŽŠ Kini Hanya ๐Ÿ”–RM210 sahaja! Harga Pasaran RM269.00 tau! Anda Jimat RM59 tau! ๐Ÿ˜ . FREE Poslaju utk SM. Tmbh RM10 utk SS. _ Nak bergaya dgn sneaker ini? Whatsapp ke 0198667514 sekarang! _ Stok sikit je. Siapa cepat dia dapat! _ #arlegacy  #sneakermurah  #sneakermurahmalaysia  #kasutmurah  #kasutmurahmalaysia  #malaysiaviners  #malaysiaigers  #sayabeli  #sayajualmurah  #sayajual  #promosiraya  #jualanmurah  #lokalah  #moodrepublic  #lawakhambar  #terlajakmurah  #malaysiaonlineshop  #terlajaklaris  #kasutlaris  #promosihariraya  #raya2017  #merdekasale  #promosimerdeka  #merdeka  #selamatharimerdeka 
New arrival ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ Swipe ke kiri ๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰ ๐Ÿ’ƒAnabelle exclusive ๐Ÿ’ƒ ๐ŸŽ€Price :Rm130 free postage sm /sm ๐ŸŽ€ if nak tudung sekali Rm10 sahaja ๐Ÿ’ž ๐ŸŽ€Material :cotton strechable (sejuk ja lembut senang iron ) ๐ŸŽ€Free size xs to m (small )

Bahu :14-14.5
Dada :34-36/38
Labuh :27 
Labuh tgn :22.5
Labuh skirt :39
Pinggul :36-40
(Pingang bergetah ) ๐ŸŒธlace dia hadapan dada yg exclusive
๐ŸŒธmaterial yg sgt selesa
๐ŸŒธsesuai semua majlis
.
List colour ๐ŸŽ€
Dark blue 
Black 
Brown nude
Pink magenta
Maroon 
Mustard
Emrald green

TUNGGU APA LAGI? 
CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT

#bajurayamurah #blousemurah #kebayamurah #bajusetmurahmalaysia #bajusetmurah #promosihariraya #makeupsetmalaysia #makeupsetmurah #mencintaimumrphotographer #dendamaurora #bazarpaknil #freepostage #peplumraya
New arrival ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ Swipe ke kiri ๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰ ๐Ÿ’ƒAnabelle exclusive ๐Ÿ’ƒ ๐ŸŽ€Price :Rm130 free postage sm /sm ๐ŸŽ€ if nak tudung sekali Rm10 sahaja ๐Ÿ’ž ๐ŸŽ€Material :cotton strechable (sejuk ja lembut senang iron ) ๐ŸŽ€Free size xs to m (small ) Bahu :14-14.5 Dada :34-36/38 Labuh :27 Labuh tgn :22.5 Labuh skirt :39 Pinggul :36-40 (Pingang bergetah ) ๐ŸŒธlace dia hadapan dada yg exclusive ๐ŸŒธmaterial yg sgt selesa ๐ŸŒธsesuai semua majlis . List colour ๐ŸŽ€ Dark blue Black Brown nude Pink magenta Maroon Mustard Emrald green TUNGGU APA LAGI? CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT #bajurayamurah  #blousemurah  #kebayamurah  #bajusetmurahmalaysia  #bajusetmurah  #promosihariraya  #makeupsetmalaysia  #makeupsetmurah  #mencintaimumrphotographer  #dendamaurora  #bazarpaknil  #freepostage  #peplumraya 
NIRVANA SET

Harga Retail : RM130 ๐Ÿ“ฒSwipe ke kiri . 
Material Quality Moss Crepe
Comfy and Cool โšฌ2 Peice Kurung (Top and Bottom)
โšฌRound neckline
โšฌHidden Back Zip Closure
โšฌHidden Zip at Sleeve
โšฌMermaid Skirt โšฌEmbroidery Gold lace with sequin .
Free size fit XS to M
Shoulder 15.5in
Bust 38in
Arm hole 18in
Sleeve 23in
Waist 37in 
Hips 50in
Length 28in
.
Skirt 
Waist 32-40in (Garthered Waist)
Hips 32-40in
Length 41in .
โคNote : 
Colour may different due to lighting and PC variance

TUNGGU APA LAGI? 
CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT

#bajurayamurah #blousemurah #kebayamurah #bajusetmurahmalaysia #bajusetmurah #promosihariraya #makeupsetmalaysia #makeupsetmurah #mencintaimumrphotographer #dendamaurora #bazarpaknil #freepostage #peplumraya
NIRVANA SET Harga Retail : RM130 ๐Ÿ“ฒSwipe ke kiri . Material Quality Moss Crepe Comfy and Cool โšฌ2 Peice Kurung (Top and Bottom) โšฌRound neckline โšฌHidden Back Zip Closure โšฌHidden Zip at Sleeve โšฌMermaid Skirt โšฌEmbroidery Gold lace with sequin . Free size fit XS to M Shoulder 15.5in Bust 38in Arm hole 18in Sleeve 23in Waist 37in Hips 50in Length 28in . Skirt Waist 32-40in (Garthered Waist) Hips 32-40in Length 41in . โคNote : Colour may different due to lighting and PC variance TUNGGU APA LAGI? CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT #bajurayamurah  #blousemurah  #kebayamurah  #bajusetmurahmalaysia  #bajusetmurah  #promosihariraya  #makeupsetmalaysia  #makeupsetmurah  #mencintaimumrphotographer  #dendamaurora  #bazarpaknil  #freepostage  #peplumraya 
JESLYA PEPLUM

RM80 free postage sm/ss ๐ŸŒธMATERIAL MOSS CREPE
๐ŸŒธSKIRT CUTTING MERMAID GETAH DIPINGGANG
๐ŸŒธBLOUSE CUTTING PEPLUM TALI DI TEPI KIRI KANAN BOLEH IKAT REBEN KEBELAKANG
๐ŸŒธJAHITAN PLETED 2 LAYER
 DIDEPAN

BAHU 16"
LENGAN 20"
DADA 38"
PANJANG LENGAN 23"
LABUH 27"

SKIRT
PINGGANG 24"-36"
PINGGUL 38"
LABUH 40"

TUNGGU APA LAGI? 
CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT

#bajurayamurah #blousemurah #kebayamurah #bajusetmurahmalaysia #bajusetmurah #promosihariraya #makeupsetmalaysia #makeupsetmurah #mencintaimumrphotographer #dendamaurora #bazarpaknil #freepostage #peplumraya
JESLYA PEPLUM RM80 free postage sm/ss ๐ŸŒธMATERIAL MOSS CREPE ๐ŸŒธSKIRT CUTTING MERMAID GETAH DIPINGGANG ๐ŸŒธBLOUSE CUTTING PEPLUM TALI DI TEPI KIRI KANAN BOLEH IKAT REBEN KEBELAKANG ๐ŸŒธJAHITAN PLETED 2 LAYER DIDEPAN BAHU 16" LENGAN 20" DADA 38" PANJANG LENGAN 23" LABUH 27" SKIRT PINGGANG 24"-36" PINGGUL 38" LABUH 40" TUNGGU APA LAGI? CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT #bajurayamurah  #blousemurah  #kebayamurah  #bajusetmurahmalaysia  #bajusetmurah  #promosihariraya  #makeupsetmalaysia  #makeupsetmurah  #mencintaimumrphotographer  #dendamaurora  #bazarpaknil  #freepostage  #peplumraya 
PEPLUM CYRISS ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
RM130 Free Postage SS/SM 
Material Quality Moss Crepe
Comfy and Cool
โšฌ2 Peice Kurung (Top and Bottom)
โšฌV neckline
โšฌHidden Back Zip Closure
โšฌHidden Zip at Sleeve
โšฌMermaid Skirt .
Free size fit XS to M
Shoulder 15in
Bust 38in
Arm hole 18in
Sleeve 23in
Waist 36in 
Hips 50in
Length 29in
.
Skirt 
Waist 32-40in (Garthered Waist)
Hips 32-40in
Length 42in .
โคNote : 
Colour may different due to lighting and PC variance

TUNGGU APA LAGI? 
CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT

#bajurayamurah #blousemurah #kebayamurah #bajusetmurahmalaysia #bajusetmurah #promosihariraya #makeupsetmalaysia #makeupsetmurah #mencintaimumrphotographer #dendamaurora #bazarpaknil #freepostage #peplumraya
PEPLUM CYRISS ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž RM130 Free Postage SS/SM Material Quality Moss Crepe Comfy and Cool โšฌ2 Peice Kurung (Top and Bottom) โšฌV neckline โšฌHidden Back Zip Closure โšฌHidden Zip at Sleeve โšฌMermaid Skirt . Free size fit XS to M Shoulder 15in Bust 38in Arm hole 18in Sleeve 23in Waist 36in Hips 50in Length 29in . Skirt Waist 32-40in (Garthered Waist) Hips 32-40in Length 42in . โคNote : Colour may different due to lighting and PC variance TUNGGU APA LAGI? CONTACT โ˜Ž +60148714204 UNTUK PERTANYAAN LANJUT #bajurayamurah  #blousemurah  #kebayamurah  #bajusetmurahmalaysia  #bajusetmurah  #promosihariraya  #makeupsetmalaysia  #makeupsetmurah  #mencintaimumrphotographer  #dendamaurora  #bazarpaknil  #freepostage  #peplumraya 
Promosi Merdeka & Hari Raya ! ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰Skinny Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Promosi Merdeka & Hari Raya ! ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰Skinny Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Promosi Merdeka & Hari Raya ! ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰Skinny Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Promosi Merdeka & Hari Raya ! ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰Skinny Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh
Promosi Merdeka & Hari Raya ! ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰Skinny Rm55 Freepostage Sm Dua Rm100 Freepostage! ๐ŸŽ‰ Dua Rm100 Freepostage ! ๐ŸŽ‰
Saiz S- L !๐ŸŽˆ
#jeansmurah#skinnymurah#skinnyjonni#skinnymisshotty#skinnyrm50#Skinny readystock#Skinnyfreepostage#jeansfit#jeansadidas#adidaspuma#Skinnybluelack#promosihariraya#murahgila#Jumbeli#hargaruntuh