an online Instagram web viewer

#putih medias

Photos

. l
💥T-SHIRT💥
===================
. 
Kelebihan:-
👫UNISEX (Lelaki dan wanita)
💥🔫MATERIAL 100% COTTON TIDAK PANAS  SELESA DAN SEDAP
. 
Harga tshirt :-
SHORT SLEEVE -RM45
LONG SLEEVE -RM50
📮INCLUDE POSTAGE
(Bagi Sabah dan Sarawak Adding Rm5)
.
l
🎽SAIZ T-SHIRT🎽:- S, M, XL, L, XXL
. 
Whatsapp me +60107057765 atau click link di instagram 👆
. 
#grok_store#store#instashop#tee#suka#bajumurah#awakbeli#sayajual#awakhappy#sayahappy#barangbaik#support#baju#hitam#putih#cantik#sayajualbaju#beli#lelaki#wanita#pakaisetiaphari#jualbeli#mari#cookies#obey
. l 💥T-SHIRT💥 =================== . Kelebihan:- 👫UNISEX (Lelaki dan wanita) 💥🔫MATERIAL 100% COTTON TIDAK PANAS SELESA DAN SEDAP . Harga tshirt :- SHORT SLEEVE -RM45 LONG SLEEVE -RM50 📮INCLUDE POSTAGE (Bagi Sabah dan Sarawak Adding Rm5) . l 🎽SAIZ T-SHIRT🎽:- S, M, XL, L, XXL . Whatsapp me +60107057765 atau click link di instagram 👆 . #grok_store #store #instashop #tee #suka #bajumurah #awakbeli #sayajual #awakhappy #sayahappy #barangbaik #support #baju #hitam #putih #cantik #sayajualbaju #beli #lelaki #wanita #pakaisetiaphari #jualbeli #mari #cookies #obey 
MUKE LICIN LEPAS PAKAI MASKER CIK KUNYIT ... custmer ni mmg sporting habis . dh lah bg feedback then selpie pulak . ingat dah habis eh eh bg kita pulak video pakai masker ni , wahhh terharu sgt tau .
tq sayang 😘 📞016-9207465

#maskercikkunyit2in1 #maskermuka #maskerjerawat #glowing#putih#
MUKE LICIN LEPAS PAKAI MASKER CIK KUNYIT ... custmer ni mmg sporting habis . dh lah bg feedback then selpie pulak . ingat dah habis eh eh bg kita pulak video pakai masker ni , wahhh terharu sgt tau . tq sayang 😘 📞016-9207465 #maskercikkunyit2in1  #maskermuka  #maskerjerawat  #glowing #putih #
Hello guyss ..siapa yang ad mslah mcm dlm gmbr niee ??cepat ngaku agkt tgn ..berpeluh ,berbau dan paling teruk ketiak hitam ..😭
.
.
Jgn malu2 taw ..kita nk cari jalan penyelesaian ..harus yakin laa ..
.
. 
Jgn bimbang lagi ..smua blh diatasi dgn penggunaan Sparkle Soap sahaja 😍
.
.
Eh ye ke nie ?mcm x caye jee ..yelaa syg ..bau sabun yg semerbak ini pn daa blh buat korang jatuh cinta taw 😘
Opsss ..bkn bwh ketiak jee ..bwh3 laen pn blh taw 🙈
.
.
SESUAI UTK LELAKI DAN PEREMPUAN 😍
.
.
Bertukar pada sparkle soap skrg ..
Kulit gelap kini tiada lagi 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Hello guyss ..siapa yang ad mslah mcm dlm gmbr niee ??cepat ngaku agkt tgn ..berpeluh ,berbau dan paling teruk ketiak hitam ..😭 . . Jgn malu2 taw ..kita nk cari jalan penyelesaian ..harus yakin laa .. . . Jgn bimbang lagi ..smua blh diatasi dgn penggunaan Sparkle Soap sahaja 😍 . . Eh ye ke nie ?mcm x caye jee ..yelaa syg ..bau sabun yg semerbak ini pn daa blh buat korang jatuh cinta taw 😘 Opsss ..bkn bwh ketiak jee ..bwh3 laen pn blh taw 🙈 . . SESUAI UTK LELAKI DAN PEREMPUAN 😍 . . Bertukar pada sparkle soap skrg .. Kulit gelap kini tiada lagi 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Melakukan rutinitas perawatan kulit adalah kunci mendapatkan kulit yang mulus dan riasan yang cantik 🌹

#quotesoftheday
Melakukan rutinitas perawatan kulit adalah kunci mendapatkan kulit yang mulus dan riasan yang cantik 🌹 #quotesoftheday 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Burn makin hilang 😍😍hihi ..kulit serta merta laa cerah kn ..haaa kau rase ??fuhhh terbaik laa sparkle soap ..cus pn ckp mcm tuu taw ..rugii siapa yg xcuba tuu ..limited editon 😋😋
Kulit gelap kini tiada lagi 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Burn makin hilang 😍😍hihi ..kulit serta merta laa cerah kn ..haaa kau rase ??fuhhh terbaik laa sparkle soap ..cus pn ckp mcm tuu taw ..rugii siapa yg xcuba tuu ..limited editon 😋😋 Kulit gelap kini tiada lagi 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Baru 3 kali pkai daa selesai mslh 😍haa 3 harii shja uollss ..burn makin hilang ..daki mkin tanggal ..kulit muka mkin lmbut ..nk apa lagii uolss ..all in one ..berbaloi sgt ..daa laa murah ..hrga mampu milik 😋😋
Cus pasti akn trus setia dgn sparkle soap 😜
Kulit gelap kini tiada lagi 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Baru 3 kali pkai daa selesai mslh 😍haa 3 harii shja uollss ..burn makin hilang ..daki mkin tanggal ..kulit muka mkin lmbut ..nk apa lagii uolss ..all in one ..berbaloi sgt ..daa laa murah ..hrga mampu milik 😋😋 Cus pasti akn trus setia dgn sparkle soap 😜 Kulit gelap kini tiada lagi 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
HEBAT NYA MADU ASLI !!! Seperti yg kita tahu terdapat banyak khasiat dalam penggunaan madu asli untk kehidupan seharian kita ☺️ SPARKLE SOAP juga menjadikan madu asli sebagai bahan utama untk memberikan kesan yg sangat impak kepada pengguna 🤗

Jom kita baca pula khasiat/kelebihan madu asli 🐝
✔️mengurangkan alergik serta asma
✔️mencegah bakteria
✔️menurunkan berat badan
✔️membuang segala kotoran pada kulit seperti daki
✔️mencerahkan kulit
✔️melembabkan kulit
✔️merawat sunburn
✔️mengurangkan jerawat dan parut jerawat
✔️menjaga kelembutan kulit
✔️mengatasi kulit kering,kusam dan berkerak
✔️sangat efektif untuk menghilangkan selulit
✔️mampu mengubati kurap dan gatal
✔️mengatasi bibir kering dan pecah-pecah

Wow !!terdapat banyak khasiat madu asli yg kita mampu peroleh dlm hanya satu sabun😍

HILANG DAKI,INGAT SPARKLE SOAP !! Say gudbye to daki dan kulit gelap 😜
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
HEBAT NYA MADU ASLI !!! Seperti yg kita tahu terdapat banyak khasiat dalam penggunaan madu asli untk kehidupan seharian kita ☺️ SPARKLE SOAP juga menjadikan madu asli sebagai bahan utama untk memberikan kesan yg sangat impak kepada pengguna 🤗 Jom kita baca pula khasiat/kelebihan madu asli 🐝 ✔️mengurangkan alergik serta asma ✔️mencegah bakteria ✔️menurunkan berat badan ✔️membuang segala kotoran pada kulit seperti daki ✔️mencerahkan kulit ✔️melembabkan kulit ✔️merawat sunburn ✔️mengurangkan jerawat dan parut jerawat ✔️menjaga kelembutan kulit ✔️mengatasi kulit kering,kusam dan berkerak ✔️sangat efektif untuk menghilangkan selulit ✔️mampu mengubati kurap dan gatal ✔️mengatasi bibir kering dan pecah-pecah Wow !!terdapat banyak khasiat madu asli yg kita mampu peroleh dlm hanya satu sabun😍 HILANG DAKI,INGAT SPARKLE SOAP !! Say gudbye to daki dan kulit gelap 😜 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Pernah tak lihat macam mana jenis bunga lavendar ?? Haa inilah bunga lavendar yang juga terdapat dalam kandungan SPARKLE SOAP 😍

Bunga lavendar adalah satu jenis bunga yg berwarna ungu yg mempunyai aroma yg sangat harum ..selain warnanya yg cantik dan bau yg sangat wangi,bunga lavendar juga banyak khasiat dalam bidang perubatan .. Jom baca sikit kelebihan bunga lavendar ini⚛
✔️memberi efek tenang pd seseorang yg mengalami anxiety disorder
✔️efektif digunakan untk mengubati luka bekas infeksi
✔️ia juga digunakan sebagai bahan perawatan masalah kulit seperti jerawat,iritasi dan luka
✔️bau yg sangat harum blh menenangkan gangguan mood
✔️bau yg sangat harum ini juga blh hilangkan bau peluh yg  busuk pd badan 
Banyakkan khasiat bunga lavendar ini 🤗
Jadi jgn lepaskan peluang untk miliki SPARKLE SOAP krn sabun ini telah dirumuskan menggunakan ekstrak dari bunga lavendar ⚛

HILANG DAKI,INGAT SPARKLE SOAP !!
Say gudbye to daki dan kulit gelap
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Pernah tak lihat macam mana jenis bunga lavendar ?? Haa inilah bunga lavendar yang juga terdapat dalam kandungan SPARKLE SOAP 😍 Bunga lavendar adalah satu jenis bunga yg berwarna ungu yg mempunyai aroma yg sangat harum ..selain warnanya yg cantik dan bau yg sangat wangi,bunga lavendar juga banyak khasiat dalam bidang perubatan .. Jom baca sikit kelebihan bunga lavendar ini⚛ ✔️memberi efek tenang pd seseorang yg mengalami anxiety disorder ✔️efektif digunakan untk mengubati luka bekas infeksi ✔️ia juga digunakan sebagai bahan perawatan masalah kulit seperti jerawat,iritasi dan luka ✔️bau yg sangat harum blh menenangkan gangguan mood ✔️bau yg sangat harum ini juga blh hilangkan bau peluh yg busuk pd badan Banyakkan khasiat bunga lavendar ini 🤗 Jadi jgn lepaskan peluang untk miliki SPARKLE SOAP krn sabun ini telah dirumuskan menggunakan ekstrak dari bunga lavendar ⚛ HILANG DAKI,INGAT SPARKLE SOAP !! Say gudbye to daki dan kulit gelap . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
BLINK3 DENGAN KILAUAN EMAS ‼️
Wahhh ..emas di seluruh badan 😍
Eh apa tu ??haa niee nk cerita nie ..
Banyak kelebihan ekstrak 24k gold nie taw ..serbuk emas asli uollss 😱antara kelebihan nya ialah:
🔱mengurangkan kedutan pada wajah
🔱mengurangkan kesan lebam atau hitam bawah mata seperti eyebag
🔱merawat ekzema
🔱mengurangkan masalah jeragat tebal dan jerawat
🔱kulit lebih cerah
🔱anti penuaan
🔱merawat tona kulit yang tidak sekata
🔱membaiki sel-sel kulit mati
🔱mengecilkan liang pori-pori yang terbuka
🔱mengurangkan pigmentasi
.
.
Banyak kan kelebihan ekstrak 24k gold ini ..mesti laa ad jugak dlm sparkle soap kami yg kini juga diformulasi oleh madu asli ,ekstrak bunga lavender dan ekstrak 24k gold 😍
Kesan pasti dua kali ganda lebih cerah dan berkesan 😋
.
.
Sental-sental jee boom putih berseri 😍
Rugi wehh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
BLINK3 DENGAN KILAUAN EMAS ‼️ Wahhh ..emas di seluruh badan 😍 Eh apa tu ??haa niee nk cerita nie .. Banyak kelebihan ekstrak 24k gold nie taw ..serbuk emas asli uollss 😱antara kelebihan nya ialah: 🔱mengurangkan kedutan pada wajah 🔱mengurangkan kesan lebam atau hitam bawah mata seperti eyebag 🔱merawat ekzema 🔱mengurangkan masalah jeragat tebal dan jerawat 🔱kulit lebih cerah 🔱anti penuaan 🔱merawat tona kulit yang tidak sekata 🔱membaiki sel-sel kulit mati 🔱mengecilkan liang pori-pori yang terbuka 🔱mengurangkan pigmentasi . . Banyak kan kelebihan ekstrak 24k gold ini ..mesti laa ad jugak dlm sparkle soap kami yg kini juga diformulasi oleh madu asli ,ekstrak bunga lavender dan ekstrak 24k gold 😍 Kesan pasti dua kali ganda lebih cerah dan berkesan 😋 . . Sental-sental jee boom putih berseri 😍 Rugi wehh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Hello guyss ..siapa yang ad mslah mcm dlm gmbr niee ??cepat ngaku agkt tgn ..berpeluh ,berbau dan paling teruk ketiak hitam ..😭
.
.
Jgn malu2 taw ..kita nk cari jalan penyelesaian ..harus yakin laa ..
.
. 
Jgn bimbang lagi ..smua blh diatasi dgn penggunaan Sparkle Soap sahaja 😍
.
.
Eh ye ke nie ?mcm x caye jee ..yelaa syg ..bau sabun yg semerbak ini pn daa blh buat korang jatuh cinta taw 😘
Opsss ..bkn bwh ketiak jee ..bwh3 laen pn blh taw 🙈
.
.
SESUAI UTK LELAKI DAN PEREMPUAN 😍
.
.
Bertukar pada sparkle soap skrg ..
Kulit gelap kini tiada lagi 😍
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Hello guyss ..siapa yang ad mslah mcm dlm gmbr niee ??cepat ngaku agkt tgn ..berpeluh ,berbau dan paling teruk ketiak hitam ..😭 . . Jgn malu2 taw ..kita nk cari jalan penyelesaian ..harus yakin laa .. . . Jgn bimbang lagi ..smua blh diatasi dgn penggunaan Sparkle Soap sahaja 😍 . . Eh ye ke nie ?mcm x caye jee ..yelaa syg ..bau sabun yg semerbak ini pn daa blh buat korang jatuh cinta taw 😘 Opsss ..bkn bwh ketiak jee ..bwh3 laen pn blh taw 🙈 . . SESUAI UTK LELAKI DAN PEREMPUAN 😍 . . Bertukar pada sparkle soap skrg .. Kulit gelap kini tiada lagi 😍 Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Tahu x yg 90% tangan dan kaki berkerak itu disebabkan daki yg melekat3 kt kulit korang ..basuh dgn sabun mandi atau cecair mandian shaja tidak dpt menanggalkan daki2 degil ..dgn menggunakan sabun yg dirumus khas untk menghilagkan daki ..zasss masalah tgn dan kaki yg berkerak hitam blh diatasi ..bkn shja pd tgn atau kaki yee ..celah3 atau lipatan yg hitam tuu pn blh pakai ..berminat blh pm zety 😊😊
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Tahu x yg 90% tangan dan kaki berkerak itu disebabkan daki yg melekat3 kt kulit korang ..basuh dgn sabun mandi atau cecair mandian shaja tidak dpt menanggalkan daki2 degil ..dgn menggunakan sabun yg dirumus khas untk menghilagkan daki ..zasss masalah tgn dan kaki yg berkerak hitam blh diatasi ..bkn shja pd tgn atau kaki yee ..celah3 atau lipatan yg hitam tuu pn blh pakai ..berminat blh pm zety 😊😊 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝
💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil
💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap
💎mampu merawat sunburn yang teruk
💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari
💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi
💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya
💎sesuai untk smua jenis kulit
💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk
💎urat hijau semakin hari semakin timbul
💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag
💎anti penuaan @ anti kedut
💎kulit akn menjadi tegang & anjal
💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
KELEBIHAN SPARKLE SOAP 💝 💎mampu menghilangkan daki berkerak yang degil 💎blh mencerahkan kulit termasuk muka ,bwh ketiak ,celah2 peha ,leher,lutut,siku dan semua bahagian2 yang gelap 💎mampu merawat sunburn yang teruk 💎blh mengecutkan serta memudarkan jerawat@jeragat dan parut hari demi hari 💎mampu mengurangkan strecthmark sekaligus menghaluskan kulit seperti kulit bayi 💎blh merawat kulit brmsalh sperti kulit kusam,kering,berminyak,pori2 terbuka,whitehead serta blackhead,parut dan sebagai nya 💎sesuai untk smua jenis kulit 💎mampu merawat kulit muka yg rosak akibat slh pkai produk 💎urat hijau semakin hari semakin timbul 💎blh menghilangkan kesan lebam atau hitam bwh mata seperti eyebag 💎anti penuaan @ anti kedut 💎kulit akn menjadi tegang & anjal 💎sesuai digunakan oleh semua peringkat umur tidak kira lelaki @ perempuan . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Alhamdulillah ..sentiasa menerima feedback positif dari pengguna kami 😍kulit makin cerah ..parut pn daa semakin hilang ..wahhh super duper wow laa packaging baru ni ..haa kn daa ckp dua kali lbh crh dn lbh brksan 😋rugi siapa xcuba taw stock makin tipis ..siapa cpt dia dpt 😊mmg terbaik laa kn sparkle soap 👍
.
Sental2 shaja boom putih bersih 😍
Rugi weh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Alhamdulillah ..sentiasa menerima feedback positif dari pengguna kami 😍kulit makin cerah ..parut pn daa semakin hilang ..wahhh super duper wow laa packaging baru ni ..haa kn daa ckp dua kali lbh crh dn lbh brksan 😋rugi siapa xcuba taw stock makin tipis ..siapa cpt dia dpt 😊mmg terbaik laa kn sparkle soap 👍 . Sental2 shaja boom putih bersih 😍 Rugi weh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Gelap blh jadi cerah dgn menggunakan SPARKLE SOAP 😱
Xcaye kew ??okehh xpew ..nantii org laen daa cerah awk dyg senandung lagii ..hihi ..
aishhh sygg ku sparkle ..daa mula mengganas ni ..
Tenkiuu sparkle sbb daa bantu ramai org untk menjadi cerah 😍
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Gelap blh jadi cerah dgn menggunakan SPARKLE SOAP 😱 Xcaye kew ??okehh xpew ..nantii org laen daa cerah awk dyg senandung lagii ..hihi .. aishhh sygg ku sparkle ..daa mula mengganas ni .. Tenkiuu sparkle sbb daa bantu ramai org untk menjadi cerah 😍 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Yuhuuu masuk lagii feedback sparkle soap 💪🏻💪🏻
Kulit tgn daa makin cerah haa ..yg gelap2 ..sunburn smua tuu daa hilang 😱wahhh mmg terbaik laa kn sparkle soap 🙈baru jee 3 kali pkai uolss ..best ke x best ??hehe ..cuba dan rasai sendri kehebatan sparkle soap 😋
.
Sental2 shja boom putih bersih 😍
Rugi weh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Yuhuuu masuk lagii feedback sparkle soap 💪🏻💪🏻 Kulit tgn daa makin cerah haa ..yg gelap2 ..sunburn smua tuu daa hilang 😱wahhh mmg terbaik laa kn sparkle soap 🙈baru jee 3 kali pkai uolss ..best ke x best ??hehe ..cuba dan rasai sendri kehebatan sparkle soap 😋 . Sental2 shja boom putih bersih 😍 Rugi weh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Wahhhh happy benor cus kan kalau betul2 berkesan ..tgn dah totally putih haa ..siapa x happy kn ??sparkle soap mmg ad magic taw ..haha ..sbb tuu dipnggil sparkle ..bersinar gituu haa ..yg pkai pasti nk repeat order 😋x caya ??never mind ..blh tgk shja org lain daa putih awk msih gagak hitam lagi 😂😂
.
Sental2 shja boom putih bersih 😍
Rugi weh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Wahhhh happy benor cus kan kalau betul2 berkesan ..tgn dah totally putih haa ..siapa x happy kn ??sparkle soap mmg ad magic taw ..haha ..sbb tuu dipnggil sparkle ..bersinar gituu haa ..yg pkai pasti nk repeat order 😋x caya ??never mind ..blh tgk shja org lain daa putih awk msih gagak hitam lagi 😂😂 . Sental2 shja boom putih bersih 😍 Rugi weh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
FEDBACK SPARKLE SOAP ‼️
Yuhuuu ..percaya pd sparkle soap pasti akn ad perubahan nya 😍ape perubahan tuu ??Hri prtma pakai kulit akn trase lmbut dan licin ..hri kdua klit akn mnjadi cerah sdikit dmi sdikit ..hri ktiga parut2 dan cela pd wjh akn mulai pudar dan sterus nya kulit akn cerah berseri sepenuh nya 😍step by step uolss ..zety xjnjikn bulan dn bintang yaa ..pkai skali trus jadi ayda jebat 😂😂tp yg pkai smua nya bgi feedback yg positif ..alhamdulillah 😉
.
Sental2 shja boom putih berseri 😍
Rugi weh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
FEDBACK SPARKLE SOAP ‼️ Yuhuuu ..percaya pd sparkle soap pasti akn ad perubahan nya 😍ape perubahan tuu ??Hri prtma pakai kulit akn trase lmbut dan licin ..hri kdua klit akn mnjadi cerah sdikit dmi sdikit ..hri ktiga parut2 dan cela pd wjh akn mulai pudar dan sterus nya kulit akn cerah berseri sepenuh nya 😍step by step uolss ..zety xjnjikn bulan dn bintang yaa ..pkai skali trus jadi ayda jebat 😂😂tp yg pkai smua nya bgi feedback yg positif ..alhamdulillah 😉 . Sental2 shja boom putih berseri 😍 Rugi weh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
Uoollss yg suke vacation or travel dkt pulau2 tuu ..mestii after goinng back akan alami masalah sunburn kn ??sampai ad yg takut nk bercuti dekat pulau nanti sunburn teruk ..bdn berbelang2 😂😂
.
.
Kini tiada kerisauan lagii ..sental2 shaja dgn SPARKLE SOAP 😍
Burn akn hilang serta merta ..depends on kulit jgk yaa 😊ad yg  3 harii baru burn kurang dn kulit makin cerah 😍
.
.
Yg pasti tiada lagi kulit gelap after this 💋
Rugi kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
Uoollss yg suke vacation or travel dkt pulau2 tuu ..mestii after goinng back akan alami masalah sunburn kn ??sampai ad yg takut nk bercuti dekat pulau nanti sunburn teruk ..bdn berbelang2 😂😂 . . Kini tiada kerisauan lagii ..sental2 shaja dgn SPARKLE SOAP 😍 Burn akn hilang serta merta ..depends on kulit jgk yaa 😊ad yg 3 harii baru burn kurang dn kulit makin cerah 😍 . . Yg pasti tiada lagi kulit gelap after this 💋 Rugi kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
SUNBURN KORANG DI TAHAP YG MANA ??KOMEN SIKIT 😝
.
.
Psttttt ..jgn ambk mudah yaa dgn sunburn ..jika dibiar lama2 ..kulit akn menjadi kering dan menggelupas ..rawat dgn betul ..jgn sesekali menggunakan bhn yg ad kimia terlarang untk mncrhkn kmbali kulit ..kulit hanya akn nmpk sihat dari luar ..tp dalam TIDAK !!malah akn buat makin teruk lagii taw 😘
.
.
Buat pilihan yg bijak yaa dlm memilh produk ..slh stu produk yg mampu merawat sunburn teruk dn diperbuat drpd bhn smulajadi @sparkle_soap_trg ..guna tanpa ragu2 .. Kulit gelap kini tiada lagi 😍
.
Sental2 shja boom putih bersih 😍
Rugi wehh kalau x cuba 😘
.
.
#sabunhilangdakisparkle
#sparklesoap #sabunpemutihsparkle #sabunputihkulitsparkle
#sparklesoap #sparklesoapmalaysia 
#sabunhilangdakisparkle #sabunpemutihsparkle 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih 
#sabunhilangdaki #sabunpemutih #terlajakputih 
#putihgebu #putihmulus #kulitputih #buangdaki #maduasli #collagen #putih #ubatputih #ubatkurus #ekstrakbungalavender #ekstrak24kgold
#beautyinjection #paidreview 
#giftreview #instafamous #motifviral
#produkkecantikkan #pemborongkosmetik 
#pemborongkosmetikmurah #kosmetikoriginal
SUNBURN KORANG DI TAHAP YG MANA ??KOMEN SIKIT 😝 . . Psttttt ..jgn ambk mudah yaa dgn sunburn ..jika dibiar lama2 ..kulit akn menjadi kering dan menggelupas ..rawat dgn betul ..jgn sesekali menggunakan bhn yg ad kimia terlarang untk mncrhkn kmbali kulit ..kulit hanya akn nmpk sihat dari luar ..tp dalam TIDAK !!malah akn buat makin teruk lagii taw 😘 . . Buat pilihan yg bijak yaa dlm memilh produk ..slh stu produk yg mampu merawat sunburn teruk dn diperbuat drpd bhn smulajadi @sparkle_soap_trg ..guna tanpa ragu2 .. Kulit gelap kini tiada lagi 😍 . Sental2 shja boom putih bersih 😍 Rugi wehh kalau x cuba 😘 . . #sabunhilangdakisparkle  #sparklesoap  #sabunpemutihsparkle  #sabunputihkulitsparkle  #sparklesoap  #sparklesoapmalaysia  #sabunhilangdakisparkle  #sabunpemutihsparkle  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #sabunhilangdaki  #sabunpemutih  #terlajakputih  #putihgebu  #putihmulus  #kulitputih  #buangdaki  #maduasli  #collagen  #putih  #ubatputih  #ubatkurus  #ekstrakbungalavender  #ekstrak24kgold  #beautyinjection  #paidreview  #giftreview  #instafamous  #motifviral  #produkkecantikkan  #pemborongkosmetik  #pemborongkosmetikmurah  #kosmetikoriginal 
PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL?
.
Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !!
.
=================================
🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGi
=================================
☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982
=================================
@ATAU BELI Secara ONLINE di SHOPEE - Mudah & Selamat .
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL? . Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !! . ================================= 🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGi ================================= ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ================================= @ATAU BELI Secara ONLINE di SHOPEE - Mudah & Selamat . BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL?
.
Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !!
.
=================================
🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGi
=================================
☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982
=================================
@ATAU BELI Secara ONLINE di SHOPEE - Mudah & Selamat .
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL? . Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !! . ================================= 🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGi ================================= ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ================================= @ATAU BELI Secara ONLINE di SHOPEE - Mudah & Selamat . BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL?
.
Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !!
.
=================================
🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGi
=================================
☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982
=================================
@ATAU BELI Secara ONLINE di SHOPEE - Mudah & Selamat .
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL? . Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !! . ================================= 🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGi ================================= ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ================================= @ATAU BELI Secara ONLINE di SHOPEE - Mudah & Selamat . BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR BELI DI SINI : goo.gl/kctEwR
DAKI DENGIL Masih Melekat di Celah2 Bahagian Badan?
Muka & Belakang Badan ber JERAGAT? Belakang LEHER & Celah KETIAK & KELEKANG HITAM Ligat?
.
PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL?
.
Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !!
.
=================================
☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 =================================
.
FUNGSI & KELEBIHAN :
.
➡ Memutihkan & Sekatakan Tona Kulit
➡ Menghilangkan SunBurn
➡ Membaiki parut jerawat, stretch mark, ruam, dan jeragat
➡ Menghilangkan bintik2 gelap
➡ Mencegah jerawat
➡ Melembapkan kulit, melicinkan kulit dan kulit kekal lembut
➡ Memperbaiki kulit yg rosak & kering
➡ Mengurangkan pengeluaran sebum berlebihan
➡ Menghilangkan kulit kusam ➡ Mencerahkan kulit
➡ kulit kelihatan sihat ternutrisi
.
Ehem Ehem yg Paling Penting TANGGALKAN DAKI DI :
.
➡ celah kelengkang ➡ leher dan tengkuk
➡ siku dan tangan
➡ luttut dan kaki
➡ muke
➡ Belakang cuping telinga
.
Haa 👋👋 Uolls mehh ler ORDER 😍 MUROH MUROHH jah NyOO
-----------------
☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 -----------------
♨ LIKE FB PAGE KAMI =
https://www.facebook.com/SnailWhiteSabunPemutih
-----------------
♨ FOLLOW INSTAGRAM Kami =
https://www.instagram.com/SnailWhiteSabunPemutih
DAKI DENGIL Masih Melekat di Celah2 Bahagian Badan? Muka & Belakang Badan ber JERAGAT? Belakang LEHER & Celah KETIAK & KELEKANG HITAM Ligat? . PELBAGAI PRODUK DAH CUBA TETAPI GAGAL? . Don't Worry 🙌 SABUN PEMUTIH SNAIL WHITE IKTIARNYA !! . ================================= ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ================================= . FUNGSI & KELEBIHAN : . ➡ Memutihkan & Sekatakan Tona Kulit ➡ Menghilangkan SunBurn ➡ Membaiki parut jerawat, stretch mark, ruam, dan jeragat ➡ Menghilangkan bintik2 gelap ➡ Mencegah jerawat ➡ Melembapkan kulit, melicinkan kulit dan kulit kekal lembut ➡ Memperbaiki kulit yg rosak & kering ➡ Mengurangkan pengeluaran sebum berlebihan ➡ Menghilangkan kulit kusam ➡ Mencerahkan kulit ➡ kulit kelihatan sihat ternutrisi . Ehem Ehem yg Paling Penting TANGGALKAN DAKI DI : . ➡ celah kelengkang ➡ leher dan tengkuk ➡ siku dan tangan ➡ luttut dan kaki ➡ muke ➡ Belakang cuping telinga . Haa 👋👋 Uolls mehh ler ORDER 😍 MUROH MUROHH jah NyOO ----------------- ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL" 017-3061982 ----------------- ♨ LIKE FB PAGE KAMI = https://www.facebook.com/SnailWhiteSabunPemutih ----------------- ♨ FOLLOW INSTAGRAM Kami = https://www.instagram.com/SnailWhiteSabunPemutih
📀 JOM CERAHKAN & PUTIHKAN KULIT DGN CARA PALING MUDAH..
.
Boleh di Gunakan Keseluruhan Badan Termasuk Muka & Celah2 Ehem-ehem 😉
.
Sekarang Kami ada PROMO SET & PROMO RAYA Baru Berlangsung .
🎉🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGI =
.
=================================
☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 =================================
.
🐾🐾100 Pelanggan yg awal akan mendapat Harga PROMO ini ya .
. LAMBAT TINGGAL - CEPAT2 CAPAI HANDPHONE =================================
☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 =================================
.
TAG & SHARE Pada RAKAN2, SANAK-SAUDARA, BOSS2 KORANG & ORANG SEBELAH ya
.
-----------------
♨ LIKE FB PAGE KAMI =
https://www.facebook.com/SnailWhiteSabunPemutih
-----------------
♨ FOLLOW INSTAGRAM Kami =
https://www.instagram.com/SnailWhiteSabunPemutih
-----------------
#SnailWhiteSabunPemutih #SnailWhiteSabun #SnailWhiteSoap #SnailWhite #SnailWhiteMalaysia #SabunPemutih #Whitening #Cleansing #Kulit #Putih #Gebu #AwekMuda #Cerah #KulitPutih #Glowing #Jerawat #Parut
📀 JOM CERAHKAN & PUTIHKAN KULIT DGN CARA PALING MUDAH.. . Boleh di Gunakan Keseluruhan Badan Termasuk Muka & Celah2 Ehem-ehem 😉 . Sekarang Kami ada PROMO SET & PROMO RAYA Baru Berlangsung . 🎉🎉 = PROMO + FREE POSTAGE + DISKAUN LAGI = . ================================= ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ================================= . 🐾🐾100 Pelanggan yg awal akan mendapat Harga PROMO ini ya . . LAMBAT TINGGAL - CEPAT2 CAPAI HANDPHONE ================================= ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ☎ Wasap CODE "SNAIL PROMO" 017-3061982 ================================= . TAG & SHARE Pada RAKAN2, SANAK-SAUDARA, BOSS2 KORANG & ORANG SEBELAH ya . ----------------- ♨ LIKE FB PAGE KAMI = https://www.facebook.com/SnailWhiteSabunPemutih ----------------- ♨ FOLLOW INSTAGRAM Kami = https://www.instagram.com/SnailWhiteSabunPemutih ----------------- #SnailWhiteSabunPemutih  #SnailWhiteSabun  #SnailWhiteSoap  #SnailWhite  #SnailWhiteMalaysia  #SabunPemutih  #Whitening  #Cleansing  #Kulit  #Putih  #Gebu  #AwekMuda  #Cerah  #KulitPutih  #Glowing  #Jerawat  #Parut 
Tak kan nak tengok saja muka orang lain licin glowing kan,Korang tak nak ker licin glowing bebas jerawat dan jeragat??
Sini saya kenalkan honey Skincare Pink Limited Edition yaa..
Kesan lagi power la dari sebelom ni

Wasap/0162261644

#cantik #licin #glowing #berseri2 #putih
Tak kan nak tengok saja muka orang lain licin glowing kan,Korang tak nak ker licin glowing bebas jerawat dan jeragat?? Sini saya kenalkan honey Skincare Pink Limited Edition yaa.. Kesan lagi power la dari sebelom ni Wasap/0162261644 #cantik  #licin  #glowing  #berseri2  #putih 
Jemaima Whitening Pills memberikan  kesan seawal 2 minggu je tau. Korang ada masalah kulit kusam, kulit gelap, kulit berjerawat dan kesan jerawat yang ketara bolehla consume Jemaima Whitening Pills. Yang pasti Jemaima Whitening Pills akan membantu anda merawat segala masalah kulit yang di alami dan menjadikan kulit anda cerah dan falwless dan selembut kulit bayi . .

Tunggu apa lagi? Boleh hubungi 082299132688 untuk sebarang pertanyaan dan pembelian Jemaima Whitening Pills . . .

#jemaima #jemaimabeauty #jemaimapills #jemaimainfo #jemaimawhiteningpills #colagen #sisikikanmerah #boosterwhitening #boosterwhiteningindonesia
 #beautyrossa #colagensisikikanmerah #kelebihanjemaima #kebaikanjemaima #testimonijemaima #jemaimatestimoni #tipsjemaima #jemaimatips #putih #gebu #gebas #mulus #teamjemaima #jemaimateam #jemaimadihati #jemaima #boosterwhitening #jemaimaindonesia
Jemaima Whitening Pills memberikan kesan seawal 2 minggu je tau. Korang ada masalah kulit kusam, kulit gelap, kulit berjerawat dan kesan jerawat yang ketara bolehla consume Jemaima Whitening Pills. Yang pasti Jemaima Whitening Pills akan membantu anda merawat segala masalah kulit yang di alami dan menjadikan kulit anda cerah dan falwless dan selembut kulit bayi . . Tunggu apa lagi? Boleh hubungi 082299132688 untuk sebarang pertanyaan dan pembelian Jemaima Whitening Pills . . . #jemaima  #jemaimabeauty  #jemaimapills  #jemaimainfo  #jemaimawhiteningpills  #colagen  #sisikikanmerah  #boosterwhitening  #boosterwhiteningindonesia  #beautyrossa  #colagensisikikanmerah  #kelebihanjemaima  #kebaikanjemaima  #testimonijemaima  #jemaimatestimoni  #tipsjemaima  #jemaimatips  #putih  #gebu  #gebas  #mulus  #teamjemaima  #jemaimateam  #jemaimadihati  #jemaima  #boosterwhitening  #jemaimaindonesia 
#up lagi lah antara feedback cust lepas guna cream lamisa nih, wangi tau.
.
.
Apa lagi kelebihan yang white secret cream ni ada ya?
Boleh tngok bawah 👇
..
☆Mampu mencerahkan & menyerikan kulit wajah dengan cepat
☆Kuatkan sel kulit
☆Mengecut & merawat kulit yang berjerawat serta parut jerawat
☆Memudarkan jeragat
☆Merawat masalah muka
☆Menyekatakan tona kulit
☆Melembut & lembabkan kulit muka secara mendalam
☆Kecilkan pori-pori muka & liang roma
☆Menegangkan kulit muka
☆Mencegah Penuaan Kulit (Anti-Aging/Anti Kedut)
☆mengecilkan pori-pori dan menghaluskan kulit
☆Menggalakkan penghasilan kolagen
☆mengurangkan garis-garis halus dan kedutan
☆membantu pertumbuhan sel kulit baru
☆Mengembalikan keyakinan serta meningkatkan keyakinan diri.
.
.
Xrugi pun cuba tau..jangan segan2 nk #pmtepi
#up  lagi lah antara feedback cust lepas guna cream lamisa nih, wangi tau. . . Apa lagi kelebihan yang white secret cream ni ada ya? Boleh tngok bawah 👇 .. ☆Mampu mencerahkan & menyerikan kulit wajah dengan cepat ☆Kuatkan sel kulit ☆Mengecut & merawat kulit yang berjerawat serta parut jerawat ☆Memudarkan jeragat ☆Merawat masalah muka ☆Menyekatakan tona kulit ☆Melembut & lembabkan kulit muka secara mendalam ☆Kecilkan pori-pori muka & liang roma ☆Menegangkan kulit muka ☆Mencegah Penuaan Kulit (Anti-Aging/Anti Kedut) ☆mengecilkan pori-pori dan menghaluskan kulit ☆Menggalakkan penghasilan kolagen ☆mengurangkan garis-garis halus dan kedutan ☆membantu pertumbuhan sel kulit baru ☆Mengembalikan keyakinan serta meningkatkan keyakinan diri. . . Xrugi pun cuba tau..jangan segan2 nk #pmtepi 
#up lagi lah antara feedback cust lepas guna cream lamisa nih, dlm masa 2 3 hari dah mn nampak perubahan dah, tekstur pun ringan dan tak berminyak.
.
.
Apa lagi kelebihan yang white secret cream ni ada ya?
Boleh tngok bawah 👇
..
☆Mampu mencerahkan & menyerikan kulit wajah dengan cepat
☆Kuatkan sel kulit
☆Mengecut & merawat kulit yang berjerawat serta parut jerawat
☆Memudarkan jeragat
☆Merawat masalah muka
☆Menyekatakan tona kulit
☆Melembut & lembabkan kulit muka secara mendalam
☆Kecilkan pori-pori muka & liang roma
☆Menegangkan kulit muka
☆Mencegah Penuaan Kulit (Anti-Aging/Anti Kedut)
☆mengecilkan pori-pori dan menghaluskan kulit
☆Menggalakkan penghasilan kolagen
☆mengurangkan garis-garis halus dan kedutan
☆membantu pertumbuhan sel kulit baru
☆Mengembalikan keyakinan serta meningkatkan keyakinan diri.
.
.
Xrugi pun cuba tau..jangan segan2 nk #pmtepi
#up  lagi lah antara feedback cust lepas guna cream lamisa nih, dlm masa 2 3 hari dah mn nampak perubahan dah, tekstur pun ringan dan tak berminyak. . . Apa lagi kelebihan yang white secret cream ni ada ya? Boleh tngok bawah 👇 .. ☆Mampu mencerahkan & menyerikan kulit wajah dengan cepat ☆Kuatkan sel kulit ☆Mengecut & merawat kulit yang berjerawat serta parut jerawat ☆Memudarkan jeragat ☆Merawat masalah muka ☆Menyekatakan tona kulit ☆Melembut & lembabkan kulit muka secara mendalam ☆Kecilkan pori-pori muka & liang roma ☆Menegangkan kulit muka ☆Mencegah Penuaan Kulit (Anti-Aging/Anti Kedut) ☆mengecilkan pori-pori dan menghaluskan kulit ☆Menggalakkan penghasilan kolagen ☆mengurangkan garis-garis halus dan kedutan ☆membantu pertumbuhan sel kulit baru ☆Mengembalikan keyakinan serta meningkatkan keyakinan diri. . . Xrugi pun cuba tau..jangan segan2 nk #pmtepi 
💃KELEBIHAN xWhiteGLOW 🌸
. .
💜Memutihkan kulit seluruh badan
💜Kulit menjadi gebu,putih,pinkish
💜Tidak ada kesan sampingan
💜Digalakkan untuk Ibu menyusu bayi
💜Menghapuskan toksin dlm badan
💜Menaikan seri rona merah jambu pada kulit
💜Mengecutkan jerawat .
💜Menghilangkan Parut hitam yg lame
.
😍Meh pm laju2 📲 011-33532131
😍Meh pm laju2 📲 011-33532131
😍Meh pm laju2 📲 011-33532131
.
💎RM60sm , RM70ss
💎 Free Postage
.
#dryzwhite #dryzbeauty #jomputih  #sayanakputih #putihcepat  #tipsputih #nakputih #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihgebu #kapsulmutiara #ubatputih  #glowglowing #tattiskincare  #dnars #serum #jerawat #putih #quputeh #perlaking #jomputih
💃KELEBIHAN xWhiteGLOW 🌸 . . 💜Memutihkan kulit seluruh badan 💜Kulit menjadi gebu,putih,pinkish 💜Tidak ada kesan sampingan 💜Digalakkan untuk Ibu menyusu bayi 💜Menghapuskan toksin dlm badan 💜Menaikan seri rona merah jambu pada kulit 💜Mengecutkan jerawat . 💜Menghilangkan Parut hitam yg lame . 😍Meh pm laju2 📲 011-33532131 😍Meh pm laju2 📲 011-33532131 😍Meh pm laju2 📲 011-33532131 . 💎RM60sm , RM70ss 💎 Free Postage . #dryzwhite  #dryzbeauty  #jomputih  #sayanakputih  #putihcepat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihgebu  #kapsulmutiara  #ubatputih  #glowglowing  #tattiskincare  #dnars  #serum  #jerawat  #putih  #quputeh  #perlaking  #jomputih 
📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢
.
💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal.
💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols.
💕 Melindungi kulit dr matahari.
💕 Sunblock 3 in 1.
💕 Tidak ada kesan sampingan .
💕 Digalakkan apply 15 minit sebelum kluar rumah.
💕 Puteh sepantas kilat.
💕 Tidak bercapuk.
💕 Menghilangkan parut hitam yg lama.
💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh

___________________________________________
🏵FREE POSTAGE📦 🏵1 BOTOL ( RM 55.00)
🏵DISKAUN 15% . . 📲 01139069833
📲 01139069833
📲 01139069833
.
#sayajuallotion #lotionputih #lotionputihgebu #lotionputihmurah #lotionputihgebumy #putehputehnyememe #memeinstantwhitening #instantwhite #expresswhite #sunblockmurah #sunblock #sunblocklotion #spf50 #sunblockspf50 #memewhitetestimoni #memewhitefeedback #putih #lembut
📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢 . 💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal. 💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols. 💕 Melindungi kulit dr matahari. 💕 Sunblock 3 in 1. 💕 Tidak ada kesan sampingan . 💕 Digalakkan apply 15 minit sebelum kluar rumah. 💕 Puteh sepantas kilat. 💕 Tidak bercapuk. 💕 Menghilangkan parut hitam yg lama. 💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh ___________________________________________ 🏵FREE POSTAGE📦 🏵1 BOTOL ( RM 55.00) 🏵DISKAUN 15% . . 📲 01139069833 📲 01139069833 📲 01139069833 . #sayajuallotion  #lotionputih  #lotionputihgebu  #lotionputihmurah  #lotionputihgebumy  #putehputehnyememe  #memeinstantwhitening  #instantwhite  #expresswhite  #sunblockmurah  #sunblock  #sunblocklotion  #spf50  #sunblockspf50  #memewhitetestimoni  #memewhitefeedback  #putih  #lembut 
📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢
.
💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal.
💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols.
💕 Melindungi kulit dr matahari.
💕 Sunblock 3 in 1.
💕 Tidak ada kesan sampingan .
💕 Digalakkan apply 15 minit sebelum kluar rumah.
💕 Puteh sepantas kilat.
💕 Tidak bercapuk.
💕 Menghilangkan parut hitam yg lama.
💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh

___________________________________________
🏵FREE POSTAGE📦 🏵1 BOTOL ( RM 55.00)
🏵DISKAUN 15% . . 📲 01139069833
📲 01139069833
📲 01139069833
.
#sayajuallotion #lotionputih #lotionputihgebu #lotionputihmurah #lotionputihgebumy #putehputehnyememe #memeinstantwhitening #instantwhite #expresswhite #sunblockmurah #sunblock #sunblocklotion #spf50 #sunblockspf50 #memewhitetestimoni #memewhitefeedback #putih #lembut
📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢 . 💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal. 💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols. 💕 Melindungi kulit dr matahari. 💕 Sunblock 3 in 1. 💕 Tidak ada kesan sampingan . 💕 Digalakkan apply 15 minit sebelum kluar rumah. 💕 Puteh sepantas kilat. 💕 Tidak bercapuk. 💕 Menghilangkan parut hitam yg lama. 💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh ___________________________________________ 🏵FREE POSTAGE📦 🏵1 BOTOL ( RM 55.00) 🏵DISKAUN 15% . . 📲 01139069833 📲 01139069833 📲 01139069833 . #sayajuallotion  #lotionputih  #lotionputihgebu  #lotionputihmurah  #lotionputihgebumy  #putehputehnyememe  #memeinstantwhitening  #instantwhite  #expresswhite  #sunblockmurah  #sunblock  #sunblocklotion  #spf50  #sunblockspf50  #memewhitetestimoni  #memewhitefeedback  #putih  #lembut 
Kenapa UFORA Glowhite Collagen diiktirafkan sebagai product collagen terbaik dunia..? .
Ini kerana, bahan dan qualiti yang terkandung di dalam UFORA adalah qualiti yang paling baik di dunia.

1) Collagen - Pure Marine (Adalah Collagen dari Rumpai laut yang diiktirafkan sebagai collagen terbaik di dunia.)
.
2) Gluta - (Kualiti gulathione yang paling baik di
dunia)
.

3) Serbuk Mutiara - (Kualiti serbuk mutiara yang paling baik di dunia)
.
Ketiga-tiga bahan diatas mempunyai 1,000,000Mg di dalam setiap kotak dimana mampu mencerahkan kulit dan menyihatkan dengan 10X ganda keberkesanan.
:
:#uforabeauty
#uforaglowhitecollagen
#uforawhitening
#uforano1collagen
#uforano1gluthaforwhiteskin
#testimonieuforabeauty
#putih
#glutathione
#kolagen
#serbukmutiara
#susukambing
#putihtampainjection
#putihgebu
Kenapa UFORA Glowhite Collagen diiktirafkan sebagai product collagen terbaik dunia..? . Ini kerana, bahan dan qualiti yang terkandung di dalam UFORA adalah qualiti yang paling baik di dunia. 1) Collagen - Pure Marine (Adalah Collagen dari Rumpai laut yang diiktirafkan sebagai collagen terbaik di dunia.) . 2) Gluta - (Kualiti gulathione yang paling baik di dunia) . 3) Serbuk Mutiara - (Kualiti serbuk mutiara yang paling baik di dunia) . Ketiga-tiga bahan diatas mempunyai 1,000,000Mg di dalam setiap kotak dimana mampu mencerahkan kulit dan menyihatkan dengan 10X ganda keberkesanan. : :#uforabeauty  #uforaglowhitecollagen  #uforawhitening  #uforano1collagen  #uforano1gluthaforwhiteskin  #testimonieuforabeauty  #putih  #glutathione  #kolagen  #serbukmutiara  #susukambing  #putihtampainjection  #putihgebu 
📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢
.
💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal.
💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols.
💕 Melindungi kulit dr matahari.
💕 Sunblock 3 in 1.
💕 Tidak ada kesan sampingan .
💕 Digalakkan apply 15 minit sebelum kluar rumah.
💕 Puteh sepantas kilat.
💕 Tidak bercapuk.
💕 Menghilangkan parut hitam yg lama.
💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh

___________________________________________
🏵FREE POSTAGE📦 🏵1 BOTOL ( RM 55.00)
🏵DISKAUN 15% . . 📲 01139069833
📲 01139069833
📲 01139069833
.
#sayajuallotion #lotionputih #lotionputihgebu #lotionputihmurah #lotionputihgebumy #putehputehnyememe #memeinstantwhitening #instantwhite #expresswhite #sunblockmurah #sunblock #sunblocklotion #spf50 #sunblockspf50 #memewhitetestimoni #memewhitefeedback #putih #lembut
📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢 . 💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal. 💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols. 💕 Melindungi kulit dr matahari. 💕 Sunblock 3 in 1. 💕 Tidak ada kesan sampingan . 💕 Digalakkan apply 15 minit sebelum kluar rumah. 💕 Puteh sepantas kilat. 💕 Tidak bercapuk. 💕 Menghilangkan parut hitam yg lama. 💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh ___________________________________________ 🏵FREE POSTAGE📦 🏵1 BOTOL ( RM 55.00) 🏵DISKAUN 15% . . 📲 01139069833 📲 01139069833 📲 01139069833 . #sayajuallotion  #lotionputih  #lotionputihgebu  #lotionputihmurah  #lotionputihgebumy  #putehputehnyememe  #memeinstantwhitening  #instantwhite  #expresswhite  #sunblockmurah  #sunblock  #sunblocklotion  #spf50  #sunblockspf50  #memewhitetestimoni  #memewhitefeedback  #putih  #lembut 
Kenapa UFORA Glowhite Collagen diiktirafkan sebagai product collagen terbaik dunia..? .
Ini kerana, bahan dan qualiti yang terkandung di dalam UFORA adalah qualiti yang paling baik di dunia.

1) Collagen - Pure Marine (Adalah Collagen dari Rumpai laut yang diiktirafkan sebagai collagen terbaik di dunia.)
.
2) Gluta - (Kualiti gulathione yang paling baik di
dunia)
.

3) Serbuk Mutiara - (Kualiti serbuk mutiara yang paling baik di dunia)
.
Ketiga-tiga bahan diatas mempunyai 1,000,000Mg di dalam setiap kotak dimana mampu mencerahkan kulit dan menyihatkan dengan 10X ganda keberkesanan.
:
:#uforabeauty
#uforaglowhitecollagen
#uforawhitening
#uforano1collagen
#uforano1gluthaforwhiteskin
#testimonieuforabeauty
#putih
#glutathione
#kolagen
#serbukmutiara
#susukambing
#putihtampainjection
#putihgebu
Kenapa UFORA Glowhite Collagen diiktirafkan sebagai product collagen terbaik dunia..? . Ini kerana, bahan dan qualiti yang terkandung di dalam UFORA adalah qualiti yang paling baik di dunia. 1) Collagen - Pure Marine (Adalah Collagen dari Rumpai laut yang diiktirafkan sebagai collagen terbaik di dunia.) . 2) Gluta - (Kualiti gulathione yang paling baik di dunia) . 3) Serbuk Mutiara - (Kualiti serbuk mutiara yang paling baik di dunia) . Ketiga-tiga bahan diatas mempunyai 1,000,000Mg di dalam setiap kotak dimana mampu mencerahkan kulit dan menyihatkan dengan 10X ganda keberkesanan. : :#uforabeauty  #uforaglowhitecollagen  #uforawhitening  #uforano1collagen  #uforano1gluthaforwhiteskin  #testimonieuforabeauty  #putih  #glutathione  #kolagen  #serbukmutiara  #susukambing  #putihtampainjection  #putihgebu 
Kenapa UFORA Glowhite Collagen diiktirafkan sebagai product collagen terbaik dunia..? .
Ini kerana, bahan dan qualiti yang terkandung di dalam UFORA adalah qualiti yang paling baik di dunia.

1) Collagen - Pure Marine (Adalah Collagen dari Rumpai laut yang diiktirafkan sebagai collagen terbaik di dunia.)
.
2) Gluta - (Kualiti gulathione yang paling baik di
dunia)
.

3) Serbuk Mutiara - (Kualiti serbuk mutiara yang paling baik di dunia)
.
Ketiga-tiga bahan diatas mempunyai 1,000,000Mg di dalam setiap kotak dimana mampu mencerahkan kulit dan menyihatkan dengan 10X ganda keberkesanan.
:
:#uforabeauty
#uforaglowhitecollagen
#uforawhitening
#uforano1collagen
#uforano1gluthaforwhiteskin
#testimonieuforabeauty
#putih
#glutathione
#kolagen
#serbukmutiara
#susukambing
#putihtampainjection
#putihgebu
Kenapa UFORA Glowhite Collagen diiktirafkan sebagai product collagen terbaik dunia..? . Ini kerana, bahan dan qualiti yang terkandung di dalam UFORA adalah qualiti yang paling baik di dunia. 1) Collagen - Pure Marine (Adalah Collagen dari Rumpai laut yang diiktirafkan sebagai collagen terbaik di dunia.) . 2) Gluta - (Kualiti gulathione yang paling baik di dunia) . 3) Serbuk Mutiara - (Kualiti serbuk mutiara yang paling baik di dunia) . Ketiga-tiga bahan diatas mempunyai 1,000,000Mg di dalam setiap kotak dimana mampu mencerahkan kulit dan menyihatkan dengan 10X ganda keberkesanan. : :#uforabeauty  #uforaglowhitecollagen  #uforawhitening  #uforano1collagen  #uforano1gluthaforwhiteskin  #testimonieuforabeauty  #putih  #glutathione  #kolagen  #serbukmutiara  #susukambing  #putihtampainjection  #putihgebu 
Mau punya kulit putih bersih seperti habis spa ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik perawatan ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA .

Fokus memutihkan kuliyt 
Cerah bebas kusam
Meratakan warna kulit yg belang
Mengencangkan 
Menghaluskan
Mengurangi jerawat di wajah/punggung 
Menyehatkan & menyegarkan kulit .

Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan.

Info lebih lanjut ?
klik link di bio

#pemutih #pemutihkulit #pemutihwajah #pemutihbadan #pemutihtubuh #pemutihalami #bodylotion #lulur #masker #glowing #maskerkorea #putih #whiteningmaskpowder #wmp #whiteningmask #maskpowder #perawatanwajah #perawatankulit #perawatan #serbukkorea #murah #promo #diskon
Mau punya kulit putih bersih seperti habis spa ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik perawatan ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA . Fokus memutihkan kuliyt Cerah bebas kusam Meratakan warna kulit yg belang Mengencangkan Menghaluskan Mengurangi jerawat di wajah/punggung Menyehatkan & menyegarkan kulit . Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan. Info lebih lanjut ? klik link di bio #pemutih  #pemutihkulit  #pemutihwajah  #pemutihbadan  #pemutihtubuh  #pemutihalami  #bodylotion  #lulur  #masker  #glowing  #maskerkorea  #putih  #whiteningmaskpowder  #wmp  #whiteningmask  #maskpowder  #perawatanwajah  #perawatankulit  #perawatan  #serbukkorea  #murah  #promo  #diskon 
Mau punya kulit putih bersih seperti habis spa ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik perawatan ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA .

Fokus memutihkan kuliyt 
Cerah bebas kusam
Meratakan warna kulit yg belang
Mengencangkan 
Menghaluskan
Mengurangi jerawat di wajah/punggung 
Menyehatkan & menyegarkan kulit .

Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan.

Info lebih lanjut ?
klik link di bio

#pemutih #pemutihkulit #pemutihwajah #pemutihbadan #pemutihtubuh #pemutihalami #bodylotion #lulur #masker #glowing #maskerkorea #putih #whiteningmaskpowder #wmp #whiteningmask #maskpowder #perawatanwajah #perawatankulit #perawatan #serbukkorea #murah #promo #diskon
Mau punya kulit putih bersih seperti habis spa ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik perawatan ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA . Fokus memutihkan kuliyt Cerah bebas kusam Meratakan warna kulit yg belang Mengencangkan Menghaluskan Mengurangi jerawat di wajah/punggung Menyehatkan & menyegarkan kulit . Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan. Info lebih lanjut ? klik link di bio #pemutih  #pemutihkulit  #pemutihwajah  #pemutihbadan  #pemutihtubuh  #pemutihalami  #bodylotion  #lulur  #masker  #glowing  #maskerkorea  #putih  #whiteningmaskpowder  #wmp  #whiteningmask  #maskpowder  #perawatanwajah  #perawatankulit  #perawatan  #serbukkorea  #murah  #promo  #diskon 
Mau punya kulit putih bersih seperti habis spa ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik perawatan ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA .

Fokus memutihkan kuliyt 
Cerah bebas kusam
Meratakan warna kulit yg belang
Mengencangkan 
Menghaluskan
Mengurangi jerawat di wajah/punggung 
Menyehatkan & menyegarkan kulit .

Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan.

Info lebih lanjut ?
klik link di bio

#pemutih #pemutihkulit #pemutihwajah #pemutihbadan #pemutihtubuh #pemutihalami #bodylotion #lulur #masker #glowing #maskerkorea #putih #whiteningmaskpowder #wmp #whiteningmask #maskpowder #perawatanwajah #perawatankulit #perawatan #serbukkorea #murah #promo #diskon
Mau punya kulit putih bersih seperti habis spa ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik perawatan ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA . Fokus memutihkan kuliyt Cerah bebas kusam Meratakan warna kulit yg belang Mengencangkan Menghaluskan Mengurangi jerawat di wajah/punggung Menyehatkan & menyegarkan kulit . Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan. Info lebih lanjut ? klik link di bio #pemutih  #pemutihkulit  #pemutihwajah  #pemutihbadan  #pemutihtubuh  #pemutihalami  #bodylotion  #lulur  #masker  #glowing  #maskerkorea  #putih  #whiteningmaskpowder  #wmp  #whiteningmask  #maskpowder  #perawatanwajah  #perawatankulit  #perawatan  #serbukkorea  #murah  #promo  #diskon 
Punya kulit glowing tanpa ribet ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik kesalon ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA . •Fokus memutihkan kulit •Cerah bebas kusam
•Meratakan warna kulit yg belang
•Mengencangkan •Menghaluskan
•Mengurangi jerawat di wajah/punggung •Menyehatkan & menyegarkan kulit .

Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan begitu selesai kalian bilas dengan air .

Info lebih lanjut ?
klik link di bio

#pemutih #pemutihkulit #pemutihwajah #pemutihbadan #pemutihtubuh #pemutihalami #bodylotion #lulur #masker #glowing #maskerkorea #putih #whiteningmaskpowder #wmp #whiteningmask #maskpowder #perawatanwajah #perawatankulit #perawatan #serbukkorea #murah #promo #diskon
Punya kulit glowing tanpa ribet ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik kesalon ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA . •Fokus memutihkan kulit •Cerah bebas kusam •Meratakan warna kulit yg belang •Mengencangkan •Menghaluskan •Mengurangi jerawat di wajah/punggung •Menyehatkan & menyegarkan kulit . Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan begitu selesai kalian bilas dengan air . Info lebih lanjut ? klik link di bio #pemutih  #pemutihkulit  #pemutihwajah  #pemutihbadan  #pemutihtubuh  #pemutihalami  #bodylotion  #lulur  #masker  #glowing  #maskerkorea  #putih  #whiteningmaskpowder  #wmp  #whiteningmask  #maskpowder  #perawatanwajah  #perawatankulit  #perawatan  #serbukkorea  #murah  #promo  #diskon 
Punya kulit glowing tanpa ribet ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik kesalon ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA . •Fokus memutihkan kulit •Cerah bebas kusam
•Meratakan warna kulit yg belang
•Mengencangkan •Menghaluskan
•Mengurangi jerawat di wajah/punggung •Menyehatkan & menyegarkan kulit .

Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan begitu selesai kalian bilas dengan air .

Info lebih lanjut ?
klik link di bio

#pemutih #pemutihkulit #pemutihwajah #pemutihbadan #pemutihtubuh #pemutihalami #bodylotion #lulur #masker #glowing #maskerkorea #putih #whiteningmaskpowder #wmp #whiteningmask #maskpowder #perawatanwajah #perawatankulit #perawatan #serbukkorea #murah #promo #diskon
Punya kulit glowing tanpa ribet ? Bisa banget 😘 kamu capek bolak balik kesalon ? Keluarin uang jutaan tapi hasil nya nihil ??? KINI HADIR RAHASIA KECANTIKAN PARA ARTIS HANYA UNTUK ANDA, PRODUC BESTSELLER DAN TERBAIK DUNIA!!! MASKER KOREA . •Fokus memutihkan kulit •Cerah bebas kusam •Meratakan warna kulit yg belang •Mengencangkan •Menghaluskan •Mengurangi jerawat di wajah/punggung •Menyehatkan & menyegarkan kulit . Efek dari Whiteningnya, langsung keliatan begitu selesai kalian bilas dengan air . Info lebih lanjut ? klik link di bio #pemutih  #pemutihkulit  #pemutihwajah  #pemutihbadan  #pemutihtubuh  #pemutihalami  #bodylotion  #lulur  #masker  #glowing  #maskerkorea  #putih  #whiteningmaskpowder  #wmp  #whiteningmask  #maskpowder  #perawatanwajah  #perawatankulit  #perawatan  #serbukkorea  #murah  #promo  #diskon 
APA ITU WOWSKIN?

5 VITAMIN + 11 BOOSTERS DALAM SETIAP TITISAN SERUM VITAMIN WOWSKIN.

WOWSKIN adalah set serum vitamin yang lengkap untuk anda dapatkan kulit yang cantik dan sihat. Ia dilengkapi dengan vitamin A, B3, C, D & E di dalam serum siang dan serum malam. Set ini merupakan gabungan vitamin lengkap yang disarankan para pakar kulit di seluruh dunia.

Vitamin B3, C & E untuk digunakan pada waktu pagi sebelum anda keluar dari rumah. Vitamin A & D pula digunakan pada waktu malam sebelum anda tidur.
.
Set Serum WOWSKIN juga ditambah dengan 11 bahan boosters lain bagi menambahkan lagi keberkesanannya.
.
Nak cuba? .
Berminat nak dptkan WOWSKIN 
DM kami segera
.
#wowskin #putih #nakcantik #pemutih #pemutihwajah @wowskinserum.malaysia malaysia
APA ITU WOWSKIN? 5 VITAMIN + 11 BOOSTERS DALAM SETIAP TITISAN SERUM VITAMIN WOWSKIN. WOWSKIN adalah set serum vitamin yang lengkap untuk anda dapatkan kulit yang cantik dan sihat. Ia dilengkapi dengan vitamin A, B3, C, D & E di dalam serum siang dan serum malam. Set ini merupakan gabungan vitamin lengkap yang disarankan para pakar kulit di seluruh dunia. Vitamin B3, C & E untuk digunakan pada waktu pagi sebelum anda keluar dari rumah. Vitamin A & D pula digunakan pada waktu malam sebelum anda tidur. . Set Serum WOWSKIN juga ditambah dengan 11 bahan boosters lain bagi menambahkan lagi keberkesanannya. . Nak cuba? . Berminat nak dptkan WOWSKIN DM kami segera . #wowskin  #putih  #nakcantik  #pemutih  #pemutihwajah  @wowskinserum.malaysia malaysia
@dr.ferihana -  Trimakasih customer kami Ukhty sayang... Jazaakillaahu khayran sudah berkenan merawat diri di @doktermuslimahbeautyclinic klinik kecantikan kami yang merupakan sumber biaya bagi Rumah Sehat Muslim dan Dhuafa Yogyakarta @rumahsehatmuslimdandhuafa semoga menjadi pahala bagi Ukhty

#RepostSave @anjar.m_ with @repostsaveapp ・・・ .
Waktu pertama kali, jujur aku jatuh hati dulu sama sang peraciknya, Ustadzah @dr.ferihana . Dari cara beliau mengisi kajian, sosial yg bikin ngiri, trik beliau dalam bermuamalah, menyampaikan ayat, merangkul untuk berhijrah. Semuanya.
Aku jatuh hati.😘
Setelah cobain produknya, aku tambah jatuh hati!
.
Selain dijamin kehalalannya, insya Allah, produk Dokter Muslimah Beauty Clinic sangat ringan, juga tidak tabdzir (soalnya pakenya dikit2 udah cukup)
.
Kalau tak sempat ke klinik atau ke salonnya, bisa perawatan sendiri di rumah.
Tinggal konsultasi via online aja, insya Allaah dilayani sepenuh hati dan cinta oleh para terapis dan beauty consultan. 😘😍 Makanya aku juga pingin ngajakin temen2 muslimah buat ikutan pakai produknya DMBC utk perawatan di rumah.
Seru pokoknya.. Kalau ada yg halal, kenapa pakainya subhat apalagi haram?
😘 
kontak khusus pemesanan produk dan free konsultasi... di WhastApp 
08966 04 5555 2

@khadijah_dmbc
@bungamelatiku3579
@emma_taslimah_dmbc_skincare
@DMBC_Product atau @DMBC_testimoni
#skincare #muslimah #halal #medis #organic #natural #herbal #krimpemutih #brightening #whitening #glowing #putih #indonesia #muslim #klinikkecantikan #aestheticclinic #salon #spa #mesotherapy #toner #chemicalpeeling #naturalpeeling #peeling #skincarejogja #skincareyogyakarta #skincarehalal
@dr.ferihana - Trimakasih customer kami Ukhty sayang... Jazaakillaahu khayran sudah berkenan merawat diri di @doktermuslimahbeautyclinic klinik kecantikan kami yang merupakan sumber biaya bagi Rumah Sehat Muslim dan Dhuafa Yogyakarta @rumahsehatmuslimdandhuafa semoga menjadi pahala bagi Ukhty #RepostSave  @anjar.m_ with @repostsaveapp ・・・ . Waktu pertama kali, jujur aku jatuh hati dulu sama sang peraciknya, Ustadzah @dr.ferihana . Dari cara beliau mengisi kajian, sosial yg bikin ngiri, trik beliau dalam bermuamalah, menyampaikan ayat, merangkul untuk berhijrah. Semuanya. Aku jatuh hati.😘 Setelah cobain produknya, aku tambah jatuh hati! . Selain dijamin kehalalannya, insya Allah, produk Dokter Muslimah Beauty Clinic sangat ringan, juga tidak tabdzir (soalnya pakenya dikit2 udah cukup) . Kalau tak sempat ke klinik atau ke salonnya, bisa perawatan sendiri di rumah. Tinggal konsultasi via online aja, insya Allaah dilayani sepenuh hati dan cinta oleh para terapis dan beauty consultan. 😘😍 Makanya aku juga pingin ngajakin temen2 muslimah buat ikutan pakai produknya DMBC utk perawatan di rumah. Seru pokoknya.. Kalau ada yg halal, kenapa pakainya subhat apalagi haram? 😘 kontak khusus pemesanan produk dan free konsultasi... di WhastApp 08966 04 5555 2 @khadijah_dmbc @bungamelatiku3579 @emma_taslimah_dmbc_skincare @DMBC_Product atau @DMBC_testimoni #skincare  #muslimah  #halal  #medis  #organic  #natural  #herbal  #krimpemutih  #brightening  #whitening  #glowing  #putih  #indonesia  #muslim  #klinikkecantikan  #aestheticclinic  #salon  #spa  #mesotherapy  #toner  #chemicalpeeling  #naturalpeeling  #peeling  #skincarejogja  #skincareyogyakarta  #skincarehalal 
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
Cod lagi u... 😁
.
Serius penat, tapi setiap permintaan customer² tersayang, kakfara cube penuhi selagi suami dan anak² seronok berjalan² santai sambil wat collection.. 😍
.
Hihihi..
.
Syukur Alhamdulillah.. 😍😍😍
.
Nak join? .
Wasap 017-2345416
.
Kakfara ni friendly orangnye.. 😆
Cod lagi u... 😁 . Serius penat, tapi setiap permintaan customer² tersayang, kakfara cube penuhi selagi suami dan anak² seronok berjalan² santai sambil wat collection.. 😍 . Hihihi.. . Syukur Alhamdulillah.. 😍😍😍 . Nak join? . Wasap 017-2345416 . Kakfara ni friendly orangnye.. 😆
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
Thankyouu order ❤️💕
.
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
Whatsapp 📲0179679320
.
#anienabeautycare #feedbackanienabeautycare #putih #tegang #berseri
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
Perghh kulit gelap dan kusam dah tiada.Yang ada kulit cerah dan fresh.Kenapa jadi macam ni?? Sebab guna meeracle serum la.Meh la pakai meracle serum.
_
Apa laaa yang best sangat MEERACLE SERUM ni?🤔 Power sangat ke SERUM ni?😪
_
Mestilah best!❤ Sebab MEERACLE SERUM ni dirumuskan dengan bahan BATUAN yang paling terbaik dan terpilih iaitu DIOMOND,RUBY dan PEARL dan juga ramuan lain yang bermutu tinggi gred no 1, bukan bahan timbang kilo cap ayam tau🖒☝
_
Yang mana ada masalah contohnya muka parut & berjerawat, jeragat, kusam sendu, tona kulit tak sekata dn macam2 lagi😭😭Sangat bagus untuk merawat masalah anda😁 
_
Yang takde masalah pun boleh guna😉 yang cantik jadi lagi cantik💛 nampak takkk!💥💥
_
Nak wajah cantik? Kulit cerah? Jom kita berMEERACLE.

Kakak bagi Special price😊
.
Whatsapp  untuk detail + free consultan + free guide & very friendly person 🤳🏼😘😘☺️ #meeraclegemstonebeauty
#meeraclelovers
#teammmeraclehanida
#asmidazabori#testimoniasmidazabori#ajimaura#followforfollow#followme#meeraclegemstonebeauty
#cleansermeeraclegestone #putih#serum#codputrajaya #meeracleputrajaya#meeraclebangi#meeraclecyberjaya#codfree
Perghh kulit gelap dan kusam dah tiada.Yang ada kulit cerah dan fresh.Kenapa jadi macam ni?? Sebab guna meeracle serum la.Meh la pakai meracle serum. _ Apa laaa yang best sangat MEERACLE SERUM ni?🤔 Power sangat ke SERUM ni?😪 _ Mestilah best!❤ Sebab MEERACLE SERUM ni dirumuskan dengan bahan BATUAN yang paling terbaik dan terpilih iaitu DIOMOND,RUBY dan PEARL dan juga ramuan lain yang bermutu tinggi gred no 1, bukan bahan timbang kilo cap ayam tau🖒☝ _ Yang mana ada masalah contohnya muka parut & berjerawat, jeragat, kusam sendu, tona kulit tak sekata dn macam2 lagi😭😭Sangat bagus untuk merawat masalah anda😁 _ Yang takde masalah pun boleh guna😉 yang cantik jadi lagi cantik💛 nampak takkk!💥💥 _ Nak wajah cantik? Kulit cerah? Jom kita berMEERACLE. Kakak bagi Special price😊 . Whatsapp  untuk detail + free consultan + free guide & very friendly person 🤳🏼😘😘☺️ #meeraclegemstonebeauty  #meeraclelovers  #teammmeraclehanida  #asmidazabori #testimoniasmidazabori #ajimaura #followforfollow #followme #meeraclegemstonebeauty  #cleansermeeraclegestone  #putih #serum #codputrajaya  #meeracleputrajaya #meeraclebangi #meeraclecyberjaya #codfree 
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
"Where are You....?
#putih abu2#
"Where are You....? #putih  abu2#
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
.
.
Jom kita update payments maaf la kadang tak sempat nak update.. .
.
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
Wassap +60176528404
.
.
#skincare #bodycare #supplement #jenamasendiri #brandsendiri#kilangproduk#kilangjenamasendiri #fda #gmp #kkm #oem #missvspray #botox #instantbotox #jellylipstick #bodymask #whitening#boosterwhitening#bazarpaknil#muabellaz#makeup#kurus#putih#mua#siakapkeli#kilangproduk#kilangkosmetik#oem#gmp#lab
MAKIN PUTEH, BAU WANGI, TAK MELEKIT 😱 APA LAGI YG CHUOLS NAK?
.
Barang baekkk, rugi kalau tak cuba try test. Nak putih, nak gebu, nak cantik. Bila ada penyelesaian, korang siasia kan. Ingat nak benda tu semua blh datang bergolek golek ke? Ewahhh 😤
.
📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢
.
💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal.
💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols.
💕 Melindungi kulit dr matahari.
💕 Sunblock 3 in 1.
💕 Tidak ada kesan sampingan .
💕 Puteh sepantas kilat.
💕 Tidak bercapuk.
💕 Menghilangkan parut hitam yg lama.
💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh.
.

#sayajuallotion #lotionputih #lotionputihgebu #lotionputihmurah #lotionputihgebumy #putehputehnyememe #memeinstantwhitening #instantwhite #expresswhite #sunblockmurah #sunblock #sunblocklotion #spf50 #sunblockspf50 #memewhitetestimoni #memewhitefeedback #putih #lembut #beautyblogger #nontoxicbeauty #diybeauty #kkmapproved #igshopmalaysia #trustedseller
MAKIN PUTEH, BAU WANGI, TAK MELEKIT 😱 APA LAGI YG CHUOLS NAK? . Barang baekkk, rugi kalau tak cuba try test. Nak putih, nak gebu, nak cantik. Bila ada penyelesaian, korang siasia kan. Ingat nak benda tu semua blh datang bergolek golek ke? Ewahhh 😤 . 📢JOM SNOW KAN KULIT CHUOLS📢 . 💕 Memutihkan Kulit 3x ganda drpd kulit asal. 💕 Melembutkan kulit seakan baby baru lahir uols. 💕 Melindungi kulit dr matahari. 💕 Sunblock 3 in 1. 💕 Tidak ada kesan sampingan . 💕 Puteh sepantas kilat. 💕 Tidak bercapuk. 💕 Menghilangkan parut hitam yg lama. 💕 Kulit menjadi gebu, lembut & puteh. . #sayajuallotion  #lotionputih  #lotionputihgebu  #lotionputihmurah  #lotionputihgebumy  #putehputehnyememe  #memeinstantwhitening  #instantwhite  #expresswhite  #sunblockmurah  #sunblock  #sunblocklotion  #spf50  #sunblockspf50  #memewhitetestimoni  #memewhitefeedback  #putih  #lembut  #beautyblogger  #nontoxicbeauty  #diybeauty  #kkmapproved  #igshopmalaysia  #trustedseller