an online Instagram web viewer

#rysowanie medias

Photos

#Rysowanie Kosmetykami Na Ręce❤
Rysuję dobrze czy tak średnio? /Ritar jag bra eller inte?/draw i good or not? #draw #polishboy #polskichlopak #black #ritar #rysowanie #white
毎日練習✏️💦
Ćwiczenie ręki ✏️💦
#毎日練習 #難しい #がんばる #アニメ #マンガ #ćwiczenia #manga #anime #rysowanie #hobby
Testuje nowy sprzęt - iPad pro💪dziś webinar @paniswojegoczasu  w temacie asertywnosci w zarządzaniu sobą w czasie
Testuje nowy sprzęt - iPad pro💪dziś webinar @paniswojegoczasu w temacie asertywnosci w zarządzaniu sobą w czasie
Ja i Maja robiliśmy szkice po czym rysowałyśmy kontury i kolorowałyśmy, jak wyszło?#draw #rysowanie #xd #siostra #szkic #pinkne #chellenge #sztuka #art
To sobie dzisiaj porysowałam ✏️ #brwi #art #love #brows #instagood #milegowieczoru #rysowanie
Dzisiaj dzień kredki. 
Najlepszego kochane moje ❤🌹
#draw #drawing #art #artist #pic #ligasprawiedliwosci #aktor #aquaman #love #zakochana #rysowanie #kredki @kohinoor_hardtmuth @kohinoor_hardtmuth_polska #uwielbiam #kino #film #ladyterezie
🙌↓👐 FOLOW MY 👐↓🙌
💗💗💗 😍show my photos😍💗💗💗
#drawing #drawings #draw #draw🎨 #draws #anime #animes #anime🌸 #mangaart #manga #like #like4like #liker #likeforfollow #folowme #folowforlike #folow4folow #followplease #love #instagram #polishmen #polishboy #rysowanie #girl #kissing #kiss #love
Dzis pracuje nad nowym dzielem 😃😃😃 Poznaje ktos z jakiej to bajki? #swiecznik #yankeecandle #swieczki #swieczka #candle #beautyandthebeast #pieknaibestia #disneydrawing #disnaydraw #drawing #draw #rysunek #rysowanie
Dziś obchodzony jest Dzień Kredki.

Zapewne większość z Was ostatni raz trzymało popularną "świecówkę" 
w szkole.
Ja zapraszam Was do tego, aby dziś (i nie tylko dziś ) złapać kartkę, zabrać dzieciom lub rodzeństwu kredki i zacząć rysować !
Po co, pytacie?
Nasz dorosły mózg już nie rozumie, że można zrobić coś tak po prostu. Włącza się automatyczne myślenie skutków i tego, co można zrobić innego w tym czasie.
Jednak...
Rysowanie i kolorowanie uspokaja !  W dodatku pomaga trenować skupienie. Rysować można na wiele sposobów -
Ja polecam wsZystkim kolorowanki antystresowe, dzięki którym intuicyjnie dobieramy kolory i ćwiczymy nas złośliwy perfekcyjnonizm (nie wyjdę za linię, o nie !)
Pozostałej części potrzebującej w sposób ekspresyjny wyeksponować emocje radzę wziąć kartkę, kredkę i .... po prostu rysować. Sami zobaczycie, co Wasze wnętrze Wam przekaże. 
To co? Kolorowego wieczoru !📝📝✏🎨🎨🎨🎨🎨🎨🎨🎨 #cwiczenie #coaching #rysowanie #kredki #kreatywnie #kolory #usmiech #relax☀️ Fot. Pixabay
Dziś obchodzony jest Dzień Kredki. Zapewne większość z Was ostatni raz trzymało popularną "świecówkę" w szkole. Ja zapraszam Was do tego, aby dziś (i nie tylko dziś ) złapać kartkę, zabrać dzieciom lub rodzeństwu kredki i zacząć rysować ! Po co, pytacie? Nasz dorosły mózg już nie rozumie, że można zrobić coś tak po prostu. Włącza się automatyczne myślenie skutków i tego, co można zrobić innego w tym czasie. Jednak... Rysowanie i kolorowanie uspokaja ! W dodatku pomaga trenować skupienie. Rysować można na wiele sposobów - Ja polecam wsZystkim kolorowanki antystresowe, dzięki którym intuicyjnie dobieramy kolory i ćwiczymy nas złośliwy perfekcyjnonizm (nie wyjdę za linię, o nie !) Pozostałej części potrzebującej w sposób ekspresyjny wyeksponować emocje radzę wziąć kartkę, kredkę i .... po prostu rysować. Sami zobaczycie, co Wasze wnętrze Wam przekaże. To co? Kolorowego wieczoru !📝📝✏🎨🎨🎨🎨🎨🎨🎨🎨 #cwiczenie  #coaching  #rysowanie  #kredki  #kreatywnie  #kolory  #usmiech  #relax ☀️ Fot. Pixabay
Dziś Dzień Kredki. Z tej okazji otrzymaliśmy piękny rysunek z naszym logo :-) "Pejzaż listopadowy" :-) Nie od dziś wiadomo, że rysowanie rozwija wyobraźnię, zatem do dzieła :-) A co dziś narysowały Wasze dzieci? 
#dzieńkredki #kredki #ilustracje #rysowanie #dzieci #kinderkulka #listopad
Dwustronny kalendarz dla dzieci, renifer w różnych odsłonach pogodowych ;) #calendar #kalendarz #illustration #ilustracja #design #graphic #grafika #graphicdesign #drawing #rysowanie #forkids #dladzieci #2018 #kidsroom #pokojdzieciecy #renifer #reindeer #forhome #szdesign_blog
Ciekawostki! Curiosities! When you sneeze you can break your rib. Nichtigkeiten! Wenn du niesst kanst du deine Rippe brechen! 
#drawing #rysunek #obrazek #kawa #ink #inkdrawing #instaart #rysowanie #draw #polishartist #instadrawing #animaldrawing #artwork #work #wasserfarben #mądrości #bird #watercolour #watercolor #paint #painting #Curiosities #Nichtigkeiten #ciekawostki #café #coffee
Dzieciaki Dzień Kredki obchodzą codziennie, a my dziś mamy dla Was na Facebooku małą niespodziankę z tej okazji 🖍 Zajrzyjcie! 😍

#wafelkigóralki #góralki #wafelki #kredki #dzieńkredki #rysowanie #rysunki #dziecięcerysunki #kolorowanki #czaszdzieckiem #instakids #instamama #wolnyczas #hobby #drawing
Dzień #272 Złote jabłko. Myślę, że ten malunek to ostateczny dowód na moją niezrozumiałą dla mnie skłonność do malowania drzew 😳😳😳🌲#icandraweveryday#doodlechellange#yearchallenge #doodle#drawing#rysowanie#picoftheday #drawofaday#watercolor #illustration #art#artofig  #setagoal#achieveit #heksametonium#childrenillustration #tree#magictree #mountains #sky#sunset#apple#magic#awesome
Szuflada artysty 😶 Czas posprzątać xD #rysowanie #artysta #malowanie
Stare, odgrzebane bazgrołki 🤔. 🖌Some old doodles 🤔.
. .
.
.
.
.
#rysowanie #rysunek #twarz #drawing #grafika #czarno-białe #art #ilustracje #sztuka #ilustracje #bw #blackandwhite #doodle #bazgroły #rysuję #face #portret #portrait #doodles #twórczość #szyja #entroisquarts #znudów #stare #znalezione #old #linework
Dziękujemy za miłe słowa 😊❣ !! I Bardzo się cieszymy, że Milan trafił w gusta małych artystów czyli Nadii i Niko 🤗

#Repost @mama_niko_i_nadii (@get_repost)
・・・
Hej kochani mam przyjemność przedstawić Wam piękne rzeczy od @milan_polska  są to piękne długopisy , flamastry , kredki , gumki , piórniki itd. 
Mogę Wam szczerze powiedzieć moje dzieci są zadowolone automatyczny ołówek nawet pod naciskiem Nadii nie łamie się kredki również. Piórnik trzy komorowy to marzenie każdego ucznia bo ma w nim wszystko co potrzebuje w szkole a materiał z którego jest wykonany jest rewelacyjny lekka szmatką wytrzeć i już czyściutki 😊 
Tu przykład pracy moich dzieci pracy😊 jak mama była na wywiadówce to oni spędzali czas na malowaniu 😊 prawda że super 😍
#instakids#polishkids#mykids#polishboy#polishgirl#polskichlopiec#polskadziewczynka#malowanie#rysowanie#kolorowanie#kredki#mazaki#flamastry#gumki#gumeczki#piornik#polishfashionkids#mydoughter#myson#instamatki#instamum#polskamama#polskadziewczyna#zabawa#happykids
Dziękujemy za miłe słowa 😊❣ !! I Bardzo się cieszymy, że Milan trafił w gusta małych artystów czyli Nadii i Niko 🤗 #Repost  @mama_niko_i_nadii (@get_repost) ・・・ Hej kochani mam przyjemność przedstawić Wam piękne rzeczy od @milan_polska są to piękne długopisy , flamastry , kredki , gumki , piórniki itd. Mogę Wam szczerze powiedzieć moje dzieci są zadowolone automatyczny ołówek nawet pod naciskiem Nadii nie łamie się kredki również. Piórnik trzy komorowy to marzenie każdego ucznia bo ma w nim wszystko co potrzebuje w szkole a materiał z którego jest wykonany jest rewelacyjny lekka szmatką wytrzeć i już czyściutki 😊 Tu przykład pracy moich dzieci pracy😊 jak mama była na wywiadówce to oni spędzali czas na malowaniu 😊 prawda że super 😍 #instakids #polishkids #mykids #polishboy #polishgirl #polskichlopiec #polskadziewczynka #malowanie #rysowanie #kolorowanie #kredki #mazaki #flamastry #gumki #gumeczki #piornik #polishfashionkids #mydoughter #myson #instamatki #instamum #polskamama #polskadziewczyna #zabawa #happykids 
Niby już po hallowwen ale jest jak jest #hallowwen #wiedźma #rysunek #pomysł #coś_tam #hasztag #rysowanie #staram_się_wrzucać_codziennie_rysunki #❤️ #😈 #🎃
Marii przechodzi sama siebie. Na lekcjach narysowała dla mnie takie cudo ♥. Juz jak zaczynala szkic wiedzialam, ze to bedzie perełka. Jakby ktoś nie wiedział na rysunku jest moja ponysonka (moze troszke zmieniona-Maszka pamieta czasy mojej ponysony, kiedy miala nieokreslona ilosc szaro-niebieskich paskow. Juz dawno zmienilam, ze ma niebieskie wlosy i jedno szare pasmo. Marii przyzwyczaila sie do tej starej wersji, jednak nie bede narzekac, bo wyszlo pieknie ♥). Strasznie podoba mi sie ten rysunek. Ogromnie dziekuje. Ogolnie bardzo sie ciesze, ze tworzysz teraz duzo rysunkow dla mnie. Kazdy jeden rysek, to wielki banan na moim twarzu (bez skojarzen czy cus)
Ps: Masza bardzo chciala stworzyc mi furry, wiec sie zgodzilam ^^. Jeszcze nie wiem co wyjdzie, ale mam przeczucia, ze bedzie swietnie ♥
#ponysona #art #pony #mlp #mlpfanart #mlpoc #mlpart #draw #drawing #rysunki #rysowanie #mylittlepony #sketch #sketchbook #sketching #orginalcharakter #mlppegasus #mlpponysona #szkicownik #szkicowanie #kolorowanie #flower #flowerart #halfbody #pink #blue #grey
Marii przechodzi sama siebie. Na lekcjach narysowała dla mnie takie cudo ♥. Juz jak zaczynala szkic wiedzialam, ze to bedzie perełka. Jakby ktoś nie wiedział na rysunku jest moja ponysonka (moze troszke zmieniona-Maszka pamieta czasy mojej ponysony, kiedy miala nieokreslona ilosc szaro-niebieskich paskow. Juz dawno zmienilam, ze ma niebieskie wlosy i jedno szare pasmo. Marii przyzwyczaila sie do tej starej wersji, jednak nie bede narzekac, bo wyszlo pieknie ♥). Strasznie podoba mi sie ten rysunek. Ogromnie dziekuje. Ogolnie bardzo sie ciesze, ze tworzysz teraz duzo rysunkow dla mnie. Kazdy jeden rysek, to wielki banan na moim twarzu (bez skojarzen czy cus) Ps: Masza bardzo chciala stworzyc mi furry, wiec sie zgodzilam ^^. Jeszcze nie wiem co wyjdzie, ale mam przeczucia, ze bedzie swietnie ♥ #ponysona  #art  #pony  #mlp  #mlpfanart  #mlpoc  #mlpart  #draw  #drawing  #rysunki  #rysowanie  #mylittlepony  #sketch  #sketchbook  #sketching  #orginalcharakter  #mlppegasus  #mlpponysona  #szkicownik  #szkicowanie  #kolorowanie  #flower  #flowerart  #halfbody  #pink  #blue  #grey 
Hej kochani mam przyjemność przedstawić Wam piękne rzeczy od @milan_polska  są to piękne długopisy , flamastry , kredki , gumki , piórniki itd. 
Mogę Wam szczerze powiedzieć moje dzieci są zadowolone automatyczny ołówek nawet pod naciskiem Nadii nie łamie się kredki również. Piórnik trzy komorowy to marzenie każdego ucznia bo ma w nim wszystko co potrzebuje w szkole a materiał z którego jest wykonany jest rewelacyjny lekka szmatką wytrzeć i już czyściutki 😊 
Tu przykład pracy moich dzieci pracy😊 jak mama była na wywiadówce to oni spędzali czas na malowaniu 😊 prawda że super 😍
#instakids#polishkids#mykids#polishboy#polishgirl#polskichlopiec#polskadziewczynka#malowanie#rysowanie#kolorowanie#kredki#mazaki#flamastry#gumki#gumeczki#piornik#polishfashionkids#mydoughter#myson#instamatki#instamum#polskamama#polskadziewczyna#zabawa#happykids
Hej kochani mam przyjemność przedstawić Wam piękne rzeczy od @milan_polska są to piękne długopisy , flamastry , kredki , gumki , piórniki itd. Mogę Wam szczerze powiedzieć moje dzieci są zadowolone automatyczny ołówek nawet pod naciskiem Nadii nie łamie się kredki również. Piórnik trzy komorowy to marzenie każdego ucznia bo ma w nim wszystko co potrzebuje w szkole a materiał z którego jest wykonany jest rewelacyjny lekka szmatką wytrzeć i już czyściutki 😊 Tu przykład pracy moich dzieci pracy😊 jak mama była na wywiadówce to oni spędzali czas na malowaniu 😊 prawda że super 😍 #instakids #polishkids #mykids #polishboy #polishgirl #polskichlopiec #polskadziewczynka #malowanie #rysowanie #kolorowanie #kredki #mazaki #flamastry #gumki #gumeczki #piornik #polishfashionkids #mydoughter #myson #instamatki #instamum #polskamama #polskadziewczyna #zabawa #happykids 
❤ Nie poddajemy się i walczymy o lepsze jutro dla naszej Martusi:❤
↪ http://dzieciom.pl/podopieczni/28412
↪ https://www.facebook.com/SujkaMarta
☆☆☆
🏠 #Location: #Poland #Poznań
👣 #FOLLOW #ME @sujamm.art
📷 #Photo by @sujamm.art
☆☆☆
#polska #poznan #instagram #sztuka #obrazek #obraz #malowanie #malarstwo #hobby #rysowanie #art #artist #paint #painting #artwork #instaart #instaartist #instaarts #flaming #flamingo #flamingos #bird #ptak
❤ Nie poddajemy się i walczymy o lepsze jutro dla naszej Martusi:❤ ↪ http://dzieciom.pl/podopieczni/28412 ↪ https://www.facebook.com/SujkaMarta ☆☆☆ 🏠 #Location : #Poland  #Poznań  👣 #FOLLOW  #ME  @sujamm.art 📷 #Photo  by @sujamm.art ☆☆☆ #polska  #poznan  #instagram  #sztuka  #obrazek  #obraz  #malowanie  #malarstwo  #hobby  #rysowanie  #art  #artist  #paint  #painting  #artwork  #instaart  #instaartist  #instaarts  #flaming  #flamingo  #flamingos  #bird  #ptak