an online Instagram web viewer

#serbukmanjakani medias

Photos

Yang asli, yang tanpa bahan campuran pastinya #manjakaniasli from #puregroundmanjaqani. 😁

ALL AVAILABLE
👉Buah manjakani
👉Serbuk manjakani
👉Kapsul manjakani *Bahasa rojak hari ini 📞010-9227890

#dhilaon9beautyshoppe
#kapsulmanjakani 
#serbukmanjakani 
#buahmanjakani 
#asli
#tanpabahancampuran
#rawatantradisional 
#sayaguna
#sayajual
#berpantang
#44hari
#jomsihat
Alhamdulillah syukur anak dara kalau mulakan penjagaan memang akan dapat kesan terbaik sebab umur masih muda pandai jaga inshaAllah memang akan terjaga dalaman.. WhatAssp +60145269195
WhatAssp 60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Alhamdulillah syukur anak dara kalau mulakan penjagaan memang akan dapat kesan terbaik sebab umur masih muda pandai jaga inshaAllah memang akan terjaga dalaman.. WhatAssp +60145269195
WhatAssp 60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
KEBAIKAN ROYAL V:: Ada 43 kesan efektif dalam satu botol untuk semua golongan usia..antaranya..
💛Mengetatkan dan menegangkan otot faraj.
💛Menguatkan keinginan hubungan seksual.
💛Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan.
💛Menghilangkan kegatalan dan bau
💛Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita.
💛Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus.
💛Membesar dan menegangkan payudara.
💛Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan.
💛Meningkatkan pengaliran darah.
💛Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause.
💛Menurunkan kadar kolesterol.
💛Mengurangkan risiko kanser.
💛Mengecutkan saluran peranakan.
💛awet muda 🌷whatsapp 0172180235🌷

#royalv 
#minumandalamanwanita
#penjagaandalamanwanita#sendayutinggi #tipshamil #jamuratumalaya#terlajaklaris #minumankesihatanwanita #minumankolagen #pilkehamilan#keputihan#jamuwanita#jamuratumalayakualalumpur #jamukocok#perapat#jamuperapat#serbukmanjakani#manjakani#ketatmencengkam#pencucisireh#pencuciwanita#tipskempiskanperut#atasikeputihan#tombong#rahimjatuh#kuatkanrahim#produkherba#herbacina#makjun#pms
KEBAIKAN ROYAL V:: Ada 43 kesan efektif dalam satu botol untuk semua golongan usia..antaranya.. 💛Mengetatkan dan menegangkan otot faraj. 💛Menguatkan keinginan hubungan seksual. 💛Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan. 💛Menghilangkan kegatalan dan bau 💛Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita. 💛Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus. 💛Membesar dan menegangkan payudara. 💛Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan. 💛Meningkatkan pengaliran darah. 💛Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause. 💛Menurunkan kadar kolesterol. 💛Mengurangkan risiko kanser. 💛Mengecutkan saluran peranakan. 💛awet muda 🌷whatsapp 0172180235🌷 #royalv  #minumandalamanwanita  #penjagaandalamanwanita #sendayutinggi  #tipshamil  #jamuratumalaya #terlajaklaris  #minumankesihatanwanita  #minumankolagen  #pilkehamilan #keputihan #jamuwanita #jamuratumalayakualalumpur  #jamukocok #perapat #jamuperapat #serbukmanjakani #manjakani #ketatmencengkam #pencucisireh #pencuciwanita #tipskempiskanperut #atasikeputihan #tombong #rahimjatuh #kuatkanrahim #produkherba #herbacina #makjun #pms 
Apa yang teruk sangat bersarang ini  tak tahulah.Tapi dengar daripada penerangan pengguna memang agak-agak teruk jugalah😭

Feedback dr customer 👇👇👇👇 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
#RAHIM_KEMBANG sebenarnya sakit tau. Rasa sebal. ❌ perut rasa tak selesa ❌ buncit ❌ kembung di bahagian ari - ari ❌ rasa macam nak kentut tapi mcm tersangkut ❌ tapak kaki sakit ❌ada tu memang tak selesa⇨ (maaf: faraj berlendir)
------------------------------------------------
BAHAYA JIKA TIDAK DIRAWAT: 💔 Rahim Jatuh jika faraj lebar boleh terkeluar PANGKAL RAHIM ( #Tombong ) 💔 Sakit badan yang berangin 💔 Emosional
-------------------------------------------------
CARA REPAIR & MEMULIHARA: 
1) MAKAN : #KacipFatimah
2) SAPU/ SUSUK : #Manjakani
-------------------------------------------------
BAGAIMANA BERTINDAK?
👍🏻 membantu mengecutkan rahim
👍🏻 menggerakkan lebihan lendir keluar melalui faraj
👍🏻 menggerakkan lebihan air keluar melalui faraj
👍🏻 memecahkan kumpulan angin dalam rahim
👍🏻 memecahkan kumpulan air atau darah dalam rahim.
.
Bagaimanakah Tindak Balas Proses Pengecutan Rahim ini berlaku?
✍ ari - ari akan rasa berdenyut ✍ ari - ari rasa mengeras ✍ lendir jernih lebih banyak dan aktif keluar ✍ cecair busuk akan keluar ✍ cecair yang bukan kencing akan keluar ✍ kentut vagina ✍ senak perut ✍ sendawa busuk ✍ kentut melalui dubur yang busuk ✍ muntah ✍ pening ✍ badan seram sejuk
.
Bagaimana kita nak tahu Rahim kita sudah sihat dan normal?
❤️ tidak sakit - sakit seluruh badan
❤️ muka kemerah - merahan
❤️ faraj tidak mengeluarkan lendir ketika bukan berjimak
❤️ faraj tidak mengeluarkan air
❤️ tidak senak ketika berjimak
❤️ tidak kentut vagina ketika jimak
❤️ ari - ari rasa lembut kita tekan - tekan
❤️ perut tidak buncit.
❤️ datang bulan tepat waktunya.
.
💟 Makan dan ambil lah pada anda wanita, isteri yg sangat memerlukan ini. Semuanya mestilah ikhtiar dan tawakal kepada Allah #manjakaniiran #jamuhomemade #manjakanipowder #jamugentel #jamumelayu #ubatkampung #serbukmanjakani  #manjakanigentel #akarserapat #serapat #belimbingbukit #buahkk #neelofa #fattahamin #fazura #tombiruo #setbersalin #setbersalinbudget #ubatsakitpuan #sakitpuan #jamuasli #herbatradisional #herbamelayu .
🎯 DIRECT WHATSAPP:  www.wasap.my/6016-7715566
#RAHIM_KEMBANG  sebenarnya sakit tau. Rasa sebal. ❌ perut rasa tak selesa ❌ buncit ❌ kembung di bahagian ari - ari ❌ rasa macam nak kentut tapi mcm tersangkut ❌ tapak kaki sakit ❌ada tu memang tak selesa⇨ (maaf: faraj berlendir) ------------------------------------------------ BAHAYA JIKA TIDAK DIRAWAT: 💔 Rahim Jatuh jika faraj lebar boleh terkeluar PANGKAL RAHIM ( #Tombong  ) 💔 Sakit badan yang berangin 💔 Emosional ------------------------------------------------- CARA REPAIR & MEMULIHARA: 1) MAKAN : #KacipFatimah  2) SAPU/ SUSUK : #Manjakani  ------------------------------------------------- BAGAIMANA BERTINDAK? 👍🏻 membantu mengecutkan rahim 👍🏻 menggerakkan lebihan lendir keluar melalui faraj 👍🏻 menggerakkan lebihan air keluar melalui faraj 👍🏻 memecahkan kumpulan angin dalam rahim 👍🏻 memecahkan kumpulan air atau darah dalam rahim. . Bagaimanakah Tindak Balas Proses Pengecutan Rahim ini berlaku? ✍ ari - ari akan rasa berdenyut ✍ ari - ari rasa mengeras ✍ lendir jernih lebih banyak dan aktif keluar ✍ cecair busuk akan keluar ✍ cecair yang bukan kencing akan keluar ✍ kentut vagina ✍ senak perut ✍ sendawa busuk ✍ kentut melalui dubur yang busuk ✍ muntah ✍ pening ✍ badan seram sejuk . Bagaimana kita nak tahu Rahim kita sudah sihat dan normal? ❤️ tidak sakit - sakit seluruh badan ❤️ muka kemerah - merahan ❤️ faraj tidak mengeluarkan lendir ketika bukan berjimak ❤️ faraj tidak mengeluarkan air ❤️ tidak senak ketika berjimak ❤️ tidak kentut vagina ketika jimak ❤️ ari - ari rasa lembut kita tekan - tekan ❤️ perut tidak buncit. ❤️ datang bulan tepat waktunya. . 💟 Makan dan ambil lah pada anda wanita, isteri yg sangat memerlukan ini. Semuanya mestilah ikhtiar dan tawakal kepada Allah #manjakaniiran  #jamuhomemade  #manjakanipowder  #jamugentel  #jamumelayu  #ubatkampung  #serbukmanjakani  #manjakanigentel  #akarserapat  #serapat  #belimbingbukit  #buahkk  #neelofa  #fattahamin  #fazura  #tombiruo  #setbersalin  #setbersalinbudget  #ubatsakitpuan  #sakitpuan  #jamuasli  #herbatradisional  #herbamelayu  . 🎯 DIRECT WHATSAPP: www.wasap.my/6016-7715566
READY STOCK
.
.  WHATSAPP SU 0172180235 UTK ORDER .
.

KEBAIKAN ROYAL V:: Ada 43 kesan efektif dalam satu botol untuk semua golongan usia..antaranya..
💛Mengetatkan dan menegangkan otot faraj.
💛Menguatkan keinginan hubungan seksual.
💛Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan.
💛Menghilangkan kegatalan dan bau
💛Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita.
💛Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus.
💛Membesar dan menegangkan payudara.
💛Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan.
💛Meningkatkan pengaliran darah.
💛Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause.
💛Menurunkan kadar kolesterol.
💛Mengurangkan risiko kanser.
💛Mengecutkan saluran peranakan.
💛awet muda .

#royalv 
#minumandalamanwanita
#penjagaandalamanwanita#sendayutinggi #tipshamil #jamuratumalaya#terlajaklaris #minumankesihatanwanita #minumankolagen #pilkehamilan#keputihan#jamuwanita#jamuratumalayakualalumpur #jamukocok#perapat#jamuperapat#serbukmanjakani#manjakani#ketatmencengkam#pencucisireh#pencuciwanita#tipskempiskanperut#atasikeputihan#tombong#rahimjatuh#kuatkanrahim#produkherba#herbacina#makjun#pms
READY STOCK . . WHATSAPP SU 0172180235 UTK ORDER . . KEBAIKAN ROYAL V:: Ada 43 kesan efektif dalam satu botol untuk semua golongan usia..antaranya.. 💛Mengetatkan dan menegangkan otot faraj. 💛Menguatkan keinginan hubungan seksual. 💛Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan. 💛Menghilangkan kegatalan dan bau 💛Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita. 💛Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus. 💛Membesar dan menegangkan payudara. 💛Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan. 💛Meningkatkan pengaliran darah. 💛Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause. 💛Menurunkan kadar kolesterol. 💛Mengurangkan risiko kanser. 💛Mengecutkan saluran peranakan. 💛awet muda . #royalv  #minumandalamanwanita  #penjagaandalamanwanita #sendayutinggi  #tipshamil  #jamuratumalaya #terlajaklaris  #minumankesihatanwanita  #minumankolagen  #pilkehamilan #keputihan #jamuwanita #jamuratumalayakualalumpur  #jamukocok #perapat #jamuperapat #serbukmanjakani #manjakani #ketatmencengkam #pencucisireh #pencuciwanita #tipskempiskanperut #atasikeputihan #tombong #rahimjatuh #kuatkanrahim #produkherba #herbacina #makjun #pms 
READY STOCK
.
.  WHATSAPP SU 0172180235 UTK ORDER .
.

KEBAIKAN ROYAL V:: Ada 43 kesan efektif dalam satu botol untuk semua golongan usia..antaranya..
💛Mengetatkan dan menegangkan otot faraj.
💛Menguatkan keinginan hubungan seksual.
💛Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan.
💛Menghilangkan kegatalan dan bau
💛Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita.
💛Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus.
💛Membesar dan menegangkan payudara.
💛Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan.
💛Meningkatkan pengaliran darah.
💛Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause.
💛Menurunkan kadar kolesterol.
💛Mengurangkan risiko kanser.
💛Mengecutkan saluran peranakan.
💛awet muda 
#royalv 
#minumandalamanwanita
#penjagaandalamanwanita#sendayutinggi #tipshamil #jamuratumalaya#terlajaklaris #minumankesihatanwanita #minumankolagen #pilkehamilan#keputihan#jamuwanita#jamuratumalayakualalumpur #jamukocok#perapat#jamuperapat#serbukmanjakani#manjakani#ketatmencengkam#pencucisireh#pencuciwanita#tipskempiskanperut#atasikeputihan#tombong#rahimjatuh#kuatkanrahim#produkherba#herbacina#makjun#pms
READY STOCK . . WHATSAPP SU 0172180235 UTK ORDER . . KEBAIKAN ROYAL V:: Ada 43 kesan efektif dalam satu botol untuk semua golongan usia..antaranya.. 💛Mengetatkan dan menegangkan otot faraj. 💛Menguatkan keinginan hubungan seksual. 💛Mengandungi antibakteria dan mengeluarkan keputihan. 💛Menghilangkan kegatalan dan bau 💛Mempertahankan kecantikan bentuk badan wanita. 💛Menstabilkan perubahan tubuh wanita yang menopaus. 💛Membesar dan menegangkan payudara. 💛Mengonturkan punggung agar nampak lebih menawan. 💛Meningkatkan pengaliran darah. 💛Mengatasi kekeringan faraj bagi wanita menopause. 💛Menurunkan kadar kolesterol. 💛Mengurangkan risiko kanser. 💛Mengecutkan saluran peranakan. 💛awet muda #royalv  #minumandalamanwanita  #penjagaandalamanwanita #sendayutinggi  #tipshamil  #jamuratumalaya #terlajaklaris  #minumankesihatanwanita  #minumankolagen  #pilkehamilan #keputihan #jamuwanita #jamuratumalayakualalumpur  #jamukocok #perapat #jamuperapat #serbukmanjakani #manjakani #ketatmencengkam #pencucisireh #pencuciwanita #tipskempiskanperut #atasikeputihan #tombong #rahimjatuh #kuatkanrahim #produkherba #herbacina #makjun #pms 
Apa yang teruk sangat bersarang ini  tak tahulah.Tapi dengar daripada penerangan pengguna memang agak-agak teruk jugalah😭

Feedback dr customer 👇👇👇👇 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Apa yang teruk sangat bersarang ini  tak tahulah.Tapi dengar daripada penerangan pengguna memang agak-agak teruk jugalah😭

Feedback dr customer 👇👇👇👇 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA
.
Nak tahu kenapa sabun ini pilihan ramai pengguna ??? Sebab sabun ni boleh selesaikan banyak masalah tau !!! .
✅ Keputihan / fugus / kutu kelamin / bisul .
✅ Gatal gatal setiap malam
✅ Miss v berbau tengik dan hapak
✅ Miss v ada kurap hitam
.
✅ Mencerahkan miss v gelap
✅ Celah-celah ketiak, leher dan peha yang gelap / hitam
✅ Tanda rekahan dan selulit akibat mengandung.
✅ Tumit kaki merekah.
✅ Kulit elergik / eczema
✅ Bau badan / ketiak acemm
✅ Kulit kering / kusam / kasar
✅ Kulit berparut
✅ Lutut dan siku gelap / hitam.
✅ Kulit berdaki
✅ Kulit berkudis / berkurap / gatal-gatal
Dan banyak lagi ..
.
.
Siapa yang boleh guna sabun ni ???
.
.
✅ Lelaki dan perempuan boleh guna.
✅ Semua peringkat umur
✅ Wanita mengandung
✅ Ibu bersalin / berpantang ( yang ni sangat sesuai sebab boleh jadikan pengganti mandian herba)
.
.
Apa kesan yang kita akan rasa selepas guna sabun ni ???
.
.
✅ Kulit akan serta merta lembut, mulus, segar dan wangi (wangi herba gitu). Siapa yang pernah guna mesti akan jatuh cinta !!! Malah, sabun ni boleh buat kita rasa macam kita duduk kat SPA tau !!! Jom manjakan diri anda dengan SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA . Nak tahu kenapa sabun ini pilihan ramai pengguna ??? Sebab sabun ni boleh selesaikan banyak masalah tau !!! . ✅ Keputihan / fugus / kutu kelamin / bisul . ✅ Gatal gatal setiap malam ✅ Miss v berbau tengik dan hapak ✅ Miss v ada kurap hitam . ✅ Mencerahkan miss v gelap ✅ Celah-celah ketiak, leher dan peha yang gelap / hitam ✅ Tanda rekahan dan selulit akibat mengandung. ✅ Tumit kaki merekah. ✅ Kulit elergik / eczema ✅ Bau badan / ketiak acemm ✅ Kulit kering / kusam / kasar ✅ Kulit berparut ✅ Lutut dan siku gelap / hitam. ✅ Kulit berdaki ✅ Kulit berkudis / berkurap / gatal-gatal Dan banyak lagi .. . . Siapa yang boleh guna sabun ni ??? . . ✅ Lelaki dan perempuan boleh guna. ✅ Semua peringkat umur ✅ Wanita mengandung ✅ Ibu bersalin / berpantang ( yang ni sangat sesuai sebab boleh jadikan pengganti mandian herba) . . Apa kesan yang kita akan rasa selepas guna sabun ni ??? . . ✅ Kulit akan serta merta lembut, mulus, segar dan wangi (wangi herba gitu). Siapa yang pernah guna mesti akan jatuh cinta !!! Malah, sabun ni boleh buat kita rasa macam kita duduk kat SPA tau !!! Jom manjakan diri anda dengan SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA
.
Nak tahu kenapa sabun ini pilihan ramai pengguna ??? Sebab sabun ni boleh selesaikan banyak masalah tau !!! .
✅ Keputihan / fugus / kutu kelamin / bisul .
✅ Gatal gatal setiap malam
✅ Miss v berbau tengik dan hapak
✅ Miss v ada kurap hitam
.
✅ Mencerahkan miss v gelap
✅ Celah-celah ketiak, leher dan peha yang gelap / hitam
✅ Tanda rekahan dan selulit akibat mengandung.
✅ Tumit kaki merekah.
✅ Kulit elergik / eczema
✅ Bau badan / ketiak acemm
✅ Kulit kering / kusam / kasar
✅ Kulit berparut
✅ Lutut dan siku gelap / hitam.
✅ Kulit berdaki
✅ Kulit berkudis / berkurap / gatal-gatal
Dan banyak lagi ..
.
.
Siapa yang boleh guna sabun ni ???
.
.
✅ Lelaki dan perempuan boleh guna.
✅ Semua peringkat umur
✅ Wanita mengandung
✅ Ibu bersalin / berpantang ( yang ni sangat sesuai sebab boleh jadikan pengganti mandian herba)
.
.
Apa kesan yang kita akan rasa selepas guna sabun ni ???
.
.
✅ Kulit akan serta merta lembut, mulus, segar dan wangi (wangi herba gitu). Siapa yang pernah guna mesti akan jatuh cinta !!! Malah, sabun ni boleh buat kita rasa macam kita duduk kat SPA tau !!! Jom manjakan diri anda dengan SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA . Nak tahu kenapa sabun ini pilihan ramai pengguna ??? Sebab sabun ni boleh selesaikan banyak masalah tau !!! . ✅ Keputihan / fugus / kutu kelamin / bisul . ✅ Gatal gatal setiap malam ✅ Miss v berbau tengik dan hapak ✅ Miss v ada kurap hitam . ✅ Mencerahkan miss v gelap ✅ Celah-celah ketiak, leher dan peha yang gelap / hitam ✅ Tanda rekahan dan selulit akibat mengandung. ✅ Tumit kaki merekah. ✅ Kulit elergik / eczema ✅ Bau badan / ketiak acemm ✅ Kulit kering / kusam / kasar ✅ Kulit berparut ✅ Lutut dan siku gelap / hitam. ✅ Kulit berdaki ✅ Kulit berkudis / berkurap / gatal-gatal Dan banyak lagi .. . . Siapa yang boleh guna sabun ni ??? . . ✅ Lelaki dan perempuan boleh guna. ✅ Semua peringkat umur ✅ Wanita mengandung ✅ Ibu bersalin / berpantang ( yang ni sangat sesuai sebab boleh jadikan pengganti mandian herba) . . Apa kesan yang kita akan rasa selepas guna sabun ni ??? . . ✅ Kulit akan serta merta lembut, mulus, segar dan wangi (wangi herba gitu). Siapa yang pernah guna mesti akan jatuh cinta !!! Malah, sabun ni boleh buat kita rasa macam kita duduk kat SPA tau !!! Jom manjakan diri anda dengan SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
MASKER manja 4in1 ✔Masker untuk Mengembalikan Keremajaan Miss V
✔Masker Untuk Mencerahkan Muka & Hilangkan Jerawat
✔Scrub untuk Menghilangkan Kesan Hitam di Celah2 Badan
✔Dijadikan Minuman di dalam Jus Untuk Penjagaan Dalaman

Berjualan....harga berpatutan & mampu milik😍😍
RM15 100 gram...berbaloi2
Terus whatsapp nk order ya
www.wasap.my/60172986561

#masker #serbukmanjakani #aslı #serbaguna #drama #wanitadanjamu #jamu #cantikkluarandandalaman #cantikk #sihat
SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA
.
Nak tahu kenapa sabun ini pilihan ramai pengguna ??? Sebab sabun ni boleh selesaikan banyak masalah tau !!! .
✅ Keputihan / fugus / kutu kelamin / bisul .
✅ Gatal gatal setiap malam
✅ Miss v berbau tengik dan hapak
✅ Miss v ada kurap hitam
.
✅ Mencerahkan miss v gelap
✅ Celah-celah ketiak, leher dan peha yang gelap / hitam
✅ Tanda rekahan dan selulit akibat mengandung.
✅ Tumit kaki merekah.
✅ Kulit elergik / eczema
✅ Bau badan / ketiak acemm
✅ Kulit kering / kusam / kasar
✅ Kulit berparut
✅ Lutut dan siku gelap / hitam.
✅ Kulit berdaki
✅ Kulit berkudis / berkurap / gatal-gatal
Dan banyak lagi ..
.
.
Siapa yang boleh guna sabun ni ???
.
.
✅ Lelaki dan perempuan boleh guna.
✅ Semua peringkat umur
✅ Wanita mengandung
✅ Ibu bersalin / berpantang ( yang ni sangat sesuai sebab boleh jadikan pengganti mandian herba)
.
.
Apa kesan yang kita akan rasa selepas guna sabun ni ???
.
.
✅ Kulit akan serta merta lembut, mulus, segar dan wangi (wangi herba gitu). Siapa yang pernah guna mesti akan jatuh cinta !!! Malah, sabun ni boleh buat kita rasa macam kita duduk kat SPA tau !!! Jom manjakan diri anda dengan SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA . Nak tahu kenapa sabun ini pilihan ramai pengguna ??? Sebab sabun ni boleh selesaikan banyak masalah tau !!! . ✅ Keputihan / fugus / kutu kelamin / bisul . ✅ Gatal gatal setiap malam ✅ Miss v berbau tengik dan hapak ✅ Miss v ada kurap hitam . ✅ Mencerahkan miss v gelap ✅ Celah-celah ketiak, leher dan peha yang gelap / hitam ✅ Tanda rekahan dan selulit akibat mengandung. ✅ Tumit kaki merekah. ✅ Kulit elergik / eczema ✅ Bau badan / ketiak acemm ✅ Kulit kering / kusam / kasar ✅ Kulit berparut ✅ Lutut dan siku gelap / hitam. ✅ Kulit berdaki ✅ Kulit berkudis / berkurap / gatal-gatal Dan banyak lagi .. . . Siapa yang boleh guna sabun ni ??? . . ✅ Lelaki dan perempuan boleh guna. ✅ Semua peringkat umur ✅ Wanita mengandung ✅ Ibu bersalin / berpantang ( yang ni sangat sesuai sebab boleh jadikan pengganti mandian herba) . . Apa kesan yang kita akan rasa selepas guna sabun ni ??? . . ✅ Kulit akan serta merta lembut, mulus, segar dan wangi (wangi herba gitu). Siapa yang pernah guna mesti akan jatuh cinta !!! Malah, sabun ni boleh buat kita rasa macam kita duduk kat SPA tau !!! Jom manjakan diri anda dengan SABUN MANJAKANI BY AIRANIESHA WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Apa yang teruk sangat bersarang ini  tak tahulah.Tapi dengar daripada penerangan pengguna memang agak-agak teruk jugalah😭

Feedback dr customer 👇👇👇👇 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Masker vagina...
Fungsi utk merapatkan ruang vagina terutama bg wanita lepas bersalin.
Rm15/sepeket
Wassup 0194240420

#maskervagina 
#serbukmanjakaniasli
#serbukmanjakani
Apa yang teruk sangat bersarang ini  tak tahulah.Tapi dengar daripada penerangan pengguna memang agak-agak teruk jugalah😭

Feedback dr customer 👇👇👇👇 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Kami sajikan testimoni terbaik dari agen2 tersohor kami hanya untuk anda 😍

Kami amalkan Kami rasai kehebatannya Kami Kongsikan bersama anda 💋💋💋 #ezyshopping #majuphalenterprise #manjakani #manjakaniori #manjakaniasli #manjakanipure #manjakanihomemade #serbukmanjakani #kapsul #kapsulmanjakani #sayajualmanjakani #herba #jamu #whatsapp0127328203 #wanita #keputihan #keguguran #kehamilan #kesuburan
Kami sajikan testimoni terbaik hanya untuk anda 😍

Kami amalkan Kami rasai kehebatannya Kami Kongsikan bersama anda 💋💋💋 #ezyshopping #majuphalenterprise #manjakani #manjakaniori #manjakaniasli #manjakanipure #manjakanihomemade #serbukmanjakani #kapsul #kapsulmanjakani #sayajualmanjakani #herba #jamu #whatsapp0127328203 #wanita #keputihan #keguguran #kehamilan #kesuburan
Apa yang teruk sangat bersarang ini  tak tahulah.Tapi dengar daripada penerangan pengguna memang agak-agak teruk jugalah😭

Feedback dr customer 👇👇👇👇 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Stok bersepah-sepah. Siapa nak?? 😛

Susunan je camni,kualiti xbersepah okey?

GRED A!!
GRED A!!
GRED A!! 📞010-9227890

#dhilaon9beautyshoppe 
#kapsulmanjakani 
#serbukmanjakani 
#buahmanjakani 
#manjakaniasli 
#tiadabahancampuran 
#greda
#bersalin
#berpantang
#44hari
#lukabersalin
#rawatantradisional
InshaAllah kalau awak bagi peluang untuk diri awak,awak akan terus menghargai setiap kesan positiv yang awak dapat 😊

WhatAssp +60145269195
Whatassp +60145269195

#sellermanjakani #ManjakaniByAiraniesha #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Alhamdulillah dalam satu penerangan yang penuh dengan feedback-feedback gembira yang sangat positif.😘👍🏻 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Koranggg ni tau feedback akak tu 3 bulan yang lalu. Patot la sekali restock 2botol terus tau!! So, nikmat apa lagi yang kau nak dustakan. Chewaaah 😊
.
.
✅besttt
✅keputihan kurang
✅bau busuk takde langsung
.
.
Susah nak cari pencuci wanita yang sesuai. Tapiii Alhamdulillah yang ni okay. Memang tak cari lain dah ❗❗❗
.
.
Whatsapp 019 979 4414 utk join postage yeee 📲
COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗
.
.
#kelantan #femininewash #hygienewash #pencuciwanita #quputeh #aurawhite #dherbs #kcoly #moodrepublic #vgrip #igshopmalaysia #pembersihwanita #serbukmanjakani #celebrityfemininescrubwash #jsd #sayajualbarangmurah #skinstories  #surpriseplannerkelantan #deliverykelantan #deliverykb #lofattahlovers #fazurafattahforhsc #vjamu #instantshawl #brownieskb #kb #pcb
Koranggg ni tau feedback akak tu 3 bulan yang lalu. Patot la sekali restock 2botol terus tau!! So, nikmat apa lagi yang kau nak dustakan. Chewaaah 😊 . . ✅besttt ✅keputihan kurang ✅bau busuk takde langsung . . Susah nak cari pencuci wanita yang sesuai. Tapiii Alhamdulillah yang ni okay. Memang tak cari lain dah ❗❗❗ . . Whatsapp 019 979 4414 utk join postage yeee 📲 COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗 . . #kelantan  #femininewash  #hygienewash  #pencuciwanita  #quputeh  #aurawhite  #dherbs  #kcoly  #moodrepublic  #vgrip  #igshopmalaysia  #pembersihwanita  #serbukmanjakani  #celebrityfemininescrubwash  #jsd  #sayajualbarangmurah  #skinstories  #surpriseplannerkelantan  #deliverykelantan  #deliverykb  #lofattahlovers  #fazurafattahforhsc  #vjamu  #instantshawl  #brownieskb  #kb  #pcb 
Koranggg ni tau feedback akak tu 3 bulan yang lalu. Patot la sekali restock 2botol terus tau!! So, nikmat apa lagi yang kau nak dustakan. Chewaaah 😊
.
.
✅besttt
✅keputihan kurang
✅bau busuk takde langsung
.
.
Susah nak cari pencuci wanita yang sesuai. Tapiii Alhamdulillah yang ni okay. Memang tak cari lain dah ❗❗❗
.
.
Whatsapp 019 979 4414 utk join postage yeee 📲
COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗
.
.
#kelantan #femininewash #hygienewash #pencuciwanita #quputeh #aurawhite #dherbs #kcoly #moodrepublic #vgrip #igshopmalaysia #pembersihwanita #serbukmanjakani #celebrityfemininescrubwash #jsd #sayajualbarangmurah #skinstories  #surpriseplannerkelantan #deliverykelantan #deliverykb #lofattahlovers #fazurafattahforhsc #vjamu #instantshawl #brownieskb #kb #pcb
Koranggg ni tau feedback akak tu 3 bulan yang lalu. Patot la sekali restock 2botol terus tau!! So, nikmat apa lagi yang kau nak dustakan. Chewaaah 😊 . . ✅besttt ✅keputihan kurang ✅bau busuk takde langsung . . Susah nak cari pencuci wanita yang sesuai. Tapiii Alhamdulillah yang ni okay. Memang tak cari lain dah ❗❗❗ . . Whatsapp 019 979 4414 utk join postage yeee 📲 COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗 . . #kelantan  #femininewash  #hygienewash  #pencuciwanita  #quputeh  #aurawhite  #dherbs  #kcoly  #moodrepublic  #vgrip  #igshopmalaysia  #pembersihwanita  #serbukmanjakani  #celebrityfemininescrubwash  #jsd  #sayajualbarangmurah  #skinstories  #surpriseplannerkelantan  #deliverykelantan  #deliverykb  #lofattahlovers  #fazurafattahforhsc  #vjamu  #instantshawl  #brownieskb  #kb  #pcb 
Memang Terbaikk!!
>>JAMU RAHSIA BONDA 3IN 1<< MASKER • INSERT • MAKAN
.
MEMANG TAK RUGI BELI 1BOTOL TAPI MCM² BOLEH GUNA,KHASIAT 1001 RAHSIA.
JIMAT DAN KESAN YG SUPERBB..
.
SEBULAN HANYA RM38 ANDA LABUR UTK DIRI SENDIRI,(1BOTOL RM20/2BOTOL RM38) 
SERBUK JRB 
80GM RM25 / 60GM RM15 
BUKAN DALAMAN JER TERJAGA MANTAP MALAH LUARAN CANTIK MENAWAN

Berminat boleh sms/whatsapp
📱01129496611 
#jamurahsiabonda#kapsulmanjakani#serbukmanjakani
Memang Terbaikk!! >>JAMU RAHSIA BONDA 3IN 1<< MASKER • INSERT • MAKAN . MEMANG TAK RUGI BELI 1BOTOL TAPI MCM² BOLEH GUNA,KHASIAT 1001 RAHSIA. JIMAT DAN KESAN YG SUPERBB.. . SEBULAN HANYA RM38 ANDA LABUR UTK DIRI SENDIRI,(1BOTOL RM20/2BOTOL RM38) SERBUK JRB 80GM RM25 / 60GM RM15 BUKAN DALAMAN JER TERJAGA MANTAP MALAH LUARAN CANTIK MENAWAN Berminat boleh sms/whatsapp 📱01129496611 #jamurahsiabonda #kapsulmanjakani #serbukmanjakani 
Kenapa nak cari produk mahal??sedangkan produk ini telah memuaskan ramai wanita...produk yang berabad zaman sudah digunakan...alhamdulilah sudah memuaskan ramai wanita2..apa tunggu lagi??jom cuba #JamuRahsiaBonda ...1001 khasiat ada pada manjakani...boleh menyihatkan dalaman wanita dan luaran...tak guna kalu cantik luar, tak cantik dalam....so berminat pm me / wasap me 01129496611
#kapsulmanjakani #serbukmanjakani
Kenapa nak cari produk mahal??sedangkan produk ini telah memuaskan ramai wanita...produk yang berabad zaman sudah digunakan...alhamdulilah sudah memuaskan ramai wanita2..apa tunggu lagi??jom cuba #JamuRahsiaBonda  ...1001 khasiat ada pada manjakani...boleh menyihatkan dalaman wanita dan luaran...tak guna kalu cantik luar, tak cantik dalam....so berminat pm me / wasap me 01129496611 #kapsulmanjakani  #serbukmanjakani 
InshaAllah kalau awak bagi peluang untuk diri awak,awak akan terus menghargai setiap kesan positiv yang awak dapat 😊

WhatAssp +60145269195
Whatassp +60145269195

#sellermanjakani #ManjakaniByAiraniesha #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Alhamdulillah dalam satu penerangan yang penuh dengan feedback-feedback gembira yang sangat positif.😘👍🏻 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
InshaAllah kalau awak bagi peluang untuk diri awak,awak akan terus menghargai setiap kesan positiv yang awak dapat 😊

WhatAssp +60145269195
Whatassp +60145269195

#sellermanjakani #ManjakaniByAiraniesha #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Alhamdulillah dalam satu penerangan yang penuh dengan feedback-feedback gembira yang sangat positif.😘👍🏻 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
EMERGENCY! 😱

Hi Lovelies!

Nak tau emergency tentang apa ke hari ni?

Jangan gabra, emergency ni tak sampai tahap kronik,cuma menyebabkan ketidakselesaan.

Satu soalan. Satu je,tak banyak.hehe.

Apa salah satu masalah kewanitaan yang sering dialami oleh kaum hawa.?
.
.
.
Yes,right. 
K.E.P.U.T.I.H.A.N

Keputihan pun ada peringkat2nya. Tapi yang paling biasa dialami ialah keputihan ni menyebabkan
😞ketidakselesaan
😞kegatalan
😞kerengsaan pada kulit miss v
😞melecet
😞luka

Lagi2 dalam cuaca panas & terlampau penat.

Don't worry. 
Untuk emergency case cenggini, Dilla share apa yang boleh buat dgn #serbukmanjakani. Dalam bekas kat bawah ni adalah hasil Dilla bukak 3 kapsul untuk dapatkan serbuk manjakani.

Sebab nya semalam dh terbuat stok masker la pulak. Campur air + sebotol serbuk habisss. Terus takde dah stok kat rumah 😌 Tu yang terpaksa bukak kapsul tu. Nama pun emergency. Hehe.

Okeh, so dari hasil bukak kapsul tu,dpt lebih kurang macam dalam bekas ni.

Untuk first step (pastikan tangan bersih) boleh campur sedikit air & sapu di miss v. Kalau ada tempat melecet tu boleh calit jugak. Biarkan sekejap,sambil2 tu boleh gosok gigi ke,skrub kaki ke,apa2 je la yang nk buat dalam toilet.huhu.

Lepas tu,cuci macam biasa. Lebihan serbuk dalam tu, campur dgn sikit air agak2 boleh buat cucian miss v, guna air ni untuk bilasan terakhir supaya air ni boleh 'buat kerja' merawat.

Kalau ada luka,mesti akan rasa pedih2 tapi inshaAllah keputihan & luka pun akan beransur hilang., 😉

Sekian coretan malam.

Roger Dilla utk dapatkan serbuk & kapsul manjakani terbaik ya! 📞010-9227890

#dhilaon9beautyshoppe 
#puregroundmanjaqani 
#manjakaniasli 
#serbukmanjakani 
#lukabersalin 
#berpantang 
#keputihan 
#kesihatanrahim 
#kesihatanwanita 
#rawatantradisional
EMERGENCY! 😱 Hi Lovelies! Nak tau emergency tentang apa ke hari ni? Jangan gabra, emergency ni tak sampai tahap kronik,cuma menyebabkan ketidakselesaan. Satu soalan. Satu je,tak banyak.hehe. Apa salah satu masalah kewanitaan yang sering dialami oleh kaum hawa.? . . . Yes,right. K.E.P.U.T.I.H.A.N Keputihan pun ada peringkat2nya. Tapi yang paling biasa dialami ialah keputihan ni menyebabkan 😞ketidakselesaan 😞kegatalan 😞kerengsaan pada kulit miss v 😞melecet 😞luka Lagi2 dalam cuaca panas & terlampau penat. Don't worry. Untuk emergency case cenggini, Dilla share apa yang boleh buat dgn #serbukmanjakani . Dalam bekas kat bawah ni adalah hasil Dilla bukak 3 kapsul untuk dapatkan serbuk manjakani. Sebab nya semalam dh terbuat stok masker la pulak. Campur air + sebotol serbuk habisss. Terus takde dah stok kat rumah 😌 Tu yang terpaksa bukak kapsul tu. Nama pun emergency. Hehe. Okeh, so dari hasil bukak kapsul tu,dpt lebih kurang macam dalam bekas ni. Untuk first step (pastikan tangan bersih) boleh campur sedikit air & sapu di miss v. Kalau ada tempat melecet tu boleh calit jugak. Biarkan sekejap,sambil2 tu boleh gosok gigi ke,skrub kaki ke,apa2 je la yang nk buat dalam toilet.huhu. Lepas tu,cuci macam biasa. Lebihan serbuk dalam tu, campur dgn sikit air agak2 boleh buat cucian miss v, guna air ni untuk bilasan terakhir supaya air ni boleh 'buat kerja' merawat. Kalau ada luka,mesti akan rasa pedih2 tapi inshaAllah keputihan & luka pun akan beransur hilang., 😉 Sekian coretan malam. Roger Dilla utk dapatkan serbuk & kapsul manjakani terbaik ya! 📞010-9227890 #dhilaon9beautyshoppe  #puregroundmanjaqani  #manjakaniasli  #serbukmanjakani  #lukabersalin  #berpantang  #keputihan  #kesihatanrahim  #kesihatanwanita  #rawatantradisional 
💋Kelebihan SERBUK  #ManjakaniAsliHomemade !
🌠Merawat luka selepas bersalin
🌠Merawat masalah keputihan
🌠Merawat masalah miss v
🌠Merawat masalah haid tidak teratur
🌠Menegang & Menaikkan payudara
🌠Mengetatkan faraj 🌠Mengecutkan rahim
🌠Merawat buasir

#kapsulmanjakani #serbukmanjakani #JamuRahsiaBonda
Alhamdulillah dalam satu penerangan yang penuh dengan feedback-feedback gembira yang sangat positif.😘👍🏻 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Serbuk manjakani juga berkesan untuk pesakit buasir...samada ibu  hamil atau selepas kelahiran.
RM22 exc postage.

Dm/ wasap 01130600863 untuk maklumat lanjut

#serbukmanjakani 
#ubatbuasir
#rawatandalamanwanita
Feminine wash manjakani mampu membantu anda

Jaga kebersihan miss v anda dengan teliti.. Feminine wash manjakani.. 🚚postage rm8.00sm,rm12sd
🚙cod area cheng,tjg minyk,bukit rambai,paya rumput perdana
🚙🚙luar kawasan cas cod rm3-5
📞wassup www.wasap.com/90133994677 💓rm35.00
💓tahan 2,3bulan
💓berbau wangi
💓mematikan bacteria jahat
💓menghapuskan kutu kelamin
💓memberikan bau wangi sehingga 12jam
💓mengurangkan keputihan
💓mencantikkan kulit miss v anda
💓memgelakkan bau hanyir dan masam
💓menghilangkan kegatalan pada miss v anda
💓miss v lebih anjal dan sempurna
💓memberikan rasa nyaman n selesa
💓suami makin sygg sesgt

#sabunmanjakani#serbukmanjakani#femininewashmanjakani#scrubmanjakani#setberpantang#setberpantangmajakani#jamumanjakani#manjakani#maajunanggunbistari#ketatmissv#hari2suamisayang#dalamanpersisanakdara#ketat#mantap#mempersona#hilangkankeputihan#missvgatal#missvbusuk#missvwangi#rahimcantik#periodteratur#badankurus#perancangkeluarga#serapat#inginzuriat#inginhamil#awetmuda#
Feminine wash manjakani mampu membantu anda Jaga kebersihan miss v anda dengan teliti.. Feminine wash manjakani.. 🚚postage rm8.00sm,rm12sd 🚙cod area cheng,tjg minyk,bukit rambai,paya rumput perdana 🚙🚙luar kawasan cas cod rm3-5 📞wassup www.wasap.com/90133994677 💓rm35.00 💓tahan 2,3bulan 💓berbau wangi 💓mematikan bacteria jahat 💓menghapuskan kutu kelamin 💓memberikan bau wangi sehingga 12jam 💓mengurangkan keputihan 💓mencantikkan kulit miss v anda 💓memgelakkan bau hanyir dan masam 💓menghilangkan kegatalan pada miss v anda 💓miss v lebih anjal dan sempurna 💓memberikan rasa nyaman n selesa 💓suami makin sygg sesgt #sabunmanjakani #serbukmanjakani #femininewashmanjakani #scrubmanjakani #setberpantang #setberpantangmajakani #jamumanjakani #manjakani #maajunanggunbistari #ketatmissv #hari2suamisayang #dalamanpersisanakdara #ketat #mantap #mempersona #hilangkankeputihan #missvgatal #missvbusuk #missvwangi #rahimcantik #periodteratur #badankurus #perancangkeluarga #serapat #inginzuriat #inginhamil #awetmuda #
Manjakani serbuk/kapsul

RM22 postage RM8

#manjakani 
#serbukmanjakani 
#kapsulmanjakani 
#buasir
#keputihan 
#teamjamujehan
Alhamdulillah dalam satu penerangan yang penuh dengan feedback-feedback gembira yang sangat positif.😘👍🏻 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Fenomena Collagen Putih Detox dengan sekadar Kunyah-Kunyah sahaja.
Bukan untuk putihkan muke je.
Tapi satu badan putih. 
Sampai nampak urat hijau.
Putih pink natural taw. 
Bukan putih yang menakutkan tu. hehehe
.
Bukan tu je. Dalaman pun makin bersih selepas di detox laju-laju. 
Buat apa beli collagen asing, supplement detox asing kan kalau boleh dpt yg 2 in 1 dgn Skin Stories ni je.
.
Kunyah-kunyah je putih. 
Kunyah-kunyah je detox.
.
Best ke best?
.

Whatsapp 018-2018636 to order
.
#cfsw #femininewash #hygienewash #pencuciwanita #quputeh #aurawhite #dherbs #kcoly #moodrepublic #vgrip #igshopmalaysia #pembersihwanita #serbukmanjakani #celebrityfemininescrubwash #jsd #sayajual #skinstories
Fenomena Collagen Putih Detox dengan sekadar Kunyah-Kunyah sahaja. Bukan untuk putihkan muke je. Tapi satu badan putih. Sampai nampak urat hijau. Putih pink natural taw. Bukan putih yang menakutkan tu. hehehe . Bukan tu je. Dalaman pun makin bersih selepas di detox laju-laju. Buat apa beli collagen asing, supplement detox asing kan kalau boleh dpt yg 2 in 1 dgn Skin Stories ni je. . Kunyah-kunyah je putih. Kunyah-kunyah je detox. . Best ke best? . Whatsapp 018-2018636 to order . #cfsw  #femininewash  #hygienewash  #pencuciwanita  #quputeh  #aurawhite  #dherbs  #kcoly  #moodrepublic  #vgrip  #igshopmalaysia  #pembersihwanita  #serbukmanjakani  #celebrityfemininescrubwash  #jsd  #sayajual  #skinstories 
Alhamdulillah dalam satu penerangan yang penuh dengan feedback-feedback gembira yang sangat positif.😘👍🏻 WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ .
Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan..
.
Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah?
.
Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim..
.
 Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik..
.
Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita)
.
Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan..
.
Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols!

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #serbukmanjakani #sabunmanjakani
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ . Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan.. . Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah? . Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim.. . Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik.. . Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita) . Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan.. . Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols! WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #serbukmanjakani  #sabunmanjakani 
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ .
Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan..
.
Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah?
.
Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim..
.
 Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik..
.
Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita)
.
Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan..
.
Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols!

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #serbukmanjakani #sabunmanjakani
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ . Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan.. . Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah? . Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim.. . Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik.. . Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita) . Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan.. . Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols! WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #serbukmanjakani  #sabunmanjakani 
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ .
Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan..
.
Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah?
.
Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim..
.
 Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik..
.
Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita)
.
Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan..
.
Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols!

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #serbukmanjakani #sabunmanjakani
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ . Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan.. . Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah? . Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim.. . Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik.. . Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita) . Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan.. . Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols! WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #serbukmanjakani  #sabunmanjakani 
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ .
Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan..
.
Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah?
.
Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim..
.
 Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik..
.
Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita)
.
Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan..
.
Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols!

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #serbukmanjakani #sabunmanjakani
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ . Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan.. . Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah? . Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim.. . Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik.. . Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita) . Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan.. . Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols! WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #serbukmanjakani  #sabunmanjakani 
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ .
Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan..
.
Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah?
.
Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim..
.
 Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik..
.
Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita)
.
Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan..
.
Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols!

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #serbukmanjakani #sabunmanjakani
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ . Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan.. . Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah? . Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim.. . Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik.. . Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita) . Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan.. . Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols! WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #serbukmanjakani  #sabunmanjakani 
Sebelum tido...tempek2 bedak sejuk #chelimah campur serbuk manjakani asli dari #joyahjamujanda ....jaga muka zaman nenek dulu2...tempek2 je bedak sejuk..yang best nya bedak sejuk tak senang pecah ye lepas kering..pagi esok bangun elok lagi melekat kat muka....nak order ke..nak tnya ke meh pm akak...
#bedaksejukhomemade #bedaksejukchelimah #joyahjamujanda #serbukmanjakani #caranenekjagamuka
Tudia feedback dari pengguna tegar manjakani AZW.. uols nak sihat, nak cantik, pastikan amal jamu manjakani ok.

Harga serbuk manjakani:
※ 10g - RM 5.00
※ 30g - RM 10.00
※ 50g - RM 20.00
※ 100g - RM 30.00

Harga kapsul manjakani :-
※ 30 kapsul - RM 18.00
※ 60 kapsul - RM 28.00

Info/consultation :-
📲 www.wasap.my/601136409235
📲 www.wasap.my/601136409235

#JamuManjakaniAsli #JamuAZW #KapsulManjakani #SerbukManjakani #abgsygketatsendatpadat #jomcantik #jomsihat #swapreviewfree #onlineshopping #igseller #igshop #instareview #moodrepublik #bazaarpaknil #masalahdalamanwanita #trustedseller
Tudia feedback dari pengguna tegar manjakani AZW.. uols nak sihat, nak cantik, pastikan amal jamu manjakani ok. Harga serbuk manjakani: ※ 10g - RM 5.00 ※ 30g - RM 10.00 ※ 50g - RM 20.00 ※ 100g - RM 30.00 Harga kapsul manjakani :- ※ 30 kapsul - RM 18.00 ※ 60 kapsul - RM 28.00 Info/consultation :- 📲 www.wasap.my/601136409235 📲 www.wasap.my/601136409235 #JamuManjakaniAsli  #JamuAZW  #KapsulManjakani  #SerbukManjakani  #abgsygketatsendatpadat  #jomcantik  #jomsihat  #swapreviewfree  #onlineshopping  #igseller  #igshop  #instareview  #moodrepublik  #bazaarpaknil  #masalahdalamanwanita  #trustedseller 
Jom amalkan Jamu Manjakani Asli. Gred A iran..tiada sebarang campuran lain. 100% homemade.  Saya amalkan makan jamu sejak dari sebelum kawin lagi. Sampailah sekarang dah berkahwin dah ada anak sorang. 
Memang best! Bagus untuk dalaman tau. Bukan untuk ketat semata tapi untuk melawas, badan ringan, angin keluar, peranakan tak jatuh, dan banyak lagi khasiat jamu manjakani ni. 
Rugi uols tak cuba. Harga mampu milik. Murah, jimat dan sangat berbaloi. Tak caye? Wajib cuba baru percaya.

Terus wasap sy k. 
Harga serbuk manjakani:
※ 10g - RM 5.00
※ 30g - RM 10.00
※ 50g - RM 20.00
※ 100g - RM 30.00

Harga kapsul manjakani :-
※ 30 kapsul - RM 18.00
※ 60 kapsul - RM 28.00

Info/consultation :-
📲 www.wasap.my/601136409235
📲 www.wasap.my/601136409235

#JamuManjakaniAsli #JamuAZW #KapsulManjakani #SerbukManjakani #abgsygketatsendatpadat #jomcantik #jomsihat #swapreviewfree #onlineshopping #igseller #igshop #instareview #moodrepublik #bazaarpaknil #masalahdalamanwanita #trustedseller
Jom amalkan Jamu Manjakani Asli. Gred A iran..tiada sebarang campuran lain. 100% homemade. Saya amalkan makan jamu sejak dari sebelum kawin lagi. Sampailah sekarang dah berkahwin dah ada anak sorang. Memang best! Bagus untuk dalaman tau. Bukan untuk ketat semata tapi untuk melawas, badan ringan, angin keluar, peranakan tak jatuh, dan banyak lagi khasiat jamu manjakani ni. Rugi uols tak cuba. Harga mampu milik. Murah, jimat dan sangat berbaloi. Tak caye? Wajib cuba baru percaya. Terus wasap sy k. Harga serbuk manjakani: ※ 10g - RM 5.00 ※ 30g - RM 10.00 ※ 50g - RM 20.00 ※ 100g - RM 30.00 Harga kapsul manjakani :- ※ 30 kapsul - RM 18.00 ※ 60 kapsul - RM 28.00 Info/consultation :- 📲 www.wasap.my/601136409235 📲 www.wasap.my/601136409235 #JamuManjakaniAsli  #JamuAZW  #KapsulManjakani  #SerbukManjakani  #abgsygketatsendatpadat  #jomcantik  #jomsihat  #swapreviewfree  #onlineshopping  #igseller  #igshop  #instareview  #moodrepublik  #bazaarpaknil  #masalahdalamanwanita  #trustedseller 
Serbuk manjakani Nie Untuk ketat jer Ker????
TAK.. macam-macam boleh buat dengan serbuk manjakani.

CARA GUNA MASKER MANJAKANI BY NURUL

UNTUK KULIT WAJAH ●Ambil sedikit serbuk + dengan air. Jangan terlalu cair, sapu ke seluruh wajah biarkan selama 15minit / sehingga kering baru cuci.

JERAWAT ●Basahkan jari, oleskan sedikit serbuk dan letak kat jerawat. Ulangi sehingga jerawat kecut.

LUKA BERSALIN ●Ambil sesudu kecil serbuk + air. Letak pada luka bersalin. Mula2 akan rasa pedih sebab nak rawat luka kan.

BASUHAN MISS V ●Ambil sesudu kecil + dengan air suam kemudia buat basuhan miss v... Boleh campur dengan feminine wash.

MENGHILANGKAN DAKI
●Basahkan kawasan yang dikehendaki seperti bawah lengan dan celah kelengkang kemudian oles sedikit serbuk dh sental.. jangan lupa sental dibibir miss v ye.. In shaa Allah yang pudar kemerahan balik.

PERAPAT ●Basahkan miss v kemudian oles sedikit serbuk  dan insertkan ke dalam.. Biarkan selama 1hari.. contoh pagi insert mlm baru bersama sebelum bersama kene korek ye.. Lakukan seperti meruang. ●AWET MUDA
Ambil hujung sudu serbuk campur dgn 150ml air suam bancuh bole juga campur madu sedikit untuk menghilangkan pahit.. minum setiap pg selepas sarapan.. MENGHILANGKAN KEPUTIHAN ●Basahkan miss v kemudian oles sedikit serbuk kemudian insert ke dalam lubang faraj, lakukan seperti meruang. Pilih posisi yang selesa kemudian tarik nafas dan meruang ye.  Biarkan selama setengah jam kemudian korek balik. Kita akan nampak hasilnya, keputihan akan ditarik keluar oleh masker Manjakani... HARGA MAMPU MILIK
✅RM10 SEPEKET (2PEKET RM18)

murah² je tp sangat berkesan.. nak cuba ? 
http://www.wasap.my/60139949896
http://www.wasap.my/60139949896
http://www.wasap.my/60139949896

#manjakanibynurul
#manjakanihomemade
#serbukmanjakani
Serbuk manjakani Nie Untuk ketat jer Ker???? TAK.. macam-macam boleh buat dengan serbuk manjakani. CARA GUNA MASKER MANJAKANI BY NURUL UNTUK KULIT WAJAH ●Ambil sedikit serbuk + dengan air. Jangan terlalu cair, sapu ke seluruh wajah biarkan selama 15minit / sehingga kering baru cuci. JERAWAT ●Basahkan jari, oleskan sedikit serbuk dan letak kat jerawat. Ulangi sehingga jerawat kecut. LUKA BERSALIN ●Ambil sesudu kecil serbuk + air. Letak pada luka bersalin. Mula2 akan rasa pedih sebab nak rawat luka kan. BASUHAN MISS V ●Ambil sesudu kecil + dengan air suam kemudia buat basuhan miss v... Boleh campur dengan feminine wash. MENGHILANGKAN DAKI ●Basahkan kawasan yang dikehendaki seperti bawah lengan dan celah kelengkang kemudian oles sedikit serbuk dh sental.. jangan lupa sental dibibir miss v ye.. In shaa Allah yang pudar kemerahan balik. PERAPAT ●Basahkan miss v kemudian oles sedikit serbuk dan insertkan ke dalam.. Biarkan selama 1hari.. contoh pagi insert mlm baru bersama sebelum bersama kene korek ye.. Lakukan seperti meruang. ●AWET MUDA Ambil hujung sudu serbuk campur dgn 150ml air suam bancuh bole juga campur madu sedikit untuk menghilangkan pahit.. minum setiap pg selepas sarapan.. MENGHILANGKAN KEPUTIHAN ●Basahkan miss v kemudian oles sedikit serbuk kemudian insert ke dalam lubang faraj, lakukan seperti meruang. Pilih posisi yang selesa kemudian tarik nafas dan meruang ye. Biarkan selama setengah jam kemudian korek balik. Kita akan nampak hasilnya, keputihan akan ditarik keluar oleh masker Manjakani... HARGA MAMPU MILIK ✅RM10 SEPEKET (2PEKET RM18) murah² je tp sangat berkesan.. nak cuba ? http://www.wasap.my/60139949896 http://www.wasap.my/60139949896 http://www.wasap.my/60139949896 #manjakanibynurul  #manjakanihomemade  #serbukmanjakani 
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ .
Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan..
.
Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah?
.
Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim..
.
 Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik..
.
Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita)
.
Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan..
.
Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols!

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #serbukmanjakani #sabunmanjakani
BAHAYA MENDAPAN RAHIM YANG TERSUMBAT❕ . Biasanya kami cuma cakap bahaya mendapan rahim ni. Tapi korang tak nampak macam mana mendapan darah kotor dalam rahim ni kan? Kalau korang tengok mesti takut. Kalau tak takut lagi korang memang kena kental la nak hadapi risiko masa hadapan.. . Masa dah teruk kami dah tak boleh tolong.😭 Bahaya darah period yang tak keluar habis.. Ini organ dari rahim yang diambil dari sumber.. Tengok apa yang termendap bila sudah dibelah? . Ni kalau korang p scan pun xnampak melainkan kena belah macam ni.. Sebab tu kami amat sarankan mencegah dari awal.. Tidak ada pun antara kami, awak atau sesiapa sahaja yang rugi.. Sebab tu kami amat tekankan kalau dah dari anak dara kita bermasalah dengan period yang tidak teratur atau pun delay terus berbulan2 lamanya perlu amal & insert untuk mencuci rahim.. . Bila dah kahwin kalau tidak lakukan proses cuci rahim/insert ini risiko amat lah buruk. Jangan tanya kenapa bila dah kahwin nanti kenapa saya susah nak hamil.. Kenapa period saya bermasalah.. Nak rawat semula perlu kan sebuah jangka masa yang baik.. . Persiapan paling lewat 6bulan paling lewat utk pastikan diri bersih sihat & normal.. Jika period yang tidak menentu/tidak datang dibiarkan perkahwinan mudah menjadi hambar. Peratusan kehamilan menurun. Ini kerana ovulation tidak berlaku. (Pelepasan telur wanita) . Dan jika pun telur itu dibebaskan ia tidak sempurna kerana mendapan sisa darah kotor telah memblocking urat saraf yg bertoksin. Bila toksin banyak telur tidak mendapat khasiat yang betul. Kalau nak dicerikan kaitan demi kaitan rasanya tiada berkesudahan.. . Kami meyediakan LOOSE & COMBO SET MANJAKANIAIRANIESHA🎈. Nak tahu apa bezanya? Apa kelebihan dan harganya.. kami akan suggest ikut kemampuan uols! WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #serbukmanjakani  #sabunmanjakani 
Period oh period! .
.
Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. .
.
Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. 
WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Period oh period! . . Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. . . Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha  period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Period oh period! .
.
Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. .
.
Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. 
WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Period oh period! . . Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. . . Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha  period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ...
Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ... Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝 WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Period oh period! .
.
Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. .
.
Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. 
WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Period oh period! . . Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. . . Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha  period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ...
Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ... Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝 WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ...
Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ... Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝 WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ...
Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ... Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝 WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ...
Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ... Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝 WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Selalu fokus putih kat muka, lupa tangan dan badan hitam macam kuali . hik hik. .
Jangan risau. Fairy Kisses bukan putihkan bahagian muka je, tapi satu badan putih berganda-ganda dari asal.
.
Plus, Fairy Kisses akan glow glow kan kulit muka sampai nampak berkilat tau. Aum aum kan? Consistant guna, kulit akan putih natural dan pink pink gitewww.
.
Ingredients yg mempunyai anti-oksida yang sangat sangat tinggi bantu rawat masalah kulit sampai akar umbi
.
Selain tu, Collagen Putih Detox Kunyah Pertama di Malaysia ni bantu turunkan berat badan, buang toksin dalaman , detox toksin dan chemical dalam badan dan bantu stabilkan berat badan. Jadi kesan 2 in 1 putih + detox dengan sekadar kunyah-kunyah .
.
Whatsapp 019 979 4414 utk dapatkan harga #promo 📲
COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗
.
#cfsw #kelantan #femininewash #hygienewash #pencuciwanita #quputeh #aurawhite #dherbs #kcoly #moodrepublic #vgrip #igshopmalaysia #pembersihwanita #serbukmanjakani #celebrityfemininescrubwash #jsd #sayajualbarangmurah #skinstories #raya2017 #surpriseplannerkelantan #deliverykelantan #deliverykb #lofattahlovers #promomerdeka
Selalu fokus putih kat muka, lupa tangan dan badan hitam macam kuali . hik hik. . Jangan risau. Fairy Kisses bukan putihkan bahagian muka je, tapi satu badan putih berganda-ganda dari asal. . Plus, Fairy Kisses akan glow glow kan kulit muka sampai nampak berkilat tau. Aum aum kan? Consistant guna, kulit akan putih natural dan pink pink gitewww. . Ingredients yg mempunyai anti-oksida yang sangat sangat tinggi bantu rawat masalah kulit sampai akar umbi . Selain tu, Collagen Putih Detox Kunyah Pertama di Malaysia ni bantu turunkan berat badan, buang toksin dalaman , detox toksin dan chemical dalam badan dan bantu stabilkan berat badan. Jadi kesan 2 in 1 putih + detox dengan sekadar kunyah-kunyah . . Whatsapp 019 979 4414 utk dapatkan harga #promo  📲 COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗 . #cfsw  #kelantan  #femininewash  #hygienewash  #pencuciwanita  #quputeh  #aurawhite  #dherbs  #kcoly  #moodrepublic  #vgrip  #igshopmalaysia  #pembersihwanita  #serbukmanjakani  #celebrityfemininescrubwash  #jsd  #sayajualbarangmurah  #skinstories  #raya2017  #surpriseplannerkelantan  #deliverykelantan  #deliverykb  #lofattahlovers  #promomerdeka 
Selalu fokus putih kat muka, lupa tangan dan badan hitam macam kuali . hik hik. .
Jangan risau. Fairy Kisses bukan putihkan bahagian muka je, tapi satu badan putih berganda-ganda dari asal.
.
Plus, Fairy Kisses akan glow glow kan kulit muka sampai nampak berkilat tau. Aum aum kan? Consistant guna, kulit akan putih natural dan pink pink gitewww.
.
Ingredients yg mempunyai anti-oksida yang sangat sangat tinggi bantu rawat masalah kulit sampai akar umbi
.
Selain tu, Collagen Putih Detox Kunyah Pertama di Malaysia ni bantu turunkan berat badan, buang toksin dalaman , detox toksin dan chemical dalam badan dan bantu stabilkan berat badan. Jadi kesan 2 in 1 putih + detox dengan sekadar kunyah-kunyah .
.
Whatsapp 019 979 4414 utk dapatkan harga #promo 📲
COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗
.
#cfsw #kelantan #femininewash #hygienewash #pencuciwanita #quputeh #aurawhite #dherbs #kcoly #moodrepublic #vgrip #igshopmalaysia #pembersihwanita #serbukmanjakani #celebrityfemininescrubwash #jsd #sayajualbarangmurah #skinstories #raya2017 #surpriseplannerkelantan #deliverykelantan #deliverykb #lofattahlovers #promomerdeka
Selalu fokus putih kat muka, lupa tangan dan badan hitam macam kuali . hik hik. . Jangan risau. Fairy Kisses bukan putihkan bahagian muka je, tapi satu badan putih berganda-ganda dari asal. . Plus, Fairy Kisses akan glow glow kan kulit muka sampai nampak berkilat tau. Aum aum kan? Consistant guna, kulit akan putih natural dan pink pink gitewww. . Ingredients yg mempunyai anti-oksida yang sangat sangat tinggi bantu rawat masalah kulit sampai akar umbi . Selain tu, Collagen Putih Detox Kunyah Pertama di Malaysia ni bantu turunkan berat badan, buang toksin dalaman , detox toksin dan chemical dalam badan dan bantu stabilkan berat badan. Jadi kesan 2 in 1 putih + detox dengan sekadar kunyah-kunyah . . Whatsapp 019 979 4414 utk dapatkan harga #promo  📲 COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗 . #cfsw  #kelantan  #femininewash  #hygienewash  #pencuciwanita  #quputeh  #aurawhite  #dherbs  #kcoly  #moodrepublic  #vgrip  #igshopmalaysia  #pembersihwanita  #serbukmanjakani  #celebrityfemininescrubwash  #jsd  #sayajualbarangmurah  #skinstories  #raya2017  #surpriseplannerkelantan  #deliverykelantan  #deliverykb  #lofattahlovers  #promomerdeka 
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ...
Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝

WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Anda mengalami masalah keputihan ??? Bila berpeluh jadi gatal-gatal ??? Pasti tidak selesa nak bergerak apatah lagi nak buat kerja !!! Sudah cuci dengan pencuci wanita tapi tetap gatal-gatal jugak !!!😓 Jom kita sama2 kaji pH pada pencuci wanita yang anda pakai !!! Adakah pH nya normal dan sesuai pada bahagian cik bunga kita atau sebaliknya !!! ingat ye !!! Keputihan tidak boleh dibiarkan ... Jika dibiarkan akan menyebabkan jangkitan kuman yang kronik... 🐝 SET COMBO SABUN MANJAKANI ASLI BY AIRANIESHA 🐝 WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
HINGGA 11.59 MALAM NI 😍

Sempat lagi!

Jom join order untuk penjimatan sehingga RM4 untuk setiap item!

Ala..RM4 je? NO, NO.

Kalau u ols share2 ke kan shopping sehingga RM100 ke atas, boleh dapat Free pos lagi!

Meh2 order meh 😉 📞010-9227890

#dhilaon9beautyshoppe 
#puregroundmanjaqani 
#manjakaniasli 
#kapsulmanjakani 
#serbukmanjakani 
#jomsihat
#kesihatanrahim
Order utk promo,diskaun 10% untuk 3 item ni!

Jom2 order.

Bukan selalu dapat harga ni taw 😉 📞010-9227890

#manjakaniasli
#puregroundmanjaqani
#anniversarysale
#kapsulmanjakani 
#serbukmanjakani 
#promotion
#naksihat
#kesihatanrahim 
#kesihatanwanita 
#jomsihat
Period oh period! .
.
Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. .
.
Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. 
WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Period oh period! . . Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. . . Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha  period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Fenomena Collagen Putih Detox dengan sekadar Kunyah-Kunyah sahaja.
Bukan untuk putihkan muke je.
Tapi satu badan putih. 
Sampai nampak urat hijau.
Putih pink natural taw. 
Bukan putih yang menakutkan tu. hehehe
.
Bukan tu je. Dalaman pun makin bersih selepas di detox laju-laju. 
Buat apa beli collagen asing, supplement detox asing kan kalau boleh dpt yg 2 in 1 dgn Skin Stories ni je.
.
Kunyah-kunyah je putih. 
Kunyah-kunyah je detox.
.
Best ke best?
.

Whatsapp 019 979 4414 to order 📲
COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗
.
#cfsw #kelantan #femininewash #hygienewash #pencuciwanita #quputeh #aurawhite #dherbs #kcoly #moodrepublic #vgrip #igshopmalaysia #pembersihwanita #serbukmanjakani #celebrityfemininescrubwash #jsd #sayajual #skinstories
Fenomena Collagen Putih Detox dengan sekadar Kunyah-Kunyah sahaja. Bukan untuk putihkan muke je. Tapi satu badan putih. Sampai nampak urat hijau. Putih pink natural taw. Bukan putih yang menakutkan tu. hehehe . Bukan tu je. Dalaman pun makin bersih selepas di detox laju-laju. Buat apa beli collagen asing, supplement detox asing kan kalau boleh dpt yg 2 in 1 dgn Skin Stories ni je. . Kunyah-kunyah je putih. Kunyah-kunyah je detox. . Best ke best? . Whatsapp 019 979 4414 to order 📲 COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗 . #cfsw  #kelantan  #femininewash  #hygienewash  #pencuciwanita  #quputeh  #aurawhite  #dherbs  #kcoly  #moodrepublic  #vgrip  #igshopmalaysia  #pembersihwanita  #serbukmanjakani  #celebrityfemininescrubwash  #jsd  #sayajual  #skinstories 
Fenomena Collagen Putih Detox dengan sekadar Kunyah-Kunyah sahaja.
Bukan untuk putihkan muke je.
Tapi satu badan putih. 
Sampai nampak urat hijau.
Putih pink natural taw. 
Bukan putih yang menakutkan tu. hehehe
.
Bukan tu je. Dalaman pun makin bersih selepas di detox laju-laju. 
Buat apa beli collagen asing, supplement detox asing kan kalau boleh dpt yg 2 in 1 dgn Skin Stories ni je.
.
Kunyah-kunyah je putih. 
Kunyah-kunyah je detox.
.
Best ke best?
.

Whatsapp 019 979 4414 to order 📲
COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗
.
#cfsw #kelantan #femininewash #hygienewash #pencuciwanita #quputeh #aurawhite #dherbs #kcoly #moodrepublic #vgrip #igshopmalaysia #pembersihwanita #serbukmanjakani #celebrityfemininescrubwash #jsd #sayajual #skinstories
Fenomena Collagen Putih Detox dengan sekadar Kunyah-Kunyah sahaja. Bukan untuk putihkan muke je. Tapi satu badan putih. Sampai nampak urat hijau. Putih pink natural taw. Bukan putih yang menakutkan tu. hehehe . Bukan tu je. Dalaman pun makin bersih selepas di detox laju-laju. Buat apa beli collagen asing, supplement detox asing kan kalau boleh dpt yg 2 in 1 dgn Skin Stories ni je. . Kunyah-kunyah je putih. Kunyah-kunyah je detox. . Best ke best? . Whatsapp 019 979 4414 to order 📲 COD: Kota Bharu, PC and PCB, Kelantan 🚗 . #cfsw  #kelantan  #femininewash  #hygienewash  #pencuciwanita  #quputeh  #aurawhite  #dherbs  #kcoly  #moodrepublic  #vgrip  #igshopmalaysia  #pembersihwanita  #serbukmanjakani  #celebrityfemininescrubwash  #jsd  #sayajual  #skinstories 
Period oh period! .
.
Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. .
.
Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. 
WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Period oh period! . . Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. . . Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha  period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Assalammualaikum .. U olsss sis just nk bg th semlm sis restock scrub manjakani kn pg ney sis buka wassup laju dorg mintk nbr akaun nk transfer....takut terlepas ..takut xdpt.. Hah th berapa balance je tinggal scrub manjakani-2btl,jamu manjakani -2 btl ,feminine wash -4 btl,mab xsapai 10 btl..ready stock aw...sape nk bg th cpt2 
Hr ney ado cod..
Pos isnin ea.. Minggu depan sis amik stock lagi .. Ada tye woi zuren asal xamik stock bebyk...alaaa xnk lak sbb nk yg fresh2.. Tu pun i olss restock 
Mab@20 btl
Scrub-15btl
Feminine wash-10
Jamu-10 tauuu..laju knnn

Barang baik siakkk laju org nk..serius mmg bagus i olss guna i olss juall

Wassup i olss www.wasap.com/90133994677

#serbukmanjakani
#scrubmanjakani
#jamumanjakani
#femininewashmanjakani
#setberpantang
#setsuamisyg.
#maajunanggunbistari
#perancang
#setberpantang
#setketat
#malaysia
#melaka

#p/s:gambar xde,kene mengena🙈🙈
Assalammualaikum .. U olsss sis just nk bg th semlm sis restock scrub manjakani kn pg ney sis buka wassup laju dorg mintk nbr akaun nk transfer....takut terlepas ..takut xdpt.. Hah th berapa balance je tinggal scrub manjakani-2btl,jamu manjakani -2 btl ,feminine wash -4 btl,mab xsapai 10 btl..ready stock aw...sape nk bg th cpt2 Hr ney ado cod.. Pos isnin ea.. Minggu depan sis amik stock lagi .. Ada tye woi zuren asal xamik stock bebyk...alaaa xnk lak sbb nk yg fresh2.. Tu pun i olss restock Mab@20 btl Scrub-15btl Feminine wash-10 Jamu-10 tauuu..laju knnn Barang baik siakkk laju org nk..serius mmg bagus i olss guna i olss juall Wassup i olss www.wasap.com/90133994677 #serbukmanjakani  #scrubmanjakani  #jamumanjakani  #femininewashmanjakani  #setberpantang  #setsuamisyg . #maajunanggunbistari  #perancang  #setberpantang  #setketat  #malaysia  #melaka  #p /s:gambar xde,kene mengena🙈🙈
Period oh period! .
.
Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. .
.
Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. 
WhatAssp +60145269195
WhatAssp +60145269195

#sellermanjakani #manjakaniasli #sabunmanjakani #serbukmanjakani
Period oh period! . . Masa genting bagi wanita. Silap masuk zone, nahas jadi nya! Dengan masalah senggugut yang menjadi2, sakit perut sehingga tak boleh bangun menjadikan emosi yang tak stabil. . . Tapi sejak makan #ManjakaniByAiraniesha  period ja perut dah tak cramp! Alhamdulillah tak sakit teruk. Tidur malam pun nyenyak dah. WhatAssp +60145269195 WhatAssp +60145269195 #sellermanjakani  #manjakaniasli  #sabunmanjakani  #serbukmanjakani 
Hot item dh restockk cepat xbyk aw..limited sesgt stock kali ney ..sis restock buat kali ketiga hokey

Tp xbyk tau .. Scrub manjakani ney sgt2 best serius.. Bila korang wat masker or lulur mmg best semua kulit mati korang akan hilang dan yg best klu korg kai kat muka mmg lembut sesgt..100%serbuk manjakani aw.

Nk th ape lg fungsi dye tgk komen tau

Harga mmg berbaloi
Rm25-50 gram
Mmg terbaik
Wassup for order www.wasap.com/90133994677

Sape rajin hasil dye lagi ohsem

FACE & BODY SCRUB MANJAKANI NONI . . 💯% Manjakani 💯% Homemade 💯% Bebas Bahan Kimia . . ✏️KELEBIHAN SCRUB MANJAKANI NONI ♥Butiran halus yang boleh dijadikan scrub & masker muka juga badan ♥Kandungan astrigen di dalam manjakani membantu melawan bakteria yang boleh menyebabkan jerawat ♥Membuang sel kulit mati dan segala kekotoran di kulit muka & badan ♥Menyingkirkan whitehead & blackhead secara pantas dan semulajadi ♥Membaik pulih kulit kering dan bersisik ♥Merawat masalah kulit berminyak ♥Menjadikan kulit muka lebih sihat, lembut, gebu segar dan berseri-seri ♥Memudarkan parut jerawat di muka & badan ♥Mengecutkan jerawat di muka ♥Mengeringkan luka bersalin normal & czer ♥Merawat & mengeringkan buasir ♥Menghilangkan daki dan mencerahkan di kawasan celahan badan (ketiak, peha dsb) . 
Postage rm8.00sm,rm12ss
Cod:cheng,tjg keling,bukit rambai,paya rumput perdana
Luar kawasan  cas cod rm3.00-5.00
#serbukmanjakani
#scrubmanjakani
#manjakani
#lulur
#setberpantang
Hot item dh restockk cepat xbyk aw..limited sesgt stock kali ney ..sis restock buat kali ketiga hokey Tp xbyk tau .. Scrub manjakani ney sgt2 best serius.. Bila korang wat masker or lulur mmg best semua kulit mati korang akan hilang dan yg best klu korg kai kat muka mmg lembut sesgt..100%serbuk manjakani aw. Nk th ape lg fungsi dye tgk komen tau Harga mmg berbaloi Rm25-50 gram Mmg terbaik Wassup for order www.wasap.com/90133994677 Sape rajin hasil dye lagi ohsem FACE & BODY SCRUB MANJAKANI NONI . . 💯% Manjakani 💯% Homemade 💯% Bebas Bahan Kimia . . ✏️KELEBIHAN SCRUB MANJAKANI NONI ♥Butiran halus yang boleh dijadikan scrub & masker muka juga badan ♥Kandungan astrigen di dalam manjakani membantu melawan bakteria yang boleh menyebabkan jerawat ♥Membuang sel kulit mati dan segala kekotoran di kulit muka & badan ♥Menyingkirkan whitehead & blackhead secara pantas dan semulajadi ♥Membaik pulih kulit kering dan bersisik ♥Merawat masalah kulit berminyak ♥Menjadikan kulit muka lebih sihat, lembut, gebu segar dan berseri-seri ♥Memudarkan parut jerawat di muka & badan ♥Mengecutkan jerawat di muka ♥Mengeringkan luka bersalin normal & czer ♥Merawat & mengeringkan buasir ♥Menghilangkan daki dan mencerahkan di kawasan celahan badan (ketiak, peha dsb) . Postage rm8.00sm,rm12ss Cod:cheng,tjg keling,bukit rambai,paya rumput perdana Luar kawasan cas cod rm3.00-5.00 #serbukmanjakani  #scrubmanjakani  #manjakani  #lulur  #setberpantang 
Hot item dh restockk cepat xbyk aw..limited sesgt stock kali ney ..sis restock buat kali ketiga hokey

Tp xbyk tau .. Scrub manjakani ney sgt2 best serius.. Bila korang wat masker or lulur mmg best semua kulit mati korang akan hilang dan yg best klu korg kai kat muka mmg lembut sesgt..100%serbuk manjakani aw.

Nk th ape lg fungsi dye tgk komen tau

Harga mmg berbaloi
Rm25-50 gram
Mmg terbaik
Wassup for order www.wasap.com/90133994677

Sape rajin hasil dye lagi ohsem

FACE & BODY SCRUB MANJAKANI NONI . . 💯% Manjakani 💯% Homemade 💯% Bebas Bahan Kimia . . ✏️KELEBIHAN SCRUB MANJAKANI NONI ♥Butiran halus yang boleh dijadikan scrub & masker muka juga badan ♥Kandungan astrigen di dalam manjakani membantu melawan bakteria yang boleh menyebabkan jerawat ♥Membuang sel kulit mati dan segala kekotoran di kulit muka & badan ♥Menyingkirkan whitehead & blackhead secara pantas dan semulajadi ♥Membaik pulih kulit kering dan bersisik ♥Merawat masalah kulit berminyak ♥Menjadikan kulit muka lebih sihat, lembut, gebu segar dan berseri-seri ♥Memudarkan parut jerawat di muka & badan ♥Mengecutkan jerawat di muka ♥Mengeringkan luka bersalin normal & czer ♥Merawat & mengeringkan buasir ♥Menghilangkan daki dan mencerahkan di kawasan celahan badan (ketiak, peha dsb) . 
Postage rm8.00sm,rm12ss
Cod:cheng,tjg keling,bukit rambai,paya rumput perdana
Luar kawasan  cas cod rm3.00-5.00
#serbukmanjakani
#scrubmanjakani
#manjakani
#lulur
#setberpantang
Hot item dh restockk cepat xbyk aw..limited sesgt stock kali ney ..sis restock buat kali ketiga hokey Tp xbyk tau .. Scrub manjakani ney sgt2 best serius.. Bila korang wat masker or lulur mmg best semua kulit mati korang akan hilang dan yg best klu korg kai kat muka mmg lembut sesgt..100%serbuk manjakani aw. Nk th ape lg fungsi dye tgk komen tau Harga mmg berbaloi Rm25-50 gram Mmg terbaik Wassup for order www.wasap.com/90133994677 Sape rajin hasil dye lagi ohsem FACE & BODY SCRUB MANJAKANI NONI . . 💯% Manjakani 💯% Homemade 💯% Bebas Bahan Kimia . . ✏️KELEBIHAN SCRUB MANJAKANI NONI ♥Butiran halus yang boleh dijadikan scrub & masker muka juga badan ♥Kandungan astrigen di dalam manjakani membantu melawan bakteria yang boleh menyebabkan jerawat ♥Membuang sel kulit mati dan segala kekotoran di kulit muka & badan ♥Menyingkirkan whitehead & blackhead secara pantas dan semulajadi ♥Membaik pulih kulit kering dan bersisik ♥Merawat masalah kulit berminyak ♥Menjadikan kulit muka lebih sihat, lembut, gebu segar dan berseri-seri ♥Memudarkan parut jerawat di muka & badan ♥Mengecutkan jerawat di muka ♥Mengeringkan luka bersalin normal & czer ♥Merawat & mengeringkan buasir ♥Menghilangkan daki dan mencerahkan di kawasan celahan badan (ketiak, peha dsb) . Postage rm8.00sm,rm12ss Cod:cheng,tjg keling,bukit rambai,paya rumput perdana Luar kawasan cas cod rm3.00-5.00 #serbukmanjakani  #scrubmanjakani  #manjakani  #lulur  #setberpantang 
Wehooooo, stock bersusun 😍
All pre-order kak s bungkus ikat tepi malam ni ok 😘

#kaks
#ikattepi
#chiaseed
#jeratmagika 
#auramagika
#jamukunyit
#jamulicious
#jamusuriratu
#jamusuridara
#serbukmanjakani 
#perapatqasehsuri
Hot item dh restockk cepat xbyk aw..limited sesgt stock kali ney ..sis restock buat kali ketiga hokey

Tp xbyk tau .. Scrub manjakani ney sgt2 best serius.. Bila korang wat masker or lulur mmg best semua kulit mati korang akan hilang dan yg best klu korg kai kat muka mmg lembut sesgt..100%serbuk manjakani aw.

Nk th ape lg fungsi dye tgk komen tau

Harga mmg berbaloi
Rm25-50 gram
Mmg terbaik
Wassup for order www.wasap.com/90133994677

Sape rajin hasil dye lagi ohsem

Postage rm8.00sm,rm12ss
Cod:cheng,tjg keling,bukit rambai,paya rumput perdana
Luar kawasan  cas cod rm3.00-5.00
#serbukmanjakani
#scrubmanjakani
#manjakani
#lulur
#setberpantang
Hot item dh restockk cepat xbyk aw..limited sesgt stock kali ney ..sis restock buat kali ketiga hokey Tp xbyk tau .. Scrub manjakani ney sgt2 best serius.. Bila korang wat masker or lulur mmg best semua kulit mati korang akan hilang dan yg best klu korg kai kat muka mmg lembut sesgt..100%serbuk manjakani aw. Nk th ape lg fungsi dye tgk komen tau Harga mmg berbaloi Rm25-50 gram Mmg terbaik Wassup for order www.wasap.com/90133994677 Sape rajin hasil dye lagi ohsem Postage rm8.00sm,rm12ss Cod:cheng,tjg keling,bukit rambai,paya rumput perdana Luar kawasan cas cod rm3.00-5.00 #serbukmanjakani  #scrubmanjakani  #manjakani  #lulur  #setberpantang 
JAMU HERBA JUANITA ni melambatkan proses menopause yer sayang-sayang😌
Sebab ada herba dalam 27 jenis tu yang lambatkan proses menopause.

Tengok testimoni ni ye😘

#jamu #jamuhot #jamujohor #jamuherba #jamusegamat #jamuherbajuanita #jamuherbajuanitajohor #jamuherbajuanitasegamat #jamuherbajuanitapremium #jamuherbajuanitapremiumjohor #jamuherbajuanitapremiumsegamat #herbaheromalaya #herbaheromalayajohor #herbaheromalayasegamat #serbukajaib #serbukmanjakani #magicpowder #dss014
JAMU HERBA JUANITA ni melambatkan proses menopause yer sayang-sayang😌 Sebab ada herba dalam 27 jenis tu yang lambatkan proses menopause. Tengok testimoni ni ye😘 #jamu  #jamuhot  #jamujohor  #jamuherba  #jamusegamat  #jamuherbajuanita  #jamuherbajuanitajohor  #jamuherbajuanitasegamat  #jamuherbajuanitapremium  #jamuherbajuanitapremiumjohor  #jamuherbajuanitapremiumsegamat  #herbaheromalaya  #herbaheromalayajohor  #herbaheromalayasegamat  #serbukajaib  #serbukmanjakani  #magicpowder  #dss014 
JAMU HERBA JUANITA ni melambatkan proses menopause yer sayang-sayang😌
Sebab ada herba dalam 27 jenis tu yang lambatkan proses menopause.

Tengok testimoni ni ye😘

#jamu #jamuhot #jamujohor #jamuherba #jamusegamat #jamuherbajuanita #jamuherbajuanitajohor #jamuherbajuanitasegamat #jamuherbajuanitapremium #jamuherbajuanitapremiumjohor #jamuherbajuanitapremiumsegamat #herbaheromalaya #herbaheromalayajohor #herbaheromalayasegamat #serbukajaib #serbukmanjakani #magicpowder #dss014
JAMU HERBA JUANITA ni melambatkan proses menopause yer sayang-sayang😌 Sebab ada herba dalam 27 jenis tu yang lambatkan proses menopause. Tengok testimoni ni ye😘 #jamu  #jamuhot  #jamujohor  #jamuherba  #jamusegamat  #jamuherbajuanita  #jamuherbajuanitajohor  #jamuherbajuanitasegamat  #jamuherbajuanitapremium  #jamuherbajuanitapremiumjohor  #jamuherbajuanitapremiumsegamat  #herbaheromalaya  #herbaheromalayajohor  #herbaheromalayasegamat  #serbukajaib  #serbukmanjakani  #magicpowder  #dss014