an online Instagram web viewer

#sfsbuterah medias

Photos

I have a 2k I don't use anyone need it ?? Comment me and I'll choose πŸ’—
I have a 2k I don't use anyone need it ?? Comment me and I'll choose πŸ’—
Love this outfit πŸ’—πŸŽ‰
Love this outfit πŸ’—πŸŽ‰
VOTE FOR ME PLSS πŸ’—πŸ˜­ ily guys
VOTE FOR ME PLSS πŸ’—πŸ˜­ ily guys
Anotha one πŸ’—
Anotha one πŸ’—
Heeeey!β™‘ I know that maybe 2 months i was dead but i'm back now i guessπŸ˜‚πŸ’˜
Heeeey!β™‘ I know that maybe 2 months i was dead but i'm back now i guessπŸ˜‚πŸ’˜
Is this good ?? πŸ’—πŸŽ‰
Is this good ?? πŸ’—πŸŽ‰
Sekaiichi Hatsukoi❀
One of my favorites omg😍
Sekaiichi Hatsukoi❀ One of my favorites omg😍
Baekhyunβ™‘
Baekhyunβ™‘
Anyone want to trade πŸ’œπŸŒˆ
Anyone want to trade πŸ’œπŸŒˆ
πŸ’–
πŸ’–
☁
☁
I miss hmt πŸ’œπŸŒΏ
I miss hmt πŸ’œπŸŒΏ
Mines 1 lol πŸ’—βš“οΈ
Mines 1 lol πŸ’—βš“οΈ
βš“οΈπŸ’—
βš“οΈπŸ’—
Another 2k gave away πŸ’—πŸ’—
Another 2k gave away πŸ’—πŸ’—
im in actual love with this theme oml. idk why they're cancelling scream queens ugh
im in actual love with this theme oml. idk why they're cancelling scream queens ugh
Who wants to trade ?? 3k++ πŸ’—
Who wants to trade ?? 3k++ πŸ’—
β™‘β™‘
β™‘β™‘
New theme β™‘
New theme β™‘
:'(
:'(
Ari or sel ?? βš“οΈπŸ’—
Ari or sel ?? βš“οΈπŸ’—
Does anyone want to trade a 30k ?? You have to trade 5k++ πŸ’—
Does anyone want to trade a 30k ?? You have to trade 5k++ πŸ’—
I think I'll restart my acc so it could be more fresher ❀️ tell me your opinions down below
I think I'll restart my acc so it could be more fresher ❀️ tell me your opinions down below
β˜οΈπŸ’œ
β˜οΈπŸ’œ
πŸ’œβ˜οΈ
πŸ’œβ˜οΈ
πŸ’—β˜οΈ one of my oldest dms ever πŸ˜‚
πŸ’—β˜οΈ one of my oldest dms ever πŸ˜‚
Comment Ariana usernames for a bigger chance πŸ’—
Comment Ariana usernames for a bigger chance πŸ’—
Broken and bleeding.🌸
Broken and bleeding.🌸
We all have our horrors and our demons to fight.
We all have our horrors and our demons to fight.
okay i finally have a theme & i couldn't be happier. comment your opinions!
okay i finally have a theme & i couldn't be happier. comment your opinions!
☁
☁
β™‘β™‘
β™‘β™‘
Say that shit verbatim.πŸ‚
Say that shit verbatim.πŸ‚
I sing because I'm free πŸŒ™
I sing because I'm free πŸŒ™
Those gloves πŸ’­πŸ’—
β€”
Follow [ @heresbutera ] for more !
Those gloves πŸ’­πŸ’— β€” Follow [ @heresbutera ] for more !
Should I continue? ( yes or no ) πŸ’—πŸ’­
Should I continue? ( yes or no ) πŸ’—πŸ’­
"Eyes like a car crash
I know I shouldn't look but I can't turn away" β™‘
_
_
_
_
β™‘first pic never deleteβ™‘
"Eyes like a car crash I know I shouldn't look but I can't turn away" β™‘ _ _ _ _ β™‘first pic never deleteβ™‘
Btw I don't have a theme I'm just posting pics of the tour once a day and asking questions !!!
-
-
-
Do you like my account?
Me: I'll let you guys answer (but to me it's horrible, dull and plain!!)
#gainpost #gaintrick #gaindrill #gainparty #followtrain #uglyfollowtrain #fandomfollowtrain #arianatorfollowtrain #sfsbuterah #emmaroberts #emmaismybeauty #arianagrande #dangerouswoman #justinbieber #selenagomez #handstomyself #mileycyrus #nickiminaj #kesha #follow4follow #like4like #maddieziegler #dancemoms #tblfollowtrain #likemylast #mixedarianafollowtrain #intoyou #demilovato #fifthharmony #taylor
Btw I don't have a theme I'm just posting pics of the tour once a day and asking questions !!! - - - Do you like my account? Me: I'll let you guys answer (but to me it's horrible, dull and plain!!) #gainpost  #gaintrick  #gaindrill  #gainparty  #followtrain  #uglyfollowtrain  #fandomfollowtrain  #arianatorfollowtrain  #sfsbuterah  #emmaroberts  #emmaismybeauty  #arianagrande  #dangerouswoman  #justinbieber  #selenagomez  #handstomyself  #mileycyrus  #nickiminaj  #kesha  #follow4follow  #like4like  #maddieziegler  #dancemoms  #tblfollowtrain  #likemylast  #mixedarianafollowtrain  #intoyou  #demilovato  #fifthharmony  #taylor 
Lmao so true 
Follow ( @heresbutera ) for more ! 
Credits to my babe ; @platinumbuteras
Lmao so true Follow ( @heresbutera ) for more ! Credits to my babe ; @platinumbuteras
Hey guys so I was checking my dms to chose one and a lot of you haven't chosen a followers amount if you dm me make sure you send me your fc that you'd want ❀️☁️
Hey guys so I was checking my dms to chose one and a lot of you haven't chosen a followers amount if you dm me make sure you send me your fc that you'd want ❀️☁️
Available accs are :
1k : 3
3k : 2
8k : 1
50k : 1
10k : 3
70k : coming soon 
100k : coming soon 
15-30k : coming soon
Available accs are : 1k : 3 3k : 2 8k : 1 50k : 1 10k : 3 70k : coming soon 100k : coming soon 15-30k : coming soon
Choosing ❀️☁️
Choosing ❀️☁️
😌✌🏻
😌✌🏻
Guys I am almost out of accounts I need accs ❀️ if u can donate do pls β€οΈπŸ’­
Guys I am almost out of accounts I need accs ❀️ if u can donate do pls β€οΈπŸ’­
Another acc gave away β€οΈπŸ’­
Another acc gave away β€οΈπŸ’­
Ariana and grandpa between the years πŸ˜­πŸ’—
Ariana and grandpa between the years πŸ˜­πŸ’—
Say it back πŸ’—πŸ’­
Say it back πŸ’—πŸ’­
Comment fc and most fc choice will be the giveaway πŸ’—πŸ’­
Comment fc and most fc choice will be the giveaway πŸ’—πŸ’­
Who's excited?
β€’
β€’
β€’
Wanna be tagged?
Who's excited? β€’ β€’ β€’ Wanna be tagged?
New theme coming omg
New theme coming omg
For those who are entering my giveaway u have to Spam me and like my first post so you'd enter and follow me πŸ’œ
For those who are entering my giveaway u have to Spam me and like my first post so you'd enter and follow me πŸ’œ
Giving away an acc with 274k 
Posting later on my story and the first one who replies to my story gets it I hope that's fair to everyone πŸ’—πŸ˜Š
Giving away an acc with 274k Posting later on my story and the first one who replies to my story gets it I hope that's fair to everyone πŸ’—πŸ˜Š
She's so sweet πŸ’—πŸ’ Answering dms today a lot πŸ’—
She's so sweet πŸ’—πŸ’ Answering dms today a lot πŸ’—
Second babe β˜οΈπŸ’œ
Second babe β˜οΈπŸ’œ
New theme
New theme
I wish tho
I wish tho
yups
yups
Just started this acc on may 7 β™‘
β€’
Hey babes tysm for 1k 
I am doing this acc
About ari obviously 
She's my queen and
I am here to support her
No matter what 
And hmu if your lit πŸ’œβ˜οΈ
β€’
Qotd : who's your idol/s ? πŸ’­
Aotd : Ariana , Selena , Nicki Minaj πŸ’
Just started this acc on may 7 β™‘ β€’ Hey babes tysm for 1k I am doing this acc About ari obviously She's my queen and I am here to support her No matter what And hmu if your lit πŸ’œβ˜οΈ β€’ Qotd : who's your idol/s ? πŸ’­ Aotd : Ariana , Selena , Nicki Minaj πŸ’
πŸ˜πŸ™„
πŸ˜πŸ™„
SPACER
SPACER
SPACER
SPACER
SPACER
SPACER
do you smoke?
do you smoke?
Its a must.
Its a must.
true asf
true asf
when your tired asf
when your tired asf
wear or tear?πŸ’§
wear or tear?πŸ’§
do you wear makeup?
do you wear makeup?
This week I'll be recording another song on the studio! X Need help choosing the song! Comment your fav song below please πŸ‘‡πŸ»
This week I'll be recording another song on the studio! X Need help choosing the song! Comment your fav song below please πŸ‘‡πŸ»
Hey everyone !
Hey everyone !
❀️
❀️
Just finished this one ✌🏻
Just finished this one ✌🏻
Totally forgot to post bout this drawing so here is it! Hope ya like it x
Totally forgot to post bout this drawing so here is it! Hope ya like it x
Still fallin' for you
Still fallin' for you
We don't talk anymore like we used to do
We don't talk anymore like we used to do