an online Instagram web viewer

#siduru medias

Photos

Hanya ieu yg maturan aku peuting ieu,,, #siduru
Hanya ieu yg maturan aku peuting ieu,,, #siduru 
"makanlah dengan seleramu, berpakaianlah dengan selera orang lain"
.
.
.
.
.
.
#tarikolot#kerakliwet#siduru#santrikalong#santrisalafi
Endah? Pasti.
Di Sumedang? Leres pisan.... @Regranned from @danaswandana -  Sanes dibali, tp anggap we kitu pados eksis

#mehsigabatur #mulangkampung #sawahbatur #suganayajodona #siduru #nguseupanakjaer #bubuyayu #landscape #jeungjing #cipasang #cibugel #beberengkes #kumadinyawe #sumedangtandang
tongnaek ka gunung bisi kesangan cape deuih hahaha #siduru di #gunung
tongnaek ka gunung bisi kesangan cape deuih hahaha #siduru  di #gunung 
Api unggun atau sebut sajah siduru :(
#denhampuraemak 
#siduru
Roti sumbu=sampeu=singkong

#siduru
Roti sumbu=sampeu=singkong #siduru 
Cerpen
Judul : SIDURU

Ketika aku ulin ke rumah babaturan yang sudah heubeul tidak pernah ketemu ,  dan aku sudah kangen tidak sempal goluyon jeung si eta,  meskipun si eta sukuna rorombeheun dan keleknya yang menghilliwir bau podol angsa,  aku ulin ke rumahnya.

Aku berjalan setapak demi setapak melewati hutan gunung dan laut ,  dan ketika itu aku teh reuwas kareureuhnakeun karena ada ucing sedang WEKUK,  aku tidak bisa berpaling untum sejenak menenjo ucing itu. 
Dan akupun memidionya ,  buat koleksi 3gp yang judulnya ucing WEKUK di kebon .

Setelah beberapa lama aku berjalan kembali melewati sungai dan di sungai itupun ada euceu-euceu yang sedang mengumbah baju sama jeroan bajunya, akupun memidio kembali,  karena lumayan buat nambah-nambah koleksi 3gp.

Akupun kembali berjalan dan sampailah di rumah babaturanku,  aku langsung ti tatarajong memeluk babaturan yang sudah sekian lama tidak bertemu,  dan akupun...
SIDURU.
.
Sekian.... To be contiued

#ceepen #ngaco #boloho #ngakak #haha #hehe #boaedan #baukelek #wekukucing #ucing #wekuk #nyeuseuh #walungan #siduru #bandung
Cerpen Judul : SIDURU Ketika aku ulin ke rumah babaturan yang sudah heubeul tidak pernah ketemu , dan aku sudah kangen tidak sempal goluyon jeung si eta, meskipun si eta sukuna rorombeheun dan keleknya yang menghilliwir bau podol angsa, aku ulin ke rumahnya. Aku berjalan setapak demi setapak melewati hutan gunung dan laut , dan ketika itu aku teh reuwas kareureuhnakeun karena ada ucing sedang WEKUK, aku tidak bisa berpaling untum sejenak menenjo ucing itu. Dan akupun memidionya , buat koleksi 3gp yang judulnya ucing WEKUK di kebon . Setelah beberapa lama aku berjalan kembali melewati sungai dan di sungai itupun ada euceu-euceu yang sedang mengumbah baju sama jeroan bajunya, akupun memidio kembali, karena lumayan buat nambah-nambah koleksi 3gp. Akupun kembali berjalan dan sampailah di rumah babaturanku, aku langsung ti tatarajong memeluk babaturan yang sudah sekian lama tidak bertemu, dan akupun... SIDURU. . Sekian.... To be contiued #ceepen  #ngaco  #boloho  #ngakak  #haha  #hehe  #boaedan  #baukelek  #wekukucing  #ucing  #wekuk  #nyeuseuh  #walungan  #siduru  #bandung 
Seperti #wajah dengan sepasang #mata dan #mulut menganga berteriak #marah.
⛈🔥
#siduru wa #katirisan hareupeun #hawu nu aya #suneu an alias #fire ngahaneutan awak dina #usumhujan 😄
Kebersamaan itu indah. Tak perlu sepesial yg penting santai ! Pdu ngagonjreng we teu bisaeun ngagitar n🎶😂 #gapleh #buperbikinbaper #poek #tiris #apiunggun #siduru
Tak harus meniru sesuatu untuk jadi keren. Kalau kau berkulit putih, tak perlu berpura-pura jadi orang hitam dan yang lainnya. Cukup jadi sendiri dan kenali siapa kau sebenarnya

#siduru #ngecamp #rancaupas
Tak harus meniru sesuatu untuk jadi keren. Kalau kau berkulit putih, tak perlu berpura-pura jadi orang hitam dan yang lainnya. Cukup jadi sendiri dan kenali siapa kau sebenarnya #siduru  #ngecamp  #rancaupas 
Lebih baik menyalakan api dari pada mengutuk kegelapan.
#pareumobor
#siduru
#beuleumsuluh
Lateposte 
Misua balik kmpung
#handapeungunung
#tirispisn
#siduru
#bubuycau
#Cikiruh
Ini api bukan es, ia bisa meng hangatkan suasa bahkan bisa suasana menjadi panas ada fase dimana ia akan berubah..!!!
Siduru bari lalajo
#api #apiunggun #siduru #dudurukan #ngadurukan #bara #ciwidey #waluri #malaya #malayacoffee #bandungselatan #bandung #pesonaindonesia
#Repost @paribasasunda (@get_repost)
・・・
Kintunan Kang @janur26

Mapag Taun Anyar
.
Waktos sataun teu karaos, ngolébat pinuh katineung, mangsa kalangkang kantun waasna, wanci kamari kantun éndahna, kabungah jeung kasusah mapaésan lalakon kahirupan, ngahias lalampahan diri, papait tur mamanis jd samara kadunyaan, taun anyar baris datang, mangsa pinuh harepan, Wilujeng mayunan taun énggal, mugia rahayu satungtung umur, raharja salawasna, ridho Allah diseja, Salamet dunya akherat, Ginanjar kawilujengan..
.
 آَمِيّـٍـِـنْ يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن
.
Rék mapag lolongkrang anyar
Geura koréhan nepi ka dasar
Ambahan sagala diguar
Ulah cicing kudu liar
Bral téangan geura nyebar
Omat tong humandeuar
Hahalang geura tuar
.
Cing gilig masing cénghar
Susuganan bisa lancar
Ngarah teu weléh bisa dahar
Kana diri kudu milebar
Piceun sagala pikiran jangar
Dibarengan jeung ihtiar
Muga panggih wanci beunghar
.
.
.
#paribasasunda #basasunda #sunda #urangsunda #uranglembur #WilujengSumpingTaunAnyar #1MUHARAM1439H #sideang #siduru
#Repost  @paribasasunda (@get_repost) ・・・ Kintunan Kang @janur26 Mapag Taun Anyar . Waktos sataun teu karaos, ngolébat pinuh katineung, mangsa kalangkang kantun waasna, wanci kamari kantun éndahna, kabungah jeung kasusah mapaésan lalakon kahirupan, ngahias lalampahan diri, papait tur mamanis jd samara kadunyaan, taun anyar baris datang, mangsa pinuh harepan, Wilujeng mayunan taun énggal, mugia rahayu satungtung umur, raharja salawasna, ridho Allah diseja, Salamet dunya akherat, Ginanjar kawilujengan.. . آَمِيّـٍـِـنْ يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن . Rék mapag lolongkrang anyar Geura koréhan nepi ka dasar Ambahan sagala diguar Ulah cicing kudu liar Bral téangan geura nyebar Omat tong humandeuar Hahalang geura tuar . Cing gilig masing cénghar Susuganan bisa lancar Ngarah teu weléh bisa dahar Kana diri kudu milebar Piceun sagala pikiran jangar Dibarengan jeung ihtiar Muga panggih wanci beunghar . . . #paribasasunda  #basasunda  #sunda  #urangsunda  #uranglembur  #WilujengSumpingTaunAnyar  #1MUHARAM1439H  #sideang  #siduru 
Kintunan Kang @janur26

Mapag Taun Anyar
.
Waktos sataun teu karaos, ngolébat pinuh katineung, mangsa kalangkang kantun waasna, wanci kamari kantun éndahna, kabungah jeung kasusah mapaésan lalakon kahirupan, ngahias lalampahan diri, papait tur mamanis jd samara kadunyaan, taun anyar baris datang, mangsa pinuh harepan, Wilujeng mayunan taun énggal, mugia rahayu satungtung umur, raharja salawasna, ridho Allah diseja, Salamet dunya akherat, Ginanjar kawilujengan..
.
 آَمِيّـٍـِـنْ يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن
.
Rék mapag lolongkrang anyar
Geura koréhan nepi ka dasar
Ambahan sagala diguar
Ulah cicing kudu liar
Bral téangan geura nyebar
Omat tong humandeuar
Hahalang geura tuar
.
Cing gilig masing cénghar
Susuganan bisa lancar
Ngarah teu weléh bisa dahar
Kana diri kudu milebar
Piceun sagala pikiran jangar
Dibarengan jeung ihtiar
Muga panggih wanci beunghar
.
.
.
#paribasasunda #basasunda #sunda #urangsunda #uranglembur #WilujengSumpingTaunAnyar #1MUHARAM1439H #sideang #siduru
Kintunan Kang @janur26 Mapag Taun Anyar . Waktos sataun teu karaos, ngolébat pinuh katineung, mangsa kalangkang kantun waasna, wanci kamari kantun éndahna, kabungah jeung kasusah mapaésan lalakon kahirupan, ngahias lalampahan diri, papait tur mamanis jd samara kadunyaan, taun anyar baris datang, mangsa pinuh harepan, Wilujeng mayunan taun énggal, mugia rahayu satungtung umur, raharja salawasna, ridho Allah diseja, Salamet dunya akherat, Ginanjar kawilujengan.. . آَمِيّـٍـِـنْ يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن . Rék mapag lolongkrang anyar Geura koréhan nepi ka dasar Ambahan sagala diguar Ulah cicing kudu liar Bral téangan geura nyebar Omat tong humandeuar Hahalang geura tuar . Cing gilig masing cénghar Susuganan bisa lancar Ngarah teu weléh bisa dahar Kana diri kudu milebar Piceun sagala pikiran jangar Dibarengan jeung ihtiar Muga panggih wanci beunghar . . . #paribasasunda  #basasunda  #sunda  #urangsunda  #uranglembur  #WilujengSumpingTaunAnyar  #1MUHARAM1439H  #sideang  #siduru 
Tiris...#siduru
Bonfire is
Siduru heula

#bonfire #firefit #siduru
karena apapun yang kita miliki pasti akan terbakar kalau kita NGADURUKNYA. #nightlife  #api #siduru #tehmanis #indonesia #mantapjaya 😂
#siduru 🔥☕
Icha + idad

#siduru
#dapoerumum
Kumpul bocah#nongkrong bareng#barmain di alam#api unggun#siduru 😬
Teu nanaon nya. Ngan nanaonan hehe.
#nikesb
#orangebikes 
#siduru
Kehangatan yang hqq.... #siduru #apiunggun #hangat #
Unchhh... Sok inget masa2 aya kneh hawu ai kieu teh,siduru bari nangkeup hrigu di sasarung 😂😂😂 #bubuysampeu #siduru #pedopisan
Didiyeu wee..
#siduru 
#nunggu sanrays
#lonliboy
#supprotlocal #kalakaiww
Peraihan terpenting dalam hidup adalah menjadi sesuatu, bukan menemukan sesuatu.

#TongPohoSajarah 
#UlahHilapKanaPurwadaksi 
#siduru
Gakuat kalo cuman 17 drajat C #banyusari#noroktok#asadikutub#siduru
Pah... Awas hapenya tutung juga#siduru
Pah... Awas hapenya tutung juga#siduru 
Teman di dalam gelap.. Teman ketika dingin..
Musuh ketika menjadi bahaya !
.
#api #fire #siduru #adventure
Jadi jalma mah ulah
ASA AING UYAH KIDUL

Da maneh teh jelema lain Avatar... #paribasasunda #nyurug #moyan #siduru #hiking2017 #pandawa5 #cibareubeuy
Ngadederak ngadubako di #saungbacakapinis 
#siduru Lur tiris, keun we saung mah isukan keureuyeuh deui
Basa harita keur siduru bari ngopi jeung ngadangukeun dongeng si wa jabrig di tuturkeun ku sora sasatoan leuweung anu ngoncrang genah kana ceuli tiis ka pipikiran..!!! Asal ngacaprak we lah
Selamat wayah gini dulur2 wilujeng ngadu bako #siduru #tiris #ngacapruk #ngacaprak 🤘🤘
Basa harita keur siduru bari ngopi jeung ngadangukeun dongeng si wa jabrig di tuturkeun ku sora sasatoan leuweung anu ngoncrang genah kana ceuli tiis ka pipikiran..!!! Asal ngacaprak we lah Selamat wayah gini dulur2 wilujeng ngadu bako #siduru  #tiris  #ngacapruk  #ngacaprak  🤘🤘
Galeri kita
Bertenda berkemah camping tak selamanya harus di gunung, bisa danau situ Curug bahkan di pekarangan rumah
Berkemah  mengajarkan kita bagaimana bertahan hidup di alam, baik di alam liar maupun alam Mahsyar (aww)
.
.
.
Loc: Talaga Bodas
📷 @berkelanagarut

#kemah#tenda#camping#trip#adventure#vacation#holiday#weekend#Garut#BerkelanaGarut#siduru
Hidup itu mudah lo aja yang bikin susah !! #siduru#tiriss
kieu we lah nya

#kieu 
#kieuwelah 
#siduru 
#etaterangkanlah
Jangan pernah memandang org dari belakangnya saja karena belum tentu ada mukanya kalau di lihat dari depan , hihihihihi 
#siduru 
#venuepanjattebing
#venuepanjattebingponjabar 
#cikole
#lembang 
#ahkieuwe
#kaleuminajah
Pertama kali ikut polisi ke daerah Timur Indonesia, langsung diajak ke Soe, di Timor Tengah Selatan, Nusa Tenggara Timur. Disambut sama masyarakat asli sana, Suku Mollo.

Orang sini seneng bgt ngunyah sirih. Abis makan, mau berangkat kerja, sampe mau tidur pasti ngunyah sirih. Makannya mulut mereka merah semua.

Ohiya, Soe daerah paling tinggi di NTT.  Saya datang pas musim angin. Dari siang sampe ketemu siang lagi, angin ngagelebug gede pisan. Kalau masuk malem sampe subuh, udah berasa kayak di Cikajang, Garut lah.

#soe #timortengahselatan #ntt #dlkketemudingin #tiris #siduru #ngeunah
Pertama kali ikut polisi ke daerah Timur Indonesia, langsung diajak ke Soe, di Timor Tengah Selatan, Nusa Tenggara Timur. Disambut sama masyarakat asli sana, Suku Mollo. Orang sini seneng bgt ngunyah sirih. Abis makan, mau berangkat kerja, sampe mau tidur pasti ngunyah sirih. Makannya mulut mereka merah semua. Ohiya, Soe daerah paling tinggi di NTT. Saya datang pas musim angin. Dari siang sampe ketemu siang lagi, angin ngagelebug gede pisan. Kalau masuk malem sampe subuh, udah berasa kayak di Cikajang, Garut lah. #soe  #timortengahselatan  #ntt  #dlkketemudingin  #tiris  #siduru  #ngeunah