an online Instagram web viewer

#simanja medias

Photos

In the making part 2, snowcap utk kanak². Comels kan😍. Nanti jom grab sehelai utk si kecil manis kita ya😁

#comingsoon #inthemaking #themakingof #snowcapberhantu #snowcapmurah #snowcap #innersnowcap #innercapmurah #innersnowcapberhantu #snowcapkanakkanak #kanakkanak #simanja #baby #babyboy #babygirl #bayi #anak #anaktudung #anaktudungmurah
In the making part 2, snowcap utk kanak². Comels kan😍. Nanti jom grab sehelai utk si kecil manis kita ya😁

#comingsoon #inthemaking #themakingof #snowcapberhantu #snowcapmurah #snowcap #innersnowcap #innercapmurah #innersnowcapberhantu #snowcapkanakkanak #kanakkanak #simanja #baby #babyboy #babygirl #bayi #anak #anaktudung #anaktudungmurah
In the making part 2, snowcap utk kanak². Comels kan😍. Nanti jom grab sehelai utk si kecil manis kita ya😁

#comingsoon #inthemaking #themakingof #snowcapberhantu #snowcapmurah #snowcap #innersnowcap #innercapmurah #innersnowcapberhantu #snowcapkanakkanak #kanakkanak #simanja #baby #babyboy #babygirl #bayi #anak #anaktudung #anaktudungmurah
JOM BELANJA SECARA BIJAK! .
.
Macam mana? Haa mudah jeeee... πŸ˜‰
.
.
Selalu dekat rumah berebut rebut nak minum susu Khalish lagi lagi kalau dah nak dekat habis. Pening kepala juga la kan bila anak anak berebut. Setuju tak?
.
.
Tak payah pening lagi, dapatkan je terus pek family susu Khalish. 6 kotak hanya RM234. MURAHNYA LAHAIII 😱😱
.
.
Beli sekotak cepat je habis lepas tu kena beli lagi, kalau beli sekaligus ni anda boleh jimat RM30, banyak boleh jimat tu. Boleh buat duit minyak kereta tu... πŸ™‚
.
.
BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG!!! www.wasap.my/60122507813
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
JOM BELANJA SECARA BIJAK! . . Macam mana? Haa mudah jeeee... πŸ˜‰ . . Selalu dekat rumah berebut rebut nak minum susu Khalish lagi lagi kalau dah nak dekat habis. Pening kepala juga la kan bila anak anak berebut. Setuju tak? . . Tak payah pening lagi, dapatkan je terus pek family susu Khalish. 6 kotak hanya RM234. MURAHNYA LAHAIII 😱😱 . . Beli sekotak cepat je habis lepas tu kena beli lagi, kalau beli sekaligus ni anda boleh jimat RM30, banyak boleh jimat tu. Boleh buat duit minyak kereta tu... πŸ™‚ . . BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG!!! www.wasap.my/60122507813 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
#sicantik
#si pinter
#simanja 
#wulanku 😚😘😍
JOM BELANJA SECARA BIJAK! .
.
Macam mana? Haa mudah jeeee... πŸ˜‰
.
.
Selalu dekat rumah berebut rebut nak minum susu Khalish lagi lagi kalau dah nak dekat habis. Pening kepala juga la kan bila anak anak berebut. Setuju tak?
.
.
Tak payah pening lagi, dapatkan je terus pek family susu Khalish. 6 kotak hanya RM234. MURAHNYA LAHAIII 😱😱
.
.
Beli sekotak cepat je habis lepas tu kena beli lagi, kalau beli sekaligus ni anda boleh jimat RM30, banyak boleh jimat tu. Boleh buat duit minyak kereta tu... πŸ™‚
.
.
BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG!!! .
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
JOM BELANJA SECARA BIJAK! . . Macam mana? Haa mudah jeeee... πŸ˜‰ . . Selalu dekat rumah berebut rebut nak minum susu Khalish lagi lagi kalau dah nak dekat habis. Pening kepala juga la kan bila anak anak berebut. Setuju tak? . . Tak payah pening lagi, dapatkan je terus pek family susu Khalish. 6 kotak hanya RM234. MURAHNYA LAHAIII 😱😱 . . Beli sekotak cepat je habis lepas tu kena beli lagi, kalau beli sekaligus ni anda boleh jimat RM30, banyak boleh jimat tu. Boleh buat duit minyak kereta tu... πŸ™‚ . . BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG!!! . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Dah dewasa ternyata boru mu ini ma'e
☺☺☺
#BoruSasada 
#boruHutagaol
#siManjaΒ²
PARA SUAMI PERLU TAKE NOTE NI! 😁
.
.
Jika isteri anda dalam pantang, wajib ambil tahu perkara ni! Sebagai orang yang paling hampir dengan isteri wajib tahu makanan apa yang boleh atau tidak untuk isteri ketika pantang. 😱
.
.
Berpantang selepas bersalin bukan perkara remeh taw! Jika tidak menjaga pemakanan boleh menyebabkan gangguan kesihatan seperti rahim jatuh. πŸ˜₯
.
.
Lebih mudah jika ibu dalam pantang mengamalkan susu kambing Khalish untuk:
βœ” Memanaskan tubuh ibu dalam pantang
βœ” Menambah bekalan susu badan
βœ” Memekatkan susu
βœ”Mencegah bayi terkena demam kuning
βœ”Memulihkan dalaman dan peranakan
βœ” Melancarkan darah
βœ” Menormalkan kitaran haid
βœ” Melancarkan sistem pencernaan
βœ” Meningkatkan imunisasi badan
βœ” Meningkatkan kecerdasan minda
βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh
.
.
JOM ORDER SEKARANG UNTUK YANG TERSAYANG! .
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
PARA SUAMI PERLU TAKE NOTE NI! 😁 . . Jika isteri anda dalam pantang, wajib ambil tahu perkara ni! Sebagai orang yang paling hampir dengan isteri wajib tahu makanan apa yang boleh atau tidak untuk isteri ketika pantang. 😱 . . Berpantang selepas bersalin bukan perkara remeh taw! Jika tidak menjaga pemakanan boleh menyebabkan gangguan kesihatan seperti rahim jatuh. πŸ˜₯ . . Lebih mudah jika ibu dalam pantang mengamalkan susu kambing Khalish untuk: βœ” Memanaskan tubuh ibu dalam pantang βœ” Menambah bekalan susu badan βœ” Memekatkan susu βœ”Mencegah bayi terkena demam kuning βœ”Memulihkan dalaman dan peranakan βœ” Melancarkan darah βœ” Menormalkan kitaran haid βœ” Melancarkan sistem pencernaan βœ” Meningkatkan imunisasi badan βœ” Meningkatkan kecerdasan minda βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh . . JOM ORDER SEKARANG UNTUK YANG TERSAYANG! . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Boru labanq... serasa kurus dy..
Kgk tw ne kaki mami sakit... #simanja
#sicantik
#sibijak
#sibawel
TAHUKAH ANDA JIKA KEKURANGAN VITAMIN B BOLEH MENYEBABKAN MASALAH KESIHATAN TERHADAP TUBUH? πŸ˜₯
.
.
Kekurangan vitamin B boleh menyebabkan pencernaan terganggu. Bila pencernaan terganggu automatik tubuh kita akan kekurangan nutrisi. 😱
.
.
Antara masalah pencernaan yang mungkin anda hadapi:
βœ– Gastrik
βœ– Cirit birit
βœ– Sembelit
βœ– Apendiks
βœ– Buasir
.
.
Haa jangan takut, anda boleh amalkan susu kambing Khalish untuk mencegah 5 penyakit di atas.
.
.
Satu hingga dua gelas susu Khalish sehari sudah mencukupi untuk mencegah masalah pencernaan. πŸ€—
.
.
BERMINAT? JOM TRY SEKARANG!
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
TAHUKAH ANDA JIKA KEKURANGAN VITAMIN B BOLEH MENYEBABKAN MASALAH KESIHATAN TERHADAP TUBUH? πŸ˜₯ . . Kekurangan vitamin B boleh menyebabkan pencernaan terganggu. Bila pencernaan terganggu automatik tubuh kita akan kekurangan nutrisi. 😱 . . Antara masalah pencernaan yang mungkin anda hadapi: βœ– Gastrik βœ– Cirit birit βœ– Sembelit βœ– Apendiks βœ– Buasir . . Haa jangan takut, anda boleh amalkan susu kambing Khalish untuk mencegah 5 penyakit di atas. . . Satu hingga dua gelas susu Khalish sehari sudah mencukupi untuk mencegah masalah pencernaan. πŸ€— . . BERMINAT? JOM TRY SEKARANG! +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
KAN DAH CAKAP SUSU KAMBING KHALISH NI SEDAP! πŸ˜‹
.
.
Sis Zalina dah cuba, haa anda bila lagi? Sedap taw! Rugi kalau belum cuba..
.
.
Nak tahu kelebihan susu kambing Khalish?
.
.
βœ” Zero hamis
βœ” Meningkatkan imunisasi badan
βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh
βœ” Pertumbuhan tulang dan gigi lebih kuat
βœ” Mencantikkan kulit
βœ” Menghilangkan loya
βœ” Mengurangkan stretch mark pada perut
βœ” Mencegah bayi dari demam kuning
βœ” Sumber kalsium dan mineral untuk ibu dan bayi
βœ” Mengatasi batuk, asma,migrain, insomia & buasir
βœ” Mengelakkan bayi dari kembung perut
βœ” Menambah bekalan susu badan
βœ” Melancarkan darah
βœ” Menormalkan kitaran haid
βœ” Melancarkan sistem pencernaan
βœ” Meningkatkan kecerdasan minda
βœ” Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure)
βœ” Melambatkan proses penuaan
.
.
Susu khalish 100% organik dan sesuai diamalkan semua peringkat umur, beli 1 pek boleh share 1 family! 😱
.
.
JOM TRY SEKARANG!
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
KAN DAH CAKAP SUSU KAMBING KHALISH NI SEDAP! πŸ˜‹ . . Sis Zalina dah cuba, haa anda bila lagi? Sedap taw! Rugi kalau belum cuba.. . . Nak tahu kelebihan susu kambing Khalish? . . βœ” Zero hamis βœ” Meningkatkan imunisasi badan βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh βœ” Pertumbuhan tulang dan gigi lebih kuat βœ” Mencantikkan kulit βœ” Menghilangkan loya βœ” Mengurangkan stretch mark pada perut βœ” Mencegah bayi dari demam kuning βœ” Sumber kalsium dan mineral untuk ibu dan bayi βœ” Mengatasi batuk, asma,migrain, insomia & buasir βœ” Mengelakkan bayi dari kembung perut βœ” Menambah bekalan susu badan βœ” Melancarkan darah βœ” Menormalkan kitaran haid βœ” Melancarkan sistem pencernaan βœ” Meningkatkan kecerdasan minda βœ” Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure) βœ” Melambatkan proses penuaan . . Susu khalish 100% organik dan sesuai diamalkan semua peringkat umur, beli 1 pek boleh share 1 family! 😱 . . JOM TRY SEKARANG! +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
SUSU KAMBING KHALISH TAK SAMA MACAM SUSU KAMBING LAIN. NAK TAHU KENAPA? 😏
.
.
Lambakan susu kambing di pasaran takkan sama macam Khalish kerana susu Khalish memang dihasilkan 100% ORGANIK.
.
.
Tiada pewarna tiruan, tiada mineral sintetik, tiada krimer tenusu, soya atau jagung dan yang penting zero hamis. YA MEMANG TIDAK BERBAU HAMIS! Si manja pun suka taw! 😱
.
.
Yang bagusnya susu Khalish ni boleh diminum oleh SEMUA PERINGKAT UMUR. Jika ada alergik dengan susu lembu elok sangatlah mengamalkan susu kambing Khalish ni.. πŸ€—
.
.
BERMINAT? JOM DAPATKAN SEKARANG!!! www.wasap.my/60162104460
Cod Ampang
Postage Seluruh Malaysia
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SUSU KAMBING KHALISH TAK SAMA MACAM SUSU KAMBING LAIN. NAK TAHU KENAPA? 😏 . . Lambakan susu kambing di pasaran takkan sama macam Khalish kerana susu Khalish memang dihasilkan 100% ORGANIK. . . Tiada pewarna tiruan, tiada mineral sintetik, tiada krimer tenusu, soya atau jagung dan yang penting zero hamis. YA MEMANG TIDAK BERBAU HAMIS! Si manja pun suka taw! 😱 . . Yang bagusnya susu Khalish ni boleh diminum oleh SEMUA PERINGKAT UMUR. Jika ada alergik dengan susu lembu elok sangatlah mengamalkan susu kambing Khalish ni.. πŸ€— . . BERMINAT? JOM DAPATKAN SEKARANG!!! www.wasap.my/60162104460 Cod Ampang Postage Seluruh Malaysia . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
SUSU KAMBING KHALISH TAK SAMA MACAM SUSU KAMBING LAIN. NAK TAHU KENAPA? 😏
.
.
Lambakan susu kambing di pasaran takkan sama macam Khalish kerana susu Khalish memang dihasilkan 100% ORGANIK.
.
.
Tiada pewarna tiruan, tiada mineral sintetik, tiada krimer tenusu, soya atau jagung dan yang penting zero hamis. YA MEMANG TIDAK BERBAU HAMIS! Si manja pun suka taw! 😱
.
.
Yang bagusnya susu Khalish ni boleh diminum oleh SEMUA PERINGKAT UMUR. Jika ada alergik dengan susu lembu elok sangatlah mengamalkan susu kambing Khalish ni.. πŸ€—
.
.
BERMINAT? JOM DAPATKAN SEKARANG!!! www.wasap.my/60122507813
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SUSU KAMBING KHALISH TAK SAMA MACAM SUSU KAMBING LAIN. NAK TAHU KENAPA? 😏 . . Lambakan susu kambing di pasaran takkan sama macam Khalish kerana susu Khalish memang dihasilkan 100% ORGANIK. . . Tiada pewarna tiruan, tiada mineral sintetik, tiada krimer tenusu, soya atau jagung dan yang penting zero hamis. YA MEMANG TIDAK BERBAU HAMIS! Si manja pun suka taw! 😱 . . Yang bagusnya susu Khalish ni boleh diminum oleh SEMUA PERINGKAT UMUR. Jika ada alergik dengan susu lembu elok sangatlah mengamalkan susu kambing Khalish ni.. πŸ€— . . BERMINAT? JOM DAPATKAN SEKARANG!!! www.wasap.my/60122507813 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
My princess manjaah.. πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘§ Isabel Listiya Fitri 
#mygirl 
#mydoughter 
#simanja 
#anakcantik 
@princess_isabellf29
Assalamualaikum dan Slmt mlm semua.. U all da ngatuk ke blm??? Kih3 😘😘😘 Semoga adik Mohammad Ammar Darwisy sentiasa sihat selalu serta menjadi anak yg soleh.. Insya'allah.. Amin... #anaksoleh 
#anakabah 
#anakibu 
#simanja 
#sicomel 
#heroabah 
#hero
Ijo lumut..😁😁😘😍
@shalehacm 
#anakgadis 
#simanja
SUSU KAMBING KHALISH TAK SAMA MACAM SUSU KAMBING LAIN. NAK TAHU KENAPA? 😏
.
.
Lambakan susu kambing di pasaran takkan sama macam Khalish kerana susu Khalish memang dihasilkan 100% ORGANIK.
.
.
Tiada pewarna tiruan, tiada mineral sintetik, tiada krimer tenusu, soya atau jagung dan yang penting zero hamis. YA MEMANG TIDAK BERBAU HAMIS! Si manja pun suka taw! 😱
.
.
Yang bagusnya susu Khalish ni boleh diminum oleh SEMUA PERINGKAT UMUR. Jika ada alergik dengan susu lembu elok sangatlah mengamalkan susu kambing Khalish ni.. πŸ€—
.
.
BERMINAT? JOM DAPATKAN SEKARANG!!!
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SUSU KAMBING KHALISH TAK SAMA MACAM SUSU KAMBING LAIN. NAK TAHU KENAPA? 😏 . . Lambakan susu kambing di pasaran takkan sama macam Khalish kerana susu Khalish memang dihasilkan 100% ORGANIK. . . Tiada pewarna tiruan, tiada mineral sintetik, tiada krimer tenusu, soya atau jagung dan yang penting zero hamis. YA MEMANG TIDAK BERBAU HAMIS! Si manja pun suka taw! 😱 . . Yang bagusnya susu Khalish ni boleh diminum oleh SEMUA PERINGKAT UMUR. Jika ada alergik dengan susu lembu elok sangatlah mengamalkan susu kambing Khalish ni.. πŸ€— . . BERMINAT? JOM DAPATKAN SEKARANG!!! +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
PARA SUAMI PERLU TAKE NOTE NI! 😁
.
.
Jika isteri anda dalam pantang, wajib ambil tahu perkara ni! Sebagai orang yang paling hampir dengan isteri wajib tahu makanan apa yang boleh atau tidak untuk isteri ketika pantang. 😱
.
.
Berpantang selepas bersalin bukan perkara remeh taw! Jika tidak menjaga pemakanan boleh menyebabkan gangguan kesihatan seperti rahim jatuh. πŸ˜₯
.
.
Lebih mudah jika ibu dalam pantang mengamalkan susu kambing Khalish untuk:
βœ” Memanaskan tubuh ibu dalam pantang
βœ” Menambah bekalan susu badan
βœ” Memekatkan susu
βœ”Mencegah bayi terkena demam kuning
βœ”Memulihkan dalaman dan peranakan
βœ” Melancarkan darah
βœ” Menormalkan kitaran haid
βœ” Melancarkan sistem pencernaan
βœ” Meningkatkan imunisasi badan
βœ” Meningkatkan kecerdasan minda
βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh
.
.
JOM ORDER SEKARANG UNTUK YANG TERSAYANG!
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
PARA SUAMI PERLU TAKE NOTE NI! 😁 . . Jika isteri anda dalam pantang, wajib ambil tahu perkara ni! Sebagai orang yang paling hampir dengan isteri wajib tahu makanan apa yang boleh atau tidak untuk isteri ketika pantang. 😱 . . Berpantang selepas bersalin bukan perkara remeh taw! Jika tidak menjaga pemakanan boleh menyebabkan gangguan kesihatan seperti rahim jatuh. πŸ˜₯ . . Lebih mudah jika ibu dalam pantang mengamalkan susu kambing Khalish untuk: βœ” Memanaskan tubuh ibu dalam pantang βœ” Menambah bekalan susu badan βœ” Memekatkan susu βœ”Mencegah bayi terkena demam kuning βœ”Memulihkan dalaman dan peranakan βœ” Melancarkan darah βœ” Menormalkan kitaran haid βœ” Melancarkan sistem pencernaan βœ” Meningkatkan imunisasi badan βœ” Meningkatkan kecerdasan minda βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh . . JOM ORDER SEKARANG UNTUK YANG TERSAYANG! +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
READYSTOCK MAMA BAGPACK
.
β€’ Normal Price: RM109 β€’ PROMO PRICE: RM89 ONLY!! FREE SHIPPING!!
.
πŸ’ŽDETAILS
Material: Oxford cloth.
Size: 25 x 15 x 40 cm
------------
Ciri-ciri:
------------
Bagi ruang beg Mummy ini, ia adalah elegan, mewah, menakjubkan. dan ia mempunyai kapasiti yang besar. Dan anda boleh membawa banyak perkara seperti pad lampin bayi, botol makan, mainan bayi dan sebagainya. Di samping itu, beg mumia ini sangat sesuai untuk membeli-belah, perjalanan, semasa anda bersama bayi.
.
Penutupan atas zip, mengendalikan penutupan. Kemasukan Zip balik ke dalam petak utama.
.
Pocket depan dengan zipper dengan penebat (dengan 3 poket untuk botol dan poket mesh dalaman).
.
Bahagian utama: 4 poket terbuka, satu poket dinding zip, satu poket zip kalis air dan satu klip utama.
.
Buka saku pada kedua-dua belah (tisu poket di sebelah kiri). Tali bahu dan boleh laras. Tahan air, kualiti yang sangat baik.
.
Orders via SMS/WhatsApp: 010 9700 669
.
#begpampers #diapersbag #mamabagpack #diapersbagpack #begsusu #bagsusu #mommybag #begibu #diapersbagmurah #waterproof #instashopmalaysia #momandbabyproducts #momandbaby #sicomel #simanja
READYSTOCK MAMA BAGPACK . β€’ Normal Price: RM109 β€’ PROMO PRICE: RM89 ONLY!! FREE SHIPPING!! . πŸ’ŽDETAILS Material: Oxford cloth. Size: 25 x 15 x 40 cm ------------ Ciri-ciri: ------------ Bagi ruang beg Mummy ini, ia adalah elegan, mewah, menakjubkan. dan ia mempunyai kapasiti yang besar. Dan anda boleh membawa banyak perkara seperti pad lampin bayi, botol makan, mainan bayi dan sebagainya. Di samping itu, beg mumia ini sangat sesuai untuk membeli-belah, perjalanan, semasa anda bersama bayi. . Penutupan atas zip, mengendalikan penutupan. Kemasukan Zip balik ke dalam petak utama. . Pocket depan dengan zipper dengan penebat (dengan 3 poket untuk botol dan poket mesh dalaman). . Bahagian utama: 4 poket terbuka, satu poket dinding zip, satu poket zip kalis air dan satu klip utama. . Buka saku pada kedua-dua belah (tisu poket di sebelah kiri). Tali bahu dan boleh laras. Tahan air, kualiti yang sangat baik. . Orders via SMS/WhatsApp: 010 9700 669 . #begpampers  #diapersbag  #mamabagpack  #diapersbagpack  #begsusu  #bagsusu  #mommybag  #begibu  #diapersbagmurah  #waterproof  #instashopmalaysia  #momandbabyproducts  #momandbaby  #sicomel  #simanja 
READYSTOCK MAMA BAGPACK
.
β€’ Normal Price: RM109 β€’ PROMO PRICE: RM89 ONLY!! FREE SHIPPING!!
.
πŸ’ŽDETAILS
Material: Oxford cloth.
Size: 25 x 15 x 40 cm
------------
Ciri-ciri:
------------
Bagi ruang beg Mummy ini, ia adalah elegan, mewah, menakjubkan. dan ia mempunyai kapasiti yang besar. Dan anda boleh membawa banyak perkara seperti pad lampin bayi, botol makan, mainan bayi dan sebagainya. Di samping itu, beg mumia ini sangat sesuai untuk membeli-belah, perjalanan, semasa anda bersama bayi.
.
Penutupan atas zip, mengendalikan penutupan. Kemasukan Zip balik ke dalam petak utama.
.
Pocket depan dengan zipper dengan penebat (dengan 3 poket untuk botol dan poket mesh dalaman).
.
Bahagian utama: 4 poket terbuka, satu poket dinding zip, satu poket zip kalis air dan satu klip utama.
.
Buka saku pada kedua-dua belah (tisu poket di sebelah kiri). Tali bahu dan boleh laras. Tahan air, kualiti yang sangat baik.
.
Orders via SMS/WhatsApp: 010 9700 669
.
#begpampers #diapersbag #mamabagpack #diapersbagpack #begsusu #bagsusu #mommybag #begibu #diapersbagmurah #waterproof #instashopmalaysia #momandbabyproducts #momandbaby #sicomel #simanja
READYSTOCK MAMA BAGPACK . β€’ Normal Price: RM109 β€’ PROMO PRICE: RM89 ONLY!! FREE SHIPPING!! . πŸ’ŽDETAILS Material: Oxford cloth. Size: 25 x 15 x 40 cm ------------ Ciri-ciri: ------------ Bagi ruang beg Mummy ini, ia adalah elegan, mewah, menakjubkan. dan ia mempunyai kapasiti yang besar. Dan anda boleh membawa banyak perkara seperti pad lampin bayi, botol makan, mainan bayi dan sebagainya. Di samping itu, beg mumia ini sangat sesuai untuk membeli-belah, perjalanan, semasa anda bersama bayi. . Penutupan atas zip, mengendalikan penutupan. Kemasukan Zip balik ke dalam petak utama. . Pocket depan dengan zipper dengan penebat (dengan 3 poket untuk botol dan poket mesh dalaman). . Bahagian utama: 4 poket terbuka, satu poket dinding zip, satu poket zip kalis air dan satu klip utama. . Buka saku pada kedua-dua belah (tisu poket di sebelah kiri). Tali bahu dan boleh laras. Tahan air, kualiti yang sangat baik. . Orders via SMS/WhatsApp: 010 9700 669 . #begpampers  #diapersbag  #mamabagpack  #diapersbagpack  #begsusu  #bagsusu  #mommybag  #begibu  #diapersbagmurah  #waterproof  #instashopmalaysia  #momandbabyproducts  #momandbaby  #sicomel  #simanja 
SENYUM LEBAR TENGOK FAMILY KITA SIHAT. BETUL TAK? 😍
.
.
"Anak-anak dan isteri memang mengamalkan susu kambing Khalish setiap hari. Memang dari dulu kami sekeluarga senang mengikut sunnah nabi. Perlakuan dan pemakanan nabi pastinya kaya dengan nikmat dan khasiat."
.
.
Menyaksikan nak-anak membesar sihat merupakan satu nikmat besar untuk ibu bapa. Tak kurang juga menjaga kesihatan isteri. Tanggungjawab bapa atau suami memastikan keluarganya sihat. πŸ‘
.
.
SUSU KAMBING KHALISH memang pilihan tepat untuk kami sekeluarga. Selain khasiat yang tinggi, susu kambing Khalish tidak berbau hamis dan 100% asli susu kambing. Tak sah tak beli dua flavours terus! πŸ˜‰
.
.
BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! whatsapp 0176137145
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SENYUM LEBAR TENGOK FAMILY KITA SIHAT. BETUL TAK? 😍 . . "Anak-anak dan isteri memang mengamalkan susu kambing Khalish setiap hari. Memang dari dulu kami sekeluarga senang mengikut sunnah nabi. Perlakuan dan pemakanan nabi pastinya kaya dengan nikmat dan khasiat." . . Menyaksikan nak-anak membesar sihat merupakan satu nikmat besar untuk ibu bapa. Tak kurang juga menjaga kesihatan isteri. Tanggungjawab bapa atau suami memastikan keluarganya sihat. πŸ‘ . . SUSU KAMBING KHALISH memang pilihan tepat untuk kami sekeluarga. Selain khasiat yang tinggi, susu kambing Khalish tidak berbau hamis dan 100% asli susu kambing. Tak sah tak beli dua flavours terus! πŸ˜‰ . . BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! whatsapp 0176137145 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
READYSTOCK MAMA BAGPACK
.
β€’ Normal Price: RM109 β€’ PROMO PRICE: RM89 ONLY!! FREE SHIPPING!!
.
πŸ’ŽDETAILS
Material: Oxford cloth.
Size: 25 x 15 x 40 cm
------------
Ciri-ciri:
------------
Bagi ruang beg Mummy ini, ia adalah elegan, mewah, menakjubkan. dan ia mempunyai kapasiti yang besar. Dan anda boleh membawa banyak perkara seperti pad lampin bayi, botol makan, mainan bayi dan sebagainya. Di samping itu, beg mumia ini sangat sesuai untuk membeli-belah, perjalanan, semasa anda bersama bayi.
.
Penutupan atas zip, mengendalikan penutupan. Kemasukan Zip balik ke dalam petak utama.
.
Pocket depan dengan zipper dengan penebat (dengan 3 poket untuk botol dan poket mesh dalaman).
.
Bahagian utama: 4 poket terbuka, satu poket dinding zip, satu poket zip kalis air dan satu klip utama.
.
Buka saku pada kedua-dua belah (tisu poket di sebelah kiri). Tali bahu dan boleh laras. Tahan air, kualiti yang sangat baik.
.
Orders via SMS/WhatsApp: 010 9700 669
.
#begpampers #diapersbag #mamabagpack #diapersbagpack #begsusu #bagsusu #mommybag #begibu #diapersbagmurah #waterproof #instashopmalaysia #momandbabyproducts #momandbaby #sicomel #simanja
READYSTOCK MAMA BAGPACK . β€’ Normal Price: RM109 β€’ PROMO PRICE: RM89 ONLY!! FREE SHIPPING!! . πŸ’ŽDETAILS Material: Oxford cloth. Size: 25 x 15 x 40 cm ------------ Ciri-ciri: ------------ Bagi ruang beg Mummy ini, ia adalah elegan, mewah, menakjubkan. dan ia mempunyai kapasiti yang besar. Dan anda boleh membawa banyak perkara seperti pad lampin bayi, botol makan, mainan bayi dan sebagainya. Di samping itu, beg mumia ini sangat sesuai untuk membeli-belah, perjalanan, semasa anda bersama bayi. . Penutupan atas zip, mengendalikan penutupan. Kemasukan Zip balik ke dalam petak utama. . Pocket depan dengan zipper dengan penebat (dengan 3 poket untuk botol dan poket mesh dalaman). . Bahagian utama: 4 poket terbuka, satu poket dinding zip, satu poket zip kalis air dan satu klip utama. . Buka saku pada kedua-dua belah (tisu poket di sebelah kiri). Tali bahu dan boleh laras. Tahan air, kualiti yang sangat baik. . Orders via SMS/WhatsApp: 010 9700 669 . #begpampers  #diapersbag  #mamabagpack  #diapersbagpack  #begsusu  #bagsusu  #mommybag  #begibu  #diapersbagmurah  #waterproof  #instashopmalaysia  #momandbabyproducts  #momandbaby  #sicomel  #simanja 
Anti cleo cleo club 😾 #cat #like4like #lion #kucingku #singaku #serem #simanja #lalayeye
Emo after her new haircut πŸ’‡πŸ€—#my dogther#taffyleong#toypoodle#simanja#mybaobei#newhaircut#🐢
SENYUM LEBAR TENGOK FAMILY KITA SIHAT. BETUL TAK? 😍
.
.
"Anak-anak dan isteri memang mengamalkan susu kambing Khalish setiap hari. Memang dari dulu kami sekeluarga senang mengikut sunnah nabi. Perlakuan dan pemakanan nabi pastinya kaya dengan nikmat dan khasiat."
.
.
Menyaksikan nak-anak membesar sihat merupakan satu nikmat besar untuk ibu bapa. Tak kurang juga menjaga kesihatan isteri. Tanggungjawab bapa atau suami memastikan keluarganya sihat. πŸ‘πŸ»
.
.
SUSU KAMBING KHALISH memang pilihan tepat untuk kami sekeluarga. Selain khasiat yang tinggi, susu kambing Khalish tidak berbau hamis dan 100% asli susu kambing. Tak sah tak beli dua flavours terus! πŸ˜‰
.
.
BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG JUGA!!!
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SENYUM LEBAR TENGOK FAMILY KITA SIHAT. BETUL TAK? 😍 . . "Anak-anak dan isteri memang mengamalkan susu kambing Khalish setiap hari. Memang dari dulu kami sekeluarga senang mengikut sunnah nabi. Perlakuan dan pemakanan nabi pastinya kaya dengan nikmat dan khasiat." . . Menyaksikan nak-anak membesar sihat merupakan satu nikmat besar untuk ibu bapa. Tak kurang juga menjaga kesihatan isteri. Tanggungjawab bapa atau suami memastikan keluarganya sihat. πŸ‘πŸ» . . SUSU KAMBING KHALISH memang pilihan tepat untuk kami sekeluarga. Selain khasiat yang tinggi, susu kambing Khalish tidak berbau hamis dan 100% asli susu kambing. Tak sah tak beli dua flavours terus! πŸ˜‰ . . BERMINAT? JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Yeayyy si manja mommy ade rumah baru laaa. Mula2 meragam jugek..tp Alhamdulillah lama2 si comel pun selesa..si baby suka berjalan yee.
.
Baby comel melaram dgn baby wrap by Hanaroo. Kualiti kain sgt sejuk & selesa. Terima kasih ye puan & family sudi datang ke butik kami. Jemput datang lagi yeee☺
#tatehcheras
#butiktateh
#sahabattateh
#butikibudanbayi
#babywrap
#hanaroobabywrap
#babywrapinstant
#simanja
#sicomel
#sharingiscaring
#jemputdatang
#terimakasih
PENTINGNYA VITAMIN A UNTUK PERKEMBANGAN EMBRIO❗
.
.
Mana nak cari vitamin A? Haa jangan panic dulu...
.
.
Vitamin A boleh didapati melalui telur kuning, daging, buah-buahan, sayuran hijau atau kuning, mentega dan susu kambing Khalish.
.
.
Kekurangan vitamin A boleh menyebabkan bayi lahir pra matang, kurang berat dan penglihatan terganggu. 😱
.
.
Jadi jangan lupa amalkan 1-2 gelas SUSU KAMBING KHALISH setiap hari. Mulakan hari ini!
.
.
JOM ORDER SEKARANG
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
PENTINGNYA VITAMIN A UNTUK PERKEMBANGAN EMBRIO❗ . . Mana nak cari vitamin A? Haa jangan panic dulu... . . Vitamin A boleh didapati melalui telur kuning, daging, buah-buahan, sayuran hijau atau kuning, mentega dan susu kambing Khalish. . . Kekurangan vitamin A boleh menyebabkan bayi lahir pra matang, kurang berat dan penglihatan terganggu. 😱 . . Jadi jangan lupa amalkan 1-2 gelas SUSU KAMBING KHALISH setiap hari. Mulakan hari ini! . . JOM ORDER SEKARANG +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Our little drama queen πŸ‘ΆπŸ» @dsant15 
#gemeeess #simanja #KiaraSherilynDavis #1month18daysold
PENTINGNYA VITAMIN A UNTUK PERKEMBANGAN EMBRIO❗
.
.
Mana nak cari vitamin A? Haa jangan panic dulu...
.
.
Vitamin A boleh didapati melalui telur kuning, daging, buah-buahan, sayuran hijau atau kuning, mentega dan susu kambing Khalish.
.
.
Kekurangan vitamin A boleh menyebabkan bayi lahir pra matang, kurang berat dan penglihatan terganggu. 😱
.
.
Jadi jangan lupa amalkan 1-2 gelas SUSU KAMBING KHALISH setiap hari. Mulakan hari ini! .
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
PENTINGNYA VITAMIN A UNTUK PERKEMBANGAN EMBRIO❗ . . Mana nak cari vitamin A? Haa jangan panic dulu... . . Vitamin A boleh didapati melalui telur kuning, daging, buah-buahan, sayuran hijau atau kuning, mentega dan susu kambing Khalish. . . Kekurangan vitamin A boleh menyebabkan bayi lahir pra matang, kurang berat dan penglihatan terganggu. 😱 . . Jadi jangan lupa amalkan 1-2 gelas SUSU KAMBING KHALISH setiap hari. Mulakan hari ini! . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Selamat Ulang Tahun Ganteng..πŸ‘„πŸ˜— #latepost #sulung #11tahun #birthday #simanja #fathir arkaan
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰
.
.
"Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍
.
.
Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je..
.
.
==========================
SUSU KHALISH KAYA DENGAN:
==========================
βœ” Zat besi
βœ” Vitamin A
βœ” Vitamin B
βœ” Vitamin C
βœ” Vitamin D
βœ” Protein
βœ” Potassium
βœ” Rendah lemak
βœ” Fosforus
βœ” Probiotik
.
.
BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! KLIK ➑️www.wasap.my/60122507813 .
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰ . . "Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍 . . Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je.. . . ========================== SUSU KHALISH KAYA DENGAN: ========================== βœ” Zat besi βœ” Vitamin A βœ” Vitamin B βœ” Vitamin C βœ” Vitamin D βœ” Protein βœ” Potassium βœ” Rendah lemak βœ” Fosforus βœ” Probiotik . . BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! KLIK ➑️www.wasap.my/60122507813 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
INFO IV KIDS:
Cara penggunaan ivkids terhadap bayi
.
1) Harian
Sembur ivkids pada tapak tangan dan sapu pada perut, betis dan tapak kaki selepas mandi
.
2) Demam
Sembur sedikit ke dalam air mandian. Tambah potongan lemon (ataupun limau nipis). Gunakan untuk mandian bayi.
.
Ataupun
.
Ambil sebekas air suam dan Semburkan ivkids ke dalam air tersebut. Gunakan untuk mengelap badan bayi
.
3) Selsema / Lelah / Asthma
Sembur ivkids pada sapu tangan ataupun bantal bayi, letakkan berhampiran hidung bayi. Biarkan bayi sedut bau ivkids
.
Sapu sedikit di tapak kaki dan betis bayi serta dada. 
Selamat mencuba .

Untuk info lanjut klik TonZaitul.wasap.my/0132083239

#stokisivmistkangarperlis #ivkidsuntukbaby #simanja #baby #ivkids #ivmist#ivmistsembursembursegar
#aromaticnanooil #babybatukselesema #babydemam#BabyG6PD #babysembelit #demam #selsema 
#lelah#asthma #sembursembursembuh #semburanajaib #sayapakaisayajual #sayajualivmistivkids
INFO IV KIDS: Cara penggunaan ivkids terhadap bayi . 1) Harian Sembur ivkids pada tapak tangan dan sapu pada perut, betis dan tapak kaki selepas mandi . 2) Demam Sembur sedikit ke dalam air mandian. Tambah potongan lemon (ataupun limau nipis). Gunakan untuk mandian bayi. . Ataupun . Ambil sebekas air suam dan Semburkan ivkids ke dalam air tersebut. Gunakan untuk mengelap badan bayi . 3) Selsema / Lelah / Asthma Sembur ivkids pada sapu tangan ataupun bantal bayi, letakkan berhampiran hidung bayi. Biarkan bayi sedut bau ivkids . Sapu sedikit di tapak kaki dan betis bayi serta dada. Selamat mencuba . Untuk info lanjut klik TonZaitul.wasap.my/0132083239 #stokisivmistkangarperlis  #ivkidsuntukbaby  #simanja  #baby  #ivkids  #ivmist #ivmistsembursembursegar  #aromaticnanooil  #babybatukselesema  #babydemam #BabyG6PD  #babysembelit  #demam  #selsema  #lelah #asthma  #sembursembursembuh  #semburanajaib  #sayapakaisayajual  #sayajualivmistivkids 
Jumper summer bee

Harga
Beli 1 RM25
Beli 2 RM24/pcs
Beli 3 RM22/pcs

Pos sm rm7 , SS RM11

Categories: jumper summer bes

#bajubayi #bajubayimurah #jumperbayi #jumpermurah #berkualiti #cantik #selesapakai #baranganbayimurah #simanja #sicomel #pilihanramai #salekawkaw #utara #malaysianig #malaysianigshop
Jumper summer bee

Harga
Beli 1 RM25
Beli 2 RM24/pcs
Beli 3 RM22/pcs

Pos sm rm7 , SS RM11

Categories: jumper summer bes

#bajubayi #bajubayimurah #jumperbayi #jumpermurah #berkualiti #cantik #selesapakai #baranganbayimurah #simanja #sicomel #pilihanramai #salekawkaw #utara #malaysianig #malaysianigshop
Jumper summer bee

Harga
Beli 1 RM25
Beli 2 RM24/pcs
Beli 3 RM22/pcs

Pos sm rm7 , SS RM11

Categories: jumper summer bes

#bajubayi #bajubayimurah #jumperbayi #jumpermurah #berkualiti #cantik #selesapakai #baranganbayimurah #simanja #sicomel #pilihanramai #salekawkaw #utara #malaysianig #malaysianigshop
Jumper summer bee

Harga
Beli 1 RM25
Beli 2 RM24/pcs
Beli 3 RM22/pcs

Pos sm rm7 , SS RM11

Categories: jumper summer bes

#bajubayi #bajubayimurah #jumperbayi #jumpermurah #berkualiti #cantik #selesapakai #baranganbayimurah #simanja #sicomel #pilihanramai #salekawkaw #utara #malaysianig #malaysianigshop
Jumper summer bee

Harga
Beli 1 RM25
Beli 2 RM24/pcs
Beli 3 RM22/pcs

Pos sm rm7 , SS RM11

Categories: jumper summer bes

#bajubayi #bajubayimurah #jumperbayi #jumpermurah #berkualiti #cantik #selesapakai #baranganbayimurah #simanja #sicomel #pilihanramai #salekawkaw #utara #malaysianig #malaysianigshop
Jumper summer bee

Harga
Beli 1 RM25
Beli 2 RM24/pcs
Beli 3 RM22/pcs

Pos sm rm7 , SS RM11

Categories: jumper summer bes

#bajubayi #bajubayimurah #jumperbayi #jumpermurah #berkualiti #cantik #selesapakai #baranganbayimurah #simanja #sicomel #pilihanramai #salekawkaw #utara #malaysianig #malaysianigshop
kak love you so much😍
#simanja#mylilbro#babytuakakak#
Baby sock converse ready now

Harga
Beli 1 RM20
Beli 2 RM19

Pos sm rm7 , ss rm11

Material : 100% cotton
1 kotak : ada 2psg
Saiz : 0-6bulan
Categories: baby sock

#babysocks #babysocksmurah #berkualiti #selesapakai #cantik #menarik #pilihanramai #baranganbayi #sicomel #simanja #utara #malaysianig #malaysianigshop
Baby sock converse ready now

Harga
Beli 1 RM20
Beli 2 RM19

Pos sm rm7 , ss rm11

Material : 100% cotton
1 kotak : ada 2psg
Saiz : 0-6bulan
Categories: baby sock

#babysocks #babysocksmurah #berkualiti #selesapakai #cantik #menarik #pilihanramai #baranganbayi #sicomel #simanja #utara #malaysianig #malaysianigshop
Baby sock converse ready now

Harga
Beli 1 RM20
Beli 2 RM19

Pos sm rm7 , ss rm11

Material : 100% cotton
1 kotak : ada 2psg
Saiz : 0-6bulan
Categories: baby sock

#babysocks #babysocksmurah #berkualiti #selesapakai #cantik #menarik #pilihanramai #baranganbayi #sicomel #simanja #utara #malaysianig #malaysianigshop
BELUM CUBA SUSU KHALISH? RUGI SANGAT SANGAT.. NAK TAHU KENAPA?
.
.
Ramai dah taw yang cuba susu Khalish ni! Susu kambing Khalish sangat kaya dengan khasiat semulajadi yang tubuh anda sangat memerlukan untuk kekal sihat. 😱
.
.
Nak tahu apa kebaikan susu Khalish terhadap tubuh badan kita? πŸ€—
βœ” Meningkatkan imunisasi badan
βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh
βœ” Pertumbuhan tulang dan gigi lebih kuat
βœ” Mencantikkan kulit
βœ” Menghilangkan loya
βœ” Mengurangkan stretch mark pada perut
βœ” Mencegah bayi dari demam kuning
βœ” Sumber kalsium dan mineral untuk ibu dan bayi
βœ” Mengatasi batuk, asma,migrain, insomia & buasir
βœ” Mengelakkan bayi dari kembung perut
βœ” Memanaskan tubuh ibu dalam pantang
βœ” Menambah bekalan susu badan
βœ” Melancarkan darah
βœ” Menormalkan kitaran haid
βœ” Melancarkan sistem pencernaan
βœ” Meningkatkan kecerdasan minda
βœ” Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure)
βœ” Melambatkan proses penuaan
.
.
Susu Khalish datang dalam dua perisa yang menjadi kegemaran ramai iaitu SUSU PERISA ORIGINAL & PERISA KOKO KURMA. Rasa sebenar dengan khasiat semulajadi! πŸ˜‹
.
.
JOM ORDER SEKARANG!
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
BELUM CUBA SUSU KHALISH? RUGI SANGAT SANGAT.. NAK TAHU KENAPA? . . Ramai dah taw yang cuba susu Khalish ni! Susu kambing Khalish sangat kaya dengan khasiat semulajadi yang tubuh anda sangat memerlukan untuk kekal sihat. 😱 . . Nak tahu apa kebaikan susu Khalish terhadap tubuh badan kita? πŸ€— βœ” Meningkatkan imunisasi badan βœ” Meningkatkan kecergasan tubuh βœ” Pertumbuhan tulang dan gigi lebih kuat βœ” Mencantikkan kulit βœ” Menghilangkan loya βœ” Mengurangkan stretch mark pada perut βœ” Mencegah bayi dari demam kuning βœ” Sumber kalsium dan mineral untuk ibu dan bayi βœ” Mengatasi batuk, asma,migrain, insomia & buasir βœ” Mengelakkan bayi dari kembung perut βœ” Memanaskan tubuh ibu dalam pantang βœ” Menambah bekalan susu badan βœ” Melancarkan darah βœ” Menormalkan kitaran haid βœ” Melancarkan sistem pencernaan βœ” Meningkatkan kecerdasan minda βœ” Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure) βœ” Melambatkan proses penuaan . . Susu Khalish datang dalam dua perisa yang menjadi kegemaran ramai iaitu SUSU PERISA ORIGINAL & PERISA KOKO KURMA. Rasa sebenar dengan khasiat semulajadi! πŸ˜‹ . . JOM ORDER SEKARANG! +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Si anak manja dengan rambut berantakan #baby #babygirl #13months #rambutberantakan #simanja #anakmanja
KENAPA HARUS MAKAN DENGAN TANGAN KANAN?? πŸ€”
.
.
[SALAM JUMAAT] Mulakan dengan bismillah dan makan atau minum dengan tangan kanan adalah sunnah. Malahan melakukan pekerjaan lain menggunakan tangan kanan juga sangat digalakkan. πŸ˜‰
.
.
Tangan kanan mempunyai enzim yang mampu melawan bakteria yang berada di dalam tubuh kita sekaligus melancarkan sistem pencernaan. 😱
.
.
Makan menggunakan tiga jari iaitu ibu jari, jari telunjuk dan jari tengah. Bertujuan memastikan kuantiti makanan dalam saiz yang kecil bagi memudahkan makanan bercampur dengan air liur untuk dineutralkan & mematikan bakteria.
.
.
Jadi jangan lupa nanti minum susu Khalish dengan tangan kanan ye! Semoga post ini bermanfaat untuk anda.. 😘

JOM ORDER
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
KENAPA HARUS MAKAN DENGAN TANGAN KANAN?? πŸ€” . . [SALAM JUMAAT] Mulakan dengan bismillah dan makan atau minum dengan tangan kanan adalah sunnah. Malahan melakukan pekerjaan lain menggunakan tangan kanan juga sangat digalakkan. πŸ˜‰ . . Tangan kanan mempunyai enzim yang mampu melawan bakteria yang berada di dalam tubuh kita sekaligus melancarkan sistem pencernaan. 😱 . . Makan menggunakan tiga jari iaitu ibu jari, jari telunjuk dan jari tengah. Bertujuan memastikan kuantiti makanan dalam saiz yang kecil bagi memudahkan makanan bercampur dengan air liur untuk dineutralkan & mematikan bakteria. . . Jadi jangan lupa nanti minum susu Khalish dengan tangan kanan ye! Semoga post ini bermanfaat untuk anda.. 😘 JOM ORDER +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰
.
.
"Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍
.
.
Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je..
.
.
==========================
SUSU KHALISH KAYA DENGAN:
==========================
βœ” Zat besi
βœ” Vitamin A
βœ” Vitamin B
βœ” Vitamin C
βœ” Vitamin D
βœ” Protein
βœ” Potassium
βœ” Rendah lemak
βœ” Fosforus
βœ” Probiotik
.
.
BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! whatsapp now‡‡‡
0176137145
0176137145
0176137145
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰ . . "Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍 . . Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je.. . . ========================== SUSU KHALISH KAYA DENGAN: ========================== βœ” Zat besi βœ” Vitamin A βœ” Vitamin B βœ” Vitamin C βœ” Vitamin D βœ” Protein βœ” Potassium βœ” Rendah lemak βœ” Fosforus βœ” Probiotik . . BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! whatsapp now‡‡‡ 0176137145 0176137145 0176137145 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Cari mood nak tidur.. belek2 gambar2 dlm ig.. sekali ter come across gambar ini.. haaaaaaaaa.. montot gebu siapakah ini? 
#untunglahjadibudakkecikni #catsofinstagram #kucing #pet #simanja #kakaknyamestipenattengahlatihan
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰
.
.
"Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍
.
.
Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je..
.
.
==========================
SUSU KHALISH KAYA DENGAN:
==========================
βœ” Zat besi
βœ” Vitamin A
βœ” Vitamin B
βœ” Vitamin C
βœ” Vitamin D
βœ” Protein
βœ” Potassium
βœ” Rendah lemak
βœ” Fosforus
βœ” Probiotik
.
.
BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! .
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰ . . "Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍 . . Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je.. . . ========================== SUSU KHALISH KAYA DENGAN: ========================== βœ” Zat besi βœ” Vitamin A βœ” Vitamin B βœ” Vitamin C βœ” Vitamin D βœ” Protein βœ” Potassium βœ” Rendah lemak βœ” Fosforus βœ” Probiotik . . BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰
.
.
"Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍
.
.
Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je..
.
.
==========================
SUSU KHALISH KAYA DENGAN:
==========================
βœ” Zat besi
βœ” Vitamin A
βœ” Vitamin B
βœ” Vitamin C
βœ” Vitamin D
βœ” Protein
βœ” Potassium
βœ” Rendah lemak
βœ” Fosforus
βœ” Probiotik
.
.
BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!!
+6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
SERIKAN BEKALAN SI MANJA DENGAN SUSU KHALISH πŸ˜‰ . . "Pagi pagi anak saya si Mirul dah lemau, merungut taknak pergi sekolah.. Puas juga memujuk sampai la saya jumpa susu Khalish ni haa untuk tambat hati anak untuk ke sekolah! 😍 . . Mirul terus bersemangat nak pergi sekolah kalau tahu ibu dia sediakan susu Khalish untuk breakfast atau bekal ke sekolah. Mana taknya susu Khalish memang sedap dan membantu anak lebih bertenaga dan fokus sewaktu belajar. Kalau tak asyik menguap je.. . . ========================== SUSU KHALISH KAYA DENGAN: ========================== βœ” Zat besi βœ” Vitamin A βœ” Vitamin B βœ” Vitamin C βœ” Vitamin D βœ” Protein βœ” Potassium βœ” Rendah lemak βœ” Fosforus βœ” Probiotik . . BERMINAT? BOLEH BUAT UNTUK SI MANJA ESOK! JOM ORDER SEKARANG JUGA!!! +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Gaya bgt klo depan kamera. πŸ˜† .
.
.

#sicentil #simanja #sibawell #tapi #ngangeninbanget #syifasyifaa 😍
Organic Granola Crumble !!Yummy!!
.
Mommies jom cuba snek berkhasiat utk si manja anda.. 😘 mommies boleh bancuh dgn air pnas atau susu baby. Rasa manis2 buah n lemak.πŸ™‚ selain tu boleh juga mix dgn yogurt atau buah segar..
.
Untuk baby : 8bulan-10bulan.
.
Berminat? Boleh dm.atau wasap 0132981138
.
#babyfood #organikbabyfood #makananbayi #simanja
Organic Granola Crumble !!Yummy!! . Mommies jom cuba snek berkhasiat utk si manja anda.. 😘 mommies boleh bancuh dgn air pnas atau susu baby. Rasa manis2 buah n lemak.πŸ™‚ selain tu boleh juga mix dgn yogurt atau buah segar.. . Untuk baby : 8bulan-10bulan. . Berminat? Boleh dm.atau wasap 0132981138 . #babyfood  #organikbabyfood  #makananbayi  #simanja 
KOKO UNTUK KESIHATAN? πŸ€”
.
.
Koko menghasilkan endorfin atau protein yang buat emosi kita lebih ceria, riang dan bersemangat. Koko juga bersifat anti-oksidan dan berfungsi mencantikkan kulit. 😍
.
.
================================
KELEBIHAN KOKO UNTUK KESIHATAN
================================
🍫Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure)
🍫Membekalkan tenaga dengan segera
🍫Membantu mengurangkan batuk
🍫Melambatkan proses penuaan
🍫Membantu sistem penghadaman
.
.
Dengan kuantiti yang tepat membantu anda memperoleh kelebihan koko untuk kesihatan. Nak lagi mudah amalkan je SUSU KAMBING KHALISH PERISA KOKO KURMA! Bancuh je segelas terus dapat segala khasiat bukan saja koko malahan khasiat dari susu kambing dan kurma juga! 😱
.
.
MENARIK KAN? WAJIB ORDER SEKARANG, JANGAN TUNGGU LAMA LAMA...
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
KOKO UNTUK KESIHATAN? πŸ€” . . Koko menghasilkan endorfin atau protein yang buat emosi kita lebih ceria, riang dan bersemangat. Koko juga bersifat anti-oksidan dan berfungsi mencantikkan kulit. 😍 . . ================================ KELEBIHAN KOKO UNTUK KESIHATAN ================================ 🍫Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure) 🍫Membekalkan tenaga dengan segera 🍫Membantu mengurangkan batuk 🍫Melambatkan proses penuaan 🍫Membantu sistem penghadaman . . Dengan kuantiti yang tepat membantu anda memperoleh kelebihan koko untuk kesihatan. Nak lagi mudah amalkan je SUSU KAMBING KHALISH PERISA KOKO KURMA! Bancuh je segelas terus dapat segala khasiat bukan saja koko malahan khasiat dari susu kambing dan kurma juga! 😱 . . MENARIK KAN? WAJIB ORDER SEKARANG, JANGAN TUNGGU LAMA LAMA... . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
KOKO UNTUK KESIHATAN? πŸ€”
.
.
Koko menghasilkan endorfin atau protein yang buat emosi kita lebih ceria, riang dan bersemangat. Koko juga bersifat anti-oksidan dan berfungsi mencantikkan kulit. 😍
.
.
================================
KELEBIHAN KOKO UNTUK KESIHATAN
================================
🍫Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure)
🍫Membekalkan tenaga dengan segera
🍫Membantu mengurangkan batuk
🍫Melambatkan proses penuaan
🍫Membantu sistem penghadaman
.
.
Dengan kuantiti yang tepat membantu anda memperoleh kelebihan koko untuk kesihatan. Nak lagi mudah amalkan je SUSU KAMBING KHALISH PERISA KOKO KURMA! Bancuh je segelas terus dapat segala khasiat bukan saja koko malahan khasiat dari susu kambing dan kurma juga! 😱
.
.
MENARIK KAN? WAJIB ORDER SEKARANG, JANGAN TUNGGU LAMA LAMA... +6016-447 4783
+6016-447 4783
+6016-447 4783
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #faktakhalish #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
KOKO UNTUK KESIHATAN? πŸ€” . . Koko menghasilkan endorfin atau protein yang buat emosi kita lebih ceria, riang dan bersemangat. Koko juga bersifat anti-oksidan dan berfungsi mencantikkan kulit. 😍 . . ================================ KELEBIHAN KOKO UNTUK KESIHATAN ================================ 🍫Mencegah beberapa penyakit kronik (kanser, sakit jantung, strok & blood pressure) 🍫Membekalkan tenaga dengan segera 🍫Membantu mengurangkan batuk 🍫Melambatkan proses penuaan 🍫Membantu sistem penghadaman . . Dengan kuantiti yang tepat membantu anda memperoleh kelebihan koko untuk kesihatan. Nak lagi mudah amalkan je SUSU KAMBING KHALISH PERISA KOKO KURMA! Bancuh je segelas terus dapat segala khasiat bukan saja koko malahan khasiat dari susu kambing dan kurma juga! 😱 . . MENARIK KAN? WAJIB ORDER SEKARANG, JANGAN TUNGGU LAMA LAMA... +6016-447 4783 +6016-447 4783 +6016-447 4783 . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #faktakhalish  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
kesederhanaan itu yang terbaik, sederhana dalam kekayaan,kehidupan, bahkan dalam sekecil apapun seperti tali yang mengikat kemudian dilepas dengan mudah tapi ikatannya kuat. 
Janganlah mencari yang sempurna bila yang sederhana dapat membahagiakan,,, #PendengarCerita #Doraemon #MickeyMini #TomAndJerry #AnakKecil #SiManja #Karin #BocahCilik #SetengahGila #PelanPelanSaja #WajahTumHo πŸ‘ˆ
MENCEGAH PENYAKIT DARI DALAM KANDUNGAN 🀰🏻
.
.
Anak merupakan rezeki kepada setiap ibu bapa. Dan menjadi tanggungjawab kita menjaga mereka sebaik mungkin.
.
.
Sangat digalakkan menjaga kesihatan anak bermula dari dalam kandungan. Setiap apa yang ibu makan merupakan makanan bayi dalam perut juga. 😱
.
.
Jadi semasa dalam kandungan lah perlu memakan banyak makanan yang berkhasiat untuk MECEGAH pelbagai penyakit terutamanya demam kuning. =================================
MANFAAT LAIN SUSU KHALISH UNTUK SI MANJA
=================================
πŸ₯›Mengelakkan bayi dari kembung perut
πŸ₯›Membantu kecergasan badan bayi
πŸ₯›Membantu menambah berat badan bayi
πŸ₯›Membina dan menguatkan tulang bayi
πŸ₯›Menguatkan fizikal bayi.
.
.
HAA JANGAN TUNGGU LAGI! JOM ORDER SEKARANG.. KLIK http://m.me/kskjb
.
.
#susukambing #susuasli #kokokurma #susukhalish #malaysia #khasiat #simanja #ibubapa #protein #kalsium #putihgebu #sihat #sunnah #minuman #kesihatan #halal #lifestyle
MENCEGAH PENYAKIT DARI DALAM KANDUNGAN 🀰🏻 . . Anak merupakan rezeki kepada setiap ibu bapa. Dan menjadi tanggungjawab kita menjaga mereka sebaik mungkin. . . Sangat digalakkan menjaga kesihatan anak bermula dari dalam kandungan. Setiap apa yang ibu makan merupakan makanan bayi dalam perut juga. 😱 . . Jadi semasa dalam kandungan lah perlu memakan banyak makanan yang berkhasiat untuk MECEGAH pelbagai penyakit terutamanya demam kuning. ================================= MANFAAT LAIN SUSU KHALISH UNTUK SI MANJA ================================= πŸ₯›Mengelakkan bayi dari kembung perut πŸ₯›Membantu kecergasan badan bayi πŸ₯›Membantu menambah berat badan bayi πŸ₯›Membina dan menguatkan tulang bayi πŸ₯›Menguatkan fizikal bayi. . . HAA JANGAN TUNGGU LAGI! JOM ORDER SEKARANG.. KLIK http://m.me/kskjb . . #susukambing  #susuasli  #kokokurma  #susukhalish  #malaysia  #khasiat  #simanja  #ibubapa  #protein  #kalsium  #putihgebu  #sihat  #sunnah  #minuman  #kesihatan  #halal  #lifestyle 
Cikuci over excited tgk botol 🍼
#laparlahtu
#timetosleep #blessedlife #mybabygirl #salsabilasamat #simanja #sukatepotmama