an online Instagram web viewer

#sustainiac medias

Photos

The new fiddle has arrived, Schecter Sun Valley Super Shredder with Sustainiac pickup. Thanks Bronson  #guitarfactoryparramatta for the excellent customer service. #schecterofficial #schectorguitars #sustainiac
Infinite harmonic sustain πŸ‘ŒπŸ»#mansonguitars #sustainiac
Headstock view...Good morning brader....sambil beraktifitas ga ada salahnya sambil cuci mata...selalu ada yang Fresh baru masuk gan...gitar yang ga perlu di hotrod lagi karena semua udah pakai spek mentok tertinggi....gitar super mewah Schecter Banshee Elite 6 FR-S Floyd Rose with Natural color made in Korea dengan floyd rose custom 1500 schecter exclusive dan Schecter Custom Shop USA Mach6 Supercharger bridge pickups + SUSTAINIAC di neck pickup for infinity sustain!!! Masih kurang? Yg lebih ngeri lagi ini gitar juga sudah menggunakan Konstruksi 7 piece neck super thin C profile + neck trough body....kelar deh...plus stainless steel frets...ga bakalan perlu ganti fret lagi....seumur hidup...Cocok buat yang suka gitar dengan spek tertinggi di kelasnya....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah 15 juta...brand new 100%....#tokomusik #tokomusikmurah #tokomusikbekasi #tokomusikjakarta #tokomusikserpong #asiaprosound #dynamicrhythm #nafirimusic #dynamicrhythms #rockguitar #metalguitar #shred #shredguitar #seymourduncan #grovertuners #tokogitarmurahjakarta #schecter #sustainiac #floydrose #banshee #schecterdiamondseries #schecterbanshee #schecterUSA #schecterbansheeelite6 #bansheeelite
Headstock view...Good morning brader....sambil beraktifitas ga ada salahnya sambil cuci mata...selalu ada yang Fresh baru masuk gan...gitar yang ga perlu di hotrod lagi karena semua udah pakai spek mentok tertinggi....gitar super mewah Schecter Banshee Elite 6 FR-S Floyd Rose with Natural color made in Korea dengan floyd rose custom 1500 schecter exclusive dan Schecter Custom Shop USA Mach6 Supercharger bridge pickups + SUSTAINIAC di neck pickup for infinity sustain!!! Masih kurang? Yg lebih ngeri lagi ini gitar juga sudah menggunakan Konstruksi 7 piece neck super thin C profile + neck trough body....kelar deh...plus stainless steel frets...ga bakalan perlu ganti fret lagi....seumur hidup...Cocok buat yang suka gitar dengan spek tertinggi di kelasnya....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah 15 juta...brand new 100%....#tokomusik  #tokomusikmurah  #tokomusikbekasi  #tokomusikjakarta  #tokomusikserpong  #asiaprosound  #dynamicrhythm  #nafirimusic  #dynamicrhythms  #rockguitar  #metalguitar  #shred  #shredguitar  #seymourduncan  #grovertuners  #tokogitarmurahjakarta  #schecter  #sustainiac  #floydrose  #banshee  #schecterdiamondseries  #schecterbanshee  #schecterUSA  #schecterbansheeelite6  #bansheeelite 
Close up view buat yg penasaran....Good morning brader....sambil beraktifitas ga ada salahnya sambil cuci mata...selalu ada yang Fresh baru masuk gan...gitar yang ga perlu di hotrod lagi karena semua udah pakai spek mentok tertinggi....gitar super mewah Schecter Banshee Elite 6 FR-S Floyd Rose with Natural color made in Korea dengan floyd rose custom 1500 schecter exclusive dan Schecter Custom Shop USA Mach6 Supercharger bridge pickups + SUSTAINIAC di neck pickup for infinity sustain!!! Masih kurang? Yg lebih ngeri lagi ini gitar juga sudah menggunakan Konstruksi 7 piece neck super thin C profile + neck trough body....kelar deh...plus stainless steel frets...ga bakalan perlu ganti fret lagi....seumur hidup...Cocok buat yang suka gitar dengan spek tertinggi di kelasnya....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah 15 juta...brand new 100%....#tokomusik #tokomusikmurah #tokomusikbekasi #tokomusikjakarta #tokomusikserpong #asiaprosound #dynamicrhythm #nafirimusic #dynamicrhythms #rockguitar #metalguitar #shred #shredguitar #seymourduncan #grovertuners #tokogitarmurahjakarta #schecter #sustainiac #floydrose #banshee #schecterdiamondseries #schecterbanshee #schecterUSA #schecterbansheeelite6 #bansheeelite
Close up view buat yg penasaran....Good morning brader....sambil beraktifitas ga ada salahnya sambil cuci mata...selalu ada yang Fresh baru masuk gan...gitar yang ga perlu di hotrod lagi karena semua udah pakai spek mentok tertinggi....gitar super mewah Schecter Banshee Elite 6 FR-S Floyd Rose with Natural color made in Korea dengan floyd rose custom 1500 schecter exclusive dan Schecter Custom Shop USA Mach6 Supercharger bridge pickups + SUSTAINIAC di neck pickup for infinity sustain!!! Masih kurang? Yg lebih ngeri lagi ini gitar juga sudah menggunakan Konstruksi 7 piece neck super thin C profile + neck trough body....kelar deh...plus stainless steel frets...ga bakalan perlu ganti fret lagi....seumur hidup...Cocok buat yang suka gitar dengan spek tertinggi di kelasnya....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah 15 juta...brand new 100%....#tokomusik  #tokomusikmurah  #tokomusikbekasi  #tokomusikjakarta  #tokomusikserpong  #asiaprosound  #dynamicrhythm  #nafirimusic  #dynamicrhythms  #rockguitar  #metalguitar  #shred  #shredguitar  #seymourduncan  #grovertuners  #tokogitarmurahjakarta  #schecter  #sustainiac  #floydrose  #banshee  #schecterdiamondseries  #schecterbanshee  #schecterUSA  #schecterbansheeelite6  #bansheeelite 
Good morning brader....sambil beraktifitas ga ada salahnya sambil cuci mata...selalu ada yang Fresh baru masuk gan...gitar yang ga perlu di hotrod lagi karena semua udah pakai spek mentok tertinggi....gitar super mewah Schecter Banshee Elite 6 FR-S Floyd Rose with Natural color made in Korea dengan floyd rose custom 1500 schecter exclusive dan Schecter Custom Shop USA Mach6 Supercharger bridge pickups + SUSTAINIAC di neck pickup for infinity sustain!!! Masih kurang? Yg lebih ngeri lagi ini gitar juga sudah menggunakan Konstruksi 7 piece neck super thin C profile + neck trough body....kelar deh...plus stainless steel frets...ga bakalan perlu ganti fret lagi....seumur hidup...Cocok buat yang suka gitar dengan spek tertinggi di kelasnya....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah 15 juta...brand new 100%....#tokomusik #tokomusikmurah #tokomusikbekasi #tokomusikjakarta #tokomusikserpong #asiaprosound #dynamicrhythm #nafirimusic #dynamicrhythms #rockguitar #metalguitar #shred #shredguitar #seymourduncan #grovertuners #tokogitarmurahjakarta #schecter #sustainiac #floydrose #banshee #schecterdiamondseries #schecterbanshee #schecterUSA #schecterbansheeelite6 #bansheeelite
Good morning brader....sambil beraktifitas ga ada salahnya sambil cuci mata...selalu ada yang Fresh baru masuk gan...gitar yang ga perlu di hotrod lagi karena semua udah pakai spek mentok tertinggi....gitar super mewah Schecter Banshee Elite 6 FR-S Floyd Rose with Natural color made in Korea dengan floyd rose custom 1500 schecter exclusive dan Schecter Custom Shop USA Mach6 Supercharger bridge pickups + SUSTAINIAC di neck pickup for infinity sustain!!! Masih kurang? Yg lebih ngeri lagi ini gitar juga sudah menggunakan Konstruksi 7 piece neck super thin C profile + neck trough body....kelar deh...plus stainless steel frets...ga bakalan perlu ganti fret lagi....seumur hidup...Cocok buat yang suka gitar dengan spek tertinggi di kelasnya....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah 15 juta...brand new 100%....#tokomusik  #tokomusikmurah  #tokomusikbekasi  #tokomusikjakarta  #tokomusikserpong  #asiaprosound  #dynamicrhythm  #nafirimusic  #dynamicrhythms  #rockguitar  #metalguitar  #shred  #shredguitar  #seymourduncan  #grovertuners  #tokogitarmurahjakarta  #schecter  #sustainiac  #floydrose  #banshee  #schecterdiamondseries  #schecterbanshee  #schecterUSA  #schecterbansheeelite6  #bansheeelite 
@schecterguitarsofficial USA Custom Shop DJ Ashba signature model. We ordered this one in Satin White with Black Stripes and a Maple neck with Black Crows On A Wire. 1st one made with these specs.  @djashba signed the back plate. Available in-store and online @ drumcityguitarland.com. @sixxam @emgpickups #wheatridge #denver #colorado #djashba #sixxam #sustainiac #floydrose #emg #emgpickups #denvermetal #coolguitars #supportsmallbusiness #drumcityguitarland #drumcity #milehigh #303 #720 #5280 #dcgl #evhdtuna
@schecterguitarsofficial USA Custom Shop DJ Ashba signature model. We ordered this one in Satin White with Black Stripes and a Maple neck with Black Crows On A Wire. 1st one made with these specs. @djashba signed the back plate. Available in-store and online @ drumcityguitarland.com. @sixxam @emgpickups #wheatridge  #denver  #colorado  #djashba  #sixxam  #sustainiac  #floydrose  #emg  #emgpickups  #denvermetal  #coolguitars  #supportsmallbusiness  #drumcityguitarland  #drumcity  #milehigh  #303  #720  #5280  #dcgl  #evhdtuna 
Happy sunday.....Close up view....Fresh baru masuk gan...schecter Sun Valley Super Shredder FR-S satin black color made in Korea dengan floyd rose dan EMG pickups + SUSTAINIAC for infinity sustain!!! Cocok buat yang suka gitar dengan spek tinggi....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah ibanez yg selevel ini speknya...brand new 100%....#tokomusik #tokomusikmurah #tokomusikbekasi #tokomusikjakarta #tokomusikserpong #asiaprosound #dynamicrhythm #nafirimusic #dynamicrhythms #rockguitar #metalguitar #shred #shredguitar #seymourduncan #grovertuners #tokogitarmurahjakarta #schecter #sunvalley #sustainiac #emg #EMGpickups #floydrose #supershredder #schectersunvalley
Happy sunday.....Close up view....Fresh baru masuk gan...schecter Sun Valley Super Shredder FR-S satin black color made in Korea dengan floyd rose dan EMG pickups + SUSTAINIAC for infinity sustain!!! Cocok buat yang suka gitar dengan spek tinggi....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah ibanez yg selevel ini speknya...brand new 100%....#tokomusik  #tokomusikmurah  #tokomusikbekasi  #tokomusikjakarta  #tokomusikserpong  #asiaprosound  #dynamicrhythm  #nafirimusic  #dynamicrhythms  #rockguitar  #metalguitar  #shred  #shredguitar  #seymourduncan  #grovertuners  #tokogitarmurahjakarta  #schecter  #sunvalley  #sustainiac  #emg  #EMGpickups  #floydrose  #supershredder  #schectersunvalley 
Family photo! Say hi to Stan, Darnel, Rick, and Morty! @prsguitars @schecterguitarsofficial #prs #laguna #schecter #acousticguitar #6string #7string #floydrose #sustainiac #seymourduncan
Available in-store and online @ drumcityguitarland.com 
Schecter Special Edition E-1 FR/S Transparent Purple Burst #303 #720 #drumcity #sustainiac #schectere1 #drumcityguitarland #wheatridge #denver #colorado #mapletop #schecter #5280 #denvermetal #schecterpickups @schecterguitarsofficial
Check Sound πŸ˜†
I'm sorry for my bad finger .

#schecter #seymourduncan #sustainiac #goldburstsatin #avengedsevenfold #synystergates #guitar #amplifier #schectersynystergatescustoms #music #rock #metal #guitarcenter #hellwin .

@superfakesyngates 
@avengedsevenfold 
@schecter_id 
@schecterguitarsofficial 
@marshallamps_uk
Once upon a time....
Once upon a time....
Someone tell me to buy this guitar.
Someone tell me to buy this guitar.
Finishing a busy week by planning out a nice little @official_line6 #variax project. Hopefully they'll be enough wood left once I've finished!
#line6 #southpaw #sustainiac #gk3 #roland
Close up view....Fresh baru masuk gan...schecter Sun Valley Super Shredder FR-S satin black color made in Korea dengan floyd rose dan EMG pickups + SUSTAINIAC for infinity sustain!!! Cocok buat yang suka gitar dengan spek tinggi....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah ibanez yg selevel ini speknya...brand new 100%....#tokomusik #tokomusikmurah #tokomusikbekasi #tokomusikjakarta #tokomusikserpong #asiaprosound #dynamicrhythm #nafirimusic #dynamicrhythms #rockguitar #metalguitar #shred #shredguitar #seymourduncan #grovertuners #tokogitarmurahjakarta #schecter #sunvalley #sustainiac #emg #EMGpickups #floydrose #supershredder #schectersunvalley
Close up view....Fresh baru masuk gan...schecter Sun Valley Super Shredder FR-S satin black color made in Korea dengan floyd rose dan EMG pickups + SUSTAINIAC for infinity sustain!!! Cocok buat yang suka gitar dengan spek tinggi....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah ibanez yg selevel ini speknya...brand new 100%....#tokomusik  #tokomusikmurah  #tokomusikbekasi  #tokomusikjakarta  #tokomusikserpong  #asiaprosound  #dynamicrhythm  #nafirimusic  #dynamicrhythms  #rockguitar  #metalguitar  #shred  #shredguitar  #seymourduncan  #grovertuners  #tokogitarmurahjakarta  #schecter  #sunvalley  #sustainiac  #emg  #EMGpickups  #floydrose  #supershredder  #schectersunvalley 
More from #RageAgainstTheMachine with #WakeUp from their debut album. This was the first Rage song I learnt all those years ago from my awesome guitar teacher. Couldn't get enough of that album when I first heard it. Enjoy! #MansonGuitarWorks #MansonGuitars #Whammy #Sustainiac #Guitar #TomMorello 🎸
Fresh baru masuk gan...schecter Sun Valley Super Shredder FR-S satin black color made in Korea dengan floyd rose dan EMG pickups + SUSTAINIAC for infinity sustain!!! Cocok buat yang suka gitar dengan spek tinggi....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah ibanez yg selevel ini speknya...brand new 100%....#tokomusik #tokomusikmurah #tokomusikbekasi #tokomusikjakarta #tokomusikserpong #asiaprosound #dynamicrhythm #nafirimusic #dynamicrhythms #rockguitar #metalguitar #shred #shredguitar #seymourduncan #grovertuners #tokogitarmurahjakarta #schecter #sunvalley #sustainiac #emg #EMGpickups #floydrose #supershredder #schectersunvalley
Fresh baru masuk gan...schecter Sun Valley Super Shredder FR-S satin black color made in Korea dengan floyd rose dan EMG pickups + SUSTAINIAC for infinity sustain!!! Cocok buat yang suka gitar dengan spek tinggi....semua hardware speknya sadiss....namun gitar ini juga super versatile, bisa untuk genre musik apapun (shred..metal...rock...instrumental....hard rock...soloist....neoclassical....pop...djent...grunge...punk) dengan spesifikasi kayu dan hardware yang top kelas atas...harga dijamin ga mahal masih di bawah ibanez yg selevel ini speknya...brand new 100%....#tokomusik  #tokomusikmurah  #tokomusikbekasi  #tokomusikjakarta  #tokomusikserpong  #asiaprosound  #dynamicrhythm  #nafirimusic  #dynamicrhythms  #rockguitar  #metalguitar  #shred  #shredguitar  #seymourduncan  #grovertuners  #tokogitarmurahjakarta  #schecter  #sunvalley  #sustainiac  #emg  #EMGpickups  #floydrose  #supershredder  #schectersunvalley 
πŸ”₯⚜️πŸ”₯
SIGNED USA DJ ASHBA
RepostBy @drum_city_guitar_land_: "@schecterguitarsofficial USA Custom Shop DJ Ashba signature model. Schecter makes 2-versions of this guitar. This is the USA handmade version. @djashba signed the back plate on this one.  Available in-store and online @ drumcityguitarland.com.  @sixxam @ashbaclothing @ashbattitude @dementedchatters #denvermetal #coloradometal #coloradomusic #wheatridge #colorado #denver #birdsonawire #sustainiac #djashba #milehigh #sixxam #303 #720 #5280 #milehighcity #dcgl #sixxamfamily #schecter  #emg #emgpickups #usamade #instaguitar"
πŸ”₯⚜️πŸ”₯ SIGNED USA DJ ASHBA RepostBy @drum_city_guitar_land_: "@schecterguitarsofficial USA Custom Shop DJ Ashba signature model. Schecter makes 2-versions of this guitar. This is the USA handmade version. @djashba signed the back plate on this one. Available in-store and online @ drumcityguitarland.com. @sixxam @ashbaclothing @ashbattitude @dementedchatters #denvermetal  #coloradometal  #coloradomusic  #wheatridge  #colorado  #denver  #birdsonawire  #sustainiac  #djashba  #milehigh  #sixxam  #303  #720  #5280  #milehighcity  #dcgl  #sixxamfamily  #schecter  #emg  #emgpickups  #usamade  #instaguitar "
Schecter prototype Synyster Gates FR/S flat olive drab. It has a finish flaw on one of the stripes. Syn autographed the back plate. $1050. #schecter #avengedsevenfold #avenged #a7xfamily #a7x #synystergates #syngates #303 #720 #colorado #wheatridge @schecterguitarsofficial #instaguitar #sustainiac @seymourduncanpickups #5280 #milehigh
It's only been 2 weeks but I've had so much fun with it. I love it.πŸ’Ž #schecter #guitar #syn #thestage #avengedsevenfold #music #ernieball #sustainiac #emg #seymourduncan #pickups #goldburst #electric #floydrose #learning #deathbat #onlythebest
Pilih mana hayooo ...
#Repost @schecter_id (@get_repost)
・・・
Blue or green? #schecter #schecterguitars #schecter_id #schecterarmy #keithmerrow #km7 #sustainiac #signatureguitar
Tebak suara apa?
.
Sustainer custom Indonesia terbaik, ownernya ramah, custom rasa ori, bisa request, bisa berkunjung ke workshopnya, diajarin scale fingering, terus cara main sustainernya. Langsung aja pesen ke @yudaveyz bisa req wa bbm atau add fb nya juga loh, aman, terpercaya pokonya trusted seller yg udh go internasional penjualan sustainernya
.
.
Ini gitar gw, mana gitar lu?
#sustainiac #sustainer #schecter #schectersynystergates #gitar #custom #repair #myguitar
Tebak suara apa? . Sustainer custom Indonesia terbaik, ownernya ramah, custom rasa ori, bisa request, bisa berkunjung ke workshopnya, diajarin scale fingering, terus cara main sustainernya. Langsung aja pesen ke @yudaveyz bisa req wa bbm atau add fb nya juga loh, aman, terpercaya pokonya trusted seller yg udh go internasional penjualan sustainernya . . Ini gitar gw, mana gitar lu? #sustainiac  #sustainer  #schecter  #schectersynystergates  #gitar  #custom  #repair  #myguitar 
Ik I did this one before as well but I finally have something to link into the harmonized solo 🀘🏻#avengedsevenfold #a7x #sofaraway #nightmare #deathbat #synystergates #mshadows #zackyvengeance #johnnychrist #brookswackerman #therev #solo #guitarsolo #schecter #custom #signature #sustainiac #guitar #guitarist #sessions #metal #rock #dropd #guitarharmonies
Today we're happy to welcome back one of Jack's @espguitars Formula models with her newly fitted #sustainiac neck pickup and @bareknucklepickupsofficial Miracle Man in the bridge position.

#fjords #prog #progressive #metal #guitar #espguitars #rotosound #bareknucklepickups #miracleman #pickup #espguitars #formula #tone #strings #ambient #atmospheric #infinitesustain
#Exogenesis from #TheResistance wish that they'd have played all 3 parts when they were touring it. Part 2 has to be my favourite not to say that this one doesn't kick ass! What do you guys think? #Muse #MansonGuitarWorks #MansonGuitars #BigMuff #Riffage #Sustainiac #Guitar 🎸
Akhirnya kalian dipertemukan juga nak, setelah susah2 mencari akhirnya jodoh juga wkwk.
.
.
Selamat yah di tunggu reviewnya
.
.
#schectersynystergates #schecter #sustainiac #custom #handmade
.
Akhirnya punya juga si ganteng
(Schecter Synyster Gates Custom S) . 
Impian dari SMP kesampean juga πŸ˜πŸ˜ŽπŸ€“ Alhamdulillah 🀠
#schecter
#synystergates
#sustainiac
#seymourduncan
Synyster Gates with Sustainiac pickup, Custom by @gitar_master 
Meluncur ke Klaten JawaTengah.
-
-
-
-
#schecter #syn #synystergates #sustainiac #pickup #guitar #custom #homemade #homeindustry #handmade #luthier
I know that I did this before on my les paul but I wanted to test out the tones on the amplifi tt. Not bad but could use a good tweeking which would probably be a week spent right there πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚#avengedsevenfold #a7x #siezetheday #cityofevil #deathbat #synystergates #mshadows #zackyvengeance #johnnychrist #brookswackerman #therev #solo #guitarsolo #schecter #custom #signature #sustainiac #guitar #guitarist #sessions #metal #rock #dropd  #guitarharmonies #line6 #amplifitt
I know that I did this before on my les paul but I wanted to test out the tones on the amplifi tt. Not bad but could use a good tweeking which would probably be a week spent right there πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚#avengedsevenfold  #a7x  #siezetheday  #cityofevil  #deathbat  #synystergates  #mshadows  #zackyvengeance  #johnnychrist  #brookswackerman  #therev  #solo  #guitarsolo  #schecter  #custom  #signature  #sustainiac  #guitar  #guitarist  #sessions  #metal  #rock  #dropd  #guitarharmonies  #line6  #amplifitt 
One of my Secret Modifications for my Strat with my piezo, JP crunch lab bridge pickup, Steve Vai's dark matter 2 single coil middle pickup and joe satrani's satch track neck single coil shape humbucker pickup along with coil tapping and tone tapping to switch between caps 0.22 and 0.47 and much more, its gonna really surprise and leave people speechless .
.
#stratocaster #djent #sustainiac #electronics #dimarzio
One of my Secret Modifications for my Strat with my piezo, JP crunch lab bridge pickup, Steve Vai's dark matter 2 single coil middle pickup and joe satrani's satch track neck single coil shape humbucker pickup along with coil tapping and tone tapping to switch between caps 0.22 and 0.47 and much more, its gonna really surprise and leave people speechless . . #stratocaster  #djent  #sustainiac  #electronics  #dimarzio 
Ehemmmm
Pre order Schecter apocalipse C1 FR S
Monggo Yg mau pesen Schecter edisi terbaru. Bs lsg hub 021 4893333
#Repost @schecter_id (@get_repost)
・・・
APOCALYPSE C-1 FR S with swamp ash body, maple/padauk multi-ply neck, ebony fingerboard, Schecter USA Apocalypse-VI pickup, Sustainiac and Floyd Rose 1500 bridge! Available now! #schecter #schecter_id #schecterguitara #schecterarmy #sustainiac #schecterpickups
Ehemmmm Pre order Schecter apocalipse C1 FR S Monggo Yg mau pesen Schecter edisi terbaru. Bs lsg hub 021 4893333 #Repost  @schecter_id (@get_repost) ・・・ APOCALYPSE C-1 FR S with swamp ash body, maple/padauk multi-ply neck, ebony fingerboard, Schecter USA Apocalypse-VI pickup, Sustainiac and Floyd Rose 1500 bridge! Available now! #schecter  #schecter_id  #schecterguitara  #schecterarmy  #sustainiac  #schecterpickups 
Well shit, one more wont hurt at this point will it!? Jackson DK2S thanks for an epic day @mattias_bloodskull and for taking me to collect the new addition to the clan! I really needed today! Looking forwards to next time! #vikingmetal #deathmetal #doommetal #shityourfuckingpantsmetal #jacksonguitars #dk2s #sustainiac #sustainiacpickup #sustainiacpro #guitarhoarder #guitarcollector #guitaraddiction #jacksondk2s #sustainiacstealthpro
Coba kalo sabar bisa dapet uang, pasti udah bisa beli ini πŸ˜‚
.
.
.
#schecter #synyster #a7x #avenged #floydrose #sustainiac #seymorduncan #fuck #wish
APOCALYPSE C-1 FR S with swamp ash body, maple/padauk multi-ply neck, ebony fingerboard, Schecter USA Apocalypse-VI pickup, Sustainiac and Floyd Rose 1500 bridge! Available now! #schecter #schecter_id #schecterguitara #schecterarmy #sustainiac #schecterpickups
@schecter_id 
@tmi_pro 
@tiganegerimusic
#Repost @schecter_id (@get_repost)
・・・
APOCALYPSE C-1 FR S with swamp ash body, maple/padauk multi-ply neck, ebony fingerboard, Schecter USA Apocalypse-VI pickup, Sustainiac and Floyd Rose 1500 bridge! Available now! #schecter #schecter_id #schecterguitara #schecterarmy #sustainiac #schecterpickups
APOCALYPSE C-1 FR S with swamp ash body, maple/padauk multi-ply neck, ebony fingerboard, Schecter USA Apocalypse-VI pickup, Sustainiac and Floyd Rose 1500 bridge! Available now! #schecter #schecter_id #schecterguitara #schecterarmy #sustainiac #schecterpickups
Krna inspirasi datang tk di duga
#ibanez
#sustainiac 
#sh13
What's up!? It's been a minute. Been up to something new😈

#synystergates #schecter #diamondseries #syn #guitar #sustainiac #floydrose #seymourduncan #pickups #goldburst #Custom #S #music #blackstar #avengedsevenfold #thestage
Just adopted a child. What should I name her? #guitar #onehappyfamily #schecter #guitars #sustainiac #emgpickups
"Who does your blowout?!" πŸ’πŸ»πŸ€³πŸ½πŸ’‹πŸ•ΆπŸ‘‘
Get a style that lasts on Friday & be weekend ready! Message me to book. #hairskinandhales
β€’
β€’
β€’
🎢Rich Friends -Portugal. the Man
β€’
β€’
β€’
#FridayNight #weekendready #weekendwarrior #weekendvibes #sweatinonmyblowout #blowout #blowoutstyles #beyonce #tulsasalon #tulsahair #tulsa #tulsaoklahoma #cleanbeauty #cleanbeautyrevolution #nodirtybeauty #nontoxic #nontoxicliving #natural #reducereuse #recycle #ecobeauty #ecofriend #greencirclesalon #greenhair #sustainableluxury #sustainablestyle #sustainiac
"Who does your blowout?!" πŸ’πŸ»πŸ€³πŸ½πŸ’‹πŸ•ΆπŸ‘‘ Get a style that lasts on Friday & be weekend ready! Message me to book. #hairskinandhales  β€’ β€’ β€’ 🎢Rich Friends -Portugal. the Man β€’ β€’ β€’ #FridayNight  #weekendready  #weekendwarrior  #weekendvibes  #sweatinonmyblowout  #blowout  #blowoutstyles  #beyonce  #tulsasalon  #tulsahair  #tulsa  #tulsaoklahoma  #cleanbeauty  #cleanbeautyrevolution  #nodirtybeauty  #nontoxic  #nontoxicliving  #natural  #reducereuse  #recycle  #ecobeauty  #ecofriend  #greencirclesalon  #greenhair  #sustainableluxury  #sustainablestyle  #sustainiac 
A clip from a year agoπŸ˜‚πŸ€˜πŸΌ anyway, the god damn video will be delayed due to the things i need to take care of. Sorry!
A clip from a year agoπŸ˜‚πŸ€˜πŸΌ anyway, the god damn video will be delayed due to the things i need to take care of. Sorry!
MalagueΓ±a Salerosa
Loving the new guitar @schecterguitarsofficial
;)
#WinASchecter #A7X #avengedsevenfold #avengedsevenfoldfamily  #schecter #biasfx #seymourduncan #ernieball #SUSTAINIAC #canadacoast2coast
This is an old one. Wrote this back when I was is a band called Frazzled. Yes, we were...
.
.
#Schecter #schecterguitarsofficial #c1frplatinum #sustainiac #peaveyamps #bosspedals #electroharmonix #EHX #MXR #tcelectronics #guitar #guitarist #bass #bassist #bassguitar #musician #rock #metal #rocktolive #metalforever #metalforlife #nevertooold #originalmusic #lookingforaband @Gardenstatemusiccenter #musician
After a long rut, i finally got to play guitar the whole day and wrote some new material <3 bless
#schecter #schecterguitarresearch #sustainiac #apocalypse #floydrose #dragonsheartguitarpicks
Used to play a PRS - switched to Ibanez JS...... Need another one now #sustainiac arrrggghhh!
Used to play a PRS - switched to Ibanez JS...... Need another one now #sustainiac  arrrggghhh!
"I really SHINDIG this opportunity" - @oamatterickson πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† keep an eye out for our up and coming EP 😏 #shindiggas #collaboration #killinit #killersolo #guestsolo #schecterguitars #hellraiser #blackjack #sustainiac #killertone #marshalamps #nipflip #oppressedaffliction
Beautiful solo from mr.satchel 😍🀘don't look at my lol face πŸ˜‚ thanks to @fajrulabbilah for help me edit this video 😁
Beautiful solo from mr.satchel 😍🀘don't look at my lol face πŸ˜‚ thanks to @fajrulabbilah for help me edit this video 😁
WILSUB .....
.
.
.
#wilujeng
#subuh
#schecter
#blackjack
#sustainiac
.
.
.
Salam #gitarbernyanyi