an online Instagram web viewer

#teamsaupor medias

Photos

TERBARU DARI SAUPOR!
.
Lavender body scrub mengandungi minyak zaitun. Antara kebaikan minyak zaitun ialah: .
1. Melembapkan dan melembutkan kulit.
.
2. Menanggalkan sel kulit mati .
3. Mencerahkan kulit secara semula jadi
.
4. Mengatasi masalah kulit kering dan bersisik
.
5. Menghilangkan tanda penuaan seperti kedutan.
.
#BodyScrubBySaupor #teamsaupor #nhmartt #ciknurrul
TERBARU DARI SAUPOR! . Lavender body scrub mengandungi minyak zaitun. Antara kebaikan minyak zaitun ialah: . 1. Melembapkan dan melembutkan kulit. . 2. Menanggalkan sel kulit mati . 3. Mencerahkan kulit secara semula jadi . 4. Mengatasi masalah kulit kering dan bersisik . 5. Menghilangkan tanda penuaan seperti kedutan. . #BodyScrubBySaupor  #teamsaupor  #nhmartt  #ciknurrul 
Khasiat Delima ⚘Ekstrak Delima adalah sumber yang kaya dengan tannin, antosianin, vitamin (A, C, E) dan mineral ⚘Digunakan secara meluas untuk ciri-ciri antioksidannya. ⚘Satu buah delima mengandungi tiga kali sifat-sifat antioksidan wain merah atau teh hijau. ⚘Tahap antioksidan yang tinggi berkesan dalam memerangi radikal bebas yang menyebabkan pra-matang penuaan sel kulit. ⚘ekstrak buah delima dapat mengecilkan liang pori dan menguatkan epidermis kulit, sekali gus menjadi sesuai untuk kulit berminyak dan kombinasi

#sabuncute delima mengandungi ekstrak delima yang bagus untuk kulit. Nak awet muda? Gunalah sabun delima ni

#Saupor
#teamsaupor
#Saupor
#SabunCute

01112561593
Khasiat Delima ⚘Ekstrak Delima adalah sumber yang kaya dengan tannin, antosianin, vitamin (A, C, E) dan mineral ⚘Digunakan secara meluas untuk ciri-ciri antioksidannya. ⚘Satu buah delima mengandungi tiga kali sifat-sifat antioksidan wain merah atau teh hijau. ⚘Tahap antioksidan yang tinggi berkesan dalam memerangi radikal bebas yang menyebabkan pra-matang penuaan sel kulit. ⚘ekstrak buah delima dapat mengecilkan liang pori dan menguatkan epidermis kulit, sekali gus menjadi sesuai untuk kulit berminyak dan kombinasi #sabuncute  delima mengandungi ekstrak delima yang bagus untuk kulit. Nak awet muda? Gunalah sabun delima ni #Saupor  #teamsaupor  #Saupor  #SabunCute  01112561593
Yummy-yummy... Ada serupa dengan cool blog tak? Opps jangan makan taw, ini scrub badan yang dapat memberi ketenangan & kelegaan mood kita apabila kita apply ke badan kita. ⚜️
⚜️
⚜️
#teamsaupor #sabunCute #saupor #syukriyahya #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #scrubBodyLavender
Kandungan yang ada dalam skrub lavender ini memang akan membantu membuat kulit anda lebih sihat & bersih 
Skrub lavender sangat bermanfaat untuk kulit. Selain boleh merawat kulit, bau lavender dapat buat kita rasa rileks. 
Body scrub Saupor guna minyak pati lavender asli. Takkan buat kita alergi walaupun berkulit sensitif.

#BodyScrubBySaupor #SetKulitCerah1BadanbySaupor
#AgenMelaka #syukriyahya #sauporNatural #ctdk #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Kandungan yang ada dalam skrub lavender ini memang akan membantu membuat kulit anda lebih sihat & bersih Skrub lavender sangat bermanfaat untuk kulit. Selain boleh merawat kulit, bau lavender dapat buat kita rasa rileks. Body scrub Saupor guna minyak pati lavender asli. Takkan buat kita alergi walaupun berkulit sensitif. #BodyScrubBySaupor  #SetKulitCerah1BadanbySaupor  #AgenMelaka  #syukriyahya  #sauporNatural  #ctdk  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub ni, dah tak susah nak ber spa di rumah.

Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah.

#BodyScrubBySaupor #SetKulitCerah1BadanbySaupor
#AgenMelaka #syukriyahya #sauporNatural #ctdk #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Tak ada masa nak ke spa? Tapi teringin nak belai dan manjakan diri. Sekarang bila ada #LavenderBodyScrub  ni, dah tak susah nak ber spa di rumah. Tinggalkan segala alasan yang ada. Cuma laburkan sedikit sahaja untuk dapatkan spa terbaik dari rumah. #BodyScrubBySaupor  #SetKulitCerah1BadanbySaupor  #AgenMelaka  #syukriyahya  #sauporNatural  #ctdk  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Set kulit cerah 3 dalam 1.

Dalam set ni ada 5 biji sabun cute delima, face masker, dan body scrub.

Amalkan cuci muka dan mandi dengan sabun delima. Untuk mandi gunakan net supaya sabun lambat habis.

Kemudian buat skrub guna body scrub. Jangan risau untuk muka pun boleh. 
Yang terakhir pakai masker. Boleh campur air atau madu. Satu sudu besar masker tambah 1/2 madu atau air.

#SetKulitCerah1BadanbySaupor
#AgenMelaka #syukriyahya #sauporNatural #ctdk #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Set kulit cerah 3 dalam 1. Dalam set ni ada 5 biji sabun cute delima, face masker, dan body scrub. Amalkan cuci muka dan mandi dengan sabun delima. Untuk mandi gunakan net supaya sabun lambat habis. Kemudian buat skrub guna body scrub. Jangan risau untuk muka pun boleh. Yang terakhir pakai masker. Boleh campur air atau madu. Satu sudu besar masker tambah 1/2 madu atau air. #SetKulitCerah1BadanbySaupor  #AgenMelaka  #syukriyahya  #sauporNatural  #ctdk  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Kopi dapat menghilangkan mata panda. Mata yang sembap akan ganggu penampilan diri anda. Boleh saja sapu serbuk kopi yang dah dicampur air disekitar bawah mata. Biarkan selama 15 minit. Dengan #sabunCute kopi , hanya sapu buih sabun ni bawah mata seama 15 minit untuk hilangkan mata panda.
.
#sabuncutebysaupor
#sauporkotatinggi 
#teamsaupor
Kopi dapat menghilangkan mata panda. Mata yang sembap akan ganggu penampilan diri anda. Boleh saja sapu serbuk kopi yang dah dicampur air disekitar bawah mata. Biarkan selama 15 minit. Dengan #sabunCute  kopi , hanya sapu buih sabun ni bawah mata seama 15 minit untuk hilangkan mata panda. . #sabuncutebysaupor  #sauporkotatinggi  #teamsaupor 
Untung siapa yang rajin blend tomato dan sapu ke muka. Ni 3 kebaikan tomato untuk kulit kita.
.
Bagi yang tak sempat nak blend tomato, jom cuba #sabunCute tomato 😊
.
#teamsaupor
#sauporkotatinggi 
#sabuncutebysaupor
Untung siapa yang rajin blend tomato dan sapu ke muka. Ni 3 kebaikan tomato untuk kulit kita.
.
Bagi yang tak sempat nak blend tomato, jom cuba #sabunCute tomato 😊
.
.
.
#teamsaupor #nhmartt #sabuncute #ciknurrul #sabun #bebaskimia
Sabun delima adalah salah satu jenis #SabunCuteBySaupor. 
Ramai yang pilih sabun ni untuk mencerahkan kulit. Dalam masa sama boleh merawat masalah jerawat.

Bila konsisten guna, kulit tak lagi berminyak, semakin lembut dan lembap. In shaa Allah.

Buah delima kaya antioksidan yang bantu kulit supaya sentiasa berseri dan elakkan dari timbulnya garis-garis penuaan.

#tipskecantikan #AgenMelaka #sabunCute #saupor #syukriyahya #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Sabun delima adalah salah satu jenis #SabunCuteBySaupor . Ramai yang pilih sabun ni untuk mencerahkan kulit. Dalam masa sama boleh merawat masalah jerawat. Bila konsisten guna, kulit tak lagi berminyak, semakin lembut dan lembap. In shaa Allah. Buah delima kaya antioksidan yang bantu kulit supaya sentiasa berseri dan elakkan dari timbulnya garis-garis penuaan. #tipskecantikan  #AgenMelaka  #sabunCute  #saupor  #syukriyahya  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Oat adalah skrub lembut untuk muka. Cara guna #sabunCute oat ialah: 
1. Basahkan sabun dengan air.
2. Basahkan muka. 
3. Gosok sabun ke wajah dengan lembut secara memutar.
4. Bila dah rasa melekit, guna tangan untuk urut muka.
5. Boleh biar sekejap kalau nak buat masker. 
6. Bilas hingga bersih 
Kulit akan rasa lembut dan licin sebab segala sel kulit mati dah ditanggalkan.  Dan oat akan lembapkan kulit disamping elak kulit berminyak.
. . 
#tipskecantikan #AgenMelaka #sabunCute #saupor #syukriyahya #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Oat adalah skrub lembut untuk muka. Cara guna #sabunCute  oat ialah: 1. Basahkan sabun dengan air. 2. Basahkan muka. 3. Gosok sabun ke wajah dengan lembut secara memutar. 4. Bila dah rasa melekit, guna tangan untuk urut muka. 5. Boleh biar sekejap kalau nak buat masker. 6. Bilas hingga bersih Kulit akan rasa lembut dan licin sebab segala sel kulit mati dah ditanggalkan. Dan oat akan lembapkan kulit disamping elak kulit berminyak. . . #tipskecantikan  #AgenMelaka  #sabunCute  #saupor  #syukriyahya  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Tips memulakan hari + Tetapkan fikiran kita supaya sentiasa tenang dan positif + jangan risau dengan apa yang dah belaku semalam sebab itu tak boleh diubah + jangan risau dengan apa yg akan berlaku sebab kita tak boleh mengawalnya + fokus kepada apa yang berlaku sekarang kerana kita masih ada pilihan.

Jangan lupa cuci muka dengan sabun cute. Muka bersih, fikiran pun segar😊

#teamsaupor
#saupor
#sabuncute
Tips memulakan hari + Tetapkan fikiran kita supaya sentiasa tenang dan positif + jangan risau dengan apa yang dah belaku semalam sebab itu tak boleh diubah + jangan risau dengan apa yg akan berlaku sebab kita tak boleh mengawalnya + fokus kepada apa yang berlaku sekarang kerana kita masih ada pilihan. Jangan lupa cuci muka dengan sabun cute. Muka bersih, fikiran pun segar😊 #teamsaupor  #saupor  #sabuncute 
21/08/17 @10:298pm
.
SABUN CUTE SEBAGAI DOORGIFT
.
Pening kepala nak fikir apa doorgift yg sesuai untuk diberikan kepada tetamu anda?
.
.
Sabun cute penyelesainya. Simple, cute dan memberi manfaat kepada si pemakainya. 😍😍😍
.
.
Semestinya pilihan yang bijak! .
Alhamdulillah, sabun cute sebanyak 70biji telah menjadi pilihan customer #sabuncute untuk dijadikan doorgift.
.
.
Terima kasih customer pilih sabun cute sebagai doorgift untuk majlis anda.
#teamsaupor #nhmartt #ciknurrul #sabun #sabuncute #bebaskimia
21/08/17 @10:298pm . SABUN CUTE SEBAGAI DOORGIFT . Pening kepala nak fikir apa doorgift yg sesuai untuk diberikan kepada tetamu anda? . . Sabun cute penyelesainya. Simple, cute dan memberi manfaat kepada si pemakainya. 😍😍😍 . . Semestinya pilihan yang bijak! . Alhamdulillah, sabun cute sebanyak 70biji telah menjadi pilihan customer #sabuncute  untuk dijadikan doorgift. . . Terima kasih customer pilih sabun cute sebagai doorgift untuk majlis anda. #teamsaupor  #nhmartt  #ciknurrul  #sabun  #sabuncute  #bebaskimia 
Tomato memang bagus untuk kulit. Selain menggunakan buah tomato, boleh je guna #sabunCute tomato ni.

Lepas cuci muka rasa lembut dan kulit kurang berminyak. Sebab sabun ni tak keringkan kulit dan diperbuat dari tomato asli.

#tipskecantikan #AgenMelaka #sabunCute #saupor #syukriyahya #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Tomato memang bagus untuk kulit. Selain menggunakan buah tomato, boleh je guna #sabunCute  tomato ni. Lepas cuci muka rasa lembut dan kulit kurang berminyak. Sebab sabun ni tak keringkan kulit dan diperbuat dari tomato asli. #tipskecantikan  #AgenMelaka  #sabunCute  #saupor  #syukriyahya  #uiagombak  #uitm  #jasin  #melaka  #codbemban  #uitmmelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #kktmjasin  #readystock  #homemade  #SabunCutebySaupor  #sauporNatural  #ctdk  #teamsaupor  #bemban  #ctlela 
Sabun delima adalah salah satu jenis #SabunCuteBySaupor.
.
Ramai yang pilih sabun ni untuk mencerahkan kulit. Dalam masa sama boleh merawat masalah jerawat.
.
Bila konsisten guna, kulit tak lagi berminyak, semakin lembut dan lembap. In shaa Allah.
.
Buah delima kaya antioksidan yang bantu kulit supaya sentiasa berseri dan elakkan dari timbulnya garis-garis penuaan.
.
#teamsaupor
#sabuncutebysaupor
#sauporkotatinggi
Sabun delima adalah salah satu jenis #SabunCuteBySaupor . . Ramai yang pilih sabun ni untuk mencerahkan kulit. Dalam masa sama boleh merawat masalah jerawat. . Bila konsisten guna, kulit tak lagi berminyak, semakin lembut dan lembap. In shaa Allah. . Buah delima kaya antioksidan yang bantu kulit supaya sentiasa berseri dan elakkan dari timbulnya garis-garis penuaan. . #teamsaupor  #sabuncutebysaupor  #sauporkotatinggi 
Boleh cuba tips ni untuk merawat kulit kering.

Ambil 1 sudu minyak kelapa. Campurkan dengan 2 sudu madu. Oleskan ke wajah. 
Buat urutan wajah secara memutar selama ini 15 minit. Kemudian bilas hingga bersih.

#tipskecantikan #AgenMelaka #sabunCute #saupor #syukriyahya #uiagombak #uitm #jasin #melaka #codbemban #uitmmelaka #kuimmelaka #bazaarpaknil #kktmjasin #readystock #homemade #SabunCutebySaupor #sauporNatural #ctdk #teamsaupor #bemban #ctlela
Masker untuk kulit berminyak

Bahan-bahan:
🍌1 biji pisang
🍯1 sudu teh madu
🍋Beberapa titis jus lemon

CARANYA:
1. Lenyekkan sebiji pisang
2. campurkan dengan 1 sudu madu
3. tambah beberapa titis jus lemon
4. sapu ke seluruh muka 
5. buat masker hingga 15 minit 
6. bilas dengan air sejuk

#tipskecantikan #SabunCutebySaupor  #sabunCute #AgenMelaka #teamsaupor #kuimmelaka #bazaarpaknil #uitmmelaka #kktmjasin #homemade #readystock #codbemban #syukriyahya #sauporNatural #ctdk #uiagombak #uitm #jasin #diymasker #melaka
#batuberendam
Masker untuk kulit berminyak Bahan-bahan: 🍌1 biji pisang 🍯1 sudu teh madu 🍋Beberapa titis jus lemon CARANYA: 1. Lenyekkan sebiji pisang 2. campurkan dengan 1 sudu madu 3. tambah beberapa titis jus lemon 4. sapu ke seluruh muka 5. buat masker hingga 15 minit 6. bilas dengan air sejuk #tipskecantikan  #SabunCutebySaupor  #sabunCute  #AgenMelaka  #teamsaupor  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #uitmmelaka  #kktmjasin  #homemade  #readystock  #codbemban  #syukriyahya  #sauporNatural  #ctdk  #uiagombak  #uitm  #jasin  #diymasker  #melaka  #batuberendam 
"HILANGKAN EYE BAG"
Cara mudah rawat eye bag bawah mata.
.
.
1. Sejukkan sudu besi dengan rendam dalam ais.
.
2. Tekap pada mata (bahagian bulatnya tu)
.
3. Biar sampai sudu jadi suam.
.
4. Celup balik dalam ais tadi.
.
5. Ulang langkah beberapa kali.
.
Selamat mencuba...
.
.
#teamsaupor #sabuncute #nhmartt #ciknurrul #sabunkopi #sabunmuka #tipscantik
"HILANGKAN EYE BAG" Cara mudah rawat eye bag bawah mata. . . 1. Sejukkan sudu besi dengan rendam dalam ais. . 2. Tekap pada mata (bahagian bulatnya tu) . 3. Biar sampai sudu jadi suam. . 4. Celup balik dalam ais tadi. . 5. Ulang langkah beberapa kali. . Selamat mencuba... . . #teamsaupor  #sabuncute  #nhmartt  #ciknurrul  #sabunkopi  #sabunmuka  #tipscantik 
Kandungan kaffien dalam kopi boleh cerahkan kulit dan tanggalkan daki badan.
.
Kalau nak guna #sabunCute kopi untuk badan pun boleh. 
Boleh cerahkan badan.
.
Melancarkan pengaliran darah dan legakan stress badan.
.
#teamsaupor
#sabuncutebysaupor
#sauporkotatinggi
Campuran kayu manis dan madu sangat bagus untuk rawat parut.

Siapa tak sedih kalau muka banyak parut kan? Rasa nak pakai bedak tebal-tebal.

Tapi bila dah cuci make up mula rasa sedih balik bila tengok cermin tu.

Sekarang tak payah susah-susah dah nak tumbuk kayu manis campur dengan madu.

Sebab dah ada #sabunCute Kayu manis ni. Mudah je, bangun pagi terus boleh guna.

Buat cuci muka. Kalau nak buat masker pun boleh. Guna buih sabun ni dan biarkan buih dekat muka hingga 20 minit baru bilas.

Baru mudah khasiatnya meresap ke kulit. 😉

#teamsaupor
Untuk oder sila watspp 
01112561593
Campuran kayu manis dan madu sangat bagus untuk rawat parut. Siapa tak sedih kalau muka banyak parut kan? Rasa nak pakai bedak tebal-tebal. Tapi bila dah cuci make up mula rasa sedih balik bila tengok cermin tu. Sekarang tak payah susah-susah dah nak tumbuk kayu manis campur dengan madu. Sebab dah ada #sabunCute  Kayu manis ni. Mudah je, bangun pagi terus boleh guna. Buat cuci muka. Kalau nak buat masker pun boleh. Guna buih sabun ni dan biarkan buih dekat muka hingga 20 minit baru bilas. Baru mudah khasiatnya meresap ke kulit. 😉 #teamsaupor  Untuk oder sila watspp 01112561593
Sabun delima dapat meremajakan kulit.

Kandungan asid folat dalam delima dapat menyahtoksid dalam kulit dan meningkatkan kecantikan kulit secara SEMULAJADI. 
#SabunCuteBySaupor 
#TeamSaupor
Sabun delima dapat meremajakan kulit. Kandungan asid folat dalam delima dapat menyahtoksid dalam kulit dan meningkatkan kecantikan kulit secara SEMULAJADI. #SabunCuteBySaupor  #TeamSaupor 
Petua orang dulu-dulu untuk rawat jerawat. Mereka gunakan kunyit hidup dan asam jawa.

Caranya mudah saja. Tumbuk kunyit hidup lumat-lumat guna lesung. Lepas tu campur air asam jawa 1 sudu.

Selepas tu boleh sapu ke wajah macam buat masker. Biarkan selama 20 minit. Barulah dibilas bersih.

In shaa Allah jerawat akan pulih lepas cuba petua ni. Tapi kalau nak cepat, cuci je muka dengan #sabunCute Kayu manis.

Kandungan kayu manis boleh rawat jerawat. Konsisten je cuci muka setiap hari. Hasilnya kulit berseri, jerawat takde. 
#TeamSaupor
Petua orang dulu-dulu untuk rawat jerawat. Mereka gunakan kunyit hidup dan asam jawa. Caranya mudah saja. Tumbuk kunyit hidup lumat-lumat guna lesung. Lepas tu campur air asam jawa 1 sudu. Selepas tu boleh sapu ke wajah macam buat masker. Biarkan selama 20 minit. Barulah dibilas bersih. In shaa Allah jerawat akan pulih lepas cuba petua ni. Tapi kalau nak cepat, cuci je muka dengan #sabunCute  Kayu manis. Kandungan kayu manis boleh rawat jerawat. Konsisten je cuci muka setiap hari. Hasilnya kulit berseri, jerawat takde. #TeamSaupor 
Kebaikan sabun cute kayu manis
.
-Menghilangkan jerawat
-Memudarkan parut-parut kecil jerawat
-Merawat resdung
-Menghilangkan jeragat
-Menghilangkan blackhead & whitehead (guna bersama sabun cute oat)
Mengawal minyak 
yang berlebihan pada kulit muka
.
Jom cuba
.
Whatsapp 📲013-6545109
.
#sabuncutebysaupor #teamSaupor #sauporkotatinggi #merawatjerawat #hilangkanparutjerawat #merawatresdung
Jom laa pakai sabun cute homemade ini yang penting selamat uolls.  Tak perlu rasa takut kesan sampingan ye.  Yang penting menggunakan bahan semulajadi. 😉

#teamsaupor #sabunCute 
#AgenMelaka #TipsCuciMuka
#SabunCutebySaupor #uiagombak #homemade #bazaarpaknil #uitmmelaka #kuimmelaka #kktmjasin #readystock #codbemban
Jom belajar cara cuci muka dengan betul. 
Ikut semua langkah ni supaya muka betul-betul bersih. 
Bila muka bersih barulah takde jerawat. 
Ditambah pula dengan pakai #sabunCute, terus flawless jadinya.

#saupor
#Teamsaupor
#sabuncutebysaupor
Jom belajar cara cuci muka dengan betul. Ikut semua langkah ni supaya muka betul-betul bersih. Bila muka bersih barulah takde jerawat. Ditambah pula dengan pakai #sabunCute , terus flawless jadinya. #saupor  #Teamsaupor  #sabuncutebysaupor 
Sabun delima dapat meremajakan kulit.

Kandungan asid folat dalam delima dapat menyahtoksid dalam kulit dan meningkatkan kecantikan kulit secara SEMULAJADI. 
#SabunCuteBySaupor 
#TeamSaupor
Sabun delima dapat meremajakan kulit. Kandungan asid folat dalam delima dapat menyahtoksid dalam kulit dan meningkatkan kecantikan kulit secara SEMULAJADI. #SabunCuteBySaupor  #TeamSaupor 
Satu lagi testimoni terbang melayang  masuk ke wassap Sue. 
Semestinya dari pengguna #SabunCuteBySaupor.  Nak tahu tak, dia dah guna sabun cute selama 3 bulan. Dan antara jenis yang dia guna adalah ❤ sabun madu: sebab mula-mula dulu kulit dia agak kering. Tapi cepat berkesan sangat. Kulit dah tak kering. ❤ sabun delima: dia pakai sabun delima untuk rawat jerawat. Alhamdulillah lepas 3 bulan. Licin muka, jerawat dah takde tau ❤ sabun oat: ni dia punya kunci utama nak kulit cantik. Kena skrub muka guna sabun oat ni

Kalau tak caye , sue sertakan bukti gambar dia okay. 
Alhamdulillah dapat bantu seorang lagi customer untuk bebas masalah kulit. 
#TeamSaupor
Satu lagi testimoni terbang melayang masuk ke wassap Sue. Semestinya dari pengguna #SabunCuteBySaupor . Nak tahu tak, dia dah guna sabun cute selama 3 bulan. Dan antara jenis yang dia guna adalah ❤ sabun madu: sebab mula-mula dulu kulit dia agak kering. Tapi cepat berkesan sangat. Kulit dah tak kering. ❤ sabun delima: dia pakai sabun delima untuk rawat jerawat. Alhamdulillah lepas 3 bulan. Licin muka, jerawat dah takde tau ❤ sabun oat: ni dia punya kunci utama nak kulit cantik. Kena skrub muka guna sabun oat ni Kalau tak caye , sue sertakan bukti gambar dia okay. Alhamdulillah dapat bantu seorang lagi customer untuk bebas masalah kulit. #TeamSaupor 
Jom belajar cara cuci muka dengan betul. 
Ikut semua langkah ni supaya muka betul-betul bersih. 
Bila muka bersih barulah takde jerawat. 
Ditambah pula dengan pakai #sabunCute, terus flawless jadinya.

#teamsaupor #sabunCute 
#AgenMelaka #TipsCuciMuka
#SabunCutebySaupor #uiagombak #homemade #bazaarpaknil #uitmmelaka #kuimmelaka #kktmjasin #readystock #codbemban
Soalan: saya ada masalah jerawat. Apa yang patut saya buat?

Jawapan: Awak perlu cuci muka dengan teratur. Paling kurang 3 kali sehari.
Minum air masak 2.5liter sehari.
Dan amalkan buat masker diy dari madu dan kayu manis. ⚘tak apa kalau di rumah tak ada kayu manis dan madu sebab sekarang dah ada sabun kayu manis. 
Boleh dapatkan dari saya tau. Saya akam guide awak hingga berjaya sembuh dari masalah jerawat.

#sabuncutekayumanis
#saupor
#teamsaupor
Soalan: saya ada masalah jerawat. Apa yang patut saya buat? Jawapan: Awak perlu cuci muka dengan teratur. Paling kurang 3 kali sehari. Minum air masak 2.5liter sehari. Dan amalkan buat masker diy dari madu dan kayu manis. ⚘tak apa kalau di rumah tak ada kayu manis dan madu sebab sekarang dah ada sabun kayu manis. Boleh dapatkan dari saya tau. Saya akam guide awak hingga berjaya sembuh dari masalah jerawat. #sabuncutekayumanis  #saupor  #teamsaupor 
Sabun cute by SAUPOR ni ada 6 jenis. Tapi jangan confius nak pakai yang mana dulu.

Jom saya cerita sikit. Contohnya Arifah (bukan nama sebenar) ada masalah kulit kering, jerawat, whitehead. 
Sabun mana yang Arifah kena pakai dulu?
Jawapannya sabun madu terlebih dahulu. Pakai sabun madu ni boleh lembapka kulit dan rawat kulit mengelupas. 
Selepas tu Arifah boleh pakai sabun delima/kayu manis. Tapi saya lebih cadangkan sabun delima. Sebab kulit kering mesti sensitif. Kayu manis agak pedih.

Kemudian baru boleh skrub muka bila kulit dah tak kering. Cara nak pakai skrub selang sehari bukan hari-hari.

Sabun ni pakai satu jenis je kasi habis. Bila habis baru tukar. Kecuali sabun oat. Oat boleh sekalikan dengan mana mana sabun.

Memang nampak rumit. Tapi kalau biasa calit krim itu ini sekarang pakai sabun cute ni tak payah susah susah. Guna sabun pun boleh #FLAWLESS. 😊

#SabunCuteBySaupor #homemade 
#teamsaupor #saupor #syukriyahya 
#sauporNatural #AgenMelaka #kuimmelaka #uiagombak #bazaarpaknil #minisoap #uitmmelaka #jasinmelaka
#codbemban
Sabun cute by SAUPOR ni ada 6 jenis. Tapi jangan confius nak pakai yang mana dulu. Jom saya cerita sikit. Contohnya Arifah (bukan nama sebenar) ada masalah kulit kering, jerawat, whitehead. Sabun mana yang Arifah kena pakai dulu? Jawapannya sabun madu terlebih dahulu. Pakai sabun madu ni boleh lembapka kulit dan rawat kulit mengelupas. Selepas tu Arifah boleh pakai sabun delima/kayu manis. Tapi saya lebih cadangkan sabun delima. Sebab kulit kering mesti sensitif. Kayu manis agak pedih. Kemudian baru boleh skrub muka bila kulit dah tak kering. Cara nak pakai skrub selang sehari bukan hari-hari. Sabun ni pakai satu jenis je kasi habis. Bila habis baru tukar. Kecuali sabun oat. Oat boleh sekalikan dengan mana mana sabun. Memang nampak rumit. Tapi kalau biasa calit krim itu ini sekarang pakai sabun cute ni tak payah susah susah. Guna sabun pun boleh #FLAWLESS . 😊 #SabunCuteBySaupor  #homemade  #teamsaupor  #saupor  #syukriyahya  #sauporNatural  #AgenMelaka  #kuimmelaka  #uiagombak  #bazaarpaknil  #minisoap  #uitmmelaka  #jasinmelaka  #codbemban 
Kulit berminyak ni BAGUS. 
Sebab untuk kekalkan kelembapan kulit kita. Dan boleh dikatakan kalau ada minyak semulajadi tu muka lambat nampak tua. Awet muda.

Tapi.. jeng3x.. Kalau terlampau banyakk minyak mengundang masalah. Antaranya masalah jerawat. Sebab minyak boleh memerangkap habuk dan debu. 
Mengundang masalah pori tersumbat. Maka terhasillah JERAWAT. 
Jadi sebab tu minyak di wajah ada baik dan buruknya bergantung pada banyak atau sikit minyak tu.

So , kena kenal pasti jenis kulit memasing tu. Uolls jenis macam mana? 
Bagi jenis berminyak yang banyak ni sangat digalakkan guna produk bebas petroleum. Supaya dapat kurangkan masalah tu.

Selain tu pilih sabun yang tak menghakis kulit. Bila pakai tak rasa kesat sangat.

Cadangannya cucilah muka setiap kali bangun tidur dan sebelum tidur. Guna sabun tomato.  Sebab tomato dapat mengatasi masalah muka berminyak .

Di samping tak akan buat kulit jadi kering atau rosak. 
Muka dah tak berminyak akan buat kita mudah nak pilih make up. Dan tak mudah tumbuh jerawat. 
Best kan? Jom order sabun tomato harini. Ada HARGA KASIH SAYANG. 
#SabunCutebySaupor #uiagombak
#AgenMelaka #kuimmelaka
#bazaarpaknil #sabuntomato
#teamsaupor #saupor #syukriyahya
#sauporNatural #homemade #kupukupu #kktmjasin #readystock
#trustedseller
Kulit berminyak ni BAGUS. Sebab untuk kekalkan kelembapan kulit kita. Dan boleh dikatakan kalau ada minyak semulajadi tu muka lambat nampak tua. Awet muda. Tapi.. jeng3x.. Kalau terlampau banyakk minyak mengundang masalah. Antaranya masalah jerawat. Sebab minyak boleh memerangkap habuk dan debu. Mengundang masalah pori tersumbat. Maka terhasillah JERAWAT. Jadi sebab tu minyak di wajah ada baik dan buruknya bergantung pada banyak atau sikit minyak tu. So , kena kenal pasti jenis kulit memasing tu. Uolls jenis macam mana? Bagi jenis berminyak yang banyak ni sangat digalakkan guna produk bebas petroleum. Supaya dapat kurangkan masalah tu. Selain tu pilih sabun yang tak menghakis kulit. Bila pakai tak rasa kesat sangat. Cadangannya cucilah muka setiap kali bangun tidur dan sebelum tidur. Guna sabun tomato. Sebab tomato dapat mengatasi masalah muka berminyak . Di samping tak akan buat kulit jadi kering atau rosak. Muka dah tak berminyak akan buat kita mudah nak pilih make up. Dan tak mudah tumbuh jerawat. Best kan? Jom order sabun tomato harini. Ada HARGA KASIH SAYANG. #SabunCutebySaupor  #uiagombak  #AgenMelaka  #kuimmelaka  #bazaarpaknil  #sabuntomato  #teamsaupor  #saupor  #syukriyahya  #sauporNatural  #homemade  #kupukupu  #kktmjasin  #readystock  #trustedseller 
Sabun madu besar vs sabun madu kecik. Dua2 ni #sabunCute. Cute ke?🤣 Kalau saiz besar ni sesuai sangat kalau nak mandikan anak kecil uolls. Especially kalau dia ada ruam dan jenis kulit sensitif atau kering. 
Memang dah ada yang try, dia cakap ruam baby dah hilang. Ibu pun gembira bila anak tak nagis sebab gatal kulit kan.. #sabuncutebysaupor
#teamsaupor
Sabun madu besar vs sabun madu kecik. Dua2 ni #sabunCute . Cute ke?🤣 Kalau saiz besar ni sesuai sangat kalau nak mandikan anak kecil uolls. Especially kalau dia ada ruam dan jenis kulit sensitif atau kering. Memang dah ada yang try, dia cakap ruam baby dah hilang. Ibu pun gembira bila anak tak nagis sebab gatal kulit kan.. #sabuncutebysaupor  #teamsaupor 
Opps..
Bangun pagi ni tengok2 cermin, eh ada jerawat la pulak. Jari mesti geram nak picit kan?

Jangan picit jerawat tu, kalau dipicit memang berparut nanti. Kalau tak berparut hitam, parut lengkuk. Kan tak cantik dah.

Apa kata ambil sikit serbuk kayu manis dan campur madu. Oles pada tempat jerawat. In shaa Allah kecutlah nanti.

Kalau nak mudah cuci je muka dengan #sabunCute kayu manis. Boleh mengecutkan jerawat tanpa kesan parut. 
Jomlah cuba.

#agenmelaka #TeamSaupor #sabuncute #kayumanis #murahsangat #uiagombak #borongpunboleh #uitmmelaka 
#bazaarpaknil #homemade
Opps.. Bangun pagi ni tengok2 cermin, eh ada jerawat la pulak. Jari mesti geram nak picit kan? Jangan picit jerawat tu, kalau dipicit memang berparut nanti. Kalau tak berparut hitam, parut lengkuk. Kan tak cantik dah. Apa kata ambil sikit serbuk kayu manis dan campur madu. Oles pada tempat jerawat. In shaa Allah kecutlah nanti. Kalau nak mudah cuci je muka dengan #sabunCute  kayu manis. Boleh mengecutkan jerawat tanpa kesan parut. Jomlah cuba. #agenmelaka  #TeamSaupor  #sabuncute  #kayumanis  #murahsangat  #uiagombak  #borongpunboleh  #uitmmelaka  #bazaarpaknil  #homemade 
Ternyata kopi sangat bagus untuk kulit. Sabun kopi diperbuat dari kopi asli, dan aroma kopi lain dari yang lain.
.
Sesuai untuk pakai di muka dan badan. Boleh sental celahan badan untuk tujuan cerahkan kulit.
.
Uniknya kopi ni boleh buat kita rasa tenang dan hilang stress juga tau.
.
Penggunaan yang kerap dapat mengurangkan eyebag dan lingkaran gelap bawah mata.
Sebab kopi menggalakkan pengaliran darah.
.
Jom cuba, sebab saya nak bagi harga SPECIAL jika whatsapp saya hari ni😊
.
Whatsapp 📲013-6545109
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
Ternyata kopi sangat bagus untuk kulit. Sabun kopi diperbuat dari kopi asli, dan aroma kopi lain dari yang lain. . Sesuai untuk pakai di muka dan badan. Boleh sental celahan badan untuk tujuan cerahkan kulit. . Uniknya kopi ni boleh buat kita rasa tenang dan hilang stress juga tau. . Penggunaan yang kerap dapat mengurangkan eyebag dan lingkaran gelap bawah mata. Sebab kopi menggalakkan pengaliran darah. . Jom cuba, sebab saya nak bagi harga SPECIAL jika whatsapp saya hari ni😊 . Whatsapp 📲013-6545109 . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi 
Sabun kayu manis dapat merawat masalah jerawat yang teruk. Sama ada berkaitan masalah resdung atau faktor hormon. ⚘Merawat dan memudarkan kesan parut kerana mengandungi madu dan kayu manis. ⚘Antara kelebihan lain, dapat mencerahkan, melembut dan melembapkan kulit. ⚘Mengurangkan kesan kulit berminyak. Dan mencegah berulangnya jerawat di tempat yang sama.

Cara penggunaan.
⚘Cuci muka 2-3 kali sehari. ⚘Boleh dijadikan masker sebelum tidur. Buihkan sabun dan sapu di wajah. Bilas keesokan hari.

Untuk order sila whatsapp atau PM 
O1112561593

#sabunCute
#teamSaupor
Sabun kayu manis dapat merawat masalah jerawat yang teruk. Sama ada berkaitan masalah resdung atau faktor hormon. ⚘Merawat dan memudarkan kesan parut kerana mengandungi madu dan kayu manis. ⚘Antara kelebihan lain, dapat mencerahkan, melembut dan melembapkan kulit. ⚘Mengurangkan kesan kulit berminyak. Dan mencegah berulangnya jerawat di tempat yang sama. Cara penggunaan. ⚘Cuci muka 2-3 kali sehari. ⚘Boleh dijadikan masker sebelum tidur. Buihkan sabun dan sapu di wajah. Bilas keesokan hari. Untuk order sila whatsapp atau PM O1112561593 #sabunCute  #teamSaupor 
TIPS kecilkan pori guna tomato.

Tomato mengandung vitamin A, C, dan E 
Tomato dapat merawat kecantikan kulit.

Untuk atasi masalah pori besar, pastikan muka dah dibersihkan lebih dulu lepas tu
🍅 Tumbuk /blend sebiji tomato hingga lumat
🍅 jadikan masker 🍅sapu ke muka dan biar hingga 40 minit
🍅bersihkan dengan air •
•
#SabunCuteMelaka #TeamSaupor #agenmelaka #sabuncute #bazaarpaknil #uitmmelaka #uiagombak #uitmshahalam #loffattah #syukriyahya #homemade #tipskecantikan
TIPS kecilkan pori guna tomato. Tomato mengandung vitamin A, C, dan E Tomato dapat merawat kecantikan kulit. Untuk atasi masalah pori besar, pastikan muka dah dibersihkan lebih dulu lepas tu 🍅 Tumbuk /blend sebiji tomato hingga lumat 🍅 jadikan masker 🍅sapu ke muka dan biar hingga 40 minit 🍅bersihkan dengan air • • #SabunCuteMelaka  #TeamSaupor  #agenmelaka  #sabuncute  #bazaarpaknil  #uitmmelaka  #uiagombak  #uitmshahalam  #loffattah  #syukriyahya  #homemade  #tipskecantikan 
3 Punca kulit kusam 
1. Jarang eksfolasi kulit (tanggalkan kulit mati pada kulit)
cuci muka sahaja tak cukup. mesti juga guna skrub untuk tanggalkan kulit tak sihat dan ganti dengan kulit baru yang sihat.

2. Kulit kurang kelembapan 
selepas skrub, penting untuk ganti kelembapan kulit. caranya dengan pakai moisturizer. pilih yang berasaskan air jika kulit jenis berminyak. 
3. kurang minum air.
kekurangan air dalam badan punca dehidrasi. dan darah tak dialirkan ke kulit dengan baik. muka akan nampak pucat dan tak bermaya.

#notekecantikkan #TeamSaupor #agenmelaka #sabuncute #uiagombak #uitmmelaka
#bazaarpaknil #ctdk
3 Punca kulit kusam 1. Jarang eksfolasi kulit (tanggalkan kulit mati pada kulit) cuci muka sahaja tak cukup. mesti juga guna skrub untuk tanggalkan kulit tak sihat dan ganti dengan kulit baru yang sihat. 2. Kulit kurang kelembapan selepas skrub, penting untuk ganti kelembapan kulit. caranya dengan pakai moisturizer. pilih yang berasaskan air jika kulit jenis berminyak. 3. kurang minum air. kekurangan air dalam badan punca dehidrasi. dan darah tak dialirkan ke kulit dengan baik. muka akan nampak pucat dan tak bermaya. #notekecantikkan  #TeamSaupor  #agenmelaka  #sabuncute  #uiagombak  #uitmmelaka  #bazaarpaknil  #ctdk 
Sabun kayu manis dapat merawat masalah jerawat yang teruk. Sama ada berkaitan masalah resdung atau faktor hormon.
.
⚘Merawat dan memudarkan kesan parut kerana mengandungi madu dan kayu manis.
.
⚘Antara kelebihan lain, dapat mencerahkan, melembut dan melembapkan kulit.
.
⚘Mengurangkan kesan kulit berminyak. Dan mencegah berulangnya jerawat di tempat yang sama.
.
Cara penggunaan.
⚘Cuci muka 2-3 kali sehari. .
⚘Boleh dijadikan masker sebelum tidur. Buihkan sabun dan sapu di wajah. Bilas keesokan hari.
.
Untuk order sila whatsapp atau PM
.

#sabunCute
#teamSaupor
#sauporkotatinggi
Sabun kayu manis dapat merawat masalah jerawat yang teruk. Sama ada berkaitan masalah resdung atau faktor hormon. . ⚘Merawat dan memudarkan kesan parut kerana mengandungi madu dan kayu manis. . ⚘Antara kelebihan lain, dapat mencerahkan, melembut dan melembapkan kulit. . ⚘Mengurangkan kesan kulit berminyak. Dan mencegah berulangnya jerawat di tempat yang sama. . Cara penggunaan. ⚘Cuci muka 2-3 kali sehari. . ⚘Boleh dijadikan masker sebelum tidur. Buihkan sabun dan sapu di wajah. Bilas keesokan hari. . Untuk order sila whatsapp atau PM . #sabunCute  #teamSaupor  #sauporkotatinggi 
Alhamdulillah.. Sabun kayu manis mampu menghilangkan parut jerawat di muka uolls.😉 Yang penting consistent pakai. Sebab sabun ini ia merawat secara perlahan-lahan. Bukan terus je jadi cantik.🤗 Berminat tak?? Hanya RM2 je uolls. 
#agenmelaka #teamsaupor #sabuncute #jerawathilang #paruthilang #kayumanis #bazaarpaknil #uitmmelaka #uiagombak #syukriyahya
Ada 6 jenis sabun & ada 2 size sabun.
Mai pilih di mana satu pilihan hati mu.🤗 .
.
Kecil hanya rm2/pcs - 10gram
Besar hanya rm10/pcs - 50gram
.
.
Jom dapatkan sekarang.😉
•
•
#SabunCuteMelaka #TeamSaupor #agenmelaka #sabuncute #bazaarpaknil #uitmmelaka #uiagombak #uitmshahalam #loffattah #syukriyahya #homemade
Alhamdulillah rezeki new customer.
Bagi siapa yang nak cod area melaka boleh laa dm saya k.😉 •
•
#SabunCuteMelaka #TeamSaupor #agenmelaka #sabuncute #bazaarpaknil #uitmmelaka #uiagombak #uitmshahalam #loffattah #syukriyahya #homemade
Masker cerahkan kulit.

Bahan2
3 sudu oat yang dah ditumbuk halus
1/2 sudu serbuk kunyit
1 sudu madu 
Sedikit perahan lemon.

Cara2
1. Gaulkan bahan2 dengan sebati
2. Sapu ke muka secara rata
3. Biarkan selama 10 minit
4. Bilas bersih 
Kesan penggunaan masker ni mungkin anda kena bilas banyak kali untuk tanggalkan kesan kuning.

Tapi bila guna sabun delima hari2 wajah jadi cerah. Tak ada kesan kuning. Best dan mudah. 
Nak cuba? Hanya rm2 sebiji . Tahan seminggu 😊

#SabunCuteMelaka
#TeamSaupor
#noorfathinazlan 
#uitmmelaka
Masker cerahkan kulit. Bahan2 3 sudu oat yang dah ditumbuk halus 1/2 sudu serbuk kunyit 1 sudu madu Sedikit perahan lemon. Cara2 1. Gaulkan bahan2 dengan sebati 2. Sapu ke muka secara rata 3. Biarkan selama 10 minit 4. Bilas bersih Kesan penggunaan masker ni mungkin anda kena bilas banyak kali untuk tanggalkan kesan kuning. Tapi bila guna sabun delima hari2 wajah jadi cerah. Tak ada kesan kuning. Best dan mudah. Nak cuba? Hanya rm2 sebiji . Tahan seminggu 😊 #SabunCuteMelaka  #TeamSaupor  #noorfathinazlan  #uitmmelaka 
Sabun Cute delima ni baunya wangi dan mempunyai banyak manfaat untuk kulit. Disebabkan delima tinggi dengan antioksidan, jadi sabun ni boleh meremajakan kulit dan mencerahkan.
.
MERAWAT, MELEMBUT & MENCERAHKAN KULIT ANDA SECARA SEMULAJADI
.
Khasiat buah Delima .
• Asid folat dan antioksidan dlm buah delima memberi kesan semulajadi kerana dapat merangsang, menyahtoksid dan meningkatkan kecantikan kulit secara semulajadi.
.
• Kandungan gula buah delima bertindak sebagai bahan skrub untuk menyingkirkan sel-sel kulit mati. Hasilnya kulit akan segar dan muda selalu.
.
• Delima juga dapat menghilangkan jerawat dan parut jerawat.
.
Cara Penggunaan :
Gunakan minimum 2 kali sehari sebagai pencuci wajah dan lihatlah hasil yang mengagumkan dalam 1 ~ 2 minggu
.
HARGA :
5pc saiz 10g @ RM10 + pos RM8 = RM18
1pcs saiz 50g= RM18 (inc.pos)
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
Sabun Cute delima ni baunya wangi dan mempunyai banyak manfaat untuk kulit. Disebabkan delima tinggi dengan antioksidan, jadi sabun ni boleh meremajakan kulit dan mencerahkan. . MERAWAT, MELEMBUT & MENCERAHKAN KULIT ANDA SECARA SEMULAJADI . Khasiat buah Delima . • Asid folat dan antioksidan dlm buah delima memberi kesan semulajadi kerana dapat merangsang, menyahtoksid dan meningkatkan kecantikan kulit secara semulajadi. . • Kandungan gula buah delima bertindak sebagai bahan skrub untuk menyingkirkan sel-sel kulit mati. Hasilnya kulit akan segar dan muda selalu. . • Delima juga dapat menghilangkan jerawat dan parut jerawat. . Cara Penggunaan : Gunakan minimum 2 kali sehari sebagai pencuci wajah dan lihatlah hasil yang mengagumkan dalam 1 ~ 2 minggu . HARGA : 5pc saiz 10g @ RM10 + pos RM8 = RM18 1pcs saiz 50g= RM18 (inc.pos) . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi 
Sabun madu besar vs sabun madu kecik. Dua2 ni #sabunCute. Cute ke?🤣
.
Kalau saiz besar ni sesuai sangat kalau nak mandikan anak kecil uolls. Especially kalau dia ada ruam dan jenis kulit sensitif atau kering.
.
Memang dah ada yang try, dia cakap ruam baby dah hilang. Ibu pun gembira bila anak tak nagis sebab gatal kulit kan.
.
Harga: 
besar 50g rm10
Kecil 10g rm2
Pos rm8 SM /rm12 SS
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
Sabun madu besar vs sabun madu kecik. Dua2 ni #sabunCute . Cute ke?🤣 . Kalau saiz besar ni sesuai sangat kalau nak mandikan anak kecil uolls. Especially kalau dia ada ruam dan jenis kulit sensitif atau kering. . Memang dah ada yang try, dia cakap ruam baby dah hilang. Ibu pun gembira bila anak tak nagis sebab gatal kulit kan. . Harga: besar 50g rm10 Kecil 10g rm2 Pos rm8 SM /rm12 SS . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi 
Madu Adalah Antibakteria❗❗🐝🍯 Dengan adanya madu dalam #sabuncute ni, dapat melindungi kulit dari bakteria.

Sebab madu adalah antibakteria.
Malah, madu juga dapat elakkan kulit dari mendapat sunburn akibat sinaran UV..
☺☺ #sabuncute #teamSAUPOR
01112561593
Madu Adalah Antibakteria❗❗🐝🍯 Dengan adanya madu dalam #sabuncute  ni, dapat melindungi kulit dari bakteria. Sebab madu adalah antibakteria. Malah, madu juga dapat elakkan kulit dari mendapat sunburn akibat sinaran UV.. ☺☺ #sabuncute  #teamSAUPOR  01112561593
Dalam kita tak sedar, mungkin ada antara kita memang langsung tak minum kopi. Sebab caffien dalam kopi tu boleh buat kita ketagih.
.
Memang betul tu. Tapi, ada kebaikan caffien untuk kulit. Nak tahu? Jom baca info ni.
.
⚘Caffien dapat melancarkan pengaliran darah dalam tubuh.
.
⚘ Untuk mata yang lebam akibat kurang tidur, boleh dirawat dengan kopi.
.
⚘Hanya sapu serbuk kopi yg dah dicampur dengan minyak zaitun. Biarkan selama 20minit. Dan bilas.
.
⚘Lebih mudah jika guna sabun cute kopi by Saupor. Mudah , hanya buih kan dan sapu di bawah mata.
.
⚘Tak memedihkan kerana sabun ni bebas sles dan paraben.
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
#mehilangkaneyebag 
#merawatjerawatpasir
Dalam kita tak sedar, mungkin ada antara kita memang langsung tak minum kopi. Sebab caffien dalam kopi tu boleh buat kita ketagih. . Memang betul tu. Tapi, ada kebaikan caffien untuk kulit. Nak tahu? Jom baca info ni. . ⚘Caffien dapat melancarkan pengaliran darah dalam tubuh. . ⚘ Untuk mata yang lebam akibat kurang tidur, boleh dirawat dengan kopi. . ⚘Hanya sapu serbuk kopi yg dah dicampur dengan minyak zaitun. Biarkan selama 20minit. Dan bilas. . ⚘Lebih mudah jika guna sabun cute kopi by Saupor. Mudah , hanya buih kan dan sapu di bawah mata. . ⚘Tak memedihkan kerana sabun ni bebas sles dan paraben. . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi  #mehilangkaneyebag  #merawatjerawatpasir 
Kulit kayu manis yang ditumbuk dan campur air memang boleh hilangkan parut di kulit. Nak kurangkan rasa pedih boleh campur dalam bedak sejuk. Sapu rata di tempat yang berparut tu. Kalau ada jerawat pun boleh cuba petua ni.
.
Tapi kalau nak mudah , pakai je sabun cute kayu manis. Mudah sangat. Buihkan dengan air dan cuci muka macam biasa. Nak biarkan jadi masker pun boleh. Yang penting berkesan dan mudah😊
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
#merawatjerawatdanjeragat #menghilangkanparutjerawat
Kulit kayu manis yang ditumbuk dan campur air memang boleh hilangkan parut di kulit. Nak kurangkan rasa pedih boleh campur dalam bedak sejuk. Sapu rata di tempat yang berparut tu. Kalau ada jerawat pun boleh cuba petua ni. . Tapi kalau nak mudah , pakai je sabun cute kayu manis. Mudah sangat. Buihkan dengan air dan cuci muka macam biasa. Nak biarkan jadi masker pun boleh. Yang penting berkesan dan mudah😊 . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi  #merawatjerawatdanjeragat  #menghilangkanparutjerawat 
Dalam sabun yang korang pakai tu maybe ada sejenis chemical namanya sodium lauryl sulfate (sls).
.
Panjang betul namanya. Kalau nak tahu fungsi utama supaya sabun hasilkan buih yang banyak. Dan tak terkejut pun kalau saya kata yang sabun basuh dan sabun mandi ada bahan yang sama.
.
Bayangkanlah setiap hari kita mandi guna sabun basuh baju?? Uihhh.. patutlah lepas mandi pun rasa kulit kering je kan.. sebab sls boleh keringkan kulit.
.
Jadi bertukarlah kepada sabun natural yang takde bahan tu. Barulah nyaman je time mandi.. Saya nak cadangkan sabun yang tengah saya guna sekarang ni.
.
Sabun cute namanya. Saiz macam sabun mandi kita jugak. 50gram ni tahan lama sebab tak mudah cair. Kalau nak try, pakai jenis delima ye. Sebab ada bau strawbery. Dan delima ni boleh elak masalah bau badan dan cerahkan kulit jugak.
.
Whatsapp to order
📲013-6545109
.
#sauporkotatinggi #sabuncute #teamsaupor #sabuncutedelima #mencerahkankulit
Dalam sabun yang korang pakai tu maybe ada sejenis chemical namanya sodium lauryl sulfate (sls). . Panjang betul namanya. Kalau nak tahu fungsi utama supaya sabun hasilkan buih yang banyak. Dan tak terkejut pun kalau saya kata yang sabun basuh dan sabun mandi ada bahan yang sama. . Bayangkanlah setiap hari kita mandi guna sabun basuh baju?? Uihhh.. patutlah lepas mandi pun rasa kulit kering je kan.. sebab sls boleh keringkan kulit. . Jadi bertukarlah kepada sabun natural yang takde bahan tu. Barulah nyaman je time mandi.. Saya nak cadangkan sabun yang tengah saya guna sekarang ni. . Sabun cute namanya. Saiz macam sabun mandi kita jugak. 50gram ni tahan lama sebab tak mudah cair. Kalau nak try, pakai jenis delima ye. Sebab ada bau strawbery. Dan delima ni boleh elak masalah bau badan dan cerahkan kulit jugak. . Whatsapp to order 📲013-6545109 . #sauporkotatinggi  #sabuncute  #teamsaupor  #sabuncutedelima  #mencerahkankulit 
PUNCA KULIT KUSAM
.
Kulit kusam bukanlah bermaksud kulit kita gelap atau sawo matang. Kulit gelap pun boleh nampak berseri jika kulit kita sihat.
.
Kulit kusam nampak tak berseri dan bermaya. Senang jerawat tumbuh dan banyak parut.
.
Jadi, kalau nak tahu puncanya mungkin sebab kita tak minum air yang mencukupi.
.
Pastikan sentiasa amalkan minum air putih bukan air manis. Sekurangnya 2 liter sehari barulah kulit sihat dan kusam.
.
Sentiasa cuci muka dengan sabun muka yang mempunyai antioksidan. Contohnya sabun delima.
.
Delima dapat mengatasi masalah kulit kusam secara semulajadi. Kandungan vitamin c dalam sabun delima boleh buat kulit semakin cerah.
.
#teamsaupor
#sabuncutedelima
#sauporkotatinggi
PUNCA KULIT KUSAM . Kulit kusam bukanlah bermaksud kulit kita gelap atau sawo matang. Kulit gelap pun boleh nampak berseri jika kulit kita sihat. . Kulit kusam nampak tak berseri dan bermaya. Senang jerawat tumbuh dan banyak parut. . Jadi, kalau nak tahu puncanya mungkin sebab kita tak minum air yang mencukupi. . Pastikan sentiasa amalkan minum air putih bukan air manis. Sekurangnya 2 liter sehari barulah kulit sihat dan kusam. . Sentiasa cuci muka dengan sabun muka yang mempunyai antioksidan. Contohnya sabun delima. . Delima dapat mengatasi masalah kulit kusam secara semulajadi. Kandungan vitamin c dalam sabun delima boleh buat kulit semakin cerah. . #teamsaupor  #sabuncutedelima  #sauporkotatinggi 
Terhasilnya enam jenis sabun cute pelbagai perisa dan warna. Bukan mudah nak dapatkan hasil macam sekarang. 
Bahan base sabun kena guna yang berkualiti. Sama macam pewarna. Kita guna mineral colour khas untuk sabun. Bukan pewarna makanan. Supaya customer pakai takde jadi gatal2.

Setiap sabun dibalut dengan cling wrap supaya tahan lama sebab kita tak guna pengawet. Setakat ni takde complain sabun rosak. Alhamdulillah. 
Yang penting dibuat dengan kasih sayang supaya kita semua dapat menikmati nikmat kecantikan 😍😍 #teamsaupor

01112561593
Terhasilnya enam jenis sabun cute pelbagai perisa dan warna. Bukan mudah nak dapatkan hasil macam sekarang. Bahan base sabun kena guna yang berkualiti. Sama macam pewarna. Kita guna mineral colour khas untuk sabun. Bukan pewarna makanan. Supaya customer pakai takde jadi gatal2. Setiap sabun dibalut dengan cling wrap supaya tahan lama sebab kita tak guna pengawet. Setakat ni takde complain sabun rosak. Alhamdulillah. Yang penting dibuat dengan kasih sayang supaya kita semua dapat menikmati nikmat kecantikan 😍😍 #teamsaupor  01112561593
Percaya atau tak, untuk dapatkan kulit licin berseri cuma perlukan air.
.
Anda cuma perlu minum air yang cukup supaya segala toksin dalam badan dapat dikeluarkan.
.
Dan cuci muka dengan sabun delima ni. Mesti bertambah licin dan cerah muka tu nanti.
.
#teamsaupor #sabuncute #sauporkotatinggi #sabuncutedelima #mencerahkankulit #merawatjerawat
Banyak sangatlah jenis sabun cute ni, sampai  tak tahu la nak pilih yang mana. 
Itulah apa yg Customer selalu cakap bila tahu sabun cute ni ada banyak jenis. 
Tapi takpe biar saya tolong ye. Macam ni ye , mula2 pastikan muka awak sekarang takde pakai apa2 bedak atau foundation.

Kalau ada, boleh cuci muka dulu. Lepas dah lap kering, awak rehatkan muka awak selama 1 jam. Jangan buat apa2.

Sekarang perhatikan bahagian t zone iaitu 🌟dahi
🌟hidung 🌟dagu

Ada tak minyak berkilat? Kalau ada itu maknanya awak kulit jenis berminyak.

Kalau takde dan ada macam mengelupas tu maknanya kulit awak kering.

Dan kalau okay je tak berminyak, takde mengelupas tu maknanya kulit awak NORMAL.

NI CADANGAN SABUN YG SESUAI UTK AWAK

Normal ✔Delima
✔Madu

Oily (blackhead)
✔Tomato
✔Oat

Oily (jerawat)
✔Kayu manis

Dry
✔Madu
✔Delima

Sensitive
✔️Madu
#teamsaupor
01112561593
Banyak sangatlah jenis sabun cute ni, sampai tak tahu la nak pilih yang mana. Itulah apa yg Customer selalu cakap bila tahu sabun cute ni ada banyak jenis. Tapi takpe biar saya tolong ye. Macam ni ye , mula2 pastikan muka awak sekarang takde pakai apa2 bedak atau foundation. Kalau ada, boleh cuci muka dulu. Lepas dah lap kering, awak rehatkan muka awak selama 1 jam. Jangan buat apa2. Sekarang perhatikan bahagian t zone iaitu 🌟dahi 🌟hidung 🌟dagu Ada tak minyak berkilat? Kalau ada itu maknanya awak kulit jenis berminyak. Kalau takde dan ada macam mengelupas tu maknanya kulit awak kering. Dan kalau okay je tak berminyak, takde mengelupas tu maknanya kulit awak NORMAL. NI CADANGAN SABUN YG SESUAI UTK AWAK Normal ✔Delima ✔Madu Oily (blackhead) ✔Tomato ✔Oat Oily (jerawat) ✔Kayu manis Dry ✔Madu ✔Delima Sensitive ✔️Madu #teamsaupor  01112561593
Kalau kulit korang senang mengelupas terutamanya tepi bibir dan hidung, tu tandanya adalah masalah kulit kering.

Penting untuk selalu pakai pelembap muka setiap hari. Selain tu pilih pencuci yang tak keringkan kulit. 
Dicadangkan guna sabun madu untuk cuci muka setiap pagi dan malam. Boleh buat masker buih sabun jugak.

Masa cuci muka tu biar dulu buih tu meresap ke kulit , mandi atau gosok gigi dulu. 
Lepas tu baru bilas. Cara ni boleh buat kulit jadi lembap walaupun korang malas nak pakai pelembap😊
#teamsaupor ⚘ Sabuncute⚘  sabun madu🐝🐝🐝🐝🐝
Kalau kulit korang senang mengelupas terutamanya tepi bibir dan hidung, tu tandanya adalah masalah kulit kering. Penting untuk selalu pakai pelembap muka setiap hari. Selain tu pilih pencuci yang tak keringkan kulit. Dicadangkan guna sabun madu untuk cuci muka setiap pagi dan malam. Boleh buat masker buih sabun jugak. Masa cuci muka tu biar dulu buih tu meresap ke kulit , mandi atau gosok gigi dulu. Lepas tu baru bilas. Cara ni boleh buat kulit jadi lembap walaupun korang malas nak pakai pelembap😊 #teamsaupor  ⚘ Sabuncute⚘ sabun madu🐝🐝🐝🐝🐝
Dalam banyak2 sabun cute, sabun tomato ni pun jadi salah satu kegemeran peminat sabun cute tau. Sebab memang diorang dah sedar dan tahu kebaikan buah tomato tu sendiri.
.
Buah tomato memang buat kulit jadi LEMBUT dan HALUS. Dengan adanya sabun cute tomato ni, kita dah tak payah susah2 nak simpan stok tomato bebanyak dalam peti. Tomato ni cepat rosak jugak.
.
So, lebih MUDAH DAN JIMAT MASA pakai je sabun tomato ni. Khasiatnya meresap masuk dalam kulit kita nanti. Sebab semua bahan alami je digunakan. Tanpa tambahan kimia pelik2 yang merosakkan kulit kita.
.
Tak salah kalau uolls cuba sebab harga mampu milik. Special utk uolls saya nak bagi harga terbaik. Jom wassap or pm😊
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
Dalam banyak2 sabun cute, sabun tomato ni pun jadi salah satu kegemeran peminat sabun cute tau. Sebab memang diorang dah sedar dan tahu kebaikan buah tomato tu sendiri. . Buah tomato memang buat kulit jadi LEMBUT dan HALUS. Dengan adanya sabun cute tomato ni, kita dah tak payah susah2 nak simpan stok tomato bebanyak dalam peti. Tomato ni cepat rosak jugak. . So, lebih MUDAH DAN JIMAT MASA pakai je sabun tomato ni. Khasiatnya meresap masuk dalam kulit kita nanti. Sebab semua bahan alami je digunakan. Tanpa tambahan kimia pelik2 yang merosakkan kulit kita. . Tak salah kalau uolls cuba sebab harga mampu milik. Special utk uolls saya nak bagi harga terbaik. Jom wassap or pm😊 . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi 
Dalam kita tak sedar, mungkin ada antara kita memang langsung tak minum kopi. Sebab caffien dalam kopi tu boleh buat kita ketagih. 
Memang betul tu. Tapi, ada kebaikan caffien untuk kulit. Nak tahu? Jom baca info ni. ⚘Caffien dapat melancarkan pengaliran darah dalam tubuh. ⚘ Untuk mata yang lebam akibat kurang tidur, boleh dirawat dengan kopi. ⚘Hanya sapu serbuk kopi yg dah dicampur dengan minyak zaitun. Biarkan selama 20minit. Dan bilas. ⚘Lebih mudah jika guna sabun cute kopi by Saupor. Mudah , hanya buih kan dan sapu di bawah mata. ⚘Tak memedihkan kerana sabun ni bebas sles dan paraben.

#Saupor 
#AgentSaupor 
#TeamSaupor
Dalam kita tak sedar, mungkin ada antara kita memang langsung tak minum kopi. Sebab caffien dalam kopi tu boleh buat kita ketagih. Memang betul tu. Tapi, ada kebaikan caffien untuk kulit. Nak tahu? Jom baca info ni. ⚘Caffien dapat melancarkan pengaliran darah dalam tubuh. ⚘ Untuk mata yang lebam akibat kurang tidur, boleh dirawat dengan kopi. ⚘Hanya sapu serbuk kopi yg dah dicampur dengan minyak zaitun. Biarkan selama 20minit. Dan bilas. ⚘Lebih mudah jika guna sabun cute kopi by Saupor. Mudah , hanya buih kan dan sapu di bawah mata. ⚘Tak memedihkan kerana sabun ni bebas sles dan paraben. #Saupor  #AgentSaupor  #TeamSaupor 
Cara2 buat skrub kopi di rumah
.
1. Masukkan 3 sudu teh serbuk kopi dan campur dengan 3 sudu teh susu.
2. kacau hingga sebati.
3. ambil paste tadi dan sapu ke muka untuk dijadikan skrub
4. urut ke seluruh muka hingga paste mengering. dan boleh dibilas bersih.
.
Gunakan bersama sabun cute kopi untuk dapatkan kulit lebih halus dan cerah.
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
#sabuncutekopi
Cara2 buat skrub kopi di rumah . 1. Masukkan 3 sudu teh serbuk kopi dan campur dengan 3 sudu teh susu. 2. kacau hingga sebati. 3. ambil paste tadi dan sapu ke muka untuk dijadikan skrub 4. urut ke seluruh muka hingga paste mengering. dan boleh dibilas bersih. . Gunakan bersama sabun cute kopi untuk dapatkan kulit lebih halus dan cerah. . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi  #sabuncutekopi 
5 sebab kenapa ramai dah try sabun cute

1. Diperbuat dari bahan semulajadi bebas sles dan paraben.

2. Setiap sabun merawat masalah kulit berbeza. Ada 6 jenis untuk masalah: jerawat, parut, jeragat, kulit kering kulit kusam, blackhead dan whitehead. ( boleh dapatkan guide sebelum order)

3. Harga mampu milik. Sebiji rm2. Min. Order 5 biji boleh campur jenis.

4. Tahan lama. 1 biji boleh guna utk seminggu. So sebulan 4 biji sabun baru rm8 sebulan!

5. Bentuk yang comel . Nak bagi gift pun boleh ;) #teamsaupor #sabuncute
5 sebab kenapa ramai dah try sabun cute 1. Diperbuat dari bahan semulajadi bebas sles dan paraben. 2. Setiap sabun merawat masalah kulit berbeza. Ada 6 jenis untuk masalah: jerawat, parut, jeragat, kulit kering kulit kusam, blackhead dan whitehead. ( boleh dapatkan guide sebelum order) 3. Harga mampu milik. Sebiji rm2. Min. Order 5 biji boleh campur jenis. 4. Tahan lama. 1 biji boleh guna utk seminggu. So sebulan 4 biji sabun baru rm8 sebulan! 5. Bentuk yang comel . Nak bagi gift pun boleh ;) #teamsaupor  #sabuncute 
SABUN CUTE by SAUPOR

Sabun yang SELAMAT dan mampu MERAWAT pelbagai jenis penyakit kulit. 
Antara manfaatnya, dapat merawat: ✔️jerawat (semua jenis sabun)
✔️jeragat (kayu manis)
✔️kulit berminyak (oat dan tomato)
✔️menyingkirkan bintik hitam (oat)
✔️menghaluskan kulit kasar (madu)
✔️membuang sel kulit mati (oat)
✔️gatal dan ruam bayi (madu)
✔️kulit kusam (delima)
✔️kulit kering (madu)

Cik Mie 📲0134917081
#teamsaupor
#sabuncute 
#hargamampumilik
#agentkualapilah
#dropshipdiperlukan
SABUN CUTE by SAUPOR Sabun yang SELAMAT dan mampu MERAWAT pelbagai jenis penyakit kulit. Antara manfaatnya, dapat merawat: ✔️jerawat (semua jenis sabun) ✔️jeragat (kayu manis) ✔️kulit berminyak (oat dan tomato) ✔️menyingkirkan bintik hitam (oat) ✔️menghaluskan kulit kasar (madu) ✔️membuang sel kulit mati (oat) ✔️gatal dan ruam bayi (madu) ✔️kulit kusam (delima) ✔️kulit kering (madu) Cik Mie 📲0134917081 #teamsaupor  #sabuncute  #hargamampumilik  #agentkualapilah  #dropshipdiperlukan 
Warna cantik, bentuk pun cantik, bau dia mengancam :* Hari-hari memang wajib pakai #sabuncute Delima nie ;) Pipi pun dah lembut, kulit muka pun dh okey .. Dulu lepas bersalin kulit muka kusam sgt .. Sekarang ..
Alhamdulillah dah okey .. Yang berminat bole try.. #sabuncute  #teamSAUPOR
Warna cantik, bentuk pun cantik, bau dia mengancam :* Hari-hari memang wajib pakai #sabuncute  Delima nie ;) Pipi pun dah lembut, kulit muka pun dh okey .. Dulu lepas bersalin kulit muka kusam sgt .. Sekarang .. Alhamdulillah dah okey .. Yang berminat bole try.. #sabuncute  #teamSAUPOR 
Wajah yang mulus, cantik tanpa noda tu memang impian semua wanita.
.
Tapi kekadang masalah bajet pulak membuatkan kita berkira nak beli produk rawatan muka kan?
.
So, dengan adanya sabun cute ni tak payah risau lagi. Memang mesra dompet masing2.
.
Jimat dan berkesan😊
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
Wajah yang mulus, cantik tanpa noda tu memang impian semua wanita. . Tapi kekadang masalah bajet pulak membuatkan kita berkira nak beli produk rawatan muka kan? . So, dengan adanya sabun cute ni tak payah risau lagi. Memang mesra dompet masing2. . Jimat dan berkesan😊 . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi 
Tiba2 kalau muka naik jerawat, tak payah cari krim anti jerawat pun sebenarnya.
.
Cuba buka peti sejuk tu. Ada tak buah tomato? Ha.. kalau ada, ambik sebiji buah tomato tu. Cuci bersih dan hiris bulat2.
.
Lepas tu gosok ke seluruh muka kita. Biarkan sampai kering baru bilas. Boleh guna air suam kalau suka. Guna air sejuk pun boleh.
.
In shaa Allah jerawat mudah kecut. Saya cuma guna sabun tomato . Sabun ni lembut je dekat kulit. Boleh guna hari2. Guna sebagai pencuci muka.
.
Hasilnya kulit ni akan jadi kurang berminyak, jerawat mudah kecut. Nak cuba? Komen "nak" . Ada harga istemewa😍
.
#teamsaupor #sabuncute #sauporkotatinggi #merawatjerawat #kurangkanminyakdimuka #antijerawat
Tiba2 kalau muka naik jerawat, tak payah cari krim anti jerawat pun sebenarnya. . Cuba buka peti sejuk tu. Ada tak buah tomato? Ha.. kalau ada, ambik sebiji buah tomato tu. Cuci bersih dan hiris bulat2. . Lepas tu gosok ke seluruh muka kita. Biarkan sampai kering baru bilas. Boleh guna air suam kalau suka. Guna air sejuk pun boleh. . In shaa Allah jerawat mudah kecut. Saya cuma guna sabun tomato . Sabun ni lembut je dekat kulit. Boleh guna hari2. Guna sebagai pencuci muka. . Hasilnya kulit ni akan jadi kurang berminyak, jerawat mudah kecut. Nak cuba? Komen "nak" . Ada harga istemewa😍 . #teamsaupor  #sabuncute  #sauporkotatinggi  #merawatjerawat  #kurangkanminyakdimuka  #antijerawat 
Selain untuk diminum, kopi boleh disapu pada kulit.
.
Sebab kopi ada anti oksidan yang dapat mencegah radikal bebas. Contoh radikal bebas debu, asap dan cahaya matahari.
.
Kesan radikal bebas ni kulit cepat mengalami kesan penuaan. Jadi bila guna kopi, kulit akan lambat berkedut.
.
Sekarang lebih mudah bila kopi dah dijadikan sabun. Iaitu sabun cute perisa kopi. Diperbuat dari bahan natural dan bebas sls.
.
Sls ni punca kulit jadi kering. Jadi yang tak sesuai utk muka adalah sabun yg ada sls. Yang takde sls tetap baik dan buat kulit kita lembap.
.
Boleh whatsapp saya untuk order😊
📲013-6545109
.
#sauporkotatinggi #sabuncute #teamsaupor #mengurangkaneyebag
Selain untuk diminum, kopi boleh disapu pada kulit. . Sebab kopi ada anti oksidan yang dapat mencegah radikal bebas. Contoh radikal bebas debu, asap dan cahaya matahari. . Kesan radikal bebas ni kulit cepat mengalami kesan penuaan. Jadi bila guna kopi, kulit akan lambat berkedut. . Sekarang lebih mudah bila kopi dah dijadikan sabun. Iaitu sabun cute perisa kopi. Diperbuat dari bahan natural dan bebas sls. . Sls ni punca kulit jadi kering. Jadi yang tak sesuai utk muka adalah sabun yg ada sls. Yang takde sls tetap baik dan buat kulit kita lembap. . Boleh whatsapp saya untuk order😊 📲013-6545109 . #sauporkotatinggi  #sabuncute  #teamsaupor  #mengurangkaneyebag 
PAKAI SABUN DELIMA BOLEH LEMBUTKAN KULIT.

Wah, happy betul customer kami lepas pakai sabun delima ni. ✔ kulit lembut
✔ rasa nak pegang je muka
✔ dah la cute
✔ wangi pula.

Nak cuba? Harga mampu milik😉
📲Www.wasap.my/60133512230
#teamsaupor
PAKAI SABUN DELIMA BOLEH LEMBUTKAN KULIT. Wah, happy betul customer kami lepas pakai sabun delima ni. ✔ kulit lembut ✔ rasa nak pegang je muka ✔ dah la cute ✔ wangi pula. Nak cuba? Harga mampu milik😉 📲Www.wasap.my/60133512230 #teamsaupor 
Bila bangun tidur muka berminyak,bila pakai mekap dan kena panas mula muka nampak berminyak siapa selalu macam nie ?? Nak tau penyelesaian nya  mey try sabun cute TOMATO

#SabunCute #teamSAUPOR
Bila bangun tidur muka berminyak,bila pakai mekap dan kena panas mula muka nampak berminyak siapa selalu macam nie ?? Nak tau penyelesaian nya mey try sabun cute TOMATO #SabunCute  #teamSAUPOR 
Ramai yang tegur muka flawless tauuu. Nak tau apa rahsia nya??? Guna sabun cute jelaa ☺️ .
.
#teamsaupor
#sabuncute
#sauporkotatinggi
❤ SABUN CUTE BY SAUPOR ❤

Dari mana datangnya MADU? 🐝Madu dihasilkan oleh lebah
🐝Lebah mengumpulkan nektar, serbuk sari, dan resin dari bunga
🐝 madu dapat membantu melembabkan kulit, melambatkan penuaan, dan melawan bakteria
🐝 sabun madu diperbuat dari madu asli, sangat mudah digunakan setiap hari tanpa rasa melekit ☺ tak cuba tak tahu kebaikannya 😉😉 Nak tau kebaikannya ?? Jomm lihat komen ⤵⤵ ✔ Lulus KKM
Yg penting selamat digunakan ✔ ade kelulusan KKM ✔ dan hanya mengandungi bahan natural sahaja ;) #TeamSaupor
#SabunCute
#agentsaupor
❤ SABUN CUTE BY SAUPOR ❤ Dari mana datangnya MADU? 🐝Madu dihasilkan oleh lebah 🐝Lebah mengumpulkan nektar, serbuk sari, dan resin dari bunga 🐝 madu dapat membantu melembabkan kulit, melambatkan penuaan, dan melawan bakteria 🐝 sabun madu diperbuat dari madu asli, sangat mudah digunakan setiap hari tanpa rasa melekit ☺ tak cuba tak tahu kebaikannya 😉😉 Nak tau kebaikannya ?? Jomm lihat komen ⤵⤵ ✔ Lulus KKM Yg penting selamat digunakan ✔ ade kelulusan KKM ✔ dan hanya mengandungi bahan natural sahaja ;) #TeamSaupor  #SabunCute  #agentsaupor 
Kalau anda rajin, boleh saja beli buah delima, kupas kulit dan perah jusnya.

Mesti agak leceh kalau tanpa bantuan alat khas. Betul tak? Hehe😅😅 Jus delima ni boleh guna untuk cuci muka dan masker. Hasilnya kulit akan lebih cerah berseri 😍

Sama je kalau pakai #sabuncute Delima. Kandungan delima asli tetap beri kesan pencerah untuk kulit tau.

Harga mampu milik ✔✔ Jom try 😉😘 #SabunCute #teamSAUPOR

01112561593
Kalau anda rajin, boleh saja beli buah delima, kupas kulit dan perah jusnya. Mesti agak leceh kalau tanpa bantuan alat khas. Betul tak? Hehe😅😅 Jus delima ni boleh guna untuk cuci muka dan masker. Hasilnya kulit akan lebih cerah berseri 😍 Sama je kalau pakai #sabuncute  Delima. Kandungan delima asli tetap beri kesan pencerah untuk kulit tau. Harga mampu milik ✔✔ Jom try 😉😘 #SabunCute  #teamSAUPOR  01112561593
💝💝#SABUNCUTE 💝💝 🏵🏵 HANYA SEBIJI RM 2 🏵🏵
🕸🕸ADA 6 JENIS SABUN🕸🕸 ▶OAT 🌾 ▶KOPI☕ ▶MADU🐝
▶TOMATO🍅
▶DELIMA🍒 ▶KAYU MANIS🌱

#teamsaupor 🍀SAUPOR🍀
01112561593 watspp
💝💝#SABUNCUTE  💝💝 🏵🏵 HANYA SEBIJI RM 2 🏵🏵 🕸🕸ADA 6 JENIS SABUN🕸🕸 ▶OAT 🌾 ▶KOPI☕ ▶MADU🐝 ▶TOMATO🍅 ▶DELIMA🍒 ▶KAYU MANIS🌱 #teamsaupor  🍀SAUPOR🍀 01112561593 watspp
Dalam banyak2 sabun cute yg paling berdesuppp habis bila restok mestilah  sabun cute Kayu Manis :* sebabnya nak tau sebab ape ?? Sebab sabun cute kayu manis nie dapat mengecutkan jerawat,memudarkan jerawat dan boleh kurangkan masalah resdung .. Yg berminat  meh wassap  01112561593

Yg penting selamat digunakan ade kelulusan KKM dan hanya mengandungi bahan natural sahaja 
#TeamSaupor
#SabunCute
Dalam banyak2 sabun cute yg paling berdesuppp habis bila restok mestilah sabun cute Kayu Manis :* sebabnya nak tau sebab ape ?? Sebab sabun cute kayu manis nie dapat mengecutkan jerawat,memudarkan jerawat dan boleh kurangkan masalah resdung .. Yg berminat meh wassap 01112561593 Yg penting selamat digunakan ade kelulusan KKM dan hanya mengandungi bahan natural sahaja #TeamSaupor  #SabunCute 
Kehijauan yang mendamaikan..
My big family, love it.😘 #teamsaupor #teamaifira #sabuncute #aijuicedossier #agenmelaka #jasin #bemban #muar
Assalamualaykum dikesempatan pada penghujung Ramadhan ini kami ingin meminta maaf atas segala kekhilafan dari perbuatan yang sengaja atau tidak sengaja dari team kami.
.
Kami ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN 😊😊
.
Teruskan usaha anda untuk support team @nc_beaute dan @nourul_concept.
.
In shaa Allah kami akan berikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda 😊😊
.
Selamat bercuti dan berhati² dijalan raya 🚗🏍
.
#SrlamatHariRaya #NourulConcept #NCBeaute #sabunmurah #sabuncutesaupor #sabunjimat #sabuncute #sabunbebaskimia #sabunmurahmalaysia #sabunmuka #lokallah #bazaarpaknil #lakukeras #produklaris #igersmalaysia #cantik #bazar #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarmalaysia #onlineshopping #kedaionline #neelofa #noradanish #aydajebat #jepsari #klang #shahalam #lembahklang #teamsaupor #teamroketinsta
Assalamualaykum dikesempatan pada penghujung Ramadhan ini kami ingin meminta maaf atas segala kekhilafan dari perbuatan yang sengaja atau tidak sengaja dari team kami. . Kami ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN 😊😊 . Teruskan usaha anda untuk support team @nc_beaute dan @nourul_concept. . In shaa Allah kami akan berikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda 😊😊 . Selamat bercuti dan berhati² dijalan raya 🚗🏍 . #SrlamatHariRaya  #NourulConcept  #NCBeaute  #sabunmurah  #sabuncutesaupor  #sabunjimat  #sabuncute  #sabunbebaskimia  #sabunmurahmalaysia  #sabunmuka  #lokallah  #bazaarpaknil  #lakukeras  #produklaris  #igersmalaysia  #cantik  #bazar  #bazarpaknilprodukkecantikan  #bazarmalaysia  #onlineshopping  #kedaionline  #neelofa  #noradanish  #aydajebat  #jepsari  #klang  #shahalam  #lembahklang  #teamsaupor  #teamroketinsta 
Salam Asar 😊😊
.
Kami akan close order pada esok petang bergantung pada stock ye. Kalau yang perlukan perkhidmatan COD, kami masih boleh lagi hantar 😉😉
.
STOCK YANG TINGGAL
1) Tomato (4)
2) Oat (3)
.
Sabun Cute Madu SOLD OUT ye 😱😱
.
Bagi yang ingin membeli Sabun Cute yang lain boleh order dulu. Saya akan reserve untuk anda. Bila stock dah sampai saya akan terus hantar atau anda boleh ambil sendiri 😊
.
Senangkan? Tunggu apa lagi? Jom membeli dengan kami. Klik je link di bio. 😉😉
.
#sayajual #sayapakai #sayajualmurah #sabunmurah #sabuncutesaupor #sabunjimat #sabuncute #sabunbebaskimia #sabunmurahmalaysia #sabunmuka #lokallah #bazaarpaknil #lakukeras #produklaris #igersmalaysia #cantik #bazar #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarmalaysia #onlineshopping #kedaionline #neelofa #noradanish #aydajebat #jepsari #klang #shahalam #lembahklang #teamsaupor #teamroketinsta
Salam Asar 😊😊 . Kami akan close order pada esok petang bergantung pada stock ye. Kalau yang perlukan perkhidmatan COD, kami masih boleh lagi hantar 😉😉 . STOCK YANG TINGGAL 1) Tomato (4) 2) Oat (3) . Sabun Cute Madu SOLD OUT ye 😱😱 . Bagi yang ingin membeli Sabun Cute yang lain boleh order dulu. Saya akan reserve untuk anda. Bila stock dah sampai saya akan terus hantar atau anda boleh ambil sendiri 😊 . Senangkan? Tunggu apa lagi? Jom membeli dengan kami. Klik je link di bio. 😉😉 . #sayajual  #sayapakai  #sayajualmurah  #sabunmurah  #sabuncutesaupor  #sabunjimat  #sabuncute  #sabunbebaskimia  #sabunmurahmalaysia  #sabunmuka  #lokallah  #bazaarpaknil  #lakukeras  #produklaris  #igersmalaysia  #cantik  #bazar  #bazarpaknilprodukkecantikan  #bazarmalaysia  #onlineshopping  #kedaionline  #neelofa  #noradanish  #aydajebat  #jepsari  #klang  #shahalam  #lembahklang  #teamsaupor  #teamroketinsta 
Assalamualaykum Salam Jumaat dan Salam 28 Ramadhan 1438H 😉
.
Alamak stock tinggal sikit ni. Ada yang nak jadi pengguna Sabun Cute lagi tak?
.
Harga mampu milik tau. Cuma RM2 dan berat sabun 10g.
.
Sabun Cute tiada SLS, SLES, paraben, merkuri atau bahan kimia. Yang ada cuma bahan semulajadi sahaja. Jadi apa nak ragu²?
.
Jangan tengok je. Jom beli. 🙌🙌🙌
.
Kawasan terdekat boleh je kami COD kepada anda 😉😌 Min pembelian 5biji jadi anda pun tak rugi 😊😊
.
Tunggu apa lagi?
Klik link di bio 👆
.
#sayajual #sayapakai #sayajualmurah #sabunmurah #sabuncutesaupor #sabunjimat #sabuncute #sabunbebaskimia #sabunmurahmalaysia #sabunmuka #lokallah #bazaarpaknil #lakukeras #produklaris #igersmalaysia #cantik #bazar #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarmalaysia #onlineshopping #kedaionline #neelofa #noradanish #aydajebat #jepsari #klang #shahalam #lembahklang #teamsaupor #teamroketinsta
Assalamualaykum Salam Jumaat dan Salam 28 Ramadhan 1438H 😉 . Alamak stock tinggal sikit ni. Ada yang nak jadi pengguna Sabun Cute lagi tak? . Harga mampu milik tau. Cuma RM2 dan berat sabun 10g. . Sabun Cute tiada SLS, SLES, paraben, merkuri atau bahan kimia. Yang ada cuma bahan semulajadi sahaja. Jadi apa nak ragu²? . Jangan tengok je. Jom beli. 🙌🙌🙌 . Kawasan terdekat boleh je kami COD kepada anda 😉😌 Min pembelian 5biji jadi anda pun tak rugi 😊😊 . Tunggu apa lagi? Klik link di bio 👆 . #sayajual  #sayapakai  #sayajualmurah  #sabunmurah  #sabuncutesaupor  #sabunjimat  #sabuncute  #sabunbebaskimia  #sabunmurahmalaysia  #sabunmuka  #lokallah  #bazaarpaknil  #lakukeras  #produklaris  #igersmalaysia  #cantik  #bazar  #bazarpaknilprodukkecantikan  #bazarmalaysia  #onlineshopping  #kedaionline  #neelofa  #noradanish  #aydajebat  #jepsari  #klang  #shahalam  #lembahklang  #teamsaupor  #teamroketinsta 
Assalamualaykum semua dan Salam 27 Ramadhan 1438H
.
Mulakan dengan Bismillah sebelum melakukan segala perkara dan urusan harian anda 😊😊
.
#NCBeaute
#teamroketinsta
#teamsaupor 
#KataMukhadimah
❤ SABUN CUTE BY SAUPOR ❤

Untuk kulit berminyak, guna sabun tomato,🍅 untuk jenis kulit kering guna sabun madu🐝 manakala kulit kombinasi guna sabun kayu manis.

3 jenis sabun ni mesti pakai setiap hari.

Manakala untuk merawat masalah kulit, macam blackhead, guna sabun oat selang sehari sebagai skrub, kayu manis untuk merawat jerawat, delima untuk cerahkan kulit.

Jika kulit anda sensitif, tidak boleh guna sabun delima, kopi dan tomato kerana 3 sabun ini ada bahan pewarna dan pewangi.

Yg penting selamat digunakan ✔️✔️ ade kelulusan KKM ✔️ dan hanya mengandungi bahan natural sahaja 😉

#TeamSaupor

#agentsaupor

Ezza Samsuri
01112561593
❤ SABUN CUTE BY SAUPOR ❤ Untuk kulit berminyak, guna sabun tomato,🍅 untuk jenis kulit kering guna sabun madu🐝 manakala kulit kombinasi guna sabun kayu manis. 3 jenis sabun ni mesti pakai setiap hari. Manakala untuk merawat masalah kulit, macam blackhead, guna sabun oat selang sehari sebagai skrub, kayu manis untuk merawat jerawat, delima untuk cerahkan kulit. Jika kulit anda sensitif, tidak boleh guna sabun delima, kopi dan tomato kerana 3 sabun ini ada bahan pewarna dan pewangi. Yg penting selamat digunakan ✔️✔️ ade kelulusan KKM ✔️ dan hanya mengandungi bahan natural sahaja 😉 #TeamSaupor  #agentsaupor  Ezza Samsuri 01112561593
❤ SABUN CUTE BY SAUPOR ❤

Dari mana datangnya MADU? 🐝Madu dihasilkan oleh lebah
🐝Lebah mengumpulkan nektar, serbuk sari, dan resin dari bunga
🐝 madu dapat membantu melembabkan kulit, melambatkan penuaan, dan melawan bakteria
🐝 sabun madu diperbuat dari madu asli, sangat mudah digunakan setiap hari tanpa rasa melekit ☺ tak cuba tak tahu kebaikannya 😉😉 ✔ Lulus KKM
Yg penting selamat digunakan ✔ ade kelulusan KKM ✔ dan hanya mengandungi bahan natural sahaja ;) #TeamSaupor
#SabunCute
#agentsaupor

01112561593
❤ SABUN CUTE BY SAUPOR ❤ Dari mana datangnya MADU? 🐝Madu dihasilkan oleh lebah 🐝Lebah mengumpulkan nektar, serbuk sari, dan resin dari bunga 🐝 madu dapat membantu melembabkan kulit, melambatkan penuaan, dan melawan bakteria 🐝 sabun madu diperbuat dari madu asli, sangat mudah digunakan setiap hari tanpa rasa melekit ☺ tak cuba tak tahu kebaikannya 😉😉 ✔ Lulus KKM Yg penting selamat digunakan ✔ ade kelulusan KKM ✔ dan hanya mengandungi bahan natural sahaja ;) #TeamSaupor  #SabunCute  #agentsaupor  01112561593
Sabun kayu manis insya Allah sesuai untuk anda yang
.
1. Ada masalah jerawat yang teruk
.
2. Ada masalah parut di wajah
.
3. Yang ingin wajah cerah berseri
.
Boleh pakai sabun ni 3 kali sehari . Pastikan jaga pemakanan untuk kesan yang terbaik😊
.
Jom pakat cuba😘
.
Whatsapp 📲013-6545109
.
#sauporkotatinggi
#sabuncute
#teamsaupor
Sabun kayu manis insya Allah sesuai untuk anda yang . 1. Ada masalah jerawat yang teruk . 2. Ada masalah parut di wajah . 3. Yang ingin wajah cerah berseri . Boleh pakai sabun ni 3 kali sehari . Pastikan jaga pemakanan untuk kesan yang terbaik😊 . Jom pakat cuba😘 . Whatsapp 📲013-6545109 . #sauporkotatinggi  #sabuncute  #teamsaupor 
❤Info sabun cute❤ 🌳Kandungan🌳🍒 🍅*Sabun tomato*: sari buah tomato, glycerin,pewarna , pewangi 🍒*Sabun delima* : pati delima, glycerin, pewarna, pewangi 🐝*Sabun madu*: madu, glycerin 🌾*Sabun oat*: glycerin, oat 🌿*sabun kayu manis* : glycerin, kayu manis, madu ☕*sabun kopi* : glycerin, kopi,pewangi 🍃 Manfaat:🍃 Sabun tomato🍅
1. Mengecilkan pori
2. Menghilangkan minyak berlebihan
3. Merawat jerawat dan bintik hitam

Sabun delima🍒
1. Merawat jerawat
2. Mencerahkan kulit

Sabun madu🐝
1. Melembapkan kulit
2. Merawat jerawat

Sabun oat🌾
1. Boleh dijadikan skrub
2. Masker untuk kecilkan pori

Sabun kayu manis🌿
1. Merawat jerawat,jeragat
2. Memudarkan parut

Sabun kopi☕
1. Mengurangkan lingkaran gelap bawah mata
2. Menyegarkan kulit

Semua sabun ni selamat untuk buat masker.

Pakai seperti biasa, bila kering terus bilas bersih.

Boleh digunakan setiap hari.
Boleh dijadikan hadiah kerana bentuknya yang comel.👍👍👍 ⚘Ezza Samsuri⚘

#agentsabubcute

#teamsaupor

01112561593
Watspp
❤Info sabun cute❤ 🌳Kandungan🌳🍒 🍅*Sabun tomato*: sari buah tomato, glycerin,pewarna , pewangi 🍒*Sabun delima* : pati delima, glycerin, pewarna, pewangi 🐝*Sabun madu*: madu, glycerin 🌾*Sabun oat*: glycerin, oat 🌿*sabun kayu manis* : glycerin, kayu manis, madu ☕*sabun kopi* : glycerin, kopi,pewangi 🍃 Manfaat:🍃 Sabun tomato🍅 1. Mengecilkan pori 2. Menghilangkan minyak berlebihan 3. Merawat jerawat dan bintik hitam Sabun delima🍒 1. Merawat jerawat 2. Mencerahkan kulit Sabun madu🐝 1. Melembapkan kulit 2. Merawat jerawat Sabun oat🌾 1. Boleh dijadikan skrub 2. Masker untuk kecilkan pori Sabun kayu manis🌿 1. Merawat jerawat,jeragat 2. Memudarkan parut Sabun kopi☕ 1. Mengurangkan lingkaran gelap bawah mata 2. Menyegarkan kulit Semua sabun ni selamat untuk buat masker. Pakai seperti biasa, bila kering terus bilas bersih. Boleh digunakan setiap hari. Boleh dijadikan hadiah kerana bentuknya yang comel.👍👍👍 ⚘Ezza Samsuri⚘ #agentsabubcute  #teamsaupor  01112561593 Watspp
Terima Kasih sebab sokong Produk Saupor 😘

www.wasap.my/60163761091

#testimonisabuncute
#sabuncuteoat
#teamsaupor
Siapa yg nak cantik tapi tak cukup bajet boleh la pakai Sabun cute. Kalau rasa nak cerahkan kulit tak perlu telan kolagen pun. Cuci muka, skrub dah okay.

Sabun cute sesuai untuk cuci muka setiap hari adalah sabun madu; sabun kayu manis ; sabun tomato dan sabun delima.

Kalau nak skrub 2 kali seminggu guna sabun oat. 😍

#teamsaupor
#sabuncute

WA.  013. 513. 5639
Siapa yg nak cantik tapi tak cukup bajet boleh la pakai Sabun cute. Kalau rasa nak cerahkan kulit tak perlu telan kolagen pun. Cuci muka, skrub dah okay. Sabun cute sesuai untuk cuci muka setiap hari adalah sabun madu; sabun kayu manis ; sabun tomato dan sabun delima. Kalau nak skrub 2 kali seminggu guna sabun oat. 😍 #teamsaupor  #sabuncute  WA. 013. 513. 5639
TERBAIK SABUN CUTE👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
❌bahan kimia
❌merkuri
✔️lulus KKM ❤️Seminggu pakai Sabun Cute Delima, parut jerawat makin hilang, makin pudar
🍅Seminggu pakai Sabun Cute Tomato, kulit kurang berminyak, whitehead mudah tanggal

Dah la murah, jimat, tak rosakkan kulit pulak tu sebab memang takde bahan kimia langsung.

#sabunbebaskimia #jerawathilang #sabuncute #sabunmampumilik #cerahberseri #teamsaupor
TERBAIK SABUN CUTE👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 ❌bahan kimia ❌merkuri ✔️lulus KKM ❤️Seminggu pakai Sabun Cute Delima, parut jerawat makin hilang, makin pudar 🍅Seminggu pakai Sabun Cute Tomato, kulit kurang berminyak, whitehead mudah tanggal Dah la murah, jimat, tak rosakkan kulit pulak tu sebab memang takde bahan kimia langsung. #sabunbebaskimia  #jerawathilang  #sabuncute  #sabunmampumilik  #cerahberseri  #teamsaupor 
Salam Ramadhan Kareem yg ke6.
Belanja testimoni #sabuncute #kayumanis harini. 😍😍😍
.
.
Penangan kayu manis ni menang 👍👍👍
.
Confirm tak menyesal.
Korunk dh cuba?

#nhmartt #teamsaupor #ciknurrul #sauporreview
Blackhead hilang, muka tak berminyak 😊
.
.
Whatsapp 📲013-6545109
.
.
#teamsaupor #sabuncute #sauporkotatinggi #blackheads #blackhead #whitehead