an online Instagram web viewer

#terimakasih medias

Photos

Sweeeet macam selalu πŸ’•
.
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin #AmyrAmar ❀ #AmyrAmarJunior
.
#Repost @pop_tv9
.
Semestinya Raya tahun ini membawa pelbagai 'warna' buat pasangan @amarbaharin dan @aamyrarosli

Pasangan ini pastinya tidak sabar menanti kelahiran cahayamata mereka tidak lama lagi
.
Dengar cerita, @aamyrarosli takut makan banyak sekarang. Kenapa tu?
#poptv9 #poptv 
#terimakasih
#AmarBaharin #AmyraRosli
.
Sweeeet macam selalu πŸ’• . Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin #AmyrAmar  ❀ #AmyrAmarJunior  . #Repost  @pop_tv9 . Semestinya Raya tahun ini membawa pelbagai 'warna' buat pasangan @amarbaharin dan @aamyrarosli Pasangan ini pastinya tidak sabar menanti kelahiran cahayamata mereka tidak lama lagi . Dengar cerita, @aamyrarosli takut makan banyak sekarang. Kenapa tu? #poptv9  #poptv  #terimakasih  #AmarBaharin  #AmyraRosli  .
Terima kasih Cik Epul dan Kak AyuπŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€....serta @amirharizz sbb sudi bawak aku jln2 di JBπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
#SALAMAIDILFITRI
#TERIMAKASIH
#JANGANSHOWOFF
Biasanya kami hanya melihat dan mencium aroma saja .
Genap sebulan nyonya usaha pizza dan brownis , kami di kasih pizza gratis . 
Dan kami pun senang ny tak terkira dan tan terbantah πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜
#Pizza 
#mozzarella 
#mamauke
#Murah
#Bersih
#Enak 
#familytime
#myboy
#terimakasih 
Sponsor by 
@mama_uke
Drama TERBAIK 2017 #andainyatakdir ..Lakonan cukup MANTAP ! PERFECT ! 
@shukriyahaya @ninaiskandar πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
#Repost @tv3malaysia (@get_repost)
・・・
Kita upload pon menangis tau !! 😭😭 . Sedihnya last episod ni! Korang kena tengok tau #AndainyaTakdir last episod jam 10 mlm ini di TV3! @shukriyahaya @ninaiskandar #terimakasih
Drama TERBAIK 2017 #andainyatakdir  ..Lakonan cukup MANTAP ! PERFECT ! @shukriyahaya @ninaiskandar πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ #Repost  @tv3malaysia (@get_repost) ・・・ Kita upload pon menangis tau !! 😭😭 . Sedihnya last episod ni! Korang kena tengok tau #AndainyaTakdir  last episod jam 10 mlm ini di TV3! @shukriyahaya @ninaiskandar #terimakasih 
Yeay! Jom tengok tayangan awal #KuKirimCinta! Meh datang beramai-ramai ke Sri Pentas, Sabtu ni! βœŒπŸ»πŸ€“πŸŽ¬πŸ’– Ada banyak foodtruck yang akan meniaga disini, bermula jam 5 petang!! πŸ—πŸ”πŸ•πŸΏ
.
Lepastu, kita terus serbu #RayaSakanMakCun! Jangan lupa pakai baju raya tau! πŸ‘˜
.lepas tu balik terus tido bangun esok terus raya. Hahaha.

Siapa yang datang awal, dapat surprise! πŸ˜œπŸ˜πŸ‘•
.
#KuKirimCinta 
#TerimaKasih
Yeay! Jom tengok tayangan awal #KuKirimCinta ! Meh datang beramai-ramai ke Sri Pentas, Sabtu ni! βœŒπŸ»πŸ€“πŸŽ¬πŸ’– Ada banyak foodtruck yang akan meniaga disini, bermula jam 5 petang!! πŸ—πŸ”πŸ•πŸΏ . Lepastu, kita terus serbu #RayaSakanMakCun ! Jangan lupa pakai baju raya tau! πŸ‘˜ .lepas tu balik terus tido bangun esok terus raya. Hahaha. Siapa yang datang awal, dapat surprise! πŸ˜œπŸ˜πŸ‘• . #KuKirimCinta  #TerimaKasih 
Tahun lepas 7 sampul, tahun ini tambah lagi 2 sampul. Hanya untuk cucu cik kam je. .
Untuk semua anak-anak pak su, doakan pak su lebih kayo dan bahagia. .
#me #iluvme #syukurselalu #terimakasih #duitraya #raya2017
Tidak ada kata lain selain terimakasih sudah mempercayakan kepada lapak ini , alhamdulillah

#cod #alhamdulillah #alhamdulillahsyukur #alhamdulillahforeverything #second #jualan #mojokerto #terimakasih
😍 Tahniah..antara org yg akan brtugas pada hari Raya nanti.. Tapi RASAnya kalau bagi hari Raya lagi best..πŸ˜‰πŸ’πŸ«..
Alhamdulillah masih ada yg mengingati..πŸ‘‰πŸ‘ˆ
#TerimaKasih #SyukurSelalu
#BerkhidmatUntukNegara
#SalamAidilFitri #KosongKosong
Racist gila cikgu dia cc @otakpishang √
√
Tag rakan korang yang racist
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
/
Racist gila cikgu dia cc @otakpishang √ √ Tag rakan korang yang racist . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir  /
Tidak ada kata lain selain terimakasih sudah mempercayakan kepada lapak ini , alhamdulillah

#alhamdulillah #alhamdulillahsyukur #alhamdulillahforeverything #second #jualan #mojokerto #terimakasih
Candid la sgt kan haha..
#tabaq 
#syukurselalu😊 
#terimakasih
Tidak ada kata lain selain terimakasih sudah mempercayakan kepada lapak ini , alhamdulillah

#alhamdulillah #alhamdulillahsyukur #alhamdulillahforeverything #second #jualan #mojokerto #terimakasih
Tidak ada kata lain selain terimakasih sudah mempercayakan kepada lapak ini , alhamdulillah

#alhamdulillah #alhamdulillahsyukur #alhamdulillahforeverything #second #jualan #mojokerto #terimakasih
Tidak ada kata lain selain terimakasih sudah mempercayakan kepada lapak ini , alhamdulillah

#alhamdulillah #alhamdulillahsyukur #alhamdulillahforeverything #second #jualan #mojokerto #terimakasih
Beautiful small island near by Belitung island, Indonesia 🐠 
#Belitung #Indonesia #Southeastasia #island #beach #lighthouse  #travelasia  #terimakasih #vehiclemania  #boat
Dah last episode rupanya...
drama yg tetap ditunggu. 
#Repost @tv3malaysia (@get_repost)
・・・
Kita upload pon menangis tau !! 😭😭 . Sedihnya last episod ni! Korang kena tengok tau #AndainyaTakdir last episod jam 10 mlm ini di TV3! @shukriyahaya @ninaiskandar #terimakasih
Dah last episode rupanya... drama yg tetap ditunggu. #Repost  @tv3malaysia (@get_repost) ・・・ Kita upload pon menangis tau !! 😭😭 . Sedihnya last episod ni! Korang kena tengok tau #AndainyaTakdir  last episod jam 10 mlm ini di TV3! @shukriyahaya @ninaiskandar #terimakasih 
Bapak ahhh..guna simkad je pun boleh dapat duit raya tuuuu !!!! .
.
1) Produk *KEPERLUAN* dan pasaran *LUAS*. .
.

2) Maintainance *RENDAH*. .
.

3) Tak perlukan DIPLOMA. .
.

4) Modal yang *RENDAH*. .
.

5) Boleh dapat pendapatan sampingan *SETIAP BULAN*. .
.

6) Boleh diwarisi hingga ke *anak cucu.* .
.
.
Kalau anda tak guna *SIM KAD PRABAYAR TONE EXCEL* sekalipun anda tetap guna handphone dan top up setiap bulan, .
.

lebih baik anda GUNA SIM KAD PRABAYAR TONE EXCEL* kerana sekurang-kurangnya apabila anda GUNA SIM KAD PRABAYAR TONE EXCEL anda dapat *CASHBACK sebanyak 3% setiap kali anda top up*. .
.

Itu adalah LEBIH BAIK daripada anda TIDAK DAPAT APA-APA. 
Jom masyuk bersama #tunetalk #toneexcel #prepaidthatpaysno1malaysia 
For more info, please click the link on bio πŸ‘†πŸ»πŸ‘†πŸ»πŸ‘†πŸ»
#toneexcelmalaysia 
#terimakasih

#rayabersama
#raya2017
Bapak ahhh..guna simkad je pun boleh dapat duit raya tuuuu !!!! . . 1) Produk *KEPERLUAN* dan pasaran *LUAS*. . . 2) Maintainance *RENDAH*. . . 3) Tak perlukan DIPLOMA. . . 4) Modal yang *RENDAH*. . . 5) Boleh dapat pendapatan sampingan *SETIAP BULAN*. . . 6) Boleh diwarisi hingga ke *anak cucu.* . . . Kalau anda tak guna *SIM KAD PRABAYAR TONE EXCEL* sekalipun anda tetap guna handphone dan top up setiap bulan, . . lebih baik anda GUNA SIM KAD PRABAYAR TONE EXCEL* kerana sekurang-kurangnya apabila anda GUNA SIM KAD PRABAYAR TONE EXCEL anda dapat *CASHBACK sebanyak 3% setiap kali anda top up*. . . Itu adalah LEBIH BAIK daripada anda TIDAK DAPAT APA-APA. Jom masyuk bersama #tunetalk  #toneexcel  #prepaidthatpaysno1malaysia  For more info, please click the link on bio πŸ‘†πŸ»πŸ‘†πŸ»πŸ‘†πŸ» #toneexcelmalaysia  #terimakasih  #rayabersama  #raya2017 
Antara harapan palsu do instagram tambah iklan tinggi apa tah πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘ cc @lawaksahaja √
√
Tag rakan korang yang ada harapan palsu
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Antara harapan palsu do instagram tambah iklan tinggi apa tah πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘ cc @lawaksahaja √ √ Tag rakan korang yang ada harapan palsu . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
Pastikan lebaran kali ini kamu memberikan penataan ruangan serta pencahayaan dengan baik ya.
Selamat berkumpul bersama keluarga.
. 
In Frame : Desain Interior
.
.
.
Your unique decor partner
-- -- --
Line : @tanganketiga
πŸ“ž : 08112240030
πŸ“ž : 081229090020
πŸ“© : order@tanganketiga.com
🌐 : www.tanganketiga.com
.
.
.
.
#tanganketiga #terimakasih #furniture #homedecor #homeliving #livingroom #website #morning #selasa #indonesia #chair #minimalist #metalwood #architecture #digitalart #photoshoot #studiophotography #photography #photooftheday #architecturelovers #archdaily #architectureporn #kuningan #indonesia #sisikanan #interiormilk #interiordesign #vray
Pastikan lebaran kali ini kamu memberikan penataan ruangan serta pencahayaan dengan baik ya. Selamat berkumpul bersama keluarga. . In Frame : Desain Interior . . . Your unique decor partner -- -- -- Line : @tanganketiga πŸ“ž : 08112240030 πŸ“ž : 081229090020 πŸ“© : order@tanganketiga.com 🌐 : www.tanganketiga.com . . . . #tanganketiga  #terimakasih  #furniture  #homedecor  #homeliving  #livingroom  #website  #morning  #selasa  #indonesia  #chair  #minimalist  #metalwood  #architecture  #digitalart  #photoshoot  #studiophotography  #photography  #photooftheday  #architecturelovers  #archdaily  #architectureporn  #kuningan  #indonesia  #sisikanan  #interiormilk  #interiordesign  #vray 
Sorry ganggu!!! Buat akang akang eteh eteh yg blm punya bju buat lebran, mangga tiasa blanja ke HD33 Fanstore, buka lapak d alun alun majalengka,. special harga menjelang hari lebran..
menydiakan kaos persib, kaos distro, jersey, topi, jaket parka, jaket bomber, dll..
harga special sampai besok malam, blanja skarang sblm kehbisan.

#terimakasih
Sorry ganggu!!! Buat akang akang eteh eteh yg blm punya bju buat lebran, mangga tiasa blanja ke HD33 Fanstore, buka lapak d alun alun majalengka,. special harga menjelang hari lebran.. menydiakan kaos persib, kaos distro, jersey, topi, jaket parka, jaket bomber, dll.. harga special sampai besok malam, blanja skarang sblm kehbisan. #terimakasih 
Susah jugak dapat member terlebih pandai ni cc √
√
Tag rakan korang yang isap vape
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Susah jugak dapat member terlebih pandai ni cc √ √ Tag rakan korang yang isap vape . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
Baru tahu lobak boleh buat alat music kalau lapar boleh ngap terus
πŸ˜… √
√
Tag rakan korang yang suka kerot
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Baru tahu lobak boleh buat alat music kalau lapar boleh ngap terus πŸ˜… √ √ Tag rakan korang yang suka kerot . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
Testimoni testimoni!!!
.
#maskerscrub_greenbean_byFD
.

Homemade / Natural / Tanpa Bahan Kimia / NO Repackaging! .

#testimoni_maskerscrub_greenbean_byFD  #testimony  #testimonialcustomer  #testimoni  #masker  #maskerwajah  #scrubs  #scrublife #nature  #natural #ramadan #terimakasih #awakawaksemua
. ==> testimoni yang lain akan menyusul
==> sehari 1 atau 2 gambar akan di upload kan
#staytuned
Time goes by slowly in Dieng plateau, Indonesia 🌲 
#Jogjakarta #Dieng #plateau #Indonesia #southeastasia #travelasia  #terimakasih #vehiclemania  #bike #機車
RoomatesπŸ‘Έthanks for all girls😍😍jumpa selepas seminggu😒😒#balikkampung#terimakasih#3kedah#1kl#uitmps
Episod akhir tau hari ni! Kejap je lagi #AndainyaTakdir pkul 10:00 mlm...
@Regrann from @tv3malaysia -  Kita upload pon menangis tau !! 😭😭 . Sedihnya last episod ni! Korang kena tengok tau #AndainyaTakdir last episod jam 10 mlm ini di TV3! @shukriyahaya @ninaiskandar #terimakasih
Episod akhir tau hari ni! Kejap je lagi #AndainyaTakdir  pkul 10:00 mlm... @Regrann from @tv3malaysia - Kita upload pon menangis tau !! 😭😭 . Sedihnya last episod ni! Korang kena tengok tau #AndainyaTakdir  last episod jam 10 mlm ini di TV3! @shukriyahaya @ninaiskandar #terimakasih 
Alhamdulillah, tun nih dpt duit raya up lg RM50. Rezeki selalu ada d Baling...
.
.
#terimakasih 
#terimakasihallah
#memberilebihbaikdaripadamenerima 
#selamathariraya
#maafzahirbatin
#ilovemarykay
Kardus buat packing ayam
Semoga tidak terjadi apa2
#terimakasih
#amien
@andRIANto-23th
Kardus buat packing ayam Semoga tidak terjadi apa2 #terimakasih  #amien  @andRIANto-23th
When you are in a bad mood and a tourist wants to take a picture with you... πŸ’ #nothappyaboutit #terimakasih
Semoga selamat sampai tujuan
#terimakasih
@andRIANto-23th
Semoga selamat sampai tujuan #terimakasih  @andRIANto-23th
Kesian brader ni cc @lawak_fans √
√
Tag rakan korang yang bongsu
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Kesian brader ni cc @lawak_fans √ √ Tag rakan korang yang bongsu . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
Order terakhir 2kg@Nastar#terimakasih bagi semua customers#Detik2 mau mendekati lebaran#cilla cookies mengucapkan#Minal Aidin walfaizin#mohon maaf lahir dan batinπŸ˜‰πŸ˜šπŸ˜˜πŸ˜˜
Order terakhir 2kg@Nastar#terimakasih  bagi semua customers#Detik2  mau mendekati lebaran#cilla  cookies mengucapkan#Minal  Aidin walfaizin#mohon  maaf lahir dan batinπŸ˜‰πŸ˜šπŸ˜˜πŸ˜˜
Raya dah nak dekat ? Tgh fikir persiapan isteri dan anak2 belum siap lagi ? Hahaha @afzanarahman  ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin πŸ™πŸ»
#aidilfitri2017 
#afzanarahmanteam 
#Afzanperfume 
#terimakasih
Yang punya anak atau adik kecil smpai remaja mari kita dukung gerakang Literasi Nasional dengan download dan bacakan cerita rakyat kepada bibit-bibit generasi muda. Link https://t.co/B40pPheGEj
RAMAIKAN GERAKAN LITERASI NASIONALπŸ’ž 
thanks to kemendikbud dan para aktivis literasi πŸ’•
#maribaca #ceritarakyat #terimakasih #kemenristekdikti #kemendikbud #baca #reading
Yang punya anak atau adik kecil smpai remaja mari kita dukung gerakang Literasi Nasional dengan download dan bacakan cerita rakyat kepada bibit-bibit generasi muda. Link https://t.co/B40pPheGEj RAMAIKAN GERAKAN LITERASI NASIONALπŸ’ž thanks to kemendikbud dan para aktivis literasi πŸ’• #maribaca  #ceritarakyat  #terimakasih  #kemenristekdikti  #kemendikbud  #baca  #reading 
Tangan korang lagi seram agaknya πŸ˜… √
√
Tag rakan korang yang seram
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Tangan korang lagi seram agaknya πŸ˜… √ √ Tag rakan korang yang seram . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
Lebih baik beli oneplus 5 je spec pon tinggi πŸ˜… √
√
Tag rakan korang yang pakai iphone
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Lebih baik beli oneplus 5 je spec pon tinggi πŸ˜… √ √ Tag rakan korang yang pakai iphone . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
Wtf jauh beza la muzake πŸ˜…cc
 @lawakprivate √
√
Tag rakan korang yang pelik
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Wtf jauh beza la muzake πŸ˜…cc @lawakprivate √ √ Tag rakan korang yang pelik . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
4dara pinggitan gitu🀣🀣🀣😍😍😍..almk cmne ni dh rindu ngn awk2 smua ni❀️❀️🌹🌹🌻🌻🌻..kene lepak sesama ni πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ mini πŸ’—πŸ’— dr kami utk awok smua
#pematahhati πŸ’”πŸ’”
#terimakasih 
#takperanahtaksayang
4dara pinggitan gitu🀣🀣🀣😍😍😍..almk cmne ni dh rindu ngn awk2 smua ni❀️❀️🌹🌹🌻🌻🌻..kene lepak sesama ni πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ mini πŸ’—πŸ’— dr kami utk awok smua #pematahhati  πŸ’”πŸ’” #terimakasih  #takperanahtaksayang 
Tu lah memandai gi potong sendri terima lah akibatnya πŸ˜… √
√
Tag rakan korang yang potong rambut
.
Recommend page 😁
.
@lawak_kapalterbang✈
@official_lawak_perfect 😎
@official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ
#terimakasih #makcun3 #andainyatakdir
Tu lah memandai gi potong sendri terima lah akibatnya πŸ˜… √ √ Tag rakan korang yang potong rambut . Recommend page 😁 . @lawak_kapalterbang✈ @official_lawak_perfect 😎 @official_lawak_malaya πŸ‡²πŸ‡Ύ #terimakasih  #makcun3  #andainyatakdir 
πŸ•―πŸ”₯πŸŽπŸ™πŸ›€
:
good night 🌟
-
It is a blend of jasmine oil and sandalwood oil to calm and purify the mind.
-
μ°ΈνŒκ½ƒκ³Ό 백단ν–₯(μƒŒλ‹¬μš°λ“œ) 였일이 ν˜Όν•©λ˜μ–΄ λ§ˆμŒμ„ κ³ μš”ν•˜κ²Œ ν•΄μ£Όκ³  μ •ν™”μ‹œμΌœμ£ΌλŠ” μž‘μš©μ„ ν•œλ‹€.
-

#nagchampa #incense #hippie #Indianincense 
#relax #healthy #love 
#Terimakasih #thankyou 
#μΈμ„ΌμŠ€μŠ€ν‹± #λ‚˜κ·Έμ°ΈνŒŒ #인도ν–₯ 
#νžˆν”Όν–₯ 
#homesweethome #μš°λ¦¬μ§‘
πŸ•―πŸ”₯πŸŽπŸ™πŸ›€ : good night 🌟 - It is a blend of jasmine oil and sandalwood oil to calm and purify the mind. - μ°ΈνŒκ½ƒκ³Ό 백단ν–₯(μƒŒλ‹¬μš°λ“œ) 였일이 ν˜Όν•©λ˜μ–΄ λ§ˆμŒμ„ κ³ μš”ν•˜κ²Œ ν•΄μ£Όκ³  μ •ν™”μ‹œμΌœμ£ΌλŠ” μž‘μš©μ„ ν•œλ‹€. - #nagchampa  #incense  #hippie  #Indianincense  #relax  #healthy  #love  #Terimakasih  #thankyou  #μΈμ„ΌμŠ€μŠ€ν‹±  #λ‚˜κ·Έμ°ΈνŒŒ  #인도ν–₯  #νžˆν”Όν–₯  #homesweethome  #μš°λ¦¬μ§‘ 
aduhhhh.. deepavali teruss aboh aku niii!! wakakaka. selamat hari raya deepavali aboh. maaf zahir zatin! haha #terimakasih #terimakasihyaallah
Terimakasih Marketing SMD TeamπŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜‡
#terimakasih 
#terimakasihsemua
#terimakasihsangat
#sampaijumpalagi
Lawakannnn.. 😍😍😍😍 #sobellacosmetics #sobella #raya2017 #syawal2017 #syawal #terimakasih #kosongkosong 
Nak COD?Β  Boleh jom pilih yang berkenan. 
READY STOCK πŸ’„ Sobella #EidEdition 
COD area Kuala Nerus, Gong Badak, Teluk Ketapang, Tok Jiring,Β  Batu 6 dan sekitarnya. 
Wassap : +60163695509
-
Baju raya dah sampai
-
Terima kasih kerana sudi berurusan dengan kami
Kami sedaya upaya cuba melakukan yang terbaik untuk anda
-
#sekutwo #brutusringer #brutus #bajuraya2017 #terimakasih #salamramadhan #salamaidilfitri #syawal2017