an online Instagram web viewer

#terimakasihallah medias

Photos

Done !!!
.
Zooomm..zoommm
ke Kota Masai malam ni.
.
mini burger cinonet + sate kebab
.
#terimakasihAllah 
#miniburgercinonetyonnayonni 
#satekebabyonnayonni 
#2018 
#johorbahru
Hakikat yang kita kena terima dan redha adalah : - Dalam hidup kita, tak semua orang akan sokong kita . -
- - Dan tak semua orang akan setuju drngan keputusan kita. -
- โ€ข Usaha + Doa , kemudian bertawakkal pada Allah . Biar Allah yang tentukan ๐Ÿ’• -
-
โ€ข Dan yang paling penting adalah , sentiasa senyum dan teruskan perjuangan dengan redha ๐Ÿ’ช โˆš๐Ÿ“ธ๐Ÿ™ .
.
#terimakasih #terimakasihAllah #Redha #usaha #tawakkal #keepsmiling #keepsayingAlhamdulillah
Hakikat yang kita kena terima dan redha adalah : - Dalam hidup kita, tak semua orang akan sokong kita . - - - Dan tak semua orang akan setuju drngan keputusan kita. - - โ€ข Usaha + Doa , kemudian bertawakkal pada Allah . Biar Allah yang tentukan ๐Ÿ’• - - โ€ข Dan yang paling penting adalah , sentiasa senyum dan teruskan perjuangan dengan redha ๐Ÿ’ช โˆš๐Ÿ“ธ๐Ÿ™ . . #terimakasih  #terimakasihAllah  #Redha  #usaha  #tawakkal  #keepsmiling  #keepsayingAlhamdulillah 
Ada beberapa perkara yang suka dipaksa manusia,

Perasaan.
Cinta.
Jodoh.

Jika ada, ada.
Jika tiada, tiada.

#NotaManis :

Bagi yang pura lupa, Ini soal hati dan takdir.
Ini nukilan Tuhan, Dia tahu mana yang terbaik...~ #TerimaKasihAllah 
#AkuEngkauDanCintaNya
#BahagiaItuMilikSemua ๐Ÿ˜Šโค๐Ÿ˜Šโค
KEAJAIBAN BUAH DURIAN BELANDA YANG PERLU ANDA TAHU
.
Durian Belanda adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu kali lebih kuat dari pada terapi kemo menurut satu kajian tertutup oleh pengusaha ubatan dunia
.
Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. .
Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus , berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik. .
Rahsia penyelidikan semula ini didedahkan oleh Institut Sains Kesihatan Amerika, mendapati pokok dan buahnya berupaya memberi kesan positif seperti berikut:

1. Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, TANPA rasa mual, berat badan turun, rambut gugur, seperti yang terjadi pada terapi kemo. 
2. Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan. 
3. Pesakit merasakan lebih kuat, lebih sihat selama proses perawatan / penyembuhan. 
4.Menambah tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik.

Boleh WA 013-3706474 untuk info lanjut.
KEAJAIBAN BUAH DURIAN BELANDA YANG PERLU ANDA TAHU . Durian Belanda adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu kali lebih kuat dari pada terapi kemo menurut satu kajian tertutup oleh pengusaha ubatan dunia . Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. . Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus , berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik. . Rahsia penyelidikan semula ini didedahkan oleh Institut Sains Kesihatan Amerika, mendapati pokok dan buahnya berupaya memberi kesan positif seperti berikut: 1. Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, TANPA rasa mual, berat badan turun, rambut gugur, seperti yang terjadi pada terapi kemo. 2. Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan. 3. Pesakit merasakan lebih kuat, lebih sihat selama proses perawatan / penyembuhan. 4.Menambah tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik. Boleh WA 013-3706474 untuk info lanjut.
Gembiranya la boleh makan mihun sup walaupun tak cukup bahan...huhu .

Sambal kicap ni, tahap kepedasannya kalah ramen weh...๐Ÿ˜ต . . .

#syukurselalu #syukuralhamdulilkah #terimakasihAllah
My birthday ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜makasih semuanya,semoga do'a kalian di kabulkan oleh Alloh SWT ๐Ÿ˜‡aamiin ๐Ÿ˜‡

#ultahhitz๐Ÿ˜€๐Ÿฐ #24 
#happybirthday 
#hariinipunyacerita 
#hariini 
#terimakasihallah 
#terimakasihbapakibu 
#terimakasihsayang 
#terimakasihteman 
#terimakasihsodaraku 
#ultahsederhana 
#yangpentingbahagia๐Ÿ˜‚ 
#yangpentingbarokah 
#aamiin
.
Alhamdulillah.

#terimakasihallah
Alhamdullilah.. syukurpadamu ya Allah kau maha mendengar apa yg aku pohon.. kau telah permudahkan urusan ku hari ini
#terimakasihallah 
#syukuralhamdullilah
Hey awak semua , mari cepat dapatkan cookies CMW โ—๏ธ
.
Tinggal 10 pax lagi ja dkt tgn admin sebelum yg terbaru pny masuk pada 28/1 ni ๐Ÿคค๐Ÿคคโ—๏ธ
.
Harga Rm13.00 / pax
Kalau beli 2  Rm25.00
Kalau 3 pax special price 
Rm32.00 .
Cepat wasap 014-3385520 ๐Ÿค™๐Ÿผ๐Ÿ˜ฌ
.
#terbaik #terimakasihallah #uitm #unikl #politeknik #kulim #kedah #sayajual #sedapgila #cookiessedap #sapotlokal #malaysia #foodhuntermalaysia #halal
Ngeteh dgn @kulincempaka n @sazlia88 tpi tk cukup corum..later2 kita ngeteh sma2 yer @sazrizah_eija.. #alhamdullillahrezeki #terimakasihAllah #diaryofsupermom๐Ÿ’—๐Ÿ’„ #picoftheday 
24jan18
Rabu..
Alhamdulillah... Baby #hanisdamia dah makin sihat.... Dia nak tangkap gambar buat bentuk love โค.... Tapi jadi bentuk lain... Baby nak ucapkan ribuan terima kasih atas doa2 supaya dia sihat semula... Sekarang makin sihat... #terimakasihallah #terimakasih #gengayamguren๐Ÿ—๐Ÿ—๐Ÿ—
Alhamdulillah... Baby #hanisdamia  dah makin sihat.... Dia nak tangkap gambar buat bentuk love โค.... Tapi jadi bentuk lain... Baby nak ucapkan ribuan terima kasih atas doa2 supaya dia sihat semula... Sekarang makin sihat... #terimakasihallah  #terimakasih  #gengayamguren ๐Ÿ—๐Ÿ—๐Ÿ—
Assalammualaikum...
Selamat pagi..
.
Semoga kita semua sentiasa sihat, dirahmati & dilimpahi rezeki oleh Allah SWT.
.
Aamiin Aamiin Ya Rabbal'Aalamiin..
.
#Alhamdullillah
#syukur
#terimakasihAllah
#sayangAllah
#sayangsemua
๐ŸŽค๐ŸŽถ bangun pagi...gosok gigi...cuci muka...makan roti...minum kopi...#MinKaffe semestinya ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘... ๐ŸŽถ๐ŸŽค #assalamualaikum 
#selamatpagi
#happyworking 
#terimakasihAllah 
#syukurselalu๐Ÿ˜Š 
#ProjekSTG 
#projekKekGulaHangus
Assalamualaikum & Salam Subuh. . 
Terima Kasih Allah atas segala rezeki yang diberikan. . 
Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam. ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช
. 
Nak order #airfreshener contact number ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
www.wasap.my/60134265711

#assalamualaikum 
#salamsubuh
#alhamdulillah 
#terimakasihAllah 
#airfreshener 
#newbaby 
#dexandraperfumes 
#WASSAP_0134265711 
#wangiankehidupan 
#rynuardexandra 
#CodTemerlohMentakab 
#codKUANTAN_TEMERLOH_MARAN_MENTAKAB 
#dropshipdiperlukan 
#dropshipwanted
Assalamualaikum & Salam Subuh. . Terima Kasih Allah atas segala rezeki yang diberikan. . Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam. ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช . Nak order #airfreshener  contact number ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡ www.wasap.my/60134265711 #assalamualaikum  #salamsubuh  #alhamdulillah  #terimakasihAllah  #airfreshener  #newbaby  #dexandraperfumes  #WASSAP_0134265711  #wangiankehidupan  #rynuardexandra  #CodTemerlohMentakab  #codKUANTAN_TEMERLOH_MARAN_MENTAKAB  #dropshipdiperlukan  #dropshipwanted 
Tidak mengapa .... teruskan perjuangan, disaat kau kena kecam sampai koyak mental dan rabak seluruh perasaan, takpe kau bertabah je dan redha kan aje walau sakit dan pahit menelan segala ranjau kau sabar je, biarkan aje dorang berbicara dan yang mendengar percaya dengan kata2 nista dorang bcz kau percaya satu antara karma bahawa kebenaran akan terbukti dengan jelas apabila mereka tahu kau berada dipihak yang benar.
.
. Dan pertemuan ini antara bukti kesunguhan utk merialisasikan impian menjadi kenyataan.

#abamajib #seninegara #filmmarker #production #simpang3production #PailangJB #media3#abamajib #seninegara  #ceritakami #kobagus #ujibakat #casting #pasanganyangbahagia #inilahsayaapaadanya #bincang #santai #filmmarker #production #pawagam #akandatang #simpang3production #simpang3motorsport #media3 #kualibelangkaspower #hod #meeting #komemangbagus #terimakasihallah #terimakasihfmly #terimakasihsemua #terimakasihbosss
Tidak mengapa .... teruskan perjuangan, disaat kau kena kecam sampai koyak mental dan rabak seluruh perasaan, takpe kau bertabah je dan redha kan aje walau sakit dan pahit menelan segala ranjau kau sabar je, biarkan aje dorang berbicara dan yang mendengar percaya dengan kata2 nista dorang bcz kau percaya satu antara karma bahawa kebenaran akan terbukti dengan jelas apabila mereka tahu kau berada dipihak yang benar. . . Dan pertemuan ini antara bukti kesunguhan utk merialisasikan impian menjadi kenyataan. #abamajib  #seninegara  #filmmarker  #production  #simpang3production  #PailangJB  #media3 #abamajib  #seninegara  #ceritakami  #kobagus  #ujibakat  #casting  #pasanganyangbahagia  #inilahsayaapaadanya  #bincang  #santai  #filmmarker  #production  #pawagam  #akandatang  #simpang3production  #simpang3motorsport  #media3  #kualibelangkaspower  #hod  #meeting  #komemangbagus  #terimakasihallah  #terimakasihfmly  #terimakasihsemua  #terimakasihbosss 
Happy Birthday dearself. Semoga aku diberikan pelangi selepas hujan, senyuman selepas kesedihan, rahmat disetiap ujian dan kekuatan di setiap dugaan๐Ÿ™‚. #FaridTurn23 #birthdayboy #takdebaikbaikke #terimakasihallah
Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah swt kerana telah memberikan limpah dan kurnianya untuk sya bersama2 di dalam majlis ilmu dan pengijazahan daripada Ulama Syria SHEIKH MUHAMMAD KURAYYIM RAJIH. Alhamdulillah sya dapat duduk betol2 dihadapan beliau, semoga ada keberkatan untuk diriku yang lemah ini aamiin. Alhamdulillah bnyak perkongsian yang diberikan oleh beliau sebentar tadi walaupun sya x paham beliau ckp ape, sbb beliau ckp dalam bahasa Arab, tapi alhamdulillah terima kasih kpda Ustaz yang menterjemahkannya, nur drpda Allah tu ada di muka mereka. Tenang bila melihat. Antara perkongsian tadi ialah tentang solat, bacaan Al fatihah, selepas bacaan al fatihah drpda imam semasa berjemaah kita perlu bersama2 mengaminkan kerana malaikat juga mengaminkan, maka terampun lah semua dosa kita yg lepas2 tu subhanallah, kemudian dalam solat , wajib ada tomakninah klo tak, tak sah solat kita, panjang tomakninah itu cukup la sekadar menyebut subhanallah, kemudian jika kita mengasihi haiwan maka Allah juga akan mengasihi kita, tapi klo kita bela seekor kucing tapi tidak diberikan makanan sehingga mati kucing tu maka Allah akan balas kita dengan neraka, masyaallah, takot. Kemudian klo lambat masuk saf solat jemaah tu, jangan tergesa2 nak kejar rakaat, tapi relax dan solat seperti biasa, mana yg tertinggal rakaat tu maknanya dia x dapat rukuk bersama2 imam lah maka gantikan dengan tambah rakaat yang tertinggal. Jadi inshaaAllah semoga Ilmu ini bermanfaat ntuk kita smua.
#Alhamdulillah
#TerimaKasihAllah
#respect
Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah swt kerana telah memberikan limpah dan kurnianya untuk sya bersama2 di dalam majlis ilmu dan pengijazahan daripada Ulama Syria SHEIKH MUHAMMAD KURAYYIM RAJIH. Alhamdulillah sya dapat duduk betol2 dihadapan beliau, semoga ada keberkatan untuk diriku yang lemah ini aamiin. Alhamdulillah bnyak perkongsian yang diberikan oleh beliau sebentar tadi walaupun sya x paham beliau ckp ape, sbb beliau ckp dalam bahasa Arab, tapi alhamdulillah terima kasih kpda Ustaz yang menterjemahkannya, nur drpda Allah tu ada di muka mereka. Tenang bila melihat. Antara perkongsian tadi ialah tentang solat, bacaan Al fatihah, selepas bacaan al fatihah drpda imam semasa berjemaah kita perlu bersama2 mengaminkan kerana malaikat juga mengaminkan, maka terampun lah semua dosa kita yg lepas2 tu subhanallah, kemudian dalam solat , wajib ada tomakninah klo tak, tak sah solat kita, panjang tomakninah itu cukup la sekadar menyebut subhanallah, kemudian jika kita mengasihi haiwan maka Allah juga akan mengasihi kita, tapi klo kita bela seekor kucing tapi tidak diberikan makanan sehingga mati kucing tu maka Allah akan balas kita dengan neraka, masyaallah, takot. Kemudian klo lambat masuk saf solat jemaah tu, jangan tergesa2 nak kejar rakaat, tapi relax dan solat seperti biasa, mana yg tertinggal rakaat tu maknanya dia x dapat rukuk bersama2 imam lah maka gantikan dengan tambah rakaat yang tertinggal. Jadi inshaaAllah semoga Ilmu ini bermanfaat ntuk kita smua. #Alhamdulillah  #TerimaKasihAllah  #respect 
Takde dua org kiri dan kanan aku ni... takkan ada laa aku dkt dunia ni... Terima Kasih pada mak dan ayah yg da membesarkan aku hingga ke besar ni.. Terima Kasih dan Syukur pada Allah kerana telah memberi aku peluang bernafas hingga ke hari ini.. Selamat Hari Lahir utk aku 230118 โœŒ๐Ÿผ
#selamatharijadi #selamatharilahir #alhamdulillah #syukurselalualhamdulillah #terimakasihmakayah #terimakasihallah #happybirthdaytome #happybornday
Soon.. In Shaa Allah... Semoga dipermudahkan.... .
.
#terimakasihAllah #rezekianak #shahalamkamidatang
Alhamdulillah #terimakasihallah makbulkan doa hambaMU ni supaya kedai @restoranrayyanamshar sentiasa maju kedepan aamiin ๐Ÿคฒ๐Ÿป๐Ÿ˜Š #terimakasihcustomerlovers mari2 jemput dinner di @restoranrayyanamshar dkt KOSMOPLEKS BANDAR BARU SALAK TINGGI, SEPANG #bbst #tamanseroja #tamanexora
Untuk kedua cintaku,  papah dan kenzie lakilaki yang akan menemaniku sampai tua nanti tetaplah sehat, kuat dan bahagia ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜š๐Ÿ’ช #mylifeโค๏ธ #myhero 
#myfamilyโค๏ธ #allhmdulillah 
#terimakasihallah
Sedang borak2 tetiba bang @aarondwiaziz . berdezuppppp mohon bergambar.... koooo rasaaa !!!! .... apa kesss... hahahahhaha... baik ngaku u alls bincg2 apa  tadiiii.....hahahahahhaha

#abamajib #seninegara #filmmarker #production #simpang3production #PailangJB #media3#abamajib #seninegara  #ceritakami #kobagus #ujibakat #casting #pasanganyangbahagia #inilahsayaapaadanya #bincang #santai #filmmarker #production #pawagam #akandatang #simpang3production #simpang3motorsport #media3 #kualibelangkaspower #hod #meeting #komemangbagus #terimakasihallah #terimakasihfmly #terimakasihsemua #terimakasihbosss
Sedang borak2 tetiba bang @aarondwiaziz . berdezuppppp mohon bergambar.... koooo rasaaa !!!! .... apa kesss... hahahahhaha... baik ngaku u alls bincg2 apa tadiiii.....hahahahahhaha #abamajib  #seninegara  #filmmarker  #production  #simpang3production  #PailangJB  #media3 #abamajib  #seninegara  #ceritakami  #kobagus  #ujibakat  #casting  #pasanganyangbahagia  #inilahsayaapaadanya  #bincang  #santai  #filmmarker  #production  #pawagam  #akandatang  #simpang3production  #simpang3motorsport  #media3  #kualibelangkaspower  #hod  #meeting  #komemangbagus  #terimakasihallah  #terimakasihfmly  #terimakasihsemua  #terimakasihbosss 
Semoga Tuhan membalas Doa doamu nak...dan kita di pertemukan kembali...thx pantiasuhan_pagesangan

Thx mbk @fadjryana 
Thx patner @nain_hareva17 @aliwafa022 
Terbaik 
#berbagikebahagian #senang #terimakasihallah
Semoga Tuhan membalas Doa doamu nak...dan kita di pertemukan kembali...thx pantiasuhan_pagesangan Thx mbk @fadjryana Thx patner @nain_hareva17 @aliwafa022 Terbaik #berbagikebahagian  #senang  #terimakasihallah 
Goreng Tapai ubi kayu ngn minyak je, tak payah salut tepung pun dah sedap. Kalau makan ngan cendol lagi umppp... ๐Ÿ˜‰
. . .

#syukurselalu #syukuralhamdulillah #terimakasihAllah #tapaiubi