an online Instagram web viewer

#tipscantik medias

Photos

Cuci cuci yang benar yuk, jaga kebersihan wajah ya, sebelum menyesal pada akhirnya hlo 😉

#favoritosbeauty #beautytips #tipscantik
Selamat tidur, sleep well, sleep tight, good night, nice dream 😉😚😚
.
#favoritosbeauty #beautytips #tipscantik
BAGAI MANA KITA BISA MEWUJUDKAN HARAPAN KITA UNTUK BISA MENDAPATKAN BUAH HATI??
Ketika kita merasa kehabisan waktu untuk menunggu...
Kehabisan cara yang harus di coba..
Harus kah menyerah dan mengubur harapan untuk bisa merasakan pelukan buah hati bunda..
Haruskah berhenti dari setiap usaha karena kita sudah berprasangka semua juga percuma???
Bunda,, jika kita menyerah dengan hal yang hanya menunggu waktu saja..
Jika kita tidak bisa berprasangka baik kepada Sang Pemberi kepercayaan mari kita renungkan lagi apakah memang kita pantas untuk di percaya..
Karena ketika buah hati hadir dalam keluarga kecil kita, itu juga akan membutuhkan kesabaran bunda, keyakinan bunda, dan semangat bunda agar dia bisa tumbuh menjadi kebanggan bunda dan keluarga..
Jangan menutup diri pada setiap kesempatan yang ada dihadapan bunda.. tidak ada yang kebetulan di dunia ini semua sudah Tuhan atur sebaik-baiknya...
Ketika bunda membaca tulisan ini mungkin ini salah satu jalan Tuhan untuk memberi kita kesempatan kembali mencoba.. berusaha dan berdo'a sampai Tuhan yakin usaha keras bunda, keyakinan bunda dan kesabaran bunda, bunda pantas menerima kepercayaan atas kehadiran buah hati dalam keluarga kecil bunda... Amin  Follow: 
@solusi.hamil.sehat01
@solusi.hamil.sehat01
@solusi.hamil.sehat01
@solusi.hamil.sehat01
@solusi.hamil.sehat01
🏥Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan bayi
️✔ contact person :
Pin: D7756D25
Wa: 082218609694 
LINE: prospectiv.mother
️
BAGAI MANA KITA BISA MEWUJUDKAN HARAPAN KITA UNTUK BISA MENDAPATKAN BUAH HATI?? Ketika kita merasa kehabisan waktu untuk menunggu... Kehabisan cara yang harus di coba.. Harus kah menyerah dan mengubur harapan untuk bisa merasakan pelukan buah hati bunda.. Haruskah berhenti dari setiap usaha karena kita sudah berprasangka semua juga percuma??? Bunda,, jika kita menyerah dengan hal yang hanya menunggu waktu saja.. Jika kita tidak bisa berprasangka baik kepada Sang Pemberi kepercayaan mari kita renungkan lagi apakah memang kita pantas untuk di percaya.. Karena ketika buah hati hadir dalam keluarga kecil kita, itu juga akan membutuhkan kesabaran bunda, keyakinan bunda, dan semangat bunda agar dia bisa tumbuh menjadi kebanggan bunda dan keluarga.. Jangan menutup diri pada setiap kesempatan yang ada dihadapan bunda.. tidak ada yang kebetulan di dunia ini semua sudah Tuhan atur sebaik-baiknya... Ketika bunda membaca tulisan ini mungkin ini salah satu jalan Tuhan untuk memberi kita kesempatan kembali mencoba.. berusaha dan berdo'a sampai Tuhan yakin usaha keras bunda, keyakinan bunda dan kesabaran bunda, bunda pantas menerima kepercayaan atas kehadiran buah hati dalam keluarga kecil bunda... Amin Follow: @solusi.hamil.sehat01 @solusi.hamil.sehat01 @solusi.hamil.sehat01 @solusi.hamil.sehat01 @solusi.hamil.sehat01 🏥Untuk mendapatkan info kesehatan, medis, Program hamil & hiburan bayi ️✔ contact person : Pin: D7756D25 Wa: 082218609694 LINE: prospectiv.mother ️
Penatnyaaaaa hari hari nak kena lukis kening 😭😭😭
.
Rileks ahhh babe #eyebrowhennabysyahmimi kan hado, harini lukis esok lusa dah tayah lukis dah. Jimat masa dan tenaga kan?😉
.
Order now uolls, RM19.90 jur ❤️
.
Whatsapp now 📲011-37422605
.
#eyebrowhenna #hennabysyahmimi #eyebrowhennabysyahmimi #inaikeningbysyahmimi #inaikening #inaikeninghalal #inaikeningmurah #jomcantik #tipscantik #nakcantik #tipsmakeup
Sangat tidak membahayakan cik, sebab serbuk Nucifera ni sangat halus sehingga -200 mesh (halus macam tepung) dan berasaskan 100% bahan organik. Selamat digunakan dan ada kelulusan daripada kementerian kesihatan malaysia lagi taw . No KKM (NOT160303473K) :)
======================
#nuciferateethwhitening #nucifera #teethwhitening #gigi #gigiputih #gigicantik #braces #klinikgigi #uitm #usm #ukm #politeknik #uum #upm #unimas #upsi #pdrm #penjagaangigi #tipsgigi #karanggigi #putihkangigimurah #bracesmurah #tipscantik #cantik #beauty
Sangat tidak membahayakan cik, sebab serbuk Nucifera ni sangat halus sehingga -200 mesh (halus macam tepung) dan berasaskan 100% bahan organik. Selamat digunakan dan ada kelulusan daripada kementerian kesihatan malaysia lagi taw . No KKM (NOT160303473K) :) ====================== #nuciferateethwhitening  #nucifera  #teethwhitening  #gigi  #gigiputih  #gigicantik  #braces  #klinikgigi  #uitm  #usm  #ukm  #politeknik  #uum  #upm  #unimas  #upsi  #pdrm  #penjagaangigi  #tipsgigi  #karanggigi  #putihkangigimurah  #bracesmurah  #tipscantik  #cantik  #beauty 
*BOLEH KE GUNA ARANG AKTIF NI?* Say No More kepada keraguan anda 😉

Pss lagi satu arang aktif ni bukan macam arang awak buat BBQ tu tau! Arang aktif ni saiznya lebih halus (200mash) and pembakarannya lebih teratur dan terperinci 😍

#nuciferateethwhitening #nucifera #teethwhitening #gigi #gigiputih #gigicantik #braces #klinikgigi #uitm #usm #ukm #politeknik #uum #upm #unimas #upsi #pdrm #penjagaangigi #tipsgigi #karanggigi #putihkangigimurah #bracesmurah #tipscantik #cantik #beauty
*BOLEH KE GUNA ARANG AKTIF NI?* Say No More kepada keraguan anda 😉 Pss lagi satu arang aktif ni bukan macam arang awak buat BBQ tu tau! Arang aktif ni saiznya lebih halus (200mash) and pembakarannya lebih teratur dan terperinci 😍 #nuciferateethwhitening  #nucifera  #teethwhitening  #gigi  #gigiputih  #gigicantik  #braces  #klinikgigi  #uitm  #usm  #ukm  #politeknik  #uum  #upm  #unimas  #upsi  #pdrm  #penjagaangigi  #tipsgigi  #karanggigi  #putihkangigimurah  #bracesmurah  #tipscantik  #cantik  #beauty 
*7 SEBAB anda perlu dapatkan nucifera*

1) Berat 100g(banyak)

2) Anggaran 450x penggunaan = 7 bulan (2x sehari gosok gigi)

3) Pilihan pengguna 
4) Lebih berbaloi berbanding caj rawatan gigi di klinik swasta/kerajaan

5) 100% Organik

6) Lulus KKM

7)  harga sepadan dengan kuantiti & kualiti

#nuciferateethwhitening #nucifera #teethwhitening #gigi #gigiputih #gigicantik #braces #klinikgigi #uitm #usm #ukm #politeknik #uum #upm #unimas #upsi #pdrm #penjagaangigi #tipsgigi #karanggigi #putihkangigimurah #bracesmurah #tipscantik #cantik #beauty
*7 SEBAB anda perlu dapatkan nucifera* 1) Berat 100g(banyak) 2) Anggaran 450x penggunaan = 7 bulan (2x sehari gosok gigi) 3) Pilihan pengguna 4) Lebih berbaloi berbanding caj rawatan gigi di klinik swasta/kerajaan 5) 100% Organik 6) Lulus KKM 7) harga sepadan dengan kuantiti & kualiti #nuciferateethwhitening  #nucifera  #teethwhitening  #gigi  #gigiputih  #gigicantik  #braces  #klinikgigi  #uitm  #usm  #ukm  #politeknik  #uum  #upm  #unimas  #upsi  #pdrm  #penjagaangigi  #tipsgigi  #karanggigi  #putihkangigimurah  #bracesmurah  #tipscantik  #cantik  #beauty 
Pepaya adalah buah yang kaya akan kalsium, vitamin, zat besi, dan riboflavin. Pepaya juga memiliki kadar lemak yang sangat rendah. Kandungan papain dalam buah pepaya juga membantu melancarkan pencernaan dan mengatasi konstipasi. Karena itulah buah ini sangat baik untuk diet.
.
.
Laman realbeautyspot.com melansir bahwa sepotong pepaya memiliki kandungan 2,7 gram serat yang baik untuk diet. Selain itu juga serat akan menyerap karbohidrat. Tak hanya itu saja, kandungan air dalam buah pepaya juga sangat tinggi. Air dalam buah pepaya sejumlah 89% dari berat totalnya. Ini berguna untuk membuang racun dalam tubuh dan membuat metabolisme lebih lancar.
.
.
Dicari 8 wanita suka pepaya dan suka makan nasi tapi ingin turun berat badan, klik aja link di bio yaa !! #diet #tipslangsing #bosangemuk #turunberatbadan #tipscantik #tipskurus #banjarmasinbungas #surabaya #jakarta #palembang #makassar #sehat #indonesianfood #malaysia
Pepaya adalah buah yang kaya akan kalsium, vitamin, zat besi, dan riboflavin. Pepaya juga memiliki kadar lemak yang sangat rendah. Kandungan papain dalam buah pepaya juga membantu melancarkan pencernaan dan mengatasi konstipasi. Karena itulah buah ini sangat baik untuk diet. . . Laman realbeautyspot.com melansir bahwa sepotong pepaya memiliki kandungan 2,7 gram serat yang baik untuk diet. Selain itu juga serat akan menyerap karbohidrat. Tak hanya itu saja, kandungan air dalam buah pepaya juga sangat tinggi. Air dalam buah pepaya sejumlah 89% dari berat totalnya. Ini berguna untuk membuang racun dalam tubuh dan membuat metabolisme lebih lancar. . . Dicari 8 wanita suka pepaya dan suka makan nasi tapi ingin turun berat badan, klik aja link di bio yaa !! #diet  #tipslangsing  #bosangemuk  #turunberatbadan  #tipscantik  #tipskurus  #banjarmasinbungas  #surabaya  #jakarta  #palembang  #makassar  #sehat  #indonesianfood  #malaysia 
Pepaya adalah buah yang kaya akan kalsium, vitamin, zat besi, dan riboflavin. Pepaya juga memiliki kadar lemak yang sangat rendah. Kandungan papain dalam buah pepaya juga membantu melancarkan pencernaan dan mengatasi konstipasi. Karena itulah buah ini sangat baik untuk diet.
.
.
Laman realbeautyspot.com melansir bahwa sepotong pepaya memiliki kandungan 2,7 gram serat yang baik untuk diet. Selain itu juga serat akan menyerap karbohidrat. Tak hanya itu saja, kandungan air dalam buah pepaya juga sangat tinggi. Air dalam buah pepaya sejumlah 89% dari berat totalnya. Ini berguna untuk membuang racun dalam tubuh dan membuat metabolisme lebih lancar.
.
.
Dicari 8 wanita suka pepaya dan suka makan nasi tapi ingin turun berat badan, klik aja link di bio yaa !! #diet #tipslangsing #bosangemuk #turunberatbadan #tipscantik #tipskurus #banjarmasinbungas #surabaya #jakarta #palembang #makassar #sehat #indonesianfood
Pepaya adalah buah yang kaya akan kalsium, vitamin, zat besi, dan riboflavin. Pepaya juga memiliki kadar lemak yang sangat rendah. Kandungan papain dalam buah pepaya juga membantu melancarkan pencernaan dan mengatasi konstipasi. Karena itulah buah ini sangat baik untuk diet. . . Laman realbeautyspot.com melansir bahwa sepotong pepaya memiliki kandungan 2,7 gram serat yang baik untuk diet. Selain itu juga serat akan menyerap karbohidrat. Tak hanya itu saja, kandungan air dalam buah pepaya juga sangat tinggi. Air dalam buah pepaya sejumlah 89% dari berat totalnya. Ini berguna untuk membuang racun dalam tubuh dan membuat metabolisme lebih lancar. . . Dicari 8 wanita suka pepaya dan suka makan nasi tapi ingin turun berat badan, klik aja link di bio yaa !! #diet  #tipslangsing  #bosangemuk  #turunberatbadan  #tipscantik  #tipskurus  #banjarmasinbungas  #surabaya  #jakarta  #palembang  #makassar  #sehat  #indonesianfood 
Genuine testimoni from our darling customer. .
Alhamdulillah positif feedback dari pelanggan kami ni!
.
Dah jatuh cinta dengan Love Potion 😍😍
.
.
Jom cuba sekarang!
.
=========================
Apa yang Love Potion by Hush Hush mampu lakukan??
.
💋Membesarkan saiz payudara
💋Menegangkan payudara dan lurah
💋Menghidrat & menguatkan semula tisu payudara
💋Menghapuskan stretch mark
💋Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara
💋Mengatasi masalah payudara leper akibat penyusuan bayi
💋Seimbangkan saiz kedua2 payudara
.
📱Whatsapp "Hush" ke 0145569890
📱Whatsapp "Hush" ke 0145569890
📱Whatsapp "Hush" ke 0145569890

#produkwanita #produkkecantikan #produkkecantikanmurah #ubatbesartetek #produkpayudara #produkputihgebu #produkbesarkanpunggung #jamudara #ubatbesarkanpayudara #krimpayudara  #glutacaps #aurawhite #perempuancantik #wanitaseksi #abangsado #lelakihandsome #awekcun #awekseksi #isteripuas #quputeh #hushhush #lovepotionbyhushhush #tipscantik #krimtetek #krimbesarkanpayudara #gadismelayu #iphonemalaysia
Genuine testimoni from our darling customer. . Alhamdulillah positif feedback dari pelanggan kami ni! . Dah jatuh cinta dengan Love Potion 😍😍 . . Jom cuba sekarang! . ========================= Apa yang Love Potion by Hush Hush mampu lakukan?? . 💋Membesarkan saiz payudara 💋Menegangkan payudara dan lurah 💋Menghidrat & menguatkan semula tisu payudara 💋Menghapuskan stretch mark 💋Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara 💋Mengatasi masalah payudara leper akibat penyusuan bayi 💋Seimbangkan saiz kedua2 payudara . 📱Whatsapp "Hush" ke 0145569890 📱Whatsapp "Hush" ke 0145569890 📱Whatsapp "Hush" ke 0145569890 #produkwanita  #produkkecantikan  #produkkecantikanmurah  #ubatbesartetek  #produkpayudara  #produkputihgebu  #produkbesarkanpunggung  #jamudara  #ubatbesarkanpayudara  #krimpayudara  #glutacaps  #aurawhite  #perempuancantik  #wanitaseksi  #abangsado  #lelakihandsome  #awekcun  #awekseksi  #isteripuas  #quputeh  #hushhush  #lovepotionbyhushhush  #tipscantik  #krimtetek  #krimbesarkanpayudara  #gadismelayu  #iphonemalaysia 
Tudiaaa..tengah malam kita meroket benda baru masuk page kami.
.
Dyxy !!! Barang kecantikan tengah meletop sekarang.. harga pun sempoi.. Jom dm cara nak pakai ka apa ka sesuai ka tak ka dengan kulit hampa ...
.
Cakap utara pulak dah.. 😂😅..WhatsApp kami dekat no ni taw : 0124306534
#dyxy #testimonidyxy #dyxymurah #dyxyoriginal #dyxycosmetics #dyxymalaysia #tipscantik #produkkecantikkan #berusmekap #dyxyoriginalproduct #dyxyset #dyxypenang
MAKIN TEGANG MAKIN SAYANG ❤️❤️ Malam nie malam jumaat ye?hehe jadikan malam anda malam yg penuh dgn mimpi indah, mimpi yg tak akan dapat dilupakan sampai bila2. Jadikan malam anda juga malam yg penuh dgn keseronokan dan membahagiakan. Jangan lupa sapu bconfident supaya nampak tegang selalu, hubby pn confirm makin sayang. Selamat malam semua 😉😍 Utk promosi lebih jimat dan berbaloi whatsapp kakkin

019-3357190
019-3357190
.
#serumpayudara #bconfidentmantap #bconfidentlakukeras #serumpayudaradanpunggung #originalproduk #sungaibesar #lemonex #dxzy #marykay #tipsmantap #besarkanpayudara #bconfidentsingapore #bconfidentbrunei#bconfidentjohor #tipscantik #hudabeautyproduk #iklanbconfident #bconfidentselangor #bconfidentsale #makeupbellaz #aurawhite #datovida #breastfeedingmom #promosimurahgila #gegarvaganza2017 #meletop #masalahputing #masalahpayudara #pikatsuami #redvelvetdrama
MAKIN TEGANG MAKIN SAYANG ❤️❤️ Malam nie malam jumaat ye?hehe jadikan malam anda malam yg penuh dgn mimpi indah, mimpi yg tak akan dapat dilupakan sampai bila2. Jadikan malam anda juga malam yg penuh dgn keseronokan dan membahagiakan. Jangan lupa sapu bconfident supaya nampak tegang selalu, hubby pn confirm makin sayang. Selamat malam semua 😉😍 Utk promosi lebih jimat dan berbaloi whatsapp kakkin 019-3357190 019-3357190 . #serumpayudara  #bconfidentmantap  #bconfidentlakukeras  #serumpayudaradanpunggung  #originalproduk  #sungaibesar  #lemonex  #dxzy  #marykay  #tipsmantap  #besarkanpayudara  #bconfidentsingapore  #bconfidentbrunei #bconfidentjohor  #tipscantik  #hudabeautyproduk  #iklanbconfident  #bconfidentselangor  #bconfidentsale  #makeupbellaz  #aurawhite  #datovida  #breastfeedingmom  #promosimurahgila  #gegarvaganza2017  #meletop  #masalahputing  #masalahpayudara  #pikatsuami  #redvelvetdrama 
Bahan utama dalam #SureGlowLotion adalah Susu dan Serbuk Mutiara .
.
Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion :
.
* Membersihkan kulit
* Melembutkan kulit
* Mencerahkan kulit
* Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit
* Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus
.
For more details, kindly whatsapp #SUREGLOW to 016-7634967 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Bahan utama dalam #SureGlowLotion  adalah Susu dan Serbuk Mutiara . . Kelebihan susu dalam #SureGlowLotion  : . * Membersihkan kulit * Melembutkan kulit * Mencerahkan kulit * Menjaga kekenyalan, dan kelembapan kulit * Membuatkan kulit menjadi lebih segar & halus . For more details, kindly whatsapp #SUREGLOW  to 016-7634967 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Alhamdulillah dulu kulit sunburn teruk, kini tiada lagi masalah sunburn selepas adik ni konsisten sapu #SureGlowLotion malam2.
.
Untuk pengetahuan uols, SureGlow sesuai dijadikan masker muka & badan. Malam sebelum tidur uols sapu tebal2 lotion kat tempat yang bermasalah.
.
Ada sape2 lagi nak sis bantu masalah kulit kering/kusam/sunburn??
.
Whatsapp sis 016-7634967 NOW!
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Alhamdulillah dulu kulit sunburn teruk, kini tiada lagi masalah sunburn selepas adik ni konsisten sapu #SureGlowLotion  malam2. . Untuk pengetahuan uols, SureGlow sesuai dijadikan masker muka & badan. Malam sebelum tidur uols sapu tebal2 lotion kat tempat yang bermasalah. . Ada sape2 lagi nak sis bantu masalah kulit kering/kusam/sunburn?? . Whatsapp sis 016-7634967 NOW! . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion or tak?
.
#SureGlowLotion ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! .
.
Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe 😘.
.
Whatsapp 016-7634967 untuk dapatkan #SureGlowLotion .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #like4likes #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion  or tak? . #SureGlowLotion  ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! . . Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe 😘. . Whatsapp 016-7634967 untuk dapatkan #SureGlowLotion  . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #like4likes  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Sebelah putih sebelah hitam!😱💁🏻
.
Wowww serius nampak kulit makin putih! Sekali sapu je terus putih & wangi 😘. Thank you dik sbb konsisten pakai #SureGlowLotion sejak 8 bulan yang lalu 🌹. Nak cantik kena rajin tau..
.
Nak cuba #SureGlowLotion & dapatkan kulit putih gebu??
Whatsapp 📲016-7634967 .
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Sebelah putih sebelah hitam!😱💁🏻 . Wowww serius nampak kulit makin putih! Sekali sapu je terus putih & wangi 😘. Thank you dik sbb konsisten pakai #SureGlowLotion  sejak 8 bulan yang lalu 🌹. Nak cantik kena rajin tau.. . Nak cuba #SureGlowLotion  & dapatkan kulit putih gebu?? Whatsapp 📲016-7634967 . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Testimoni fresshhhhh ni uolsss! Tengok ni, takda dah kulit gelap. Putih serta merta! 😍 alhamdullilah, customer customer PK semua happy dah dapat kulit cerah yang macam diorang nak, PK mmg effect super laju uols 😍
.
.
Ada yang detox sebab nak buang toksin di badan baru lah dapat putih gebu seluruh badan , ada yang dah dapat effect cerah walaupun hanya 2 hari consume 😍😍
.
.
Masih tak percaya ?? KESAN SEAWAL 7 HARI !!! Alhamdulillah syukur belum sampai sebulan produk Putih Korea di pasarkan ramai yang bagi feedback positif & paling penting keyakinan pengguna terhadap produk Putih Korea yang sememangnya berkesan & PREMIUM QUALITY ! .
.
Siapa nak? Whatsapp sis 0134611636 😘📲
.
#PutihKoreaTESTIMONI #ThejunniPUTIHKOREA #PutihkoreaRESELLER #JutawanPutihKorea #agentputihkorea #nakputih #nakcantik #ubatkecutjerawat #mukaflawless #caraflawless #tipscantik #codkedah #codpenang #codkulim #codsungaipetani #codbukitmertajam
Testimoni fresshhhhh ni uolsss! Tengok ni, takda dah kulit gelap. Putih serta merta! 😍 alhamdullilah, customer customer PK semua happy dah dapat kulit cerah yang macam diorang nak, PK mmg effect super laju uols 😍 . . Ada yang detox sebab nak buang toksin di badan baru lah dapat putih gebu seluruh badan , ada yang dah dapat effect cerah walaupun hanya 2 hari consume 😍😍 . . Masih tak percaya ?? KESAN SEAWAL 7 HARI !!! Alhamdulillah syukur belum sampai sebulan produk Putih Korea di pasarkan ramai yang bagi feedback positif & paling penting keyakinan pengguna terhadap produk Putih Korea yang sememangnya berkesan & PREMIUM QUALITY ! . . Siapa nak? Whatsapp sis 0134611636 😘📲 . #PutihKoreaTESTIMONI  #ThejunniPUTIHKOREA  #PutihkoreaRESELLER  #JutawanPutihKorea  #agentputihkorea  #nakputih  #nakcantik  #ubatkecutjerawat  #mukaflawless  #caraflawless  #tipscantik  #codkedah  #codpenang  #codkulim  #codsungaipetani  #codbukitmertajam 
READY STOCK FOR A LIMITED TIME ONLY ❗️
.
.
#ThejunniPUTIHKOREA MELETOPss sangat sekarang ni.

Testimoni masukkk setiap hari 
Tak perlu bancuh2 
Tak perlu telan pil 
Tak perlu kunyah2 
Tak perlu injection .
.
Dengan Putih Korea Kemam 2 Sudu kecil SETIAP MALAM . Even period pun boleh consume boleh kurangkan rasa sakit segugut
.
.
WHATSAPP sis 0134611636 / klik link di bio .
.
Ready stock ni untuk beberapa kotak jeeee tauuu kalau lambat nanti jadi PRE ORDER ! .
.
Soo siapa nak cepat , boleh grab sekarang. Whatsapp 0134611636 (link di bio) 📲
.
#PutihKoreaTESTIMONI #ThejunniPUTIHKOREA #PutihkoreaRESELLER #JutawanPutihKorea #agentputihkorea #nakputih #nakcantik #ubatkecutjerawat #mukaflawless #caraflawless #tipscantik #codkedah #codpenang #codkulim #codsungaipetani #codbukitmertajam
READY STOCK FOR A LIMITED TIME ONLY ❗️ . . #ThejunniPUTIHKOREA  MELETOPss sangat sekarang ni. Testimoni masukkk setiap hari Tak perlu bancuh2 Tak perlu telan pil Tak perlu kunyah2 Tak perlu injection . . Dengan Putih Korea Kemam 2 Sudu kecil SETIAP MALAM . Even period pun boleh consume boleh kurangkan rasa sakit segugut . . WHATSAPP sis 0134611636 / klik link di bio . . Ready stock ni untuk beberapa kotak jeeee tauuu kalau lambat nanti jadi PRE ORDER ! . . Soo siapa nak cepat , boleh grab sekarang. Whatsapp 0134611636 (link di bio) 📲 . #PutihKoreaTESTIMONI  #ThejunniPUTIHKOREA  #PutihkoreaRESELLER  #JutawanPutihKorea  #agentputihkorea  #nakputih  #nakcantik  #ubatkecutjerawat  #mukaflawless  #caraflawless  #tipscantik  #codkedah  #codpenang  #codkulim  #codsungaipetani  #codbukitmertajam 
Buat @kartu_diskon oriflame yuk... bisa dapatkan harga hemat sepanjang tahun.

Keuntungan jadi member oriflame banyak banget lho
• Bisa blanja hemat dengan diskon member
• Peluang bisnis jadi reseller dan dapatkan keuntungan lanngsung dengan jualan produknya.
• Hingga penghasilan sebagai bisnis owner dari bisnis kosmetik.

Rewardsnya banyak :-) gak rugi deh sis..Tertarik buat bergabung dan punya bisnis kosmetik?? Yuk lanjut chat via whatsapp +62852-3779-0997 
#tipsdandancantik #cantiktiaphari #dandancantik #cantikalami #tipscantik #bisniskecantikan #bisniscantik #bisnisonline #ibuberbisnis #ibuberbisnisonline #penghasilantambahan #kartudiskonoriflame #diskoncantik #kartudiskon #oriflame #bisnisoriflame #bisnismasakini #belanjamurah #makeup #kosmetik #parfum  #oriflamedenpasar #oriflamebali

Tap 2x dan follow @ratnapastuti
Buat @kartu_diskon oriflame yuk... bisa dapatkan harga hemat sepanjang tahun. Keuntungan jadi member oriflame banyak banget lho • Bisa blanja hemat dengan diskon member • Peluang bisnis jadi reseller dan dapatkan keuntungan lanngsung dengan jualan produknya. • Hingga penghasilan sebagai bisnis owner dari bisnis kosmetik. Rewardsnya banyak :-) gak rugi deh sis..Tertarik buat bergabung dan punya bisnis kosmetik?? Yuk lanjut chat via whatsapp +62852-3779-0997 #tipsdandancantik  #cantiktiaphari  #dandancantik  #cantikalami  #tipscantik  #bisniskecantikan  #bisniscantik  #bisnisonline  #ibuberbisnis  #ibuberbisnisonline  #penghasilantambahan  #kartudiskonoriflame  #diskoncantik  #kartudiskon  #oriflame  #bisnisoriflame  #bisnismasakini  #belanjamurah  #makeup  #kosmetik  #parfum  #oriflamedenpasar  #oriflamebali  Tap 2x dan follow @ratnapastuti
Uols nak putih gebu dengan hanya sekali sapuan #SureGlowLotion ??
.
Kalau nak putih kekal kena rajin2 sapu #SureGlowLotion tau. Bukan hanya boleh dijadikan lotion badan, malah sesuai dijadikan pelembap, make up base & masker sebelum tidur..
.
Berminat??
Whatsapp 013-9068007 okay 👌🏻.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri 
#like4likes
Uols nak putih gebu dengan hanya sekali sapuan #SureGlowLotion  ?? . Kalau nak putih kekal kena rajin2 sapu #SureGlowLotion  tau. Bukan hanya boleh dijadikan lotion badan, malah sesuai dijadikan pelembap, make up base & masker sebelum tidur.. . Berminat?? Whatsapp 013-9068007 okay 👌🏻. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4likes 
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion or tak?
.
#SureGlowLotion ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! .
.
Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe 😘.
.
Whatsapp 013-9068007 untuk dapatkan #SureGlowLotion .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #like4likes #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion  or tak? . #SureGlowLotion  ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! . . Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe 😘. . Whatsapp 013-9068007 untuk dapatkan #SureGlowLotion  . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #like4likes  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Uols nak putih gebu dengan hanya sekali sapuan #SureGlowLotion ??
.
Kalau nak putih kekal kena rajin2 sapu #SureGlowLotion tau. Bukan hanya boleh dijadikan lotion badan, malah sesuai dijadikan pelembap, make up base & masker sebelum tidur..
.
Berminat??
Whatsapp 013-9068007 okay 👌🏻.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri 
#like4likes
Uols nak putih gebu dengan hanya sekali sapuan #SureGlowLotion  ?? . Kalau nak putih kekal kena rajin2 sapu #SureGlowLotion  tau. Bukan hanya boleh dijadikan lotion badan, malah sesuai dijadikan pelembap, make up base & masker sebelum tidur.. . Berminat?? Whatsapp 013-9068007 okay 👌🏻. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri  #like4likes 
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion or tak?
.
#SureGlowLotion ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! .
.
Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe 😘.
.
Whatsapp 013-9068007 untuk dapatkan #SureGlowLotion .
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #like4likes #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion  or tak? . #SureGlowLotion  ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! . . Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe 😘. . Whatsapp 013-9068007 untuk dapatkan #SureGlowLotion  . . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #like4likes  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Buat @kartu_diskon oriflame yuk... bisa dapatkan harga hemat sepanjang tahun.

Keuntungan jadi member oriflame banyak banget lho
• Bisa blanja hemat dengan diskon member
• Peluang bisnis jadi reseller dan dapatkan keuntungan lanngsung dengan jualan produknya.
• Hingga penghasilan sebagai bisnis owner dari bisnis kosmetik.

Rewardsnya banyak :-) gak rugi deh sis..Tertarik buat bergabung dan punya bisnis kosmetik?? Yuk lanjut chat via whatsapp +62852-3779-0997 
#tipsdandancantik #cantiktiaphari #dandancantik #cantikalami #tipscantik #bisniskecantikan #bisniscantik #bisnisonline #ibuberbisnis #ibuberbisnisonline #penghasilantambahan #kartudiskonoriflame #diskoncantik #kartudiskon #oriflame #bisnisoriflame #bisnismasakini #belanjamurah #makeup #kosmetik #parfum  #oriflamedenpasar #oriflamebali

Tap 2x dan follow @cantikoftheday :-)
Buat @kartu_diskon oriflame yuk... bisa dapatkan harga hemat sepanjang tahun. Keuntungan jadi member oriflame banyak banget lho • Bisa blanja hemat dengan diskon member • Peluang bisnis jadi reseller dan dapatkan keuntungan lanngsung dengan jualan produknya. • Hingga penghasilan sebagai bisnis owner dari bisnis kosmetik. Rewardsnya banyak :-) gak rugi deh sis..Tertarik buat bergabung dan punya bisnis kosmetik?? Yuk lanjut chat via whatsapp +62852-3779-0997 #tipsdandancantik  #cantiktiaphari  #dandancantik  #cantikalami  #tipscantik  #bisniskecantikan  #bisniscantik  #bisnisonline  #ibuberbisnis  #ibuberbisnisonline  #penghasilantambahan  #kartudiskonoriflame  #diskoncantik  #kartudiskon  #oriflame  #bisnisoriflame  #bisnismasakini  #belanjamurah  #makeup  #kosmetik  #parfum  #oriflamedenpasar  #oriflamebali  Tap 2x dan follow @cantikoftheday :-)
TIPS KULIT CANTIK : Basic Set For Beautiful Skin
.
.
Buat anda yang ingin dapatkan supplement basic untuk kecantikan kulit, Uma cadangkan untuk ambil Basic Set For Beautiful Skin ni👍🏻
.
.
Info berkenaan Vitamin C Shaklee:
➡️Produk semulajadi yang dihasilkan daripada ekstrak jagung, jadi ianya sesuai untuk anda yang mempunyai masalah perut sensitive
➡️Menggunakan hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) untuk mencapai profil pelepasan Vitamin C secara berperingkat di dalam badan
➡️Vitamin C Sustained Release ini melepaskan 500mg Vitamin C setiap 5 jam sekali untuk meningkatkan kadar penggunaan Vitamin C (secara tak langsung ianya mengelakkan pembaziran Vitamin C). Ini bersamaan dengan memakan 1 biji setengah buah oren setiap jam selama 5 jam.
➡️Ditambah dengan 120mg citrus bioflavonoids untuk meningkatkan kesan Vitamin C dalam badan
➡️Sumber antioksidan yang bagus untuk tubuh badan
➡️Bantu memelihara kesihatan gigi, gusi dan tulang
➡️Badan kita tidak boleh menghasilkan vitamin C sendiri, oleh itu kita perlu ambil vitamin C daripada sumber makanan harian dan supplements
.
.
Info berkenaan Vitamin E Shaklee:
➡️Sumber antioksidan yang penting untuk memelihara kesihatan yang baik
➡️Vitamin E membantu menguatkan sistem imun -Kajian menunjukkan Vitamin E meningkatkan fungsi imun golongan yang berusia
➡️1 kapsul Vitamin E membekalkan 400IU sumber Vitamin E semulajadi daripada minyak soya dalam bentuk D-alpha-tocopherol, yang mana ianya merupakan bentuk Vitamin E yang aktif secara biologikal, dan diserap dengan lebih baik oleh badan
➡️mengandungi 65mcg selenium untuk bantu memberikan fungsi Vitamin E yang optimum
➡️mengandungi 39.4mg ekstrak biji anggur yang mengandungi proanthocyanidins, sebatian yang mempunyai ciri antioksidan yang tinggi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Uma Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Uma Shaklee
011-10823296
.
.
#tipscantik #beautifultips #vitaminC #vitaminE ##flawlessskin #sayajual #sayajualshaklee #shakleemalaysia #shakleemarang#shakleeselangor#shakleekualaterengganu#shakleemalaysia#
TIPS KULIT CANTIK : Basic Set For Beautiful Skin . . Buat anda yang ingin dapatkan supplement basic untuk kecantikan kulit, Uma cadangkan untuk ambil Basic Set For Beautiful Skin ni👍🏻 . . Info berkenaan Vitamin C Shaklee: ➡️Produk semulajadi yang dihasilkan daripada ekstrak jagung, jadi ianya sesuai untuk anda yang mempunyai masalah perut sensitive ➡️Menggunakan hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) untuk mencapai profil pelepasan Vitamin C secara berperingkat di dalam badan ➡️Vitamin C Sustained Release ini melepaskan 500mg Vitamin C setiap 5 jam sekali untuk meningkatkan kadar penggunaan Vitamin C (secara tak langsung ianya mengelakkan pembaziran Vitamin C). Ini bersamaan dengan memakan 1 biji setengah buah oren setiap jam selama 5 jam. ➡️Ditambah dengan 120mg citrus bioflavonoids untuk meningkatkan kesan Vitamin C dalam badan ➡️Sumber antioksidan yang bagus untuk tubuh badan ➡️Bantu memelihara kesihatan gigi, gusi dan tulang ➡️Badan kita tidak boleh menghasilkan vitamin C sendiri, oleh itu kita perlu ambil vitamin C daripada sumber makanan harian dan supplements . . Info berkenaan Vitamin E Shaklee: ➡️Sumber antioksidan yang penting untuk memelihara kesihatan yang baik ➡️Vitamin E membantu menguatkan sistem imun -Kajian menunjukkan Vitamin E meningkatkan fungsi imun golongan yang berusia ➡️1 kapsul Vitamin E membekalkan 400IU sumber Vitamin E semulajadi daripada minyak soya dalam bentuk D-alpha-tocopherol, yang mana ianya merupakan bentuk Vitamin E yang aktif secara biologikal, dan diserap dengan lebih baik oleh badan ➡️mengandungi 65mcg selenium untuk bantu memberikan fungsi Vitamin E yang optimum ➡️mengandungi 39.4mg ekstrak biji anggur yang mengandungi proanthocyanidins, sebatian yang mempunyai ciri antioksidan yang tinggi . . *Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit. . . Whatsapp Uma Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊 . . YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR, Uma Shaklee 011-10823296 . . #tipscantik  #beautifultips  #vitaminC  #vitaminE  ##flawlessskin  #sayajual  #sayajualshaklee  #shakleemalaysia  #shakleemarang #shakleeselangor #shakleekualaterengganu #shakleemalaysia #
Bila pakai #WD, kena KONSISTEN & SABAR. Sekurang-kurang standby la 2-3 botol WD. Boleh tahan 4-5 bulan kalau pandai jimat 😊
.
.

Kerana botol yang pertama dikira sebagai INTRO pada badan kita. WD yang meresap baru nak mengenali badan kita, macam kita baru nak kenal orang sekeliling yang kita baru jumpa.. Kalau kita stop penggunaan WD pada botol pertama, sia-sia la RM75 yang korang labur tuh. Mungkin korang rasa buat rawatan muka dan badan yang telan belanja yang banyak lebih berbaloi dari WD yang hanya RM75 tu 😬
.
.

WD adalah krim kecantikan berfungsi mencerahkan, menganjalkan, juga anti penuaan 😍😍 . Menjaga dalaman dan jadikan kulit seperti bayi. #awetmuda gitteww.
.
.

Ini bukan magic, harini pakai esok terus cantik 😘kasi la WD bersihkan dalaman kite dulu yee kome2🤗... Meh whatsapp lelaju...
.
.

www.wasap.my/60132317694
.
.

#wd
#calitcalitcantik
#womendesireeselangor #wdmurah #wdselangor #wdshahalam #wdcyberjaya #wdeccyberjaya #tipscantik #tipssihat #tipsawetmuda #tipswanita #wdecmurah #wdecselangor #wdecshahalam #womendesireemurah #womendesireecyberjaya
#dealeradleesyabeautyshahalam #tipsjerawat #tipskulitcantik #tipsputihcantik #wdbrunei #wdsingapore
Bila pakai #WD , kena KONSISTEN & SABAR. Sekurang-kurang standby la 2-3 botol WD. Boleh tahan 4-5 bulan kalau pandai jimat 😊 . . Kerana botol yang pertama dikira sebagai INTRO pada badan kita. WD yang meresap baru nak mengenali badan kita, macam kita baru nak kenal orang sekeliling yang kita baru jumpa.. Kalau kita stop penggunaan WD pada botol pertama, sia-sia la RM75 yang korang labur tuh. Mungkin korang rasa buat rawatan muka dan badan yang telan belanja yang banyak lebih berbaloi dari WD yang hanya RM75 tu 😬 . . WD adalah krim kecantikan berfungsi mencerahkan, menganjalkan, juga anti penuaan 😍😍 . Menjaga dalaman dan jadikan kulit seperti bayi. #awetmuda  gitteww. . . Ini bukan magic, harini pakai esok terus cantik 😘kasi la WD bersihkan dalaman kite dulu yee kome2🤗... Meh whatsapp lelaju... . . www.wasap.my/60132317694 . . #wd  #calitcalitcantik  #womendesireeselangor  #wdmurah  #wdselangor  #wdshahalam  #wdcyberjaya  #wdeccyberjaya  #tipscantik  #tipssihat  #tipsawetmuda  #tipswanita  #wdecmurah  #wdecselangor  #wdecshahalam  #womendesireemurah  #womendesireecyberjaya  #dealeradleesyabeautyshahalam  #tipsjerawat  #tipskulitcantik  #tipsputihcantik  #wdbrunei  #wdsingapore 
🌸 PIPI PINK BLUSHER 🌸

KELEBIHAN / FUNGSI PIPI PINK DOLL STICK BLUSHER : 🌸 Meratakan kulit dengan Cepat
🌸 Wajah akan lebih Berseri
Pipi tampak lebih Gebu & Flawless
🌸 Warna yang sangat Menggoda
🌸 Wajah tampak lebih Glowing & Natural
🌸 Sangat Mudah untuk Digunakan
🌸 Mudah untuk dibawa or letak dalam handbag
🌸 Sangat Cepat coz hanya perlu Calit-Calit aje
🌸Bahan yang digunakan Dijamin Selamat, Halal & 100% Bahan Semulajadi.

Whatsapp 0145499879 💕

#pipipink #pipipinkmurah #pipipinkblusher #pipipinkblushermurah #blusherpipipink #blusherpipipinkmurah #visitmyig #jualbelionline #kosmetikmurah #supplementmurah #bazaaronline #bazaarpaknil #borongkosmetik #borongsupplement #tipskurus #tipscantik #prelovedmalaysiamurah #prelovedmalaysia #hashtagjer
🌸 PIPI PINK BLUSHER 🌸 KELEBIHAN / FUNGSI PIPI PINK DOLL STICK BLUSHER : 🌸 Meratakan kulit dengan Cepat 🌸 Wajah akan lebih Berseri Pipi tampak lebih Gebu & Flawless 🌸 Warna yang sangat Menggoda 🌸 Wajah tampak lebih Glowing & Natural 🌸 Sangat Mudah untuk Digunakan 🌸 Mudah untuk dibawa or letak dalam handbag 🌸 Sangat Cepat coz hanya perlu Calit-Calit aje 🌸Bahan yang digunakan Dijamin Selamat, Halal & 100% Bahan Semulajadi. Whatsapp 0145499879 💕 #pipipink  #pipipinkmurah  #pipipinkblusher  #pipipinkblushermurah  #blusherpipipink  #blusherpipipinkmurah  #visitmyig  #jualbelionline  #kosmetikmurah  #supplementmurah  #bazaaronline  #bazaarpaknil  #borongkosmetik  #borongsupplement  #tipskurus  #tipscantik  #prelovedmalaysiamurah  #prelovedmalaysia  #hashtagjer 
Jom atasi 11 tanda penuaan mula2 skrg!!.
.
Masih tidak terlambat utk atasi 11 Tanda penuaan!! Mulakan hari anda skrg jgn tgu lagi .
Set tw miracle ni umur 25 tahun dah boleh mula pakai .
.
Jom cantik bersama sis😘.
Tak syok cantik sorg2 nak semua cantik sama2 baru bestkan! Tgk je kulit beauty consultant semua glowing dan sihat! Itu buktinyaaa 👏🏻👏🏻👏🏻.
.
Tgu apa lagi mai pm sis deras2 kat bawah ni .
www.wasap.my/60132463264
.
#uitmstudent #uitmperak #uitmmerbok #uitmseriiskandar #marykaymalaysia #nakcantik #nakcantikcarisaya #nakkulitglowing #nakkulitcantik #tips #tipscantik #antiaging #antiagingserum
Jom atasi 11 tanda penuaan mula2 skrg!!. . Masih tidak terlambat utk atasi 11 Tanda penuaan!! Mulakan hari anda skrg jgn tgu lagi . Set tw miracle ni umur 25 tahun dah boleh mula pakai . . Jom cantik bersama sis😘. Tak syok cantik sorg2 nak semua cantik sama2 baru bestkan! Tgk je kulit beauty consultant semua glowing dan sihat! Itu buktinyaaa 👏🏻👏🏻👏🏻. . Tgu apa lagi mai pm sis deras2 kat bawah ni . www.wasap.my/60132463264 . #uitmstudent  #uitmperak  #uitmmerbok  #uitmseriiskandar  #marykaymalaysia  #nakcantik  #nakcantikcarisaya  #nakkulitglowing  #nakkulitcantik  #tips  #tipscantik  #antiaging  #antiagingserum 
Macam Mana Nak Kurus Dengan Detox?
-
Detox ni sebenarnya simple tau. Lagi lagi detox luxs ni yang serbuk ( tunggu bancuh je, siap! ) Kandungannya yang sangat bagus untuk kurangkan berat badan. Kenapa boleh turunkan berat badan? Sedangkan ia cuma detox buah je?
-
Yes sebab buah buahan terpilih ni la terjadinya detox luxs!
• Lemon - mengandungi sitrik asid yang membantu menyingkirkan toksin dan membakar lemak secara semula jadi.
• Apple Merah - membantu menurunkan kadar kolestrol tubuh dan melancarkan pencernaan.
• Anggur Hitam - dapat mengurangkan kadar gula dalam darah, melawaskan pembuangan air besar.
-
Jadi, 3 buah buahan terpilih ni terkandung dalam minuman detox luxs. Selain itu, ia mengandungi Oat Beta Glucan, Whey Protein dan Inulin sebagai bahan tambahan. Jadi jangan risau utk detox tau.
-
Whatsapp 0148379015 sekarang 👍🏻
-
#nakkuruskanbadan #nakkurus #kurus #kurusdenganselamat #sayanakputih #sayanakcantik #sayanakkurus #kulitsihat #jomdetox #detox #detoxdrink #detoxluxsberhantu #weightloss #healthyskin #sayajualdetox #tipskurus #tipscantik #detoxviral
Macam Mana Nak Kurus Dengan Detox? - Detox ni sebenarnya simple tau. Lagi lagi detox luxs ni yang serbuk ( tunggu bancuh je, siap! ) Kandungannya yang sangat bagus untuk kurangkan berat badan. Kenapa boleh turunkan berat badan? Sedangkan ia cuma detox buah je? - Yes sebab buah buahan terpilih ni la terjadinya detox luxs! • Lemon - mengandungi sitrik asid yang membantu menyingkirkan toksin dan membakar lemak secara semula jadi. • Apple Merah - membantu menurunkan kadar kolestrol tubuh dan melancarkan pencernaan. • Anggur Hitam - dapat mengurangkan kadar gula dalam darah, melawaskan pembuangan air besar. - Jadi, 3 buah buahan terpilih ni terkandung dalam minuman detox luxs. Selain itu, ia mengandungi Oat Beta Glucan, Whey Protein dan Inulin sebagai bahan tambahan. Jadi jangan risau utk detox tau. - Whatsapp 0148379015 sekarang 👍🏻 - #nakkuruskanbadan  #nakkurus  #kurus  #kurusdenganselamat  #sayanakputih  #sayanakcantik  #sayanakkurus  #kulitsihat  #jomdetox  #detox  #detoxdrink  #detoxluxsberhantu  #weightloss  #healthyskin  #sayajualdetox  #tipskurus  #tipscantik  #detoxviral 
Nucifera teeth whitening bertindak secara ✅ MENYERAP BUKAN MENGHAKIS ✅ Tidak sama seperti arang biasa ✅ Bukan ubat gigi
#nuciferateethwhitening #nucifera #teethwhitening #gigi #gigiputih #gigicantik #braces #klinikgigi #uitm #usm #ukm #politeknik #uum #upm #unimas #upsi #pdrm #penjagaangigi #tipsgigi #karanggigi #putihkangigimurah #bracesmurah #tipscantik #cantik #beauty
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion or tak? .
#SureGlowLotion ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! .
Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe . .
Whatsapp sis 0182207422 sekarang.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #likesforlikes #like4like #likeforfollow #sapusaputerusputih
#putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Haiiii, mana lagi cantik? Yang sapu #SureGlowLotion  or tak? . #SureGlowLotion  ni sekali sapu dah nampak putih, yang paling penting kulit jadi lembap2 gittew. Ada Spf so kalau kena panas pun kulit tak sunburn, pastu jimat tayah pakai perfume dah sebab lotion ni wangi yakmattt! . Tak caya? Order sekarang, dan cuba sendiri hehe . . Whatsapp sis 0182207422 sekarang. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #likesforlikes  #like4like  #likeforfollow  #sapusaputerusputih  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
Fuh, 2bulan terus biji kolesterol lesap
Hilang terus dari tempat kejadian

WhatsApp 0107997046
Fuh, 2bulan terus biji kolesterol lesap Hilang terus dari tempat kejadian WhatsApp 0107997046
Aqua Eye Balm dirumus khas untuk masalah mata:- 💕Dark circle 💕Eye bag
💕Biji kolestrol
💕Mata kusam
💕Anti kedutan
💕Anti aging

Antara bahan bahan tiptop aqua eye balm:- ☘Red Ginseng
☘Bird nest collagen
☘ Avocado extract
☘ Vitamin C
☘ Vitamin E
☘ Vitamin K i liposomes

Promosi rm40 sahaja
Pos sm rm8 ss rm12

Kuantiti 30gm, tahan 3bulan ke atas
Aqua Eye Balm dirumus khas untuk masalah mata:- 💕Dark circle 💕Eye bag 💕Biji kolestrol 💕Mata kusam 💕Anti kedutan 💕Anti aging Antara bahan bahan tiptop aqua eye balm:- ☘Red Ginseng ☘Bird nest collagen ☘ Avocado extract ☘ Vitamin C ☘ Vitamin E ☘ Vitamin K i liposomes Promosi rm40 sahaja Pos sm rm8 ss rm12 Kuantiti 30gm, tahan 3bulan ke atas
Baru sebulan, biji kolesterol kecut
Fuh memang terbaik Aqua Eye Balm ni

Promosi rm40
Kuantiti 30 gm tahan 3bulan ke atas

WhatsApp 0107997046
Baru sebulan, biji kolesterol kecut Fuh memang terbaik Aqua Eye Balm ni Promosi rm40 Kuantiti 30 gm tahan 3bulan ke atas WhatsApp 0107997046
✔Komposisi JELAS
✔Aman
✔BPOM
✔Alami
✔Testimoni banyak
✔Kalangan artis pakai

KAMU MASIH RAGU?

Teh ini telah terdaftar Dinas Kesehatan.

Manfaat :
- Membantu mengurangi lemak
- Menurunkan badan secara alami
- Memperbaiki sistem pencernaan
- Mampu membuat kulit menjadi cerah, halus dan sehat
.
Isi 25 Sachet
Tanpa Efek Samping
Tanpa Diet 
Tanpa Bab berlebih
.
TERDAFTAR DINAS KESEHATAN ( PIRT 313327113000821 )
.
Cara pakai:
Minum 2 kali sehari: pagi dan malam
.
.
Untuk konsultasi dan pemesanannya bisaa menghubungi kontak dibawah ini yaaaa .
.
.
WhatsApp : 0895364436697
BBM : D945D343
LINE : dobabeautycare
.
.
#Lbeauty #aurabeauty #skincare #pemutih #kosmetik #jerawat #tipscantik #tipssehat #tehpelangsing #fleecy #fleecybangletea #tipsdiet #tehherbal #pelangsingalami #jilbaborganza #jilbabrubi #pemutihwajah #kosmetikjakarta  #perawatanmuka #skincarejogja #pemutihmuka #skincaremalang #raffinagita
✔Komposisi JELAS ✔Aman ✔BPOM ✔Alami ✔Testimoni banyak ✔Kalangan artis pakai KAMU MASIH RAGU? Teh ini telah terdaftar Dinas Kesehatan. Manfaat : - Membantu mengurangi lemak - Menurunkan badan secara alami - Memperbaiki sistem pencernaan - Mampu membuat kulit menjadi cerah, halus dan sehat . Isi 25 Sachet Tanpa Efek Samping Tanpa Diet Tanpa Bab berlebih . TERDAFTAR DINAS KESEHATAN ( PIRT 313327113000821 ) . Cara pakai: Minum 2 kali sehari: pagi dan malam . . Untuk konsultasi dan pemesanannya bisaa menghubungi kontak dibawah ini yaaaa . . . WhatsApp : 0895364436697 BBM : D945D343 LINE : dobabeautycare . . #Lbeauty  #aurabeauty  #skincare  #pemutih  #kosmetik  #jerawat  #tipscantik  #tipssehat  #tehpelangsing  #fleecy  #fleecybangletea  #tipsdiet  #tehherbal  #pelangsingalami  #jilbaborganza  #jilbabrubi  #pemutihwajah  #kosmetikjakarta  #perawatanmuka  #skincarejogja  #pemutihmuka  #skincaremalang  #raffinagita 
When I first started using makeup seriously, I had a lot of things that I was unsure about 😞😥😰 .
🤔 Which one goes on my face first?
🤭 Am I doing this right? 😶 Did i pick the right color?
.
Our session today is meant to answer anything that you need help with 👩‍⚕️ .
Makeup should be made easy for us girls!
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
.
👩🏻‍🏫 Come and drop by at our drive thru today for our expert to answer👩🏻‍🏫 .
Come meet us now! 🧕🏻💄🧕🏻💄🧕🏻💄🧕🏻 ______________________________________________
#takpenahtakcantik
#tipscantik
#motd
#ootd
#makeup
#beautybrush
#ent600opto9ss1
When I first started using makeup seriously, I had a lot of things that I was unsure about 😞😥😰 . 🤔 Which one goes on my face first? 🤭 Am I doing this right? 😶 Did i pick the right color? . Our session today is meant to answer anything that you need help with 👩‍⚕️ . Makeup should be made easy for us girls! 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 . 👩🏻‍🏫 Come and drop by at our drive thru today for our expert to answer👩🏻‍🏫 . Come meet us now! 🧕🏻💄🧕🏻💄🧕🏻💄🧕🏻 ______________________________________________ #takpenahtakcantik  #tipscantik  #motd  #ootd  #makeup  #beautybrush  #ent600opto9ss1 
Apa pun cita citamu jangan sampai terhambat cm gara gara tinggi badan ya guys.. Sebelum terlambat mending konsultasi dlu yuk... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
════════════════════
More info Hub. Admin di : ⤵⤵
📱Pin BB : DC8E80DA
📱WA/sms : 081220007678
📱Call : 081220007678
⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
FAST RESPON & HAPPY SHOPING
════════════════════ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀
#peninggibadan #jualpeninggi #tinggialami #tinggisehat #tinggiideal #peninggiherbal #peninggibadananak #peninggiorangdewasa #solusitinggi #tinggikeren #obatpeninggibadan #tinggiitucantik #peninggiberkualitas #peninggisuper #tinggicepat #peninggibadantiens #tipstinggi #tipscantik #tipssehat #tinggimaksimal #caracepattinggi #tinggipermanen #peninggiindonesia #olshopobatpeninggi #peninggiampuh #consultanpeninggi #peninggimurah #peninggiterbaik #tinggipaten #NHCPtiens
Apa pun cita citamu jangan sampai terhambat cm gara gara tinggi badan ya guys.. Sebelum terlambat mending konsultasi dlu yuk... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ════════════════════ More info Hub. Admin di : ⤵⤵ 📱Pin BB : DC8E80DA 📱WA/sms : 081220007678 📱Call : 081220007678 ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ FAST RESPON & HAPPY SHOPING ════════════════════ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ #peninggibadan  #jualpeninggi  #tinggialami  #tinggisehat  #tinggiideal  #peninggiherbal  #peninggibadananak  #peninggiorangdewasa  #solusitinggi  #tinggikeren  #obatpeninggibadan  #tinggiitucantik  #peninggiberkualitas  #peninggisuper  #tinggicepat  #peninggibadantiens  #tipstinggi  #tipscantik  #tipssehat  #tinggimaksimal  #caracepattinggi  #tinggipermanen  #peninggiindonesia  #olshopobatpeninggi  #peninggiampuh  #consultanpeninggi  #peninggimurah  #peninggiterbaik  #tinggipaten  #NHCPtiens 
Apa pun cita citamu jangan sampai terhambat cm gara gara tinggi badan ya guys.. Sebelum terlambat mending konsultasi dlu yuk... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
════════════════════
More info Hub. Admin di : ⤵⤵
📱Pin BB : DC8E80DA
📱WA/sms : 081220007678
📱Call : 081220007678
⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
FAST RESPON & HAPPY SHOPING
════════════════════ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀
#peninggibadan #jualpeninggi #tinggialami #tinggisehat #tinggiideal #peninggiherbal #peninggibadananak #peninggiorangdewasa #solusitinggi #tinggikeren #obatpeninggibadan #tinggiitucantik #peninggiberkualitas #peninggisuper #tinggicepat #peninggibadantiens #tipstinggi #tipscantik #tipssehat #tinggimaksimal #caracepattinggi #tinggipermanen #peninggiindonesia #olshopobatpeninggi #peninggiampuh #consultanpeninggi #peninggimurah #peninggiterbaik #tinggipaten #NHCPtiens
Apa pun cita citamu jangan sampai terhambat cm gara gara tinggi badan ya guys.. Sebelum terlambat mending konsultasi dlu yuk... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ════════════════════ More info Hub. Admin di : ⤵⤵ 📱Pin BB : DC8E80DA 📱WA/sms : 081220007678 📱Call : 081220007678 ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ FAST RESPON & HAPPY SHOPING ════════════════════ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ #peninggibadan  #jualpeninggi  #tinggialami  #tinggisehat  #tinggiideal  #peninggiherbal  #peninggibadananak  #peninggiorangdewasa  #solusitinggi  #tinggikeren  #obatpeninggibadan  #tinggiitucantik  #peninggiberkualitas  #peninggisuper  #tinggicepat  #peninggibadantiens  #tipstinggi  #tipscantik  #tipssehat  #tinggimaksimal  #caracepattinggi  #tinggipermanen  #peninggiindonesia  #olshopobatpeninggi  #peninggiampuh  #consultanpeninggi  #peninggimurah  #peninggiterbaik  #tinggipaten  #NHCPtiens 
#Leez Rosli nak kenalkn Pemutih gigi Terbaikk dan Viral skrg ni!!
😘 ❤️Nucifera Teeth Whitening Powder ➡️ KKM ( NOT160303473K )
➡️ Tiada kesan sampingan
➡️ 100% organik
➡️ Serbuk arang aktif farmaseutikal
➡️ Saiz 200 mash (sangat halus)
➡️ Tidak sama dengan arang biasa
➡️ Tiada kesan sampingan
➡️ Tiada flourida
➡️ Bukan ubat gigi biasa
#nuciferateethwhitening #nucifera #teethwhitening #gigi #gigiputih #gigicantik #braces #klinikgigi #uitm #usm #ukm #politeknik #uum #upm #unimas #upsi #pdrm #penjagaangigi #tipsgigi #karanggigi #putihkangigimurah #bracesmurah #tipscantik #cantik #beauty
#Leez  Rosli nak kenalkn Pemutih gigi Terbaikk dan Viral skrg ni!! 😘 ❤️Nucifera Teeth Whitening Powder ➡️ KKM ( NOT160303473K ) ➡️ Tiada kesan sampingan ➡️ 100% organik ➡️ Serbuk arang aktif farmaseutikal ➡️ Saiz 200 mash (sangat halus) ➡️ Tidak sama dengan arang biasa ➡️ Tiada kesan sampingan ➡️ Tiada flourida ➡️ Bukan ubat gigi biasa #nuciferateethwhitening  #nucifera  #teethwhitening  #gigi  #gigiputih  #gigicantik  #braces  #klinikgigi  #uitm  #usm  #ukm  #politeknik  #uum  #upm  #unimas  #upsi  #pdrm  #penjagaangigi  #tipsgigi  #karanggigi  #putihkangigimurah  #bracesmurah  #tipscantik  #cantik  #beauty 
Apa pun cita citamu jangan sampai terhambat cm gara gara tinggi badan ya guys.. Sebelum terlambat mending konsultasi dlu yuk... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
════════════════════
More info Hub. Admin di : ⤵⤵
📱Pin BB : DC8E80DA
📱WA/sms : 081220007678
📱Call : 081220007678
⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
FAST RESPON & HAPPY SHOPING
════════════════════ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀
#peninggibadan #jualpeninggi #tinggialami #tinggisehat #tinggiideal #peninggiherbal #peninggibadananak #peninggiorangdewasa #solusitinggi #tinggikeren #obatpeninggibadan #tinggiitucantik #peninggiberkualitas #peninggisuper #tinggicepat #peninggibadantiens #tipstinggi #tipscantik #tipssehat #tinggimaksimal #caracepattinggi #tinggipermanen #peninggiindonesia #olshopobatpeninggi #peninggiampuh #consultanpeninggi #peninggimurah #peninggiterbaik #tinggipaten #NHCPtiens
Apa pun cita citamu jangan sampai terhambat cm gara gara tinggi badan ya guys.. Sebelum terlambat mending konsultasi dlu yuk... ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ════════════════════ More info Hub. Admin di : ⤵⤵ 📱Pin BB : DC8E80DA 📱WA/sms : 081220007678 📱Call : 081220007678 ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ FAST RESPON & HAPPY SHOPING ════════════════════ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀ #peninggibadan  #jualpeninggi  #tinggialami  #tinggisehat  #tinggiideal  #peninggiherbal  #peninggibadananak  #peninggiorangdewasa  #solusitinggi  #tinggikeren  #obatpeninggibadan  #tinggiitucantik  #peninggiberkualitas  #peninggisuper  #tinggicepat  #peninggibadantiens  #tipstinggi  #tipscantik  #tipssehat  #tinggimaksimal  #caracepattinggi  #tinggipermanen  #peninggiindonesia  #olshopobatpeninggi  #peninggiampuh  #consultanpeninggi  #peninggimurah  #peninggiterbaik  #tinggipaten  #NHCPtiens 
Buat @kartu_diskon oriflame yuk... bisa dapatkan harga hemat sepanjang tahun.

Keuntungan jadi member oriflame banyak banget lho
• Bisa blanja hemat dengan diskon member
• Peluang bisnis jadi reseller dan dapatkan keuntungan lanngsung dengan jualan produknya.
• Hingga penghasilan sebagai bisnis owner dari bisnis kosmetik.

Rewardsnya banyak :-) gak rugi deh sis..Tertarik buat bergabung dan punya bisnis kosmetik?? Yuk lanjut chat via whatsapp +62852-3779-0997 
#tipsdandancantik #cantiktiaphari #dandancantik #cantikalami #tipscantik #bisniskecantikan #bisniscantik #bisnisonline #ibuberbisnis #ibuberbisnisonline #penghasilantambahan #kartudiskonoriflame #diskoncantik #kartudiskon #oriflame #bisnisoriflame #bisnismasakini #belanjamurah #makeup #kosmetik #parfum  #oriflamedenpasar #oriflamebali
Buat @kartu_diskon oriflame yuk... bisa dapatkan harga hemat sepanjang tahun. Keuntungan jadi member oriflame banyak banget lho • Bisa blanja hemat dengan diskon member • Peluang bisnis jadi reseller dan dapatkan keuntungan lanngsung dengan jualan produknya. • Hingga penghasilan sebagai bisnis owner dari bisnis kosmetik. Rewardsnya banyak :-) gak rugi deh sis..Tertarik buat bergabung dan punya bisnis kosmetik?? Yuk lanjut chat via whatsapp +62852-3779-0997 #tipsdandancantik  #cantiktiaphari  #dandancantik  #cantikalami  #tipscantik  #bisniskecantikan  #bisniscantik  #bisnisonline  #ibuberbisnis  #ibuberbisnisonline  #penghasilantambahan  #kartudiskonoriflame  #diskoncantik  #kartudiskon  #oriflame  #bisnisoriflame  #bisnismasakini  #belanjamurah  #makeup  #kosmetik  #parfum  #oriflamedenpasar  #oriflamebali 
🍁 KEUNIKAN FURAIHA
.
1) Produk organic dari makanan sunnah dan kaya dengan argan oil yang merupakan rahsia kecantikan wanita Moroco
.
2) Produk berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan, mana nak dapat 1 SET produk ORGANIK di bawah harga RM100 ??
.
3) Menjimatkan masa , tak rumit dan sesuai bagi mereka yang busy dan malas nak banyak2 step . Kita hanya ada 3 item untk 3 step penjgaan wajah yang berkesan . In Syaa Allah
.
4) Produk dijamin Halal , lulus KKM , selamat , bukan produk repack dan bagus untuk kesihatan kulit .
5) Produk dibuat di kilang bertaraf GMP dan hanya dipasarkan setelah kami buat R&D
.
6) Boleh bawa solat tanpa ragu-ragu
.
7) Not tested on animal
.
8) Produk yang boleh digunakan oleh ibu mengandung dan kanak-kanak seawal 11 tahun . (Penyelesaian bagi pregnant women yg nak consume produk selamat untuk kandungan dia)
.
9) Tekstur produk kami yang menjimatkan dan insyaAllah berbaloi dgn harga (sabun berbuih, cream tahan lama sebab perlu guna sikit je dah cukup) sangat jimat ! .
10) No peeling (tiada pengelupasan) , anda tak perlu sakit2 untuk dapat kulit yang cantik
.
11) Menghasilkan kulit yang sihat dan cantik tanpa membahayakan kesihatan anda
.
12) Antara ingredients yang kami gunakan yang dah terkenal worldwide sebagai bahan aktif untuk kulit
🍁 KEUNIKAN FURAIHA . 1) Produk organic dari makanan sunnah dan kaya dengan argan oil yang merupakan rahsia kecantikan wanita Moroco . 2) Produk berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan, mana nak dapat 1 SET produk ORGANIK di bawah harga RM100 ?? . 3) Menjimatkan masa , tak rumit dan sesuai bagi mereka yang busy dan malas nak banyak2 step . Kita hanya ada 3 item untk 3 step penjgaan wajah yang berkesan . In Syaa Allah . 4) Produk dijamin Halal , lulus KKM , selamat , bukan produk repack dan bagus untuk kesihatan kulit . 5) Produk dibuat di kilang bertaraf GMP dan hanya dipasarkan setelah kami buat R&D . 6) Boleh bawa solat tanpa ragu-ragu . 7) Not tested on animal . 8) Produk yang boleh digunakan oleh ibu mengandung dan kanak-kanak seawal 11 tahun . (Penyelesaian bagi pregnant women yg nak consume produk selamat untuk kandungan dia) . 9) Tekstur produk kami yang menjimatkan dan insyaAllah berbaloi dgn harga (sabun berbuih, cream tahan lama sebab perlu guna sikit je dah cukup) sangat jimat ! . 10) No peeling (tiada pengelupasan) , anda tak perlu sakit2 untuk dapat kulit yang cantik . 11) Menghasilkan kulit yang sihat dan cantik tanpa membahayakan kesihatan anda . 12) Antara ingredients yang kami gunakan yang dah terkenal worldwide sebagai bahan aktif untuk kulit
GOLD - warna yang melambangkan kemewahan🌟. Limited edition gold tulle pada Twilight & Saga Doll Top mmg meletop glerrr & gold piping pada instant pareo bg illusi kurus & slim..so, yg comel2 tu xperlu rsau lg...dh leh nmpk slim & tggi tau.....Nak nampak kurus tak😍
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. .#dolltop #blouse #blousemurah #songket #baju #bajumurah #palazo #bajuraya #peplum #tutorialhijab #shawl #bajukonvo #wudukfriendly #neelofa #tipscantik #fattzura #lofattah #bajuraya2017 #bellaamara
#shawlpublika #calacara #lilypetuna #arco #bazarpaknil #bazaronline #sayajualmurah
GOLD - warna yang melambangkan kemewahan🌟. Limited edition gold tulle pada Twilight & Saga Doll Top mmg meletop glerrr & gold piping pada instant pareo bg illusi kurus & slim..so, yg comel2 tu xperlu rsau lg...dh leh nmpk slim & tggi tau.....Nak nampak kurus tak😍 . . . . . . . . . . .#dolltop  #blouse  #blousemurah  #songket  #baju  #bajumurah  #palazo  #bajuraya  #peplum  #tutorialhijab  #shawl  #bajukonvo  #wudukfriendly  #neelofa  #tipscantik  #fattzura  #lofattah  #bajuraya2017  #bellaamara  #shawlpublika  #calacara  #lilypetuna  #arco  #bazarpaknil  #bazaronline  #sayajualmurah 
💗PURE SOAP BY JELLYS ORIGINAL💗

PUTIH INSTAN 3 MENIT !! 😘😘
.
Follow IG @puresoap_id
WA & LINE : 0838 6763 8756
LINE : puresoap_id
BBM : D5DEBE9A
fast respon klik link LINE di bio
.
#puresoapbyjellys#puresoap#putihinstan#artiskorea#sabunpemutih#sabunpuresoap#artisindonesia#rahasiacantik#hijab#kebaya#ngakakkocak#dagelan#dramakorea#bibitpemutih#tipscantik#obatjerawat#ovj#kuliner#kekinian#mahasiswa#pernikahan#diet#langsing#kecantikan#putihalami
💗PURE SOAP BY JELLYS ORIGINAL💗 PUTIH INSTAN 3 MENIT !! 😘😘 . Follow IG @puresoap_id WA & LINE : 0838 6763 8756 LINE : puresoap_id BBM : D5DEBE9A fast respon klik link LINE di bio . #puresoapbyjellys #puresoap #putihinstan #artiskorea #sabunpemutih #sabunpuresoap #artisindonesia #rahasiacantik #hijab #kebaya #ngakakkocak #dagelan #dramakorea #bibitpemutih #tipscantik #obatjerawat #ovj #kuliner #kekinian #mahasiswa #pernikahan #diet #langsing #kecantikan #putihalami 
#Repost @korean_mua5
・・・
#Repost @korean_mua2
・・・
#Repost @korean_mua2
・・・
Little baby COLLAGEN POWDER
Bukan sekedar makeup, namun sebagai perawatan juga!

PERTAMA DAN SATU2NYA MAKEUP SKALIGUS PERAWATAN

Cari bedak yg bikin wajah kamu putih NATURAL?
Yg bikin wajah kamu matte, ga minyakan kaya penggorengan?
Bedak yg sekaligus merawat kulit dan memutihkan permanen?
LITTLE BABY COLLAGEN FOUNDATION POWDER jawabannya!! Kelebihan:
1.Mengandung collagen untuk mengencangkan kulit. Alpha Arbutin untuk memutihkan dan mencerahkan kulit. Jadi lama kelamaan dipakai, warna kulit akan putih alami, meskipun setelah mencuci wajah, hasil tetap permanen!!!
Mngandung Q10 untuk memutihkan dan menghaluskan kulit
2.Teksturnya tidak liat, jd sangat mudah diratakan, bagi yg tidak pandai makeup skalipun
3.Menempel di permukaan kulit dengan baik, sehingga tahan lama.

4.Ada 2 shade, sehingga bisa dipilih shade yg sesuai dngn warna kulit, HASILNYA JAUH LEBIH NATURAL drpd maksain 1 shade utk smua kulit😋

5.Diciptakan sesuai dengan tipe kulit Asia Tenggara, cocok utk iklim Thailand, Indonesia, yang panas2 banget.  Mengandung SPF 40++ mencegah matahari gosongin kulit kamu

Hasil yang terlihat dari memakai collagen powder :
1.Kulit wajah cerah merata, seperti tidak memakai bedak karna hasilnya sangat natural2. Efek shady and slimming, wajah terlihat lebih kecil, lebih runcing, lebih V shape
3. Menutup bekas jerawat, bekas luka, bopeng, flek hitam, kantong mata, layaknya concealer
4. Melindungi wajah dr sinar UV dgn SPF 40
5. Waterproof, smudge proof. Tidak luntur oleh keringat, tidak bakal retak2, tidak bakal menggumpal
6. Tahan lama di wajah bahkan setelah dipakai seharian tdk berminyak
7. Aman dan cocok utk all skin type. 
Sempurna utk kamu2 yg ingin flawless skin. 
#littlebabycollagenpowder #littlebabycollagenpowdermurah #littlebabycollagenpowderasli #collagenpowdermurah #collagenpowderasli
#ver88 #ver88murah #bounceuppactmurah l #ver88indonesia #bounceuppactindonesia #jualanmakeup #jualankosmetik #kosmetikkorea #kosmetikmurah #grosirkosmetik #bedakbagus #bedakkorea  #jualbedak #supplierkosmetik #tipscantik #tipsmakeup #cantikalami #makeupartist #makeupartistindonesia #riaswajah #riasmata
#Repost  @korean_mua5 ・・・ #Repost  @korean_mua2 ・・・ #Repost  @korean_mua2 ・・・ Little baby COLLAGEN POWDER Bukan sekedar makeup, namun sebagai perawatan juga! PERTAMA DAN SATU2NYA MAKEUP SKALIGUS PERAWATAN Cari bedak yg bikin wajah kamu putih NATURAL? Yg bikin wajah kamu matte, ga minyakan kaya penggorengan? Bedak yg sekaligus merawat kulit dan memutihkan permanen? LITTLE BABY COLLAGEN FOUNDATION POWDER jawabannya!! Kelebihan: 1.Mengandung collagen untuk mengencangkan kulit. Alpha Arbutin untuk memutihkan dan mencerahkan kulit. Jadi lama kelamaan dipakai, warna kulit akan putih alami, meskipun setelah mencuci wajah, hasil tetap permanen!!! Mngandung Q10 untuk memutihkan dan menghaluskan kulit 2.Teksturnya tidak liat, jd sangat mudah diratakan, bagi yg tidak pandai makeup skalipun 3.Menempel di permukaan kulit dengan baik, sehingga tahan lama. 4.Ada 2 shade, sehingga bisa dipilih shade yg sesuai dngn warna kulit, HASILNYA JAUH LEBIH NATURAL drpd maksain 1 shade utk smua kulit😋 5.Diciptakan sesuai dengan tipe kulit Asia Tenggara, cocok utk iklim Thailand, Indonesia, yang panas2 banget. Mengandung SPF 40++ mencegah matahari gosongin kulit kamu Hasil yang terlihat dari memakai collagen powder : 1.Kulit wajah cerah merata, seperti tidak memakai bedak karna hasilnya sangat natural2. Efek shady and slimming, wajah terlihat lebih kecil, lebih runcing, lebih V shape 3. Menutup bekas jerawat, bekas luka, bopeng, flek hitam, kantong mata, layaknya concealer 4. Melindungi wajah dr sinar UV dgn SPF 40 5. Waterproof, smudge proof. Tidak luntur oleh keringat, tidak bakal retak2, tidak bakal menggumpal 6. Tahan lama di wajah bahkan setelah dipakai seharian tdk berminyak 7. Aman dan cocok utk all skin type. Sempurna utk kamu2 yg ingin flawless skin. #littlebabycollagenpowder  #littlebabycollagenpowdermurah  #littlebabycollagenpowderasli  #collagenpowdermurah  #collagenpowderasli  #ver88  #ver88murah  #bounceuppactmurah  l #ver88indonesia  #bounceuppactindonesia  #jualanmakeup  #jualankosmetik  #kosmetikkorea  #kosmetikmurah  #grosirkosmetik  #bedakbagus  #bedakkorea  #jualbedak  #supplierkosmetik  #tipscantik  #tipsmakeup  #cantikalami  #makeupartist  #makeupartistindonesia  #riaswajah  #riasmata 
Cara paling simple untuk hilangkan blackhead kat kawasan muka. Jommm Tirah share dengan korang 🙌🏼
Korang hanya perlukan 1/2 lemon and madu je.
.
Cara-caranya :
Tuangkan madu di atas lemon dan gosok seluruh wajah. Fokuskan di kawasan yang bermasalah di wajah anda. Biarkan selama 5-7minit kemudian bilas bersih. .
Khasiat lemon 🍋 
Memiliki asid yang sangat membantu untuk membuang sel kulit mati dan merangsang pertumbuhan sel kulit baru.
-
Khasiat madu 🍯 
Sangat baik untuk menghilangkan kotoran dan secara tak langsung menjadi antibiotik semulajadi. Madu juga boleh merapatkan pori-pori muka dan melembutkan kulit. .
Boleh amalkan 3x seminggu sebelum tidur dan lepastu boleh lah apply Wongi. Tidur lena bila bau wangi dan kulit bersih kannn? ✨
#tipscantik #beautytips #hermosabellabeautytips
Cara paling simple untuk hilangkan blackhead kat kawasan muka. Jommm Tirah share dengan korang 🙌🏼 Korang hanya perlukan 1/2 lemon and madu je. . Cara-caranya : Tuangkan madu di atas lemon dan gosok seluruh wajah. Fokuskan di kawasan yang bermasalah di wajah anda. Biarkan selama 5-7minit kemudian bilas bersih. . Khasiat lemon 🍋 Memiliki asid yang sangat membantu untuk membuang sel kulit mati dan merangsang pertumbuhan sel kulit baru. - Khasiat madu 🍯 Sangat baik untuk menghilangkan kotoran dan secara tak langsung menjadi antibiotik semulajadi. Madu juga boleh merapatkan pori-pori muka dan melembutkan kulit. . Boleh amalkan 3x seminggu sebelum tidur dan lepastu boleh lah apply Wongi. Tidur lena bila bau wangi dan kulit bersih kannn? ✨ #tipscantik  #beautytips  #hermosabellabeautytips 
Rasakan menjadi ibu. Rasakan menjadi bagian dr kesempurnaan wanita. Dan rasakan menjadi bagian dari surga Tuhan. Kalau bunda yang lain bisa punya anak, kenapa BUNDA TIDAK? Memang semua adalah kuasa Tuhan, tapi jika bunda tetap berusaha, maka percayalah, pasti Tuhan akan memberikannya. 
آمِيّنْ... آمِيّنْ... يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّنْ.
Yuk bun, konsultasikan hambatan kehamilannya segera, jangan biarkan malaikatnya kecilnya terlalu lama untuk menunggu bunda
METODE PROMIL PRAKTIS DAN SEHAT DALAM WAKTU YANG RELATIF SINGKAT
📲 BBM 👉 DC362427
📲 WA 👉 0895628059575
#solusi #tips #tipsdiet #tipscantik #tipsy #dokter #doktermuda #doktergigi #doktercantik #nurse #nursery #nursingcover #perawatanwajah #perawatan #perawat #personaldevelopment #rumahsakit #medisoft #prewedding #prenagen #pereira #prenatalyoga #senam #yoga #yogapants #yogachallenge #yogadaily
Rasakan menjadi ibu. Rasakan menjadi bagian dr kesempurnaan wanita. Dan rasakan menjadi bagian dari surga Tuhan. Kalau bunda yang lain bisa punya anak, kenapa BUNDA TIDAK? Memang semua adalah kuasa Tuhan, tapi jika bunda tetap berusaha, maka percayalah, pasti Tuhan akan memberikannya. آمِيّنْ... آمِيّنْ... يَ رَ بَّلْ عَلَمِيّنْ. Yuk bun, konsultasikan hambatan kehamilannya segera, jangan biarkan malaikatnya kecilnya terlalu lama untuk menunggu bunda METODE PROMIL PRAKTIS DAN SEHAT DALAM WAKTU YANG RELATIF SINGKAT 📲 BBM 👉 DC362427 📲 WA 👉 0895628059575 #solusi  #tips  #tipsdiet  #tipscantik  #tipsy  #dokter  #doktermuda  #doktergigi  #doktercantik  #nurse  #nursery  #nursingcover  #perawatanwajah  #perawatan  #perawat  #personaldevelopment  #rumahsakit  #medisoft  #prewedding  #prenagen  #pereira  #prenatalyoga  #senam  #yoga  #yogapants  #yogachallenge  #yogadaily 
INGAT bunda selalu ada harapan buat orang yang mau berusahan, 
Jadi Jangan pernah berhenti untuk berusaha, dan berdoa untuk bisa menghadirkan si buah hati, selagi masih ad cara yang tepat untuk bisa menghadirkannya, recanakan kehadiran si buah hati bunda bersama kami, kami akan memberiakan solusi yang tepat buat bunda

KONSULTASI DAN SOLUSI SEPUTAR HAMBATAN KEHAMILAN
#solusi #tips #tipsdiet #tipscantik #tipsy #dokter #doktermuda #doktergigi #doktercantik #nurse #nursery #nursingcover #perawatanwajah #perawatan #perawat #personaldevelopment #rumahsakit #medisoft #prewedding #prenagen #pereira #prenatalyoga #senam #yoga #yogapants #yogachallenge #yogadaily
INGAT bunda selalu ada harapan buat orang yang mau berusahan, Jadi Jangan pernah berhenti untuk berusaha, dan berdoa untuk bisa menghadirkan si buah hati, selagi masih ad cara yang tepat untuk bisa menghadirkannya, recanakan kehadiran si buah hati bunda bersama kami, kami akan memberiakan solusi yang tepat buat bunda KONSULTASI DAN SOLUSI SEPUTAR HAMBATAN KEHAMILAN #solusi  #tips  #tipsdiet  #tipscantik  #tipsy  #dokter  #doktermuda  #doktergigi  #doktercantik  #nurse  #nursery  #nursingcover  #perawatanwajah  #perawatan  #perawat  #personaldevelopment  #rumahsakit  #medisoft  #prewedding  #prenagen  #pereira  #prenatalyoga  #senam  #yoga  #yogapants  #yogachallenge  #yogadaily 
Memiliki seorang anak dalam rumah tangga sangatlah di butuhkan karena dia yang melangkapi kebahagian dalam rumah tangga dan bisa memberikan suasana baru. Akan tetapi terkadang ada penghalang sehingga bisa menghambat kehamilan seperti:
✈👉MIOM
✈👉KISTA
✈👉PCOS
✈👉PENYUMBATAN SAL TUBA {NON PATEN KIRI DAN KANAN} ✈👉KANKER SERVIKS
✈👉APS
✈👉EKTOPIK
✈👉KEPUTIHAN
✈👉GANGGUAN HORMON
✈👉SPERMA ENCER
✈👉AZOOSPERMIA
✈👉OLIGOSPERMIA
✈👉TORCH
✈👉DLL. ✈Jika para bunda mengalami masalah tersebut kami akan membantu memberikan solusi agar bisa tertuntaskan, dalam waktu yang relatif singkat dengan tingkat keberhasilan 95✈Kasus penanganan tercepat 1 bulan dan terlama 3 bulan sudah langsung hamil.
✈ ✈TERBARU DI INDONESIA MEMBERI BUKTI BUKAN JANJI DENGAN PROMIL TERAPY HERBAL BIOENTROPY ENERGY YANG SUDAH BANYAK MEMBANTU PASANGAN SUAMI DAN ISTRI UNTUK HAMIL.
✈TIDAK PERLU BIAYA YANG BANYAK SEPERTI BAYI TABUNG DAN IMSEMNISASI. ✈SEGERA KONSULTASIKAN MASALAH DAN KELUHAN ANDA BERSAMA KAMI.
✈ ✈======================
📲 BBM 👉 DC362427
📲 WA 👉 0895628059575
#solusi #tips #tipsdiet #tipscantik #tipsy #dokter #doktermuda #doktergigi #doktercantik #nurse #nursery #nursingcover #perawatanwajah #perawatan #perawat #personaldevelopment #rumahsakit #medisoft #prewedding #prenagen #pereira #prenatalyoga #senam #yoga #yogapants #yogachallenge #yogadaily
Memiliki seorang anak dalam rumah tangga sangatlah di butuhkan karena dia yang melangkapi kebahagian dalam rumah tangga dan bisa memberikan suasana baru. Akan tetapi terkadang ada penghalang sehingga bisa menghambat kehamilan seperti: ✈👉MIOM ✈👉KISTA ✈👉PCOS ✈👉PENYUMBATAN SAL TUBA {NON PATEN KIRI DAN KANAN} ✈👉KANKER SERVIKS ✈👉APS ✈👉EKTOPIK ✈👉KEPUTIHAN ✈👉GANGGUAN HORMON ✈👉SPERMA ENCER ✈👉AZOOSPERMIA ✈👉OLIGOSPERMIA ✈👉TORCH ✈👉DLL. ✈Jika para bunda mengalami masalah tersebut kami akan membantu memberikan solusi agar bisa tertuntaskan, dalam waktu yang relatif singkat dengan tingkat keberhasilan 95✈Kasus penanganan tercepat 1 bulan dan terlama 3 bulan sudah langsung hamil. ✈ ✈TERBARU DI INDONESIA MEMBERI BUKTI BUKAN JANJI DENGAN PROMIL TERAPY HERBAL BIOENTROPY ENERGY YANG SUDAH BANYAK MEMBANTU PASANGAN SUAMI DAN ISTRI UNTUK HAMIL. ✈TIDAK PERLU BIAYA YANG BANYAK SEPERTI BAYI TABUNG DAN IMSEMNISASI. ✈SEGERA KONSULTASIKAN MASALAH DAN KELUHAN ANDA BERSAMA KAMI. ✈ ✈====================== 📲 BBM 👉 DC362427 📲 WA 👉 0895628059575 #solusi  #tips  #tipsdiet  #tipscantik  #tipsy  #dokter  #doktermuda  #doktergigi  #doktercantik  #nurse  #nursery  #nursingcover  #perawatanwajah  #perawatan  #perawat  #personaldevelopment  #rumahsakit  #medisoft  #prewedding  #prenagen  #pereira  #prenatalyoga  #senam  #yoga  #yogapants  #yogachallenge  #yogadaily 
SENJATA RAHSIA SEORANG WANITA!
.
Berderet testimoni dari customer kami. 
SUAMI ASYIK SENYUM JE
MAKIN MEMBULAT DAN BESAR
DIA GEBU DIA PADAT
WANGI SANGAT. LOVE IT!
SIZE BERTAMBAH. TUKAR BRA!
.
CikGojes pun wajib Cuba. Kalau sebelum ni dah cuba macam2 produk tak jadi. Love Potion InshaAllah jadi.
.
Jom cuba sekarang!
.
=========================
Apa yang Love Potion by Hush Hush mampu lakukan??
.
💋Membesarkan saiz payudara dan punggung
💋Menegangkan payudara dan lurah
💋Menguatkan semula tisu payudara dan punggung
💋Menghapuskan stretch mark
💋Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara
💋Mengatasi masalah payudara leper kerana menyusu
💋Seimbangkan saiz kedua2 payudara
.
📱Whatsapp "Hush" ke 014-6945682
. 
Hanya satu langkah untuk Penjagaan terbaik payudara dan punggung
=============== Kesannya begitu ketara, dan disahkan 100% selamat dengan no pendaftaran 
KKM No : NOT170103519K
.
TAK CUBA..TAK RASA
DAH CUBA..PASTI SUKA
SUAMI PUN SENYUM TERGODA😘
.
.
#misitawansuami #produkpayudara #breastpumpmalaysia #kedaibabyonline #jomkahwin  #instashopmalaysia #ubatbesarkanpayudara #krimpayudara  #hushhush #lovepotionbyhushhush #tipscantik #krimbesarkanpayudara #kedaisuamiisteri #krimpayudara #seksiuntuksuami #jomkahwin #hadiahanniversary #jomselfie #mamapapa #tilljannah #kuching #ajimaura #terapiinstagram #kelantan #johor #uitm
SENJATA RAHSIA SEORANG WANITA! . Berderet testimoni dari customer kami. SUAMI ASYIK SENYUM JE MAKIN MEMBULAT DAN BESAR DIA GEBU DIA PADAT WANGI SANGAT. LOVE IT! SIZE BERTAMBAH. TUKAR BRA! . CikGojes pun wajib Cuba. Kalau sebelum ni dah cuba macam2 produk tak jadi. Love Potion InshaAllah jadi. . Jom cuba sekarang! . ========================= Apa yang Love Potion by Hush Hush mampu lakukan?? . 💋Membesarkan saiz payudara dan punggung 💋Menegangkan payudara dan lurah 💋Menguatkan semula tisu payudara dan punggung 💋Menghapuskan stretch mark 💋Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara 💋Mengatasi masalah payudara leper kerana menyusu 💋Seimbangkan saiz kedua2 payudara . 📱Whatsapp "Hush" ke 014-6945682 . Hanya satu langkah untuk Penjagaan terbaik payudara dan punggung =============== Kesannya begitu ketara, dan disahkan 100% selamat dengan no pendaftaran KKM No : NOT170103519K . TAK CUBA..TAK RASA DAH CUBA..PASTI SUKA SUAMI PUN SENYUM TERGODA😘 . . #misitawansuami  #produkpayudara  #breastpumpmalaysia  #kedaibabyonline  #jomkahwin  #instashopmalaysia  #ubatbesarkanpayudara  #krimpayudara  #hushhush  #lovepotionbyhushhush  #tipscantik  #krimbesarkanpayudara  #kedaisuamiisteri  #krimpayudara  #seksiuntuksuami  #jomkahwin  #hadiahanniversary  #jomselfie  #mamapapa  #tilljannah  #kuching  #ajimaura  #terapiinstagram  #kelantan  #johor  #uitm 
LOVE POTION by HUSH HUSH 💋
.
“Cantik Sangat”
.
Love Potion by Hush Hush adalah pilihan yang sangat TEPAT! .
Bukan akak yang kata tau,  tapi 95% daripada pelanggan kami yang kata 😊😊
.
Tak perlu nak sembang banyak dan tak perlu fikir panjang..😉😉
.
Jom cuba Love Potion sekarang,  baru tau montoknya macam mana payudara dan punggung Cik Gojes nanti! 💓💓
.
📱Whatsapp "Hush" ke 0192687736
.
#viral2017 #kadkahwin #ubatbesartetek #produkpayudara #produkputihgebu #produkbesarkanpunggung #jamudara #jamu #ubatbesarkanpayudara #krimpayudara  #handbagmurah #aurawhite #perempuancantik #wanitaseksi #abangsado #lelakihandsome #awekcun #awekseksi #isteripuas #quputeh #hushhush #lovepotionbyhushhush #tipscantik #krimtetek #tetekbesar #lofattah #bajuraya2017 #jamukampung #kendurikahwin #cuticutimalaysia
LOVE POTION by HUSH HUSH 💋 . “Cantik Sangat” . Love Potion by Hush Hush adalah pilihan yang sangat TEPAT! . Bukan akak yang kata tau, tapi 95% daripada pelanggan kami yang kata 😊😊 . Tak perlu nak sembang banyak dan tak perlu fikir panjang..😉😉 . Jom cuba Love Potion sekarang, baru tau montoknya macam mana payudara dan punggung Cik Gojes nanti! 💓💓 . 📱Whatsapp "Hush" ke 0192687736 . #viral2017  #kadkahwin  #ubatbesartetek  #produkpayudara  #produkputihgebu  #produkbesarkanpunggung  #jamudara  #jamu  #ubatbesarkanpayudara  #krimpayudara   #handbagmurah  #aurawhite  #perempuancantik  #wanitaseksi  #abangsado  #lelakihandsome  #awekcun  #awekseksi  #isteripuas  #quputeh  #hushhush  #lovepotionbyhushhush  #tipscantik  #krimtetek  #tetekbesar  #lofattah  #bajuraya2017  #jamukampung  #kendurikahwin  #cuticutimalaysia 
Uols nak putih gebu dengan hanya sekali sapuan #SureGlowLotion ??
.
Kalau nak putih kekal kena rajin2 sapu #SureGlowLotion tau. Bukan hanya boleh dijadikan lotion badan, malah sesuai dijadikan pelembap, make up base & masker sebelum tidur..
.
Berminat??
Whatsapp 01161374265 okay 👌🏻.
.
#SureGlowLotion #SureGlowTestimoni #jomputih #losyenputihajaib #Losyenputihgebu #sayanakputih #SureGlowFeedback #SureGlowLotionTestimoni
#SayangiKulitAnda #sapusaputerusputihh #putihcepat #putihsehat #tipsputih #nakputih
 #putihgebu #kulitputih #kulitcantik #kulitsihat #kulitlembut #nakcantik #tipscantik #putihberseri
Uols nak putih gebu dengan hanya sekali sapuan #SureGlowLotion  ?? . Kalau nak putih kekal kena rajin2 sapu #SureGlowLotion  tau. Bukan hanya boleh dijadikan lotion badan, malah sesuai dijadikan pelembap, make up base & masker sebelum tidur.. . Berminat?? Whatsapp 01161374265 okay 👌🏻. . #SureGlowLotion  #SureGlowTestimoni  #jomputih  #losyenputihajaib  #Losyenputihgebu  #sayanakputih  #SureGlowFeedback  #SureGlowLotionTestimoni  #SayangiKulitAnda  #sapusaputerusputihh  #putihcepat  #putihsehat  #tipsputih  #nakputih  #putihgebu  #kulitputih  #kulitcantik  #kulitsihat  #kulitlembut  #nakcantik  #tipscantik  #putihberseri 
DULU LAYUT NOW DAH MACAM BELON!
.
Lelaki mana yang tak tergoda melihat kemantapan payudara wanita. 
Itu adalah aset wanita yang paling Power dan teknik BERKESAN bagi isteri mengikat suami .
.
Kalau cik Gojess ada masalah..
.
Payudara Layut dan Kendur
Payudara tidak terangkat macam dulu , 
Payudara Leper dan tidak gebuu
.
LOVE POTION by HUSH HUSH membuatkan payudara anda membulat macam BELON disamping ;
.
.
⏺️Menegangkan buah dada dan lurah
⏺️Memontokkan payudara kepada saiz idaman
⏺️Menghidrat & menguatkan semula tisu payudara
⏺️Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara
⏺️Mengatasi masalah payudara leper akibat penyusuan bayi
⏺️Seimbangkan saiz kedua2 payudara
.
.
BERI KEJUTAN PADA SUAMI ANDA MALAM INI .IKAT SUAMI DENGAN SAIZ PAYUDARA YANG SEKSI DAN MENGGIURKAN.
.
“Kesan Seawal 3 hari, Perubahan Nyata dalam 2 minggu”
.
📲 Whatsapp "HUSH" Ke 014-6945682
.
#produkwanita #produkkecantikan #produkpayudara #breastpumpmalaysia #kedaibabyonline #jomkahwin  #mothercaremalaysia #produkputihgebu #produkbesarkanpunggung #jamudara  #ubatbesarkanpayudara #krimpayudara  #hushhush #lovepotionbyhushhush #tipscantik #krimbesarkanpayudara #kedaisuamiisteri #krimpayudara #seksiuntuksuami #viral2017 #kuching
DULU LAYUT NOW DAH MACAM BELON! . Lelaki mana yang tak tergoda melihat kemantapan payudara wanita. Itu adalah aset wanita yang paling Power dan teknik BERKESAN bagi isteri mengikat suami . . Kalau cik Gojess ada masalah.. . Payudara Layut dan Kendur Payudara tidak terangkat macam dulu , Payudara Leper dan tidak gebuu . LOVE POTION by HUSH HUSH membuatkan payudara anda membulat macam BELON disamping ; . . ⏺️Menegangkan buah dada dan lurah ⏺️Memontokkan payudara kepada saiz idaman ⏺️Menghidrat & menguatkan semula tisu payudara ⏺️Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara ⏺️Mengatasi masalah payudara leper akibat penyusuan bayi ⏺️Seimbangkan saiz kedua2 payudara . . BERI KEJUTAN PADA SUAMI ANDA MALAM INI .IKAT SUAMI DENGAN SAIZ PAYUDARA YANG SEKSI DAN MENGGIURKAN. . “Kesan Seawal 3 hari, Perubahan Nyata dalam 2 minggu” . 📲 Whatsapp "HUSH" Ke 014-6945682 . #produkwanita  #produkkecantikan  #produkpayudara  #breastpumpmalaysia  #kedaibabyonline  #jomkahwin  #mothercaremalaysia  #produkputihgebu  #produkbesarkanpunggung  #jamudara  #ubatbesarkanpayudara  #krimpayudara  #hushhush  #lovepotionbyhushhush  #tipscantik  #krimbesarkanpayudara  #kedaisuamiisteri  #krimpayudara  #seksiuntuksuami  #viral2017  #kuching 
Kulit kendur, pipi jatuh, malam ni sapu WD nipis nipis kat muka. Insyallah esok tu terus rasa anjal yang amat kulit tu. Rasa nak tampaq manja pipi tu tak mau berenti 😂
.
Kalau bermasalah lenguh kaki, sakit tumit, sakit tapak kaki, tumit pecah sapu je WD bawah tapak kaki. Kalau biasa bangun pagi turun katil pun dah mcm nenek kebayan jalan sebab tahan sakit tapak kaki pas calit wd confirm jalan tegak siap boleh meloncat lagi.
.
====== Whatsapp +60194094676 ======
.
#tipscantik #awetmuda #tipsawetmuda #tipspantang #pantang #berpantang #keputihan #langsing #tipsisteri #tipsuamiisteri #pengantin #cyst #jerawat
Kulit kendur, pipi jatuh, malam ni sapu WD nipis nipis kat muka. Insyallah esok tu terus rasa anjal yang amat kulit tu. Rasa nak tampaq manja pipi tu tak mau berenti 😂 . Kalau bermasalah lenguh kaki, sakit tumit, sakit tapak kaki, tumit pecah sapu je WD bawah tapak kaki. Kalau biasa bangun pagi turun katil pun dah mcm nenek kebayan jalan sebab tahan sakit tapak kaki pas calit wd confirm jalan tegak siap boleh meloncat lagi. . ====== Whatsapp +60194094676 ====== . #tipscantik  #awetmuda  #tipsawetmuda  #tipspantang  #pantang  #berpantang  #keputihan  #langsing  #tipsisteri  #tipsuamiisteri  #pengantin  #cyst  #jerawat 
🌹Furaiha Glow Cleanser
.
🌸Cleanser🌸
.
+ Cleanser ni tahan 2 bulan. + Ada pepermint so ada effect menthol berangin kalau pakai.
+ Ada function antibaterial juga means nak bersih halang jerawat. + Tiada SLS dan SLES, agen buih hanya iselux ultra mild yang banyak digunakan dalam produk bayi, sesuai untuk kulit sensitif hingga normal. + Ada mulberry extract and vit e. .
Depends orang kadang tu boleh smpi 2 bulan setengah tahan.😍😍
.
Cleanser kita memang patut mahal kot, SLS n SLES takde, ganti dengan iselux ultra mild. 😉 .
Semestinya Furaiha dijamin Halal dan selamat
.
Skincare yang organik
🌹Furaiha Glow Cleanser . 🌸Cleanser🌸 . + Cleanser ni tahan 2 bulan. + Ada pepermint so ada effect menthol berangin kalau pakai. + Ada function antibaterial juga means nak bersih halang jerawat. + Tiada SLS dan SLES, agen buih hanya iselux ultra mild yang banyak digunakan dalam produk bayi, sesuai untuk kulit sensitif hingga normal. + Ada mulberry extract and vit e. . Depends orang kadang tu boleh smpi 2 bulan setengah tahan.😍😍 . Cleanser kita memang patut mahal kot, SLS n SLES takde, ganti dengan iselux ultra mild. 😉 . Semestinya Furaiha dijamin Halal dan selamat . Skincare yang organik
🌹satin skin cushion
.
SATIN SKIN CUSHION
SPF 50++
.
🚦 Warna
+ Light
+ Medium
.
✅Active ingredients :
+Aqua
+Titanium dioxide
+Talc
+Argania spinosa (argan) +Kernel oil
+Vitamin E
+Certified organic marula oil
+Vitamin C
.
✅ Cara pakai
1. Cuci muka dengan sabun aqua/cleanser
.
2. Boleh apply beauty water /serum / glow booster cream as moisturizer
.
3. Dap dap lembut SATIN SKIN CUSHION dengan rata ke seluruh wajah
.
4. Akhir sekali boleh apply loose powder untuk efek wajah 'matte'
(Tak perlu pakai bedak untuk efek shimmering & glowing) .
✅ USP :
+ Tiada masalah walau pun kulit bermasalah atau berjerawat tetap boleh pakai satin skin cushion Furaiha, kerana fungsi cushion ini adalah treatment. Bahan bahan yang merawat.
.
+ Custom made sponge,
sapuan foundation tidak melekat pada sponge tapi terus ke wajah. (So sangat jimat, tiada pembaziran)
.
+ Holder sponge yang stretchable dan sangat friendly user
.
✅Tips Flawless : Boleh pilih nak finishing make up yang bagaimana :
.
+ matte finishing tidak berkilat. Lepas pakai cushion boleh pakai loose powder
.
+ satin skin finishing, berkilat tapi bukan berminyak, effect glowing. Tak perlu pakai bedak hanya dengan satin skin cushion Furaiha dah berseri (shimmering)
.
+ tak perlu pakai DD cream
.
✅Cara bersihkan :
+ Untuk berwudhuk pastikan di tanggal bersih dari wajah menggunakan make up remover atau pilihan (olive oil / baby oil) .
+ Slide off pada kulit wajah menggunakan kapas supaya bersih seterusnya cuci muka dengan sabun aqua / cleanser Furaiha
.
Semestinya Furaiha Diyakini halal dan selamat
.
Skincare yang organik
🌹satin skin cushion . SATIN SKIN CUSHION SPF 50++ . 🚦 Warna + Light + Medium . ✅Active ingredients : +Aqua +Titanium dioxide +Talc +Argania spinosa (argan) +Kernel oil +Vitamin E +Certified organic marula oil +Vitamin C . ✅ Cara pakai 1. Cuci muka dengan sabun aqua/cleanser . 2. Boleh apply beauty water /serum / glow booster cream as moisturizer . 3. Dap dap lembut SATIN SKIN CUSHION dengan rata ke seluruh wajah . 4. Akhir sekali boleh apply loose powder untuk efek wajah 'matte' (Tak perlu pakai bedak untuk efek shimmering & glowing) . ✅ USP : + Tiada masalah walau pun kulit bermasalah atau berjerawat tetap boleh pakai satin skin cushion Furaiha, kerana fungsi cushion ini adalah treatment. Bahan bahan yang merawat. . + Custom made sponge, sapuan foundation tidak melekat pada sponge tapi terus ke wajah. (So sangat jimat, tiada pembaziran) . + Holder sponge yang stretchable dan sangat friendly user . ✅Tips Flawless : Boleh pilih nak finishing make up yang bagaimana : . + matte finishing tidak berkilat. Lepas pakai cushion boleh pakai loose powder . + satin skin finishing, berkilat tapi bukan berminyak, effect glowing. Tak perlu pakai bedak hanya dengan satin skin cushion Furaiha dah berseri (shimmering) . + tak perlu pakai DD cream . ✅Cara bersihkan : + Untuk berwudhuk pastikan di tanggal bersih dari wajah menggunakan make up remover atau pilihan (olive oil / baby oil) . + Slide off pada kulit wajah menggunakan kapas supaya bersih seterusnya cuci muka dengan sabun aqua / cleanser Furaiha . Semestinya Furaiha Diyakini halal dan selamat . Skincare yang organik
Kalau langsing saja lebih sedap dipandang ... kenapa kamu pilih gemukkk...??? Dan...
kenapa dng diet herbalife... wajah jadi lebih muda...??? Itu karena produk herbalife bukan hanya menurunkan berat badan 
tetapi juga meregenerasi sel tubuh /memperbaiki sel" tubuh kita yg tadinya  rusak,aus dan menua menjadi lebih baik,lebih sehat dan muda kembali.

Masih kepo...???
Chat aja yachhh
081703903113 wa

#tipsawetmuda
#tipscantiksehat
#tipskesehatan
#tipslangsingsehat
#tipslangsing
#tipsdietmudah
#tipsbuanglemak
#dietnutrisi
#rampingsingset
#langsinfsingset
#dietsehatherbalife #dietsehat #dietsehatalami #tipssehat #tipslangsingsehat #tipsdiet #tipscantik #herbalifesurabaya #distributorherbalifesurabaya #langsingcepat #langsingsehatalami #kurusgemuk #sarapansehat #sarapannutrisi #nutrisibusui #nutrisibumil #herbalifemurah #herbalifeasli #programdiet #programlangsing
Kalau langsing saja lebih sedap dipandang ... kenapa kamu pilih gemukkk...??? Dan... kenapa dng diet herbalife... wajah jadi lebih muda...??? Itu karena produk herbalife bukan hanya menurunkan berat badan tetapi juga meregenerasi sel tubuh /memperbaiki sel" tubuh kita yg tadinya rusak,aus dan menua menjadi lebih baik,lebih sehat dan muda kembali. Masih kepo...??? Chat aja yachhh 081703903113 wa #tipsawetmuda  #tipscantiksehat  #tipskesehatan  #tipslangsingsehat  #tipslangsing  #tipsdietmudah  #tipsbuanglemak  #dietnutrisi  #rampingsingset  #langsinfsingset  #dietsehatherbalife  #dietsehat  #dietsehatalami  #tipssehat  #tipslangsingsehat  #tipsdiet  #tipscantik  #herbalifesurabaya  #distributorherbalifesurabaya  #langsingcepat  #langsingsehatalami  #kurusgemuk  #sarapansehat  #sarapannutrisi  #nutrisibusui  #nutrisibumil  #herbalifemurah  #herbalifeasli  #programdiet  #programlangsing 
Wardah Lip Balm

Delicious Balmistry

Pelembab bibir berukuran mini dengan manfaat multiguna untuk bibir tetap tampak sehat terawat. Dengan kandungan Triple Moisture Care System yang melembabkan, vitamin E untuk nutrisi, dan kandungan tabir surya yang akan melindungi bibirmu dari paparan sinar UV. Tersedia dalam 3 varian yang menyenangkan!

Strawberry, Orange, Vanilla
IDR 22,000
====================================
Fast Respon
Whatsapp : 081318099733
#wardah
#wardahbogor 
#wardahbeauty 
#agenwardah
#lipstikwardah 
#wardahhalal
#kosmetikwardah 
#wardahcosmetics 
#bedakwardah 
#lipcreamwardah 
#jualwardah
#parfum
#parfume
#parfumwardah
#eoudutoilette 
#agen
#bogor
#indonesia 
#tipscantik 
#hijrah
#muslimah
#etalasewardah
Wardah Lip Balm Delicious Balmistry Pelembab bibir berukuran mini dengan manfaat multiguna untuk bibir tetap tampak sehat terawat. Dengan kandungan Triple Moisture Care System yang melembabkan, vitamin E untuk nutrisi, dan kandungan tabir surya yang akan melindungi bibirmu dari paparan sinar UV. Tersedia dalam 3 varian yang menyenangkan! Strawberry, Orange, Vanilla IDR 22,000 ==================================== Fast Respon Whatsapp : 081318099733 #wardah  #wardahbogor  #wardahbeauty  #agenwardah  #lipstikwardah  #wardahhalal  #kosmetikwardah  #wardahcosmetics  #bedakwardah  #lipcreamwardah  #jualwardah  #parfum  #parfume  #parfumwardah  #eoudutoilette  #agen  #bogor  #indonesia  #tipscantik  #hijrah  #muslimah  #etalasewardah 
🌹 Furaiha Beauty water
.🌹BEAUTY WATER (Toner) 50ml
.
💧Bahan aktif :
- Aqua - Witch hazel
- Alpha arbutin
- Certified organic marula oil - Yeast extract - Magnolia stemcell
- Sakura extract - Vitamin C
.
💧Kelebihan :
- Tidak berminyak
- Membersihkan kulit
- Mencerahkan kulit
- Melembutkan kulit
- Melembabkan kulit
- Mengecilkan pori
- Menegangkan kulit
- Anti aging
.
💧Ciri-ciri :
- Tidak berwarna
- Bau honeydew .
💧Cara penggunaan :
- Spray 2 kali sehari selepas mencuci muka. - Spray sebelum mekap atau sebarang penggunaan krim muka
.
🌈 Tips : Spray sebelum makeup untuk mendapatkan hasil yang gebu dan flawless.
.
Furaiha Diyakini Selamat dan halal
Skincare yang organik
🌹 Furaiha Beauty water .🌹BEAUTY WATER (Toner) 50ml . 💧Bahan aktif : - Aqua - Witch hazel - Alpha arbutin - Certified organic marula oil - Yeast extract - Magnolia stemcell - Sakura extract - Vitamin C . 💧Kelebihan : - Tidak berminyak - Membersihkan kulit - Mencerahkan kulit - Melembutkan kulit - Melembabkan kulit - Mengecilkan pori - Menegangkan kulit - Anti aging . 💧Ciri-ciri : - Tidak berwarna - Bau honeydew . 💧Cara penggunaan : - Spray 2 kali sehari selepas mencuci muka. - Spray sebelum mekap atau sebarang penggunaan krim muka . 🌈 Tips : Spray sebelum makeup untuk mendapatkan hasil yang gebu dan flawless. . Furaiha Diyakini Selamat dan halal Skincare yang organik
✔Komposisi JELAS
✔Aman
✔BPOM
✔Alami
✔Testimoni banyak
✔Kalangan artis pakai

KAMU MASIH RAGU?

Teh ini telah terdaftar Dinas Kesehatan.

Manfaat :
- Membantu mengurangi lemak
- Menurunkan badan secara alami
- Memperbaiki sistem pencernaan
- Mampu membuat kulit menjadi cerah, halus dan sehat
.
Isi 25 Sachet
Tanpa Efek Samping
Tanpa Diet 
Tanpa Bab berlebih
.
TERDAFTAR DINAS KESEHATAN ( PIRT 313327113000821 )
.
Cara pakai:
Minum 2 kali sehari: pagi dan malam
.
.
Untuk konsultasi dan pemesanannya bisaa menghubungi kontak dibawah ini yaaaa .
.
.
WhatsApp : 0895364436697
LINE : dobabeautycare
.
.
#Lbeauty #aurabeauty #skincare #pemutih #kosmetik #jerawat #tipscantik #tipssehat #tehpelangsing #fleecy #fleecybangletea #tipsdiet #tehherbal #pelangsingalami #jilbaborganza #jilbabrubi #pemutihwajah #kosmetikjakarta  #perawatanmuka #skincarejogja #pemutihmuka #skincaremalang #raffinagita
✔Komposisi JELAS ✔Aman ✔BPOM ✔Alami ✔Testimoni banyak ✔Kalangan artis pakai KAMU MASIH RAGU? Teh ini telah terdaftar Dinas Kesehatan. Manfaat : - Membantu mengurangi lemak - Menurunkan badan secara alami - Memperbaiki sistem pencernaan - Mampu membuat kulit menjadi cerah, halus dan sehat . Isi 25 Sachet Tanpa Efek Samping Tanpa Diet Tanpa Bab berlebih . TERDAFTAR DINAS KESEHATAN ( PIRT 313327113000821 ) . Cara pakai: Minum 2 kali sehari: pagi dan malam . . Untuk konsultasi dan pemesanannya bisaa menghubungi kontak dibawah ini yaaaa . . . WhatsApp : 0895364436697 LINE : dobabeautycare . . #Lbeauty  #aurabeauty  #skincare  #pemutih  #kosmetik  #jerawat  #tipscantik  #tipssehat  #tehpelangsing  #fleecy  #fleecybangletea  #tipsdiet  #tehherbal  #pelangsingalami  #jilbaborganza  #jilbabrubi  #pemutihwajah  #kosmetikjakarta  #perawatanmuka  #skincarejogja  #pemutihmuka  #skincaremalang  #raffinagita