an online Instagram web viewer
  • ashley_x_rosee
    Ashley Rose🌹
    @ashley_x_rosee

Images by ashley_x_rosee

Happy New Years❣️💫✨ If you’re tagged You made my 2017💞⚡️
Happy New Years❣️💫✨ If you’re tagged You made my 2017💞⚡️
Man of my dreams? I don’t sleep so I can’t find him😛
Man of my dreams? I don’t sleep so I can’t find him😛
It was cool turning 14 in China🇨🇳!! (It’s still my birthday so yk wish me a happy birthday ;))
It was cool turning 14 in China🇨🇳!! (It’s still my birthday so yk wish me a happy birthday ;))
Happy Birthday Andy !@isell.oranges 💗💗💗 lmao it was lit😛
Happy Birthday Andy !@isell.oranges 💗💗💗 lmao it was lit😛
My Weekend ✨💗
My Weekend ✨💗
"If you can't handle my worst, you ain't  getting my best"✨
"If you can't handle my worst, you ain't getting my best"✨
Tb 💘
Tb 💘
❤️💛💚💙💜
❤️💛💚💙💜
Happy Mother's Day Mom💕❣️😘 Thank you for being with me for 13 years and never leaving my side❤️ I Love You 😘😭❤️ @mary_bell4
Happy Mother's Day Mom💕❣️😘 Thank you for being with me for 13 years and never leaving my side❤️ I Love You 😘😭❤️ @mary_bell4
Late but Happy Birthday Harold❣️❣️ Not everyone was in the picture :(
Late but Happy Birthday Harold❣️❣️ Not everyone was in the picture :(
😤💞 @arianagrande @littlemix @victoriamonet did great tonight❣️(Especially Ariana👌🏼💕) #arianagrande #dangerouswomantour #arianator #arianaarmy #arianasbiggestfan #ari #arig
While y'all hoes wasting your life's, I'm happy enjoying mine🎆
While y'all hoes wasting your life's, I'm happy enjoying mine🎆
This Queen doesn’t need a King 👑
This Queen doesn’t need a King 👑
Gravity can't hold me down🌈🔥💦 Oh and Happy #valentinesday ❤️
Gravity can't hold me down🌈🔥💦 Oh and Happy #valentinesday  ❤️
Yesterday🙂
Yesterday🙂
Oml!! I don't even know where to start. I have sooo Much Love for this girl right here she been with me since day 1 and I just don't know how to explain the mad Love I got for her like😩 But we havent seen each other in a long ahhh time cuz of her big success and her Dangerous Woman Tour but we will be reuniting on April the 9th when I'll go support her at her concert but man I LOVE yhu so Damn Much Ariana @arianagrande and everybody else btfo bc she's all MINE💖😭😭
Oml!! I don't even know where to start. I have sooo Much Love for this girl right here she been with me since day 1 and I just don't know how to explain the mad Love I got for her like😩 But we havent seen each other in a long ahhh time cuz of her big success and her Dangerous Woman Tour but we will be reuniting on April the 9th when I'll go support her at her concert but man I LOVE yhu so Damn Much Ariana @arianagrande and everybody else btfo bc she's all MINE💖😭😭
I'm a queen 👑, deal with it.
I'm a queen 👑, deal with it.