an online Instagram web viewer
  • elizabethpearceproductions
    Liz Lizzy Eve
    @elizabethpearceproductions

Images by elizabethpearceproductions

🤣😂🤣🎬💪🏾At @elizabethpearceproductions in about a year or so. If you don't wanna work, keeping up drama, acting like a diva get yo raggedy ass up out of here. #weYOUNG #soNOTgonnaBEallTHISsecurity #illTHROWyouOUTmyself #orHAVEanotherCHICKdoIT #byeBISH #lmao #elizabethpearceproductions #actorDONTmeanFAKEassBITCH #film #television #talent #movies #realitytv
🐇🐇🍰These white chicks BOUT DAT 🤣😍🔥I'm bout dat too so can't be jealous only the ones that ain't or can't usually are #damnTHEYlit #theyINtheMOUNTAINSwithIT #canyon #whateverTHEYat #theyLIT #twerking #hiking #fitness #dancefitness
🎬⭐️This how I like my white girls #lit #sexy #nicebodies #curves #ass
🤣🤚🏾That's what all that oil during a photo shoot will do
🤣🤚🏾That's what all that oil during a photo shoot will do
Y'all not proving nothing to me I love my life all this happiness joy and craziness is SELF CREATED
Y'all not proving nothing to me I love my life all this happiness joy and craziness is SELF CREATED
Meanwhile at the strip club in Texas last night. He went for the swing thingy like a 5 year old like ooo what's this TREAT THE ASS LIKE A PLAYGROUND and ran 🤣😂Repost from @k.o.d.dallas using @RepostRegramApp - @danrue said he wanna show the girls @k.o.d.dallas how to use the the world famous CUBE!! S/O 2 @nickpattiwhack_ & @danrue for stopping thru! #Salute
Meanwhile at the strip club in Texas last night. He went for the swing thingy like a 5 year old like ooo what's this TREAT THE ASS LIKE A PLAYGROUND and ran 🤣😂Repost from @k.o.d.dallas using @RepostRegramApp - @danrue said he wanna show the girls @k.o.d.dallas how to use the the world famous CUBE!! S/O 2 @nickpattiwhack_ & @danrue for stopping thru! #Salute 
🎬⭐️💪🏾Me in the industry 🤣😜my ass not that fat though, it's still fat though 😂tell em I was dressed by a man a straight 1. He said wear this to that shit so I did.
🎬⭐️💪🏾Me in the industry 🤣😜my ass not that fat though, it's still fat though 😂tell em I was dressed by a man a straight 1. He said wear this to that shit so I did.
Yesterday basically and they be waiting for somebody downfall or to go homeless. Knowing I could move in with a man and we really be stacking and saving. Then the bitches gonna be mad like she in a whole relationship fuck that bitch/hoe can't win with these watching ass bitches 🤣😂✌🏾
Yesterday basically and they be waiting for somebody downfall or to go homeless. Knowing I could move in with a man and we really be stacking and saving. Then the bitches gonna be mad like she in a whole relationship fuck that bitch/hoe can't win with these watching ass bitches 🤣😂✌🏾
💙Family first 2016 when I first move back down here. California had me well fed from pockets to weight. Move down here for cheaper living and to gain. We ain't done with the east coast though. Yes I enjoy my family time never taking it for granted. For people that think their better mothers they don't be doing shit with they kids but watching people lives on social media. Hand them kids yo phone miserable bitches and stop scrolling watching other people's lives. I'm learning this I don't got nothing in common with many chicks only the fact that we're mothers. ✌🏾
💙Family first 2016 when I first move back down here. California had me well fed from pockets to weight. Move down here for cheaper living and to gain. We ain't done with the east coast though. Yes I enjoy my family time never taking it for granted. For people that think their better mothers they don't be doing shit with they kids but watching people lives on social media. Hand them kids yo phone miserable bitches and stop scrolling watching other people's lives. I'm learning this I don't got nothing in common with many chicks only the fact that we're mothers. ✌🏾
Got my own stuff going on this my channel, channels and I got all the tools to do more. I'm not bout to ask lost ass women if they wanna build or work. Let them fuck their way to the top, fuck for opportunities, gigs, money etc. Let they niggas crack the whip on em like slavery/pimp shit for feeling like they gonna be bigger than them. I'm creating my own opportunities no fuck niggas in sight nobody stopping me or in my way. #evegemini #elizabethpearceproductions
Got my own stuff going on this my channel, channels and I got all the tools to do more. I'm not bout to ask lost ass women if they wanna build or work. Let them fuck their way to the top, fuck for opportunities, gigs, money etc. Let they niggas crack the whip on em like slavery/pimp shit for feeling like they gonna be bigger than them. I'm creating my own opportunities no fuck niggas in sight nobody stopping me or in my way. #evegemini  #elizabethpearceproductions 
Atlanta GA 🤣😂I use to feel sorry for people getting robbed now idk older people been flexing down here some youngs too. Older blacks getting into these positions acting like they better than blacks. Then with what these jobs paying can't blame people for committing crimes. Poverty ain't playing fair in return. When poverty strikes it might strike the more fortunate. R Kelly also got both his homes broke into recently in Atlanta. This still not the way out youngs praying for y'all praying for us 🙏🏾
Atlanta GA 🤣😂I use to feel sorry for people getting robbed now idk older people been flexing down here some youngs too. Older blacks getting into these positions acting like they better than blacks. Then with what these jobs paying can't blame people for committing crimes. Poverty ain't playing fair in return. When poverty strikes it might strike the more fortunate. R Kelly also got both his homes broke into recently in Atlanta. This still not the way out youngs praying for y'all praying for us 🙏🏾
Repost from @evegemini_ using @RepostRegramApp - 🎬He said he don't chase girls I told him he will once I give it to him SIDE WAYS 🤣✌🏾🐶#clingyHOES #notCRAZYhoes #youngMAN #evegemini #elizabethpearceproductions #manWTF #lmao #iLIKEtoHAVEfun