an online Instagram web viewer
  • labella.osman
    rahsia kulit putih gebu
    @labella.osman

Images by labella.osman

Kesian kan bila tgk si kecil asyik menangis merengek sebab masalah kulit/ekzema?
.
Awak bayangkan, kalau masalah baby tu kena pada awak, mesti awak pun rasa tak selesa kan? Haaa... Samalah dgn si kecil tu. Dah la dia kecil lagi, masa ni dia perlu seronok bermain macam kanak-kanak yang lain.
.
Tahukah anda, Susu Maaez telah bantu ramai penggunanya selesaikan masalah kulit? Antara kelebihan #susumaaez adalah:-
.
🍼 Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
🍼 Membantu mengatasi masalah kulit, ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulit
🍼 Mencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulit
🍼 Meremajakan dan menghaluskan kulit yang kasar
🍼 Mengurangkan garis halus dan kedutan di wajah
🍼 Meningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatan
🍼 Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan
🍼 Menguatkan rahim untuk persediaan kehamilan
🍼 Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
🍼 Memekatkan dan memperbanyakan susu ibu
🍼 Membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin
🍼 Mengurangkan masalah keguguran rambut
🍼 Menggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibu
.
Wow! Banyaknya kelebihan & khasiat #susumaaez ni,  wasapp bella 013-4340956 untuk mencuba susu ajaib
Kesian kan bila tgk si kecil asyik menangis merengek sebab masalah kulit/ekzema? . Awak bayangkan, kalau masalah baby tu kena pada awak, mesti awak pun rasa tak selesa kan? Haaa... Samalah dgn si kecil tu. Dah la dia kecil lagi, masa ni dia perlu seronok bermain macam kanak-kanak yang lain. . Tahukah anda, Susu Maaez telah bantu ramai penggunanya selesaikan masalah kulit? Antara kelebihan #susumaaez  adalah:- . 🍼 Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ 🍼 Membantu mengatasi masalah kulit, ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulit 🍼 Mencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulit 🍼 Meremajakan dan menghaluskan kulit yang kasar 🍼 Mengurangkan garis halus dan kedutan di wajah 🍼 Meningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatan 🍼 Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan 🍼 Menguatkan rahim untuk persediaan kehamilan 🍼 Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi 🍼 Memekatkan dan memperbanyakan susu ibu 🍼 Membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin 🍼 Mengurangkan masalah keguguran rambut 🍼 Menggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibu . Wow! Banyaknya kelebihan & khasiat #susumaaez  ni, wasapp bella 013-4340956 untuk mencuba susu ajaib
Kelebihan Susu Maaez;
.
👉Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
👉Membantu mengatasi masalah kulit Ekzema, Panau serta gatal-gatal pada kulit
👉Mencerahkan, Melicinkan dan Menganjalkan kulit
👉Meremajakan dan Menghaluskan kulit yang kasar
👉Mengurangkan garis halus dan kedutan diwajah
👉Meningkatkan daya kepekaan  penumpuan dan ingatan
👉Memberikan tenaga dan mengekalka  kecergasan
👉Menguatkan rahim untuk persediaan kehamilan
👉Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
👉Memekatkan dan memperbanyakkan susu ibu
👉Membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin
👉Mengurangkan masalah keguguran rambut
.
Whatsapp bella 013-4340956
Kelebihan Susu Maaez; . 👉Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ 👉Membantu mengatasi masalah kulit Ekzema, Panau serta gatal-gatal pada kulit 👉Mencerahkan, Melicinkan dan Menganjalkan kulit 👉Meremajakan dan Menghaluskan kulit yang kasar 👉Mengurangkan garis halus dan kedutan diwajah 👉Meningkatkan daya kepekaan penumpuan dan ingatan 👉Memberikan tenaga dan mengekalka kecergasan 👉Menguatkan rahim untuk persediaan kehamilan 👉Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi 👉Memekatkan dan memperbanyakkan susu ibu 👉Membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin 👉Mengurangkan masalah keguguran rambut . Whatsapp bella 013-4340956
👉Alhamdulillah, Masalah Kulit Sembuh. "Kesian. Mula-mula tu bedarah-darah kulitnya. Budak bukan tau apa-apa. Dia kopek, garu-garu sampai naik kat muka😢
.
Sebelum ni pergi klinik, macam-macam ubat makan dan sapu, takde perubahan pun. Sampaikan doktor pun tak tau nak bagi ubat apa dah. Tapi lepas consume Susu Maaez, Alhamdulillah susu ni betul-betul membantu. Parut pun makin pudar, kulit jadi gebu.

Susu ni pun bagus. Takde lemak. Kalau basuh pun senang sebab takde minyak atau kerak-kerak." - Ibu.

Ni ibunya sendiri yang bagi feedback tau. Ibu mana yang tak suka kalau masalah anaknya hilang. Sebelum ni tengok anak sakit, merengek-rengek sebab kulit gatal, sekarang dah boleh tarik nafas lega.

Alhamdulillah, Susu Maaez memang tersangattt bagus dalam membantu merawat dan mencantikkan kulit.

Nak cuba rawat masalah kulit? Whatsapp bella 013-4340956
👉Alhamdulillah, Masalah Kulit Sembuh. "Kesian. Mula-mula tu bedarah-darah kulitnya. Budak bukan tau apa-apa. Dia kopek, garu-garu sampai naik kat muka😢 . Sebelum ni pergi klinik, macam-macam ubat makan dan sapu, takde perubahan pun. Sampaikan doktor pun tak tau nak bagi ubat apa dah. Tapi lepas consume Susu Maaez, Alhamdulillah susu ni betul-betul membantu. Parut pun makin pudar, kulit jadi gebu. Susu ni pun bagus. Takde lemak. Kalau basuh pun senang sebab takde minyak atau kerak-kerak." - Ibu. Ni ibunya sendiri yang bagi feedback tau. Ibu mana yang tak suka kalau masalah anaknya hilang. Sebelum ni tengok anak sakit, merengek-rengek sebab kulit gatal, sekarang dah boleh tarik nafas lega. Alhamdulillah, Susu Maaez memang tersangattt bagus dalam membantu merawat dan mencantikkan kulit. Nak cuba rawat masalah kulit? Whatsapp bella 013-4340956
Kesian kan bila tgk si kecil asyik menangis merengek sebab masalah kulit/ekzema?
.
Awak bayangkan, kalau masalah baby tu kena pada awak, mesti awak pun rasa tak selesa kan? Haaa... Samalah dgn si kecil tu. Dah la dia kecil lagi, masa ni dia perlu seronok bermain macam kanak-kanak yang lain.
.
Tahukah anda, Susu Maaez telah bantu ramai penggunanya selesaikan masalah kulit? Antara kelebihan #susumaaez adalah:-
.
🍼 Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
🍼 Membantu mengatasi masalah kulit, ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulit
🍼 Mencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulit
🍼 Meremajakan dan menghaluskan kulit yang kasar
🍼 Mengurangkan garis halus dan kedutan di wajah
🍼 Meningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatan
🍼 Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan
🍼 Menguatkan rahim untuk persediaan kehamilan
🍼 Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
🍼 Memekatkan dan memperbanyakan susu ibu
🍼 Membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin
🍼 Mengurangkan masalah keguguran rambut
🍼 Menggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibu
.
Wow! Banyaknya kelebihan & khasiat #susumaaez ni,  wasapp bella 013-4340956 untuk mencuba susu ajaib
Kesian kan bila tgk si kecil asyik menangis merengek sebab masalah kulit/ekzema? . Awak bayangkan, kalau masalah baby tu kena pada awak, mesti awak pun rasa tak selesa kan? Haaa... Samalah dgn si kecil tu. Dah la dia kecil lagi, masa ni dia perlu seronok bermain macam kanak-kanak yang lain. . Tahukah anda, Susu Maaez telah bantu ramai penggunanya selesaikan masalah kulit? Antara kelebihan #susumaaez  adalah:- . 🍼 Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ 🍼 Membantu mengatasi masalah kulit, ekzema, panau serta gatal-gatal pada kulit 🍼 Mencerahkan, melicinkan dan menganjalkan kulit 🍼 Meremajakan dan menghaluskan kulit yang kasar 🍼 Mengurangkan garis halus dan kedutan di wajah 🍼 Meningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatan 🍼 Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan 🍼 Menguatkan rahim untuk persediaan kehamilan 🍼 Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi 🍼 Memekatkan dan memperbanyakan susu ibu 🍼 Membantu mengatasi masalah lemah tenaga batin 🍼 Mengurangkan masalah keguguran rambut 🍼 Menggunakan susu kambing iaitu susu yang terbaik di dunia selepas susu ibu . Wow! Banyaknya kelebihan & khasiat #susumaaez  ni, wasapp bella 013-4340956 untuk mencuba susu ajaib
RAMUAN HEBAT SUSU MAAEZ!
.
Dimana terletaknya kehebatan Susu Maaez??
.
Jawapannya.. tentu sahaja diramuan-ramuan HEBAT Susu Maaez ni
.
□Susu Kambing-Susu terbaik selepas susu Ibu
.
□Madu
.
□Kurma
.
□Sarang Burung Walid
.
□Kismis
.
□Apricot
.
□Buah Delima
.
□Buah Tin
.
□Habbatusauda
.
□Tomato
.
Setiap ramuan ada kebaikan dan kelebihannya.. sebab tu lah Susu Maaez ni Susu Magic!.
.
Nak cuba Susu Maaez?
.
Whatsapp bella 013-4340956 untuk oder
.
Ingat! RAWAT SEBELUM PARAH!.
.
#susuterbaik #susumaaez #susuuntukkulitcantik #susukambing
RAMUAN HEBAT SUSU MAAEZ! . Dimana terletaknya kehebatan Susu Maaez?? . Jawapannya.. tentu sahaja diramuan-ramuan HEBAT Susu Maaez ni . □Susu Kambing-Susu terbaik selepas susu Ibu . □Madu . □Kurma . □Sarang Burung Walid . □Kismis . □Apricot . □Buah Delima . □Buah Tin . □Habbatusauda . □Tomato . Setiap ramuan ada kebaikan dan kelebihannya.. sebab tu lah Susu Maaez ni Susu Magic!. . Nak cuba Susu Maaez? . Whatsapp bella 013-4340956 untuk oder . Ingat! RAWAT SEBELUM PARAH!. . #susuterbaik  #susumaaez  #susuuntukkulitcantik  #susukambing 
ALHAMDULILLAH... Lagi testimoni dari Susu Maaez. Tak sangka boleh pulih macam tu sekali!
.
Nampak macam susu biasa je kan? Tapi ni lah kelebihan yang ada pada Susu Maaez.. Macam tak percaya kan? Kami sendiri terkejut sampai macam tu sekali Susu Maaez bantu penggunanya. Alhamdulillah.
.
Takkan la nak tipu kan dengan testimoni berlambak-lambak macam ni?
.
Whatsapp bella sekarang untuk oder 013-4340956
.
.
#SusuMaaez #SusuAjaib #susuuntukkulit #susucantik #susuterbaik #malaysia #indonesia #brunie #singapore #sabah #sarawak #kedah #kulitbermasalah #bellezacollagen #jeragat #jerawat #parutjerawat #kulitputih #putihgebu #bazarpaknil #bajuraya
ALHAMDULILLAH... Lagi testimoni dari Susu Maaez. Tak sangka boleh pulih macam tu sekali! . Nampak macam susu biasa je kan? Tapi ni lah kelebihan yang ada pada Susu Maaez.. Macam tak percaya kan? Kami sendiri terkejut sampai macam tu sekali Susu Maaez bantu penggunanya. Alhamdulillah. . Takkan la nak tipu kan dengan testimoni berlambak-lambak macam ni? . Whatsapp bella sekarang untuk oder 013-4340956 . . #SusuMaaez  #SusuAjaib  #susuuntukkulit  #susucantik  #susuterbaik  #malaysia  #indonesia  #brunie  #singapore  #sabah  #sarawak  #kedah  #kulitbermasalah  #bellezacollagen  #jeragat  #jerawat  #parutjerawat  #kulitputih  #putihgebu  #bazarpaknil  #bajuraya 
Awak ada masalah kulit kasar macam kulit kerang tak? Malu bila bersentuhan dgn yg tersayang? Segan bila kawan-kawan tgk?
.
Okay, awak suka tak kalau masalah kulit awak akan sembuh seperti biasa? Okay, awak ada masalah kulit macam mana? Kulit Kasar? Ekzema? Kudis? Tumit merekah? Gatal-gatal? Kulit kering? Kulit bersisik?
.
Jangan risau, sekarang ada 1 produk khas untuk awak yang mempunyai masalah kulit seperti berikut. Susu Maaez ni memang dirumus khas untuk mereka yang inginkan kulit pulih seperti sediakala.
.
Ramai dah berjaya selesaikan masalah kulit mereka seawal 5 hari penggunaan. Serius! 5 hari je dah nampak kesan. Nampak tak betapa bagusnya Susu Maaez ni.
.
Ada setengah pengguna dah cuba pelbagai ubat dan krim tapi tak berkesan tapi selepas consume Susu Maaez bagai magik! Masalah kulit terus pulih. Apa rahsianya? Rahsianya produk ni dirumuskan dengan pelbagai bahan aktif khas untuk kulit. Antaranya seperti sarang burung walit, macam kita semua tahu sarang burung walit ni sememangnya bagus untuk kulit.
.
Kalau sarang burung ni tak bagus takkan orang sanggup buat rumah untuk burung buat sarang kan? Kan?
.
So jangan ragu-ragu, produk ni sudah banyak membantu penggunanya selesaikan masalah mereka. Tak cuba tak tahu la jawabnya. Yang paling penting kita kena berusaha, selebihnya kita tawakal. InsyaAllah Susu Maaez adalah salah satu jalan untuk membantu awak selesaikan masalah kulit awak.
.
Nak cuba Susu Maaez? Nak selesaikan masalah whatsapp bella 013-4340956
Awak ada masalah kulit kasar macam kulit kerang tak? Malu bila bersentuhan dgn yg tersayang? Segan bila kawan-kawan tgk? . Okay, awak suka tak kalau masalah kulit awak akan sembuh seperti biasa? Okay, awak ada masalah kulit macam mana? Kulit Kasar? Ekzema? Kudis? Tumit merekah? Gatal-gatal? Kulit kering? Kulit bersisik? . Jangan risau, sekarang ada 1 produk khas untuk awak yang mempunyai masalah kulit seperti berikut. Susu Maaez ni memang dirumus khas untuk mereka yang inginkan kulit pulih seperti sediakala. . Ramai dah berjaya selesaikan masalah kulit mereka seawal 5 hari penggunaan. Serius! 5 hari je dah nampak kesan. Nampak tak betapa bagusnya Susu Maaez ni. . Ada setengah pengguna dah cuba pelbagai ubat dan krim tapi tak berkesan tapi selepas consume Susu Maaez bagai magik! Masalah kulit terus pulih. Apa rahsianya? Rahsianya produk ni dirumuskan dengan pelbagai bahan aktif khas untuk kulit. Antaranya seperti sarang burung walit, macam kita semua tahu sarang burung walit ni sememangnya bagus untuk kulit. . Kalau sarang burung ni tak bagus takkan orang sanggup buat rumah untuk burung buat sarang kan? Kan? . So jangan ragu-ragu, produk ni sudah banyak membantu penggunanya selesaikan masalah mereka. Tak cuba tak tahu la jawabnya. Yang paling penting kita kena berusaha, selebihnya kita tawakal. InsyaAllah Susu Maaez adalah salah satu jalan untuk membantu awak selesaikan masalah kulit awak. . Nak cuba Susu Maaez? Nak selesaikan masalah whatsapp bella 013-4340956
antara ramuan yang terdapat di dalam susu maaez
.
. .
😘 buah delima.
😘 madu
😘 habbatussauda
😘 sarang burung walid
😘 susu kambing
😘 kurma
😘 tomato
😘 kismis
😘 buah tin
antara ramuan yang terdapat di dalam susu maaez . . . 😘 buah delima. 😘 madu 😘 habbatussauda 😘 sarang burung walid 😘 susu kambing 😘 kurma 😘 tomato 😘 kismis 😘 buah tin
"Dah sapu mcm2 ubat beli dkt farmasi tapi semua mcm tak ada kesan pun "
.
Inilah luahan seorang ibu yg sering mencari jalan untuk selesaikan masalah kulit anknya. Alhamdulillah, selepas ibu ni menggunakan Susu Maaez masalah kulit anak beliau semakin pulih. Kami bersyukur sgt krn dpt membantu ibu ini selesaikan masalah beliau.
.
Hebat kan Susu Maaez ni? Bahan didalam Susu Maaez ni dirumuskan dgn bahan yang berkualiti tinggi dimana sememangnya bagus untuk mereka yang mempunyai masalah kulit.
.
Ianya tak sama dengan Belleza Collagen , Belleza Collagen dikhaskan untuk mereka yang inginkan kulit putih gebu seawal 7 hari. Susu Maaez dikhaskan untuk mereka yg mempunyai masalah2 kulit seperti Ekzema, Gatal2, Kulit Kering dll.
.
Nak cuba Susu Maaez? Nak cantikkan kulit? Whatsapp bella 013-4340956
.
.
#masalahkulit #susumaaez #susuuntuksemua #kulitcantik #susukambing
"Dah sapu mcm2 ubat beli dkt farmasi tapi semua mcm tak ada kesan pun " . Inilah luahan seorang ibu yg sering mencari jalan untuk selesaikan masalah kulit anknya. Alhamdulillah, selepas ibu ni menggunakan Susu Maaez masalah kulit anak beliau semakin pulih. Kami bersyukur sgt krn dpt membantu ibu ini selesaikan masalah beliau. . Hebat kan Susu Maaez ni? Bahan didalam Susu Maaez ni dirumuskan dgn bahan yang berkualiti tinggi dimana sememangnya bagus untuk mereka yang mempunyai masalah kulit. . Ianya tak sama dengan Belleza Collagen , Belleza Collagen dikhaskan untuk mereka yang inginkan kulit putih gebu seawal 7 hari. Susu Maaez dikhaskan untuk mereka yg mempunyai masalah2 kulit seperti Ekzema, Gatal2, Kulit Kering dll. . Nak cuba Susu Maaez? Nak cantikkan kulit? Whatsapp bella 013-4340956 . . #masalahkulit  #susumaaez  #susuuntuksemua  #kulitcantik  #susukambing 
MASALAH KUSAM, BERMINYAK & PARUT DI MUKA ?
.
Siapa ada masalah macam dekat atas ni meh baca cepat. Tengok feedback adik manis ni. Semua masalah dekat atas tu ada dekat skin dia.
.
Tapiii, cuba zoom gambar after 7 hari consume belleza collagen. OMGGG ketara betul kesan perubahan dekat muka adik ni. Masalah berminyak paling obvious. Dah tak berminyak lagi muka dia. Lepastu parut pun dah pudar tau. Yang lagi best, dah cerah sekata, tak kusam macam gambar sebelum consume belleza.
.
Best kan ? Hehe meh wasap 013-4340956
MASALAH KUSAM, BERMINYAK & PARUT DI MUKA ? . Siapa ada masalah macam dekat atas ni meh baca cepat. Tengok feedback adik manis ni. Semua masalah dekat atas tu ada dekat skin dia. . Tapiii, cuba zoom gambar after 7 hari consume belleza collagen. OMGGG ketara betul kesan perubahan dekat muka adik ni. Masalah berminyak paling obvious. Dah tak berminyak lagi muka dia. Lepastu parut pun dah pudar tau. Yang lagi best, dah cerah sekata, tak kusam macam gambar sebelum consume belleza. . Best kan ? Hehe meh wasap 013-4340956
FUNGSI BELLEZA COLLAGEN:
.
✔️Menjadikan kulit cerah kemerah-merahan (tidak menjadikan kulit menjadi pucat)
✔️Menjadikan kulit glowing secara natural.
✔️Melembutkan, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit
✔️Membantu mengatasi masalah kulit kusam, mengecilkan liang roma,
✔️Pencerahan menyeluruh satu badan dan menyekatakan tona kulit
✔️Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan
✔️Merawat masalah jerawat dari dalam
✔️Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat
✔️Menguatkan kuku dan menggalakan pertumbuhan kuku yang lebih berkilat
.
👉APA ITU BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY??
.
Belleza Collagen ialah sejenis serbuk kolagen lazat yang dapat membantu menyerlahkan kecantikan dalaman wanita. Membantu mencerahkan dan menggebukan kulit. Ianya hanya perlu dikemam sahaja, tidak perlu dibancuh
.
💯DISAHKAN HALAL DAN LULUS KKM
.
#caraputihkankulit #produkputihkulitberkesan #putihseawal7hari #putihgebu #caraputih #tipskulitputih #tipskulitcantik #rahsiakulitputih #rahsiakulitcantik #kulitcantik #kulitputih #caracantikkankulit #putihcepat #putihkulit #rahsiakekalputih #rahsiakekalremeja
FUNGSI BELLEZA COLLAGEN: . ✔️Menjadikan kulit cerah kemerah-merahan (tidak menjadikan kulit menjadi pucat) ✔️Menjadikan kulit glowing secara natural. ✔️Melembutkan, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit ✔️Membantu mengatasi masalah kulit kusam, mengecilkan liang roma, ✔️Pencerahan menyeluruh satu badan dan menyekatakan tona kulit ✔️Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan ✔️Merawat masalah jerawat dari dalam ✔️Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat ✔️Menguatkan kuku dan menggalakan pertumbuhan kuku yang lebih berkilat . 👉APA ITU BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY?? . Belleza Collagen ialah sejenis serbuk kolagen lazat yang dapat membantu menyerlahkan kecantikan dalaman wanita. Membantu mencerahkan dan menggebukan kulit. Ianya hanya perlu dikemam sahaja, tidak perlu dibancuh . 💯DISAHKAN HALAL DAN LULUS KKM . #caraputihkankulit  #produkputihkulitberkesan  #putihseawal7hari  #putihgebu  #caraputih  #tipskulitputih  #tipskulitcantik  #rahsiakulitputih  #rahsiakulitcantik  #kulitcantik  #kulitputih  #caracantikkankulit  #putihcepat  #putihkulit  #rahsiakekalputih  #rahsiakekalremeja 
JERAWAT MAKIN KURANG!!
.
Wahhh,korang tau tak Susu Maaez ni boleh rawat jugak masalah jerawat. Bukan untuk kulit gatal-gatal jea
.
Nmpak sangat perubahan yang ketara oleh adik ni.. Hanya 14 hari jea jerawat dah hilang. Hanya tinggal parut jea lagi
.
Boleh dikatakan Susu Maaez ni bleh rawat semua masalah kulit. Rugi sangat siapa tak cuba. Yang nk kulit gebu gebass pun bleh ambil Susu Maaez juga tau
.
Nak kulit cantik? Cepat whatsapp ke 013-4340956 skrang
JERAWAT MAKIN KURANG!! . Wahhh,korang tau tak Susu Maaez ni boleh rawat jugak masalah jerawat. Bukan untuk kulit gatal-gatal jea . Nmpak sangat perubahan yang ketara oleh adik ni.. Hanya 14 hari jea jerawat dah hilang. Hanya tinggal parut jea lagi . Boleh dikatakan Susu Maaez ni bleh rawat semua masalah kulit. Rugi sangat siapa tak cuba. Yang nk kulit gebu gebass pun bleh ambil Susu Maaez juga tau . Nak kulit cantik? Cepat whatsapp ke 013-4340956 skrang