an online Instagram web viewer
    Nazar Netterström
    @nazzaar

Images by nazzaar

Det dåliga med nacka är att DU inte går där ännu

PS. inte för att skryta, men jag pratade franska utan problem
Tänk att du är ute i Paris dagarna långa. Det är 20+ grader och de första 2 dagarna får du i dig mer crêpes än vad du någonsin i ditt liv ätit. Sen börjar din mage kämpa emot, därför byter du det dagliga crêpeintaget mot 35 macarones. Typ så var det. Efter allt detta socker kunde jag nästan bli lika söt som min flickvän. Skillnaden är att hon alltid är så söt. Tack och lov att solen inte förvandlade henne till sirap. Då skulle jag aldrig promenera längst floden Seine, gå upp för eiffeltornet och Notre dame eller ro en båt i en sjö fylld av svanar och ankor samtidigt som solnedgångens mantel smeker vår omgivning. PS. inte för att skryta, men jag pratade franska utan problem
Jag ville ta en fin bild, så jag tog dig in i bilden
Hav hit och hav dit, sol upp och sol ned, himmel blå och himmel grå. 5e året i rad vi uppfyller helgdagar @hardeer
Vi våra cyklar drar, snabbare än månen far

Våra hjul de rullar,  över alla kullar

Av detta blev vi ingen miljonär, men allt slutade med en briljant konsär
Vi våra cyklar drar, snabbare än månen far Våra hjul de rullar, över alla kullar Av detta blev vi ingen miljonär, men allt slutade med en briljant konsär

#tokyo #kyoto #japan #japanese #nara #asakasa #travel #hashtags
Jag kommer sakna dessa nudelslukande, pratglada, näspetande och hjälpsamma japaner. Lika så kommer jag sakna deras högteknologiska toaletter som torkar min underbara rumpa. Hade heller aldrig trott att jag skulle bli bjuden på middag eller guidad i storstaden bara sådär. Denna "ensamma" resa blev inte så ensam. Jag träffade och umgicks med många olika människor. Allt från ryssar till nya zeeländare. Jag kan starkt rekommendera att resa själv! Jag kommer utan tvekan göra det igen! #tokyo  #kyoto  #japan  #japanese  #nara  #asakasa  #travel  #hashtags
En främling är en vän som du bara inte träffat ännu. Så sade Abraham Lincoln.

Länge leve gemenskap!

#kyoto #osaka #nara #deer #mountain #japan #wakakusa #wakayama #hiking #nature #teamwork #mountainview
En främling är en vän som du bara inte träffat ännu. Så sade Abraham Lincoln. Jag håller med. Efter en dag i Kyoto bestämde jag mig för att utöka mina vyer genom att besöka en av Japans äldsta stad, Nara. Med ensamhetens tystnad satt jag på ett urgammalt -privat ägt tåg, som åker alldeles för sakta för sitt eget bästa- och hade ansiktet utåt mot de glamorösa japanska bergen. Efter ett tag satte sig en amerikan bredvid, vi började kallprata smått, som slutade med ett mycket angenämt samtal. I Nara promenerade jag fram och tillbaka kors och tvärs höger och vänster för att se alla historiska byggnader och palats. Tillslut hittade jag ett berg som jag utan tvekan ville bestiga. På vägen upp för berget träffade jag på en lika ensam Kines. Tillsammans med våra olika styrkor och svagheter lyckades vi bestiga ett 350m högt berg. Länge leve gemenskap! #kyoto  #osaka  #nara  #deer  #mountain  #japan  #wakakusa  #wakayama  #hiking  #nature  #teamwork  #mountainview
Ensamhet försvinner med ett leende och ett hej.

#kyoto #japan
#shinjuku #nazar #okonomiaki #yakitori #temple #food
Ensamhet försvinner med ett leende och ett hej. Under dessa 4 dagar i Tokyo har jag fått känna på året 2025. Jag har fått lära mig att ordet 'bordsskick' inte finns och att storstäder kan vara i symbios med naturen och tystnaden. Man behöver alltså inte utesluta något av det. Den sista kvällen i Tokyo tillbringade jag med två japaner. Vi åt först yakitori på ett gatukök sedan promenerade vi till en restaurang 40 meter över havet och åt en massa japanskt. Detta måste ha varit det bästa sättet att tillbringa en sista kväll i Tokyo. Imorgon ska jag ta tåget till Kyoto. #tokyo  #kyoto  #japan  #shinjuku  #nazar  #okonomiaki  #yakitori  #temple  #food
#nazar #tokyo #te #zungle
Dagens schema talar som så; Använd den kollektiva konsten för att komma till Arlanda. Flyg 10 timmar och få skit ont i röven. Hitta en japan i kostym med mitt namn på en skylt. Tryck ut vartenda ord jag kan på japanska och samtidigt låta trevlig hela vägen till Hotellet. Checka in. Lämna väskorna i rummet. Gå ut från hotellet och gör Tokyos gator osäkra. #nazar  #tokyo  #te  #zungle
Jag kunde bli vem som helst, men jag blev jag.
Tisdag-onsdag 12 April 2017
Våra 4 trevliga eftermiddagsmil med målet att komma fram till Vaxholm var någorlunda kalla och blåsiga. Men det gjorde bara så att kasslergrattängen till middagen blev ännu mer uppskattad. Avslutningsvis sittandes på en skön soffa med lite saft och chips framför G.W Persson på TV satt inte heller fel. . Dagen därpå åt vi en energirik frukost med jazz i öronen för att ha kraft att cykla hem i det motvindsblåsande och regniga väder. . Tisdag-onsdag 12 April 2017
Nice byggdes inte på en dag
Vi skapade äventyr #mancrushmonday
"Jag har en flickvän men faktiskt ingen pojkvän". Ännu en oförglömlig vecka i mitt liv #JUL #8JUL #NICE #france #èze #pinotnoir #couplegoals
Man vet att det var torsdag igår ifall man vaknar och det är fredag. Lol

#photography #mountains #canari #grancanaria #bike #bicyle #nikontop
Att lyckas cykla upp för ett 2000 meter högt berg är inte självklart. Och verkligen inte för en otränad 17åring som tog med sig en alldeles för tung ryggsäck. Under den 50km långa uppförsbacken träffade jag flertal svenskar, norrmänn, finnar, polacker och även en scottsk cyklist som hjälpt mig laga min trasiga högra pedal. Utan honom skulle mitt äventyr sluta med en taxi. Detta har varit den tuffaste (hittills) dagen i mitt liv. Både fysiskt och mentalt. Både spanjorer och jag själv sade till mig att det är bäst för mig att cykla tillbaka. Men ni som känner envisa mig förstår att jag inte ger upp så lätt. När jag väl kände att jag hade besegrat alla jobbiga uppförsbackar började solen leka jobbig, den började gömma sig. Jag hade inget val än att skynda mig hem. Detta har varit en fantastisk resa med ensamma mig som jag inte kommer glömma. Berget vann inte, det var solen. 1-0 till solen. #photography  #mountains  #canari  #grancanaria  #bike  #bicyle  #nikontop
Varm kram från mig
 #kaktus #camelswag
När solnedgången är till besvikelse kan man titta på fiskar
📷: bästa och finaste @mayaarvos
#church
📷: bästa och finaste @mayaarvos #church
500g saltade cachew nötter, två donkenmenyer, halvt kilo kyckling och en baguette var allt som krävdes för att komma till världens ände.  #trosa #bicycle #travel
500g saltade cachew nötter, två donkenmenyer, halvt kilo kyckling och en baguette var allt som krävdes för att komma till världens ände. #trosa  #bicycle  #travel