an online Instagram web viewer
    Włóczykije Monika & Rafał
    @turystycznyprzewodnik

Images by turystycznyprzewodnik

Pierwszy raz w życiu spotkaliśmy dzisiaj małą jaszczurkę w ogrodzie! :) Te jej maleńkie łapki są wręcz rozczulające... :) #jaszczurka #animals #zwierzęta #gad #gady #lizard #reptile #reptiles #natura #nature #przyroda #fauna #małestworzenie #littlecreature #little #littlecreatures
W niedzielę odwiedziliśmy #sanktuarium w Budzieszynie koło miejscowości Mokobody. Byliśmy tam już kilka razy, ale nigdy wcześniej nie pokazaliśmy tego miejsca w blogu. Postaramy się to wkrótce nadrobić, bo jest naprawdę niezwykłe i ciekawe z historycznego punktu widzenia - wiąże się z interesującą legendą z XII wieku! :) Odwiedza je wielu turystów z Polski i nie tylko...
#budzieszyn #poland #polska #wycieczka #trip #journey #travel #zwiedzamy #podlasie #polskawschodnia #wschodniapolska #wschodpolski #anioł #aniol #angels #anioly #anioły #angel #amorek #sanctuary #holyplace #mazowieckie
W niedzielę odwiedziliśmy #sanktuarium  w Budzieszynie koło miejscowości Mokobody. Byliśmy tam już kilka razy, ale nigdy wcześniej nie pokazaliśmy tego miejsca w blogu. Postaramy się to wkrótce nadrobić, bo jest naprawdę niezwykłe i ciekawe z historycznego punktu widzenia - wiąże się z interesującą legendą z XII wieku! :) Odwiedza je wielu turystów z Polski i nie tylko... #budzieszyn  #poland  #polska  #wycieczka  #trip  #journey  #travel  #zwiedzamy  #podlasie  #polskawschodnia  #wschodniapolska  #wschodpolski  #anioł  #aniol  #angels  #anioly  #anioły  #angel  #amorek  #sanctuary  #holyplace  #mazowieckie
Wszystkie nowe #ciuszki dla Maleństwa wreszcie #uprane i uprasowane. Pozostaje nam tylko #oczekiwanie na moment narodzin... ;) Jeszcze tylko półtora miesiąca! :) #pierzemy #dziecko #baby #instababy #instadziecko #czasoczekiwania #czekamy #niemowle #niemowlę #noworodek #dladzieci #ubrankadladzieci #washing #pranie #mamawdwupaku #laundry #laundryday  #clothes #babyclothes  #wyprawka #wyprawkadlamalucha
Mąż się nabija z mojego zakupu, ale jak dla mnie są to najbardziej #słodkie i #urocze rzeczy, jakie w życiu kupiłam - króliczkowy
#termos i #butelka w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia... :)
#termosik #thermos #bottle #rabbit #rabbits #aliexpress #aliexpresspoland #zakupy #shopping #zakupoholiczka #zakupoholizm #waterbottle #rabbitsears #uszykrolika #uszykrólika #kroliczeuszy #króliczeuszy #cute #cutest #sweetest #adorable #shoppingfinds #aliexpressfinds
Mąż się nabija z mojego zakupu, ale jak dla mnie są to najbardziej #słodkie  i #urocze  rzeczy, jakie w życiu kupiłam - króliczkowy #termos  i #butelka  w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia... :) #termosik  #thermos  #bottle  #rabbit  #rabbits  #aliexpress  #aliexpresspoland  #zakupy  #shopping  #zakupoholiczka  #zakupoholizm  #waterbottle  #rabbitsears  #uszykrolika  #uszykrólika  #kroliczeuszy  #króliczeuszy  #cute  #cutest  #sweetest  #adorable  #shoppingfinds  #aliexpressfinds
Nasze #Włóczykijątko świętuje dzisiaj swoje trzecie #urodziny, choć oficjalna #impreza była wczoraj. Nie ma jak #tort  autorstwa babci! :) #birthday #birthdaygirl #birthdaycake #urodzinowo #torcik #3lata #swietujemy #świętujemy #instadziecko #słodycze #mniam #yummy #instafood #delicious #omnomnom #sweets #cake #trzecieurodziny #3yearsold
W blogu post ze zdjęciami z warszawskiego #zoo. Zapraszamy na wirtualny #spacer: www.turystycznyprzewodnik.blogspot.com
#nowypost #blog #blogger #ogrodzoologiczny #żyrafa #zyrafy #zyrafa #żyrafy #giraffe #giraffes #natura #nature #przyroda #animals #zwierzęta #park #zwiedzamy #poland #polska #warsaw #capitalcity #stolica #warszawa #fauna #faunapark
Z Białowieży przywieźliśmy m.in. naprawdę #pyszne #pamiątki... ;) Miód do kawy i różany urzekły nas swoim delikatnym smakiem.
#bialowieza #białowieża #polska #poland #miodek #miod #miód #honey #puszczabialowieska #puszczabiałowieska #puszcza #krainażubra #przywiezionezpodróży #food #instafood #yummy #mniam #omnomnom #produktypszczele #pyszności #rozewcukrze #pamiatkizpodrozy
Pogoniłam wczoraj męża do sklepu po arbuza, bo uznałam, że bez niego fali upałów nie przetrwam. Kupił mi dużą ćwiartkę. Schłodzilam, dziś zaczynam kroić, a tu mi się góra od skórki odłamuje i... wychodzą serduszka! :) Tak same z siebie! Kurczę,  gdybym chciała serca specjalnie wykroić, to by mi tak ładnie nie wyszło... ;)
#serca #serce #heart #hearts #arbuz #watermelon #welovesummer #kochamarbuzy #ilovewatermelons #owoce #fruits #mniam #yummy #instafood #delicious
Pogoniłam wczoraj męża do sklepu po arbuza, bo uznałam, że bez niego fali upałów nie przetrwam. Kupił mi dużą ćwiartkę. Schłodzilam, dziś zaczynam kroić, a tu mi się góra od skórki odłamuje i... wychodzą serduszka! :) Tak same z siebie! Kurczę, gdybym chciała serca specjalnie wykroić, to by mi tak ładnie nie wyszło... ;) #serca  #serce  #heart  #hearts  #arbuz  #watermelon  #welovesummer  #kochamarbuzy  #ilovewatermelons  #owoce  #fruits  #mniam  #yummy  #instafood  #delicious
Święta Góra Grabarka - miejsce do którego od stuleci wędrują prawosławni pielgrzymi. Zasłynęła w 1710 roku, gdy #podlasie dręczyła epidemia cholery. Na pewno pokażemy Wam ją w blogu dokładniej.
#wschodniapolska #wschodpolski #grabarka #gora #góra #miejsceświęte #pielgrzymka #krzyz #krzyż #krzyze #krzyże #prawoslawie #prawosławie #wycieczka #trip #journey #travel #zwiedzamy #cross #crosses #mountain #orthodoxy #poland #polska #holyplace #pilgrimage #kresywschodnie
Święta Góra Grabarka - miejsce do którego od stuleci wędrują prawosławni pielgrzymi. Zasłynęła w 1710 roku, gdy #podlasie  dręczyła epidemia cholery. Na pewno pokażemy Wam ją w blogu dokładniej. #wschodniapolska  #wschodpolski  #grabarka  #gora  #góra  #miejsceświęte  #pielgrzymka  #krzyz  #krzyż  #krzyze  #krzyże  #prawoslawie  #prawosławie  #wycieczka  #trip  #journey  #travel  #zwiedzamy  #cross  #crosses  #mountain  #orthodoxy  #poland  #polska  #holyplace  #pilgrimage  #kresywschodnie
Prawdziwe #żubry planujemy zobaczyć dzisiaj lub jutro. Wczoraj widzieliśmy jednak przepiękną wystawę, na której nie brakowało ani żubrów, ani innych puszczańskich zwierząt. Polecamy Muzeum Przyrodniczo-Leśne BPN w Białowieży. Zachwyci zarówno dorosłych, jak i dzieci.
#bialowieskiparknarodowy #bialowieza #białowieża #polska #poland #wycieczka #trip #journey #travel #podlasie #parknarodowy #nationalparkmuseum #nationalpark #puszcza #kresy #puszczabialowieska #wschódpolski #puszczabiałowieska #zubry #muzeumprzyrodniczolesne #muzeumprzyrodniczoleśne #museum #muzeum #BPN #wystawa #exhibition #wpuszczy #kresywschodnie #wschodniapolska
Prawdziwe #żubry  planujemy zobaczyć dzisiaj lub jutro. Wczoraj widzieliśmy jednak przepiękną wystawę, na której nie brakowało ani żubrów, ani innych puszczańskich zwierząt. Polecamy Muzeum Przyrodniczo-Leśne BPN w Białowieży. Zachwyci zarówno dorosłych, jak i dzieci. #bialowieskiparknarodowy  #bialowieza  #białowieża  #polska  #poland  #wycieczka  #trip  #journey  #travel  #podlasie  #parknarodowy  #nationalparkmuseum  #nationalpark  #puszcza  #kresy  #puszczabialowieska  #wschódpolski  #puszczabiałowieska  #zubry  #muzeumprzyrodniczolesne  #muzeumprzyrodniczoleśne  #museum  #muzeum  #BPN  #wystawa  #exhibition  #wpuszczy  #kresywschodnie  #wschodniapolska
#muzeum #museum #tamaratarasiewicz #art #tamaratarasiewiczmuseum #muzeumlalek #dolls #lalki #rzeźby #rzeźba #sculptures #pictures #dollsmuseum #bialowieza #białowieża #polska #poland #podlasie #wycieczka #trip #journey #travel #zwiedzamy #sztuka #obrazy #malarstwo #paintings #muzeumsztuki #artmuseum #kresy
Deszcz nie odstraszył nas od zwiedzania. Poznaliśmy dwa wspaniałe i bardzo interesujące muzea. Pierwsze to Muzeum Lalek - Tamara Tarasiewicz Museum - naprawdę wyjątkowe! :) Polecamy! :) #muzeum  #museum  #tamaratarasiewicz  #art  #tamaratarasiewiczmuseum  #muzeumlalek  #dolls  #lalki  #rzeźby  #rzeźba  #sculptures  #pictures  #dollsmuseum  #bialowieza  #białowieża  #polska  #poland  #podlasie  #wycieczka  #trip  #journey  #travel  #zwiedzamy  #sztuka  #obrazy  #malarstwo  #paintings  #muzeumsztuki  #artmuseum  #kresy
I #spacerujemy po iście bajkowym ogrodzie. Jest tutaj tak pięknie, że mogliby tu nakręcić film "Tajemniczy ogród"... :) #białowieża #bialowieza #polska #poland #ogród #tajemniczyogrod #bajkowyogrod #kwiaty #flowers #hotelbialowieski #podlasie #wschodniapolska
"Mamuś! #foczka jest... a gdzie morze? Ja chcę pływać!" - mówi #Włóczykijątko. Dobrze, że już kończymy remont w domu i wkrótce wybierzemy się na krótki wyjazd, podczas którego pływanie będzie codziennością... ;) Chociaż nie będzie to morze... Tylko jak ja się w kostium kąpielowy zmieszczę z obecnym brzuszyskiem, to ja naprawdę nie wiem... ;) #foka #seal #dziecko #instababy #instadziecko #kid #instakid
"Mamuś! #foczka  jest... a gdzie morze? Ja chcę pływać!" - mówi #Włóczykijątko . Dobrze, że już kończymy remont w domu i wkrótce wybierzemy się na krótki wyjazd, podczas którego pływanie będzie codziennością... ;) Chociaż nie będzie to morze... Tylko jak ja się w kostium kąpielowy zmieszczę z obecnym brzuszyskiem, to ja naprawdę nie wiem... ;) #foka  #seal  #dziecko  #instababy  #instadziecko  #kid  #instakid