an online Instagram web viewer
    @wrorunism

Images by wrorunism

Tajlandia dzień czwarty. @honorka_prisma
#tajlandia #podroze #thailand #polishboy #polskichlopak #travel #wakacje #polakinawakacjach #buddism #buddyzm #vegan #vegetarianfestival #instafood #krabi #instatravel #gopro #hero5 #diving #snorkel
Tajlandia dzień czwarty. @honorka_prisma Dziś był bardzo intensywny dzień. Z samiutkiego rana wybraliśmy się do Wat Them Suea, zwanego też Tiger Cave Temple. Jak to tutaj bywa, na miejscu był kompleks świątyń. Najbardziej spektakularna znajduje się na szczycie góry, do której prowadzi ponad 1237 schodów o różnej wysokości. Ale ten wysiłek był wart, widoki były przecudne. Do tego zwiedziliśmy sama grotę i otrzymaliśmy kilka błogosławieństw od mnichów. Następnym punktem programu był rejs na kilka wysp i snorkeling po rafie koralowej. To ostatnie zrobiło na mnie niesamowite wrażenie. Czułem się jakbym oglądał jeden z filmów z telewizyjnej dwójki z czasów dziecinstwa. Tylko że to było tuż pod moim nosem. Polecam każdemu! Na koniec pożegnanie z targiem nocnym w Krabi. Jutro czas płynąć na Phi Phi! #tajlandia  #podroze  #thailand  #polishboy  #polskichlopak  #travel  #wakacje  #polakinawakacjach  #buddism  #buddyzm  #vegan  #vegetarianfestival  #instafood  #krabi  #instatravel  #gopro  #hero5  #diving  #snorkel
Tajlandia, dzień trzeci.

Zobaczyliśmy też karkołomną próbę walki z powszechnym śmieceniem Tajów poprzez malunek na ścianie. Jest to smutne, że tak piękna naturę można aż tak niszczyć... #tajlandia #podroze #phangna #thailand #polishboy #polskichlopak #travel #wakacje #polakinawakacjach #buddism #buddyzm #vegan #vegetarianfestival #instafood #krabi #instatravel
Tajlandia, dzień trzeci. Pożegnaliśmy zupełnie prowincjonalny region Phangna i ruszyliśmy w 80 km podróż do Krabi, która kosztowała Nas całe 20 pln. Najwyższy czas zaznać regionu bardziej turystycznego! Na pierwszy ogień poszła bliższa okolica, czyli kolejna świątynia, port i nocny market od którego może zakręcić się w głowie. Po raz pierwszy w życiu spróbowałem owocu Durian i chyba na tej liczbie prób poprzestanę :D Zobaczyliśmy też karkołomną próbę walki z powszechnym śmieceniem Tajów poprzez malunek na ścianie. Jest to smutne, że tak piękna naturę można aż tak niszczyć... #tajlandia  #podroze  #phangna  #thailand  #polishboy  #polskichlopak  #travel  #wakacje  #polakinawakacjach  #buddism  #buddyzm  #vegan  #vegetarianfestival  #instafood  #krabi  #instatravel
Tajlandia dzień drugi (opóźnienie przez brak neta).
#tajlandia #podroze #phangna #thailand #watsuwankhuha #polishboy #polskichlopak #travel #wakacje #polakinawakacjach #buddism #buddyzm #vegan #vegetarianfestival #instafood
Tajlandia dzień drugi (opóźnienie przez brak neta). Właściwie zobaczyliśmy chyba wszystko, co szło zwiedzić w Phangna bez wydawania fortuny na transport. Udało się bardziej wyłapać, jak myślą żyjący tu na miejscu i dzięki temu jest już łatwiej :) Z głównych punktów programu odwiedziliśmy Wat Suwan Khuha (zwana też Monkey Cave) I kilka mniejszych takich jaskiniowych atrakcji :) Największym szczęściem jest też załapanie się na początek miejscowego Festiwalu Wegetariańskiego. Żarcia zrobiło się aż za dużo :) Byliśmy z Honorką na całej ceremonii i miejscowi byli dla Nas bardzo mili, mimo że zupełnie nie wiedzieliśmy czym służyły niektóre rytuały. Czas na Krabi! #tajlandia  #podroze  #phangna  #thailand  #watsuwankhuha  #polishboy  #polskichlopak  #travel  #wakacje  #polakinawakacjach  #buddism  #buddyzm  #vegan  #vegetarianfestival  #instafood
Tajlandia, dzień pierwszy.
Na chwytliwe nazwy przyjdzie jeszcze czas. Póki co wiemy, gdzie świetnie zjeść i co jest tam na maksa przereklamowane. Jutro idziemy przywitać małpki :) Żeby nie było, widziałem z tuzin biegających lokalsów. Dzielnie rwali dłuuuuugi podbieg w potężnym skwarze.... #wakacje #holidays #bieganie #running #run4fun #biegaczamator #tajlandia #thailand #roztrenowanie #phangnga #couple #malzenstwo #instafood
Tajlandia, dzień pierwszy. Gdybym wiedział, że na dzień dobry tak wiele się wydarzy... Człowiek uczy się całe życie. W tym przypadku należy zapamiętać, że niektórzy Tajowie z ogromną pewnością siebie potwierdzają, że rozumieją o co zostało poproszeni. Co nie zawsze oznacza, że tak jest w rzeczywistości :) Ostatecznie z sukcesem zameldowaliśmy się w Phangna i wciągnęliśmy już trochę z lokalnego żaru. Nie jest to typowo turystyczna miejscowość, raczej prowincja względem najsłynniejszych. Przez to można odnieść wrażenie, że niewiele się dzieje. Na chwytliwe nazwy przyjdzie jeszcze czas. Póki co wiemy, gdzie świetnie zjeść i co jest tam na maksa przereklamowane. Jutro idziemy przywitać małpki :) Żeby nie było, widziałem z tuzin biegających lokalsów. Dzielnie rwali dłuuuuugi podbieg w potężnym skwarze.... #wakacje  #holidays  #bieganie  #running  #run4fun  #biegaczamator  #tajlandia  #thailand  #roztrenowanie  #phangnga  #couple  #malzenstwo  #instafood
Przez najbliższe dwa tygodnie nie mam zamiaru przebiec nawet kilometra. I bardzo mi z tym dobrze! Czas oczyścić głowę, by powrócić że zdwojoną siłą.

#bieganie #running #run4fun #biegaczamator #wakacje #qatarairways #tajlandia #thailand #phuket #warszawa #couple #para #malzenstwo #marriage #rest #roztrenowanie #odpoczynek #airbus330
Korona Maratonów Polski Zdobyta! Nie zawsze świeci słońce, nie każdy sezon kończy się życiówką. Bardzo specyficzny start w  Poznaniu kończę na 43 miejscu Open z czasem 2:52:30.
#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #run #maraton #marathon #18pkopoznanmaraton #vegerunners #finisher #koronamaratonow #polishboy
Korona Maratonów Polski Zdobyta! Nie zawsze świeci słońce, nie każdy sezon kończy się życiówką. Bardzo specyficzny start w Poznaniu kończę na 43 miejscu Open z czasem 2:52:30. Dziękuję bardzo @vegeslonik za wspólny bieg do 35 kilometra. Niestety moje niedostatki treningowe dały mi ciężką walkę o dalsze kontynuowanie biegu, nigdy wcześniej nie doznałem takiej serii skurczy brzucha i dwugłowego. Ostatecznie jestem z wyniku zadowolony, walczyłem dzielnie do końca i dałem radę. Weźmy pod uwagę, że 2 miesiące temu ledwo mogłem biegać.... Czas na odpoczynek. Dziękuję bardzo @kobiety_biegaja za zdjęcie. #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #run  #maraton  #marathon  #18pkopoznanmaraton  #vegerunners  #finisher  #koronamaratonow  #polishboy
@poznanmaraton nadchodzę. Nowa koszulka od @attiq_pl nadjechała. Materiał jest kosmiczny, oby niósł mnie jak najlepiej :) Tymczasem przed odjazdem zapraszam raz jeszcze na @vegeandeco Moja prelekcja już o 12.
#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #nadodrze #run #marathon #maraton #biegne18pm #18pkopoznanmaraton #vegerunners #vegan #nikerunning #humagel
Kiedyś przeczytałem na jednym blogu, że ulubionym okresem związanym z maratonem jest tydzień przed i tydzień po. Dlaczego? Ponieważ nie ma tej zajezdni treningowej, która towarzyszy w normalnym okresie przedstartowym. Można za to delektować się bardziej scenerią nowo poznawanej ścieżki. Solidnie już wydeptanej przez #wroclawskieiten :) #bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #run #maraton #marathon #18pkopoznanmaraton #trenujedo18pm #vegerunners #kalenji #wybieramkalenji #gopro #polskichlopak #niedziela #garmin #garminconnect #nofilter
Kiedyś przeczytałem na jednym blogu, że ulubionym okresem związanym z maratonem jest tydzień przed i tydzień po. Dlaczego? Ponieważ nie ma tej zajezdni treningowej, która towarzyszy w normalnym okresie przedstartowym. Można za to delektować się bardziej scenerią nowo poznawanej ścieżki. Solidnie już wydeptanej przez #wroclawskieiten  :) #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #wroclaw  #run  #maraton  #marathon  #18pkopoznanmaraton  #trenujedo18pm  #vegerunners  #kalenji  #wybieramkalenji  #gopro  #polskichlopak  #niedziela  #garmin  #garminconnect  #nofilter
Progowe w deszczu? Jeszcze jak! Ostatni mocny trening przed #18pkopoznanmaraton już za mną. Jestem z niego bardzo zadowolony. Czas łapać świeżość (jak tylko wrócę z dzisiejszego wesela 🙋🙋🙋🎎) Miłego dnia!
#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #nadodrze #run #polishboy #polskichlopak #street #garminconnect #garmin #vegerunners #instarunner #nike #nikerunning #biegne18pm #poznanmaraton
No i bach. Ostatnia 30tka przed #18pkopoznanmaraton machnięta. Czy jestem z niej zadowolony? Raczej tak, biorąc pod uwagę bieżący poziom mojego wytrenowania. Ten sezon jest dla mnie ciężki nie tylko pod względem kontuzji z jaką się zmagałem i której skutki zresztą ciągną się do teraz. Z ogromnym upragnieniem wpatruje już urlopu, który nastąpi zaraz za linią mety w Poznaniu :)
Miłej Niedzieli!
#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #run #maraton #marathon #18pkopoznanmaraton #trenujedo18pm #vegerunners #salomon #garmin #garminconnect #polishboy #nofilter #xiaomi #mi5splus #runvegan
No i bach. Ostatnia 30tka przed #18pkopoznanmaraton  machnięta. Czy jestem z niej zadowolony? Raczej tak, biorąc pod uwagę bieżący poziom mojego wytrenowania. Ten sezon jest dla mnie ciężki nie tylko pod względem kontuzji z jaką się zmagałem i której skutki zresztą ciągną się do teraz. Z ogromnym upragnieniem wpatruje już urlopu, który nastąpi zaraz za linią mety w Poznaniu :) Miłej Niedzieli! #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #wroclaw  #run  #maraton  #marathon  #18pkopoznanmaraton  #trenujedo18pm  #vegerunners  #salomon  #garmin  #garminconnect  #polishboy  #nofilter  #xiaomi  #mi5splus  #runvegan
Dziś gościnne rozbieganie w Parku Skowronim w połączeniu z warsztatami biegowymi. Dobrze mi to zrobi po wczorajszej sieczce na stadionie :) Dzień Dobry Wszystkim!

#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #run #maraton #marathon #18pkopoznanmaraton #trenujedo18pm #vegerunners #buff #dfbg #xiaomi #polishboy #nofilter #dziendobry #goodmorning #saturday

#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #run #maraton #marathon #bieganie #instarunners #vegerunners #instarunner
Dzięki zaproszeniu otrzymanemu od Fundacja Centaurus mam przyjemność wygłosić dla Was swoją prelekcję. Dotyczyć ona będzie, co nie jest niepodzianką, biegania maratonów na diecie roślinnej :) Program całego wydarzenia jest bardzo interesujący, zachęcam więc do zarezerwowania sobie tego dnia i przybycia na miejsce: Kino Nowe Horyzonty, Wrocław. #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #wroclaw  #run  #maraton  #marathon  #bieganie  #instarunners  #vegerunners  #instarunner
Dzień dobry Wszystkim!

#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #redzin #osobowice #run #polishboy #polskichlopak #street #gopro #hero5 #maraton #marathon #bieganie #18pkopoznanmaraton #pkopoznanmaraton #poznanmaraton #poznanmarathon #biegne18pm #trenujedo18pm #instarunners #vegerunners #instarunner #goodmorning #dziendobry
Jesień zaczyna się wtedy, gdy w połowie porannego rozbiegania docierasz do Mostu Rędzińskiego, a na nim wciąż się świecą latarnie. Dzień dobry Wszystkim! #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #wroclaw  #redzin  #osobowice  #run  #polishboy  #polskichlopak  #street  #gopro  #hero5  #maraton  #marathon  #bieganie  #18pkopoznanmaraton  #pkopoznanmaraton  #poznanmaraton  #poznanmarathon  #biegne18pm  #trenujedo18pm  #instarunners  #vegerunners  #instarunner  #goodmorning  #dziendobry
Szybszy od ostrości w aparacie mojego telefonu :) Dziś trening specjalny to i też warunki bardzo specjalne. Szybkie przebranie się w pracy i kurs na Stadion Olimpijski, by pozrywać trochę tartanu. Było warto! 🏃🏃🏃
#bieganie #biegampowroclawiu #biegaczamator #running #instarunner #time2run #fitness #training #trackandfield #wroclaw #trenujedo18pm #poznanmaraton #xiaomi #mi5splus #vegerunners #roadtopoznan #interwaly
#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #nadodrze #run #polishboy #polskichlopak #street #gopro #hero5 #maraton #marathon #bieganie #18pkopoznanmaraton #pkopoznanmaraton #poznanmaraton #poznanmarathon #biegne18pm #trenujedo18pm #instarunners #vegerunners #instarunner #goodmorning #dziendobry
Temperatura tego poranka skutecznie zmusiła wszystkich porannych biegaczy do przebierki w getry i bluzy (a nawet czapki).Choć astronomicznie mamy jeszcze lato (a chociaż do 23 września). Mój krótki odpoczynek po 35. PKO Wrocław Maratonie się zakończył, czas rozpocząć bezpośrednie przygotowania do @poznanmaraton. #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #wroclaw  #nadodrze  #run  #polishboy  #polskichlopak  #street  #gopro  #hero5  #maraton  #marathon  #bieganie  #18pkopoznanmaraton  #pkopoznanmaraton  #poznanmaraton  #poznanmarathon  #biegne18pm  #trenujedo18pm  #instarunners  #vegerunners  #instarunner  #goodmorning  #dziendobry
Swoje odczucia spisałem na blogu. Zapraszam na nowy wpis! Link w bio :) #bieganie #running #instarunner #blogerzybiegaja #nowywpis #finisher #meta #stadionolimpijski #wroclaw #wroclawmaratonteam #wroclawmaraton #maratonwroclawski #pacemaker #happy #photooftheday #nowywpis #blogger #bloger #vegerunners #vegan #followme #time2run #run
Gwiazda telewizji po dobrze wykonanej robocie :) Naprawde chętnie pobiegłbym jeszcze dalej. Miałem kapitalny nastrój na mecie! Swoje odczucia spisałem na blogu. Zapraszam na nowy wpis! Link w bio :) #bieganie  #running  #instarunner  #blogerzybiegaja  #nowywpis  #finisher  #meta  #stadionolimpijski  #wroclaw  #wroclawmaratonteam  #wroclawmaraton  #maratonwroclawski  #pacemaker  #happy  #photooftheday  #nowywpis  #blogger  #bloger  #vegerunners  #vegan  #followme  #time2run  #run