an online Instagram web viewer
    Radosław Langner
    @wrorunism

Images by wrorunism

#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #run #vegerunners #morning #poranek  #polishboy #nofilter #citytrail #wroclaw #trailrun #przelaje #wroclaw #laufen #correr
Była walka, śnieg i bardzo grząskie podłoże. Mimo tego już po miesiącu od wznowienia biegania poprawiłem swój wynik na @citytrail o niemal 30 sekund. Szybki mocny bodziec w postaci przełajowej piątki to nowość w moim planie treningowym, która mimo trudności uzależnia :) Zdjęcie autorstwa @mieszko.wiktorski z @trenujznami.pl #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #run  #vegerunners  #morning  #poranek  #polishboy  #nofilter  #citytrail  #wroclaw  #trailrun  #przelaje  #wroclaw  #laufen  #correr
Andrzejkowe rozbieganie przyniosło bezpośrednią definicję nocy listopadowej :) Przy odpowiednim przygotowaniu nie jest to jednak aż tak złe i jedynym czynnikiem pozostaje motywacja. Od kilku lat nieodłącznym atrybutem takich treningów u mnie jest czołówka. Może i bywa uciążliwa to jednak zdecydowanie poprawia nasze bezpieczeństwo w trakcie słoty. O czym przekonałem się już wiele razy. Czas golić wąsa i dalej równo cisnąć do kwietniowego maratonu :) #bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #run #vegerunners #evening #wieczor #polishboy #wybieramkalenji #decathlon #dfbg #selfie #petzl
Andrzejkowe rozbieganie przyniosło bezpośrednią definicję nocy listopadowej :) Przy odpowiednim przygotowaniu nie jest to jednak aż tak złe i jedynym czynnikiem pozostaje motywacja. Od kilku lat nieodłącznym atrybutem takich treningów u mnie jest czołówka. Może i bywa uciążliwa to jednak zdecydowanie poprawia nasze bezpieczeństwo w trakcie słoty. O czym przekonałem się już wiele razy. Czas golić wąsa i dalej równo cisnąć do kwietniowego maratonu :) #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #run  #vegerunners  #evening  #wieczor  #polishboy  #wybieramkalenji  #decathlon  #dfbg  #selfie  #petzl
Wycieczka Biegowa w doborowym towarzystwie @tri_ziptii I @angie.1704 :) Miłej niedzieli Wszystkim!
#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #run #vegerunners #morning #poranek #dziendobry #goodmorning #polishboy #nofilter #citytrail #wroclaw #trailrun
Jeszcze łapię się na Polską Złotą Jesień, która w tym roku jest fenomenalna dla Wrocławia. Najlepsza pora roku do powolnego biegania :)
Miłego dnia wszystkim!

#bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #recovery #jesień #autumn #river #odra #movember #polskichlopak #vegerunners #kalenji #gopro #hero5 #morning #poranek
Powrót z roztrenowania w postaci startu w City Trail przyniósł mi mały falstart :) Jak widać, nawet taki wyga jak ja potrafi sobie naciągnąć małe co nieco i przez to swój biegowy urlop lekko wydłużyć. Najważniejsze, że mogę już biegać. Najwyższy czas wracać,  by w 2018 walczyć o prywatne sukcesy!
Powrót z roztrenowania w postaci startu w City Trail przyniósł mi mały falstart :) Jak widać, nawet taki wyga jak ja potrafi sobie naciągnąć małe co nieco i przez to swój biegowy urlop lekko wydłużyć. Najważniejsze, że mogę już biegać. Najwyższy czas wracać, by w 2018 walczyć o prywatne sukcesy! #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #run  #vegerunners  #morning  #poranek  #dziendobry  #goodmorning  #polishboy  #nofilter  #citytrail  #wroclaw  #trailrun
A takie zabawy odchodziły na weselu @angelacatlady i @kocianovskie. Świetnie spędzony wspólny czas ;) #wedding #weddingtime #polishboy  #wesele #nofilter #polskichlopak #suit #happy #greatday #greattime #slub
Dzień dobry wszystkim ;) #bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #run #vegerunners #morning #poranek #dziendobry #goodmorning #polishboy #wybieramkalenji #decathlon #dfbg #nofilter #gopro #hero5 #selfie
Pobyt w Tajlandii sprawił, że na niektóre rzeczy zacząłem patrzeć z trochę innej perspektywy. Po 2,5 tygodniu przerwy wracam do biegania z kompletnie oczyszczoną głową i myślę, że z innym podejściem. Idzie wolno, ale to nie szkodzi! Przede wszystkim daje radość i nie boli! Dzień dobry wszystkim ;) #bieganie  #running  #run4fun  #time2run  #biegaczamator  #run  #vegerunners  #morning  #poranek  #dziendobry  #goodmorning  #polishboy  #wybieramkalenji  #decathlon  #dfbg  #nofilter  #gopro  #hero5  #selfie
Ostatni przystanek przed domem - > Katar

#wakacje #katar #qatar #qatarairways #polskapara #islam #islamicart #walk #spacer #zwiedzanie #sightseeing #travel #podroze #doha #museumofislamicart
Ostatni przystanek przed domem - > Katar Przy kupowaniu biletów do Polski zdecydowaliśmy się na opcję dłuższego step overu w Doha, czyli stolicy Kataru. Na dzień dobry zaskoczyła nas zupełna bezproblemowość przy uzyskaniu wizy (i to na 3 miesiące!). Miasto to ogromny moloch pełen wielopasmowych dróg, całkiem nowych budynków i nie-Katarczyków. Są to ludzie z krajów takich jak Nepal, Bangladesz, Filipiny i wiele innych. Rodowici mieszkańcy stanowią tu około 15 procent społeczeństwa. Wszyscy napotkani ludzie są bardzo mili i często sami wychodzą z inicjatywą gdy widzą, że czegoś szukamy. Niemiła jest niestety kwestia poruszania się pieszo, przez większość skos byliśmy jedynymi, którzy wybrali taką formę przemieszczania się. Cała reszta nawet nie hamuje, gdy w końcu ryzykujesz przejściem :D Jeżeli kogoś interesuje sztuka islamska, to polecam odwiedzić jej muzeum do którego wstęp jest bezpłatny. Chociaż raczej polecałbym potraktować jako starter, mało jest wyjaśnione prócz dat i miejsca pochodzenia. Byliśmy też na Suku, czyli miejscowym targowisku ale ceny były tak koszmarne, że wracamy z niczym. Co ciekawe, jeszcze niedawno to miasto nazywało się Al-Bida :D Czas wracać do Polski! #wakacje  #katar  #qatar  #qatarairways  #polskapara  #islam  #islamicart  #walk  #spacer  #zwiedzanie  #sightseeing  #travel  #podroze  #doha  #museumofislamicart
Tajlandia, reszta dni :)
#tajlandia #podroze #thailand #polishboy #polskichlopak #travel #wakacje #polakinawakacjach #buddism #buddyzm #vegan #vegetarianfestival #instafood #krabi #instatravel #gopro #hero5 #diving #nofilter
Tajlandia, reszta dni :) Przerwałem rutynę wrzucania postów każdego dnia, bo stwierdziłem że wypada nam zrobić labę nawet od Insta. Jakie są wrażenia z Phuket? Moim zdaniem bardzo szarpane. Piękne plaże ale mnóstwo turystów. Mnóstwo atrakcji i jednocześnie nie zawsze weseli Tajowie, sprawiający wrażenie że sami mają czasem dość. Najbardziej zapamiętam jednak piekielnie długie przemieszczanie się po tej wyspie, mimo pozornie niewielkich odległości. Zamiast nadmiernie plażować postawiliśmy na odwiedzenie odległych rejonów Khao Sok oraz Similany. To była świetna decyzja! Z całego wyjazdu mam ponad 60gb materiałów więc jest co obrabiać :) Myślę, że nasza pierwsza wizyta w Azji była udana, zwłaszcza dzięki ogromnej liczby przygód, jakie nas spotkały :) #tajlandia  #podroze  #thailand  #polishboy  #polskichlopak  #travel  #wakacje  #polakinawakacjach  #buddism  #buddyzm  #vegan  #vegetarianfestival  #instafood  #krabi  #instatravel  #gopro  #hero5  #diving  #nofilter
Czujesz się gruby i brzydki? Zacznij biegać, a będziesz tylko brzydki :)
W ramach dnia walki z otyłością wspominam swoje wakacje na Lazurowym Wybrzeżu wersus swoje tłuste roztrenowanie w gorącej Tajlandii :) #bieganie #running #run4fun #time2run #biegaczamator #wroclaw #run #maraton #marathon #loseweigh #fitness #fit #odchudzanie #polskichlopak #polishboy #nofilter #cotedazur #thailand #tajlandia #wakacje #obesity #obesitykills
Tajlandia dzień szósty.
Gdy przybyliśmy na Phi Phi miałem wrażenie, że poświęcamy mu zdecydowanie zbyt mało czasu względem tego, co wyspa może zaoferować. Jakże bardzo się myliłem :D Tutaj każdy dzień wygląda tak samo, mija się ciągle ten sam zgiełk i nawet najlepszy widok tego nie rekompensuje. Po prostu nie można stąd się wyrwać na inne części wyspy bez posiadania taczki pieniędzy. Próba przemierzenia lasu własnym sumptem w celu zobaczenia innej plaży wymaga już konkretnego ekwipunku. W pewnym momencie mimo drogowskazu droga znika i trzeba radzić sobie samemu. Nie było to przyjemne doświadczenie i musieliśmy z tej dżungli po prostu zwiewać :) Kolejnym negatywem jest też fakt, że wieczorami miejscowi po prostu palą plastiki. Więc w bonusie do ładnych widoków wciągamy też całkiem solidną chmurę. Są też jednak pozytywy, to miejsce jest kocim rajem. W żadnym miejscu na świecie nie widziałem tylu zrelaksowanych i zadbanych kotów. Czekamy właśnie na kolejny statek, który zabierze nas na Phuket :) #tajlandia #podroze #thailand #polishboy #polskichlopak #travel #wakacje #polakinawakacjach #buddism #buddyzm #vegan #vegetarianfestival #instafood #phiphi #phiphiisland #phiphidon #nofilter #gopro #hero5
Tajlandia dzień szósty. Gdy przybyliśmy na Phi Phi miałem wrażenie, że poświęcamy mu zdecydowanie zbyt mało czasu względem tego, co wyspa może zaoferować. Jakże bardzo się myliłem :D Tutaj każdy dzień wygląda tak samo, mija się ciągle ten sam zgiełk i nawet najlepszy widok tego nie rekompensuje. Po prostu nie można stąd się wyrwać na inne części wyspy bez posiadania taczki pieniędzy. Próba przemierzenia lasu własnym sumptem w celu zobaczenia innej plaży wymaga już konkretnego ekwipunku. W pewnym momencie mimo drogowskazu droga znika i trzeba radzić sobie samemu. Nie było to przyjemne doświadczenie i musieliśmy z tej dżungli po prostu zwiewać :) Kolejnym negatywem jest też fakt, że wieczorami miejscowi po prostu palą plastiki. Więc w bonusie do ładnych widoków wciągamy też całkiem solidną chmurę. Są też jednak pozytywy, to miejsce jest kocim rajem. W żadnym miejscu na świecie nie widziałem tylu zrelaksowanych i zadbanych kotów. Czekamy właśnie na kolejny statek, który zabierze nas na Phuket :) #tajlandia  #podroze  #thailand  #polishboy  #polskichlopak  #travel  #wakacje  #polakinawakacjach  #buddism  #buddyzm  #vegan  #vegetarianfestival  #instafood  #phiphi  #phiphiisland  #phiphidon  #nofilter  #gopro  #hero5